Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 28-03-2019

Vriendelijk behandeld. Er werd goed meegedacht en goed advies gegeven.
Tot heden zeer tevreden

Willem Valkier 28-03-2019

Mooie site waarin helder alle productinformatie te vinden is. Na telefonische informatie over de prijs van het product (compact stoomoven) een bezoek gebracht aan de winkel in Roosendaal waar wij uitstekend zijn geholpen.

Marco 28-03-2019

Levering keurig in orde op de afgesproken datum en tijd. Ruime keuze, en een goede opzet webshop. Materiaal nog niet in gebruik i.v.m. verbouwing keuken.

Tobiad 28-03-2019

Onze Franke kraan met boiler was binnen 2 dagen bij ons thuis afgeleverd. Ik kon hem makkelijk zelf instaleren door de duidelijke handleiding

Robbie 27-03-2019

Perfect geleverd. De telefonische bestelling en de mail nadien waren perfect. tijdstip van aflevering was ook prima

Venema 27-03-2019

Ze zijn er deskundig. Proberen niets aan te smeren. Luisteren goed naar je. Goede communicatie over wanneer je product word bezorgt. Geen verrassingen

Van Oorschot 27-03-2019

Goed koop en zeer snelle levering en mooi op tijd 👍 . En goed geholpen daar in Nederweert

Hans 27-03-2019

Groot aanbod, duidelijke omschrijving en snel tegen een gunstige prijs geleverd.

Erna van Es-Koedoder 27-03-2019

Goede service en vriendelijke mensen. Keukenloods heeft scherpe prijzen. Heb reeds hele keukenuitrusting gekocht. Ben tevreden. Mevr. van Es-Koedoder.

jan stravers 27-03-2019

Ik ben keurig geholpen ,ondanks dat er een koelkast niet op tijd beschikbaar was.
Is er een keurig alternatief aangeboden.

Erik van Dijk 27-03-2019

Goede sercive. Bestelde product niet leverbaar. Kosteloos een duurder alternatief aangeboden .

Lucien 27-03-2019

Ik geef een laag cijfer omdat we onvolledig zijn voorgelicht en we nu met een apparaat zitten dat niet op ons electriciteitsnet past. We zullen ons huis voor ruim 1000 euro moeten aanpassen. Jullie geven geen antwoord op ons verzoek om advies over hoe nu verder. "Ik kom er zeker op terug"... niet dus.
Officiele reactie van Keukenloods 27-03-2019

Beste Lucien,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Om even wat makkelijker mee te kunnen kijken ontvang ik graag het ordernummer van de bestelling. Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Officiele reactie van Keukenloods 27-03-2019

Beste Lucien,

Groet, Emma

Gerard Janzen 27-03-2019

Keukenloods Gaanderen bedankt voor de levering van mijn etna motorloze afzuigkap ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Paul 27-03-2019

Prima afspraken, levering op tijd en produkt volgens afspraak. Contact loopt perfect en fijn dat je weet dat je je kunt beroepen op een goede nazorg. Dat geeft vertrouwen!!

Marcel 27-03-2019

Goede prijzen. Duidelijke communicatie. Snelle berichtgeving. Goede service. Doen wat wordt gezegd.

Arjan 27-03-2019

Goede service ook nadat ze de koelkast teruggestuurd hadden naar Bosch omdat verpakking helemaal nat was en hierdoor het extra lang duurde voordat er gekeverd werd een gratis artikel gekregen ter compensatie. Levering volgens afspraak daarna in het juiste tijdvlak.

Mike 26-03-2019

Goede informatie in het bos van de vele producten. Heb hierdoor de juiste keuze kunnen maken. Snelle levering van mijn bestelde vaatwasser.

Rieky Janssen 26-03-2019

Zijn goed geholpen bij advisering Goede service . Levering op afspraaktijd

R. QUAST 26-03-2019

Snelle levering van de oven en een snelle goede montage! De monteur vulde zelfs de eerste basis instellingen in. Perfect

H. Rijpkema 26-03-2019

We zijn correct geholpen. Men hield zich goed aan de afspraak en heeft de koelkast weer mooi ingebouwd. Prettige mensen.

