MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

jbs 26-01-2020

ik heb spijtig genoeg mijn bestelling geannuleerd,dezelfde dag werd tv welke aangeboden werd met btw weg ermee,160euro goedkoper bij collega /winkel aangetroffen ,na gesprek met klantendienst ,men kan niet tegemoetkomen ,spijtig dan, het enige positieve aan verhaal was ik heb mijn bestelling zonder problemen kunnen annuleren, doch had deze liever bij MM gekocht
Officiële reactie van MediaMarkt 13-03-2020

Beste,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd en daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

H.Vliegenberg 26-01-2020

We werden snel geholpen door een vriendelijke verkoper. Omdat we ons goed hadden voorbereid konden we snel de beslissing nemen. De actie goed, we wachten vaak met grote aankopen tot de actie in januari in gaat.

Beste H. Vliegenberg,

Bedankt voor jouw review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Diny 26-01-2020

leuke winkel , vriendelijk personeel en leuke aanbiedingen .Veel producten en veel keus voor iedereen wel wat.

Beste Diny,

Bedankt voor jouw review.

Hans 26-01-2020

Goede parkeergelegenheid, correct geholpen. Meer dan voldoende apparaten opgesteld om onze keuze te maken

Beste Hans,

Maurits 26-01-2020

Prima voorlichting,uitleg en service.
Indien niet duidelijk en daarna meeruileg.

Beste Maurits,

antonio 26-01-2020

had al een HUAWEI toestel,maar ,een oude ,dus nu de super mooie ,smartphone y6 gekocht,prima prijs,geen btw,plus mooi toestel prima camera,s zeer veel mogelijkheden,prachtig,nu ik kan app eigenlijk ,te veel mogelijkheden,zeker nu de wereld voor mijn geheel een nieuwe ervaring is geworden,had het ieder moeten doen,dus ben er super blij mee,en door de goede afhandeling van media,markt,gaat dan ook zeker ,mijn dank naar uit,super .raad zeker iedereen aan om eens een kijkje te nemen,bij mediamarkt,afdeling telefoons,wand de keus is natuurlijk bij iedereen anders,maar mijn keuze was echt de smartphone van HUAWEI Y,6 ben dik tevreden,hoop dat ik hier mee, jou ,heb kunnen overtuigen ,in het maken van jou keuzen.

Beste Antonio,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en winkelpersoneel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Dick 26-01-2020

Je komt in een winkel met een frisse uitstraling,met vriendelijke medewerkers(sters) vlot geholpen , een klein beetje geduld bij de kassa ( niet de schuld van de medewerkster) daarna vlot kunnen afrekenen,kortom om nog een keer terug te komen.

Beste Dick,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent over onze service en ons personeel.

We hopen je snel weer welkom te mogen heten.

Aalbers 25-01-2020

Ondanks de ongelooflijke drukte hadden de medewerkers tijd om uitleg te geven en mogelijkheden te vergelijken. Prijs ook nog eens super.

Beste Aalbers,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Diny follmann 25-01-2020

Ik vind deze mediamarkt een prettige winkel,vriendelijk en deskundig geholpen.
We waren er voor een telefoon voor m,nmoeder even tussen de laptop,s gekeken en door de mooie aanbieding zonder btw gekocht op laten starten ook erg vriendelijk en geduldig ondanks dat het erg druk was 1 min puntje de jongen hadden weinig ruimte om dit te doe daardoor wat rommelig maar met een kop koffie ook best te doe al met al tevreden.

Beste Diny,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Jouw min puntje zullen we meenemen als feedback om zo onze service te verbeteren.

Kees 25-01-2020

Uur rijden voor vaatwasser op te halen, ze hadden er één op voorraad daar aangekomen heel druk ( btw vrijedagen ) uur naar huis thuis aangekomen kom ik tot de ontdekking dat ik een verkeerde machine heb gekregen en meegenomen, vrijdag avond laat contact opgenomen, verhaal verteld en ze namen direct aktie moeten we vanavond nog komen omruilen of mag het morgen ochtend ! Zei doe maar morgen ochtend, stonden om 8,30 voor de deur vanuit Eindhoven, kijk dat is service en ook nog eens de laagste prijs !

Beste Kees,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Jammer om te lezen dat je het verkeerde product had meegekregen. Toch is het fijn om te horen dat we het toch voor je hebben kunnen oplossen.

Berend van Laar 25-01-2020

Ben zeer tevreden. Goed advies gehad in winkel. Correct geholpen. Keurig op tijd geleverd. Netjes bezorgd. Verpakking en oude vriezer werd meegenomen . Prima. benhvanlaar@outlook.com

Beste Berend,

Marian 25-01-2020

In de MediaMarkt op Ekkersrijt, Eindhoven werd ik zeer prettig geholpen bij de keuze van een nieuwe tv. De plus (en min) punten van de 2 apparaten die ik uiteindelijk op mijn short list had staan werden kundig op een rijtje gezet zodat het maken van mijn keus makkelijk werd.

