Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Yvonne 06-11-2020

In vergelijking met het aanbod op de website kon ik in de fysieke winkel (Zaandam) weinig artikelen even bekijken, waardoor ik het wat lastig kiezen vond. Online aanbod is ruim voldoende, in aantal en ook in merken en modellen.

Ko Spruit 06-11-2020

Top apparaten voor een lage (laagste?) prijs en supersnel geleverd en gemonteerd.
Inductie kookplaat gesneuveld en op de vraag of er snel een nieuwe geplaatst kon worden: we gaan hard ons best voor u doen en inderdaad wordt waargemaakt wat wordt beloofd. Daarnaast is technische kennis van een verkoop medewerker heel prettig. Technische vragen worden direct beantwoord. Andere bedrijven waar ik contact mee heb gehad komen terug op vragen (not) en bellen je terug (not) en sturen je een offerte(not). Keukenloods is een verademing in de wereld van de (keuken) apparatuur.

Maarten Jasper 06-11-2020

Goede snelle service, scherpe prijzen en goede heldere en super snelle communicatie. Ook bij een omruiling/retour heel fijn geholpen.

Erika 05-11-2020

Bestelling snel ontvangen. Na ontvangst van de inductieplaat toch besloten om een nieuwere model te kiezen; dit was geen enkel probleem en we konden het omruilen bij een van de showrooms.

Carmen 05-11-2020

Super service. Een smeg gasfornuis besteld. Deze was helaas niet op voorraad, werd keurig gebeld en kreeg gelijk een alternatief aangeboden. 2 dagen later bezorgd, volgens afspraak. Super goed verpakt. Kunnen nu weer lekkere gerechten op tafel zetten. Echt een aanrader.

Marco 05-11-2020

Bij keukenloods wordt je correct geholpen en wij kregen ook nog een flinke korting omdat we meerdere keuken apparaten kochten .Ook de bezorging was keurig op de afgesproken tijd

Bici 05-11-2020

alles ging goed. Hij werkte netjes en liet het netjes achter. Op tijd voor zijn afspraak.

Kelsanine 04-11-2020

Geen negatieve ervaringen. Prima geholpen en geïnformeerd.
Levering en installatie van mn vaatwasser naar volle tevredenheid dankzij een hele vriendelijke en behulpzame installateur.

Rob 04-11-2020

Keurig geleverd , we gaan binnenkort de apparatuur installeren want de keuken is ook binnen gekomen. Jammer dat de Bosch stoom oven nog steeds in de backorder staat, wachten we al best wel even op. Bonnetje van 250,- om het “leed” te verzachten is daarom beslist welkom 😄

louis70 04-11-2020

Grote voorraad en verschillende modellen. Snelle levering. Goede ondersteuning

R. Feenstra 04-11-2020

3 jaar geleden een keuken gekocht bij de Keukenloods. We zijn ontzettend tevreden over de kwaliteit. Nu moest ons aanrechtblad vervangen worden en het was voor ons duidelijk dat deze weer bij de Keukenloods vandaan kwam. Heel goed geholpen bij de keuze. Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Ton 04-11-2020

Goede website en goede communicatie.
Helaas was de doos en het item beschadigd.
Klacht werd netjes opgelost, echter gaf dit wel vertraging van levering

Frozema 04-11-2020

Prima service en het product is geheel naar wens en op tijd geleverd. Prijs kwaliteit komt daarme geheel tot zijn recht.

G.W Koele 04-11-2020

Zeer klantvriendelijk, en behulpzaam, prijs voordelig, ook de aansluiting van het apparatuur was perfect ..ben blij met de keukenloods 👍👍

Simon 04-11-2020

Uitstekend geholpen , verkoper luistert naar de wensen v d klant, vriendelijk en deskundig...

Ronald 04-11-2020

Goed advies. En je kan flink onderhandelen. Over de prijs. En ze komen netjes hun dingen n na. Super

I. Ph. 04-11-2020

Heel blij met de manier waarop advies werd gegeven over de apparaten en suggesties voor alternatieven. Aflevering volgens afspraak, keurig.

Frans 04-11-2020

Zeer vriendelijke mensen aan de lijn, denken met je mee. Meerdere keren besteld altijd korrect afgehandeld. Prijs goed!

Rob van Zijl 04-11-2020

Meerdere malen wat besteld bij keukenloods.
Snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling en goede communicatie.
Levering en afvoeren oude apparatuur netjes volgens afspraak
Niet geheel onbelangrijk is de laagste prijs

Hawkar 04-11-2020

Top service, het doet wat je wil!
Laagste prijs altijd.
Levert wanneer jij het wil.

WB 04-11-2020

Netjes, vakkundig geplaatst....heel tevreden over het resultaat..zou wederom gebruik maken in de toekomst

Frank 04-11-2020

Wij hebben recentelijk nieuwe keukenapparaat gekocht bij Keukenloods in Drunen. Er werd alle tijd genomen om ons per apparaat uitleg te geven, waardoor wij - enorme twijfelaars - toch naar huis gingen met een heel erg goed gevoel en blij waren met onze keuzes. De prijs beviel ook nog eens heel erg goed. De volgende keer (die hopelijk nog wel even op zich laat wachten) gaan we zeker weer naar Keukenloods in Drunen.

Peter 04-11-2020

Prettig geholpen en goede service netjes in de auto gezet en keurig corona proef

XXXS 04-11-2020

Al vaker apparaten besteld via de Keukenloods. Snelle reactie bij vragen en zij denken goed met je mee. Super fijne shop/medewerkers!

Annemiek uit Liempde 04-11-2020

Telefonisch een prima advies gekregen, gevolgd door een offerte. Volgende dag gebeld direct gebeld met Keukenloods, welke informeerde bij de leverancier, direct besteld en 3 dagen later mijn nieuwe koelkast en afzuigkap thuis. Transporteur ook uiterst vriendelijk en correct. Klantvriendelijk top!! Service goed.