Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Boaz Brom 18-12-2019

fijne webshop, vakkundige technische ondersteuning. snelle levering. en niet geheel onbelangrijk: goede prijzen.

A van den Hoek 18-12-2019

Duidelijke voorlichting over het gekochte produkt.
Ook de montage was goed geregeld en prima uitgevoerd.

Carla 18-12-2019

Drie producten gekocht bij de keukenloods,waar we heel tevreden over zijn. Heel vriendelijk en gastvrij zijn ze bij de keukenloods in Zwaag,mooie winkel waar je eerst de vrijheid hebt om op je gemak rond te kijken,erna wordt je zeer deskundig geadviseerd onder het genot van een kopje koffie.onze nieuwe apparaten zullen ons voor jaren plezier geven,maar we zullen zeker onze kennissenkring wijzen op deze zeer mooie klantvriendelijke winkel! Medewerkers Keukenloods heel hartelijk bedankt! Voor jullie deskundig vriendelijk zijn. Fijne kerstdagen en goed zaken doen in 2020 Carla

J de Jager 18-12-2019

Goed geholpen bij onze aankoop, en de levering was ook correct Gewoon goed.

N. de Bruin 18-12-2019

Keurig geholpen, goede uitleg van de door ons gekochte oven/magnetron.
Ruim aanbod in de winkel aanwezig

Overdiep 18-12-2019

keurige snelle levering en goede begeleiding bij aankoop. Juiste advies gegeven.

rob 17-12-2019

Goede prijs in vergelijking met andere webwinkels, goede levering, en een goed product.

Kris Verhaege 17-12-2019

Zeer tevreden over jullie service. Duidelijke website, inclusief technische informatie en afmetingen product (ik kocht een inbouwkoelkast). Vriendelijke communicatie en telefonische bijstand bij oplossen probleem orderopvolging (door Belgische postcode). Super tevreden over onze aangekochte koelkast !

Otto 17-12-2019

De beste prijs , een goede aandacht voor of het product wat besteld is juist is en een goede levering.

Piet 17-12-2019

Uitgebreide uitleg, deskundig advies, prima produkten, scherpe prijzen, een prettige sfeer en lekkere koffie.
Wat wil een mens nog meer.

JH van Es 17-12-2019

duidelijke site, ruim keus en vriendelijke medewerkers. ook een snelle levering na de bestelling

Schmersel 17-12-2019

Wij wachten
Nog steed op de kap van de afzuiger,afspraken worden niet nagekomen.

Officiele reactie van Keukenloods 18-12-2019

Beste Schmersel,

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat jullie nog ergens op wachten. Ik hoor graag via emma@keukenloods.nl wat het ordernummer is. Dan kan ik even met meekijken!

Groet, Emma

Anne niemeijer 17-12-2019

Klant vriendelijk gemakkelijk en goedkoop. En een goed advies snelle levering

Nick 17-12-2019

Ik heb gekozen voor Keukenloods, omdat deze zaak ook een fysieke winkel in de buurt heeft. Het heeft mij positief verrast dat ik na mijn bestelling nog een berichtje kreeg, waarbij de medewerker van Keukenloods nog even wilde checken of de betreffende vriezer wel in mijn keuken zou passen.

Jansen 16-12-2019

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling bij de Keukenloods. Wij hadden gekozen voor Keukenloods omdat de prijs/kwaliteitverhouding goed was. Bovendien was er na de bestelling uitgebreide controle of je het juiste product had gekozen ivm maten etc. Dus een hele goede check. Ook werd je goed op de hoogte gehouden van de levering. Wij zijn zeer tevreden over de Keukenloods.

Nabben 16-12-2019

Snelle levering, product was goed verpakt. Tijdstip levering goed gecommuniceerd. Vraag via mail meteen beantwoord. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Marjo 15-12-2019

de samsung koelkast die we gekocht hebben had een goede prijs, werd binnen de beloofde termijn netjes thuis afgeleverd

Saskia 15-12-2019

Via internet mijn vaatwasmachine aangeschaft. Erg tevreden over de verdere afhandeling en de wijze waarop ik werd geinformeerd

J. J. Schellevis 15-12-2019

Ik had een koel/vriescombinatie uitgezocht met no frost systeem.
Na inbouw en het lezen van de bediening bleek no frost niet aanwezig.
Officiele reactie van Keukenloods 16-12-2019

Beste J.,

Wat vervelend. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even kijken met mijn collega's of we hier nog iets aan kunnen doen.

