Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

José 01-04-2020

Goede prijs, goede communicatie (corona); flexibel voor annulering; vriendelijke telefonisten

hen 01-04-2020

keukenloods prima bedrijf kom afspraken perfect na en komen na wat ze beloven
aflevering droger

Robert 01-04-2020

beste prijs en snelle levering. Afspraken telefonisch goed vastgelegd en afspraken worden goed nagekomen

Natasja 31-03-2020

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en heb informatie ontvangen waardoor ik een goede keuze kon maken. Wij zijn blij met onze aankoop en zeer tevreden over de geboden service.

Lis 31-03-2020

Betrouwbaar, duidelijk, goedkoopste, professioneel, informatief, goede website alwaar alles makkelijk stapsgewijs is te vinden en grootse keuze.

Jos 31-03-2020

Wat ik een zeer sterk punt vond was nadat ik de bestelling geplaatst had, Keukenloods mij een vraag gingen stellen zodat Keukenloods er zeker van was dat ik het juiste besteld had, Echter ik kon geen antwoord geven op hun vraag. Dus stuurde ik ze een mail met een foto van het typeplaatje van het oude deel. Toen Keukenloods zeker wist dat ik het juiste had besteld stuurde ze het onderdeel af. Dit om teleurstelling en extra kosten te voorkomen.

Glenn Goldstein 31-03-2020

Duidelijke online winkel, goede prijs en snelle levering. Al eerder grote apparatuur gekocht van Keukenloods met dezelfde tevredenheid.

wim 31-03-2020

duidelijk en eerst navraag over de inbouw maten. netjes en op tijd afgeleverd zelfs met de corona.

Piet 31-03-2020

Ik kwam bij toeval op deze site, want ik was op zoek naar een eenvoudige en betaalbare afzuigkap.
Een gebruiksvriendelijke site en ik vond wat ik moest hebben uit het grote aanbod.
Maar door te filteren werd het overzichtelijk en werd mijn keuze vergemakkelijkt.
dank!

GJ Sloots 31-03-2020

Snelle reactie en komen met goede alternatieven. Hebben goede productkennis en vertellen ook eventuele minpunten. Daarna alles op tijd geleverd en rap geïnstalleerd.

Robbert ter Weijden 31-03-2020

Heldere voorlichting en snelle levering. Bij montage moest even geïmproviseerd worden en dat was geen enkel probleem.

Rebekks 31-03-2020

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Keukenloods had de beste prijs. Onze vragen over aansluiting werden meteen beantwoord via de app. Alles keurig uitgelegd gekregen, zelf nog een betere optie voor dezelfde prijs. Perfecte service en levering.

Bram de Waal 31-03-2020

Heel tevreden over deze winkel.
Ik ben heel goed geholpen via de telefoon.
Samen de maten opgenomen en zo een mooie nieuwe vaatwasser gekozen.
Eerlijk over de datum wanneer de vaatwasser bezorgd zou worden.
Bezorger heel netjes en flexibel.
Nogmaals heel tevreden.
Ik zou al mijn apparaten hier kopen.

Ben 30-03-2020

Prima geholpen en ook inbouwen en afvoeren oude machine voor kleine vergoeding wat wil je nog meer.

A bitter 30-03-2020

Goed advies en vriendelijk ad telefoon! Levering was 1 weer eerder, top! Goede levering, erg tevreden!!

Jaap Achterkamp 30-03-2020

Assortiment, scherpe prijs , snelle levering. goede product omschrijving , erg duidelijke site, waar alles op te vinden is.

Robin 30-03-2020

Top levering en prijs kwaliteit verhouding! Vooraf contact gehad omdat het elders goedkoper heb gezien. Direct nemen ze actief actie en wordt de prijs gelijk getrokken. Vakkundig geïnstalleerd en nemen ze het oude apparaat en verpakking mee terug. Top bedrijf 👍🏼

Mike 30-03-2020

Keukenloods is de enige webshop die de koelkast wat wij graag wilde in voorraad had en ook nog gewoon bezorgd.

Ingrid 30-03-2020

De inductie kookplaat is snel geleverd. Het plaatsen was ook zo gebeurd. De monteur gaf ook netjes uitleg over de werking.

Lucien 30-03-2020

Een product telefonisch besteld omdat je dan gebruik kon maken van de actie. Het product kwam echter niet aan op de locatie om af te halen. Het product zou een dag later komen, weer gebeld en men kon het product niet vinden ondanks dat alle papieren aangaven dat het product daar moest liggen. Als tip kregen we mee voortaan bij de winkel zelf te bestellen ipv online bij het hoofdkantoor wat nodig was voor de aanbieding. Dag later zelf naar het hoofdkantoor gereden om het product op te halen. Zorg bij bestellingen er dus voor dat je vaak genoeg belt of het goed gaat, of je het niet via een filiaal kan bestellen ipv hoofdkantoor en wees bereid om zelf naar het hoofdkantoor(Opmeer, een heel eind) te moeten rijden.
Officiele reactie van Keukenloods 31-03-2020

Beste Lucien,

Wat een vervelend verloop van zaken, mijn excuses dat de levering zo is gelopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee om erachter te komen waar het mis is gegaan, zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Wil je daarvoor je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Ik ben ook benieuwd wie heeft verteld dat je beter bij het filiaal kunt bestellen. Alvast bedankt!

Groeten, Emma

Cor Kuin 30-03-2020

Goede service en gunstige prijzen. Samen met keukenloods mijn bestelling doorgelopen en ze kwamen met interessante alternatieven waardoor ik voor minder geld luxer inbouw spul heb.

Keith 30-03-2020

Good brand at competitive price, quick and on time delivery. Complete no hassle transaction. So far very happy with our Zanussi freezer.

Ad van Dijk 30-03-2020

Wij hebben een vlakschermkap, kookplaat en spoelbak tegelijkertijd gekocht. De verkoper die ons hielp gaf uitstekende informatie hij bracht dat ook aan ons over en buitendien, hij dacht met ons mee in onze keuze! De prijzen van e.e.a. zijn prima! De aflevering was conform de afspraak. Dus al met al zijn we uiterst tevreden!

MPT O 30-03-2020

Prima geregeld. Perfect op tijd. Top kwaliteit. Goede voorlichting en informatie. Ga zo door!

Daphne 30-03-2020

Goede hele scherpe prijs voor een heel goede wasdroger. Goede levering ondanks de crisis.