MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Albert Vermunt 14-04-2020

we worden er altijd netjes geholpen , zo nu ook weer. de medewerker legde ons een en ander uit en vertelde ons van de virus scan en office pakket. ook maakte hij netjes alvast een factuur!

Beste Albert Vermunt,

Bedankt voor je review. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in onze winkels of op de website.

Jac 14-04-2020

Een enorme maar heel overzichtelijke winkel met een zeer uitgebreid assortiment, een echte aanrader! Wij werden geholpen door een enthousiaste, vriendelijke en deskundige Jonge vrouw! Wij hebben in alle rust onze keuze kunnen maken en zijn heel erg tevreden!

Beste Jac,

Bedankt voor jouw review.

Gerrie 14-04-2020

Goed geholpen en alles goed geregeld, ondanks COVID-19. Prima advies en uitleg gehad.

Beste Gerrie,

EC 14-04-2020

Ondanks in deze moeilijke tijden een goed advies , konden direct goed aan de slag.
Eerdere aankoop was defect gegaan en geen onderdelen meer voor aanwezig. Aankoopbedrag terug ivm garantie.

Beste Ec,

Bedankt voor jouw review.

Fred 14-04-2020

Gastvrij klantgericht goede info over de artikelen , die ik wilde kopen .
De uitstraling van alle verkopers was ondanks de beperkende maatregelen goed

Beste Fred,

James E. 14-04-2020

Prima geholpen door de verkoper, klantvriendelijk en alert op de behoeften van de klant.

Beste James,

Bedankt voor je enthousiaste review.

Trinet Hoefsloot 14-04-2020

deskundige en vriendelijke hulp, prettige sfeer. duidelijkheid over de coronamaatregelen, en ik ben vrij snel geholpen.

Beste Trinet Hoefsloot,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en winkelpersoneel. Ondanks de coronamaatregelen proberen we iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat je dit waardeerd.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Fantastische service 14-04-2020

Ons toetsenbord was helaas kapot, maar viel nog onder de garantieperiode. Zonder enig probleem werd het toetsenbord vervangen door een nieuw toetsenbord. Fantastische service!

Beste,

Bedankt voor je enthousiaste review.

Dennis 14-04-2020

Goede service ook in deze lastige tijd, vriendelijke medewerkers, ruime openingstijden en lekker in de buurt, zeer veel keus, zeer tevreden

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw positieve review.

Nanny 14-04-2020

Ik ben in Breda geweest met een toestel van een week oud, waarvan een knopje niet meer werkte. Ze hebben mij dat heel goed geholpen en het toestel omgeruild voor een nieuw ander toestel. Ze waren heel behulpzaam en vriendelijk!

Beste Nanny,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer terug te zien in een van onze winkels of op onze website.

MARTEN 14-04-2020

Was op zoek naar een laptop en na een goed advies van de verkoper die erbij stond goed alles uitgelegd hoe en wat daarom een losse cd rom erbij gekocht en voor onze kleinzoon de verdeler zijn wij een hoop draden kwijt.
Hartelijk bedankt voor de verkoper.
Met vriendelijke groet, MARTEN

Beste Marten,

Bedankt voor je positieve review.

Voor MediaMarkt staat de zorgeloze ervaring van de klanten centraal. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Waldus A 14-04-2020

Ik vindt dit een duidelyke shop. je hebt veel keus, je wordt altyd netjes op de hoogte gehouden van de aanbiedingen

Beste Waldus,

Ronald Blokhuis 14-04-2020

Goede service en altijd voldoende keuze in artikelen en ze hebben goede corona maatregelen genomen.

Groetjes Ronald

Beste Ronald Blokhuis,

Super bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service ondanks de maatregelingen.

Cor 14-04-2020

Alles rond om de winkel was goed geregeld in deze moeilijke tijd. Wat betreft de airpods 2 zeer tevreden 👍🏻👍🏻

Beste Cor,

Dankjewel voor je review.

J.Tabak 14-04-2020

In de winkel goed geholpen.
bij een vorig bezoek een onderdeel voor de stofzuiger besteld. De afhandeling hiervan ging niet goed.
Winkel is niet goed bereikbaar!!

