Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20893 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joling 09-04-2019

Prima voorlichting en groot assortiment . Ook onze speciale wens, en rvs aanrecht op maat gelast was geen probleem

wil 09-04-2019

ik vind dat je goed geholpen word ik had het gezien via internet maat als we nog iets nodig hebben gaan we zeker weer naar e keukenloods

D. Stijnis 09-04-2019

Aankoop: Deskundig personeel, geven goede aanbevelingen en bieden verbeterpunten t.o.v. eigen ontwerp. Nemen de tijd en staan open voor veranderingen achteraf.
Apparatuur: Zeer gunstige prijzen t.o.v. de concurrentie. Vooral als het gaat om apparatuur met een wat hoger prijspunt
Keuken: Opmerkelijk degelijk materiaal, hoge kwaliteit 'rollend materieel' zoals lade en kastdeuren
Levering: Consument wordt zeer goed op de hoogte gehouden m.b.t. tot levering en leveringsdata.
Plaatsing: Tot in de puntjes verzorgd en naadloos geplaatst. Vooral als het gaat om speciale ombouw e.d.
Garantie/Service/Aftersales: Kan ik nog niet over oordelen

Fam. Hoeks, Veldhoven 09-04-2019

Zowel het bestellen, het op de hoogte houden van levering, als de levering zelf zijn super goed verlopen. Alles voelde goed en vertrouwd aan. Ook het betalen ging gemakkelijk. Ook de vraag bij bestellen werd meteen opgepakt. Kortom wij zijn meer dan 100% tevreden over Keukenloods en mochten wij nog iets nodig hebben dan weten wij Keukenloods te vinden.

B.Win. 09-04-2019

Uitstekende website, artikel welke ik bestelde op voorraad en snel geleverd, bovendien de installateur heeft alles goed afgewikkeld.
Ben meer dan tevreden over het afzuigsysteem.

steve 09-04-2019

nadat ik online een vaatwasser zag ben ik in Nederweert gegaan om advies in te winnen, kreeg uitgebreid info van een vriendelijke medewerker. daarna heb ik online de vaatwasser besteld omdat deze niet in de winkel te verkrijgen was ondanks enorme aanbod.
compliment voor de chauffeur/monteur die de vaatwasser heeft ingebouwd. heel secuur te werk!

henk 09-04-2019

Goede prijsverhouding en snelle levering en ook achteraf goede service bij garantie

Piet Damsteeg 09-04-2019

De keukenloods heeft alles op het gebied van koken en keuken apparatuur, je hoeft dus niet lang te zoeken naar een product of apparaat, de prijzen zijn heel gunstig dus daar hoef je ook niet voor naar een ander bedrijf, en je bestelling komt de volgende dag al binnen, en dat is iets wat ik geweldig vind, garantie voorwaarde zijn heel goed.
Ik kan de keukenloods dus een ieder aanbevelen.

Riche 09-04-2019

Zeer vriendelijk personeel goed te woord gestaan ijskast was niet op voorraad hebben zich keurig aan de leveringsdatum gehouden

Ingeborg 09-04-2019

Heel goed geholpen aan de telefoon en tijdens bestelling en levering. Oude model was niet meer leverbaar, meneer aan de telefoon heeft zelf de oude leverancier gebeld voor de maten zodat het nieuwe model geplaatst kon worden in de keuken.

Ronald Klootwijk 09-04-2019

De keukenloods heeft deskundige mensen en hebben mij met plezier en goed geholpen en ze leveren snel daarbij zijn ze ook nog goedkoop
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Nicolaasje 09-04-2019

Ik heb diverse malen via de mail contact gehad met afd. verkoop. En de antwoorden op mijn vragen waren heel duidelijk en eerlijk.OP een gegeven moment lagen ze een goede prijs op tafel ,waar ik mee akkoord kon gaan.
OOK de betaling kon ik goed met ze regelen.Tenslotte de levering via de chauffeur aan de deur, deze zetten allebei de dozen netjes voor me binnen.
kort om mijn volgende aankoop gaat weer via de keuken loods.

KD 09-04-2019

De site is overzichtelijk en ik vind het betrouwbaar omdat de leverdatum werd nagekomen. Het juiste product werd afgeleverd en werkt naar behoren.

