Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

marijnissen Interieurbouw 30-05-2023

Ze denken mee en geven goed advies en zijn snel met maken van een offerte .

Sabine M. 30-05-2023

Ik ben ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van onze apparatuur. Telefonisch e.e.a. besproken en besteld. Leverdatum verschuiven geen probleem echt TOP! Tot dat de chauffeur de dag van bezorging op de stoep stond met onze nieuwe keukenapparatuur met een humeur alsof hij een nacht niet had geslapen. En het is echt zo, de chauffeur is de enige fysieke mens die je ziet en laat toch de laatste indruk van een bedrijf achter. Liep te mopperen over een aanhanger welke in de voortuin in de weg stond waar hij echt makkelijk langs kon. En verkondigde dat hij niet verplicht was de apparatuur binnen te zetten en dat hij een steekkar zonder luchtbanden had dus onze drempel was te hoog en zo ging het nog een tijdje door. Hij moest zelf de apparatuur bij elkaar rapen 's morgens enz.. enz.. Ik was in staat om te zeggen als het zo moeilijk is allemaal dat hij de apparatuur dan maar weer mee kon nemen. Wat een chagrijn zeg! Mijn humeur was meteen verpest voor de rest van de dag met mijn mooie nieuwe apparaten. Nogmaals geen klachten over Keukenloods maar de chauffeur van Dutchned heeft het wel verpest.

Ronald 30-05-2023

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen en tips gekregen dat ik geen duurdere moest kopen met functies die ik toch niet gebruik

Tibet 30-05-2023

Shop is close to my office and home. The employee was super friendly, explained a lot for us. Shop was good, able to see many options at one go. All good!

Han ten Brinke 30-05-2023

Duidelijke bestelinformatie. Prima prijs kwaliteit verhouding en prettig klantcontact

Geert 30-05-2023

Concurrerende prijs en snelle en vriendelijke levering. Het oude vervangen apparaat werd meegenomen. Goede informatieve website.

Edward van der Helm 30-05-2023

Goede prijs opgave via de telefoon en mail ontvangen
Snelle service
Levering goed te volgenn
Aardige bezorger

Ronald uit Middelburg 30-05-2023

Keukenloods heeft zeer scherpe prijzen en aanbiedingen. keukenloods laat gevoelige keukenapparatuur bezorgen door DutchNed en dat is een gespecialiseerd familie bedrijf die met zorg bezorgen.

Dolf Botermans 29-05-2023

Alles was keuring op tijd! bestelling is correct bezorgd. Ook de prijs was prima.

Cee Groen 28-05-2023

Mijn keuze van deze shop is de prijs en service na een telefonisch contact . We werden op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling klaar zou staan.Toen wij het bestelde afhaalde werden we gast vrij ontvangen en snel geholpen. Omdat het nog al zwaar was en wij 70 + zijn werden wij geholpen met het in de auto zetten. Top.

Cm verhoeff 27-05-2023

Prima geholpen , met zeer bruikbaar advies ,die we ter harte hebben genomen.

Wil 26-05-2023

Fijne winkel met kwalitatief mooie keukens en goede apparatuur voor in een nieuwe of ter vervanging in de bestaande keuken. Zeer snelle levering , prima service en vriendelijk personeel

Aart Keijer 24-05-2023

De vaatwasmachine die ik in de outlet wilde kopen stond alleen hier op voorraad.
Ruim een uur heen en terugrijden had ik er graag voor over, want ik heb nu thuis een schitterendevaatwasmachine staan.
De medewerker was deskundig en behulpzaam.
Als ik in de toekomst weer nieuwe keukenapparatuur ga kopen kom ik zeker terug !

Henk Jansen Lelystad 24-05-2023

Prima winkel die zijn afspraken goed nakomt. Levering verliep vlekkeloos en op tijd.

pol 23-05-2023

Vriendelijk, gemoedelijk en adequaat personeel. Vaatwasser die we in de fysieke winkel (Veendam) hadden besteld was niet meer leverbaar, maar ze kwamen met een goede deal voor een andere vaatwasser. Goede en vlotte communicatie, bericht via de mail over het hoe en wat. Al met al zijn wij zeer tevreden over deze winkel.

Marc 23-05-2023

Super winkel, ruimte keuze, en gelijk goede terugkoppeling als er producten wat lastiger te leveren zijn; je wordt continu op de hoogte gehouden van de actuele status van je bestelling. Top !!

Klaas Huson 23-05-2023

Alles prima naar wens vriendelijk en duidelijk te woord gestaan goede prijzen keurig op de hoogte gehouden over de leveringmooi op tijd niets te klagen.

Evelien 23-05-2023

Prima aankoop, netjes bezorgd. Wel jammer dat ik zelf de verpakking moest afvoeren.

Robert Wout 23-05-2023

fantastische service die geleverd wordt op een professionele wijze door MEDEWERKER.Ik kan deze shop Keukenloods in Almere Buiten van harte aanbevelen

Claire 23-05-2023

Ik ben heel tevreden over het gemak waarmee ik mijn inductiekookplaat kon vinden op de website. De bestelling verliep gemakkelijk en de vragen die ik had zijn goed en zeer vriendelijk beantwoord. Fijn om gewoon een medewerker aan de telefoon te krijgen, die meedenkt. Een aanrader!

Rob Taihutu 23-05-2023

Fijne vaatwasser gescoord bij Keukenloods.nl.
Ook het contact met het hoofdmagazijn was prettig en werd hier goed geholpen
i.v.m. de verzending naar een filiaal in Rotterdam.
Daar werd ik ook zeer professioneel en vriendelijk geholpen, ze hielpen met inladen in de auto.
Ik ga hier zeker weer naar toe voor de aanschaf van mijn nieuwe inbouwapparatuur.

Henk 23-05-2023

Fijne duidelijke site. Al meerdere keren hier iets besteld. Snelle levering. Goede informatie over bezorgtijden enz.

Jan 23-05-2023

Ik heb voor mijn product gezocht naar de voordeligste aanbieder. Van te voren had ik een goed gevoel bij Keukenloods. Wat we ook altijd doen is de webshop-checker, het resultaat hiervan was zeer goed. Dus na de bestelling geplaatst te hebben werden we keurig op de hoogte gehouden. De levering was zeer snel en alles was keurig verpakt. Dus de volgende keer weet ik waar ik zijn moet, dat is dus zeker de Keukenloods.

Rob 23-05-2023

Goed geholpen door mensen met kennis van zaken!!! Ze zijn tot later bereikbaar en zeer vriendelijk!

Walter 23-05-2023

Snelle betrouwbare levering . Veel keus in de webshop
Gunstige prijzen veel diverse merk artikelen