MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Jochem 24-05-2020

Bij de aankoop van een nieuwe TV ben ik als eerste heel fijn geholpen door de verkoper met goed advies en allerlei demostraties, deze deed echt de moeite om het product te verkopen.
Omdat ik alleen was, heeft de kassamedewerker aangeboden en nog even geholpen om de tv in de auto te tillen. Goed advies en fijne service.

Patrick 24-05-2020

Verkoper had redelijke informatie over het apple product echter geen notie over de aanwezige voorraad. Nadat een andere klant en ik te horen kreeg dat het niet meer aanwezig was, ben ik online gaan kijken waarom ik dat dan wel zag...resultaat :het was aanwezig! De andere klant tevens geattendeerd. Hiernaast bij de kassa geen tas ontvangen en kon dat weer, in corona tijd, ophalen binnen. Hier zag ik veel mensen achter de balie, maar niemand hielp. Na 5 minuten iemand kunnen aanspreken die mij een tasje heeft overhandigd.

Lena 24-05-2020

Super goed geholpen met installeren van nieuwe telefoon, aardige jongen die ons erbij hielp, nam er alle tijd voor. Niets was hem teveel.

joris 24-05-2020

Mediamarkt Utrecht is voor mij een uitstekende vestiging. Goed advies gekregen van de verkoper bij de aankoop van een Samsung horloge. Toen de weergegeven prijs niet correct was, werd die (na enig overleg en volhouden van mijn kant) aangepast. Professioneel en klantvriendelijk aangepakt!

harry 24-05-2020

winkel is prima, maar corona maatregelen zijn minder op de volgende punten
-mensen die niks kopen lijken de winkel alleen te kunnen te verlaten door zich door de rij wachtenden voor de kassa te wringen
-kassa nr 3 is lastig te zien of er mensen bij staan, zit op de hoek
-na de kassa's staan er links 2 apparaten, waar gisteren 2 oudere mensen voor stonden, maar daardoor was de kassa's uitgang geblokkeerd. Die 2 apparaten verplaatsen?

Jessica 24-05-2020

Klantvriendelijk, behulpzaam, ruim assortiment, diverse merken in verschillende prijsklassen

Steven 24-05-2020

Je kan er gratis parkeren. Dat was wel fijn. Echter hadden ze alleen nog maar een product waarvan de doos geopend was. Eenmaal thuis aangekomen, blijkt het dat het product zelfs al geïnstalleerd was. Dit was er niet bij vermeld.

Remco 24-05-2020

Het winkelpersoneel weet waar ze het over hebben, zijn vriendelijk en geven het juiste advies.
Gewoon een heerlijke winkel om de aankopen te doen, ik kom er graag

Sinan Zor 24-05-2020

Hoi ik ben meneer Zor
Ik had 23 maanden geleden een Xbox one x gekocht bij mediamarkt Arena in Amsterdam hij werkte perfect maar de laatste tijd maakte hij zoveel geluid dus ik dacht ik breng hem even langs om te vragen of ze mij konden helpen. Ik ben zo blij dat ik mijn Xbox bij mediamarkt heb gekocht want ik mocht gelijk nieuwe console meenemen maar omdat ze geen Xbox one x meer op voorraad hadden kreeg mijn gehele aankoopbedrag weer teruggestort nou wat kan je nog meer verwachten als klant ik ben daarom heel erg blij

Dennis 23-05-2020

Nadat we eerst hebben moeten zoeken naar personeel. Omdat we het zelfde product bij een ander bedrijf goedkoper hebben gezien en we wilden weten of er een prijsmatch zou zijn. De medewerkster reageerde heel. Kort af en bot. Maar heeft ons uiteindelijk wel geholpen met de prijsmatch.

Ger. K 23-05-2020

Ik ben al een tijdje lid van de Mediamarkt.
Fijne bedienig, zelfs in de corona tijdperk.
Goede ervaring met de service zowel in de wikel als bij de reparatie afdeling.

