Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2411 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Roggeveen 23-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De service was beleefd en to the point. De plaat arriveerde op tijd.
De installatie ging gesmeerd.
Ik weet niet meer te bedenken wat ik kan schrijvrn, dus dit moet voldoende zijn.
Vriendelijke groet.

CS 23-10-2018 Via de website gekocht

Top service!! Een echte aanrader voor keukenapparatuur.

Snel, scherp en steeds dubbel check of alles klopt. Fijne en betrouwbare leverancier en ook de aflevering precies op de tijd zoals afgesproken

Ellen 23-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Denken met je mee , daardoor wordt keuze makkelijker, klantvriendelijk, snelle levering en top service!

Naomi Lijbaert 23-10-2018 Via de website gekocht

Goed, zoals je het wenst.

Veel keus en scherp geprijsd. Voldoende informatie geboden en snel en netjes thuis afgeleverd. Kortom service zoals je mag verwachten. Top!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Gerl 23-10-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Komen hun afspraken na, luisteren goed en geven advies. Vriendelijk personeel, goede service bij bezorgen etc

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Schouten 23-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop en MontageAfzuigkap

De aankoop via de PC ging goed De montage laat te wensen over. Bij de eerste afspraak (die wel extra betaald diende te worden) heeft er geen montage plaats gevonden Een monteur heeft wat foto gemaakt en kon geen boorgaten maken omdat hi geen goede boor bij zich had. De andere persoon was alleen de chauffeur van de (gehuurde) bus? Bij de tweede afspraak ging het boren goed maar werd er niets afgewerkt. Alleen de Kap is gemonteerd. Bovendien de koolfilters waren er niet bij en moesten nabesteld worden. Dit dient beter te worden aangegeven op de Website?

Officiele reactie van Keukenloods 23-10-2018

Beste Gerard,

Wat vervelend dat er wat dingen mis zijn gegaan. Ik hoor graag via emma@keukenloods.nl wat jullie ondernummer is dan kan ik het even uitzoeken! Alvast bedankt!

Groet, Emma

J. 23-10-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens

Prijs-kwaliteit was erg goed, alsmede de service en communicatie over de bestelde producten en de levertijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn Valk 23-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Zuid

Goede service en prijs

Een keurige nette winkel in Rotterdam Zuid. Netjes geholpen en kon de vaatwasser gelijk meenemen. Alles voor een mooie prijs.

R. Snoeijer 23-10-2018 Via de website gekocht

Zeer breed assortiment en snelle levering incl. retournemen.

Ik heb voor Keukenloods gekozen vanwege het grote assortiment. Ik zocht een vaatwasser die in onze bestaande keuken paste en voorzien moest zijn van een bedieningspaneel in het front . De keuze bij Keukenloods was zeer uitgebreid en voor een zeer scherpe prijs werd er uit voorraad geleverd , zodat we geen dag zonder werkend apparaat zaten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Thomas 23-10-2018 In de winkel gekocht
Kuip

Prima service!

Erg goed geholpen in de winkel en daarom besloten om hier de keuken te kopen.

Leveringsdatum op laatste moment nog moeten wijzigen. Dit was geen enkel punt. Top service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michael van Doorn 23-10-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten

Fijne service en snelle response

Winkel was lekker dicht bij huis. Snelle levertijd. Duidelijke communicatie. Vriendelijk personeel.

Site kan iets duidelijker.

alise 23-10-2018 Via de website gekocht

smeg fornuis 90 cm

zeer snelle en correcte levering ben erg blij met mijn fornuis eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te reinigen ook voor de pannen is ruim voldoende plaats op de branders. de ruimte onder de oven ideaal om de bakplaten en roosters in op te ruimen kortom voor mij het ideale fornuis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joop Jansen 23-10-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Niets dan goeds!

Een duidelijke winkel met goeie opstellingen en de verkoper spreekt duidelijke taal, geen gelul van "die is goed, heb ik zelf ook"

Ber 23-10-2018 Via de website gekocht

Super snel vriendelijk !

