Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Stef 29-10-2020

Gezocht naar een kwalitatief hoogwaardig inductiefornuis. Bij Keukenloods bleek een showroommodel te staan De prijs was aantrekkelijk en werd zelfs nog verder naar beneden aangepast. Verder even correct geholpen als bij een nieuw toestel.

Mitchl66 29-10-2020

Verkeerde afzuigkap besteld, maar netjes kunnen ruilen en het verschil in prijs snel terug gekregen. Goed telefonisch bereikbaar en goed advies over een alternatief model.

Henk van Westerlaak 29-10-2020

telefonisch goed geholpen, na uitleg over de spoelbak, een goede keus kunnen maken, het product voldoet goed

Leon 29-10-2020

Goede prijs, en strakke snelle levering.
Het apparaat was verder prima in orde, niets op aan te merken

Muhammet 29-10-2020

Ze zijn heel goed te bereiken ik ben ook goed geholpen. Ze zijn ook flexibel. Mijn keuken moest verplaatst worden naar een andere dag helemaal niet moeilijk over gedaan.

JAJ vd Ploeg 29-10-2020

Ik was op zoek naar een fornuis met een specifieke breedte. Zeer goed geholpen en het fornuis was ook nog eens vrij vlot leverbaar.
Ondanks de huidige Corona-tijd heeft de bezorger het fornuis over de drempel bezorgd ipv ervoor. Wat zeer veel sjouwwerk scheelde voor mij.
1 tip voor alle fabrikanten (in dit geval Bertazzoni) ; haal alstublieft die bescherm folie een keer een stukje weg als je iets vastschroeft. Wat een ellende is dat.

Martin 28-10-2020

Erg mooie producten en tevens ook de allernieuwste. De bestelling is echt super vlot verlopen.
Vindt dat er een goede bedrijfsservice is.
Ook het product wat ik besteld had was aardig snel in huis.
Zou hier zo weer aankopen doen.
Fijne zaak

L. Lucas 28-10-2020

Binnen een week na bestelling was de koel-vriescombinatie geleverd en geïnstalleerd. Een verademing vergeleken met andere leveranciers.

Leonie 28-10-2020

Wij wilden graag een energiezuinige wasdroger. Nadat we wisten wat we precies wilden hebben , had keukenloods als enige deze droger én nog vriendelijk geprijsd. Gelijk besteld en een week later in huis. Keurig binnen afgesproken tijd bezorgd en veel gemak van onze droger.

Zeer tevreden klanten, Fam. elsinga 28-10-2020

snel en.accuraat , bij vragen wordt er adequaat
gehandeld. Dus Prima.
Ook bij technische vragen kun je bij Keukenloods en hun werknemers terecht en wordt er direct naar een oplossing gezocht en meesta gevonden.

Prime ervaring 28-10-2020

Eenvoudig gevonden wat we zochten en duidelijke communicatie over levertijd met zowel Keukenloods als de monteur.
Die laatste dacht tijdens de installatie ook nog eens goed mee bij kleine probleempjes die zich voor deden.
Prime ervaring.

G. Wagenvoorde 28-10-2020

Ik kon het artikel in de winkel niet krijgen. Op de website was het door de winkel geadviseerde artikel wel aanwezig. Op een gegeven moment kreeg ik na mijn bestelling de mededeling dat het artikel niet meer leverbaar was. Kort daarna ontving ik een nieuwe mail met de mededeling dat het toch bezorgd zou worden. Dat bleek ook het geval. Ik heb via de winkel een telefoonnummer van een installateur gekregen. Die heeft een paar dagen na ontvangst van het artikel voor de installatie gezorgd. Achteraf gezien ben ik blij met de aankoop, die naar behoren functioneert.

G.Sachs 28-10-2020

Ik ben tevreden over het bedrijf en de medewerkers zijn goed gespecialiseerd

petra 28-10-2020

op tijd geleverd, al eerder met succes besteld bij jullie, ik zou het iedereen aanbevelen, laagste prijs

Dick 28-10-2020

Prima aankoop gedaan (atag inductie kookplaat) eerst via de site gebeld voor de beste prijs en later in de winkel prima geholpen door een medewerker. Het enige was dat hij niet op de hoogte was van de prijzen die via de website tel waren doorgegeven. Hij ging daar overigens zonder probleem in mee.

Taylor 28-10-2020

Levering bestelling keurig op tijd, aanvullende service vraag correct en professioneel behandeld.

Heinz 28-10-2020

Ik heb een Jansen & de Bont keukeneiland lamp besteld voor een mooie prijs, de levering ging ook snel en gemakkelijk omdat je de dag en tijdslot kon uitkiezen van bezorging.

Bochanen 28-10-2020

Ruime overzichtelijke zaak met veel keuze in alle apparaten en deskundigen mensen die weten waar ze het over hebben. We zijn prima geholpen naar alle tevredenheid

Keukenloods 28-10-2020

4 producten tegelijk besteld netjes op de hoogte gehouden voor de levertijd ook laten plaatsen door keukenloods monteurs met veel ervaring voor het plaatsen van keuken apparatuur bij de online verkoop en de monteurs heel vriendelijk

Connie 28-10-2020

De goedkoopste die ik kon vinden. Telefonisch goed geholpen. Zeer vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam. Snelle levering, gebeld, dag erna al in huis netjes volgens de afspraak.

Theo Bosma 28-10-2020

Alles goed afgehandeld , van wat ik wou hebben tot de levering perfect gedaan

H.A. Schopman 28-10-2020

Was even wennen omdat deze machine anders werkt dan de oude, maar er verder tevreden mee. het geluidsniveau zou minder mogen.

Arthur 28-10-2020

In eerste instantie onduidelijk wanneer geleverd werd. Dat zou binnen 8 dagen zijn (was verteld in de winkel aangeizen het op voorraad was). Er werd niet gecommuniceerd dat een nieuw model er aan kwam en de oude niet meer leverbaar waardoor levering 4 weken later was. Dat moest ik zelf in de site terugzien (na inloggen en naar status kijken). Fraai had wel geweest als iemand even een belletje of mailtje had gestuurd.
Officiele reactie van Keukenloods 28-10-2020

Beste Arthur,

Ik begrijp dat het vervelend is om hier zelf achter te komen: dat had inderdaad anders gemoeten. Doorgaans laten we dit dan ook op tijd weten zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Helaas is dit in jouw situatie niet goed gegaan, waarvoor mijn excuses.

Hopelijk bevalt het nieuwe apparaat alsnog wanneer deze binnen is.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Keukenloods Utrecht 28-10-2020

Mooie overzichtelijke zaak, aardig en bekwaam personeel. Veel keus met vele merken waar je een goede en voordelige keus kunt maken.

ilonca meijers 28-10-2020

Het is een overzichtelijke site en de personen aan de telefoon zijn vriendelijk, bereid je te helpen / informeren en duidelijk. Je krijgt het gevoel dat ze deskundig zijn en je ze kan vertrouwen.
Ze laten weten wanneer ze komen en in korte tijdszones, dus niet over een hele of halve dag.
Tevens was de monteur netjes en vertelde meteen hoe hij aan de gang ging. super service gehad