Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2434 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Ilise 12-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Zeer vriendelijke behandeld bij de keukenloods in Amsterdam Zuidoost. Er wordt alle tijd genomen per klant om de zaken af te handelen. Wij werden in de wacht gezet met een lekker kopje cappucino. Daarna uiterst snel en naar tevredenheid geholpen.
Had een wasmachine (kleintje) zelf opgehaald. Bij thuiskomst bleek deze een fabricage fout te helpen. Binnen drie dagen had ik een nieuwe wasmachine, zonder problemen, in huis en het was ook nog gebracht. Ondanks alleen levering aan huis heeft de desbetreffende jongeman de wasmachine helpen dragen. Betere service had ik me niet kunnen wensen.
Dik te vreden!

Herms 12-12-2018 Via de website gekocht

mijn keuze viel op Keukenloods omdat ik hier een oven kon bestellen die ik uitgezocht had. Echter, na betaling bleek die niet leverbaar te zijn, en kreeg ik een andere (betere) aangeboden voor hetzelfde bedrag. Prima service.

R Rei 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, ook bij fouten bereikbaar en goed hersteld😁
Levering sneller dan aangegeven. Top.

Joop 12-12-2018 Via de website gekocht

Een duidelijke website en concurrerende prijzen.
Levering zeer snel en was volgens afspraak.

wil 12-12-2018 Via de website gekocht

Een duidelijke webside, een vlotte levering en ook nog het voordeel van black .

Frank 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snelle levering, prima prijs. Nog extra vraag gekregen of we de juiste vaatwasser hadden besteld. Na doorgeven van wat ons oude type was, kwam al snel het antwoord dat de bestelde een passende vervanger is. Moment van bezorging werd ook duidelijk gecommuniceerd. Netjes in de avonduren afgeleverd en oude vaatwasser retour genomen.

Lotje 12-12-2018 Via de website gekocht

Een combi oven online besteld. De oven bevalt zeer goed. Maar ook de service was prima. Je kon betalen bij leveren met pin. Via de e-mail werd je goed informeert over verzenden en wanneer ze komen. Bezorger was zeer vriendelijk. Al met al geen negatief iets te bedenken.

Leijnse 12-12-2018 Via de website gekocht

Via de site heb ik een afzuigkap besteld waarbij aangegeven werd dat deze geschikt was voor recirculatie, inbouw in het plafond en voorzien was van een afstandsbediening. Precies wat wij zochten! Bij levering en na inhuren van een installateur bleek dat de afzuigkap niet geschikt was voor recirculatie. We hebben contact opgenomen met de servicedesk van keukenloods waarbij er inderdaad werd geconstateerd dat de informatie op de site foutief was. Geadviseerd werd om contact op te nemen met de servicedesk waar ze mij een passende aanbieding zouden doen. Inmiddels zijn we bijna 1 maand verder en is de ''passende oplossing'' een afzuigkap van een ander merk met bijbetaling van 200 euro. Ik heb nog geen afzuigkap, een rekening van de installateur en een gat in mijn plafond. Bij het laatste telefoongesprek werd aangegeven dat, wanneer ik een duurder product uitkies, ik er ook niet van moest kijken dat ik moest bijbetalen...

siem en ria buis 12-12-2018 Via de website gekocht

goed geholpen bij de aankoop van onze inductiekookplaat, aangaande de stroom voorziening wat en welke mogelijkheden,
prima gedaan!!! de kookplaat werkt zoals verwacht.

henryvme 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en goedkope web-winkel. Maar ook - in tegenstelling tot alle anderen: echte mensen die deskundig advies en perfecte service bieden.

Peter 12-12-2018 Via de website gekocht

Ze hebben een mooie showroom en goed en aardig personeel . Veel keus uit de beste merken . Zeer goede ervaring .ook pas betalen bij levering is geen probleem .

Vronie 12-12-2018 Via de website gekocht

Deze winkel heeft een praktische site die het product goed tentoonsteld, duidelijke uitleg geeft en veel foto's van het product beschikbaar stelt. Zo zie je wat je koopt. Het bestellen gaat erg gemakkelijk en is overzichtelijk. De communicatie na het bestellen tot aan de snelle levering is echt geweldig!