Een duidelijke en mooie website . Alles staat netjes beschreven . Een fijne winkel website echt blij dat ik deze gevonden hebt. Ik zal in de toekomst er wel vaker op winkelen !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid Velland 23-10-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service.

Medewerkers hebben kennis van zaken. En luisteren goed naar wat je wil. Daarop komt hun advies van gevraagd produkt. Met uitgebreide informatie en duidelijke uitleg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kempenaar 21-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Geweldige service. Goed op de hoogte worden gehouden omtrent de status van de bestelling.
Na het plaatsen van de koelkast, bleek hij stuk te zijn. Gebeld met Keukenloods, gaven ons meteen de keuze om een monteur, of een nieuw product te sturen. Geen probleem, en of vragen.
Service is geweldig, prijs is prima.
Onze droger deze week kapot gegaan, gaan uiteraard bij Keukenloods een nieuwe bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 21-10-2018 In de winkel gekocht

Goede Service!

Ze zoeken samen met je naar het juiste product. Als iets niet goed gaat, wordt er naar een oplossing gezocht.

Krt 21-10-2018 In de winkel gekocht

Snelle levering

Goede voorlichting en informatie gegeven door medewerkers en snelle levering van apparaat. Er is ook veel keuze

Familie van Boven 21-10-2018 Via de website gekocht

Snel gewerkt door vriendelijke chauffeur

Goede informatie aan de telefoon.
Ook goed op de hoogte gehouden door hen, wanneer het product er zou zijn.
En daarna nog een goede monteur die snel klaar was, top dus.

Jose Glorie 20-10-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

keukenloods

Goed geadviseerd in de winkel. Helemaal tevreden met mijn aankopen die ik gedaan heb bij keukenloods. Vriendelijk geholpen door iedereen.

Wido 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede en veilige bezorging en oven past precies!

Zeer tevreden met de aankoop! De oven die wij wilden was niet meer leverbaar. Daarvoor in de plaats hadden ze een andere net zo'n goede oven voor ons geregeld, die volgens hen ook precies zou passen. En dit klopte! Super :)

R.van Dinter 19-10-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling

Scherpe prijs Duidelijke afspraken en Goede service.
Levertijd langer dan verwacht maar keurig afgehandeld.

M. 19-10-2018 Via de website gekocht

Service en product waardeloos !

Bij de Keukenloods heb ik na advies een Bauknecht vaatwasser gekocht en laten installeren. Na installatie blijkt dat apparaat meer dan 60db geluid geeft, direct gemeld dit wil ik niet vaatwasser moet terug. Antwoord dat kan niet hij is helaas al ingebouwd door ons er moet een monteur bij komen. Monteur geweest geluid iets minder maar nog steeds trillend door de woonkamer. Maar een nieuw apparaat dat niet retour kan ? Ik vind dat een waardeloze service en het is een waardeloos apparaat met hoop herrie die blijkbaar niet retour kan binnen 14 dagen ? Sorry maar zeer slechte service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 23-10-2018

Beste M.

Ik heb inmiddels van mijn collega begrepen dat jullie contact hebben gehad en dat er een afspraak is gemaakt met de leverancier. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma.

Kinga 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede site, goede prijzen

Verwerking van de order kon sneller,. Duidelijke afspraak over de levering. De site is overzichtelijk en de prijzen zijn goed.

Eef 19-10-2018 Via de website gekocht

Mooie koelkast

Een mooie koelkast uitgezocht. Deze werd keurig netjes geleverd binnen een normale tijd. Goede communicatie rondom de levering en de levering op de plek van bestemming namelijk tot in de bijkeuken.

René 18-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service,

Snelle levering, goede bezorgdienst, oude apparaten hebben ze afgevoerd. perfect gewoon. Zelfs zonder extra kosten op de eerste verdieping gebracht.

Grubben 18-10-2018 Via de website gekocht

zeer correcte medewerkers waar ik mee heb gesproken.

Vertrouwde en gemakkelijke site.
Medewerker die de vaatwasser kwam brengen was heer vriendelijk en geduldig, waren maar alle chauffeurs zo vriendelijk. Tot nog toe zeer tevreden over het product.

Smeltink 18-10-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Service Keukenloods is groots

Via mondreclame zijn wij bij de Keukenloods terechtgekomen.
De service en klantvriendelijkheid waren zeer goed.

J.Witting 18-10-2018 In de winkel gekocht

vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, echter de communicatie onder elkaar en naar ons had beter gekund.
Zo was vergeten om de materialen te bestellen, zodat de werkzaamheden een paar weken laten werden uitgevoerd,
Echter werkzaamheden keurig uitgevoerd. Prijzen zijn goed. we hadden voor deze werkzaamheden meerdere offertes opgevraagd. Keukenloods was verreweg de goedkoopste.

Max Laarman 18-10-2018 Via de website gekocht

Bosch afzuigkapdwk98pr60

Zeer correct, vriendelijk en kundig personeel aan de telefoon. Men heeft verstand van zaken. Luisteren goed naar de behoeften van de klant.

Leny Huisman 18-10-2018 In de winkel gekocht
waddingsveen

Siemens-Vaatwasser

Via de websitezijn wij bij de winkel in Waddingsveen beland daar deze het dichts bij onze woonplaats is Vriendelijk personeel neemt de tijd en aandacht voor je met ruime keuze in de winkel

Frank 18-10-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service, goede kennis van zaken

Goede service, goed geholpen. De prijs is bij zelf afhalen erg gunstig.
Deskundig advies waardoor wij goed geld bespaard hebben.

Egges 18-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede, eerlijke advies, service en levering

Ik heb het gewoon via de stenen winkel besteld, waarbij ik super uitleg heb gekregen en advies. De winkel heeft het voor mij besteld en alles geregeld. Top

P Bruijn 17-10-2018 Via de website gekocht

Sympathieke helpdesk, administratieve organisatie mag beter

Na enig zoeken op t internet uitgekomen bij keukenloods, puur op prijs. Omdat het bestellen in de webshop misging, heb ik gebeld en daar werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Na enkele vragen kon ik bij mijn eerste keuze blijven. De leverdatum hing echter af van hoe snel de fabrikant kon leveren. Dat bleek pas na drie maal bellen duidelijk. Zelfs de bezorgtijd werd pas een dag later bekend gemaakt dan beloofd. Allemaal geen halszaak, maar wel iets dat verbetering kan gebruiken. Bereidwilligheid aan de telefoon is groot en vriendelijkheid dito, maar het bezorgen kon beter

R. Kuiper 17-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon goede service

De scherpste prijs die ik heb kunnen vinden online en ook nog korting gekregen voor de afname van meerdere apparaten. Door een communicatie misverstand zou de bezorging later geschieden. Dit is opgelost door een spoedlevering. Wat ze daarin vergeten waren te vertellen is dat ze dan niet naar boven tillen en dat als ik de oude apparaten kwijt wilde ik deze op de begane vloer moest hebben. Kleinigheidje maar had wel verteld mogen worden. Aan de andere kant maakte de prijs dit zeker wel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Elise 17-10-2018 Via de website gekocht

keukenloods is top!

Wij kopen al jaren al onze inbouwapparatuur bij keukenloods. Prima site, duidelijke communicatie en het inbouwteam is vriendelijk en werken heel netjes. Enige minpunt was het lange wachten (3 weken) tot er een plekje was bij het inbouwteam. Dit was in de vakantieperiode/bouwvak. Waar wel eerlijk en helder over werd gecommuniceerd! En dit was de eerste keer dat het zo lang duurde, dus geen probleem!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

P-kok 17-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Prima service

Goed advies van de medewerkers in de shop.
Snelle en vakkundige monteurs die het plaatsen van de inductieplaat hebben verzorgt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A M 17-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden!!

Goede service en groot assortiment. Via de telefoon geven ze ook goede informatie. Ze werken ook mee als de montage geregeld moet worden.

