Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20007 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3184 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 21-05-2019

Goede ervaring opgedaan. Een vaatwasser in de aanbieding besteld. Was vervolgens niet meer leverbaar, werd netjes gebeld met de mededeling dat ik een nieuwer type kreeg voor dezelfde aanbiedingsprijs. En op tijd geleverd, binnen een dag. Ook heel goed dat ze me opbelde en vroegen wat de afmetingen waren van de nis in mijn keuken, als check. Prima!

Eline 20-05-2019

Direct na het plaatsen van de bestelling werd er contact opgenomen om te controleren of het keukenblad de juiste afmeting had voor de bestelde kookplaat. Daarna ook zeer prettig en snel geholpen bij het inplannen van de monteur.
Installatie werd gedaan door 2 vriendelijke jongens die duidelijke wisten waar ze mee bezig waren en en erg oplossingsgericht waren. Dergelijke service heb ik nog niet eerder meegemaakt. Complimenten!

Nooit meer Keukenloods 20-05-2019

Helaas hebben wij slechte ervaringen met deze firma, vorige jaar voor de bouwvakvakantie spullen aangeschaft voor onze keuken die medio december geplaats zou worden lekker op tijd dus!, één deel was geleverd in December, echter het fornuis moesten we nog ruim 2 maanden op wachten, pas in Februari 2019 geleverd, geen alternatief of korting helemaal niks.
2 maanden lang niet kunnen koken....!

Moet je nagaan dat we ruim een 1/2 jaar gelden hebben besteld en niet eens op tijd kunnen leveren.

Voor ons NOOIT meer keukenloods....

Anna 19-05-2019

ik vind deze shop zeer overzichtelijk en er is een ruime keus aan artikelen.
Bovendien kan je de artikelen vergelijken, wat erg handig is.
Ik heb een inductie kookplaat in de winkel gekocht omdat deze dichtbij mijn huis is. Bovendien was hij aantrekkelijk geprijsd

M 19-05-2019

Keukenblad gekocht voor renovatie van een bestaande keuken. Goede service en hulp van de winkel, ook telefonisch en per e-mail. Het blad is mooi en precies zoals we wilden.

Cos 19-05-2019

Goede en correcte service en levering
Contact met keukenloods heelmprettigven vakkundige mensen en behulpzaam !

Wouter 19-05-2019

Veel keus. Goeie service.
Een beschadigde handgreep, per omgaande vervangen.

Vera 19-05-2019

Prima prijs, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen. Zelf bezorgmoment kiezen is erg fijn!

Joop Roest 19-05-2019

Prettige hulp bij telefonisch contact voor vragen over het product en toebehoren en later het wijzigen van de order.

Anja & Hans Tolstra 19-05-2019

Een deskundige, vriendelijke en gedreven verkoper, zeer ruim assortiment. Op deze winkel geattendeerd door P & E Installatiebedrijf uit Zaandam. Het vervolgtraject na de aankoop tot en met de levering stond in het teken van een heldere en accurate administratie, zodat het traject goed kon worden gevolgd.

Richard 18-05-2019

Goede, heldere communicatie. Enige minpunt is dat je dagelijks een rappel krijgt om afmetingen op te geven, maar het positieve is dan weer wel dat je zeker weet dat je nieuwe apparatuur past.

Jasper_tb 17-05-2019

Reeds eerder bij KEUKENLOODS.NL apparatuur besteld en goede ervaringen gehad. Komens afspraken na en telefonisch goed bereikbaar voor advies en overleg. Prijsstelling van hun offertes zijn in mijn ogen zeer scherp en leveren zeer vlot. Een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Peter Schaap 17-05-2019

Sortering is gigantisch tegen bodemprijzen, daarnaast nog gratis bezorgen en de service daar om heen.

Bianca 17-05-2019

Duidelijke site! Je kunt prima producten vergelijken. En de producten zijn een stuk goedkoper! Erg fijn. Snelle service!

LK 17-05-2019

Directe /correcte afwerking van het gekochte product . Leuk en attent personeel

Marja 17-05-2019

Overzichtelijke site, prijs-kwaliteit goed, communicatie uitstekend, levertijd in overeenstemming met de afspraak.
Technische vraag over warmte-afgifte van oven aan de kastjes, die er naast zijn geplaatst konden we niet kwijt. Zelf moeten zoeken op internet en met Whirlpool geprobeerd te bellen, maar geen antwoord gevonden.

Lidy van vliet 16-05-2019

Super service en prima apparaat.wij zijn tevreden.. Levering en bezorging keurig op tijd..

Marcel 16-05-2019

Goede duidelijke website, bestellen en volgende dag binnen.
Eerder ook al producten besteld hier.
Top.

Milène 16-05-2019

Gebruiksvriendelijk, correct en vlotte service. Vooral de prijs sprak mij aan. Deze toestellen zijn heel wat goedkoper dan in België.

