Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ina Moerkerken 07-05-2012

Super service, komen hun afspraken na!!
Ook bij retour goede service.
Ter zake en vakkundig advies.
Zeker aan te bevelen!!

LJ56921 05-05-2012

herziening na actie leverancier

Monaco 03-05-2012

Zeer snel en deskundig geholpen. Ook qua prijs viel er goed te onderhandelen. Was sneller binnen als gepland was. Ook afhalen liep zeer snel. In de toekomst zal ik zeker terugkomen bij keukenloods

PeterMeul 02-05-2012

Per abuis is er een verkeerde inbouwkoelkast besteld, namelijk de INS2312 ipv INSZ2312.
1 letter verschil, de verkoper en ikzelf hebben het niet gezien. Kortom de verkeerde koelkast is geleverd. Toen ik hier achter kwam, heb ik direct contact opgenomen met het filiaal in Zaandam waar ik ook de order had geplaatst. Ik werd uitermate vriendelijk geholpen en er werd direct een oplossing aangeboden. Nieuwe (juiste) koelkast is besteld en wordt na verwachting eind van deze week bezorgd. Mijn conclusie is dat ze een uitstekende en uitermate klantvriendelijke service verlenen. Ik beveel ze dan ook van harte aan.

LJ56921 01-05-2012

De website was erg traag en een bestelling plaatsen duurde zeer lang. De verkoop was prima, de opvolging vlekkeloos, de levering prima, op afspraak en op tijd.

Echter de aftersales bleek niet meer te kunnen doen dan de fabrikant de schuld te geven dat de gasslang, die werd meegeleverd voor de door hen geleverde kookplaat, niet paste. Ik kon eventueel de oude gasslang nog wel gebruiken was het laatste advies. En daarmee was de kous af, zoekt het zelf maar uit. Uitermate teleurstellend

Officiele reactie van Keukenloods 02-05-2012

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Heeft u een ordernummer voor mij? Dan ga ik voor u uitzoeken waarom u niet correct bent geholpen en waarom de gasslang niet past. Met vriendelijke groet J. Langenberg

LJ56921 05-05-2012

na enkele dagen werden wij gebeld door de eigenaar. Bood zijn excuses aan en gaf ook te kennen de rekening van de loodgieter te willen vergoeden (die snel een aanpassing heeft gerealiseerd) Gezien de kleine klus voor de loodgieter zonder bon werd uitgevoerd kon dit niet. Daags erop stond er wel een geurend boeket op tafel van de Keukenloods. Al met al een goed gevoel over gehouden aan de correctieve actie, chapeau!

PS aftersales in de rebound naar een 7

van Breemen 24-04-2012

duidelijke beschrijving en uitleg op website, goede kwaliteitsproducten lage prijzen. Snelle levering keuzegemak van betalen, vriendelijke behulpzame chauffeur, een winkel om aan te bevelen en zeker een volgende keer weer te bezoeken/kopen.

Lindapeter 24-04-2012

Snelle levering, wordt continue op de hoogte gehouden via mail, super!

Ferdinand1947 23-04-2012

Eerst in de winkel in A'dam geweest voor alleen voor info. Vriendelijk en bekwaam advies gekregen. Uiteindelijk keuze gemaakt en besteld via de webshop vanwege goede prijs. Vaatwasser was niet meer leverbaar en kreeg een nieuwere (en duurdere) versie voor dezelfde prijs. Levering conform afspraak binnen 3 werkdagen op de afgesproken tijd. Mijn complimenten.

Joep1966 20-04-2012

Apparaat was in voorraad. op de website staat dat dit dan de volgende dag bezorgd wordt. Helaas niet standaard, hier moet je expliciet om vragen. Hebben netjes excuses aangeboden. Apparaat is ook netjes afgeleverd. Aangesloten en geplaatst door buurman die dagelijks keukens plaats. 1e was resultaat prima.

Blok-Voorn 06-04-2012

Met een gerust hart kunnen wij Keukenloods (in Almere) aanbevelen. Wij hebben daar een prachtige keuken met goede apparaten aangeschaft tegen een zeer schappelijke prijs.

