MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Voor mij geen mediamarkt 04-12-2019

Afgelopen zaterdag koelkast gekocht zou dinsdag geleverd worden is niet gebeurt, nu gebeld met de klantenservice en word gewoon afgewimpeld dat im maar moet afwachten. Voor mij geen mediamarkt meer.

Beste,

Excuses voor het lange wachten en voor deze vervelende ervaring.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Mark 04-12-2019

Heb anderhalve week gewacht op een bestelling die nog steeds niet werd geleverd.
Na meer dan 20 min in de wachtrij werd ik te woord gestaan door iemand die geen enkele oplossing kon bieden voor mijn klacht. Belachelijk slechte service!!

Beste Mark,

Jammer om te lezen dat zo long lang hebt moeten wachten voor de levering van jouw bestelling en bij onze klantenservice.

van der Ploeg 04-12-2019

ruime keuze, goed parkeren vriendelijke assistentie door de winkel. Goede nazorg bij storingen aan gekochte apparatuur

Beste,

Het is een tijdje geleden dat je een review hebt geplaatst. Bedankt voor het delen van je review.

boompje 04-12-2019

Geweldige winkel en een zeer behulpzamen en kundig personeel en een geweldige service die media markt Eindhoven geeft
aan de klant, ga zo door

Beste,

Jij hebt een tijdje geleden een positieve review geplaatst en daarvoor willen we je bedanken.

M.Hackmann 04-12-2019

UItstekend advies cq raadgeving. Ben erg blij met mijn aankoop. Vond het een uitstewkend advies.

Beste M. Hackmann,

Een tijdje geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaatsen van je positieve review.

Familie Cohen 04-12-2019

Ondanks de drukte erg prettig geholpen, personeel en ook aan de kassa aardig personeel en heel behulpzaam.

Beste familie Cohen,

Je hebt een tijd geleden een review geplaatst, daarvoor willen we je bedanken.

Sanne 03-12-2019

Echt waardeloze service

Black friday aanbieding, Nintendo Switch gekocht incl labo voertuigenpakket.
Moet zeggen, snelle levering. Vlgd dag in huis. Echter, geen labo voertuigenpakket.
Contact opgenomen met MM, echter bieden geen oplossing. Product is uitverkocht. Kunnen niets betekenen.
Neemt een onbekend persoon contact met mij op. Is het daar dus geleverd. Bij MM zelf word ik van kastje naar de muur gestuurd. Enige "oplossing" die ze mij bieden is, helaas op=op.
Wordt niet naar je geluisterd als je vertelt dat het dus aan de andere kant van het land ligt.
Het artikel staat op mijn bestelbon. Maar het enige dat MM zegt, pech gehad.
Nooit weer bestel ik iets bij MM.

Beste Sanne,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Excuses voor het lange wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

William 03-12-2019

Bracht mijn notebook voor garantie, keyboard probleempje, maar dan, wat een geoliede machine, ik wist exact wat de status van de claim was, wat er gebeurd was, perfect verslag en prima informatie over de retourzending en waar die zich bevond.
Geweldig inzicht is er verschaft, en de garantieclaim naar volle tevredenheid afgehandeld, bedankt

Beste William,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Rita 03-12-2019

Ondanks dat de winkel flink verbouwd wordt je toch met veel aandacht en geduld geholpen.
Helemaal top!,

Beste Rita,

Een tijd terug heb je een review geplaatst. Bedankt voor het delen van jouw review en dat je de tijd hebt genomen.

Grobbink 03-12-2019

Ik ben zeer ontevreden over de handelswijze van MediaMarkt!

Ik, 86 jaar oud, had een magnetron gekocht die zou bij mij afgeleverd worden en de oude kapotte zou mee teruggenomen worden. "Dat doen wij altijd" zei de medewerker in de winkel.

Ik moest goed op mijn email letten, wanneer de levering plaats zou vinden, dus ik elke dag vanaf 8 uur in de morgen elk uur naar mijn email kijken, maar geen bericht. Totdat er om 18 u de bel gaat, en daar was een bezorger met de magnetron. Er was toen nog geen email gestuurd, en de oude werd niet meegenomen, "dat doen wij nooit" zei de medewerker van PostNL.

Ik ben heel heel erg teleurgesteld in MediaMarkt en ik hoop dat de oude magnetron alsnog wordt opgehaald door MediaMarkt.

Beste Grobbink,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat de oude magnetron niet mee werd genomen ondanks dat de medewerker anders had vertelt.

Ryan Verkade 03-12-2019

Ben geholpen door een jongen die pas zijn tweede dag liep bij MediaMarkt in Hoofddorp, het was hartstikke druk (black Friday) maar hij heeft me perfect geholpen, ondanks de drukte bleef hij rustig en wist me duidelijk te vertellen wat de verschillen waren en waarom ik voor deze product moest gaan ipv voor die andere.

Beste Ryan Verkade,

Een tijdje geleden heb jij een review geplaatst. Bedankt voor het delen van jouw positieve review.

Tamara 03-12-2019

De winkel was overzichtelijk en kon snel vinden wat ik zocht. Ook liepen er genoeg medewerkers rond om iets aan te vragen.

