Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Sjon 21-11-2019

Goede producten voor een scherpe prijs met deskundige mensen bij een bezoek aan de winkel.

rovar 20-11-2019

Een van de weinige keuken zaken waar es geen opgefokte keukenverkopers op de loer liggen zodat ik ik het idee heb op de beekse bergen rond te lopen met achter elke boom een keukenverkoper in een leeuwen pak

J. IJzermans 20-11-2019

Mooie en duidelijke shop en website. Na bestelling goede en snelle levering.
Alleen waren enkele onderdelen niet aanwezig bij de geleverde bestelling, deze zouden wwaarschijnlijk nog nagestuurde worden!!!!!

H.van Dijk 19-11-2019

De site werkt prima, er is veel keuze maar de vergelijkingen hielpen niet omdat ze onvolledig waren. Dus je moet toch zelf stuk voor stuk de specs. bekijken.
Volgens de website zou ik de bestelde combioven op zaterdag geleverd krijgen maar het werd pas dinsdag.
Wel heb ik een iets ander type(duurder) gekregen van het zelfde merk ,ik weet niet waarom.
De oven is prima, met veel instelmogelijkheden. Je moet er wel even voor gaan zitten om het allemaal uit te pluizen.
Wat ik tot nu toe bereid heb is prima gelukt
De info over het bezorgmoment was heel duidelijk, kreeg half uur tevoren ook nog sms’je.

Harry 19-11-2019

Prima telefonisch geholpen, levertijd was wel wat langer dan telefonisch toegezegd,was voor mij verder geen probleem

H Jansen 19-11-2019

Er stond onjuiste/onvolledige informatie op de website. Het was ons nl. niet duidelijk dat het (veel) langer duurde om het product bij een lokaal magazijn af te laten leveren. Daardoor liet de bestelling onverwacht lang op zich wachten en kon het niet op de geplande datum geïnstalleerd worden. Heb meerdere malen zelf contact opgenomen om te informeren naar de levertijd. Jammer dat Keukenloods zelf geen indicatie van de levertijd geeft, zodat je op tijd kan schakelen. Op het tweede meebestelde product wachten wij na twee weken nog steeds (indicatie levertijd op de site 1 à 2 werkdagen).

Het bestelde product was wel goedkoper dan elders. En uiteindelijk ook in goede staat geleverd.

Ben door de klantenservice (chat + telefoon) wel netjes geholpen. Vandaar geen onvoldoende. Misschien hebben wij gewoon pech gehad, maar voor ons geen positieve kennismaking, helaas.
Officiele reactie van Keukenloods 20-11-2019

Beste H.,

Bedankt voor de review. Wat jammer dat je niet op de hoogte was van de langere levertijd wanneer het product opgehaald wordt in de winkel. Dit is wel gebruikelijk. Wij gaan kijken hoe wij dit beter kunnen gaan communiceren. Gelukkig is de verdere ervaring wel positief.

Groet, Emma

Ellen 19-11-2019

Koffiemachine voldoet helemaal aan onze verwachtingen.Levering in overleg, oude machine nemen ze gratis mee. Prima service

Jan 19-11-2019

Snelle levering. Scherpe prijzen.
Reageren snel op vragen en zijn vriendelijk in omgang.
Tevreden met de afhandeling.

Jos de R. 19-11-2019

Wij hebben 3 apparaten bij keukenloods besteld en een goede prijs. De aflevering was netjes en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden. Zeker aan te bevelen zou het zo weer doen.

Mart 19-11-2019

Koelkast gekocht bij Keukenloods, het telefoonteam heeft mij prima en op een vriendelijke wijze geholpen bij de maten etc, geen telefoontje was teveel . Ook de prijs was zeer scherp en de aflevering was de dag erop al .

robert van buuren 18-11-2019

vriendelijke en vakkundige medewerkers in de shop. Er werdt nog extra gecontroleerd of de inbouw ijskast wel in de daarvoor bestemde keukenkast paste voordat deze verstuurd werd. prima en op tijd bezorgd door vriendelijke chauffeurs.