Rodrigues 23-05-2020

Omdat een gezellig leuk winkel overzichtelijk en grote soortement geeft 👍.

Ed 23-05-2020

Mediamarkt in Rijswijk Boogaard is mijn favoriete, mede door de aardige en kundige medewerkers. Prima geholpen vandaag.

Ans 23-05-2020

Ruime keuze van allerlei producten. Goede voorlichting over de artikelen. Behulpzaam personeel.

Eugenia Bucsela 23-05-2020

Dit is de beste winkel voor huishoudelijke apparaten. Een zeer groot assortiment producten. Ervaren en vriendelijk personeel.

Ina 23-05-2020

Je word er goed geholpen en ook als je uitleg wilt van een product nemen ze alle tijd ervoor zodat je tevreden de winkel weer uit gaat.

Sandra 23-05-2020

Hele middag op zowk naar een
nintendo swift uit eindelijk in de
Mediamarkt Rijswijk terecht gekomen.
Bij de ingang direct gevraagd aan een medewerker deze ging er gelijk 1 regelen en ons naar de spellen doorverwezen na een kleine 5 minuten kwam hij terug met de nintende swift een klanten kaart en bon aan gemaakt.
Helemaal tevreden.. Bedankt.

marwen 23-05-2020

Prachtig geluid, geen moment spijt van. Ook top geholpen in de winkel met deskundig advies.

Robert 23-05-2020

Mooie overzichtelijke winkel met ruime voorraad.
Door de ruime opzet kan je er ook nog goed heen tijdens deze corona crisis.

Bij vragen wordt je goed geholpen.

Sjoerd 23-05-2020

Ruime en duidelijke winkels met ervaren personeel die overal wel een antwoord op kunnen geven, wel lastig als je een vraag hebt dat het personeel vaak bezet is of niet altijd te vinden is omdat die niet op de juiste plek is.
Voor de rest wat betreft garantie regeling en service is het goed geregeld en meedenkend naar de klant!

Hans 23-05-2020

Ruime keuze, je wordt goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Zeer goede voorlichting over het gene dat je wilt kopen.

Dapo 23-05-2020

Prima hi-fi set voor het geld. Ook het geluid wat eruit komt klinkt erg goed. Voor een hi-fi set in deze range prima koop.

Richard 23-05-2020

Er was voldoende voorraad en er liep iemand rond die gedetailleerde informatie over het product wist te vertellen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en gevraagd of ik op de hoogte was van de cashback actie. Vervolgens werd mij een exemplaar aangereikt. Het afrekenen verliep ook soepel.

Michael 23-05-2020

Het is in deze tijd niet echt ideaal om te winkelen daarom verbaasden het mij hoe klantvriendelijk ze in deze winkel zijn en det de route en de doorloop ook erg soepel verliep ☺️En dan heb ik het niet eens over de goede uitleg van het product dat ik heb gekocht , 👍🤝

Ayman Dalleh 23-05-2020

Ik heb eergisteren een mobiel gekocht bij de Mediamarkt te Eindhoven, na 1 dag is mijn scherm kapot gegaan tijdens werken (mobiel zat gewoon in mijn zak) zonder te stoten of de mobiel te laten vallen. De servicebalie en de manger zijn vanuit gegaan dat ze gelijk hebben en dat de mobiel toch wel is gevallen is, terwijl dat het er geen schade is aan de rand van de mobiel is.
Daarnaast vonden ze het een goede oplossing om het op te sturen en dan krijg ik hem pas na twee weken terug of gerepareerd of dan niet. Dus twee weken zonder mobiel in 2020 en de kans dat ik hem daarna niet gerepareerd krijg is heel groot zei hij.... Hij vond dat ik eerst een andere mobiel moet kopen en daarna hem opsturen... weer een goede oplossing..

Ik heb de mobile gekocht in mediamarkt voor 90 euro meer dan dat hij online staat (in Duitsland) voor de service.. en dan krijg dit service.. Ik baal er echt van.
Heel slechte service