MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Delorme 09-04-2020

Ga altijd naar de media markt. Veel keus van 1 bepaald product. Alles in 1 winkel.

Beste Delorme,

Goslin 09-04-2020

Very welcoming and helpful. Even when i order online the delivery is very quick

Dear Goslin,

Thank you for leaving your review. It's nice to hear that you're so happy about our service.

Yours Sincerely,

o pester 09-04-2020

Ik heb meerdere keren iets gekocht bij de Medimarkt. je wordt snel geholpen en je wordt goed uitgelegt Top service en vriendelijk.

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Danny 09-04-2020

Hij heeft ons goed geholpen door mooi tv en goede kwaliteit van tv de zeggen

Beste Danny,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou zo goed hebben kunnen helpen.

Bas Paulssen 08-04-2020

Goeie service ook tijdens de corona crisis zeer behulpzaam goed advies .

Rayheer 08-04-2020

Prettige en deskundige hulp bij aankoop. Genoeg aandacht voor de klant. Neem ruim de tijd voor goed uitleg. Laat verschillende keuzes zien.

Beste Rayheer,

Bedankt voor jouw positieve review.

Leuk om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons personeel en dat onze service gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer te zien in onze vestigingen of op de website.

loek van Bunderen 08-04-2020

ik ben goed en vriendelijk behandeld door de medewerkers . Daardoor heb ik een juiste keuze kunnen maken voor mijn product

Beste L. van Bunderen,

Bedankt voor jouw review.

Zeer fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons winkelpersoneel en onze service. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer welkom te heten in onze vestigingen of op onze website.

Tjakko 08-04-2020

Uitgebreid antwoord op al onze vragen over de stoomstrijkijzer gegeven.zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Tjakko,

os 08-04-2020

Ik vind de website gebruiksvriendelijk en ik kan er altijd alles op vinden waar ik naar opzoek ben.
Ik heb wel altijd een probleem met de website. Via de Edge browser werkt deze altijd vlekkeloos maar als ik de website via Google Chrome opent doet de website het niet helemaal. Ik heb dit op meerdere apparaten mee gemaakt (Windows laptop, telefoon en Chromebook)

Beste Os,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

janhein 08-04-2020

ik heb al een lenova tablet .deze bevalt heel goed en daarom heb ik voor mijn partner zo"n zelfde gekocht.
in december 2019 was de accu van de eerste tablet stuk. ik ging naar de mediamarkt in roermond,waar ik hem gekocht had,en toen bleek dat de garantie termijn met zes dagen was overschreden.
het reparatie centrum deed in eerste instantie een beetje moeilijk. ik kreeg van de mediamarkt een mail dat zij de reparatie plus verzend kosten voor hun rekening namen en het verder met het reparatie centrum regelde. vandaar dat ik de huidige tablet weer in roermond bij de mediamarkt heb gekocht.de tablet voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Beste Janhein,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat onze service gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer welkom te mogen heten in onze winkels of op onze website.

vLith 07-04-2020

Vriendelijke medewerkers en een top service....
Niets lijkt teveel dan gewoon alles op alles zetten om de klant tevreden te houden.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Rob Fierens 07-04-2020

Werd snel geholpen door de medewerkers! Ook waren ze klantvriendelijk en dachten ze met de klant mee

Beste Rob,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons personeel. Het is altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer te zien in onze winkels of op onze website.

Dennis Nieuwenhuijs 07-04-2020

Het is een fijne winkel.goed advies personeel.kom er regelmatig. We hebben er Al heel wat gekocht.

Beste Dennis,

Bedankt voor je review.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

M de Wijs 07-04-2020

De dmdewerker was erg behulpzaam, nam de tijd en had veel kennis van zaken.

Beste M de Wijs,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons winkelpersoneel. Het is altijd leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

Wij hopen je snel weer te mogen zien in onze vestigingen of op onze website.

Mediamarkt

Piet 06-04-2020

Veel keuze en de service geef je goede uitleg over het product en de prijzen zijn niet duur.

