Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Kooijman 10-11-2020

Werd in de winkel goed geholpen en ze waren heel erg vriendelijk,alleen toen we na 6 weken wachten(was ons bekend) we belden wanneer hij geleverd zou worden bleek de order open te staan hij dus niet besteld was.Hij is toen alsnog besteld en toen kon hij opeens in 2 weken geleverd worden.
Vind dit vreemd en er is ons geen compensatie geboden voor het langer wachten.

S.Bekman 10-11-2020

Was een goed bereikbare shop alles was overzichtelijk en goed te volgen.
De levering was uitstekend geregeld en op tijd.

Herman Niemeijer 10-11-2020

Snelle levering inclusief montage en een vriendelijke klantenservice, ze laten ook via mail weten wanneer en hoelaat ze komen

J Riemeijer 10-11-2020

Goede prijs en nette service en het goed nakomen van tel. afspraak en correcte bezorging

Cees 10-11-2020

Vakkundig advies. Goed geluisterd naar onze wensen. Geen verkooppraatjes om een duurdere machine te verkopen.

Smullie 10-11-2020

Wat de doorslag gaf, was de prijs van mijn gewenste artikel.
Wat ik jammer vindt is de actie van het biervaatje. Geen interesse in, krijg hem toch. Geen keuze naar ander cadeautje of korting.

Tosienne 10-11-2020

Goede service. Belden van te voren dat ze eraan kwamen. Vriendelijke mensen! En ook belangrijk: laagste prijs!

Ton den Ouden 10-11-2020

We waren op zoek naar een inbouwvaatwasser. De huidige kon niet meer dicht. Uiteindelijk op advies dezelfde gekocht, maar met betere mogelijkheden. Beste prijs en beste koop. Door corona waren de leveringen uit Duitsland wat langer dan verwacht maar uiteindelijk werden we op de hoogte gehouden door keukenloods.

Berend 10-11-2020

Geweldige service. Per ongeluk verkeerde inbouwvriezer geleverd. Na 1 telefoontje opgelost en de volgende dag al omgeruild. Scherpe prijs en zeer benaderbaar

Joëlle 10-11-2020

De service aan de telefoon was al prima, er werd goed meegedacht, we waren afhankelijk van een bepaalde maat koelkast, en die vonden ze, ze waren heel vriendelijk, en er was een supersnelle keurige levering!! We zijn super tevreden!

Remco 10-11-2020

Overzichtelijke winkel...
Ruim aanbod...
Vriendelijk personeel ..
Goede service..

Jan van Dijk 10-11-2020

Ze leveren en installeren de apparatuur voor de keuken. Tijdig en zonder problemen en nemen de oude apparatuur weer mee. Een upgrade van je keuken zonder gedoe.

Martin 10-11-2020

Fijne snelle afhandeling en zeer professionele montage .reeds meerdere malen erg goed geslaagd bij dit bedrijf

Jean 10-11-2020

Gemakkelijk en Klantvriendelijk invullen van bestel optie,s, Telefonisch contact was klantvriendelijk, en bezorging was netjes en vlug geleverd.

Ingrid 10-11-2020

Alles was top geregeld. Heel fijn geholpen!!
Plaatsing duurde wat langer i.v.m. zieken door corona. Plaatsing was zo gebeurt. Ik ben erg tevreden en raad jullie zeker aan voor aankopen. Vriendelijk bedankt voor de top service!

Mark 10-11-2020

Nieuwe inductie kookplaat besteld. We kregen netjes een mail waarin werd gevraagd of we voor de zekerheid de maatvoering nog wilde controleren. Geleverd volgens afspraak.

Anoniem 07-11-2020

Snelle service, het apparaat is netjes en snel afgeleverd. Werd op de hoogte gehouden hoe laat ze het product kwamen brengen.

Bnazir 07-11-2020

Klantvriendelijk echter de aanschaf van m’n afzuigkap viel bij de aankomst tegen na installatie bleek deze het niet te doen 14 dagen moeten wachten op een monteur en deze had n verkeerd onderdeel bij we zijn nu 3 weken verder en kan m nog steeds niet gebruiken

Rob Verhagen 07-11-2020

Wij hebben gisteren een nieuwe koelvriescombinatie gekocht bij Keukenloods. De snelle aflevering is fantastisch en alles is geleverd en op zijn plaatst gezet, niet anders dan lof. de werking kunnen wij nog niets over zeggen, maar daar kan Keukenloods ook niets aan doen of veranderen

Ronald Richel 07-11-2020

duidelijk, goedkoop compleet,zelfs materalen te snel geleverd, waardoor ik inruil apparatuur niet klaar had staan, zijn ze nog een keer extra terug gekomen

Jan 07-11-2020

Goede prijs, duidelijk bestelproces. Alle afspraken werden keurig op tijd nagekomen. Het ging bij ons om de vervanging van een Miele inbouwkoelkast. De nieuwe koelkast werd heel vakkundig geïnstalleerd door de bijzonder vriendelijke monteur. Wij zijn super tevreden!

Karin 07-11-2020

We hebben telefonisch een apparaat aangeschaft, de medewerker was zeer proffessioneel correct en toch "to the point", absolute aanrader.

Jan 07-11-2020

Ik heb in 2011 een keuken gekocht bij de keukenloods en nog steeds tevreden! Maar wij wilde van koken op gas over op inductie. Telefonisch heeft de verkoper super goed geholpen. De oude tekeningen er bij gehaald en in goed overleg een goede inductiekookplaat uitgezocht. De kookplaat doet het ook prima!

M de Soet 06-11-2020

prima webshop met eerlijke prijzen. Mailverkeer met keukenloods is uitstekend geregeld en er wordt snel gereageerd.

Jeroen 06-11-2020

inbouw combimagnetron uitgezocht en vergeleken op diverse sites, keukenloods heeft de beste aanbieding.
Dus besteld bij hun, blijkt deze niet meer leverbaar te zijn.
Krijg een duurder alternatief aangeboden van hetzelfde merk voor de dezelfde prijs van de niet meer leverbare.
In eerste instantie afgewezen, omdat de look anders was. Toch later gebeld en tijdens dit gesprek het alternatief besteld. Volgende dag geleverd, zag er top uit en functionaliteit is top. Blij met deze aanschaf en goede service