Beste Marian,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij proberen altijd te zorgen voor het beste product voor jou.

Gert Van Bruggen 25-01-2020

ik heb gekozen voor de Mediamarkt Zoetermeer omdat het redelijk in de buurt is van Gouda en Gratis parkeren de eerste 2 uur verder kon ik precies vinden wat ik nodig had.

Verder vind ik het een goeie winkel met een goed aanbod

Beste Gert,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo goed hebt kunnen winkelen in onze vestiging in Zoetermeer.

Vera Pronk-Kroon 25-01-2020

Als wij iets nodig zijn wat met het huishouden te maken heeft is onze 1e keus altijd de Mediamarkt. We vinden het leuk en gezellig om te neuzen in de Mediamarkt. Als gezin met een jonge dochter is er voor ieder iets wils , ook voor haar om de weg van haar levenslijn te gaan. Van een spelletje voor op de WII tot een nieuwe mobiele telefoon zodat ze bereikbaar is, als ze alleen naar school gaat. Een goede koffie apparaat om samen heerlijk te genieten in de tuin van een lekker bakje koffie. Ja bij de Mediamarkt kan je alles vinden wat je nodig bent.

Beste Vera,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons ruime assortiment. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er voor iedereen iets aanwezig is.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Tineke Motshagen 25-01-2020

Ten eerste makkelijk bereikbaar en goede parkeer plaatst. Wel betalen maar niet te duur.
Winkel overzichtelijk en vriendelijk personeel.
Vragen worden beantwoord en zijn ook eerlijk als ze het niet weten en halen dan een collega.
Er is genoeg keus en je kan ook vergelijken dus een winkel om naar toe te gaan.
En nog wat als er iets is achteraf word je altijd goed geholpen en lossen zij het voor je op of komen met een passende oplossing 👍👍👍👍👍👍

Beste Tineke,

jou.

dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service in de winkel.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Marian Tjemmes 25-01-2020

Ideaal altijd dichtbij, heb al veel gekocht bij jullie. Hoop nog vaak te kunnen komen

Beste Marian,

Sanos 25-01-2020

Tijdens de BTW dagen een mooie Canon 400d spiegelreflexcamera gekocht .
Fantastisch product en ook nog eens een extra lage prijs .

Beste Sanos,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Ik hoop dat je al veel mooie foto's hebt geschoten.

marijke 25-01-2020

fijne winkel, goede service en correcte medewerkers die goede kennis van de produkten hebben, en je dus goed voorlichten en met je mee denken.

Beste Marijke,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze service en medewerkers in de winkel.

Jacky 25-01-2020

Goede uitleg alvorens de aankoop van de laptop. Goed advies. Deskundige service bij de servicebalie.

Beste Jacky,

Giel 25-01-2020

Zonder opdringen en zonder drammen een duidelijke en supergoede uitleg en begeleiding gekregen bij aankoop van mijn nieuwe tv en soundbar. Na alle info nog een keer op internet de voors en tegens naast elkaar gelegd en enkele dagen later tot aankoop aangegaan. Mediamarkt Maastricht

Beste Giel,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat onze mederwerker in de vestiging van Maastricht jou goed hebben kunnen helpen bij de aanschaf van jouw nieuwe TV en Soundbar.

Tjerk Louwen 25-01-2020

Gezellig druk , fijn personeel ,en goede produkten , ik kom er graag .
mijn vrienden komen ook..

Beste Tjerk,

Lizzy 25-01-2020

Zeer vriendelijk en snel geholpen bij de afhaalbalie voor online bestellingen. Ondanks de drukte bleef de verkoopster heel relaxed, behulpzaam en vriendelijk.

Beste Lizzy,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service vanuit onze medewerkers.

V. de Vreeze 25-01-2020

De shop was heel erg goed, zag er mooi en schoon uit. Je werd er goed geholpen en hoe vaak je ook kwam met de zelfde vraag, ze bleven vriendelijk en geduldig

Beste V. de Vreeze,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service vanuit onze medewerkers.

Trudie Heugen 25-01-2020

In januari een product gekocht nadat eerst informatie over de BTW actie op niks was uitgekomen. Nu is er toch deze BTW actie en hebben we heel netjes achteraf toch de BTW terug gekregen. Dit vind ik super actie. De hulp en uitleg van het personeel was zeer professioneel en erg klantvriendelijk.

Beste Trudie,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we toch de korting van de BTW-actie met jou hebben kunnen delen.

jan van der steen 25-01-2020

Parkeergelegenheid goed geregeld prima deskundige voorlichting gehad.doorverwijxing naar Ziggo leidde tot een deal met Ziggo Chapeau

Beste Jan,