MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

van Winkel Hans 09-03-2019

Super zoals de verkoper ons geadviseerd heeft en enorm geduldig bleef en attent. Hij verkocht erg eerlijk ! Ook dat !
Complimenten

J.hoogers 09-03-2019

Goede service. Netjes een telefoontje gekregen de avond van te voren dat mijn telefoon binnen was gekomen. Dag erna deze gaan ophalen en netjes behandeld door een medewerkster die ook het contract afgesloten heeft. Alle vragen kon ze beantwoorden. Ik heb de service van mediamarkt als zeer prettig ervaren.

Tim 09-03-2019

Mooie winkel, met vriendelijk personeel. gaan altijd goed om met vragen en helpen je graag met een keuze maken zonder je een duurder product aan te smeren.

Ger Schefferlie 09-03-2019

Een fijne winkel,je wordt op een vriendelijke manier geholpen niets is teveel.

Anita 09-03-2019

Ik wil een compliment geven aan medewerker D**** van Media Markt Tilburg, Pieter Vreedeplein. Afgelopen dinsdag heb ik meerdere malen mijn code verkeerd ingetoetst en mijn iphone moest worden gedeblokkerd. Het lukte me zelf niet en ik ben prima geholpen door D****, hij heeft zijn best gedaan om mijn gegevens te bewaren. Zijn werktijd eindigde om 18.00 uur maar hij heeft mijn klusje toch nog afgemaakt. Super bedankt!!!

ronald 09-03-2019

Wat een verschrikkelijke winkel... Je koopt een laptop en deze gaat binnen 2 maanden 3x stuk. Elke keer mag je hem brengen en een paar dagen later weer ophalen. Krijg je te horen, dat als je de doos met alle beschermingsmiddelen e.d nog hebt, je de laptop om kan ruilen naar een nieuwe.. waar staat dat in de garantievoorwaarden. Dat heb je natuurlijk niet. Nu sturen ze hem op en ben je de laptop ca 4 weken kwijt en als je vraagt naar een leenlaptop omdat je studie toch door moet gaan, vertellen ze doodleuk.. Dat is dan 150 euro. wat een K* winkel. dan liever naar een kleine winkel waar je nog als klant wordt gezien.

Don 09-03-2019

Service van begin tot einde. Alles is duidelijk verteld en afgehandeld. Merci!

Guus Ketelaar 09-03-2019

Mooie, ruime en zeer overzichtelijke winkel. De verkoopster was klantvriendelijk, wist waar ze het over had.

Marco 08-03-2019

Altijd een mediamarkt in de buurt das handig, in Alkmaar is hij alleen gekrompen enige wat jammer is voor de rest top shop, vriendelijk personeel. Aanrader

Kees 08-03-2019

prima advies, gunstige prijzen met vriendelijke medewerkers. kom hier regelmatig.

Astrid 08-03-2019

Goed overzichtelijk met vriendelijk personeel.leuke aanbiedingen en graag assortiment.goede uitleg over je aankoop.

Piet 08-03-2019

De kassa medewerkster legt de bon neer omdat ik niet snel genoeg de pinpas en de clubkaart opbergt, mijn verweer" ik ben niet zo snel meer" geeft niet de reactie van de kassa medewerkster "
Ik vind het klantonvriendelijk om de kassa bon niet aangereikt te krijgen, omdat het te lang duurt.

Esther 08-03-2019

Zeer klantvriendelijk. Snelle levering als je iets online besteld. Bij problemen met apparatuur wordt je netjes geholpen.

Ike 08-03-2019

De Media Markt heeft een groot assortiment en vaak is het op voorraad. Tijdens mijn laatste bezoek ben ik vriendelijk en deskundig geholpen.

Annelies 08-03-2019

Fijne overzichtelijke winkel, fijn en behulpzaam personeel. Zijn goed en vriendelijk geholpen. B

Ramon 08-03-2019

Fijne winkel, goede bereikbaarheid. Het enige minpuntje is dat je bijna 2 euro parkeergeld betaald voor 18 minuten staan. Dit is filiaal Doetinchem.

Artikelen waren zoals vermeld op voorraad en het afrekenen ging snel en soepel. Prijs was net iets lager dan bij bol.com.

Heren die je willen laten overstappen van energieleverancier en Ziggo waren ook niet te opdringerig.

Hans 08-03-2019

Shop is perfect veel keus en goede service en vriendelijke mensen die je helpen

Henk 08-03-2019

Had een Withing smart watch gekocht via webshop met zwarte wijzerplaat maar wilde toch liever met witte wijzerplaat.
Ben naar Mediamarkt winkel gegaan en kon zonder problemen de watch omruilen voor watch met witte wijzerplaat en kreeg ook nog 1,45 euro retour.

bert 08-03-2019

Goede hulp en uitgebreid en deskundig advies. Iets waar je wat aan hebt! Super!

Mrs.v.d.L 08-03-2019

Lang via internet gezocht naar een harde schrijf voor onze ps4. Uiteindelijk naar mediamarkt gegaan en hier om advies gevraagd welke het beste was. Goed advies gekregen en uiteindelijk was onze 2TB harde schijf hier nog goedkoper dan bij online prijsgiganten. Incl. 2 jaar garantie. Super!

Marieta Rompen 08-03-2019

Ongelooflijk goede service personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Product kennis is super . Je gaat met een goed gevoel en goed product afgestemd op jou wensen naar buiten.

Pieta de ronde 08-03-2019

Super mooie en goede winkel heel overzichtelijk veel verschillende producten heel goed vriendelijk personeel bij vragen goede antwoorden en je kunt altijd langskomen als je wat wilt weten

ten Kate 08-03-2019

Mediamarkt.nl gebruikt als vergelijkings site. In de winkel de gekozen (bose) oordopjes beoordeeld en aangeschaft. Kleine twijfelvraag werd beantwoord door de vriendelijke medewerker in de Groningen sontplein locatie.

Calvin 08-03-2019

Scherpe prijzen, goede klantenservice, persoonlijke hulp ter plekke, met het maken van keuzes tussen een aantal producten bijvoorbeeld.
Goede ervaring over het algemeen dus sowieso een aanrader.

R.Beckers 08-03-2019

Deze winkel heb ik bezocht vanwege de goede sfeer en fijne inrichting. Het ziet er allemaal overzichtelijk uit en je vind je weg prima door de winkel heen. Her en der staan er leuke gadgets en word je ook echt 'aan het werk gezet' door juist die leuke snufjes te gaan bekijken of juist ervaren hoe een item werkt.

Daarnaast staan de juiste mensen op de juiste plaats met de correcte informatie en deskundigheid die je mag verwachten. De winkel heeft een goeie metamorfose gehad en heeft naar mijn gevoel weer de juiste snaar te pakken waardoor het een erg prettig bezoek is.