Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Karin de Haan 18-11-2020

Goede winkel met professioneel personeel.
Ben super tevreden.
Vooral Roy de Vries is een goede verkoper. Legt alles heel goed uit en is behulp saam.

P. Peters 18-11-2020

No nonsens winkel, hadden producten snel nodig vanwege nieuwbouw. dat is prima gelukt.
In het voorjaar de apparaten dus dat komt nog.

T.C.Weenink 18-11-2020

Evdenals een vorige levering (afzuiginstallatie in keuken, ook nu weer 100% tevreden over Keukenloods. Snelle levering, bedankt!

Yvonne Steenvoorden 18-11-2020

Na telefonisch contact zeer goed geholpen met de keuze. Levering netjes op tijd!!! Ze bellen zelfs naar Smeg als ze zelf iets niet weten. Al met al BRAVO!

Bolsemius 18-11-2020

Natuurlijk zijn er tegenwoordig sites genoeg waar je van alles en nogwat kan bestellen. Keukenloods is bij ons vertrouwd en zonder gedoe. Altijd dikvoormekaar ;-)

Bennie 18-11-2020

Alles lekker duidelijk. Ook telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam. Afspraken goed nagekomen.

C.Hermsen 18-11-2020

snel gereageerd op de bestelling , bestelling goed verpakt en netjes op tijd bezorgd.

Frederik 18-11-2020

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop bij 'Keukenloods', snelle service, goede producten en een snelle levering. Ik zou 'm iedereen aanraden.

Keukenonderkast 18-11-2020

Correcte afhandeling van mijn aankoop.
Product is in uitstekende staat afgeleverd. Het product zelf, keukenonderkast, is van tp kwaliteit.
U hebt een tevreden klant.

jos 18-11-2020

Goed en deskundig geholpen. Advies gekregen over aantal db en energie gebruik. Kon de volgende dag de afzuigkap ophalen bij het magazijn. Zowel in de winkel als bij het magazijn vriendelijke mensen

Steven 18-11-2020

ik was niet de makkelijkste klant. Veel wijzigingen in toestellen en door corona een aantal maanden tussen eerste contact en uiteindelijke bestelling. Telkens werd ik goed ontvangen.

Hans Lammers 18-11-2020

Door de eenvoud van de site wandel je door het menu, door het keuzemenu zo in te stellen kun je vrij snel je keuze maken.

Bindels 18-11-2020

Goede info over leverdatum en tijdstip. Prima montage en goed werkend product.

Wouter 18-11-2020

10 maanden geleden de apparatuur voor onze nieuwbouwwoning op afroep besteld. Ondanks eerdere berichten dat de order compleet in het magazijn stond een dag voor levering te horen gekregen dat een deel van de apparatuur niet op de afgesproken datum geleverd kon worden. Ontbrekende apparatuur blijkt aan een andere klant geleverd te zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 18-11-2020

Beste Wouter,

Dat klinkt niet goed, mijn excuses voor deze gang van zaken! Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. Ik zoek graag uit waarom het mis is gegaan en dit pas op het laatste moment is gecommuniceerd.
Hiervoor verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Hans 18-11-2020

Omdat mijn inbouwvriezer en -koelkast aan vervanging toe waren ging ik op zoek naar nieuwe apparatuur. Na een tip van kennissen kwam ik bij de site van Keukenloods. Toen waren vervangende apparaten snel gevonden.
De bestelling verliep vlot en over plaatsing en afvoer van oude apparaten ben ik heel tevreden.

Roeland 18-11-2020

Snelle en nette levering, apparaat werkt naar behoren. Eerst in de winkel geweest en daar goed advies gehad en dus goed geholpen.

Meulendijks 18-11-2020

De service is zeer goed. Er wordt mee gedacht vanuit Keukenloods om ''uitdagingen'' op te lossen. Zo handelen ze naar wens van de klant en kan de klant toch verder mijn zijn planning. Keukenloods bedankt en de volgende keer zal onze aankoop ook bij jullie zijn.

J. Veenhof 18-11-2020

We hebben al vaker besteld bij Keukenloods. Goede service, fijne apparatuur en genoeg keuze.
De levering was keurig op tijd en netjes en veilig verpakt.

P 17-11-2020

Heb een inductiekookplaat gekocht bij keukenloods.nl, en ben dik tevreden met de plaat, het goede aanschaf-proces, en de snelle levering. Alles zoals beloofd. Aanbevolen.

Jeroen 17-11-2020

Prima, ik heb zelf opgehaald en alles goed geregeld. Wel indrukwekkend groot bedrijf.

Anneke 17-11-2020

Bestelproces is eenvoudig, bij het stellen van vragen komt er snel een respons. Echter het op de hoogte houden vanuit de Keukenloods m.b.t. de voortgang van de bestelling (later dan afgegeven datum) kan beter.

R. Zonneveld 17-11-2020

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering en uitstekende installatie. Apparaat werkend volgens verwachtingen.

Ben 17-11-2020

Ondanks het feit dat de prijs van de afzuigkap sinds een dag verhoogd mocht ik deze toch voor de lagere prijs kopen. NETJES !
Verder was de service de levering etc. ook 100% . Goede webshop!

R. Burgerjon 17-11-2020

De website was voldoende aanleiding om naar de Keukenloods te gaan. Wel kwamen we via de Tom tom aan de achterkant terecht, zodat we door een smal steegje naar de voorkant moesten lopen. Maar in de winkel werden we accuraat en met kennis van zaken geholpen. Ook de levertijd van twee weken bleek twee dagen te zijn ! De bezorger bracht de koelkast zonder problemen naar de 1e verdieping .

Johan 17-11-2020

Super geholpen! Een fraaie kookplaat met afzuiging aangeschaft. Snel gevonden op de overzichtelijke website dankzij de handige filter functies. Uiteindelijk telefonisch de bestelling gedaan omdat ik nog wat extra wensen had. Dat werkte prima. Product vervolgens zelf afgehaald en stond al netjes klaar. Hoewel gekocht als showroommodel, was het product nieuw in doos. Wat mag je nog meer verwachten. Top!