MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

John Fromberg 03-05-2020

Shop heeft een goede sortering van de door mij gewenste artikelen en voldoende voorraad. Personeel is behulpzaam en goede kennis van de apparatuur. Bijkomend voordeel is de extra korting via de Mediamarkt club.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

l. Almere 03-05-2020

Gisteren even rustig aan het kijken voor een Aifryer, helemaal met het idee ik wil zowel kunnen bakken/koken (gezond) als lekkere iets minder gezonde dingen er mee kunnen maken. Het moest vooral een makkelijk gebruik zijn. Ook was ik onder de indruk van accesoires die je er bij kan kopen. Blijkbaar was het een medewerker opgevallen dat ik zo nadrukkelijk aan het kijken was, terwijl zij mij niet opgevallen was. Ze kwam heel vriendelijk en spontaan op mijn over, en toen ik mijn keus gemaakt had riep ik mijn dochtertje met haar kinderkarretje want, die zou ik immers nodig hebben om te vervoeren. Toen vroeg de medewerker heel attent of ik met de auto was, ze zou hem wel even in het magazijn zetten kon ik het later afhalen en rustig aan doen samen met mijn dochter. Super vriendelijk van de dame

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

hobbitje00 03-05-2020

DAT ZE ONDANKS DEZE TIJD GEWOON OPEN ZIJN,PRIMA GERELD.
MOEST EEN NIEUWE MUIS HEBBEN,TIJDENS OPRUIMEN WEGGELEGD EN NATUURLIJK NIET WEERGEVONDEN.
IS EEN LOGITECH GEWORDEN ZONDER STAART. DRAADLOOS DUS EN DIE BEVALT ME PRIMA

Chantal7 02-05-2020

Op 26-03-2020 naar de vestiging in Breda, omdat mijn thuiswerkplek niet voldeed. Tijd voor een toetsenbord om aan mijn laptop aan te sluiten. Ondanks de drukte en de Corona-maatregelen, nam de verkoper de tijd mij te adviseren, ook al was de keuze inmiddels erg beperkt. Dankzij zijn hulp vielen een aantal opties af en heb ik een keuze kunnen maken. Inmiddels zijn we een aantal weken verder en ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Ellen 02-05-2020

Media Markt Groningen aan het Sontplein heeft een ruim assortiment en behulpzaam personeel. De werknemers beantwoorden al je vragen en zoeken samen met jou het product uit wat het beste bij jou past zodat je met een tevreden gevoel naar huis gaat. En mocht je thuis onverhoopt toch ergens een probleem mee hebben dan wordt dit netjes voor je opgelost.

Reinier 02-05-2020

Zoals altijd weer goed service! Wist het nummer van het inktpatroon niet meer maar met de deskundige service van Mediamarkt Den Bosch geen probleem! Dank jullie wel!

Hennie 02-05-2020

Snel en goed geholpen deskundig en vriendelijke personeel. Zeker in deze corona tijd .

Bosch 02-05-2020

Had besteld en aangegeven dat ik hem op kwam halen . Was er veel te vroeg. Niet op de mail gewacht dat het klaar lag. Was geen moeite. Ze gingen het gelijk halen. Top!!

Winters 02-05-2020

Ik kies voor media markt van wegen het assortiment de prijs en de mogelijkheid om zowel online bestellingen te plaatsen als Fysiek een winkel te bezoeken in de buurt.

Hans 02-05-2020

Op internet uitgezocht of het in huis was ,en dat was er . Bij de ingang kreeg ik een schoongemaakt mandje , en vroeg waar de water kokers stonden, meteen er op af ,en door naar de kassa ,daar kreeg ik te horen dat er nog een verjaardag bonus stond dus vijf euro korting .TOP

Gea 02-05-2020

Een zeer klantvroendelijke benadering. Mijn vraag over een elektrische tandenborstel werd gedetailleerd beantwoord. De medewerker deed haar best om mijn specifieke vraag te beantwoorden door productinformatie op te zoeken. Ze nam hiervoor uitgebreid de tijd.

