MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Lurline 10-04-2019

Goede kennis en service. Vriendelijk geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hans Dijks 10-04-2019

Je wordt goed en deskundigen voorgelicht, er straalt kennis en vertrouwen vanaf. Service is goed, s'morgens laptop gekocht en s'middags gebruiksklaar opgehaald. Goed geregeld!

Twilt 10-04-2019

Ik word hier altijd netjes en vakkundig geholpen. En helpen zeer goed heb ik ondervonden met mijn telefoon.

jenny 10-04-2019

Ik ben goed geholpen en geinformeerd over de aankoop. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Pieter 10-04-2019

De shop is prettig in gebruik, overzichtelijk. Volop keus. Je kan goed producten vergelijken.

S. Pale 10-04-2019

Heel klant vriendelijke, uitgebreid informatie over een apparaat en de mogelijkheden. Aardige personeels goed gesprek en uitleg.
Ik ben zeer tevreden klant.
Volgende apparaat koop ik weer bij mediamark.

Ruud Kremers 10-04-2019

Ik heb voor deze MediaMarkt gekozen omdat het lekker dicht bij mijn huis is, klantvriendelijk is het er ook zeker er moest ook een muurbeugel bij dus ik had er een gepakt en natuurlijk de verkeerde.
Er lagen er meerdere op stapel maar van 2 verschillende met dus een verkeerde prijs, de Mediamarkt verkoper zei gelijk dat ik hem voor dezelfde prijs kreeg ! Helemaal TOP Dankjewel Mediamarkt.

S. Pale 10-04-2019

Ik ben zeer tevreden klant.
Volgende apparaat koop ik weer bij mediamark.

jj 10-04-2019

Goed assortiment en goede voorraad. De winkel is massaal en misschien niet even sfeervol, maar de service is in de regel uitstekend (ook bij problemen achteraf). Het product dat ik wilde aanschaffen bleek bij een concurrent goedkoper, hier werd niet moeilijk over gedaan en de prijs werd direct aangepast.

Adrie Euvelman 10-04-2019

Ben er prima geholpen door een meneer op de witgoed afdeling die me fatsoenlijk voor en nadelen van mijn aankoop wist uit te leggen...heeft goed gekeken naar prijs kwaliteit verhouding dit ook i.v.m mijn niet al te grote budget...mediamarkt enschede top!!

Johanna 10-04-2019

Ik vond de mediamarkt altijd een fijne winkel. Maar nu ben ik helemaal van mening veranderd. Ik had een nieuwe laptop gekocht en heb hem nodig voor mijn studie. Ik doe geen moeilijke computer studie dus ik heb hem eigenlijk alleen nodig voor aantekeningen. Nu kreeg ik er een aangeraden die er goed uitzag, dus ik kocht hem. Nu blijkt hij echt super sloom te zijn en als ik spotify en een ander tabblad open heb staan, hij vast loopt. Ik ging er dus mee terug en wat ik te horen kreeg was dat ze er niks meer aan konden doen en dat ik hem gekocht had en dat de verkoper wel had gezegd dat hij een beetje langzaam kon zijn. En toen hebben ze me weer weggestuurd. Ik ga nooit meer naar deze winkel.

Raf 10-04-2019

Jammer dat ik geen nul kan geven. Ik denk dat de Mediamarkt opgericht is door
Pipo de Clown. Ik heb eergisteren een LG Oled TV besteld (bestelnr. 78128136)
met daarbij de Ophang en Installeer "service" van de mediamarkt. Daar heb ik
€ 89,00 voor betaald. Ik heb een alternatief bezorgadres opgegeven, nl. dat
van mijn moeder van 82 die met een kapotte tv zit. Mediamarkt laat dit bezorgen
door Dynalogic. Ondanks een mail van Dynalogic dat de geplande levering niet
door zou gaan werd de tv zowaar toch de volgende dag geleverd bij mijn moeder.

Ondanks de melding op de website van Mediamarkt dat de "ophangservice" de
volgende dag geleverd zou worden was, en is dat nog steeds, niet het
geval. Via mail, telefoon en Twitter heb ik nu "contact" met de
"klantenservice" van de Mediamarkt hier over. Dit werkt echter dusdanig
traag en langs elkaar heen dat ik vrees dat er maar 1 ding opzit, de TV
en de "ophangservice" te retourneren en hopen dat ik binnen afzienbare tijd
mijn geld terug krijg. De term "ophangservice" heeft voor mij een lugubere
betekenis gekregen.

Niemand bij de mediamarkt kan mij vertellen hoe of wie de "ophangservice"
gaat uitvoeren, en al zeker niet wanneer. Intussen zit mijn oude moeder
zonder TV...ppfffff

Margo Heine 10-04-2019

De persoonlijke aandacht van de verkoper om dat product of meerdere producten aan te wijzen die passen bij jouw vraag en jouw manier van leven. Totaal niet gericht op perse willen verkopen om te verkopen, maar blij als de klant een product aanschaft dat bij hem past.

H Beekman 10-04-2019

goed geholpen door de medewerker. De medewerker kwam de winkel binnen met een kar met producten. Hij zag ons en vroeg meteen of hij kon helpen zette de kar aan de kant en ging ons helpen. Hij vroeg wat onze wensen waren voor de wasmachine en heeft ons van een goed advies voor zien. Ging niet direct naar de duurste. Had zelfs nog een leuke aanbieding. Kijk zo wil een klant graag geholpen worden!

Marco van der Pal 10-04-2019

Overzichtelijke winkel met uitgebreid assortiment, soms moeilijk om een medewerker te spreken maar altijd een goed advies.

A. Cleutjens 10-04-2019

Goede informatie, en een medewerker die me duidelijk de verschillen aan kon geven tussen de types

w vleugels 10-04-2019

je wordt vriendelijk bediend en krijgt goede uitleg over je aankoop
de winkel is netjes en duidelijk ingericht en het personeel staat direct klaar om je te helpen wat zeer prettig is

Michael 10-04-2019

Bij mediamarkt krijg jij alles voor elkaar goeie service klant vriendelijk en goeie prijs ben tevreden met mediamarkt alles in een👍

H de Haan Kuipers 09-04-2019

Wij werden zeer vriendelijk benaderd en een goede uitleg gekregen dus op naar de mediamarkt

Nico 09-04-2019

Behulpzame medewerkers , meerdere betalingsmogelijkheden , goede service , gedaan wat ze beloofd hebben

F. Boddie 09-04-2019

Echt heel tevreden over MediaMarkt Groningen Sontplein! Supervriendelijk en kundig personeel op alle afdelingen, dat ook de tijd neemt voor alle vragen, en eerlijk en goed adviseert. Heel blij met de Zanussi vriezer, Nespresso Krups en mobiele telefoon Samsung A7

Annemarie 09-04-2019

Super vriendelijk en goed geholpen door de verkoper die duidelijk plezier in zijn werk heeft
Ook de levering van onze aankoop is perfect gegaan. Wederom een super vriendelijke man die zeer behulpzaam en meedenkend was 👍👍👍👍

Annelien 09-04-2019

De service was goed, snel geholpen en tevreden met het product. Als lid zijnde ging het kopen erg snel en raad dan ook zeker aan om ook mediamarkt clubmember te worden, extra service voor niets, top!

Ruud 09-04-2019

De AirPods 2 besteld en een dag later al af kunnen halen! Snel en goed!
Ideaal afhaal punt waar je niet in de rij hoeft te staan!

Marian 09-04-2019

Zeer goed geholpen bij het kopen bij een expressomachine .
Wist als goed uitleggen en ook de werking van verschillende machines.