Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2261 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Dick van Dijk 20-02-2015 In de winkel gekocht
roosendaal

Alles wat we wilde zien konden we zien, veel opstellingen van apparatuur.

Door een fout van de leverancier was de afzuigkap bij aflevering defect. Ondanks dat het buiten de schuld van de keukenloods was binnen twee dagen een vervangende. Hulde Hlde.

Assortiment
Heel veel te zien in proefopstellingen waardoor je een reeel beeld heb.

Aanbeveling
Aan een ieder gewoon een super goed team met veel aandacht voor detail.

Extra toelichting
Zeker aan een ieder, de ontvangst het adviseren en de nazorg een goede keuze voor uw apparatuur.

ORINX WESLEY 19-02-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke keuze via interet.
Je kan de specificaties bekijken en prijzen vergelijken maar keukenloods is beslist de goedkoopste!

Prima service!!
mails voor bestelling en verzending!
tip top!

Assortiment
Keuze uit een ruim gamma!

Aanbeveling
Keuze, bestelling, levering en betaling gebeurde supervlot en de waren zijn prima in orde en werken perfect

1102T 19-02-2015

Site is goed en duidelijk. Onderzoeken welk artikel je wil aanschaffen is snel gedaan

Prima service ook de mogelijkheid om via keukenloods te laten instaleren is erg prettig.
Ook na bij telefonisch contact was de service zeer goed. De monteur werkte erg netjes en snel met een goede uitleg over het apparaat.

Assortiment
Erg uitgebreid maakt de keuze dus heel gemakkelijk

Aanbeveling
heb ik al bij meerdere kennissen gedaan deze hebben daar ook gebruik van gemaakt.

Extra toelichting
Ik zal zeker wanneer ik een aanschaf wil doen weer bij Keukenloods deze bestellen. Snel gemaakte afspraak voor levering. Prijs ook zeker lager dan bij andere keuken/winkel ketens. Bestelling via de web shop verliep zeer prettig en zelfs beter dan het bezoek aan een grote witgoed aanbieder. Moet binnenkort nog een ander apparaat aanschaffen en zal dit dan ook zeker bij Keukenloods doen. De omschrijving het product is volledig en komt overeen met onze ervaring.

Fabian van der Knaap 19-02-2015

6,2

Ik heb er voor gekozen om het product in de showroom op te halen. Dit leidt uiteraard automatisch tot minder gemak

Geen bijzondere service. Geen bijzondere aandacht. Niet slecht, maar niet bijzonder goed.

Assortiment
Redelijk wat keus (voor hetgeen ik nodig had) voor een redelijke prijs.

Aanbeveling
Goed spul voor een scherpe prijs

Han van der Blij 19-02-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

op een goede positieve manier weinig afstand tussen verkoper en klant

na diverse problemen te hebben met een Samsung vaatwasser werd deze probleemloos omgeruild voor een andere vaatwasser (ander merk)

Assortiment
ruim voldoende keuze uit verschillende merken en diverse apparatuur voor scherpe prijzen

Extra toelichting
aanbevelen reeds daadwerkelijk gedaan bij vrienden die ook direct geslaagd zijn voor een nwe vaatwasser

Anke de Vries 19-02-2015 Via de website gekocht

Ik wist precies wat ik hebben wilde maar dit was niet in een winkel bij mij in de buurt te koop. Dus heb ik dit via Keukenloods telefonisch besteld.

Helaas was dit product ook niet op voorraad bij de Keukenloods. Ook bij de fabrikant niet. Ik moest 5 weken wachten! Maar ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden. De aflevering etc. verliep verder prima!

Extra toelichting
Het gemak en de service zijn prima! Ook was Keukenloods het goedkoopst! Bij een volgende koop zou ik eerst Keukenloods raadplegen!

Trijntsje60 19-02-2015

Wilde weer graag een pelgrim en vond dit bij jullie

bestellen en volgende dag al in huis

genoeg assortiment

Ruime keuze

Goede service

Opdracht goed afgehandeld

Guillermo65 19-02-2015

Vandaag besteld, morgen geleverd en de oude koelkast wordt meegenomen.