Gre 02-05-2020

Vandaag naar de Mediamarkt ge gaan om een koffiemachine te kopen. Bij de ingang werd er vriendelijk gevraagd wat ik zocht en ik werd diect naar het product gewezen zonder dat ik zelf op zoek hoefde te gaan. De service was goed en vriendelijk. Wij zijn met een koffiemachine naar huis gegaan. Bij de kassa een rij maar spiegels snel weggewerkt. Ben zeer tevreden over de Mediamarkt in het Centrum van Rotterdam.

Ronnen 02-05-2020

Wanneer ik een aangekocht artikel gebruiksklaar tegen betaling van 19.00 euro gebruiksklaar kan laten maken, verwacht ik dat ook! Ben thuis gekomen en heb het alsnog zelf kunnen doen! Weg 19,00 euro voor niets!

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad!

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Hein van Lieshout 02-05-2020

Buitegewoon goed geholpen door de jongeman, was niet te beroerd om alternatieven aan te dragen.
Wij kozen voor Mediamarkt Ekkersweijer omdat deze makkelijk bereikbaar is

Lukas Lorjé 02-05-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat er veel te kiezen is.
Ook dat alles goed gerangschikt is en overzichtelijk.
Alleen is de informatie op de prijskaartjes erg weinig en ook zijn veel artikelen niet geprijsd. Verder een fijne winkel. 🤗

Bryan 02-05-2020

Mediamarkt is een prima winkel met een groot assortiment en met deskundig personeel.

Bert-Jan 02-05-2020

Tijdens deze periode hebben ze bij de mediamarkt de zaken goed op orde. Er wordt getracht om de klant op een zo goed mogelijke mannier te informeren en te helpen.

Letsy 02-05-2020

Vriendelijke medewerkers, leuke winkel, grote voorraad, snelle levering en je voelt je altijd welkom/aangenaam.
Als clublid heel veel voordelen!!!!!

Lucas 01-05-2020

Buitengewoon plezierig, zoals ik werd bejegend bij het terugnemen van een miskoop. Vriendelijk en kordaat. En ik mocht, ivm mijn “hoge nood” toch even gebruik maken van het toilet. Hulde!

Ans Bouw 01-05-2020

Ik ben in deze winkel heel goed en vriendelijk geholpen.Het product is goed uitgelegd. Dus heel tevreden kwam ik thuis.

L. Hoogstraten 01-05-2020

Omdat ik goede uitleg heb gehad op mijn vragen. En daar was ik heel erg blij mee

Henny 01-05-2020

Worden.altijd goed geholpen zowel.met televisie onze philips hue lampen onze droger koffie machine en.nu onze hand nagelset altijd goede uitleg zeer vriendelijk personeel met kennis ook met laptop we konden altijd weer terecht bij problemen voor ons geen.andere winkel meer we zijn van.plan.om.nu ook een.amrikaanse koelkast gekomen.maar wel bij media markt th wall

Harrie Stevens 01-05-2020

Zeer vlot en ondanks de Corona afstand houdend geholpen door een medewerker.

Jan 01-05-2020

Goed geholpen ondanks de corona maar wel op veilige afstand.
Gekocht een vacumeer machine.

Cisca 01-05-2020

Direct bij binnenkomst stond er een medewerker klaar met handspray en een mandje. Fijn in deze Coronatijd. We kwamen om een tv te kopen en al snel kwam er een medewerker vragen of hij kon helpen. Hij had verstand van de tv's en kon goede informatie geven. Hij bleef keurig op 1,5 meter afstand. Nadat de tv was uitgezocht maakte hij in de winkel al de bon zodat we sneller klaar waren bij de kassa. Ik ben minder valide en er werd direct meegedacht hoe de tv bij de auto te krijgen. Super ervaring dus. Pluim voor de Mediamarkt in Emmen.
Officiële reactie van MediaMarkt 01-05-2020

Beste Cisca,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van de medewerkers in de winkel van Emmen.

We wensen je veel plezier met je nieuwe TV en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen.