MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Goede aankoop 10-05-2019

Vriendelijk personeel goed geholpen veel keus en goede uitleg staan voor je klaar

Luuk Franke 10-05-2019

Mooie grote ruime winkel, vriendelijk personeel staan niet gelijk op je lip en kan lekker rond kijken. Vind vaak wat ik nodig heb of heb vooraf online al gezocht wat ik wil kopen. Prima service en garantie voorwaarden. Ja ben wel tevreden over Mediamarkt.

Rebecca 10-05-2019

Voordat ik iets wil gaan kopen kijk ik altijd eerst online,maar voor het kopen ga ik altijd naar de winkel. Er werken mensen die verstand van zalen hebben en helpen je bij een keuze maken. Personeel in de winkel of aan de kassa zijn allemaal super vriendelijk!

Mans 10-05-2019

Groot assortiment met de juiste producten, vriendelijk geholpen, top winkel

Hendrik uit Zwolle 10-05-2019

Ze hebben alles, maar presenteren -na mijn vraag- alleen die producten waar ik naar op zoek ben. SUPER!!

Geert van Dijk 10-05-2019

Perfecte service klant vriendelijk personeel en erg blij met product goede uitleg over het aansluiten

Joery Geluk 10-05-2019

Het personeel was zeer klantvriendelijk. Ik voelde mij begrepen en zeer op mijn gemak. Daardoor hebben we samen gevonden waar ik naar zocht. Ga zo door.

Thomas 10-05-2019

Snelle en professionele service. Een groter aantal goederen dan in andere filialen van deze winkel

Ben 10-05-2019

Ik moest wel iemand zoeken voordat ik werd geholpen met mijn aankoop, maar de medewerker heeft het goed uitgelegd en daardoor ben ik nog steeds heel erg blij met mijn aankoop.

M.C. Keereweer-den Os 10-05-2019

Een goede service, vriendelijke verkopers. Goede inlichtingen over het product,en uitleg. Super

Rachid 10-05-2019

Ik ben tevreden hoe de personeel hebben geholpen, nog geen lang wachttijd bij de kassa

Peggy 10-05-2019

Heel fijn geholpen door XXX, uitleg gekregen over een aantal combimagnetrons. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen en zo heeft hij mij de perfecte combi magnetron verkocht. Thuis gelijk uit geprobeerd natuurlijk, helemaal blij mee!!! Dankjewel XXX. Witgoed team is een vrolijk gezellig professioneel team. Altijd goed geholpen door iedereen.

Peggy 10-05-2019

Geholpen door de beste verkoopster in de mediamarkt haar naam is XXX, ze heeft me uitermate goed geholpen met een aantal producten, als iedereen zo vriendelijk en zoveel product kennis had dan gaat elke klant met een lach op het gezicht naar huis. Dankjewel XXX door jou kom ik terug.

Niels 10-05-2019

Leuke akties en SNEL in huis en groot assortment en in de winkel prime service

Milton 10-05-2019

Als klant kies ik voor Media markt Westpoort. Als ik vroeg moet werken en klaar ben na het werk dan is het de meest dichtstbijzijnde winkel in de buurt. De winkel is overzichtelijk en als je even niet uitkomt dan kun je een van de medewerkers aldaar aanspreken over je voorgenomen artikel voor verdere informatie. Heb je vragen over een bepaald artikel dan wordt ik binnen een paar minuten geholpen met mijn vraag. Zo niet dan zijn wel zo eerlijk om een alternatief voor mij te vinden. Bij het kopen van de de Nintendo Switch werd ik vriendelijk en snel geholpen. Het artikel werd snel opgezocht als het op voorraad was. Dat geef me een goed gevoel dat er tenminste serieus naar je geluisterd wordt. Ook als je een artikel wilt ruilen dan dien ze er niet moeilijk over mits je je originele bon kan overleggen.

Jody B. 10-05-2019

Prima overzichtelijk
Veel keus
Fijn geholpen door deskundige medewerkers
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Goede efficiënte klachtenafhandeling

monique 10-05-2019

we zijn zeer vriendelijk te woord gestaan en zijn op een goede manier geholpen

Cin 10-05-2019

Mediamarkt heeft een groot assortiment van verschillende producten. Altijd goede service en behulpzaam personeel. Personeel heeft mij altijd een eerlijk advies gegeven. Heb al veel producten gekocht bij mediamarkt en blijf dit ook zeker doen. Top winkel!

Cees 10-05-2019

Verkoper nam de tijd legde verschillen met andere toestellen goed uit. Dus gewoon goed geholpen.

Sarah 10-05-2019

Altijd goeie producten.
Retouren is geen moeite en gaat heel snel als er iets mis is.
Vooral sound elektronica is goed.

Ik koop hierdoor nooit meer oortjes bij een andere winkel media markt is een topper

Murat Arac 09-05-2019

Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Wat ik in de winkel zocht werd voor mij uit de beveiliging strip gehaald, en de medewerker vertelde meteen iets over de door mij gekochte drone. Hij vroeg er meteen bij of ik in het bezit was van een micro sd kaart, en zo niet welke micro sd kaart ik moest kopen. Hij ging meteen de goede kaart vooe mij uit de schappen halen, en liep met mij mee naar de kassa, Alleen het wachten bij de klantenservice was een beetje te lang (in mijn geval ruim een half uur), omdat er ook veel medewerkers iets kwamen vragen aan de medewerker aan de balie waardoor klanten in de rij nog langer moesten wachten. Maar de glimlach en de vriendelijkheid maakten een hoop goed toen ik eindelijk aan de beurt was.

Chiusolegno 09-05-2019

Mijn aankoop was makkelijk te vinden, maar de ordening van de prijs / beschrivingkaartjes was wat aleatorisch.

Boris98 09-05-2019

Ik wist niet zeker wat voor televisie ik wilde. Ik ging naar de MediaMarkt om mij te orienteren, kwam in gesprek met een medewerker en na mijn wensen te hebben besproken kwamen we uit op de perfecte televisie. Van begin tot eind een prima service bij de MediaMarkt

Yvonne 09-05-2019

Ik vind het erg makkelijk om via de webshop te bestellen. Zo weet ik wanneer ik het product kan ophalen en kom niet voor niks in de winkel.
Ook het afhaalpunt is prima geregeld. Ik hou er niet van om vooruit te betalen en met de optie 'betalen bij afhalen' is dan ook perfect.

Jetske Zijlstra 09-05-2019

Super service bij de MediaMarkt in Drachten!
Bij een probleem met een i-phone kreeg ik een goede leen-telefoon mee en coulance voor de reparatie!
Geweldige winkel!