Adrie Sekeris 08-04-2019

Een 10 voor de Keukenloods!
Duidelijke website, vriendelijke medewerker aan de telefoon.
Een snelle levering. Een goed verpakt pakket, echt een cadeau.
De Kitchenaid heeft al goede diensten bewezen, fantastisch!

PV 06-04-2019

Goede keuze met detail info. Verder snelle reactie op vragen met goede uitleg

Elly 05-04-2019

heb een wasmachine gekocht , op een zondag voorafgaande eerst de webshop bekeken daarna naar de winkel gegaan .
ik ben van de oude stempel als ik iets koopt wil ik het zien en voelen . de winkel is ruim en het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig . het was druk op zondag dus het was wachten , nu dat is daar geen probleem het was of ik een complete keuken kwam uitzoeken in plaats van een wasmachine want zo netjes wordt je behandeld daar . kreeg koffie aangeboden , en zeer vriendelijke mensen na uitleg over mijn wasmachine en aankoop daarvan kregen we nog korting altijd leuk , en de andere dag netjes bezorgd en op zijn plek gezet , kan mensen echt aanbevelen

M.Berends 05-04-2019

Vaatwasser gekocht , goedkoper kon ik hem nergens vinden op internet . Binnen 24 uur netjes geleverd en via mail op de hoogte gehouden .

M Deiana 05-04-2019

Wij hebben een afzuigkap van Samsung gekocht. Ten eerste kwam hij bijna twee weken later als aangegeven. Verder blijkt het apparaat zelf scheef te zijn. Dit aangegeven per mail 28 maart (geen reactie binnen 48 uur) vervolgens heb ik 2 april gebeld en gesproken met een medewerkster. Zij gaf aan dat ze een nieuwe kon bestellen, dit zou echter zo weer een paar weken kunnen duren. Ik heb gevraagd of wellicht iets van korting mogelijk was ter compensatie. Dit zou zij navragen. Wij kregen diezelfde dag een mail dat Samsung aangeeft een monteur langs te kunnen sturen tegen betaling (het apparaat ZELF is scheef! Daar gaan we natuurlijk niet extra voor betalen). Vervolgens dit gemaild op 3 april en wederom weer geen reactie binnen 48 uur. To be continued naar tevredenheid (hoop ik).
Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2019

Beste M.,

Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest met een van mijn collega's en dat het apparaat zal worden omgeruild. Ik ga er vanuit dat het probleem naar tevredenheid zal worden opgelost.

Groet, Emma

Ed van Houtum 05-04-2019

Alerte reacties, snelle en concurrerende aanbieding. Stipte afspraak voor inbouw wordt ook nagekomen. Monteur overlegt keurig mbt de inbouw en laat een schone omgeving achter.

Rakees 05-04-2019

De winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit. Het aanbod aan apparatuur is voldoende. Prijs-kwaliteit verhouding sprak mij enorm aan, naast de nette service.

Romy E 04-04-2019

Super service en goeie wasmachine kwaliteits prijs verhouding. Ik heb een maxiline bosch vaatwasser besteld. Klantenswrvice denkt goed mee en neemt alle stappen gezamenlijk door. Echt super

Fam Honders 04-04-2019

Geachte lezer wij waren super blij met de ontvangst van de nieuwe vaatwasser .Er waren afspraken gemaakt dat de vaatwasser dinsdag geleverd zou worden . Tot onze grote verbazing werd deze maandagavond al geleverd.s’avonds rond 10 uur kon ik de vaatwasser gebruiken. Nog maals heel hartelijk dankvoor de snelle bezorging dit is een 10 waard.ikheb keukenloods door gebriefd naar fam vrienden en kenniskring en de vaatwasser doet het prima

Wim Wiese 04-04-2019

de naam keukenloods vind ik afdoen in deze shop met zijn prachtige producten.
alles is prettig geprijsd en het assortiment is groot.
Het personeel in de winkel laat je met rust totdat je ze nodig hebt dan staan ze je in raad en daad bij op een uiterst vriendelijke manier.

De ervaring die wij met de monteur hadden, kan naar mijn mening niet beter.
zeer bekwaam en vriendelijk en alleen oog voor het geen waarvoor hij moest komen.

