Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Gerard 22-11-2020

Wat een slechte afhandeling zeg! Inbouw Koelkast in de winkel besteld. Merk, type nr, foto,s van de oude koelkast overhandigd aan verkoper. Hij raadde ons een siemens aan...prima. Vooraf betaald in de winkel via pin.
Na ong 1 maand is de koelkast geplaatst...nou ja..als de koelkast zou passen...niet dus...
Paar dagen later een mail ontvangen van het plaatsingsbedrijf dat ze over 3 wkn een andere zouden plaatsen...ehhh welke dan? Geen enkel overleg...bij telefonisch contact met keukenloods geen enkel excuse dat ze een fout hadden gemaakt Door de verkeerde koelkast te leveren en vervolgens geen overleg te hebben wat dat wel de goede koelkast was En of wij akkoord gingen met die levering. Uiteindelijk is na wederom enkele weken te hebben gewacht de juiste koelkast geleverd. Monteur vroeg ons om te betalen....ehhhh we hebben al betaald...volgende dag een mail ontvangen dat wij het geld op een verkeerde rekening hadden gestort....ehhh ik heb gewoon in de winkel gepind...hoe kan ik geld op een verkeerde rekening hebben overgemaakt?
Telefonisch contact met keukenloods....wat een onbeschofte manager zit daar zeg....wederom geen excuse, ach waar maak je je druk om...fouten worden gemaakt.....
Heb nog een combimagnetron, inbouwkoffiesetapparaat en vaatwasser nodig....wordt een andere winkel...

Grietje 21-11-2020

Wij hebben een diepvries kast gekocht bij keukenloods in Veendam, de verkoper heeft ons goed geholpen. Zeker een aanrader om daar heen te gaan. De service is heel goed.

Harm 21-11-2020

Netjes geadviseerd en geholpen door Hieke Gerritsen, daarna besteld en geleverd

Fred 20-11-2020

Ik had een wasdroger besteld maar die bleek achteraf niet meer leverbaar te zijn. Keukenloods heeft zich daarna alle moeite gedaan om een vergelijkbare wasdroger te leveren, ze hebben een perfecte service!

Inge van haeften 20-11-2020

Goed geholpen. Ook fijne monteur voor plaatsing app. Goed adres waar mijn keuken ook vandaan komt.

Ans 19-11-2020

De shop van Keukenloods is zeer gebruiksvriendelijk. De door ons bestelde vaatwasser was echter niet binnen 24 uur leverbaar. Hiervoor in de plaats werd een luxere vaatwasser geleverd voor dezelfde prijs. Echt top!

Ben 19-11-2020

Uitstekend allemaal. Bezorging tot op de minuut zoals afgesproken. Prima verpakt.

J. van der Haar 19-11-2020

Ik geef een hoog cijfer omdat ik: het telefonisch contact prettig vond en op alle vragen een antwoord heb gekregen.
De levering was pico bello en de installatie ook perfect uitgevoerd. 2 deuren aan elkaar bevestigd omdat ik 1 grote inbouw koelkast wilde. Ik ben er blij mee!

anton comello 19-11-2020

Geweldige service, vlotte levering, vriendelijk personeel die met je meedenkt!!!! Top!

Pieter en Anna Hooghuis 19-11-2020

Wij zijn naar keukenloods gegaan met het idee een goed product te kopen. Onze wens was een inductie kookplaat, omdat we langzamerhand van het gas af willen, kozen we hiervoor.
De keukenloods was het antwoord op onze inductie wens.

Bert 19-11-2020

Gewoon, no nonsense, bestel en krijg het geleverd.
Ben gewoon tevreden.....

Melissaez 19-11-2020

Een aantal apparaten besteld, vond bij de verkoop enkele medewerkers erg ongeduldig. Ik voelde me opgejaagd bij het maken van een keuze, omdat er uiteraard erg veel apparaten zijn en je toch een moet kiezen. Ik had wat meer vriendelijkheid en daarbij ook meer behulpzaamheid verwacht.

Anthony 19-11-2020

Absoluut goede service!

Na het plaatsen van de bestelling werd ik door hen gebeld om alle maten nogmaals door te nemen om er zeker van te zijn dat ik de juiste inbouwapparatuur besteld had.

