MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Coen wilbrink 19-03-2019

Een goeie winkel met heel veel keus en goeie prijs kwaliteit verhouding erg tevreden ondanks dat sommige items die bv. Op de website staan niet in de winkel aanwezig zijn en andersom

RobWietze 19-03-2019

Zeer goede ervaring met deze winkel, erg vriendelijke en behulpzame medewerkers! Concurerende prijs betaald voor een mobiele telefoon die elders een paar honderd Euro duurder is. Geweldige sortering aan producten in deze winkel! Zeker een aanrader.

dick 19-03-2019

prima geholpen ik kwam voor een camera voor mijn computer. Om te skypen. Het werkt prima zowel het geluid als het beeld. en dat voor nog geen 20 euro.

Reinier 19-03-2019

Er is een medewerker met mij door de winkel gegaan langs de artikelen die ik nodig had.
Bij elke plek heeft hij een medewerker geroepen die van dat stuk het meeste verstand had.
1 woord super!

Wesley 19-03-2019

Medewerker had snel door dat ik er hier uit kwam en schoot mij meteen te hulp. Samen de juiste keuze gemaakt.

Erwin Hulshof 19-03-2019

Geweldig geholpen bij aanschaf Philips Hue starters kit. Alle opties doorgenomen, laten zien en afgestemd op de klant. Ik zelf dus! Super vriendelijk en koop zeker mijn volgende aanschaf op elektronisch gebied wederom bij Mediamarkt Groningen!

Henk de Jong 19-03-2019

Vriendelijke winkelmedewerkers, die je de ruimte laten om lekker op z'n hollands wat rond te snuffelen. Als je tot een koop over gaat krijg je een goed advies, ook al weet je eigenlijk wel wat je wilt hebben.

Mukkie 19-03-2019

Goede service in de verkoop slechtere service aan de klanten bali vd week een tv gekocht zelfde avond weer terug gemoeten tv scherm flikkert en geeft bliksemschichten helaas krikg je dan geen nieuwe maar gaan ze hem repareren dus uiteidelijk zit ik met een nieuwe gerepareerde tv a 900 euro

een klant 19-03-2019

ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij dicht bij was. winkel is overzichtelijk en ruim.
Personeel mag wel wat vriendelijker zijn, Computer gekocht met muis verder wilde ik geen Office of andere programma
personeel werd meteen onvriendelijk en kort af .
al kwam ik voor en batterij kunnen ze nog vriendelijk blijven.

seven 19-03-2019

Zeer slecht geholpen bij MediaMarkt in de winkel en ook bij de klantenservice online. Een stofzuiger van Dyson gekocht en bij thuiskomst wilde mijn partner toch de duurdere. De volgende dag terug gegaan en ik mocht de stofzuiger niet omruilen omdat deze gebruikt zou zijn (dit was beslist niet het geval, de stofzuiger is tot op de dag van vandaag niet in elkaar gezet). De dag daarop weer terug naar de winkel gegaan, dit keer was de reden dat ze de stofzuiger niet terug wilde nemen een doos die geschuurd was. Stofzuiger zit nog steeds ongebruikt in de doos maar MediaMarkt wil geen kant op. Ja, we kunnen een nieuwe voet bij hen bestellen (de voet die ook op de duurdere versie zit) Ik koop nooit meer iets bij de MediaMarkt, ben nog nooit zo slecht te woord gestaan als daar!!

John 19-03-2019

Zeer goed geholpen door de verkoper over de printer. duren aanschaf maar inkt goedkoop wij hadden zelf niet voor dat product gekozen dachte eerst aan een HP maar wert de Epson ecotank

Léon 19-03-2019

Heel fijne winkel, goede balans tussen rustig laten rondkijken en hulp bieden. Kennis van zaken.

Jos 19-03-2019

Overzichtelijk opgesteld en eenvoudig gevonden zonder te vragen aan een medewerker, genoeg kassa's open kon gelijk afrekenen.

Corina 19-03-2019

Vriendelijk personeel. Goed geholpen. Helaas werkte beneden de slagboom niet. Maar degene die bij afhalen goederen stond heeft ons keurig geholpen. En heeft ons geholpen de wasdroger in de auto te zetten voor de slagboom. Een dikke pluim voor deze jongeman

Geert van Voorn 19-03-2019

Deze shop daar kom ik al jaren en ik woon in Utrecht. Uitgebreid assortiment waar je bijna alles kan aanraken als je maar van de medewerkers afblijft kennis van zaken en vriendelijkheid van de medewerkers is top. De medewerker bij de Home Cinema en tv afdeling hoef je niets uit te leggen het enige wat je moet doen is luisteren naar de aanbevelingen die hij je verteld. De levering was ook top volgens afspraak, dus wil je een artikel kopen kom dan binnen lopen en alles wordt tot in de puntjes geregeld op elke vraag een duidelijk antwoord en uitleg.

