Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2669 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

K. Opdam 23-11-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Duidelijke service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Beste prijs, vertrouwde website, duidelijke service, makkelijk te bereiken klantenservice. Prima zaak!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

L Snippe 23-11-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goed..

De winkel was prima en de verkoper niet opdringerig..Vrij parkeren vlakbij de winkel.. goede service

Joop Bulsing 23-11-2017 Via de website gekocht

Voor ons een nieuwe prima ervaring

Was bijzonder makkelijk om een soortgelijke inbouw vaatwasser bij U te bestellen. Prima voorlichting en begeleiding. Ook de afspraken vwb plaatsing, installatie werden voor 100% nagekomen. Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.M.A. van der Mee 23-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Mooi aanbod en prijs . Goede service en vriendelijke benadering . Ook de monteur is deskundig en heeft prima werk geleverd . De prijs voor montage vond ik wat hoog , maar bij nader inzien was deze beslissing goed gezien het "gemak "dat ik er van had .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

peter 23-11-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf met perfecte service

Bij dit bedrijf een combi-magnetron aanschaft ,ging mee met de laagste prijs die ik op het internet had gevonden en werd snel bezorgd.
helaas was het apparaat defect ,maar na een telefoontje wel er direct een nieuwe geleverd
prima service

Prima aankoop 23-11-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer tevreden

De monteurs van het inbouwteam kwamen binnen de afgesproken tijd. 2 zeer vriendelijke heren. Mijn combi-oven was zeer snel gemonteerd. Goede uitleg gekregen en nog wat tips. Oude oven meegenomen en de keuken keurig achter gelaten. Ik weet zeker dat ik mijn volgende artikel weer bij Keukenloods koop.

Rob uit boxtel 22-11-2017 Via de website gekocht

Super service, top prijs, geweldige lever betrouwbaarheid

Gewoon een goede overzichtelijke website waar je snel je parameters in kwijt kunt om te komen tot het model wat je zoekt.
Makkelijke en snel bestellen, en aflevermoment word netjes met je afgestemd.

Alles bij elkaar helemaal top en snel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leonardo 22-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vlotte, klantvriendelijke verkoop en informatie aan de balie

Snelle en complete levering aan huis, met vooraf berichtgeving die voldeed aan de gemaakte afspraak. Betaling bij levering middels pin, dus geen geld in huis noodzakelijk.

Iwan Witmind 22-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima webshop met uitstekende telefonische ondersteuning. En een snelle service. Oplossingsgerichte ondersteuning.

Roelfien 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke afspraken over installatie

Levering en installatie inductie kookplaat keurig geregeld, duidelijke informatie over wijziging type kookplaat en goede afspraken over installatie. Monteur was ervaren en belde van te voren dat hij eraan kwam. Zeer tevreden over service keukenloods en montagebedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frits 22-11-2017 Via de website gekocht

Keukenloods doet wat ze belooft

Prima service, levering zoals aangegeven. Alles klopte. de site was duidelijk en gaf goede mogelijkheden tot het maken van een keuze. Alle afspraken zijn nagekomen.

Willem 22-11-2017 Via de website gekocht

Top service, prima afspraken en uitstekende prijs.

Het gemak en de duidelijkheid die je bij de keukenloods ervaart is ongekend.
Je hoort direct of het product wat je wilt bestellen bij de importeur voorradig is en welke dag de levering is. Via sms en e-mail hoor je tussen welke tijden dat gaat gebeuren.
Makkelijker dan pinnen bij levering kan haast niet.
Super service, volgende keer gaan wij weer voor de keukenloods.👍👍👍👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Duivestein. 22-11-2017 Via de website gekocht

Volgens opdracht geleverd.

Webshop is goed bereikbaar. Uitgebreid assortiment. Als er iets niet meer te leveren wordt er een alternatief gegeven.

Siemens klant 22-11-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

niet volledig geinformeerd

ik heb 3 inbouwapparaten van Siemens gekocht in de winkel. bij aflevering van de koel/vriescombinatie merkte de monteur op dat wanneer wij 4 apparaten zouden hebben gekocht van Siemens wij van de fabrikant 3 jaar extra garantie hadden ontvangen. jammer dat we niet door de verkoper hierover geïnformeerd waren.

Steven 22-11-2017 Via de website gekocht

Prima machine en alles is goed verlopen.

Op de site is alles snel te vinden. Wel denk ik dat keukenloods algoritmes hanteert, dat na een bepaald aantal keren aanklikken van 1'bepaalde machine, hij bij het bestellen opeens €10,- duurder was. ( net als vliegtickets)
Maar misschien hanteert Keukenloods dagprijzen. Machine uitgezocht op A++ en geluid en prijs. Deze Indesit kwam er goed uit. De machine voldoet na een paar weken draaien zeker aan de verwachtingen. Ook de bezorging was prima. Een pittige dame ( alleen?) heeft de machine keurig binnen gezet en de oude netjes meegenomen. Goede service dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R.Willemsen 22-11-2017 Via de website gekocht

prima service

De shop is duidelijk,na wat zoeken en vergelijken met andere aanbiedingen kon ik een goede keus maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G. Bolders 21-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en proffesionele service

Bij vragen wordt er snel en accuraat terug gereageerd!
Goed oplossingsgericht meedenkend.
Fijne en snelle aflevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jans 21-11-2017 Via de website gekocht

snelle service en juiste tijd van leveren

Snelle service, lage prijzen en snelle levering op juiste tijd. De lage prijzen in combinatie met de A-merken is ook een pre.
Kortom: Top winkel.