Bij de levering van de koelkast bleek er een onderdeel te ontbreken. Deze kreeg ik netjes en snel opgestuurd. De eerste keer iets te snel, ik kreeg het verkeerde onderdeel. Het vervangende artikel kwam twee weken later.

m e windig 19-11-2020

werden erg vriendelijk geholpen , mijn buren hadden goede ervaring met keukenloods vandaar dat ik daar ook ben gaan kijken . jammer dat de verpakking etc niet door keukenloods werd afgevoerd , en de keuken is niet afgekit, word dat nog gedaan ?? mvg

Frederieke van Zuylen 19-11-2020

Goed geholpen in de winkel in Utrecht. Goed geadviseerd. Onze aankoop is netjes afgeleverd in goede staat, volgens aangegeven tijd ( in de mail)

h donker 18-11-2020

snelle levering en afhandeling ook de oude apparatuur werd netjes meegenomen prima service

Peter 18-11-2020

De vaatwasmachine van onze keuze was niet meer leverbaar maar hebben een mooi alternatief gekregen aan een zeer goede prijs. Super tevreden.

Ton 18-11-2020

Winkel met mooie uitstraling. Prima service en duidelijke afhandeling. Scherpe prijsstelling.

Jos Groot 18-11-2020

Ik werk al jaren als monteur met de Keukenloods en ben tevreden met de snelle levering en goede service.
Jos Groot montage.

John van de Langkruis 18-11-2020

Keukenloods heeft eerst een offerte uitgebracht van de mij gevraagde inductie kookplaat . Binnen 24 uur had ik de offerte binnen. De vragen die ik had werden snel beantwoord. Bestelling geplaatst en binnen enkele
dagen werd de kookplaat geleverd. Ik ben tevreden.

Karin de Haan 18-11-2020

Goede winkel met professioneel personeel.
Ben super tevreden.
Vooral Roy de Vries is een goede verkoper. Legt alles heel goed uit en is behulp saam.

P. Peters 18-11-2020

No nonsens winkel, hadden producten snel nodig vanwege nieuwbouw. dat is prima gelukt.
In het voorjaar de apparaten dus dat komt nog.

T.C.Weenink 18-11-2020

Evdenals een vorige levering (afzuiginstallatie in keuken, ook nu weer 100% tevreden over Keukenloods. Snelle levering, bedankt!

Yvonne Steenvoorden 18-11-2020

Na telefonisch contact zeer goed geholpen met de keuze. Levering netjes op tijd!!! Ze bellen zelfs naar Smeg als ze zelf iets niet weten. Al met al BRAVO!

Bolsemius 18-11-2020

Natuurlijk zijn er tegenwoordig sites genoeg waar je van alles en nogwat kan bestellen. Keukenloods is bij ons vertrouwd en zonder gedoe. Altijd dikvoormekaar ;-)

Bennie 18-11-2020

Alles lekker duidelijk. Ook telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam. Afspraken goed nagekomen.

C.Hermsen 18-11-2020

snel gereageerd op de bestelling , bestelling goed verpakt en netjes op tijd bezorgd.

Frederik 18-11-2020

Ik ben zeer tevreden over onze aankoop bij 'Keukenloods', snelle service, goede producten en een snelle levering. Ik zou 'm iedereen aanraden.

Keukenonderkast 18-11-2020

Correcte afhandeling van mijn aankoop.
Product is in uitstekende staat afgeleverd. Het product zelf, keukenonderkast, is van tp kwaliteit.
U hebt een tevreden klant.

jos 18-11-2020

Goed en deskundig geholpen. Advies gekregen over aantal db en energie gebruik. Kon de volgende dag de afzuigkap ophalen bij het magazijn. Zowel in de winkel als bij het magazijn vriendelijke mensen

Steven 18-11-2020

ik was niet de makkelijkste klant. Veel wijzigingen in toestellen en door corona een aantal maanden tussen eerste contact en uiteindelijke bestelling. Telkens werd ik goed ontvangen.

Hans Lammers 18-11-2020

Door de eenvoud van de site wandel je door het menu, door het keuzemenu zo in te stellen kun je vrij snel je keuze maken.

Bindels 18-11-2020

Goede info over leverdatum en tijdstip. Prima montage en goed werkend product.

