MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

leo marks 08-10-2019

IK bezoek regelmatig en graag de MEDIAMARKT in VENLO en in ROERMOND
ze maken deel uit van mijn wekelijkse uitstapjes.
het is er heel overzichtelijk heeft een GROOT aanbod electronica artikelen,
met de daarbij behorende aanverwante artikelen ZEER de moeite waard om,
te bezoeken.

Michael 08-10-2019

Ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Vakkundig en goed geholpen.

Anoniem 08-10-2019

Winkelpresentatie oogt wat rommelig en goedkoop, maar zeer vriendelijke medewerkers en last but not leest: lage prijzen

Pieter Postma 07-10-2019

Van alle markten thuis en je word er vriendelijk en vakkundig geholpen. De meeste aankopen doen we bij Media Markt wbt witgoed eletronica en smartphone en laptop en navigatie ook van jullie betrokken. Top winkel daar in Groningen Sontweg.

Aly van Foeken 07-10-2019

Kom je bij de Mediamarkt voor een batterij, hadden ze helaas niet meer. Loop je nog even de winkel door, kijkt bij de tv’s en tref je een hele behulpzame verkoper. Na een half uurtje kom je met een OLED tv thuis. Nou ja, top verkopers daar bij de Mediamarkt. Heel blij mee.

Saskia 07-10-2019

Wij hebben voor Mediamarkt gekozen, omdat veel producten daar altijd op voorraad zijn en je die dus meteen mee naar huis kunt nemen en vanwege de prijs, omdat het meestal net iets goedkoper is als bij een ander.Verder zijn wij erg vakkundig en vriendelijk geholpen bij het maken van onze keuze.

Johan 06-10-2019

Winkel zeer goed bereikbaar en een zeer groot assortiment.
Deze winkel is ook klant vriendelijk.

Prima klantbenadering 06-10-2019

Als Arnhemmers waren wij in Amsterdam. Wij bezochten de Mediamarkt bij de Arena.
Ik kocht een koptelefoon (Bose). Geweldige koptelefoon.
Wij werden zeer goed geholpen. Helaas weet ik zijn naam niet meer.
Hij wees ons op de actie van budgetenergie ism Mediamakrkt. Ook wees hij nog op een actie met zonnepanelen.
Helaas (?) zijn wij al afnemers van Budgetenergie en hebben wij al zonnepanelen.
Toch werd het allemaal voor ons uitgezocht. Goede service dus.
Ook had ik de koptelefoon elders goedkoper gezien. Het was geen enkel probleem de koptelefoon voor dat bedrag te verkopen, ondanks dat de Mediamarkt eigenlijk duurder was.
Ook de dame die ons hielp bij de kassa was een en al vriendelijkheid.
Kortom, prima ervaring bij Mediamarkt Amsterdam Arena.

HF 06-10-2019

De goede en uitgebreide uitleg van de medewerker heeft ons doen besloten tot aankoop over te gaan van een prachtig HP Pavilion beeldscherm die we gebruiken voor het spelen van games.

S. 06-10-2019

In de winkel zelf is de service prima en het assortiment is ook goed, maar wanneer je iets online bestelt is de service opeens een stuk slechter. Ik heb 3 dagen gewacht op een pakketje die er binnen 1 dag zou zijn en na 2 keer contact op te nemen bleek het product helemaal niet meer op voorraad te zijn. Er slecht, ik heb mijn bestelling geannuleerd en zal zeker niet snel meer iets van de mediamarkt bestellen.

Henry 06-10-2019

Ik heb een beschermfolie voor mijn iPhone laten aanbrengen. Ik werd zeer vriendelijk en kundig geholpen. Klein nadeeltje is de hoge prijs voor deze folie: €19,95.

Tonnie 05-10-2019

Ik kies om twee redenen voor deze Mediamarkt. Als eerste voor de ruime keus in een zeer overzichtelijke winkel met vriendelijke behulpzame medewerkers. Daarbij hoort ook de aantrekkelijke parkeergelegenheid onder het gebouw. Als tweede omdat het management een goed oog heeft voor de klant, de klant graag te woord staat en zeer meedenkend is als er een oplossing moet komen. En je ziet dat het contact tussen medewerker en management goed is.
Vandaar dat wij er al jaren tevreden klant zijn ( en lid van Mediamarkt club).

ReBsol 05-10-2019

MediaMarkt heeft een prettige site waarbij je snel en gemakkelijk de informatie over het product kan vinden. het winkelen via de site gaat ook prettig.

W. Brouwer 05-10-2019

De service is goed en ze zijn er erg vriendelijk. Niets is teveel gevraagd.

B. Vermeulen 04-10-2019

Goede survice. Ik had eerst een verkeerde kleur besteld. Dit was snel hersteld bij de Media Markt bij mij in de buurt.

Norbert de Kramer 04-10-2019

Had inktcardridge nodig voor mijn HP. Door de vele soorten door de bomen het bos niet meer goed gezien. Prima voorlichting gekregen waardoor prima keuze kunnen maken.

Martien 04-10-2019

Hele fijne ereader. Touchscreen reageert zeer accuraat. De opties om de ereader en de bibliotheek naar eigen voorkeur in te stellen is prima. Het maken en plaatsen van notities is eenvoudig. Heb hem pas een paar dagen maar ben tot nu toe zeer tevreden.

Harm Hoff 04-10-2019

Deskundige, ter zake doende, effectieve, nuttige, objectieve en duidelijke informatie verstrekt door de verkoper. Bovendien gebeurde dit op een uiterst vriendelijke en meedenkende en invoelende manier. Wij zijn uiterst tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen.

Nancy 03-10-2019

Waardeloos media markt ga je schamen nooit maar dan ook nooit meer dat ik wat koop bij jullie tv nog geen jaar oud zit 2 jaar garantie op en moet nu gewoon 156 euro kosten betalen voor reparatie van de tv jullie zijn echt niet goed bezig maar dit komt niet alleen hier te staan maar slechtste zaak ooit media markt weer een klant kwijt

CAROL LINDENBERG 03-10-2019

PRIMA GEHOLPEN .PERSONEEL IS VRIENDELIJK ,EN DE VERKOOPSTER WIST WAAR ZE OVER HAD.GROTE ASSORTIMENT.EN EEN SCHONE WINKEL.MEVR RICHAARDA VOORHAAR IS EEN TOP VERKOOPSTER

Nico 072 03-10-2019

Ruim assortiment, uitstekende parkeergelegenheid, producten duidelijk te vinden . Winkelvoorraad op internet vooraf te raadplegen.

Max 02-10-2019

Grote collectie in een goed ingerichte winkel.
Goed advies en snelle levering en een vakkundige plaatsing

J van Stelten 02-10-2019

In deze shop vind je eigenlijk alles wat je denkt nodig heb. Vriendelijk personeel en kundig. Prettig winkelen.

Wilma 02-10-2019

Ik ben netjes , rustig en met duidelijke uitleg geholpen bij Media Markt.
De verkoper was duidelijk en ondanks de drukte toch rustig in zijn uitleg van het product en dat voelt goed.

Danae Boon 02-10-2019

Erg goeie verkoper, wist waar hij het over had en wilde graag helpen. Echter had ik soms wel het idee dat het hem meer om het verkopen ging dan wat het juiste product voor ons was. Voor de rest was er een fijne sfeer in de winkel en waren er veel kassa's open waardoor we snel konden afrekenen. Een fijne ervaring dus!