Laura 26-03-2019

Ruime keuze en goede prijzen. Toen het gekozen model er niet meer bleek te zijn, kreeg ik een iets luxer model voor dezelfde prijs, super!
Inbouwservice werkt ook goed. Vakkundig en vriendelijk.

Sabrina Feuggelen 25-03-2019

Bij onze zoektocht naar een mooie afwasbak kwamen we toevallig op deze site terecht. Een zeer goede keuze blijkt. Afspraak, termijn en levering waren super vlot en correct. Bedankt !

Marco 24-03-2019

Top service, volgens schema / op tijd, vaatwasser binnen een half uur geplaatst en werkend opgeleverd. Oude mee terug en zelfs keukenkastje van binnen gesopt. Enige is dat het pas 10 dagen na bestelling kon, had gehoopt / gerekend op ca. 3 dagen.

Martijn 24-03-2019

Voor onze nieuwe keuken heb ik besloten alle apparatuur zelf aan te schaffen via Keukenloods. De prijsstelling was al scherp, en met nog wat extra korting door de aanschaf van meerdere apparaten tegelijk werd het een interessante totaalprijs.
Het betrof een uitgebreide order met voornamelijk Siemens apparatuur: stoomoven, combi-magnetron, warmhoudlade, inductiekookplaat, afzuigkap en vaatwasser (alleen het specifieke type Amerikaanse koelkast dat wij wilden bleek niet leverbaar, dus heb ik zonder probleem kunnen annuleren en ergens anders besteld). Daarnaast zijn een Liebherr wijnkoeler en Caressi voedselvermaler geleverd. Met deze laatste twee was een klein probleem: de doos van de wijnkoeler had transportschade en bij het uitpakken bleek helaas dat de achterzijde van het apparaat licht was beschadigd (zonder gevolgen voor de werking ervan). Na overleg met de klantenservice besloten om hiervoor een kleine financiële compensatie te accepteren om geen vertraging te hebben met het installeren (anders zou er zonder meer een nieuw apparaat geleverd zijn). Verder zou er volgens de beschrijving van de voedselvermaler een RVS drukknop bijgeleverd worden, maar er zat alleen een chromen variant in de doos. Dit heeft me een aantal telefoontjes gekost, maar uiteindelijk is de knop kosteloos nageleverd door de fabrikant.
Wat mij betreft een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Hetgeen de ene webshop onderscheid van de andere, naast de prijsstelling, is de klantenservice en klachtenafhandeling. Ik ben in alle gevallen uitermate correct te woord gestaan en er is nooit enige discussie ontstaan over de afhandeling van mijn klachten. Ik zou hier zonder twijfel nog een keer bestellen.

Piet 24-03-2019

Alle artikelen tijdig en volgens afspraak geleverd. De website was duidelijk en gaf voldoende mogelijkheden om producten met elkaar te vergelijken.

Margriet van der Sar 24-03-2019

Keukenloods heeft mij erg goed geholpen in advies en in plaatsing van mijn vaatwasser. De prijs van de vaatwasser was ook mooi laag. De monteur was op tijd. De vaatwasser bleek niet makkelijk te plaatsen waardoor eerst de koelkast verwijderd moest worden. Dit is keurig gedaan. Ook de toelichting voor gebruik is aandacht aan gegeven. Het heeft veel tijd gekost maar is niks extras voor gefactureerd. Goede service!

carolien sieben 24-03-2019

meteen goed geholpen zeer fijne ervaring
en het werkt perfect past meteen perfect

Karin 23-03-2019

Waren opzoek naar inbouw gaskookplaat maar hadden een afwijkende inbouwmaat. We zijn heel goed telefonisch geholpen met het zoeken naar een passende plaat, welke niet op de site stond maar wel te bestellen was via de telefoon . Alles goed geregeld. Tevreden

Irma Roelofs 23-03-2019

Internet, en het is goed bevallen. De behulpzaamheid was uitstekend. goede ideeën en klantvriendelijk.