Beste,

Bedankt voor je enthousiaste review. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer !

Marianne Hoogervorst 06-04-2020

Bij Mediamarkt Ekkersrijt wordt je deskundig, vriendelijk en snel geholpen. Bij grote spullen helpen ze je ook nog bij het afhaal magazijn. Ik kom er al jaren en ben erg tevreden.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bezorging.

Carolien 06-04-2020

Gezien de situatie nog nooit zo rustig gezien in de MM. Er komen niet meteen mensen op je af met de vraag wat ze voor je kunnen doen -- top. Wat rond gekeken en vervolgens gevraagd waar we konden vinden wat we zochten. Je hoefde niet eindelijk naar iemand op zoek, maar kon zo iemand aanschieten. Netjes geholpen. Ook bij het afrekenen

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review over een van onze winkels! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Graag weer tot snel.

Franco 1950 06-04-2020

De Mediamarkt in Nieuwegein is ondanks het coronavirus, toch geopend het is een shop waar ik op een fantastische manier werd geholpen.
Zeer vriendelijk personeel, ondanks een beperkte personeelsbezetting.
Ik ben zeer goed geadviseerd in de aankoop van Philips Shaver de Prestige S9000.
Een goed apparaat, werkt voortreffelijk en uitmuntend scheerresultaat.
Bedank Mediamarkt.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review over een van onze winkels! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Ik wens je veel plezier met het product :)

Lau 06-04-2020

Ik wist wat ik wilde hebben, dus dat was makkelijk. De verkoper die mij hielp was snel, vriendelijk en duidelijk. De MacBook waarvoor ik kwam was op voorraad en over de prijs konden we het ook eens worden, dus het was allemaal zo geregeld.
Fijn, want ik hou niet van verkooppraatjes. Ik wil kijken, een goede prijs, vervolgens kopen en dan meenemen.

Enige minpuntje is dat ik bij de kassa zo'n thermisch bonnetje kreeg waar je over een paar maanden niets meer op ziet voor een product van pakweg 3000 euro; dat doet afbreuk aan de waarde van wat je koopt, maar gelukkig heb ik daarna ook de factuur digitaal gekregen via mijn MediaMarkt clubaccount.

Ik ben een terugkerende klant van de Mediamarkt (Tilburg) en ik ben tot nu toe eigenlijk altijd keurig geholpen.

Beste Lau,

Wat fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze winkel. Wij waarderen dit enorm! Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Wij hopen je weer snel te mogen verwelkomen.

Hans 05-04-2020

Er is veel keuze, online kun je al kijken en vergelijken, en in de winkel kun je goed nogmaals fysiek vergelijken en proberen.
Snel geholpen en goede informatie gekregen om een keuze te kunnen maken.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Wij zoeken altijd naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te mogen zien in onze vestigingen of op onze website.

Peters 05-04-2020

Media Markt te Leeuwarden is ruim en overzichtelijk. Makkelijk bereikbaar, voldoende parkeerplaatsen. Het personeel is klantvriendelijk en deskundig.

Beste Peters,

Bedankt voor jouw review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Zeer fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

Jan 05-04-2020

De medewerker die ons heeft geholpen.
heeft alles prima uit gelegd!
En alles voor gedaan hoe de machine schoon gemaakt moest worden

Beste Jan,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Serge 05-04-2020

Super vestiging en fijne goede service wordt hier goed verleend ook tijdens de corvit-19 crisis

Beste Serge,

Bedankt voor je positieve review. Wij zoeken altijd naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We zien je graag weer in onze winkels of op de website.

EJ 05-04-2020

Ondanks de corona crisis werd er door de winkel goed op ingespeeld,mbt afstand en het aantal bezoekers in de winkel.

Paula 05-04-2020

Ik vindt het een geweldige winkel en de service is ook top. Als wij iets moet hebben kijken we altijd bij Mediamarkt of online.

Beste Paula,

Bedankt voor je positieve review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in onze vestigingen of op onze website.