First Class Housing 18-11-2019

prima en vakkundig geadviseerd. snelle levering als bonus.
een echte aanrader !

Geert 17-11-2019

Breed assortiment, vriendelijke klantenservice en goede service tegen scherpe prijs

Annemieke 17-11-2019

Kopen via de website is niet hetzelfde als kopen via de winkel! Wij hebben uiteindelijk gekozen voor bestellen in de winkel, omdat dat makkelijker zou gaan in geval van bv. reparaties. In elk geval reageert de winkel prompt op mails. Een aangekochte stekker die niet nodig bleek te zijn, kon ik prompt terug brengen waarbij geld werd geretourneerd.

Walter. 16-11-2019

Gezien eerdere ervaringen bij de keukeloods hebben wij er nu ook onze koelkast gekocht.
Wederom ging alles naar wens, bezorging op afspraak, korte levertijd, een vriendelijke bezorger en een prima prijs.
En toen er,in een eerder geval, een product niet meer leverbaar bleek te zijn werd dat zeer prettig voor ons opgelost.
Voor ons de Keukenloods!

H. Veltman 16-11-2019

De shop is bij mij in de buurt Mooie winkel, en we zijn goed geholpen. De levering wzs ook snel.. De volgende dag.

Inductie 16-11-2019

De installateur was op vakantie vandaar dat hij later is ingebouwd, vandaag dus. We hadden voor keukenloods gekozen door het grote assortiement de kookuitsparing is een incourante maat 56x48 deze plaat hadden jullie als enigste volgens de site en zo ook besteld nu hij paste niet hij is naar gebleken ook als velen andere 49 diep dus op goedgeluk met de slijptol er wat Afgehaald en gelukt
Officiele reactie van Keukenloods 18-11-2019

Beste M.C.,
Hartelijk dank voor je geduld! Fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is met een slijptol, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit nodig is geweest.
Stond de incorrecte afmeting op onze website? Dan ontvang ik graag het artikelnummer in een mailtje naar emma@keukenloods.nl, dan zorg ik ervoor dat dat aangepast wordt.

Groeten, Emma.

Patricia 16-11-2019

Ik had een vaatwasser besteld omdat we deze stuk was. Binnen een half uur werd ik gebeld dat deze niet meer op voorraad was. Samen in overleg een goed alternatief gevonden. Deze werd de volgende dag geleverd want in een groot gezin is zonder zitten niet meer van deze tijd.
We hebben de vaatwasser nu 1 week en zijn zeer tevreden!

R Willems 15-11-2019

Deze firma komt alle afspraken keurig na. De monteur werkt nauwkeurig en zeer netjes, alle verpakking wordt meegenomen.
Een groot voordeel is dat je bij de monteur kunt pinnen. Ik ben blij dat dit mijn keuze was, compliment.

Mark 15-11-2019

Goede prijsstelling en uitstekend advies aangaande de aankoop!
Verzending ook conform afspraak.

Ferdinand Konsten 15-11-2019

Op aanbeveling van mijn zoon heb ik deze winkel gekozen. Achteraf blijkt, dat dit een goede keuze was. Goede voorlichting en een goed te volgen levering. Product in degelijke verpakking.

Dijkstra 15-11-2019

Wij hadden jammer genoeg nog nooit gehoord van de Keukenloods. Een vriendin tipte ons. Wij kwamen bij de Keukenloods in Rotterdam terecht en waren aangenaam verrast en de keuze was snel gemaakt. Wij weten waar wij de volgende keer moeten zijn.

Jan Blei 15-11-2019

Ontvangst en goede informatie omtrent de aanschaf van een inductieplaat werd prima verzorgd. Ook de snelle wijze van werken hebben wij zeer gewaardeerd.
De montage en plaatsing van deze inductieplaat was binnen twee weken gedaan.
Voortreffelijk.

Mart 15-11-2019

Duidelijke beschrijving en afspraken op de site ook via de chat goede info .

