Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Peter 12-11-2020

Het (telefonische) advies was prima. Toen we twijfelde kregen we zelfs het advies om nog even te wachten. Een paar dagen later toch de Siemens oven besteld. De prijs was erg concurrerend. De bezorging één dag later, precies in de afgesproken tijdsblok.

MD 12-11-2020

Goed digitaal advies gehad via Whatsapp, over welke vaatwasser in onze keuken past en voldoet aan onze wensen/budget. Daarna duidelijke communicatie over de levering en afspraken over terugbellen werden direct nagekomen. Hele goede service dus!

Evy 12-11-2020

Enkele maanden geleden waren we op zoek naar een inductiekookplaat, toen ben ik (via Google) op deze site uitgekomen en heb ik mijn kookplaat besteld. Twee weken geleden begaf mijn vaatwasser het, aangezien ik erg tevreden ben met de aanschaf van mijn kookplaat ben ik meteen op keukenloods.nl ga kijken voor een nieuwe vaatwasser. Een wederom heel tevreden!

Bennie 12-11-2020

Had een vraag/opmerking over mijn aankoop en kreeg dezelfde dag al antwoord met een positieve oplossing.

Ouhammou 12-11-2020

Een bedrijf dat haar plicht doet zoals het hoort. Goede service en zeker een goede afhandeling.

K.Fung 12-11-2020

Op zoek naar apparatuur voor mijn nieuwe keuken kwam ik bij Keukenloods terecht. Ik ben zeer geduldig en vriendelijk geholpen ondanks vele vragen.

Uiteindelijk gekozen voor Keukenloods door de service dat ik heb ervaren tot moment van aankoop.

Top Service 12-11-2020

Top service. Gekeken op internet, gebeld voor informatie en zeer goed geholpen.
Levering product (waterkoker) was sneller dan verwacht.

Neethu 12-11-2020

Good and prompt service, nice options to select from..Everything went smooth as planned

JCS Laan 12-11-2020

Mooie winkel en uitstekende bediening. Ook de monteurs leverden goed werk. Service naar volle tevredenheid

R. Bekema 12-11-2020

Aankoop voldoet aan de verwachtingen. De Keukenloods heeft de inductiekookplaat volgens afspraak keurig op tijd geleverd.

Koolen 12-11-2020

Bestelling op tijd binnen.Oude magnetron meegenomen. Geen probleem ondervonden.

Kim Lankamp 12-11-2020

Prima service en een duidelijke afhandeling. Het pakket werd netjes bezorgd.

Fred 12-11-2020

Bestelling is goed verlopen en afgeleverd op de aangegeven dag. De bezorger heeft het zelfs voor ons in de keuken gezet. Top service.

Anita 11-11-2020

Scherpe prijs. Klantvriendelijk en een zeer goede service. Ze maken waar wat ze beloven en uitermate tevreden met de orderafhandeling incl. montage.

H. vd. Burg 11-11-2020

Was op zoek naar KITCHENAID 5KFE7T, en deze kon snel door keukenloods geleverd worden. De volgende dag al was dit artikel in huis. Heel blij mee, werkt ontzettend goed.

Ton Kierkels 11-11-2020

Een hele kundige verkoper.
Genoeg aanbod.
En in alle rust werden we begeleid naar de juiste keuze voor ons

W.v.d.Enden 11-11-2020

duidelijk op internet van het product goede aflevering geen problemen ben zeer tevreden

Marco Albers 11-11-2020

We zijn tevreden over keukenloods Roosendaal.
Hadden een probleem, maar dat is netjes opgelost.
Vandaar dat ik helaas geen 10 kan geven, maar zal volgende keer zeker wel weer zaken met jullie doen.

Dick 11-11-2020

Netjes geleverd op afgesproken tijd😄, aangesloten en gáán,wat een power met zo'n inductie fornuis.

Jet 11-11-2020

Zocht een koelkast en keukenloods had precies wat ik zocht, omdat het een inbouw koelkast betrof kregen we een mail met vragen over de afmetingen en vragen over de plek waar hij in moest, voor hun en ons ter controle of we wel het juiste zouden aanschaffen. Terwijl hij niet direct op voorraad was toch nog binnen een week keurig afgeleverd. Top 👍

Jolande Moll 11-11-2020

Wij zijn heel prettig geholpen door de verkoper van Keukenloods Rotterdam en komen zeker terug als wij apparatuur nodig hebben. Wij hebben een 9 gegeven omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering hoewel dat eigenlijk voor deze koop een 10 moet zijn.

T. Hovener 11-11-2020

We zijn vaste klant, hebben al meerdere wit goed artikelen gekocht, Zijn begonnen in Zaandam en nu gelukkig in Alkmaar. Is dichter bij de deur. Goed geholpen, snelle bezorging.

Sisabroodjes 11-11-2020

Uitstekend bedrijf, vakmensen, mooie overzichtelijke site en niet onbelangrijk, scherp geprijsd.
Heb alles laten installeren door inbouw.nl die dat in opdracht van Keukenloods heeft gedaan, super
tevreden mee, netjes gewerkt, duidelijke uitleg, snel en accuraat. Ben blij dat ik dat heb gedaan en
niet in eigen hand genomen, waar voor geld.

Gewoon prima! 11-11-2020

Van bestelling tot levering, niets op aan te merken. Gewoon prima alles. Erg blij met mijn aankoop.

Ad van Leeuwen 11-11-2020

Goede en scherpe prijs, en ook goed meegedacht met verschillende opties en alternatieven.
Kortom: uitstekende afhandeling.