Michel 04-04-2019

Duidelijke site met aantrekkelijke prijzen.
Locatie Nederweert apparatuur afgehaald, prima personeel met correcte afhandeling.

G.Kuijk 04-04-2019

We hadden geen ervaring met keukenloods. Zijn in Alkmaar deskundig voorgelicht,over de aanschaf van een Quooker,hadden een goed gevoel en hebben meteen beslist.De planning van de montage kregen we al snel via de mail door.Er werd een dag en een tijd ingepland.
De installateur kwam keurig op de afgesproken tijd en bouwde heel deskundig onze Quooker in. We konden betalen met de pin. De Quooker bevalt ons prima.
Dus hulde voor de keukenloods. Mocht ik ooit een nieuwe keuken nodig hebben, staan ze omkoping lijstje om te bezoeken.

Jonker 04-04-2019

Goede eerder ervaring bij keukenloods. Deze bestelling ging echter rommelig doordat het artikel beschadigd geleverd werd. De nieuwe levering heeft behoorlijk langer geduurd dan nodig was geweest doordat de actie: omruilen, nieuw bestellen en uitleveren pas na ruim een week is uitgevoerd na twee telefoontjes onzerzijds. Jammer.

Mans Prinsen 04-04-2019

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij keukenloods. Niets dan lof voor deze firma! Bij allevering ,kon je al zien dat het bestelde product met zorg was ingepakt.
Daarna had ik nog enkele malen contact, met diverse medewerkers.
Ook bij vragen over de montage werd ik op een prettige manier geholpen.

Marco K 04-04-2019

Super aanbiedingen. Dus scherp geprijsd. Levering helemaal top. Zeer goed verpakt en vriendelijk chauffeur.

Yvonne 04-04-2019

Via internet bij Keukenloods terecht gekomen. Was op zoek naar geïntegreerde vaatwasser. Super aanbieding bij Keukenloods, whirlpool vaatwasser met een hele scherpe prijs. Meteen besteld op zondag en op dinsdagavond in goede staat bij ons afgeleverd. Bedankt Keukenloods👍

Benny 04-04-2019

Duidelijke website en goede prijzen en snelle levering.
Ik zou keukenloods zeker aanraden

KV 04-04-2019

Goede informatie bij de vestiging in mijn woonplaats. Correcte aflevering op de afgesproken datum en tijd.
De gekochte Bosch koelkast (Kis87AF30) werkt prima, mooie overzichtelijke indeling met fijne led verlichting.

Marielle 04-04-2019

Snelle reactie, zeer nette prijzen en zeer hulpvaardig! Alle communicatie verliep heel prettig, vragen waren nooit teveel en alles is naar wens geleverd!

Jan 04-04-2019

Ik vind de Keukenloods een perfecte shop! Je zoekt op internet wat je nodig hebt en belt met de winkel, daarna wordt alles keurig besteld en geregeld. Als het binnen is word je gebeld en kun je t ophalen. Keurig op de afgesproken tijd.Top!!

Bernie berens 04-04-2019

Ze hebben ons goed voor gelicht over de
Div inductie kookplaaten .
Wat ik hellemaal top vind is dat de plaat waar ik voor wilde gaan niet meer voorradig was. En dat ons een veel duurdere kookplaat aan geboden werd
Voor de zelvde prijs. 😄 we zijn er heel tevreden mee . Ik zou zeggen
Ga zo door . Ons vertrouwen hebben jullie verdiend .
Groetjes uit Veldhoven

Gerard 04-04-2019

Levering was prima in orde, moest vaatwasser zelf inbouwen omdat ik anders 14 dagen moest wachten.
Wateraansluitslang was 15 cm te kort voor aansluiting op de kraan.
Daarbij weinig ondersteuning ontvangen bij terugkomst in de winkel. Een beetje aan mijn lot overgelaten.
Verder geen opmerkingen.