Hans van Baalen 15-11-2019

De site van de keukenloods is overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Prijzen van artikelen zijn zeer concurrerend. De levering van de artikelen was conform het overeengekomen tijdstip. Vooraf werd dit nog even met een SMS bevestigd. Ik kan zaken doen met de keukenloods bij iedereen aanbevelen.

L.W. Koning 15-11-2019

Deze shop hebben wij gevonden via google, omdat wij op zoek waren naar een nieuw fornuis, met spoed.
Dus naar de winkel in Veendam en we hadden al gauw een goed fornuis gevonden! Goede informatie gekregen over het desbetreffend fornuis en wat bleek, ons fornuis kon direct en gratis geleverd worden en tot nu toe bevalt hij prima. Goede service.

Piet Keek 15-11-2019

Precies op het aangekondigde tijdstip kwamen de monteur. En ze waren zo weer weg met achterlating van de koffiemachine. Alle handelingen die ik tot nu toe gedaan heb met de machine(koffie zetten) verliepen vlekkeloos. Ik geef op deze reviews nooit een 10 want anders heb ik nooit wat te klagen. Ik heb nog nooit behoefte gehad om te klagen.

J.Roos 15-11-2019

Wij hebben onze keuken destijds ook bij Keukenloods gekocht, prima service,klantvriendelijk

Jacquez 15-11-2019

Prima website en uitstekende bereikbaarheid. Goed advies en snelle levering door een vriendelijke bezorger.

John Prevaas 15-11-2019

Opvallend aangename en snelle service! De bestelde inductiekookplaat raakte jammer genoeg bij het transport beschadigd. Maar het omruilen was in no time geregeld. Chapeau!

Nico Bizot 14-11-2019

Verschillende Siemens apparatuur aangeschaft zoals een hete luchtoven, magnetron(oven), koelkast, inductiekookplaat, plasmamade filter, vaatwasser, franke spoelbak en franke kraan. Alle spullen die ik wilde aanschaffen waren te leveren behalve de door mij beoogde vaatwasser. In plaats hiervan kreeg ik een duurder exemplaar waarvoor ik niet hoefde bij te betalen. Verder kreeg ik naast goede advisering een zeer aantrekkelijke korting. Ook ben ik zeer goed geïnformeerd over tijdstip van leveren.

Werner 13-11-2019

Zeer tevreden alleen en was de afspraak om in de ochtend te leveren. Tijdens de ochtend werd het in eens savonds. Vandaar een cijfer acht.

Tom Roos 13-11-2019

Op zoek naar een andere afzuigkap welke aan bepaalde maten moest voldoen (inbouw) na DERTIG jaar gaf hij de geest.
Bij deze zaak vond ik wat ik zocht snelle levertijd geen afleveringskosten.

M H 12-11-2019

Vaatwasser die we hadden besteld was niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs een nieuwer model gekregen!

Marcus 12-11-2019

Goed en breed assortiment met veel vergelijkingsmogelijkheden.
Vlotte levering

A.van der Kamp 12-11-2019

De shop is duidelijk en goed overzichtelijk. We zijn vriendelijk te woord gestaan via de telefoon en onze aankoop is super snel bezorgd. Wij zullen mensen zeker aanraden om de webshop of winkel te bezoeken. Wij zijn erg tevreden en blij met onze nieuwe ATAG stoomoven.

Michèl 12-11-2019

Nette prijs en snelle levering. Keurig volgens afspraak. Een aanrader. Had al eerder ervaring met Keukenloods betreft vaatwasmachine aankoop. Ging ook helemaal naar wens.

Stef 12-11-2019

Keukenloods Gaanderen, geweldige service , de de verkoper heeft ons een 4 pits inductieplaat verkocht, alhoewel wij een 5 pits hadden uitgezocht, hij zij waarom je bent met zijn beide dus kun je makkelijk met de 4 pits uit, scheelt in de stroom en scheelt maar liefst € 550 ,00. Ook de inbouwservice is zeker een 10 waard👍👍👍👍👏🏻

Kuipers 12-11-2019

Ze hebben meegedacht in het vinden van vervangende apparatuur, levering was correct. Installeren, goed geregeld!

hans 12-11-2019

wij kregen een goed advies over het apparatuur de dat wij wilden aanschaffen
en het plaatsen daar van door de tweeling was uitstekend

Carmen Smit 12-11-2019

Bestelproces via de site erg gemakkelijk. Bezorging zoals afgesproken. Netjes een mail vooraf met de tijd. Bezorger ook erg vriendelijk en behulpzaam. Gasfornhuis werkt prima!