Lars 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, duidelijk afspraken en kundig personeel.

Gevonden via internet en er blijkt ook een filiaal in de buurt te zitten waardoor ik de spullen ook kan afhalen. Maar daar het grote artikelen waren heb ik ze thuis laten afleveren, prima communicatie hierover met duidelijke afspraken over wanneer het geleverd werd. Van te voren werd er nog contact opgenomen over de inbouw koelkast om ervoor te zorgen dat deze inderdaad in de kast past.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie van Boven 17-10-2018 Via de website gekocht

Snel gewerkt door vriendelijke chauffeur

Goede informatie aan de telefoon.
Ook goed op de hoogte gehouden door hen, wanneer het product er zou zijn.
En daarna nog een goede monteur die snel klaar was, top dus.

Duco 17-10-2018 Via de website gekocht

Keurig op het aangegeven tijdstip geleverd.

Ik heb gekozen voor de Keukenloods omdat deze de door mij uitgezochte koelkast het goedkoopste kon leveren. Men checkte nog netjes of ik de goede had gekozen, met de waarschuwing voor de maatvoering. De levering was netjes. (al was het 07.00 uur dat de bel ging en de vrachtwagen(klep) ook gehoord is door de buren.., hihi) De oude koelkast werd al losstaand uit de keuken meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marianne 17-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service

De uitleg , de service alles was prima geregeld en keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd !
Ook de nalevering !
We zijn zeer tevreden !

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rocks 17-10-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

De verhouding tussen de prijs en kwaliteit is uitstekend. En de levering was erg snel. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Clarie 17-10-2018 Via de website gekocht

Prima levering

De levering van de stofzuiger was snel, en deze was goed verpakt.
De bestelling op de website ging makkelijk met een goede omschrijving van het product.
Ik vond de stofzuiger die ik wilde hebben voor de beste prijs.

T. L. 17-10-2018 Via de website gekocht

goede winkel

Het is een goede winkel met een groot aanbod en heel gunstige prijzen.
Als je een vraag hebt word je snel geholpen door deskundige mensen. Er wordt echt mee gedacht.
Fijn is dat er geen verzendkosten zijn en dat de oude apparaten worden meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 17-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ik koos voor Keukenloods omdat zij deze uitstekende koelkast voor verreweg de laagste prijs konden leveren. De levering en de communicatie daarover vergde enig geduld, maar wat maakt dat uit als je nu weer jaren vooruit kunt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat is beloofd!

Vriendelijke bediening, goede prijs en groot assortiment. Toestel bleek op dag van afhalen weer iets goedkoper te zijn geworden, dat werd door de klantenservice perfect afgewikkeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees den Hartog 17-10-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld en snel

Goede website en snel geleverd kan niet beter.
Zondag besteld en maandag geleverd
Tijdens levering was ik niet op afleveradres chauffeur was zo vriendelijk om even op mij te wachten.

Johan 17-10-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd en ze doen wat ze zeggen.

Alles zo als afgesproken. Prima geleverd op de afgesproken tijd en plaats en tot op de plek neergezet zoals afgesproken en oude machine weer meegenomen.

Patrick 17-10-2018 In de winkel gekocht
Zwaag nh

Goed geregeld, probleemloos volgens afspraak

Ik zocht een vervangend inbouw model koel/vries. Al snel werd een model geadviseerd qua maten en mogelijkheden. Bij bestellen bleek deze vervangen te zijn door een duurdere opvolger. Uiteindelijk kreeg ik de opvolger voor de prijs van zijn voorloper wat snel honderden euro voordeel opleverde. "we willen geen discussie, we willen dat u tevreden bent..."waauw dat had ik in jaren nergens meer gehoord! De montage en levering liet ik daarom ook door keukenloods uitvoeren. Dat project verliep precies volgens afspraak. Een keurige welwillende en technische monteur die in no-time de nieuwe set inbouwde en werkend opleverde. Een aanrader waar ik zeker weer terugkom! Keukenloods team bedankt, het is TOP!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -