MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

dicky 05-03-2019

We mogen graag bij media markt kopen ,zeer vriendelijk personeel en vakkundig

Don 04-03-2019

Alweer zo'n prima product voor de beste prijs.
Ik ben blij met mijn nieuwe geheugen kaart en de voordelige aankoop bij mediamarkt.

Midget 04-03-2019

Goede zaak met een heel ruim aanbod. Geen opdringerige verkopers! Aanrader voor iedereen!

Vincent broekhuis 04-03-2019

Na enige vertraging bij het bestellen in de winkel heeft de medewerker (joost manager mediamarkt zwolle) mij bijzonder snel geholpen en voor een snelle afwikkeling gezorgt mijn complimenten
Andere medewerkers mogen een voorbeeld aan hem nemen

Ronald Brandt 04-03-2019

Zeer klant vriendelijke medewerkers bij de mediamarkt Rijswijk klanten service, alleen hele jammer dat ik lang moest wachten voordat ik geholpen weert.

Salaried28 04-03-2019

Ik heb gekozen voor mediamarkt omdat er veel keuze is, en kundig personeel dat veel kan vertellen over een bepaapde productgroep. Deze keer wist ik precies wat ik zocht dus heb ik niet om hulp gevraagd. De winkel was netjes. Snelle service.

Sylvester 04-03-2019

Prima screen protector pecies de dingen die je ervan zou verwachten. Wel lastig om te plakken.

Rob 04-03-2019

Gewoon niets op aan te merken. Er is altijd wel een personeelslid die ergens meer vanaf weet. Mooi assortiment. Koop eigenlijk al mijn elektronica hier ipv ...

Charlie 04-03-2019

Openingstijden, overzichtelijkheid, ruim assortiment, goede service en vriendelijk personeel. Need I 2 say more?

Gertjan 04-03-2019

Fijne winkel, omdat je alles makkelijk kunt bekijken (vasthouden,proberen).
Bij het afsluiten van een mobiel abonnement werd ik goed geholpen, en kreeg ik goed advies over het abonnement en de verzekering.
Alles netjes afgesloten, en de telefoon kon gelijk mee.

Bob hoogenboom 04-03-2019

Ik vind het super dat je nog gewoon kan kijken naar wat je nodig hebt, vragen als je vragen hebt en de producten kan proberen(indien dat kan)

Arlette 04-03-2019

Voorheen altijd erg tevreden over Mediamarkt, maar na het bestellen van deze wasmachine zijn we van mening veranderd. Niet 1x, niet 2x maar (tot nu toe) 3x (!!) zijn ze hun beloftes niet nagekomen omtrent het bezorgen! Ongelofelijk dat we 3 dagen hebben zitten wachten voor NIETS. Momenteel hebben we onze wasmachine nog steeds niet na ruim 1,5 week en hebben we een officiële klacht in moeten dienen. Ik raad iedereen dan ook aan om bij een andere winkel te kijken naar apparaten die thuisbezorgd moeten worden, dat scheelt een hoop frustraties!

Schaap 04-03-2019

Online aankoop met vermelding dat afhalen mogelijk is na vier uur, helaas weer niet voorradig dus 5 dagen wachten, waardeloos logistiek systeem, toch maar ergers anders kopen voortaan!!

Karin 04-03-2019

Mobiele telefoon gekocht voor mijn ouders van 80 jaar. Superfijne informatie gekregen van een verkoopster die ook nog eens heel vriendelijk was. Precies de juiste keuze gemaakt want mijn ouders zijn blij met de niet te moeilijke telefoon die ook nog eens (bewust} op hun oude mobieltje lijkt. Ook een mooie prijs.

Danielle 04-03-2019

I.v.m. een verhuizing had ik een stevig boodschappenlijstje aan spullen die ik in een keer wilde kopen en laten bezorgen. Ik wist wel ongeveer wat ik wilde, maar nog niet welke apparatuur voor mij het meest geschikt zou zijn. Dhr. xxx van MediaMarkt Amersfoort heeft uitgebreid te tijd genomen om mij te helpen de juiste apparaten uit te zoeken. Hij luisterde naar mijn wensen om mij vervolgens vakkundig te adviseren, en tot slot heeft hij alles voor mij in orde gebracht. Dikke pluim, heel erg bedankt!

Woodster 04-03-2019

Zaterdag bij de mediamarkt Dordrecht centrum binnen gelopen omdat we op zoek waren naar een nieuwe TV en speakers. Ondanks de gezellige drukte door een verkoper vriendelijk te woord gestaan, er werd voor ons alle tijd genomen en alle wensen zijn goed in kaart gebracht. Uiteindelijk diverse TV en soundsbar en speakers getest en dankzij een goed advies tot ons weloverwogen besluit gekomen. De mediamarkt verkoper was zeer behulpzaam en heeft daarbij alle gekozen apparatuur voor ons naar de kassa gebracht. Persoonlijk vind ik het persoonlijke advies in de winkel bij grotere aankopen en het gelijk meenemen van de apparatuur een leukere verkoopbeleving dan online bestellen en de volgende dag thuis af laten leveren. Uiteindelijk zeer blij met onze nieuwe Sony TV en Sonos speakers!

Derkelina 04-03-2019

Artikel opgezocht met medewerker. Niet goed. Terug naar de klas webservice. Ze zocht het juiste artikel op. Weer naar medewerker. Deze paste wel. Dus zelfs service buiten de deur. Geen problemen met terug te doen. Dank u wel.

Tom 04-03-2019

Genoeg medewerkers in de winkels, na vraag wordt alles over het product prima uitgelegd!
Bij verschillende medewerkers wel echt het verkopers gevoel waar ik persoonlijk niet echt van hou. Nooit klachten gehad over gekochte producten.

Freek 04-03-2019

Deskundig personeel, supersnelle levering, klantvriendelijk.
Hoge kwaliteit van de artikelen. Meedenkend personeel.
Kortom: TOP!

v.martens 04-03-2019

de shop is overzichtelijk en ruime parkeerplekken voor de deur ,ook werden we super geholpen door bram,hij wist alles van de vragen die wij hadden over het wasmachien en droger,ge-wel-dig.

Alson 04-03-2019

De website werkt prima, de winkel zelf is overzichtelijk en wij hebben zeer goed advies en uitleg van de verkoper gehad nam echt de tijd ervoor.

J S 04-03-2019

Ik kon vinden wat ik zocht. Hebben een zeer ruime keuze, goede prijs en zijn bijzonder klantvriendelijk. Zijn onmiddellijk bereid om je van dienst te zijn bij advies !!

alie van de merkt 04-03-2019

Alles is overzichtelijk en medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. De winkel is ook ruim opgezet en zoeken is makkelijk met alle borden langs de wand.

Ko 04-03-2019

Plezierige en deskundige uitleg bij de aankoop van onze iPad. Met name de wijze waarop de bestanden van onze oude iPad naar de nieuwe zijn overgezet en de rust waarmee dit gepaard ging heeft ons aangenaam verrast.

Bakker 04-03-2019

Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen in de winkel. Het apparaat dat ik heb gekocht werkt prima.