Edwin was onze aanspreekpunt en hij heeft ons erg goed geholpen bij de te maken keuzes. Ook is hij thuis geweest om alles op te meten. Het is niet met een pen te beschrijven hoe zuiver zijn meting was, onze granietenaanrechtblad zit als gegoten tussen twee muren die beide niet recht lopen. Met twee man van Keukenloods en onze aannemer is dit vervolgens vakkundig ingelegd. Levering verliep conform afspraak en aftersale ook uitstekend!

Overigens zijn wij per toeval Keukenloods binnengelopen, wij waren onderweg naar een andere keukenboer en Keukenloods Almere was nog niet officieel geopend. Vervolgens die offerte voorgelegd aan anderen en niemand kon deze kwaliteit tegen deze prijs leveren. Onze aannemer die wist wat de keuken had gekost was zelfs verbaasd over de kwaliteit van de apparaten, afwerking van de kastjes, de scharnieren etc.. Kortom, nieuwe keuken nodig? Eerst langs Keukenloods in Almere!

henkk k 02-04-2012

wat een service.
onze 4 jaar oude afzuigkap was de verlichting stuk, echter er waren voor deze afzuigkap geen onderdelen meer te leveren en keukenloods stelde voor ons een nieuwe te leveren zonder bijkomende kosten.
2 dagen later werd er een nieuwe bij ons afgeleverd.
waar maak je dit nog mee.
een 10 voor de keukenloods

genouw 02-04-2012

uitermate korrecte en gedegen service via website
alsook een 100procent service bij aflevering

harry 3612 02-04-2012

Accuraat, geen gezeur gewoon bestellen en afleveren, prima TOP

Fred Wiegmann 24-03-2012

Zondags besteld en een paar dagen later al geleverd.
niets was te veel voor de chauffeur toen bleek dat de doos niet door de geplande ingang ging. Ik stelde zelf voor om de kast buiten te laten staan maar daar wilde de man niets van weten. Perfect Keukenloods.
En natuurlijk werkt het produkt perfect.

Marco...1974 16-03-2012

Duidelijke en heldere site. Bij twijfel helpen de medewekers je aan de aanvullende informatie, transport gewoon precies op tijd en geen vooruitbetaling. Wat wil je nog meer.

Estroyer 12-03-2012

Zeldzaam goede klantenservice. Producten en levering zijn zeer netjes gedaan. Hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!

Teus en weiny 09-03-2012

Wij zijn zeer tevreden afspraken worden goed nagekomen op tijd geleverd en zeer goede prijzen.

Koper uit Utrecht 08-03-2012

Op zoek naar een vaatwasser kwam ik via Kieskeurig bij Keukenloods. Alles is heel goed bevallen en ook een volgende keer bestel ik graag weer bij Keukenloods. Prima site ook van Kieskeurig!

fam. erkens 24-02-2012

na de aankoop van een combimagnetron bleek die niet goed te functioneren na telefonisch contact werd er een nieuwe met spoed opgestuurd en was 2 dagen na klacht binnen en de defecte werd meegenomen en dit alles in de week voor kerst.
dit is service die je tegenwoordig niet meer meemaakt

Arjen Eckhardt 20-02-2012

Duidelijke en overzichtelijke website.
Alles is te vinden.
Al je vragen worden beantwoordt.
Heel belangrijk is ook dat zij echt terug bellen.
Proficiat en ik zal zeer zeker de keukenloods aanbevelen bij anderen en ik zal zeer zeker iets terug kopen indien dat moet.

7246 17-02-2012

De gekochte oven bleek sluiting in te zitten en zoals het ook bij winkels en andere zaken gaat moet de oven retour en zou naar de techn.dienst gaan. Echter een 20 min. na mijn melding van de defecte oven werd ik terug gebeld dat ik per direct een nieuwe oven kreeg die na 2 dagen werd bezorgd. Dit is service en snelheid en hier win je klanten mee als internet winkel.

