MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Lisette 12-06-2019

Nette overzichtelijke winkel, en genoeg vriendelijke medewerkers die je willen helpen en met je mee denken.

Robyn 12-06-2019

Als het kon zou ik de klantenservice van de Media Markt een 0,0 geven op een schaal van 1 tot 10. Als je belt over een product wat we online besteld is en ineens niet meer geleverd kan worden na betaling kan er vanuit de klanten service alleen gereageerd worden met: ‘Ik snap dat het vervelend is, wij kunnen er niks aan veranderen.’ Ook wordt er gezegd dat de enige oplossing die er is dat de bestelling geannuleerd kan worden of dat we zelf naar de winkel in Utrecht moeten rijden om hem daar te kopen. Het probleem is dat we de controller op internet met korting hebben besteld en als we deze alsnog in de winkel zouden halen moeten we de volle bak betalen. Dit slaat echt helemaal nergens op. Daarin konden ze “helaas” ook niks voor ons betekenen. Waar is een klantenservice dan voor?

Norbert 12-06-2019

Vrijwel altijd scherp geprijsd. meedenken met de klant om overal de beste deal uit te halen. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Een tevreden klant 12-06-2019

Omdat de bestelling bij de concurrent on line 3x fout gegaan was, besloot ik om naar de Media Markt te gaan. achteraf de beste beslissing. Alhoewel ik precies wist welke iPad ik wou kopen was het toch goed om het product even vast te houden en enigszins te proberen.
Toen ik zei dat de hoes €5 duurder was als bij de concurrent, kreeg ik hem ook voor dat bedrag.
Hiermee is voor mij weer eens aangetoond dat kopen in de winkel prettiger is en bovendien loont, je bespaart verzendkosten en kunt nog even rustig overleggen en over de koop nadenken.

Bjorn Verharen 12-06-2019

Fijne winkel zeer overzichtelijk en altijd een goede service. En een deskundige medewerkers.

Evelien 12-06-2019

Opzoek naar een nieuwe iPhone. En met al wat research te hebben gedaan stapte ik de Mediamarkt binnen. Ik wist niet waar ik moest kijken, zoveel keuzes. Hoeveel gb, welk model, welke prijs. Toen kwam een aardige verkoper mijn kant op. Hij gaf zijn eerlijke mening en luisterde direct goed naar mijn wensen. Hij gaf uitleg over de verschillende types en paste deze direct aan op mijn wensen. Na nog geen 5 min had ik een model te pakken. Nu alleen nog de kleur en klaar is kees. Ik hou van verkopers die mij begrijpen en hierop snel kunnen handelen. Binnen 5 min liep ik met een nieuwe iPhone, die volledig naar wens was, de deur uit! Wat een top verkoper!

Manuela 12-06-2019

Over het algemeen is het een fijne zaak, alleen jammer dat je af en toe drie rondjes moet lopen voordat je iemand vind die je kan helpen.
De medewerkers die je helpen zijn wel altijd vriendelijk en geduldig.

Mevr. Blankenzee - Nijboer 12-06-2019

Geweldige service was een heleboel foto;s op mijn telefoon kwijt. Bleek dat ik een veel te klein SD kaartje had.
Medewerkster aan de Balie en daarna de medewerker van de afdeling hebben me super geholpen alle foto's op 3 na niet terug kunnen vinden en overgezet op een grotere SD kaart. Super en dat zonder extra kosten. Alleen het SD kaartje betaald.