Beste J,

Bedankt voor je review.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Echter, jammer om te horen dat de afhandeling niet goed verliep. We nemen jouw feedback daarom zeker mee als tip voor de volgende keer.

Adnan Mohammed 13-04-2020

Dear Team,

I must acknowledge the pricing of the product and the variety available both in store and online that helps the consumer needs each year , I believe you hit the bulls eye always to keep an intent to grow.
Officiële reactie van MediaMarkt 14-04-2020

Dear Adnan,

Thank you for your review. We search for the WOW for you every day. Nice to read that you appreciate this.

We hope to see you again in one of our stores or on our website.

Greetings,

MediaMarket

Postma 11-04-2020

Deze winkel is in mijn woonplaats. De mede werker luisterde aandachtig naar mijn vragen. De medewerker was ter zake kundig en gaf goed advies. Er was voorradig wat ik nodig had.
Officiële reactie van MediaMarkt 14-04-2020

Beste Postma,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons personeel en onze service.

jos 11-04-2020

Ik vind het zeer goed zeer nette bediening zeer vriendelijk vlug geholpen Maastricht

Beste Jos,

Dolunay 11-04-2020

Vandaag naar de mediamarkt geweest in Bergen op Zoom voor een laptoptas van 17 inch een muis en boxenset. Ik was er 2 maanden niet geweest en schrok wat er was veranderd. Medewerkers die geen zin hebben om te helpen, ze lopen rond als een stel hanen die populair willen doen en als je er een te pakken krijgt wordt je doodleuk verteld dat ie er geen verstand van heeft. Verhaal kort te maken ik vind het zonde dat de kwaliteit die ik gewend was totaal verdwenen is waardoor ik daar iniedergeval niet meer zal komen.

Beste Dolunay,

Bedankt voor jouw review, dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

W.van Dommelen 10-04-2020

Deskundig en vriendelijk personeel.Men heeft geduld om mensen van mijn leeftijd (82) te helpen en als het moet nog een keer alles uit te leggen. We gaan graag winkelen bij Media markt in Duiven.

Bedankt voor je review.

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze winkelpersoneel en onze service. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Bvanb 10-04-2020

Ik vind de winkel helemaal top. Als rolstoelafhankelijke consument is het niet makkelijk om te winkelen in deze covid-19 periode. De service in de winkel was gewoonweg top. Met rust en uitleg een goede aankoop kunnen doen

Bedankt voor je positieve review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom is het leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te mogen zien in een van onze winkels of op onze website.

A.ter veer 09-04-2020

Vriendelijk personeel en goed uit leg. Ruim assortiment. Goede service. Goed bereikbaar met auto's en openbaar vervoer

Beste,

Bedankt voor je review, we proberen elke dag te zoeken naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Rst 09-04-2020

Ondanks deze moeilijke tijden, zeer vriendelijk en kundig personeel elke weer op de werkvloer. Vooral op de computer afdeling!

Stephan Westerveld 09-04-2020

Eigenlijk is een 1 nog te hoog, wat een slechte service bieden jullie!! Ik heb twee weken een koel/vriescombinatie besteld welke ik weer had afbesteld omdat deze pas na 5 dagen geleverd zou worden. Vervolgens komt er de volgende dag een auto met de koel/vriescombinatie aanrijden, ik heb niets aangenomen en ze zijn zonder iets te zeggen weer vertrokken.
Het overgemaakte geld heb ik na twee weken nog steeds niet ontvangen!!! Ronduit belachelijk!! Ik bestel hier nooit meer wat, zeer slecht.

Beste Stephan,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

Wij hopen het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Ciska Houtman 09-04-2020

Ik vindt de winkel sowieso een fijne winkel. Wordt er altijd goed geholpen met duidelijke uitleg. Nu in deze carona tijd is het fijn om online te bestellen bij jullie,zodat er toch nog omzet gemaakt wordt. Ook met het idee als er wat mis is, weet ik jullie te vinden en dat er goede service wordt verleend. Dit is dus de motivatie.

Beste Ciska,