MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Kitty de Jong 27-07-2019

Eerlijk advies, afgestemd op onze wens en budget. Vriendelijk en vlot geholpen.

Manfred 27-07-2019

Goed personeel met duidelijke uitleg over de artikelen die we wilden kopen.
Geen wonder dat je het artikel dan ook koopt.

Vincent 27-07-2019

Galaxy S8 ingeleverd voor inruil. Prima toestel, maar scherm was kapot. Bij pre-check door SmartBar kwam er als waarde max 61 euro uit (bij scherm had de -overigens aardige- medewerker slecht ingevuld). Dus ik ging er van uit dat als de rest ok zou zijn, ik 61 euro zou ontvangen. Na 1 uur wachten op de technische check, kreeg ik te horen dat waarde 25 euro zou zijn. Dit terwijl de test perfect was. Maar nu konden ze naast slecht bij scherm blijkbaar ook barst invoeren. Oplichters zijn het. Ze zien toch dat er een barst in zit, dan kunnen ze meteen zeggen dat je er max 25 voor krijgt. Onlogisch ook, 61 euro max met een slecht scherm, als alles verder ok is en dan na de test van een uur opeens 25 euro. Te triest voor woorden.

J de Vos 27-07-2019

De medewerker in de winkel heeft mij uitstekend geholpen en was vriendelijk en meedenkend. Ook fijn dat hij meteen wist waar ik het over had.

Dyon Engel 27-07-2019

Geweldige service, goede hulp bij het uitkiezen en denken zeker mee naar budget

Tbos2000 27-07-2019

Kreeg een zeer goede uitleg en vergelijking van telefoons. Ben erg goed geholpen

Sylvia Jansen 27-07-2019

Prima winkel, veel keuze en in mijn woonplaats. Ook vriendelijk geholpen en goed advies.

Sander 27-07-2019

Ik had een 5 weken geleden een ventilator besteld en als afhalen bij de winkel ingestelt ik heb hem nu nog steeds niet ik kon gewoon de laatste dagen niet slapen door de hitte.

Koop hier echt niet de service is zo slecht ik heb meerdere keren gebeld maar sta altijd alleen maar in de wacht. of je moet een maand de tijd hebben scheelt je heel veel gezeik

Erick 27-07-2019

Ik was vroeger altijd al niet te spreken over de service van de mediamarkt en kocht er daardoor de afgelopen jaren al niets meer. Nu er de afgelopen week een hittegolf was wilde ik een ventilator bestellen(wat laat, weet ik, maar goed als webshops adverteren dat je hem de volgende dag in huis hebt, waarom niet?) en stuitte ik op een geschikte ventilator in de Media Markt webshop. Ik heb meerdere modellen en webshops overwogen maar omdat Media Markt zo duidelijk adverteerde met 'morgen in huis' dacht ik het weer eens te proberen, ze zullen vast wel vooruit zijn gegaan in de afgelopen jaren. Niets was minder waar. Ik kreeg de volgende twee dagen geen teken van leven. Daarna (in de 40 graden) maar eens gebeld met de klantenservice om te vragen naar de status: 25 minuten aan de lijn gehangen maar er wordt doodleuk niet opgenomen. Daarna via de chat na 20 min. een reactie: De ventilator wordt vandaag niet bezorgd, wanneer wel? Daar krijg ik een mailtje over. Toen ik na 3 dagen eindelijk dat mailtje kreeg dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, bleek ook dat niet te kloppen, ver na het verstrijken van de bezorgtijd zie ik ineens via track & trace dat het bezorgmoment nog een dag is opgeschoven. Nu, 6 dagen later(na meerdere dagen thuis te zijn gebleven voor het pakketje) heb ik hem eindelijk in huis.. in de verkeerde(verschrikkelijk lelijke) kleur. Omdat het uiterlijk de voornaamste reden was om voor dit model te kiezen maar weer bellen naar de klantenservice, goed dat die open zijn op zaterdag :) Helaas hang ik terwijl ik deze review schrijf wederom 30 minuten in de wacht zonder dat er wordt opgenomen. Media Markt: nooit meer.

Albert 27-07-2019

Heldere website.
Duidelijke omschrijving en gelijk te zien of het artikel leverbaar is.
En beloofd is beloofd de volgende dag in huis.
Super

Tijs 27-07-2019

Op woensdag 8 uur in de avond een ventilator besteld; zowel in de advertentie als op de orderbevestiging belooft Mediamarkt levering de volgende dag.
Na 2 volle dagen nog niks ontvangen... Krijg dus op zn vroegst op de 3e dag iets geleverd dat er de volgende dag zou zijn.
Klantenservice te druk, geen response op e-mail.
Bol.com, here I come!

