Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Charles Ruiters 16-11-2020

Goede product omschijvingen. Na bestelling snel geleverd. Ook goede info daarover.
Product voldoet een de gestelde verwachting, kortom een goede keus.

15/11/2020 15-11-2020

heel goed en vlug en correct op tijd geleverd in goede staat , ik ben heel tevreden over mijn dampkap, ze werkt prima en ik hoop dat indien ooit nodig de nadienst ook prima is !

Leo 15-11-2020

We zijn Prima geholpen.en hebben Heel goed advies gekregen. De levertijd was heel kort.

Brenda 15-11-2020

Professioneel,vriendelijk,klantgericht personeel.
Veel keus in diverse prijssoorten.
De medewerkers nemen de tijd en adviseren als je dat wil in de keuze.

Jaap 14-11-2020

Het is een duidelijke webshop. Omdat het ging om een offerte aanvraag nog even gebeld met een medewerker. Keurig en soepel geholpen, die ook informeerde naar afmetingen en manier van afzuigen om er zeker van te zijn dat de juiste apparatuur besteld zou worden.

Daniel 14-11-2020

Scherpe prijs en prima service, meedenken door verkoper was echt top!! Kan niet anders zeggen.

Wim de Ruiter 14-11-2020

Geen mogelijkheid tot opgave van levermoment. Nergens een melding te vinden dat dit later kan als het apparaat op voorraad is. Dus gekozen voor afhaling. Apparaat op afhaaldatum niet op locatie in Drunen (zelf op tijd achter gekomen doordat ik de dag ervoor een andere vraag had). Geen melding gehad dat het apparaat niet aanwezig zou zijn. Op het moment dat het apparaat wel aanwezig was in Drunen, bij het afhalen in de wachtrij voor winkelend publiek moeten wachten. Hiermee gaat het nut van afhalen nogal verloren.
Officiele reactie van Keukenloods 17-11-2020

Beste Wim,

Dat is vervelend om te horen! Ik ga graag na waar het mis is gegaan, zodat dit niet nogmaals gebeurt. Zou je hiervoor je ordernummer willen toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt.

Hopelijk bevalt je nieuwe product - ondanks deze gang van zaken - alsnog goed!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

G.H.azad 14-11-2020

En Top service. Gekeken op internet, gebeld voor informatie en zeer goed geholpen.

Tinie 14-11-2020

Ik kocht een koelkast, die heel scherp geprijsd was en keurig binnen de aangegeven tijd werd afgeleverd. Voor een klein bedrag extra kon ik achteraf betalen.

Maureen 14-11-2020

Aanrader! Super netjes geholpen en geadviseerd. Alles op tijd geleverd (eerder zelfs) en goed contact over tijd van bezorging.

Anna 14-11-2020

Alles op tijd en beste kwaliteit! Ik ben trots op die winkel. Ik raad jet aan.

Ramazan 13-11-2020

Ik heb een kookplaat gekocht bij Keukenloods (online). Binnen 2 dagen is mijn bestelling aangekomen, alleen bleek het een beetje beschadigd te zijn. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en klacht ingedient. Uiteindelijk moest ik via het internet een klacht aanmaken en de schade melden. Binnen een dag is er contact opgenomen en hebben ze mijn beschadigde product binnen 2 dagen ingeruild met een nieuwe product aan huis!

Ed Philipsen 13-11-2020

Het beste beoordeel je de service van een bedrijf als er iets misgaat. Ik had een inbouwoven besteld en deze werd snel geleverd. Helaas was het glas van de deur versplinterd. Kan gebeuren. Door omstandigheden (fout gemeten aan mijn kant), moest ik de order zelfs helemaal annuleren.

Na 24 uur stond de bezorgdienst bij mij aan de deur om de kapotte oven mee terug te nemen. Ook had hij de creditnota al bij zich.

Na een kort oponthoud (mijn rekeningnummer was niet bekend bij Keukenloods) en een telefoontje en een mailtje later werd het geld terug op mijn rekening gestort.

Petra 13-11-2020

Toppertje de verkoop maar ook de aflevering precies op tijd zoals vooraf gemeld

Mesut 13-11-2020

we zijn goed geholpen. Klant vriendelijk. Goede service, we zijn erg tevreden

Bart Rood 13-11-2020

Waarom wij graag bij Keukenloods komen?
Goede uitleg, geduldige medewerkers die bereid zijn om verder te denken dan alleen de vraag die je stelt. Voldoende keus voor een prima prijs. Ze komen hun afspraken goed na. Wat ons betreft een dikke 10.

Evalien Buijert 13-11-2020

Wij zijn goed geholpen ik vond wel dat wij nog wel meer info konden krijgen qua stoomoven en alle opties of advies voor het fornuis.
Wij hadden al wel meerdere info ergens andere opgedaan vandaar dat wij zo
Snel konden beslissen.
Ik vond het wel spannend om zo de apparaturen te bestellen.
Nu moeten wij het nog gaan ondervinden.
Maar de service is goed ook na een schade van een levering is het heel goed opgelost en we hadden snel een nieuwe oven top.

J vd Meijden 13-11-2020

Goede service voor online klanten (ook toen pakket werd teruggestuurd en opnieuw moest worden verzonden)!

Chris Korsten 13-11-2020

Je wordt correct behandelt, de vraag was bij de bezorging willen jullie de doos even uitpakken om te kijken of het product niet beschadigd is. Dat was geen probleem er werd duidelijk verteld dat de verpakking niet me genomen werd ik begreep dat en voor mij was dat geen probleem. Ik voelde me prettig behandeld dankjewel.

Jaap 13-11-2020

Goede service / communicatie. Vragen worden snel en correct beantwoord. Levering was netjes op het afgesproken tijdstop met vriendelijke en behulpzame chauffeur. En als kers op de taart waren de prijzen waren scherp.

Paul 12-11-2020

Een goede combinatie van scherpe prijzen, uitstekende voorlichting en betrouwbare levering.

Albert 12-11-2020

Goede prijs.
Mijn vaatwasser was helaas niet op voorraad en heeft enige weken op zich laten wachten.
De communicatie omtrent de levering was voldoende.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de bezorger het verpakkingsmateriaal niet wilde meenemen waardoor ik zelf nog een keer naar de vuilstort moest met grote stukken piepschuim.

Nico 12-11-2020

Super geholpen in de winkel en datum afspreken met de monteurs verliep vlekkeloos.

Paul 12-11-2020

Prima service. Na het bestellen van de vaatwasser kreeg ik de volgende dag iemand aan de telefoon om de maten te checken. Bleek dat ik toch nog een foutje had gemaakt en het type toch niet paste. Dit werd gelijk telefonisch opgelost. Erg tevreden!

Leon 12-11-2020

Perfecte afhandeling en snelle levering.
Koelkast werd door chauffeur netjes binnen afgeleverd. De ETNA staat te ‘shinen’ in de keuken!!