Je moet zelf een koelkast die breder is dan 60 cm. naar binnen transporteren. Ik snap dat dit te maken heeft met beschadigingen aan deurposten e.d. Misschien een optie om iets extra's te rekenen voor het alsnog plaatsen binnenshuis met eigen risico voor de koper mbt beschadigingen.

Assortiment
Wij vonden op jullie site wat we zochten. Het was moeilijk om een koelkast te vinden van het formaat 79/80 cm in een voordelige prijsklasse. jullie hadden dit wel. Wij zijn zeer tevreden.

Aanbeveling
Ruim assortiment. Goede service.

Laudamus12 19-02-2015

Website is redelijk eenduidig, alleen komen sommige artikelen niet via een generieke zoekopdracht naar voren, dan moet je al een artikelnumer ingeven

Levering en aflevering is gewoon goed en conform de toezegging op de site. Echter de opgegeven levertijd is niet die tussen bestelling en levering, maar tussen bestelling en levering aan Keukenloods. Dat is niet correct. Bovendien bleek in ons geval de levertijd nog twee weken langer te zijn. Dan wordt de toezegging van binnen 2 a 3 dagen in huis erg ongeloofwaardig.

Assortiment
Assortiment is breed en bevat recent op de markt gekomen artikelen.

Aanbeveling
Indien men weet wat men wil, ja. als advies en meedenken verwacht wordt, nee.

Extra toelichting
Keukenloods is een prima adres voor mensen die weten wat ze willen hebben tegen een concurrerende prijs. Dat is ook de doelgroep denk ik, en daar heb ik de beoordeling op geschreven.

Saskia Bruin 19-02-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke website

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden, ik was ook blij verrast dat ik gratis een upgrade kreeg van de afwasmachiene die ik had besteld! Dat is een leuke verrassing!

M.Kaats 19-02-2015 Via de website gekocht

mijn product was uitverkocht kreeg een duurder exemplaar. Klasse!

Assortiment
Heel ruime keuze in verschilklende prijsklasse

Aanbeveling
Goede service en super handig en snel

Extra toelichting
Ik ben gewoon zeer tevreden als ik weer iets nodig heb zal ik altijd naaar de keukenlooods gaan

H. van der Kooij 19-02-2015 Via de website gekocht

's Avonds besteld. De volgende middag bezorgd

Keurig afgeleverd

Assortiment
Er was een inbouwkoelkast voor handen die we ergens anders niet konden krijgen en die ons veel meer ruimte biedt dan de vorige koelkast had en dan ook nog voor een veel lagere prijs.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede prijskwaliteitverhouding en goede service

Zie hierboven.

iltje 19-02-2015

Overzichtelijke website.

Super snelle levering (volgende dag).

Heel veel keuze

Aanbeveling
Goede service, kwaliteit en levering .

Extra toelichting
Ben erg tevreden en zou zo weer iets bestellen bij keukenloods.

Elisabeth87 19-02-2015

Bestellen ging eenvoudig en snel, hoefde niet teveel menu's en pagina's te doorlopen.

Hoewel de wokring vrij snel bezorgd werd, was het wel langer dan aangegeven (2 werkdagen was beloofd).

Assortiment
Voor zo ver ik dat kan zien een ruim assortiment met ook mooie merken.

Aanbeveling
Ruim assortiment, eenvoudig dingen bestellen en snelle levertijd.

Bert Wouts 19-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via internet

Vlot afgeleverd

stefan callant 19-02-2015 Via de website gekocht

online kon ik het volledige gamma bekijken. bijkomende informatie voor het aansluiten van mijn gas kooktoestel kreeg ik via de online verkoper (telefonisch). mijn keuze was op die manier direct gemaakt en duidelijk. hetgeen ik hebben wou

goede online service gekregen. duidelijke en informatie. die mensen hebben kennis van zaken.

keuze te over

Aanbeveling
is een absolute aanrader. je vindt er zeker je keuze. snelle en correcte levering.

Extra toelichting
Keukenloods is voor mij een absolute aanrader ! scherpste prijzen. heel goede online service (duidelijke en klare antwoorden, advies, voorstellen en oplossingen) gekregen. heel snelle en correcte levering.

arfo4713 19-02-2015

Duidelijke website en makkelijk contact te leggen

snel en vakkundig

Extra toelichting
Mijn 2e bestelling bij Keukenloods binnen 2 maanden, ditmaal een combimagnetron. Eerst emailcontact daarna even gebeld, duidelijke informatie en een goede prijs, zeer snel geleverd en gemonteerd. Dit is een zaak waar je echt met een gerust hart kan kopen. Het enig wat nu nog kapot kan gaan in mijn keuken is de vaatwasser, ik hoop dat hij het nog jaren doet maar gaat hij kapot dan komt hij bij Keukenloods.nl vandaab

A. Faltas 19-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede webshop, met concurrerende prijzen. Telefonische dienstverlening viel me qua vriendelijkheid en duidelijke informatie niet mee. Er zat een langere wachttijd op mijn bestelling en daar werd ik vervolgens via de mail wel perfect van op de hoogte gehouden. Product in goede orde ontvangen en zeer tevreden mee.

molennieuw 19-02-2015

prettig op ieder gewenst tijdstip bestellen en kiezen

levertijd in goed overleg 2 keer veranderd, geen punt

keuze genoeg voor mij

Aanbeveling
afhandeling van alles en prijs kwaliteit verhouding heel tevreden over

y. van meel 19-02-2015 Via de website gekocht

bestellen telefonisch, en snelheid levering

goede service, snelle levering

veel keus, veel merken

Aanbeveling
goede snelle service, goede afhandeling.

Extra toelichting
goede service, meedenkend, snelle levering. Prijstechnisch ook goed.

mila 47 19-02-2015

vanaf je luie stoel kan je wat bestelen

het word binnen afgeleverd en het oude afpraat nemen ze mee wat een serves

Assortiment
voor ieder een prijs voor een apraat

Aanbeveling
een perfecte aanrader alles is in puntjes geregeld

top

Tonny thuis 19-02-2015

Uitgebreide, volledige productinformatie op de site

Behalve digitale informatie ook aanvullende telefonische informatie te verkrijgen die extra aanvullend en adequaat is

Assortiment
Niet alle apparatuur voor de keuken is van alle merken te koop. Bijvoorbeeld koffiemachines maar van 3 firma's.

Aanbeveling
Goede correcte informatie en levering binnen de gestelde termijn en naar behoren

Hendrik de Keijser 19-02-2015 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk. Alleen aangeven op welke verdieping de bestelling moet worden bezorgd is vaag.

Het telefonisch advies was zeer vriendelijk en duidelijk. De bezorging, door extern bedrijf, was professioneel. Bezorgers waren handig, snel en hadden respect voor de klant zijn spullen. Vriendelijke jongens!

Assortiment
Voldoende assortiment met zeer scherpe prijzen.

Extra toelichting
Keukenloods is de goedkoopste. De service en kwaliteit heeft hier niet onder te lijden. Aanrader!

prosit 19-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Tevreden over de aankoop en de manier van afhandeling. We waren gericht op zoek naar een apparaat en hebben verder niet naar het assortiment gekeken.

Arnoud79 19-02-2015

Overzichtelijke website gezochte materialen makkelijk gevonden.

Vaatwasser welke ik gekozen had niet meer leverbaar, waardoor ik een andere en zelfs betere geleverd kreeg.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Goede prijzen, ruime keuze en vooral een hele snelle levering.

Extra toelichting
Goede prijzen, goed op de hoogte gebracht via een mail, makkelijke betaling, ruime keuze en vooral een hele snelle levering.

goes71 19-02-2015

de maatvoering (tekeningen) van elk apparaat is als informatie bij het apparaat op internet aanwezig. Dikke+

goede info over levertijd.

naampur 2980 19-02-2015

Duidelijke overzichtige site.

Via de helpdesk direct een antwoord op mijn vraag gekregen.

Assortiment
Na het uitzoeken van een vaatwasser een alternatief aangeboden gekregen die energie zuiger en goedkoper is.

Aanbeveling
Zeer zeker, assortiment is ruim voldoende, goede prijzen, snelle levering en je wordt continu op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

2015 naam 19-02-2015

ging prima

geen opmerkingen, alles vlot

ruime keus

Lady1995 19-02-2015 In de winkel gekocht
waddinxveen

duidelijke website met relevante informatie over prijzen en installatiekosten alsmede over levertijden

duidelijke afspraak vooraf met tijden die kloppen info via mail

Assortiment
het is voldoende en wat er niet is kan worden besteld maar er zijn zaken die nog beter zijn.de winkels zijn niet met een grote luxe uitstraling maar dat veracht je ook niet vanwege de prijsstelling

Aanbeveling
wi hebben een positieve ervaring.correct behandeld.alles uitgevoerd zoals afgesproken.

Extra toelichting
enigszins sceptisch waren we wel.werden keurig te woord gestaan.administratief klopte het ook.helemaal tevreden waren we toen de uitvoering perfect bleek.vooraf tijd afgesproken die bleek te kloppen.de installatie werd perfect uitgevoerd door enthousiast jong team.

R. Snel 19-02-2015

Een paar belletje en hij stond voor de deur.

Goed geholpen aan de telefoon. En de indicatie van bezorgtijd goed doorgekregen en nagekomen.

Assortiment
Precies wat ik nodig had.

Aanbeveling
Voor een koelkast, een mooie prijs, en complete verhaal was goed.

René & Kasia 19-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik had al eens een vaatwasser gekocht en laten inbouwen bij de Keukenloods een paar jaar geleden en dat was goed bevallen dus toen ik een combimagnetron nodig had dacht ik meteen aan Keukenloods.De Combimagnetron was elders 34 Euro duurder maar heb keukenloods gevraagd om in de prijs mee te gaan, dat was goed.

Suzanne H 19-02-2015

Snel en eenvoudig via de website

Vaatwasser paste niet in de nieuwe keuken, gratis een strip geleverd gekregen om hem alsnog wel te kunnen monteren!!

Alana1979 19-02-2015

Zag snel en duidelijk wat ik zocht en kon vergelijken

eerst gebeld en kreeg dat bij duidelijke informatie en de volgende dag de levering binnen een kort tijdframe

Aanbeveling
ja als je duidelijk en snel je spullen wilt hebben

B&N 19-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke bestelsite, afhalen op locatie zonder problemen op zaterdag

Snelle afhandeling, updates over bestelling, snelle respons op email

Assortiment
Ruime keuze in veel artikelen

Aanbeveling
Tevreden over assortiment, bestelling, afhandelig en prijs

conny07 19-02-2015

Extra toelichting
Ik vind jullie service geweldig. Jullie zijn ook heel meedenkend en proberen niet het duurste te verkopen wat ik heel prettig vind. Verder ideaal dat je wat je gekocht hebt zo op kunt halen

Inez Reijbroek 19-02-2015 Via de website gekocht

10 voor de heren van de montage. Verkeerde kleur geleverd. Binnen een dag werd goede kleur candy trio geplaatst. Met flesje wijn...Aardige monteurs die alles weer netjes achterlieten.

Duurde wel langer dan aangegeven voordat apparaat in voorraad was...

Cees Collens 19-02-2015 Via de website gekocht

Het bestelling ging verrassend simpel en zo ook de betaling van het artikel. De bevestiging verliep snel.

Levertijd snel en op schema.
Jammer dat voor artikelen naar de wadden extra betaald moet worden. Andere online leveranciers rekenenen geen extra kosten boven een vastgesteld bedrag.

Assortiment
Het grote assortiment zorgt voor voldoende keuze.
Prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
Door de snelle afhandeling , grote keuze met betaalbare prijzen kan iemand anders ook zijn voordeel doen.

Extra toelichting
In het verleden en ook in het heden heb ik prettig gewinkeld bij de keukenloods.Prima service online maar ook persoonlijk goed geholpen door uw medewerkers..

loco1981 18-02-2015

De site is overzichtelijk en bij de producten wordt voldoende relevante informatie gegeven. Daarbij is het plaatsen van een bestelling eenvoudig en makkelijk in gebruikt

Ik kan niet oordelen over de service bij contact met de winkel, maar de afhandeling van de bestelling was erg goed en vooral erg snel.

Assortiment
Ik heb me gericht op 1 specifiek product, dus ik heb me niet erg verdiept in het totale assortiment. Voor het specifieke product was er een voldoende ruim assortiment

Aanbeveling
De apparatuur heeft interessante prijzen en daarnaast is er een snelle en goede levering. Dit zet aan om opnieuw te bestellen of dit door te vertellen aan anderen.

nr 54 18-02-2015

Gewoon een fijne zaak

Gewoon een fijne zaak

J. van Gellekom 18-02-2015 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed, we werden direct door een medewerker geholpen en bij levering van de goederen werden de oude goederen meegenomen

Assortiment
Ja, er was voldoende keuze en de prijs was wat wij verwacht hadden.

Aanbeveling
We werden goed geholpen door de medewerkers en de levering aan huis was perfect.

Extra toelichting
Volgens ons is alles perfect geregeld, dus wat wil een mens nog meer

Patje petatje 18-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden.

Maak je keuze makkelijk door goed advice en/of alternatief.

Assortiment
Genoeg keuze indien niet voorradig goed alternatief met zeer gunstige prijs.

Aanbeveling
Vriendelijke mensen die hun beloftes waarmaken en nakomen.

Extra toelichting
zie boven. Netjes (gratis) thuisgebracht en oude mee retour genomen.

Gerrit 03 18-02-2015

Extra toelichting
Snelle levering makkelijke site, telefonisch contact ook prima.

ben kuster 18-02-2015 Via de website gekocht

makkelijk online te vinden , en makkelijk en snel telefonisch bereikbaat

snelle levering / montage, een snelle handeling bij een correctie die uitgevoerd diende te worden

heel veel

Aanbeveling
goede ervaring, en niet duur.
wat wil je nog meer

Extra toelichting
een kookplaat binnen 5 dagen geleverd, en gemomteerd op een moment dat het mij uitkwam, ik ben er heel blij mee

Peer vd B 18-02-2015

Vanuit je luie stoel met hulp van de winkel ,alles kunnen kiezen

Alles supernetjes afgewerkt en op tijd geleverd, keurig verpakt en compleet

Assortiment
grote keuze uit verschillende merken

Aanbeveling
Als iets goed bevalt is het meestal door mond -op- mond reclame

AMT 17-02-2015 Via de website gekocht

Achter de computer alle producten goed bekeken en via een duidelijk bestelformulier bestellen. Vlak voor afleveren met Ideal kunnen betalen.

Kwam tot de conclusie dat ik op de af te leveren datum niet thuis zou zijn, gebeld werd prima te woord gestaan en de datum aangepast.

Assortiment
Uitgebreide keuze van afwasmachines.

Goede service.

Prima service, klantvriendelijk.

Yvonned36 17-02-2015

Online besteld de volgende bezorgd. En via email ontving ik hoe laat de levering was

Goed en snel geleverd.

Ruime keuze in vaatwassers

J Hendriks 5 17-02-2015

werd via de chat snel geholpen was alleen niet duidelijk dat e ook kan chatten via de site

vrijwel op en top geregeld

ruime keuze

Aanbeveling
omdat ik zeer tevreden ben over
mijn eerste bestelling

al met al zeer tevreden

2132 17-02-2015

De site is erg overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

Alles is volgens afspraak verlopen.

Assortiment
Ruime keuze in wat we zochten.

Aanbeveling
Omdat de service goed is.