Stefan Heersema 12-06-2019

Gisteravond een verjaardagscadeau gehaald voor mijn zoon hij wou graag een tv of een samsung telefoon het is een telefoon geworden we werden goed geholpen de verkoper bleef vriendelijk ook al twijfelde we heel veel haha

Sebski 12-06-2019

Altijd goed en professioneel geholpen. Goed opgeleide enthousiaste meedenkend personeel

moritz11 12-06-2019

zeer gebruiksvriendelijk zelfs voor iemand die niet al te handig is met een computer is deze site erg makkelijk
ik had een telefoon besteld en ging hem in de winkel ophalen toen zei ik van ik vind hem veel groter dan verwacht nou zeiden ze gelijk kijk dan in de winkel voor een andere dat is geen probleem hoor dus gewoon super goede service

M. Pieper 12-06-2019

Zeer tevreden over de winkel de service 's zeer klantvriendelijk en behulpzaam, onlineshop zeer duidelijk wat je zoek makkelijk te vinden

Engelen 12-06-2019

geweldige winkel,uitstekend assortiment,vriendelijk ,ervaren en behulpzaam personeel,wij kopen altijd bij mediamarkt en zijn altijd tevreden,een dikke 10 met een griffel

leny 12-06-2019

ik ben heel vriendelijk en correct geholpen. Niks was te veel. dus heel erg tevreden klant

Rene 12-06-2019

Ze hebben een grote voorraad van artikelen, en deskundige mensen die je eventueel de goede richting in wijzen mocht het product eventueel niet op voorraad zijn.

Najir 12-06-2019

Ruime overzichtelijke winkel, groot asortiment met goede tot zeer goede merken voor een mooie lage prijs. Vakkundig personeel die snel ziet of jij wat extra wil weten.

li shuai 12-06-2019

Site makkelijk om te bedienen. Alleen toen ik mijn online bestelling ging ophalen was het iets minder. Moest lang wachten tot personeel buiten kwam.

Henk 12-06-2019

Zeer goed gesorteerde winkel waar men alles kan bekijken en eventueel je nieuwste aanwinst direct kan afrekenen en meenemen !

Martijn 11-06-2019

Fijne overzichtelijke winkel
Goed advies met uiterst vriendelijk personeel
Parkeren ook geen enkel probleem

G caumon 11-06-2019

We werden netjes geholpen. De medewerker legde ons de verschillen uit tussen de diverse Samsung telefoons. Hij wees ons ook de 4 laatste modellen van 2019. Verder liet hij me ze even vasthouden om de verschillen in grote te voelen. Wat ligt in mij handen het fijnst.. kortom goede hulp.

Dick 11-06-2019

Bij de klantenservice geholpen door xxxx ......hij weet hoe het moet...wat een topper is hij......de 9 is voor hem......een magere 4 voor mediamarkt en mediamarkt outlet......waardeloze service......lijkt 1 winkel maar is niet zo.....nooit meer bij de outlet.....

Frank 11-06-2019

Prettige winkel om te shoppen. Uitgebreid assortiment van alle producten waardoor er genoeg keuze en vergelijkingsmateriaal is met scherpe prijzen. Gebruiksvriendelijke webshop en goede bezorgservice, maar sommige producten wil ik toch graag eerst in de winkel bekijken en aanraken voordat ik het koop.
Ook daarvoor kun je bij Mediamarkt terecht in hun grote winkel waar een groot deel van hun assortiment gewoon op voorraad is. En als je het even niet weet dan staan de vriendelijke medewerkers voor je klaar met raad.

Loes 11-06-2019

In Arnhem werden we geholpen door een hele behulpzame verkoper. Hij wist niet veel van het product, maar hielp ons door de details op te zoeken.
Er stond een hele lange rij bij de kassa en er was maar een kassa open. Gelukkig werd er een extra kassa geopend en viel te wachttijd mee.

Math Bours 11-06-2019

correcte behandeling door de verkoper, juiste know how over het artikel en alles werkt inderdaad zoals is aangegeven

Michel 11-06-2019

Playstation 4 dualshock controller aangeschaft. Deze was op dat moment 57 euro. Een paar dagen later waren ze ineens in de aanbieding voor 39 euro. Omdat je binnen 30 dagen het artikel kan retourneren ben ik terug gegaan en heb het verschil terug gekregen. Super service!!