NvH 16-05-2019

Dit was de tweede keer dat ik bij de Keukenloods apparatuur heb gekocht.
Ik ben heel klantvriendelijk en goed geholpen. De verkoper nam hier ook de tijd voor.

John 16-05-2019

kwaliteit - prijsverhouding, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Huub 16-05-2019

In eerste instantie heb ik gemaild om informatie te krijgen over een bepaalde combimagnetron. Binnen zeer korte termijn kreeg ik de informatie, correct en duidelijk. Ook de toon van de mail was prettig en vriendelijk. Het telefonisch contact met het bedrijf ivm nog een vraag was ook duidelijk en prettig. De prijs van het apparaat was zonder meer goed, maar nog meer van belang voor ons was de service van het bedrijf. Wij hebben vervolgens het product besteld. De levering was volgens afspraak en binnen het opgegeven tijdsbestek( voor ons heel belangrijk)

Astrid 16-05-2019

Helaas is er geen communicatie met de installateur. Onze wasmachine werd geleverd en zou op de 2e etage (zolder) worden geinstalleerd. Helaas komt er dan een (1) persoon, waardoor de machine alsnog niet geplaatst kon worden. We hebben, na veel telefoontjes, weer een nieuwe afspraak moeten maken en moesten nog langer op mijn wasmachine wachten.
Officiele reactie van Keukenloods 16-05-2019

Beste Astrid,

Wat vervelend dat er miscommunicatie is geweest over de bezorging en de installatie. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken wat er precies mis is gegaan! Alvast bedankt!

Groet, Emma

Orry en assie 16-05-2019

Wij hebben een vaatwasser gekocht doordat de verkopers een eerlijk advies geven naar de wensen van onze vragen de verkoper was vriendelijk en luisterde goed,door zijn geduldige aanpak en rust hebben wij snel besloten om er een te kopen,maar dit is niet onze eerste aankoop bij keukenloods we hebben ook een koelkast, droger,wasmachine en nu vaatwasser erbij en de bezorging ook top thanx voor alles.

M.Lam 16-05-2019

Wij zijn zeer goed geholpen. De medewerker geeft goed advies, werkt alles keurig voor je uit. Past iets niet dan wordt er meegedacht over de mogelijkheden. Levering helemaal top en ook de installatie van de keuken ging helemaal goed. Wij zijn zeer tevreden!

Jack 16-05-2019

Keukenloods is niet alleen gericht op verkoop maar adviseert en biedt ook (goedkopere) alternatieven. Daarnaast zijn de prijzen voor hun artikelen echt heel scherp. Voor je tot aankoop overgaat even op keukenloods.nl kijken.

Cris 16-05-2019

Goed geregeld, fijne medewerkers, prima afspraken. Dat zouden er meer mogen doen....

Chantal 16-05-2019

De verkoop is super, levering is super maar een minpunt: als er gemonteerd moet worden dan is plannen toch wel heel lastig dus dat is absoluut een verbeterpunt.

Inge 16-05-2019

Nette aardige en behulpzame werknemers. Er werd duidelijk antwoord gegeven op mijn vragen.

F. Aalderink 16-05-2019

Fijne telefoonverkoop, vriendelijk en er wordt goed meegedacht!!
Het in delen leveren van de goederen verliep vlekkeloos!
Ben zeer tevreden!

Sher 16-05-2019

Produkt zijn de onderdelen van novy geweest. Waarom ik 3 sterren hebt gegeven is omdat de service geen 10 sterren verdiend. Ik wordt constant aan de lijntje gehouden betreft de levering en als ik de filiaal rotterdam bel over informatie van mijn bestelling, dan wordt ik door een medewerker zeyneb kort en krachtig te woord gestaan dat ik gebeld wordt als het er is. Ik probeerde haar uit te leggen dat mij meerdere keren is toegezegd via de whatsapp dat mijn bestelling die zelfde dag binnen zou komen en of zij mij dezelfde dag kon bellen omdat ik de produkt met spoed nodig had en een week eerder zou krijgen. Medewerker blijft hetzelfde herhalen wat ik overigens als erg ververlend ervaarde. Ik kreeg duidelijk niet het gevoel dat ik gehoord werd. Na mijn boze whatsapp bericht aan het einde van die dag werd ik volgende dag gebeld door Zeyneb die mij melde dat de bestelling er gister eigenlijk al was maar ze was er niet aan toe gekomen om mij te bellen hierover. WAT!! Een ander collega Daan had mij wel perfect geholpen en was bij mijn eerste bestelling meteen gaan kijken of mijn bestelling er al was. En het was er!

Ik heb nu ook mijn restante onderdelen van novy elders besteld die het wel netjes op tijd kan leveren en die wel medewerkers heeft die je het gevoel geeft om je goed van dienst te kunnen zijn en niet het gesprek afraffeld!