W.A. Jansen 16-02-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk. De bereikbaarheid van de winkel via mail, chat en telefoon is erg goed. De advisering, levering en afhandeling is uiterst correct.

mw. Wit 15-02-2012

Ik heb afgelopen jaar een aantal producten gekocht bij keukenloods en nu dus de vaatwasser. Bestelling en levering verloopt vlekkeloos bij deze winkel. De vaatwasser is nog maar net in gebruik maar bevalt uitstekend. Mooi ruim, als je het bovenrek op de laagste stand zet kunnen er dubbele rijen kopjes en bekers in. Uiterst stil! wat heel fijn is in een open keuken. Droogresultaat prima als je na einde programma de vaat nog even na laat drogen.

Peter Wegner 09-02-2012

De bestelling, het verwerken daarvan, de bijbehorende E-mails en de goede aflevering van het door ons gekocht product zijn een bedankje waard.

van Buiten 08-02-2012

Website is duidelijk en overzichtig met goede info
Bestelling wordt keurig met email bevestigd en tevens vermeld wanneer het product kan worden afgeleverd
Bezorging wordt via telefoon of sms tijdig doorgegeven

edward altena 08-02-2012

"Super deal met Keukenloods afgehandeld keurig en op tijd geleverd voor de juiste prijs tot de volgende order veel succes groeten uit

Hops 75 05-02-2012

Prijzen zeer concurrerend, nette aflevering zoals afgesproken. Niets meer, niets minder en zo heb ik het graag...

nel vd heuvel 02-02-2012

De voorlichting en bezorging vond ik heel goed, toen na enkele weken met uitpakken bleek dat de oven beschadigd was reageerde de keukenloods heel accuraat en werd de oven snel omgeruild. Ik ben zeer te spreken over de service van de keukenloods

esdebruijn 02-02-2012

Had een afzuigkap besteld, maar keukenloods kon die niet op tijd leveren. Heb toen een andere (duurder) besteld, en die werd geleverd voor de (goedkopere) prijs van de eerste! Had dit niet verwacht, was dus een zer prettige verrassing! Mocht ik weer iets van witgoed nodig hebben, is keukenloods de eerste waar ik ga kijken!!

Mario Vos 02-02-2012

6,8
Inductiekookplaat van Fagor werd redelijk vlot bezorgd, maar was na dag gebruik al defect. In zo'n geval hoort de leverancier eigenlijk direct een nieuwe te sturen en je niet in de reparatiemolen te doen belanden. Via Fagor kwam er na drie dagen een reparateur die geen onderdelen bij zich had. Moeten besteld worden. Hoelang het nu nog gaat duren is een raadsel. Mijn eerste zeer negatieve ervaring met een webshop in vele jaren internetshoppen!

Mario Vos 03-02-2012

Aanvulling op mijn review. Leverancier belde vanmorgen met het aanbod om de plaat z.s.m. om te ruilen tegen een nieuwe. Zo zie je maar hoe een review van invloed kan zijn op de service. After sales kan een dikke 6 worden!

arjanjoyce1980 31-01-2012

fijne en overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Mijn bestelling kon pas twee weken later worden geleverd vanuit de fabriek. Keukenloods.nl heeft mij per mail (automatisch, maar ook persoonlijk bericht) goed op de hoogte gehouden. Bij het maken van een bezorgafspraak, heb ik later nog geprobeerd van bezorgdag te wisselen, was helemaal geen probleem. Op de website stond dat tot de deur werd geleverd, maar de chauffeur bracht de koelkast netjes tot in de keuken. Ik ben zeer tevreden en heb niks aan te merken en geen verbeterpunten.

H.Hofstee 30-01-2012

Snelle en keurige bestelling en levering. Produkt en tijdsaangave perfect! Vriendelijke bezorger en binnen 5 minuten de nieuwe er in en de oude mee en betaald! Aanrader!

jerrym 28-01-2012

Heb afzuigkap besteld van 120 cm breed.Deze was te breed dus heb met Keukenloods online adviseur gesproken, wat trouwens heel makkelijk ging,adviseur heeft deze direct verandert voor mij in 90 cm breed.Hij nam alle aandacht dat produkt bij klant in de juiste maat wordt geleverd Echt Top dus.Bij levering had ik niet gepast geld om te betalen, maar chaffeur gaf aan dat restbedrag op rekening wordt gestort. Dit was er dus in 1 week al op mijn rekening. Keukenloods neemt de klant echt serieus en met zorg.

