Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

OeleWapper 03-03-2020

Snelle service en vakkundig personeel aan de telefoon, dat wekt vertrouwen op. ;-)

Woody 02-03-2020

Heb gekozen voor Keukenloods vanwege scherpe prijs, korte levertijd en de betrouwbaar en goed ogende voorwaarden qua bezorging en annuleren. Na bestelling bleek de oven niet meer leverbaar uit voorraad en las ik een leverindicatie voor daaropvolgende week. Teleurstelling. Twee dagen later toch nog zelfde week leverbaar, dus dat was meevaller. Keurig bezorgd op afgesproken tijd. Alleen wel schade aan verpakking, maar de oven leek onbeschadigd. Chauffeur boodt zelf aan om aantekening van schade te maken, dus dat gaf wel vertrouwen. Alles bij elkaar blij met mijn aankoop bij Keukenloods. Wel had het op paar punten beter en gemakkelijker kunnen verlopen.

M.Bussink 02-03-2020

zaterdags ging onze combimagnetron kapot, op internet gekeken en jullie waren zondags open dus wij er na toe en ik geloof binnen 15 minuten was het al geregeld en konden we een nieuwe meenemen voor een superprijs.

Bakker 02-03-2020

De telefonische verkoper dacht goed met ons mee. Dit omdat de vaatwasser die wij wilde aanschaffen niet op korte termijn te krijgen was en hij ons toen een alternatief aanbod. Voor dit ongemak kregen wij een korting op de huidige aanschaf.
Tot nu toe zeer tevreden!

Ad 02-03-2020

Snelle levering, vriendelijke behandeling. Zeer tevreden met de koelvries combinatie.

nakkie 02-03-2020

Goed telefonisch advies en levering zoals afgesproken. Ook hielpen ze met de keuze van een ander koelkast.

J van stelten 02-03-2020

Klantvriendelijk, wordt goed geholpen bij je keuze. Wilde eerst een ander product hebben maar het product wat ik nu heb werd mijn aangeraden. (vaatwasmachine)

B de Jong 02-03-2020

Alles in orde. Alleen geen mail gehad dat product aanwezig was.
Verder verliep alles goed

Aad 02-03-2020

Ik ben uitstekend geholpen door Keukenloods Zaandam. Het was geen probleem om een outlet vaatwasser te ruilen omdat deze te hoog was.

Noordhof 02-03-2020

Duidelijke communicatie.
De wasmachine werd op het afgesproken tijdstip geleverd.
Ben er tevreden met deze aankoop

Wil M 02-03-2020

Prima deskundig advies!!!!
Veel keuze mogelijkheden.
Levering op de afgesproken tijd

Herold 01-03-2020

We hebben bij Keukenloods.nl inbouwapparatuur gekocht voor onze nieuwe keuken. De bestelling was goed verlopen, maar bij het selecteren van de leverdatum werd er om onbegrijpelijke redenen in de bevestiging twee weken later opgegeven. Telefonisch was dit eenvoudig te herstellen, maar helaas was de gewenste levertijd niet meer beschikbaar. De oorzaak van de verkeerde leverdatum werd wel bij mij gezocht, zonder verder uit te zoeken of dit ook werkelijk zo was. Dat was een klein smetje op verder een goede bestelervaring.
Officiele reactie van Keukenloods 02-03-2020

Beste Herold,

Aj, wat vervelend dat dit is gebeurd. We zullen in de gaten houden of dit vaker verkeerd gaat. Mocht dit zo zijn, dan gaan we dit natuurlijk oplossen.
Ik hoop dat je bestelling desondanks bevalt! Mocht er iets mis zijn, staan onze klantenservice voor je klaar: https://www.keukenloods.nl/contact

Groeten, Emma.

Henkjan Van Dieren 01-03-2020

Goedkoopste op internet, levering was prima.
Verder heb ik er weinig over te zeggen.

K. 29-02-2020

We zijn bij Keukenloods terecht gekomen toen een andere aanbieder de kraan die wij wilden niet kon leveren. Bestellen was handig en snel, echter bij betalen lazen we dat we bij aflevering konden betalen omdat de bezorgers een mobiel pin apparaat hebben. Dit bleek later echter niet mogelijk, we moesten met AfterPay betalen en ook voordat we de levering hadden ontvangen. Product is netjes in de afgesproken week geleverd en ziet er mooi uit.

Martin 29-02-2020

Prettige webshop met veel filter mogelijkheden wat het maken van een keuze makkelijker maakt. Daarnaast in de winkel in Utrecht erg goed geholpen. Verder zijn de prijzen goed.

Hans van Bijnen 29-02-2020

Snel en een goeie service en de mensen aan de telefoon zijn kundig en zeer correct (👍) ga zo door!!

M. Hopman 29-02-2020

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van een wandafzuigkap en een kraan die we bij uw filiaal van De Keukenloods in Amsterdam Z.O. hebben gekocht.
We hebben goed rond kunnen kijken in uw mooie showroom en konden daarom vrij snel een keuze maken.
Na de bestelling te hebben geplaatst zagen we een week later de zelfde afzuigkap goedkoper geprijsd.
Zodra we dat uw medewerker lieten weten werd de factuur onmiddellijk aangepast. Wat een service!!
Alles is inmiddels aangekomen( snelle levering) en door ons opgehaald.
Dank voor de plezierige manier van verkopen en adviezeren.
We zullen u van harte aanbevelen in onze kennissen kring.Maar bovenal: mooie ontwerpen en zeer klant vriendelijk.

Pia Veld 28-02-2020

Deze afzuigkap was nergens te koop, in mijn snelle zoektocht en iemand tipte mij. Dat was gauw geregeld. Gebeld en besteld . De montage verliep prima, lekker een rustig iemand die het duidelijk veel vaker gedaan had. Kortom, prima ervaring. Zal dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden.

verzantvoort 28-02-2020

Komen de afspraken die gemaakt zijn heel goed na , en de man die onze spullen kwam installeren was een gezellig persoon en werkte alles netjes opgeruimd af.

Peter Messelaar 28-02-2020

Goede site met veel keuze en info. Makkelijk bestellen. Alleen door bijgelichte montage lang geduurd voordat geleverd werd.

René C.J.Rijnen 28-02-2020

Netjes geholpen in de winkel do. We hadden vragen. beide gelijk beantwoord .genoeg medewerkers in de winkel en snel en goed geholpen

Evert&Irma 28-02-2020

Zeer prettig geholpen, goed advies gekregen en denken mee.
Ook het bezorgen is goed geregeld, duidelijke afspraken vooraf een bericht met 3-uurs tijdmoment. De bezorger belt 30min van tevoren dat hij er aan komt.
Voor de volgende apparatuur weer naar Keukenloods

Jimmy 28-02-2020

Alles verloopt volgens afspraak
Verkoper wiste in mijn wensen te verplaatsen

JSpiegel 28-02-2020

Zeer goed geholpen en geïnformeerd bij de keuze van de apparatuur, heldere berekening en correct geïnformeerd over de kosten van montage. Montage heel netjes en vakkundig verricht.

Zweitse Haveman Oosterwolde Frl. 27-02-2020

Een super scherpe prijs, zeer behulpzaam bij vragen en het bezorgen ook prima. Een zeer behulpzame e vriendelijke chauffeur. Al met al Top.