MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Marianne De jong 07-06-2019

Service is goed en duidelijk en personeel helpt je goed bij je keuzes.ik koop er al jaren en ben nog steeds tevreden en als er iets niet goed is lossen ze het zo goed mogelijk voor je op

Chris van A 07-06-2019

Ik kijk altijd eerst of het bij de mediamarkt te koop is en dat is 8 van de 10x zo dus kom er regelmatig! Producten zijn gewoon goed.. geen ervaring over garantie ivm kapotte spullen of zo dus daar geen mening over.

Groeneveld 07-06-2019

goede voorlichting en fijne ervaring kom graag in deze winkel hier in Ede.
Kom hier zeker terug.

Sjel 07-06-2019

Verkoper van mediamarkt heeft ons bijzonder goed geholpen. Hij was deskundig en gaf duidelijk de mogelijkheden en onmogelijkheden van het product aan. Hierdoor was het eenvoudiger om een goede keus te maken.

Stefan 07-06-2019

Leuke personeel, heel behulpzaam, veel kennis over het de producten. In de media markt kan je rustig kijken, rond lopen en producten uitesten in de filialen. Ik raad het daarom ook aan iedereen aan.

Xavier 07-06-2019

De Pick up afdeling heeft heel goed zijn best gedaan om toch te zorgen dat de GSM van mijn zoon gerepareerd kon worden .
Terwijl Samsung de GSM total loss verklaarde.
TOppie mensen.

Sikking 07-06-2019

Goed geholpen door een medewerker die weet waar hij het over heeft. Goed en op maar advies.

MrMarcel 07-06-2019

Mensen is winkel altijd vriendelijk en vrolijk. Kom Dr graag. De shop ligt Dr altijd netjes bij.

Vegas 07-06-2019

Overzichtelijk en zeer klantvriendelijk.
Ook heeft elke medewerker zijn expertise wat ook erg fijn is.

Mooie aanbiedingen hebben ze ook vaak

Nynke 07-06-2019

Er is ontzettend veel aanbod van producten, dat is een grote plus. Daarnaast is er ook als je medewerkers iets vraagt goede kennis aanwezig bij het personeel. Maar de klantvriendelijkheid van het merk mediamarkt laat naar mijn inziens te wensen over. Garantie problemen, reparatie duurt lang. Daarnaast valt het op dat er vaak andere prijzen in de winkel gebruikt worden, dan online. Wanneer er bijvoorbeeld actie prijzen zijn, hier moet je dan zelf ontzettend scherp op zijn, want anders betaal je zoveel meer bij de kassa. En dan elke keer wordt er gezegd ja dagprijzen en we werken eraan.

Langenhof 07-06-2019

Prima winkel en ruim gesorteerd .Goede uitleg en behulpzaam.Prima service en niet kinderachtig met retour artikelen.

Hans van Brakel 07-06-2019

Verkoper was vriendelijk, behulpzaam en ter zake deskundig.
Prettig om artikel echt te zien. Toch beter dat bij online-aankoop.

Gerard te Heerhugowaard 07-06-2019

MediaMarkt vriendelijk en behulpzaam personeel, correcte behandendelen van klanten. Ik heb laatstekeer de smart-club bezocht vanwege mijn nieuwe labtop een opstart problemen. Ik ben echter heel vriendelijk en correct geholpen door de aanwezige personeel. Ik ben blij om dit te voor ieder MediaMarkt klant langs dezeweg te melden. Tot slot wil ik dit te zeggen , ga zo door MediaMarkt ! Het was echter een top-service, dat waardeer ik bijzonder, nogmaals hartelijk dank ervoor.

Dolly 07-06-2019

We kregen goede voorlichting door een geduldige verkoper. Hij nam alle tijd om verschillende tv te demonstreren. Goede uitleg over de mogelijkheden.

Wouter 07-06-2019

Prima winkel waar de prijzen altijd redelijk marktconform zijn. Winkels zien er altijd overzichtelijk en goed geordend uit. Koop hier bijna altijd mijn elektrische apparatuur.

Fijn en goed geholpen 07-06-2019

Spontane mensen heel goed geholpen luisterden naar wat ik voor artikelen wou.
Super

Jasper 07-06-2019

Ik werd goed en geduldig geholpen bij aanschaf van een Nintendo Switch. De verkoper wist me alles te vertellen over de mogelijkheden van het apparaat en gaf goede tips voor mogelijke extra benodigdheden en spellen.

Jonh 07-06-2019

Ben heel goed geholpen ze zyn briendelyk naar je toe aan de tel en in de winkel hebben geduld als je een vraag stel zeer atent service top daarom geef ik een 10

G. Lanting 07-06-2019

Ik werd goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van een Apple iPad. Uitleg was duidelijk.

Rowdy 07-06-2019

Ik ben altijd super blij met de service in de winkels en de producten zelf ook. Af en toe kom ik er niet helemaal uit op de website maar voor de rest kan ik absoluut nergens over klagen

Ger 07-06-2019

De afgelopen tijd hebben we diverse grote aankopen gedaan bij mediamarkt. We hebben steeds dezelfde verkoper aangesproken vanwege zijn deskundig advies en klantvriendelijkheid. Kortom een topper. Enige minpunt is dat de caissière steeds ongeïnteresseerd was en liever bezig was met het kletsen met haar collega's.

Johan Bosse 07-06-2019

Fantastisch assortiment, goede klantenservice en leuke prijzen.
De producten worden goed in groepen aangeboden wat heel prettig is.

Piet Schoemaker 07-06-2019

De MediaMarkt in Amsterdam Noord heeft mij verrast door het in hun assortiment hebben van een vervangende zonnekap voor een al wat oudere lens waar ik al enige tijd naar op zoek was. Het is niet de eerste keer dat dit filiaal mij verrast. Daarnaast is het personeel altijd vriendelijk en bereidwillig je te helpen met het kiezen van een juist product. Kortom: het is er fijn winkelen!

Baris Orman 07-06-2019

We zijn vriendelijk geholpen door ervaren personeel. Hij was vriendelijk, behulpzaam en beleefd.
Hij kwam integer over, gaf goede informatie en kon het onderbouwen. Doordat je koopt in een winkel blijven
winkels bestaan en dat is voor het stadsbeeld erg belangrijk.
Mediamarkt geeft goede garantie en je kunt bij vragen nogmaals terecht en wordt hierin vriendelijk geholpen.
Met de club kart de bonen altijd online. Goede service.

Esther 07-06-2019

Ik heb een camera gekocht, nadat ik al eerder langs was geweest en ik een goede uitleg kreeg over welke camera te kiezen. Bij mijn tweede bezoek ook goed geholpen door een zeer gezellig iemand die Mattie heet.