Mar 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede shop, met goede prijs, alleen jammer dat het totaal niet duidelijk was wanneer de levering zou zijn.
Wel meteen (binnen het uur) antwoord gekregen toen ik een vraag daar over stelde, maar dat gaf niet veel duidelijkheid.
Het zou die dag (donderdag) bij hun binnenkomen en ik zou van postnl een track&trace code krijgen.
Dat gebeurde helaas pas vrijdag iets voor zessen en de levering was zaterdag rond de middag (was maandag iets voor vijven besteld).

Yvonne 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede rijzen, vriendrlijke en behulpzame klantenservice

Rene.de.k 12-12-2018 Via de website gekocht

De winkel zelf is op zich prima alleen de afleverdienst waren we niet zo over te spreken. De koelkast die we besteld hadden werd neergezet en weg was de beste man. Niks uitpakken en aansluiten en zeker niet de verpakkingsmaterialen meenemen. Hij was voor mijn moeder van bijna 80, dus uiteindelijk moest ik er toch nog speciaal heen om hem aan te sluiten. Ook zat de sleutel om de stelpoten te verstellen er niet bij, dus moest ik ook nog eens 2x rijden. Al met al geeft dat uiteindelijk toch een slecht gevoel. Geen dikke onvoldoende omdat de prijs verder wel oke was.

Jessica 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, duidelijke afspraken. Oude apparaat mee retour. Wel aangeven.
Wat wel jammer was, dat de verpakking er niet afgehaald werd. Je moet kunnen beoordelen wat je gekregen hebt. Uiteindelijk was het goed.

Gerda 12-12-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf, goeie service, snelle levertijd en niet duur
Groot assortiment

Geert 12-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen, prima service en super prijzen. Zowel laten bezorgen en zelf afhalen is bij beide bestellingen soepel verlopen. Alleen indicatie levertijd zou misschien nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Tjeu Cox 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website met scherpe prijsstelling. Telefonisch goed bereikbaar en duidelijk in advies en voorwaarden.
Bestelling snel en correct. Geen vooruitbetaling. Aflevering aan huis of aan het bedrijf afhalen (scheelt afleveringskosten).

Herman 12-12-2018 Via de website gekocht

Een service zoalsik gewend was van keukenloods

Goede en correcte afwikkeling van de bestelling
Voldoende mail wisseling en op tijd geleverd ondanks deze drukke tijd

Tom Klaassen 12-12-2018 Via de website gekocht

Mijn afzuigkap was kapot, zelf dit bedrijf gevonden op google en direct benadert met mijn afmetingen en budget. Ik kreeg een snelle reactie van het klantenteam en kon daar de bestelling afronden. Het product was voorradig, alleen moest ik even wachten op een plekje bij de monteur / installatie team. Na 2 weekjes wachten kon de afzuigkap direct geplaatst worden, deze partij nam ook de nieuwe afzuigkap mee dus hoefde niet thuis te blijven voor een levering van het product. Vooral erg blij met het deïnstalleren van mijn oude afzuigkap + het meenemen hiervan. Met klein uurtje was het klaar.

luc 12-12-2018 Via de website gekocht

nadat ik nagegaan was op het internet welke combimicrogolf/stomer het best bij ons paste heb ik voor de siemens CP565AGS0 gekozen en keukenloods was daadwerkelijk de goedkoopste, online besteld, telefonisch contact genomen met winkel voor beschikbaarheid (Nederweert). Nederweert was de meest nabije winkel vanuit België. Ik kon niet betalen met creditkaart maar pinnen met Belgische bankkaart was geen enkel probleem. Zeer snelle en vlotte afhandeling in de winkel.

Gerard 12-12-2018 Via de website gekocht

Wat 'n klantvriendelijkheid! Kookplaat besteld en betaald. Goed op de hoogte gehouden van de wat verlate levering. In die periode daalde de prijs van de kookplaat. Gemaild en gevraagd of er nog iets te regelen was qua prijs. Geen probleem. Geld in no-time teruggestort. Uiteindelijke levering correct en heel tevreden met de kookplaat.

Flix 12-12-2018 Via de website gekocht

In een oude keuken wilde ik de afzuigkap vervangen. De Keukenloods heeft me, aan de hand van opgestuurde foto's, geholpen om een nieuwe te vinden. Perfecte service! Dat geldt ook voor de installateur, die hem in een mum van tijd had ingebouwd.

Werner 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment, goede ondersteuning, duidelijke afpraken en snelle levering tegen een scherpe prijs

prima 12-12-2018 In de winkel gekocht
waddinxveen

service

ik ben precies op de hoogte gehouden van de over de levering levering
netjes te woord gestaan aardige verkoper

AC Driessen 12-12-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goede ervaring

Ivm de aanschaf van een nieuwe keuken hebben wij verschillende bedrijven bezocht. Door kennis werden wij gewezen op De Keukenloods. Hij was zeer over deze firma te spreken. Zijn in de vestiging in Watergang geweest en hebben vanwege de ruime keuze, de prijs/kwaliteit en het deskundige advies besloten hier onze nieuwe keuken te bestellen. Bleek goede keuze. Bovendien kon de keuken binnen een paar maanden geleverd worden. Onze tevredenheid betrof evenzeer de monteur die de keuken en apparatuur geïnstalleerd heeft. Kortom: De Keukenloods is een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kersbergen 12-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Slechte service

Slechte service bij de klacht
Wordt aan het lijntje gehouden met we hebben het in behandeling en u hoort nog van ons
Officiele reactie van Keukenloods 12-12-2018

Beste Kersbergen,

Wat jammer dat je ontevreden over ons bent. Ik hoor graag om welk ordernummer het gaat via emma@keukenloods.nl en wat er precies aan de hand is. Dan kan ik even met je meekijken.

Groet, Emma

Myriam 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Levering binnen aangegeven aantal dagen. Melding van levering was telefonisch. Dit was ok, maar ik geef de voorkeur aan kunnen volgen via de mail hoe het leveringsproces verloopt.

Ad Wetzels 11-12-2018 Via de website gekocht

Eenmaal Siemens altijd Siemens! ;-)

Een zeer ruime keuze in apparaten met een duidelijke beschrijving en technische gegevens, scherpe prijzen en snelle levering. alles perfect.

Robin 11-12-2018 Via de website gekocht

Attent!

Na het bestellen kregen we een mailtje om de bestelling te checken, want wat we besteld hadden had een afwijkende maat. Attent. De volgende dag stond de bestelling klaar om afgehaald te worden. En afhalen betekende dat het keurig in de auto werd gelegd. De keukenloods levert betere kwaliteit dan de naam doet vermoeden.

Paul 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima in orde en netjes verpakt.

Na wat googlen kwamen we snel uit bij de keukenloods, aanbod was groot en prijs zeer gunstig. Besteld en 2 dagen later precies in het tijdvak in huis.
Prima service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wierda 11-12-2018 Via de website gekocht

duidelijk met afspraken

de juiste afzuigkap voor verreweg de goedkoopste prijs en na de bestelling gedaan gelijk de goede afspraken voor de levering

Robert 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding

Goede link vanuit Google. Duidelijke site met mooie keuzemogelijkheden.
Veel keuze, maar geen gedram over wat er nog meer in dezelfde categorie te koop is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans 11-12-2018 Via de website gekocht

Probleemloos geregeld

Prima en probleemloos geregeld. Duidelijke site en correcte prijzen. Snelle levering.
Hetvwas echter wel eenntegenvaller dat de bezorgdienst ( niet van keukenloods zelf ) weigerde om het gebruikte apparaat mee te nemen, wat natuurlijk wel was afgesproken. Jammer.

Klant 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs

Door goed te zoeken op het internet kwam ik bij Keukenloods terecht. Goede prijs, goede communicatie, zelf opgehaald maar wel netjes voor mij in de auto geplaatst.