Groeten, Emma.

A Vos 14-12-2019

Snel geleverd, goed verpakt dus in goede staat ontvangen. Van mijn artikel geen prijs op de website, daar was contact voor nodig.Heeft voordelen, zeker als ze pretenderen de goedkoopste te zijn met een artikel.

Willem van der Velde 14-12-2019

Zeer behulpzame en vakkundige mensen in showroom en aan de telefoon. Afleveringsdatum 2 keer uitgesteld ivm uitloop van de werkzaamheden dit was geen enkel probleem.

dick kaffa 13-12-2019

goede middag
ik ben erg tevreden , alles ging zo als afgesproken keurige jongens die de vaatwasser kwamen brengen , helemaal top.
en de vaatwasmachine geweldig je hoort hem niet eens , je moet je oor tegen de deur houden om te weten of hij wel werkt top machine van Indesit ,
nogmaals dank voor de fijne service
met vriendelijke groet xxxx

Appie63 12-12-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen om zijn lage prijzen. Ik ben zeer tevreden over de levering en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Er is ook een mogelijkheid om de inbouwapparatuur te installeren.

Matthijsse 12-12-2019

Prima telefonische hulp ontvangen bij het kiezen van welk apparaat het meest geschikt zou zijn!
Snelle levering en het apparaat bevalt prima!
Reuze bedankt!

Erwin 12-12-2019

Prima keus in merken, simpele opstelling van apparatuur waardoor kosten laag blijven en de prijs van de apparatuur dus ook. Snelle levering tot in huis. Vriendelijke mensen in de winkel en aan de telefoon.

Martin 12-12-2019

Duidelijke webshop.Prima prijzen en de gemaakte afspraken zijn goed uitgevoerd .Dus zeer tevreden

Peter 12-12-2019

Ondanks dat de bestelde combi magnetron niet meer geleverd kon worden, een uitstekend alternatief als voorstel gekregen. Dit duurdere model voor dezelfde prijs ontvangen en de levering door de behulpzame chauffeur was netjes op het afgesproken tijdstip..

B H Bulten 12-12-2019

Correcte afhandeling en vakbekwame mensen voor de installatie, klantvriendelijk en netjes van taal en antwoord

Hofman 12-12-2019

De Keukenloods heeft een goed assortiment en scherpe prijzen. Daarbij hebben zij mij duidelijk geïnformeerd en is het product snel verzonden. Kortom goede service.

Marion 12-12-2019

Goed product, mooie compacte vriezer van Liebherr, weinig geluid, kunt in de vier lades veel kwijt. Aanrader!!

J.Mandjes 12-12-2019

Uitstekende verkoper met super veel kennis van zaken. We zijn heel goed geïnformeerd en geholpen.

Kooi 12-12-2019

goede website
goede communicatie
vriendelijke behulpzame jongen van de levering
aanbevelingswaardig

Frans van de Kamp 11-12-2019

Ondanks dat ze de laagst prijsgarantie niet waar maakten, keurig geholpen bij onze lokale keukenloods

Pieters 11-12-2019

Duidelijke website en goed voorzien van info. Contacten lopen perfect via de mail, en artikel zelfs nog eerder bezorgt dan gedacht!

Joysie 11-12-2019

Laat in de avond gebeld met Keukenloods tijdens Black Friday en gelijk geholpen en prijs aangepast aan Coolblue. Super snel geregeld. Volgende dag al bevestiging met dat de bestelling rechtstreeks bij Kitchenaid besteld is. Snel geleverd. Helemaal blij met de Kitchenaid die al vele jaren op mijn verlanglijst stond en waar ik jaren voor gespaard had. En dat het dan ook nog zo snel geleverd kon worden helemaal te gek. Ben super blij met Keukenloods

K. Donker 11-12-2019

Ik was eerst in de winkel in Zaandam gaan kijken, zodat ik precies wist welke ik wilde bestellen. Daarna via de shop besteld, de volgende dag keurig op tijd afgeleverd. De oude combimagnetron werd volgens afspraak meegenomen. Kortom makkelijker kan het niet. En deze bevalt uitstekend.