John 26-07-2019

Goed voorraad ventilatoren, weinig airco’s (alleen Dyson, maar die zijn me even te prijzig).
Ventilator doet wat ie moet doen, maar is wel wat luid, hoewel ik uiteraard snap dat je daar nooit helemaal aan ontkomt.

Erik Kelder 26-07-2019

Het personeel is zeer behulpzaam en ter zake kundig. Verder is de winkel overzichtelijk.

Sannie-68 26-07-2019

Ze mogen beter de voorraaden up-to-date houden, zowel in-store als online. Daarnaast mogen ze meer aandacht besteden aan de klant waar ze mee bezig zijn i.p.v. dat er voor meerdere klanten wordt gewerkt en daardoor zelfs vergeten terug naar een klant, waar ze mee bezig waren, te gaan voor verdere hulp. Ze mogen ook minder kortaf zijn.

Evert 26-07-2019

Deze tablet uitgezocht en in de mediamarkt aangeschaft. Extra de power service gekocht, maar van het startklaar zijn van de tablet heb ik niet veel gemerkt. Ben daar met de instelling nog vrij druk bezig geweest. Jammer, had er meer van verwacht. Inmiddels nog niet alles ingesteld maar dat gaat wel goedkomen.

Carolien 26-07-2019

Ik vind mediamarkt fijne winkel, als ik iets heb blijven ze vriendelijk, willen me altijd verder helpen. Niets is teveel

San 26-07-2019

Nul sterren wat mij betreft!

Mediamarkt jullie beloven voor 23:30 u. besteld, de volgende dag in huis.
Ik wachten.... want ja jullie komen langs. Niet dus... Maar even gebeld en wat blijkt, mijn order is (de volgende dag) niet eens verzonden?
De reviews van anderen geven dit probleem ook aan. Had ik het maar eerder gelezen.

Advies Mediamarkt als je niet de volgende dag kunt leveren. Biedt dat dan niet aan! Dan had ik vandaag naar het water gekund ipv. thuis op jullie te wachten.
Ik had bij een goede levering een 10 gegeven, nu haal ik de nul ervan af en zijn jullie weer een klant armer en één (niet verdiende) ster rijker. Dit is een valse manier om klanten te winnen. I'm not ammused!

Barrie 26-07-2019

Huawei 30 lite gekocht met abonnement. Gevraagd of ze djezelfde prijs hanteren als belsimpel.nl omdat ik dacht dat dat hij daar iets goedkoper was. Geantwoord werd ja is overal het zelfde. Op ons vakantie adres nog even gecheckt en 4 euro per maand 2 jaar goedkoper via belsimpel. Met geen mogelijkheid kan je ze bereiken. Mail doet het niet (technische storing) en bellen vanuit Turkije a €1.5 p/m na 5 minuten maar opgehangen gezien de kosten. Nu terug van vakantie en is bij de Mediamarkt is de Huawei lite dus ook 96 euro goedkoper (24×€4). Ik bel met mediamarkt en na 3 keer een half uur in de wacht gestaan wordt 3 keer de verbinding nadat ik iemand aan de lijn heb spontaan verbroken. 4e keer heb ik geluk echter moet ik naar de winkel daar kunnen ze het voor me oplossen. Bij de winkel zeggen dat ik het met Tele 2 moet oplossen omdat Tele 2 de provider is. Tele 2 gebeld en zegt dat het toestel goedkoper is geworden en niet het abonnement, Mediamarkt verkoopt het toestel en zou hier mij in moeten helpen....van kastje naar de muur dus. Sta inmiddels weer 40 minuten in de wacht.

Jeremy 26-07-2019

Alle producten staan goed en netjes verdeeld over de winkel.
Personeel is erg vriendelijk en gemotiveerd om de klanten te helpen.

Ettsje 26-07-2019

De mediamarkt is betrouwbaar en heeft een prima service. Vriendelijke medewerkers en behulpzaam. Klantvriendelijk en even humor kan ook👍😂. Meer vertel ik niet!!😉

Anneke van den Bogaart 25-07-2019

Ik vindt mediamarkt een super winkel, ik heb voir de mediamarkt gekozen omdat ze een enorm en grootste keuze hebben in alle artikelen. Het personeel is ook vriendelijk en behulpzaam. En vooral ook bij het adviseren vd artikelen. Echt toppie

Patricia Overweg 25-07-2019

Erg ruim, klantvriendelijk en goede website, ik vind altijd wel iets goedkoop bij hun

Nathan 25-07-2019

Prima winkel voor elektronica! Tot nu toe nog geen problemen gehad met aankopen.

C A J Bruyninckx 25-07-2019

Altijd behulpzaam mensen doen alles om je goed te helpen snelle kassa goede service helemaal toppie ik ben te vreden.

Trudie 25-07-2019

Zeer goed nog nooit zo een goede garantie gehad op míjn aankopen als ik wat nodig heb of mijn vrinden raad ik deze altijd aan