Sander 16-05-2019

Ruime keuze, snelle en correcte levering, mogelijkheid om achteraf te betalen.

Antoine 16-05-2019

Nadat ik vorige week een warmtepompdroger had gekocht en dat goed was verlopen heb ik een kitchenaid keukenmachine gekocht voor moederdag. Besteld op vrijdag en zaterdags in huis met DHL. Duidelijk geinformeerd door DHL dat het tussen 11 en 3 geleverd werd. Top gedaan en op tijd voor moederdag.

Kitty Winnubst 16-05-2019

Geweldige service, dachten met ons mee. Kortom....Goed geholpen. Wij zijn heel blij met de whirlpool combi oven !!

Gert Baart 16-05-2019

Heel goede kwaliteit keuken meubels en al in elkaar gebouwd netjes afgeleverd al met al top.

Jos 16-05-2019

goede kwaliteit/prijs verhouding, komen afspraken na, leveren goede service.

Wilma 16-05-2019

Ik moest snel een keuken voor op kantoor. Ik werd hier zeer goed geholpen er werd geluisterd en mee gedacht. En binnen 1 week had ik de keuken die op voorraad was. Beter dan de winkel in Almere daar ben ik al ruim 2 jaar bezig om mijn keuken in orde te krijgen.

Noorlander 15-05-2019

Voor de aankoop had ik wat vragen en ben zeer goed te woord gestaan door ter zake kundige medewerkers;leveringen verliep volgens afspraak en snel.

j.kooy 15-05-2019

De website geeft mij goede informatie en hierdoor wist ik precies wat ik ging kopen. De prijs is heel concurrerend en de bezorging was volgens afspraak, dus correct op tijd en ruim van te voren al aangegeven. Voordeel is ook dat op meerdere plaatsen in het land winkels zijn.

Marco 15-05-2019

Prima webshop, veel filter mogelijkheden. Na bestelling belletje gehad of ik van een aantal technische voorwaarden op de hoogte was. Wel ander type gehad dan besteld maar dat was geen probleem, technisch compleet hetzelfde.

Betteke 15-05-2019

Snelle en keurige levering op de aangegeven tijd. Prima prijs en oude afwasmachine werd meegenomen. Fijn!

Ievie 15-05-2019

Tjonge zeg wat scheelde de prijs enorm bij wat ik in de winkel moest betalen, koop niet vaak iets op internet maar deze stap was wel heel snel gezet hoor en snel geleverd ontzettend blij mee aanrader

Heijligers 15-05-2019

Ik heb voor de derde keer bij jullie aankoop gedaan. Deze keer een simens oven. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Kreeg eerlijke en goede advies wat ik zeer op prijs stel. Daarom ga ik volgende keer ook bij keukeloods bestellen. Snel en vakkundig geholpen. Top mannen!

Antoon 15-05-2019

Ik had mijn oog laten vallen op een model plafondafzuiger die niet meer leverbaar was. Ik kreeg erg snel een goede aanbieding voor een goed alternatief. Levering was supersnel en conform afspraak. Nette afhandeling. Heel tevreden. Of die werkt weet ik nog niet want de installatie moet nog plaats vinden. Maar mocht er iets zijn dan heb ik alle vertrouwen dat dat opgelost wordt. Top bedrijf.

Jan Heykoop 15-05-2019

duidelijk site, makkelijk te bestellen, aflevering exact op afgesproken tijd met een tel. vooraf - door een vriendelijke jongen

KO 15-05-2019

Uitgebreid de verschillende afzuigkappen vergeleken op de site en uiteindelijk gekozen voor een Siemens plafond unit. (Volgens mij delfde als een 300 euro duurdere Bosch) Info op site was voldoende en de prijs scherp. De bezorging was 5 dagen later zonder probleem met een tijdslot van een paar uur (om 7 uur ochtends). Afzuigunit is inmiddels ingebouwd en functioneert zoals verwacht.

Willem Voigt 15-05-2019

Dit was de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van Keukenloods, en weer was het erg goed, op tijd,aardige jongens en behulpzaam. En vooral meedenkend, lieten mij weten of de maten klopte, en adviseerde mij een ander toestel, die nog goedkoper was ook, nou wat wil je nog meer, helemaal top

D. J. Lub 15-05-2019

Snelle en kundige afhandeling van mijn vraag. Ook snelle en correcte levering.

Ad van Deursen l 15-05-2019

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat deze bij de prijsvergelijking het goedkoopste uit de bus kwam bij de aanschaf van mijn SIEMENS wasmachine die de consumentenbond als beste koop beoordeelde. Keukenloods kon ook de dag na bestelling leveren.

Jouelle 15-05-2019

Wij hebben een zeer goede ervaring met keukenloods,indien we nog iets nodig hebben zouden we het zeker weer bij deze firma bestellen!