Carel 11-12-2018 Via de website gekocht

Netjes en op tijd geleverd

Duidelijke webshop met 15 ondersteunende winkels. De informatie over datum en tijd van levering klopte. De prijs van de koelkast was aantrekkelijk.

C.j.de wit 11-12-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Alles wat je voor je keuken kan kopen is hier makkelijk te bestellen en betalen en af te halen en de goede service bij het afhalen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ina 11-12-2018 Via de website gekocht

sneleservice

goeie service en snelle levering, via de website besteld.
Stofzuiger gezocht en gevonden en was blij dat het in de buurt was.

Perfect 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Overzichtelijke pagina’s , duidelijke lage prijzen , nette afhandeling en goede comminucatie dmv email

Lankhorst 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service op de afgesproken tijd

We hadden al eerder een koelkast en een afzuigkap vervangen via Keukenloods. Ook nu bij het vervangen van de combimagnetron zijn we prima geholpen. Op de afgesproken dag en tijd werd het apparaat op ons verzoek geplaatst en werd de oude magnetron meegenomen. Het keuken werd keurig netjes achtergelaten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Duivesteijn 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Magnetron Whirpool via website besteld en afgehaald in Waddinxveen Keurig geholpen snelle levering

Josee Klok 11-12-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Blij met producten, en service.

Vriendelijk en behulpzaam personeel die verstand hebben van de producten die ze verkopen. Geen onzin praatjes. Denken met je mee.
Goede prijzen, snelle levering.
Komt gewoon

Arjan Spoolder 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooi optijd! Prettige levering!

Keurig van te voren service. Goede indicatie van levermoment....en keurig binnen de gestelde marges!

E de Jong 11-12-2018 Via de website gekocht

Echt bijzonder goede service

We zijn zeer goed geïnformeerd
over de aankoop van onze afzuigkap
levertijd was erg snel
korting bij afhalen
en de doos werd netjes door de verkoper in de auto gezet
we moeten nu nog een oven en gaan zeker weer naar keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

elisa 11-12-2018 Via de website gekocht

fijne service, en de prijs is goed.

Ik had producten gekocht maar deze waren nog niet geleverd in de tussentijd was er een kortingsactie, na een mailtje werd de korting als nog verrekend. Erg tevreden over de afhandeling. producten netjes geleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Haroen 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

In het begin was ik sceptisch over de webshop en de scherp lage prijzen, maar toen ik een fysieke winkel in Utrecht bezocht, was ik om.
Had een Smeg vijf pitter gezien in de winkel, en eenmaal thuis nog even googlen als ik nog goedkopere site kon vinden, maar nee keukenloods is de goedkoopste, winkel in Utrecht gebeld en aangegeven dat ik de Smeg vijf pitter wilde kopen, werd zeer vriendelijk geholpen.

Het een en ander werd per website afgehandeld dit was op een vrijdag, en 3 dagen later op maandag had ik het apparaat in huis.

Ik woon op de 1ste etage en wat zeer klantvriendelijk was, is dat de chauffeur mij heeft geholpen de Smeg naar boven te tillen, dit mag officieel niet/doen men niet zo snel, maar dit is pure klasse van deze man.

Zo maak en hou je een klant tevreden, en nodig je de klant uit om in het vervolg weer je apparatuur bij keukenloods te kopen, en dat ga ik zeker in de toekomst niet nalaten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb meerdere dingen besteld, ben telefonisch uitgebreid, deskundig en zeer vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de juiste afzuiger (weet ik veel). En toen er naderhand iets geruild bleek te moeten worden werd ik weer fantastisch en snel geholpen. Ik ben fan!!

Sijbrandij 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Geweldige service. Na overleg, paste de combi-magnetron precies.
Fijn dat je even kunt bellen en overleggen.

Toon 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte informatie en afhandeling

artikel in filiaal Nederweert opgehaald, keurig te woord gestaan en spullen werden netjes in auto geplaatst.