Mevr.Koen 27-01-2012

Mooie sortering, snelle levering.
Alles volgens goede en snelle afspraken.

g100r 18-01-2012

"Ik heb naar verschillende internet winkels gemaild met de vraag of ze een nieuwe kookplaat van Miele konden leveren. Keukenloods was de enige die zei dat ze contact met Miele op zouden nemen, de andere zeiden hij komt in het bestand niet voor dus wij kunnen deze niet leveren. Keukenloods mailde de volgende dag dat ze hem konden leveren en dat ook nog voor de laagste prijs. U begrijpt dat ik zeer blij was met keukenloods. Ik had de kookplaat zeer snel in huis. En koop van Miele de service erbij. Ik koop zeker vaker bij keukenloods."

kokkie henk 16-01-2012

De producten die worden aan geboden zijn van eerste klas kwaliteit,makkelijk te vinden op de site.
En boven alles zeer goede levering .

mbakker76 16-01-2012

Uitstekende service voor een uitzonderlijk lage prijs van Keukenloods.nl, alles prima in orde. De communicatie is helder en de afspraken zijn goed nagekomen. Zeker een aanrader.

Luuk Zandstra 14-01-2012

Keukenloods is makkelijk, met een groot assortiment en het is eenvoudig om de verschillende modellen met elkaar te vergelijken.
Het alternatief is een paar vrije dagen alle winkels afgaan om hetzelfde te doen.
Snelle levering en correcte afhandeling.
Wanneer ik weer keukenapparatuur nodig heb wordt Keukenloods mijn eerste keus.

jackvanbavel 11-01-2012

Snelle levering. Goede keuze mogelijkheid. Nette prijs. Heb 3 jaar geleden ook een qooker bij hun gekocht. Apparaat werkt perfect. Makkelijk te installeren.

Cees van Iwaarden 09-01-2012

Een prettige winkel, met een ruim aanbod en aantrekkelijke prijzen. Personeel dat je vriendelijk te woord staat. Een snelle levering die vooraf gaat met een telefonisch en een sms bericht.

pieter_blije_klant 09-01-2012

Helemaal top. Bedankt voor de keuken, de apparatuur, het advies en de goede nazorg!

Gerbiena 23-01-2012

Hallo!

Ik zou graag reacties horen cvan mensen die een gehele keuken hebben laten plaatsen door de keukenloods.
Kunt u mij helpen?

Mvrg

rotte59 09-01-2012

Goede communicatie, snelle levering en prettige "pinbetaling" bij de chauffeur. Ik zou het zo weer doen. Een aanrader.

winnetoe 08-01-2012

Het is al gezegd in andere reviews: duidelijk en snel(!). Pinnen bij chauffeur ook een uitkomst. Ik had 's avonds een vraag gesteld via de site en kreeg direct de volgende dag antwoord. Heel goed allemaal.

BasNieuw48 03-01-2012

Overzichtelijke site. Ook prima op merk zoeken. Levering keurig volgens afspraak.

HMROEPER 02-01-2012

Nadat ik een oven elders goedkoper had gezien heb ik dat gemeld. Kreeg enkele uren later telefonisch een uitsekend aanbod dat ik niet kon weigeren. Vanaf dat moment uitstekend op de hoogte gehouden van verloop bestelling. Precies volgens afspraak binnen toegezegd tijdsbestek van 2 uur bezorgd. Uitstekend.

robklink 02-01-2012

Super de afspraken nagekomen van bestelling tot stipt op tijd afleveren.

roriwiga 30-12-2011

Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan, je kan het produkt laten bezorgen of direkt afhalen.
Top!!!

Nelly12345 25-12-2011

Alles was gewoon perfect geregeld. Zowel de sales als de after sales. Niets dan lof voor de KEUKENLOODS.

Mark Heine 25-12-2011

Super snelle levering en makkelijke betaalservice.

Rein 2 22-12-2011

Alles pefect afhandeling per telefoon en email de bezorging alles op tijd