Mike Velinga 23-03-2019

Overzichtelijke shop met altijd mooie kortingen goede service en duidelijke track & tracé van hetgeen wat onderweg is

Ton 23-03-2019

Super service en zeer snelle levering. Top👍
Vandaag besteld en volgende dag geleverd, super

Louis 22-03-2019

Ook minder gangbare merken beschikbaar/uitgebreid assortiment, ruime telefonische openingstijden

j.bENNE 22-03-2019

Wij waren voor de eerste keer bij de keukenloods wat ons op viel de zaak zag er goed uit en was erg gesorteerd we werden vlug geholpen en de verkoper was zeer kundig en deed veel moeite om alles voor ons op te zoeken dus als we weer iets nodig hebben gaan we weer bij de keukenloods kijken

Asboko 22-03-2019

Produkt snel gevonden op internet bij de keukenloods. In de winkel snel geholpen en de levering gebeurde op de dag die ik uitgekozen had.

G.Meiberg 22-03-2019

Prijs was de goedkoopste van onze wasmachine ook snelle levering en overzichtelijke site, vriendelijk aan de telefoon, mijn wasmachine was beschadigd afgeleverd bij de Keukenloods. Ik heb direct een telefoontje gehad met excuses gehad dat de levering niet kon doorgaan omdat er beschadigingen, en als vergoeding een broodmes als compensatie omdat de wasmachine een dag later geleverd moest worden.

Top.

Ronald 22-03-2019

Prima geholpen keurig netjes bezorgd. We hebben alleen nog niet alles uitgepakt want eerst moet de oude keuken er nog uit.

Marijke 22-03-2019

Deskundig, geduldig, vriendelijk, ook bij telkens wijzigen ban de order, uitstekend bereikbaar.

Hans 22-03-2019

Hele goede service, prima en vriendelijke advisering en dat toch tegen schappelijke prijzen.

zalm 22-03-2019

shop was niet alleen goed, maar artikel ruim 40% korting.
levering perfect en snel

joke 22-03-2019

makkelijke site, snelle service, goed verpakt, goede prijs kwaliteit.de Etna afzuigkap geheel naar wens

Mehmet Özbay 22-03-2019

Snelle levering, zij hadden een klein foutje, maar keurig afgehandeld. Ik had een inductie kookplaat besteld, maar hadden niet meer op voorraad dus kreeg een betere model van hetzelfde merk voor het zelfde bedrag. SUPER!!!

J. 22-03-2019

Er was ruime keuze in vaatwassers met goede omschrijvingen. We hebben gekozen voor Siemens. De levering was toch enkele dagen later dan afgesproken. Telefonisch zijn wij goed begeleid.
De Siemens werkt prima, alleen de bediening is soms een gepriegel.
Keukenloods in niet de goedkoopste in keukenland, maar de verschillen zijn gering.

Pieter 22-03-2019

Telefonisch goed geadviseerd. Ook bij afhalen in de winkel van de ovens netjes geholpen.

Louis kakkatoma 22-03-2019

Vriendelijk personeel, kennis, juiste advies en scherp prijzen. Snel levering, altijd bereikbaar, lang openingstijden, uitstekend winkel met ruime keuze, zeer te vrede.

Serife 21-03-2019

Alles ging perfect en ik koop welles vaker bij jullie spullen. Ik heb vaak pannen messen keukens
Spullen gekocht en zeer tevreden

A.C.M. Uffing 21-03-2019

Klantvriendelijk, kennis van zaken. Nieuw type koelkast werd tegen oude prijs geleverd, dat door mij zeer werd gewaardeerd.

Klantvriendelijk. 21-03-2019

Snelle, correcte levering.
Vriendelijk aan de telefoon. Vragen werden vakkundig beantwoord. Problemen adequaat opgelost.

Marian 21-03-2019

Duidelijke afhandeling, ook inzage door "persoonlijke omgeving". Verder volgens afspraak.

Eelco Taams 21-03-2019

Er is een ruim aanbod en je wordt goed geadviseerd in Zaamdam. De plaatsing van een gekozen afzuigkap leek in eerste instantie niet te lukken, maar later bleek de specialist van het inbouwteam toch een oplossing te kunnen uitvoeren.

Marnix 21-03-2019

Hele goede service, controleren maten van vaatwasser en hebben deze gecorigeerd. Kosten werden gelijk gehoud aan aankoop, top!