Roel W 04-04-2019

Prima te woord gestaan in de winkel en vervolgens, twee apparaten besteld. Bij de leveringen de oude retour genomen.
Hiermee de koop keurig afgewerkt.

gerda 04-04-2019

We waren zeer tevreden over de manier waarop het personeel ons te woord stond en hielp met de vragen die we hadden over de apparatuur. We konden ook rustig rond kijken, zonder iets opgedrongen te krijgen. En het advies om in Hoofddorp te gaan kijken bij het adviescentrum naar het hoe de apparatuur werkt, vonden we n zeer goed advies en daar hebben we gebruik van gemaakt. Waarna we daarna onze keuze hebben gemaakt. Verder werd alles prima thuis afgeleverd.

Thijs 04-04-2019

De Keukenloods.nl heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding en snelle levering. Ik zelf heb een RVS spatscherm gekocht voor mijn fornuis en deze werd netjes binnen de aangeven tijd geleverd. En ook online was de prijs bij Keukenloods.nl het laagst.

Theo Kivits 04-04-2019

ik heb een combi oven/magnetron van Siemens gekocht en ik ben zeer tevreden over de service en het meedenken van de medewerkers van Keukenloods. Aanvankelijk wilde ik hem zelf plaatsen maar in overleg met de Keukenloods alsnog besloten om dit door een monteur van Keukenloods te laten doen. Dit gebeurt op 9 april.

Sandra 04-04-2019

Ons gasfornuis was kapot en wilde overgaan naar inductie. We belden na keukenloods in Gaanderen om informatie en zijn erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Mede daardoor hebben wij een goede keuze kunnen maken en zijn er zeer tevreden mee.

romjan 04-04-2019

Levering op afgesproken tijd. Inbouw keurig gedaan, rommel opgeruimd ed.
Kookplaat voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Simpele en duidelijke bediening.

Serpil Iricagil 04-04-2019

Telefonische Goede service en informatie ik heb inbouw koelkast gekocht voordat ik ging bestellen goede informatie vooraf

Telo 04-04-2019

Ik heb het fornuis 10 dagen in gebruik en ben zeer tevreden over de aankoop ,zeer makkelijke bediening een garantie voor een goed kook en bak genot

R.E.Mantje 03-04-2019

Keukenloods is een bekende leverancier voor mij en heb al eerder apparatuur gekocht bij keukenloods. Keukenloods is een bedrijf die eerste klas apparatuur verkoopt voor een consument vriendelijke prijs. Offerte dit maal was voor 5 keuken apparaten en keukenloods was en is gewoon de goedkoopste. Bij bestelling vriendelijk te woord afgestaan en er werd meegedacht met aankoop. Super deal gesloten en uiterst tevreden.

Anneke Wester 03-04-2019

Het is een mooie winkel en je word goed geholpen door vriendelijke mensen.
Op verschillende plaatsen te vinden in noord Holland.

Sandra 03-04-2019

na zoeken op internet en bij winkels te zijn lang geweest ben ik bij keukenloods terecht gekomen.
prijs kwaliteitverhouding sprak mij zeker aan. bij telefonisch contact werd ik zeer goed geholpen met het meedenken en het advies. in de toekomst zou ik zeker weer gaan kijken bij keukenloods en het aan anderen adviseren.

Geene 03-04-2019

Prima service! Accuraat en professioneel. Zeer vriendelijk personeel in de winkel, aan de telefoon en de monteur eveneens. Top!

CJ 02-04-2019

We kregen eerst een vaatwasser welke beschadigd was. Binnen 4 dagen (incl weekend) omgeruild. Goede service en prima vaatwasser.

Fam. Kuipers 02-04-2019

Geweldig bedrijf, netjes te woord gestaan, overzichtelijke factuur en de levering was volgens afspraak...nou, wat wil je nog meer!! Dit was voor ons de 2e keer dat we witgoed hadden besteld bij keukenloods, zowel de 1e als de 2e keer prima in orde! Heel fijn!!

Luciano 02-04-2019

Bij meubelboulevard Utrecht een keer binnen gaan lopen om me te verdiepen in inductie plaat en combi inbouw oven.
Een medewerker besteedde veel aandacht in en geduld voor mijn vragen. Als hij het niet paraat had ging ie het opzoeken tot op de bot.
Ik had onverwachts gelijk de keuze kunnen maken voor 2 apparaten..
Ik kreeg later de kans een online offerte te accepterenn via de website, maar ben speciaal terug naar de winkel gegaan om de verkoper zijn bonus te gunnen. Top