MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Bart 05-08-2019

We hebben een tv aangeschaft bij Mediamarkt Zwolle en zijn vriendelijk, kundig en goed geholpen.
Wist waar hij over praate luisterde naar onze eisen en hielp met de keuze.

Mireille Ardon 05-08-2019

Ik had nog een cadeaukaart liggen van deze winkel die ik kreeg bij mijn vorige aankoop via een energiebedrijf. Ik heb voor de tablet die bij mij past een goede koop gedaan. Ik werd door de vriendelijke en deskundige medewerker goed geïnformeerd hierover.

Frank 05-08-2019

Ruime sortering en als de doordeweeks gaat krijg je alle aandacht van het personeel, dat deskundig voorlicht.

HB 05-08-2019

Medewerkers in de mediamarkt winkel in Dordrecht zijn behulpzaam en vriendelijk. Zowel de mensen aan de servicebalie als op de tv afdeling waar ik nog ben geweest.

JLB 04-08-2019

Nadat ik een bevestiging had ontvangen over mijn bestelling van een ssd schijfje die de volgende dag zou worden geleverd bleef het stil. Vele malen getracht te bellen maar telkens zou het drukker zijn dan gebruikelijk en bleek telefonisch contact niet mogelijk. Emailberichten kunnen niet worden verzonden omdat deze optie tijdelijk buiten gebruik is (!). Chatten kan echter wel maar dan blijkt niemand de geopende chatsessie te beantwoorden en gebeurt hier dus niets. Toch maar geprobeerd om via info@mediamarkt.nl een reactie te krijgen. Het is nu twee weken later en ik heb nog geen enkele reactie ontvangen op verzonden emailberichten met het verzoek de bestelling te annuleren. Mediamarkt blijkt kortweg volstrekt onbereikbaar te zijn! Ik heb inmiddels elders het product besteld en ontvangen. En nu maar afwachten of en wanneer ik mijn niet te annuleren bestelling zal ontvangen en hoe het retourzendingproces zal verlopen. Kortom voor mij geen aanrader meer om hier nog iets te bestellen.

Martijn 04-08-2019

Super geholpen met het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger. Er wordt goed naar de wensen en stelt goede mogelijkheden voor.

Harrie Klein 04-08-2019

lang moeten zoeken naar een verkoper die mij kon helpen en advies kon geven

Liess 04-08-2019

Ik heb online gekeken wat ik ging aanschaffen. Ik ben het product gaan ophalen in de mediamarkt zoetermeer. In de winkel loopt altijd voldoende personeel aan wie je wat kan vragen. Ik ben goed en snel geholpen.

Stefano Carta 04-08-2019

een zeer goed gesorteerde winkel ... veel betaalbare producten ... betrouwbaarheid, kwaliteit, hoffelijkheid zijn de sleutelwoorden ... fantastisch personeel ... ik koop alles bij mediamarkt

Janny 04-08-2019

In de winkel Rijswijk geweest. een hele vriendelijke medewerker die mij te woord stond.
Duidelijke antwoorden, dus ik ben heel goed geholpen. Erg tevreden!

Mark 04-08-2019

Top winkel met vriendelijk en gezellig personeel met een persoonlijke benadering! Winkel is nu in verbouwing. Als je hier een beetje doorheen kunt kijken ziet het geheel er lekker fris en overzichtelijk uit. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat! Ondanks de verbouwing in ieder geval top geholpen!

Gerrit 04-08-2019

Na een goed advies in de winkel een droger en een wasmachine besteld. Helaas wel twee weken wachten op een levering. Voor vragen omtrent de levering is de klantenservice moeilijk tot niet bereikbaar en via FB bericht geen enkele reactie. Ik denk voortaan wel 2 x na voordat ik daar ook maar iets bestel.

Walter 04-08-2019

Bij de Media Markt krijg je altijd goeie uitleg, laagste prijs garantie, met de clubpas kun je het product na meer dan een maand retour brengen. Volgens mij wil iedereen de zekerheid van een goed product, volgens mij is dat bij de Media Markt altij

T. Broekhuis 04-08-2019

We zijn goed geholpen in de winkel, goed advies over het door ons gekochte product en een enthousiaste verkoper.
Het assortiment is groot en bijna altijd voorradig. Kortom we slagen altijd bij de mediamarkt!

onbekend 04-08-2019

Het werd geheel goed en op een rustige manier uitgelegd en kon zelf de stofzuiger even proberen wat het verschil tussen twee modellen was prima service ga zo door

fabian willemse 03-08-2019

Voordeel grote winkel, nadeel personeel! Moest even een iPhone halen voor mijn werk, 18.55uur mocht wel kopen maar niet meer info vragen want ze gingen sluiten. Dus maar weg gegaan, haal wel ergens anders

H.a.pieper 03-08-2019

Mooie winkel ben uitstekend geholpen.Medewerker was zeer geduldig we zijn heel erg tevreden.

Rien Welbergen 03-08-2019

Perfect en vakkundig geholpen door de heren bij het overzetten van onze oude iPads naar de nieuwe iPads.
Geweldig !!!

Paul 03-08-2019

Prijs / kwaliteit was voor dit product in orde. HP laptop met i5 processor. Tevens normale en SSD harde schijf aanwezig. Verder 8 Gb geheugen. De laptop start zeer snel op. Tevens verzekering afgesloten voor de komende 3 jaar. We werden goed geïnformeerd omtrent deze verzekering. De aangegeven data van de laptop was toereikend om de keuze hiervoor te kunnen maken.

Mark 03-08-2019

Overzicht en klantvriendelijkheid
Mooi assortiment en goede service verstand van zaken

Kooijman 03-08-2019

Mooie grote zaak,Wij waren er nog nooit geweest. Er is erg veel keus en goede hulp bij het kiezen.

Van Etten 03-08-2019

Bij aankoop van Sonos PlayBase lange wachttijd maar wel vriendelijke assistentie ontvangen echter weinig product informatie. Bij een volgend bezoek t.b.v. ander product van Mediamarkt teruggegaan voor nadere uitleg (3-8-2019) zeer kundige verkoper bij SONOS display gevraagd en duidelijk antwoord gekregen waarmee ons probleem was opgelost.

Vidjai 03-08-2019

Ik vindt het een zeer fijne winkel omdat het lekker groot is en het aanbod qua producten is top van wasmachines tot en met beveiligingscameras, en dan hebben we het nog niet gehad over de werknemers, die helpen je echt met alles en ook belangrijk ze weten waarover ze praten en willen je geen producten om de mond smeren, ze geven je de beste adviezen mee.
Kort gezegd een TOP winkel.

Astrid 03-08-2019

Winkel heeft veel keuze, meestal goede prijzen. Acties vaak interessant. En bij retouren/defecten nog nooit geen problemen gehad, wordt altijd netjes opgelost.
Ben alleen benieuwd hoe ze omgaan met defect als de garantie net 2 weken is verlopen, zou naar mijn mening onder coulance vallen. Maar wordt vervolgd!

Joke 02-08-2019

Prima geholpen in de winkel en na uitleg van het personeel het product gekocht