Beste Tamara,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Bedankt voor jouw positieve review.

Jacques 03-12-2019

Ben al jaren tevreden klant bij deze mediamarkt. Deze aankoop en begeleiding door medewerker bewijst deze tevredenheid. Genoemde medewerker heeft de contacten en andere apps van het oude naar het nieuwe toestel gratis omgezet. CHAPEAU en bedankt

Beste Jacques,

Peter 03-12-2019

Zeer deskundig en uitgebreid en vriendelijk geholpen bij de koop van een i-pad zodat ik de juiste keus kon maken
Zeer tevreden

Beste Peter,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaasen van jouw positieve review.

Teleurstelling 03-12-2019

Ik had iets besteld bij de vestiging Media Markt Amsterdam noord. Mij werd toegezegd dat ik gebeld zou worden, ik heb me erg verheugd maar ben nooit gebeld. Ik voel me in de zeik genomen door Media Markt.

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Vervelend om te lezen dat de bestelling in de winkel niet gelopen is zoals verwacht.

Black Bart 03-12-2019

Een cadeaubon van mediamarkt via internet besteld
Dat is iets wat je dus beter niet kan doen. Via internet iets bij mediamarkt bestellen. De cadeau bon kwam te laat, en een mailtje met de activerings code kwam nooit. Dan heb je dus een nutteloos plastic kaartje gekocht, in dit geval voor 43 euro ( die 3 euro waren de afhandelings kosten omdat het via internet ging )

En dan moet je er achteraan om die kaart te laten werken. Je komt in een doolhof terecht met allemaal toezeggingen en geen nuttige informatie.
In de reactie is te zien dat men zelfs niet in staat is om mijn naam goed over te nemen op het formulier.

Weinig hoopgevend, en een indicatie van het niveau van de medewerkers daar.

Beste,

Jammer om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad met de aanschaf van de cadeaukaart.
Ik bedank je voor de feedback.

Jeffrey 03-12-2019

De verkoper in kwestie gaf aan persoonlijke ervaring te hebben met het product en wist me genoeg te vertellen over het product zelf maar tijdens het upsell gesprek had hij weinig kennis over andere producten

Beste Jeffrey,

Een paar maanden terug heb jij een review geplaatst. We willen je hiervoor bedanken.

Henk 03-12-2019

Netjes en snel geholpen bij de aankoop van een iphone xr. We wisten al wat we wilden hebben, een verbetering zou kunnen zijn dat de verkoper doorvroeg over onze keus in verband met b.v. de opslag capaciteit.

Beste Henk,

Enkele maanden geleden heb jij je review geplaatst. Bedankt voor het delen van jouw positieve review.

Saad Benaissa 03-12-2019

Mediamarkt, iedereen kent het wel en/of heeft het ooit eerder gebruikt of geweest, de medewerkers zijn erg vriendelijk en proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Op erg drukke dagen krijg je als klant-zijnde wel het gevoel dat er te weinig medewerkers zijn, je ziet elke medewerker wel overal lopen maar ieder van hun zijn weer bezig met iemand anders. Assortiment kan ook iets breder qua laptoptassen/hoezen, als ik op internet zelf zou gaan kijken bij paar random sites zou ik waarschijnlijk meer keuze krijgen dan in de winkel zelf (op de site van MediaMarkt same story, meer keuze dan in de winkel zelf). De servicebalie van de mediamarkt (van The Wall vooral op drukke dagen) mag wel meer bemand worden. Voor de rest zit alles wel goed vind ik. Toppie, lekker bezig!

Beste Saad,

Bedankt voor jouw feedback, die je een paar maanden geleden hebt geplaatst. We nemen je feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

Thea Glimmerveen 03-12-2019

Ik werd netjes en heel attent geholpen en er werd keurig netjes op mijn vragen antwoord gegeven

Beste Thea Glimmerveen,

Een tijdje geleden heb je een review geplaatst. We willen je bedanken voor je positieve review.

J.Zijlstra 03-12-2019

Ik koop al jaren bij Mediamarkt. Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke, deskundige en klantgerichte service. Via de nieuwsbrief ben je op de je hoogte van de recentste aanbiedingen.

Beste J. Zijlstra,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst, hiervoor willen we je bedanken.

Twan Winters 03-12-2019

Wij werden ondanks drukte goed geholpen door een jonge dame alle wensen van ons werden voldaan

Beste Twan Winters,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Mike 03-12-2019

Leuk, snel en aangenaam
Producten goed gepositioneerd en gemakkelijk toegankelijk

Beste Mike,

Bedankt voor jouw positieve review, die je een paar maanden geleden hebt geplaatst.

Petra 02-12-2019

Bij het aanschaffen een nieuwe telefoon ben ik uitstekend geholpen. De verkoper gaf mij veel uitleg.

Beste Petra,

Een tijd terug heb jij een review geplaatst. We willen je bedanken voor het plaatsen an jouw positieve review.

M. Schoenberger 02-12-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. DE winkel is overzichtelijk en ruim opgezet.
Parkeren is ook geen probleem er is meer dan genoeg parkeerruimte.
Ik zal zeker mijn vrienden en kennissen deze winkel aanbevelen.

Beste M. Schoenberger,