MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Wil 17-03-2019

Deskundige informatie en goede service.
Medewerkers zijn klantvriendelijk en nemen de tijd voor de klant.

CijferMeester 17-03-2019

Verkoper heeft ons geholpen met het uitzoeken van de Ipad. Veel humor over en weer.
Jonge medewerker die enthousiast alles uitzoekt en toelicht, waar nodig. Toppertje

Nieuwenhuis 17-03-2019

We hebben een nieuwe tv gekocht en we zijn gehelpen door .... Ontzettend aardige vriendelijke en kundige jongeman. Hij geeft goed advies en weet er veel van af. Hij geeft duidelijk aan wat de verschillen per tv zijn. Wij zijn zeer tevreden.

Michael Alles 17-03-2019

Perfect geholpen in de vestiging Hoofddorp van de mediamarkt. Deze verkoper had echt verstand van zaken als het om Apple producten gaat. Had eerst de vraag aan een andere verkoopster gevraagd en die stuurde mij meteen naar hem toe, met de mededeling dat hij er echt alles van wist. Die mening deel ik compleet.

Conny v. Arkel 17-03-2019

Heel mooi winkel en niet duur en ze hebben veel dingen en niet duur en fijne mens die help top

Jt 17-03-2019

De winkel zelf is gigantisch met een uitgebreid
assortiment. Geen 10 omdat vooral de servicedesk en kassa slecht bemand wordt. Je staat zo 45 minuten te wachten. Voor service vragen en behandelingen kan je beter naar een andere locatie waar dat misschien beter geregeld is. Voor de rest is de behandeling in de winkel zelf prima geregeld.

Willem 17-03-2019

Goede hulp geboden bij het installeren van een programma op een laptop die in Indonesië was gekocht, ondanks de verschillen van Aziatische en Europese programmering wisten de medewerkers er toch uit te komen.

Geerdie Sessink 17-03-2019

Je word er altijd netjes en vakkundig geholpen en ook wel de goedkoopste,en is het bij de ander toch goedkoper door bv een reclame word de prijs aangepast.

Stefan Durkstra 17-03-2019

Goede uitleg over producten. Uitgebreide demonstraties en altijd goed geholpen!

Wim 17-03-2019

Er is veel personeel aanwezig.
Daarom is er veel deskundigheid.
De winkel is ruim en overzichtelijk ingericht.
Je kunt rustig kijken als je wilt zonder druk van een verkoper.

Sonja 17-03-2019

Ja goede service laatst verkeerd kaartje in toestel gezet waardoor ik niet kon bellen.
Heeft iemand later opgelost en kreeg voor de overlast een beschermlaag gratis over mijn nieuwe telefoon die ik gekocht had.

Tip misschien bij reperatiebalie meer monteurs ze moeten iets repareren en tussendoor ook klanten aan balie te woord staan.

Annie 17-03-2019

Ik heb mijm scherm laten vervangen. Ik moest helaas wel weer terugkomen omdat het scherm niet helemaal goed zat. Ben goed geholpen en ze deden nergens moeilijk over. Alles viel onder de garantie. Zelfs nog een nieuw panzer glas erop gezet, omdat mijn oude nog op het verkeerd gezette scherm zat. Supee tevreden!

Anneke Spaans 17-03-2019

Overzichtelijke winkel. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik er dichtbij gratis kan parkeren met mijn auto. Goed bereikbaar is deze winkel ook en ik werd er prettig en deskundig geholpen!

Groendoen1 17-03-2019

Mediamarkt Heerhugowaard heeft veel keus. Een gaming keyboard gekocht. Wat verbeteren kan is dat er overal prijzen bij hangen. Nu moesten we een medewerker zoeken en die moest de prijzen online zoeken. Duurde te lang. Had er geen verstand van en ze waren met zijn tweeën. Kan beter.

T.Loots 17-03-2019

Zeer goede ervaren verkopers en niet opdringerig om een duurdere product te verkopen.En kommen de toe gezegde lever datum na.wij hebben zeer goede ervaring met Mediamarkt Groningen Sontplein

Leo DH Pronk 17-03-2019

Goede bereikbaarheid, klantvriendelijk personeel, groot assortiment, duidelijke winkel indeling

Solmaz 17-03-2019

It's located in the city center and access to after purchase services is easy. It gives good offers every now and then. The repair service is also Swift and easy to manage.

geert verheij 16-03-2019

De medewerkster achter de balie zag mij aankomen en vroeg mij om naar haar kassa tekomen ze heeft alles netjes afgehandeld en ik kom verder met het winkelen in het stadshart

Els 16-03-2019

Koffie apparaat was overleden de zoveelste senseo goed geïnformeerd door medewerker met tevreden gevoel en aankoop winkel uit gegaan zeer vriendelijk personeel ze nemen de tijd voor je nu gekozen voor nesprosso wel wat duurder maar goede garantie

Paul 16-03-2019

Op het gebied van elektronica kan je nooit misgrijpen bij mediamarkt. Je kan meestal vinden wat je nodig hebt. Een vriendelijke medewerker is je verder altijd ten dienst.

Richard Ehrencron 16-03-2019

De medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht.Zij beantwoorden al je vragen over het product Zij geven deskundig advies.Een winkel om weer teruggekomen

De medewerkers zijn vriendelijk en ze geven deskundig advies over het product. De producten staan overzichtelijk opgesteld zodat je ze snel kan vinden.Een winkel om weer terug te komen

Bernard 16-03-2019

Wij vinden MEDIAMARKT MIDDELBURG een prettige winkel. Wij zijn goed, vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij komen er graag terug.

Steffie 16-03-2019

Mediamarkt Ekkersrijt vandaag bezocht. Heel vriendelijk te woord gestaan door een jonge medewerker. Hij wilde ons heel graag helpen en deed enorm zijn best, echter wist hij niet veel van de stofzuigers af. Hij las eigenlijk alleen de informatie voor die op de kaartjes van de producten stond.

jurjen 16-03-2019

ruime keuze aan tv's voor der rest zijn goed geholpen door de verkoper met uit leg en netjes thuis bezorgt plusje voor media markt

Wietse 16-03-2019

Ik ben heel blij met de producten die van MediaMarkt en je krijgt een goede antwoord op je vraag