MAX 11-11-2019

Keurig geholpen en alles op tijd geleverd. Jammer dat er niet gereageerd wordt op de melding dat ik de oven voor minder geld op een andere site gevonden had. Ik wacht met spanning af wanneer de keukenloods hier op reageert en actie op onderneemt.
Officiele reactie van Keukenloods 12-11-2019

Beste Max,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling en levering! Ik zal voor je nagaan hoe het zit met de oven. Daarvoor hoor ik graag om welk typenummer het gaat en wanneer je de aanvraag hebt ingezonden. Dan zorg ik ervoor dat je snel een reactie krijgt.

Groeten, Emma.

MAX 12-11-2019

De aanvraag is op 27-10-2019 ingezonden, daarna nog een keer gemeld op 5 november 2019 contactformulier 143202751
Typenummer KSE792220M combi stoomoven

Howard Burgzorg 11-11-2019

Na het speuren, op internet, naar een vervangende koelvries ben ik toch maar naar Zwaag gereden voor persoonlijk advies. De adviseur heeft, zonder afspraak, alle tijd genomen en geholpen bij de juiste keuze voor vervanging.
Bent content met de snelle service.

Twan Vos 11-11-2019

Een uitstekende webwinkel met zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle levering door zeer vriendelijk personeel en zonder morren het oude materiaal retour genomen. Complimenten.

Roland en Chantal 11-11-2019

Een heel ruim assortiment in de webshop en ook in de winkel, zodat je goed kunt vergelijken en kunt zien. In de winkel krijg je persoonlijke aandacht en advies, en ook nog eens een stevige korting op de toch al interressante webshop prijzen. Het loont de moeite dus om naar de winkel te gaan! Verder is levering en nazorg prima geregeld Zelfs toen wij na de koop nog een wijziging wilden doorvoeren, was dat geen enkel probleem en werd dit onmiddelijk uitgevoerd. Wij hebben al onze keuken apparatuur hier gekocht. Waarom dan een 9 geven en geen 10? Gewoon, omdat het altijd nog beter kan.

P.A.C Sanders 11-11-2019

Wij zijn door de gene die bij ons de keuken plaats doorverwezen naar jullie internet pagina. Alles is goed duidelijk en je kunt zelf beslissen welk apparaat je nodig hebt en wat de kosten zijn. Het word duidelijk vermeld ,hoe het gebruik van het apparaat is.

Joost 11-11-2019

Altijd professioneel geholpen, goed advies en snelle levering. Top service!

P. Beulen 11-11-2019

Eerste bestelling van een Bosch inductieplaat was mijn fout. Via telefonisch contact werd de bestelling geannuleerd en het bedrag stond na twee dagen weer op mijn rekening. Verder op internet gezocht, maar weer bij Keukenloods.nl uitgekomen vanwege: BETROUWBAARHEID, correcte afhandeling als iets fout gaat, afspraken nakomen. Super. Ik zoek niet meer lang. Zola's we in Limburg zeggen: veur alle Gods, gang nao Keukenloods.
Is echt een aanrader.

P. Beulen

RobS 11-11-2019

De Keukenloods shop werkt prima, goede toelichtende teksten en zeer vriendelijke klachtgerichte medewerker gesproken. Uitstekende vastlegging van afspraak in order, helder en duidelijk. Planning leveringsdatum ook zeer goed via mail maar ook aanvullend als sms-bericht. Uiteindelijke plaatsing ook goed verlopen, correct, deskundig en zeer netjes ook. Top!

Eddy Baltes 11-11-2019

Goede webshop, duidelijke omschrijving van de producten, snelle reactie voor een laagste prijsofferte.