Tom Vink 11-12-2019

Product gevonden via de site , in de winkel van de keuken loods besteld en afgehaald.
Zeer bekwaam en vriendelijk personeel, hier komen we zeker weer.

Hans Kollau 11-12-2019

Allereerst was het een mooie aanbieding van het gene ik al maanden op mijn verlanglijstje had staan en toen kwam deze aanbieding. Goede regeling en de mogelijkheid om de KichenAid nog voor Sinterklaas af te halen bij Like2Cook. Bedankt voor deze service!!

Jaap 11-12-2019

Goed geholpen prijs kwaliteit, keurige bezorging en duidelijke afspraken kunnen maken.

Gert 11-12-2019

Product is niets mis mee, voldoet aan alle eisen.
Prettig te woord gestaan omdat ik ergens een betere prijs had gezien, zijn we ook uit gekomen.
Maar bij levering van de kookplaat zat een grote zware doos. Hier bleek een Quooker (€1150.=) in te zitten.
Deze hebben we niet besteld.
Contact gezocht met de verzender, Cebin, zusterbedrijf van Keukenloods, en verteld dat we deze hadden ontvangen.
Ze wilden hem wel komen halen maar dan moet er weer iemand thuis zijn, is lastig.
Met de zware doos naar postkantoor gegaan, en opgestuurd naar een opgegeven antwoordnummer.
En dan komt het gedeelte waar dit soort firma`s zich kunnen onderscheiden van de grijze massa.
Namelijk met een bedankje, al is het maar een mailtje, maar helemaal niets.
Daarom het lage cijfer.
Een volgende keer zal ik heroverwegen om zoveel moeite te doen.
Officiele reactie van Keukenloods 11-12-2019

Beste Gert,

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat in eerste instantie het verkeerde product is geleverd. Ik hoop uiteraard dat het wel is opgelost inmiddels en dat jullie de juiste kookplaat hebben. Zou je misschien je ordernummer willen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken waar het precies mis is gegaan. Alvast bedankt.

Groet, Emma.

Pieter 11-12-2019

Ik werd vriendelijk en terzake kundig telefonisch geleid naar de juiste keuze inductie kookplaat. Ik had deze hulp echt even nodig en e.e.a. verliep heel plezierig. De levering was snel en op de aangekondigde tijd. Ik heb de kookplaat zelf geplaatst en omdat alle maten klopten was dit een simpele klus. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Paap 11-12-2019

Zeer goed geholpen, inductieplaat die ik wilde was niet meer leverbaar en ik kreeg voor hetzelfde geld de opvolger (luxere versie) toegestuurd.
TOP!!!!!!!

moortje1969 11-12-2019

Super tevreden met de vriezers. De service van keukenloods is supergoed. Al diverse malen wat besteld en ik kan geen negatief iets zeggen. Alles is positief. Vriendelijk personeel, welke de tijd voor je nemen. De chauffeur is ook erg vriendelijk zet de producten op de juiste plaats neer. Ik zou zeggen TOP BEDRIJF !!!!

Gianni 10-12-2019

Scherpe prijs voor een mooie inductie kookplaat, die snel geleverd kon worden.

Jan Koster 10-12-2019

Grote collectie en deskundig advies en nergens goedkoper. Ook aan de presentatie wordt veel aandacht besteed. Ga zo door!

bate 10-12-2019

Goede website met scherpe prijzen. Het bestelproces is snel en klantvriendelijk ingericht. Bovendien was er goede communicatie over de bezorging

Ronald 10-12-2019

Fijn personeel, die ons snel en accuraat voor een mooie prijs aan een nieuwe kookplaat heeft geholpen.

Ket 10-12-2019

Zeer goed meegedacht met de klant en een supersnelle levering.
Perfecte service dus.

Bert 08-12-2019

Het bestellen was een makkie, en Keukenloods nam zelf contact op met een vraag. Niet achteraf, maar pro-actief. En er werd een alternatieve oven aangeboden omdat degene die wij besteld hadden uitverkocht was. Zonder bijbetalen. Service.

En bezorging! Helemaal goed, vriendelijk en correct.

MJ Beek 06-12-2019

Prima winkel. Ruim opgezet en mooie apparatuur. Goed geholpen in de winkel.
Levering van koelkast: netjes en snel.