Willem 19-03-2019

Ben goed geholpen bij mijn aanschaf tot een scanner. De verkoper zei dat de scanner makkelijk te installeren was. En inderdaad het was vrij makkelijk. Ik ben erg tevreden.

Charles Westerlink 19-03-2019

Mijn vrouw en ik werden goed geholpen bij de uitleg bij 2 Philips scheerapparaten. Mijn vrouw moest wel een verkoper zoeken, daarvandaan die 8.

Stan 19-03-2019

Zeer goed ingerichte winkel, enige nadeel is dat er nogal (te) snel aan je gevraagd wordt of ze je kunnen helpen. En dat legt sommige mensen misschien druk op

Rob 18-03-2019

Erg goed geholpen bij mediamarkt in Dordrecht
We waren op zoek naar een nieuwe tv en hebben samen met de verkoper op deze afdeling uitleg over de diverse modellen tot in de kleinste details gehad zodat het voor ons ook een stuk makkelijker werd om een keuze te maken, later bleek dat we ook nog eens een extra korting kregen via de service balie . We komen zeker voor onze volgende aankoop weer bij mediamarkt in Dordrecht , topzaak

Florianne 18-03-2019

We zijn door meerdere werknemers geholpen. Sommige waren wat opdringerig over bepaalde actie’s waar wij geen interesse in hadden. Maar uit eindelijk tevreden naar huis gegaan met een mooie televisie.

Bj 18-03-2019

Media markt, de winkel waar je de spullen die je koopt nog echt kunt zien en aanraken! en een echte verkoper die je adequaat kan helpen zonder duizend keer te klikken op je muis van je computer om antwoord te krijgen. Ik kocht een inktjet printer en kreeg goede info en goed advies, natuurlijk had ik op het web gekeken maar de uiteindelijke keus vond plaats in de winkel mede op goed advies van de verkoper.

Samira 18-03-2019

De service was heel fijn, ik werd meteen geholpen met het zoeken naar een lader voor mijn laptop. De medewerker was heel behulpzaam en beleefd!

Paulus en Nel 18-03-2019

Ik ben samen met mijn vriend naar de shop in Emmen gegaan om te kijken naar een nieuwe mobiele telefoon. Wij werden heel vriendelijk en vakkundig geholpen. We kregen goede uitleg over de voordelen van telefoons die pasten bij onze wensen. Uiteindelijk hebben we niet 1 maar 2 toestellen gekocht omdat mijn vriend hem zo mooi vond dat hij er zelf ook een wilde hebben.
Wij waren blij met de vakkundige hulp dus dank daarvoor!

willie 18-03-2019

Was toevallig in Groningen dus ook naar de mediamarkt geweest voor een laptop. De eerst man die mij hielp was keurig netjes en heel vriendelijk en begripvol en wilde met mij meedenken. Toen ik tegen hem zei dat ik er nog even over na wilde denken kwam er ineens een collega tussendoor om te vragen welke profider ik gebruikte omdat hij mij dan 200 euro korting kon geven als ik Ziggo nam/had. Gezegd dat ik bij een andere goedkoper was en meneer bleef volhouden dat dat onmogelijk was. Toen ik exact vertelde wat ik betaalde destijds bij Ziggo en nu bij een andere zei hij nog steeds dat dat onmogelijk was. En hij bleef ook erg opdringerig. Toen maar mijn bank app opgestart zodat ik hem precies kon laten zien wat ik betaalde. Toen pas bond hij wat in. Wat mij dus stoorde was dat hij zo vol bleef houden dat dat niet kon dat het overkwam op mij dat ik loog. Vandaar het cijfer. Dus in eerste instantie goed geholpen en later had ik meer zoiets van ik ga weg hier en ga wel naar een ander filiaal in het vervolg. Ik ben niet gediend van dat opdringerige gedrag en vond het nogal asociaal hoe hij ineens het gesprek van die vriendelijke man overnam. Hield er een nare nasmaak aan over.

Tim 18-03-2019

Super geholpen door het vriendelijke personeel in Apeldoorn bij de mediamarkt. Hebben kennis van de producten en proberen je echt te helpen met wat je nodig hebt door middel van doorvragen waar je het product voor gaat gebruiken