Wouter 18-11-2020

10 maanden geleden de apparatuur voor onze nieuwbouwwoning op afroep besteld. Ondanks eerdere berichten dat de order compleet in het magazijn stond een dag voor levering te horen gekregen dat een deel van de apparatuur niet op de afgesproken datum geleverd kon worden. Ontbrekende apparatuur blijkt aan een andere klant geleverd te zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 18-11-2020

Beste Wouter,

Dat klinkt niet goed, mijn excuses voor deze gang van zaken! Dat is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. Ik zoek graag uit waarom het mis is gegaan en dit pas op het laatste moment is gecommuniceerd.
Hiervoor verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Hans 18-11-2020

Omdat mijn inbouwvriezer en -koelkast aan vervanging toe waren ging ik op zoek naar nieuwe apparatuur. Na een tip van kennissen kwam ik bij de site van Keukenloods. Toen waren vervangende apparaten snel gevonden.
De bestelling verliep vlot en over plaatsing en afvoer van oude apparaten ben ik heel tevreden.

Roeland 18-11-2020

Snelle en nette levering, apparaat werkt naar behoren. Eerst in de winkel geweest en daar goed advies gehad en dus goed geholpen.

Meulendijks 18-11-2020

De service is zeer goed. Er wordt mee gedacht vanuit Keukenloods om ''uitdagingen'' op te lossen. Zo handelen ze naar wens van de klant en kan de klant toch verder mijn zijn planning. Keukenloods bedankt en de volgende keer zal onze aankoop ook bij jullie zijn.

J. Veenhof 18-11-2020

We hebben al vaker besteld bij Keukenloods. Goede service, fijne apparatuur en genoeg keuze.
De levering was keurig op tijd en netjes en veilig verpakt.

P 17-11-2020

Heb een inductiekookplaat gekocht bij keukenloods.nl, en ben dik tevreden met de plaat, het goede aanschaf-proces, en de snelle levering. Alles zoals beloofd. Aanbevolen.

Jeroen 17-11-2020

Prima, ik heb zelf opgehaald en alles goed geregeld. Wel indrukwekkend groot bedrijf.

Anneke 17-11-2020

Bestelproces is eenvoudig, bij het stellen van vragen komt er snel een respons. Echter het op de hoogte houden vanuit de Keukenloods m.b.t. de voortgang van de bestelling (later dan afgegeven datum) kan beter.

R. Zonneveld 17-11-2020

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering en uitstekende installatie. Apparaat werkend volgens verwachtingen.

Ben 17-11-2020

Ondanks het feit dat de prijs van de afzuigkap sinds een dag verhoogd mocht ik deze toch voor de lagere prijs kopen. NETJES !
Verder was de service de levering etc. ook 100% . Goede webshop!

R. Burgerjon 17-11-2020

De website was voldoende aanleiding om naar de Keukenloods te gaan. Wel kwamen we via de Tom tom aan de achterkant terecht, zodat we door een smal steegje naar de voorkant moesten lopen. Maar in de winkel werden we accuraat en met kennis van zaken geholpen. Ook de levertijd van twee weken bleek twee dagen te zijn ! De bezorger bracht de koelkast zonder problemen naar de 1e verdieping .

Johan 17-11-2020

Super geholpen! Een fraaie kookplaat met afzuiging aangeschaft. Snel gevonden op de overzichtelijke website dankzij de handige filter functies. Uiteindelijk telefonisch de bestelling gedaan omdat ik nog wat extra wensen had. Dat werkte prima. Product vervolgens zelf afgehaald en stond al netjes klaar. Hoewel gekocht als showroommodel, was het product nieuw in doos. Wat mag je nog meer verwachten. Top!

Charles Ruiters 16-11-2020

Goede product omschijvingen. Na bestelling snel geleverd. Ook goede info daarover.
Product voldoet een de gestelde verwachting, kortom een goede keus.

15/11/2020 15-11-2020

heel goed en vlug en correct op tijd geleverd in goede staat , ik ben heel tevreden over mijn dampkap, ze werkt prima en ik hoop dat indien ooit nodig de nadienst ook prima is !

Leo 15-11-2020

We zijn Prima geholpen.en hebben Heel goed advies gekregen. De levertijd was heel kort.

Brenda 15-11-2020

Professioneel,vriendelijk,klantgericht personeel.
Veel keus in diverse prijssoorten.
De medewerkers nemen de tijd en adviseren als je dat wil in de keuze.

Jaap 14-11-2020

Het is een duidelijke webshop. Omdat het ging om een offerte aanvraag nog even gebeld met een medewerker. Keurig en soepel geholpen, die ook informeerde naar afmetingen en manier van afzuigen om er zeker van te zijn dat de juiste apparatuur besteld zou worden.