Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

G.H.azad 11-11-2020

De beste diensten, goede voorraden, op tijd naar huis gaan ... Wees altijd beschikbaar voor hulp en onderzoek. ik ben tevreden.bedank

Linda 11-11-2020

Veel keus, duidelijke omschrijvingen. Prima behulpzame klantenservice, komen hun afspraken na.

Claudia 11-11-2020

Fijne winkel, goed advies en meegedacht met onze wensen.
Vriendelijk geholpen. Via mail goed op de hoogte gehouden van het verloop van onze bestelling.
Ook een dikke pluim voor het inbouwteam waar Keukenloods mee samenwerkt. Alles keurig geïnstalleerd en afgewerkt.

Aspo 11-11-2020

Keurig tewoord gestaan aan telefoon. Duidelijke uitleg een apparaat uiteindelijk op afspraak geleverd. Konden thuis hele bedrag pinnen.

Danique 11-11-2020

Perfect! Mooie producten en scherpe prijzen. Communicatie en bereikbaarheid is top. De levering was volgens planning. Bij het uitpakken van de koelvries kwamen wij erachter dat er een deukje in de zijkant zat. Online formulier ingevuld en binnen 2 dagen stond er een nieuwe in ons huis. Kortom: fijn bedrijf!

Wim 11-11-2020

vanuit het "gewone' handelen zoals vanouds dus, geen poespas geen arrogantie geen blabla verkooptrucjes vooral het NIET aan willen smeren van "duurdere' merken om zo geld uit de zakken van klanten te trekken.

Doutzen O. 11-11-2020

De site is duidelijk, veel aanbod van producten. Het contact met de keukenloods was goed. Verkoper controleerde mijn opgegeven maten van mijn bestelling met de oude situatie in mijn keuken. Duidelijke uitleg over installatie en betaling. Ik moest wel lang wachten voordat ik iemand aan de telefoon kon spreken ( 15 minuten ). Verdere afhandeling van mijn bestelling heel correct. Duidelijke offerte, binnen een paar dagen per mail ontvangen. Duidelijke coronaregels. Levering en installatie prima. Vriendelijke, beleefde, professionele installateur.

Ben 11-11-2020

Op internet beland je al snel in vaatwassers chaos. Telefonisch snel geholpen, geleverd en geplaatst!

Novanet B.V. 11-11-2020

Keukenloods heeft duidelijke en eerlijke prijzen, doorgaans snelle levering en goede communicatie.

Janny 11-11-2020

Vakkundig geadviseerd en een zeer behulpzame en vriendelijke monteur bij plaatsing van het apparaat.

Ron Driessen 11-11-2020

Ik heb bij Keukenloods vaker besteld en ook nu weer SUPER geholpen en wat belangrijk is er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Bij het niet op voorraad zijn van mijn eerste keus bij de fabrikant werd er probleemloos gezocht naar een alternatieve fabrikant. Ook was er ruimte om een leuke en zeer sterk concurrerende prijs af te spreken. Kortom super geholpen en product was ook zeer snel geleverd. Keukenloods is wat mij betreft een aanrader. En o, ja ik werk daar niet, haha.

Sarah 11-11-2020

Goed geregeld bij keukenloods. Snelle levering! Ik had ook een aantal vragen waarbij ik goed en snel geholpen mee was. Daarnaast zijn ze ook heel vriendelijk in de fysieke winkel. Al om al top service en webshop

Jannes 11-11-2020

Na deskundig advies de juiste afzuigkap en toebehoren besteld. Levering was snel en compleet. Na montage is keuken helemaal af!

Degrote81 11-11-2020

Ruime keus is alles wat je nodig heb voor in de keuken. Goeie verhouding qua prijs en kwaliteit. Hebben gekozen voor laten inbouwen en dat ging allemaal erg snel en vakkundig. Raad keukenloods aan!

Pieter Verdult 10-11-2020

Duidelijke communicatie en snelle levering. Medewerker van keukenloods dacht goed met ons mee, aardige kerel ook.

Rob Schwartz 10-11-2020

Ik moet zeggen dat je vriendelijk geholpen wordt, niet opdringerigheid rustig alles kunnen bekijken , en ik moet zeggen de verkoper was op de hoogte van alles wat er in de showroom stond, een aanrader voor mensen die een keuken zoeken

DBrand 10-11-2020

De aanschaf van onze inbouwkoelkast hebben wij via de winkel gedaan en daarna konden wij via de webshop de bestelling volgen en afrekenen en een afspraak plannen om in te laten bouwen. hiervoor werden wij later over terug gebeld.

Sabine 10-11-2020

grote keuze in inbouwkookplaten, goede communicatie over de levering.
alleen jammer dat de bezorger het oude kookvuur niet wou meenemen, niet dat we dit erg vinden, want is ondertussen al naar containerpark, maar ik dacht te lezen dat dit normaal wel wordt gedaan.
Van mijn kookvuur ben ik heel tevreden.

Coralvision 10-11-2020

Winkel bezocht voor allereerst informatie. Eerst even rustig kunnen rondkijken alvorens uiterst vriendelijke en vrijblijvend aangesproken. Vervolgens was men uiterst informatief en attent met het geven van een tip.

K. de Vries 10-11-2020

Een prima monteur echt heel goed daar ben ik zeer tevreden over. Tijd om te installeren vind ik een beetje lang maar ik snap dit i.v.m de CORONA situatie. Ik heb wel een paar keer contact moeten opnemen met keukenloods omdat er een aantal dingen niet goed gingen met de bestelling. Het is wel netjes opgelost.

Henry 10-11-2020

Goed service. Ondersteuning bij telefonische bestelling top en installatie verliep ook vlekkeloos

Myriam 10-11-2020

Na ons eerst online georiënteerd te hebben besloten we eerst bij keukenloods te kijken zodat we de apparaten even in het echt konden bekijken. Keukenloods bleek bij een prijscheck het goedkoopste. We werden uitstekend geholpen door de verkoper die ons bij de kassa nog wat leuks cadeau deed, naast de goede prijs. Verdere afhandeling, inclusief bezorging, ging correct en snel. Wij zijn erg tevreden.

Christel 10-11-2020

Ik ben erg tevreden over de service van Keukenloods. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en dat was de volgende dag al opgelost. Daarnaast zijn het erg goede prijzen voor kwaliteit apparatuur en wordt je goed geadviseerd met wat het beste bij je past.

Peter 10-11-2020

Veruit de goedkoopste aanbieder. Perfecte service, in overleg met klant plaatsing apparatuur, uitleg apparatuur door monteur na montage. Afvoer oude apparatuur.

Nel 10-11-2020

De vaatwasser is keurig gedaan. Ik ben goed tevreden over (*).
Met vriendelijke groet.