Kees 21-11-2017 Via de website gekocht

Goed afgehandeld

Uitgebreide informatie ontvangen van de afzuigkappen die passen in onze keuken en hieruit voor ons de juiste keuze kunnen maken. Jammer dat het een paar weken duurde alvorens er geplaatst kon woden. Ook jammer dat de plaatsing niet vlekkeloos was en de monteur nog een keertje terug moest komen, weer 2 weken wachttijd. Nu alles voor elkaar en erg tevreden!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

dik barneveld 21-11-2017 Via de website gekocht

service was naar verwachting goed

naar verwachting goed geholpen bij de webshop, zondag besteld, maandag geleverd. volgende aankoop zal zeker weer bij deze webshop zijn. ook hebben ze de oude machine terug genomen. was hier zeer blij mee want hoe had ik deze oude vaatwasser moeten vervoeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ZeerTevreden 21-11-2017 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE

Werd terug gebeld met advies over de bestelling. offerte aangepast en goede aanbieding gemaakt. men denkt mee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Wim de Booij 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Nieuwer model geleverd voor dezelfde interessante prijs. Netjes afgeleverd met de lift naar de 2e verdieping, en oude machine mee terug. Alles voor de bevestiging zat er bij, makkelijk zelf te doen met deze vaatwasser .

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Shirley 21-11-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Aankoop via de webshop gedaan en mijn ervaring is
; gewoon een top bedrijf!
Ik heb meerdere x gebeld betreft offertes,
Aanpassingen/wijgingen of info.
*zeer vriendelijk personeel
*flexibel
*meedenkend
*adequaat
*direct mail bevestiging

Echt een bedrijf wat service voorop heeft staan!
Hier kunnen nog veel bedrijven iets van leren!

Keukenmonage Ger van Den Dool 21-11-2017 Via de website gekocht

Keukenloods is SUPERLOODS

Ik kan deze internetwinkel niet missen bij mijn bedrijfsuitvoering: meedenken - snelle levering - alles voorzien van duidelijke papieren - en tenslotte een bezorgservice die de hele leverantie geweldig afmaakt.

Fam Haalboom 21-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

een hele mooie zaak

Wij vinden dat de keukenloods een goede service biedt met een ruim assortiment, tevens is de inbouwservice ook heel goed en prettig

Pieter de Boer 21-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vanaf moment van bestelling tot en met de plaatsing van de vaatwasser prima op de hoogte gehouden door Keukenloods. Ook over het product (en natuurlijk ook de prijs in vergelijking met andere leveranciers) ben ik alleen maar positief. Hulde!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Litjens Frans 21-11-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Zeer slechte service

Aanvankelijk was het de bedoeling om de afzuigkap te laten vervangen door een monteur van Keukenloods. De monteur is op het afgesproken tijdstip gekomen. Echter hij heeft de werkzaamheden niet uitgevoerd omdat hij niet het juiste gereedschap bij zich had. Een nieuwe afspraak bleek ver in de toekomst te liggen. De medewerkers van filiaal Nederweert hebben geen moeite gedaan om e.e.a. te bespoedigen en waren ook niet telefonisch bereikbaar. Uiteindelijk hebben wij als klant zelf een monteur in de arm genomen, die de installatie naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 22-11-2017

Beste Litjens,

Wat vervelend dat je onze service als negatief hebt ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Mijn collega heeft gister geprobeerd om contact te krijgen, maar dat is niet gelukt. Hij zal vandaag nog een keer proberen om te bellen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Emma | Keukenloods.nl

Marc 21-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service en advies

In de winkel een Siemens afzuigkap gekocht en geen opdringerige verkoper maar echt een adviseur voor de belangstellenden

J. Balvert 21-11-2017 Via de website gekocht

Prima Service || Product Kwaliteit Redelijk

Gebruiksvriendelijkheid is goed en levering wordt ook prima geregeld. Het gekochte product "Koolstoffilter AMC912" sluit niet helemaal prima aan, waardoor deze een fluitend geluid maakt.

Raymond 21-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, hier bestel ik zeker weer!

Duidelijke beschrijving
Goede communicatie en snelle terugkoppeling van vragen
Vervoerder heeft het apparaat keurig afgeleverd en de oude retour mee genomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 21-11-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Het belangrijkste van een levering is dat je ontvangt hetgeen ook daadwerkelijk is besteld en natuurlijk compleet. Dat was het geval!

Hoek 21-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snelle levering en vlotte correctie waar nodig.

Betrouwbaar, goede prijs en voldoende keus met vlotte levering. Afspraken zijn zo gemaakt en worden nagekomen.
Ook de verlengde garantieperiode is prettig(ook al is die van de fabriek uit).

Etje 21-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Duidelijke overzichtelijke site. Doen wat ze beloven. Mijn artikel is netjes en op tijd afgeleverd. Ook telefonische goed bereikbaar en goed advies. Aanbevelenswaardig!

Linda 21-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

De goedkoopste qua keukenapparatuur en snelle levering. Website kan nog geoptimaliseerd worden, zoeken is niet heel gemakkelijk.

LS 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Koeling die wij hadden uitgevonden was op het moment niet voorradig, er werd mee gedacht door medewerker voor een vervangende koelkast die wel op voorraad was.

J Verton 21-11-2017 Via de website gekocht

Erg blij!

Via vrienden bij keukenloods gekeken voor nieuwe vaatwasser. Na 16 jaar trouwe dienst waren we toe aan een nieuwere. Van te voren via whatapp informatie gevraagd over bepaalde vaatwasser. Helaas op het laatst niet meer te verkrijgen. Werd een betere versie aangeboden voor dezelfde prijs. Top levering. Eigenlijk de dag erna maar zelf wilde we het 4 dagen later op een zaterdag. Was geen enkel probleem. Installeren is goed te doen. Wel handig als je echt een klusser bent. Het zijn geen standaard schroeven. Vaatwasser werkt naar behoren. Lange tijd niet zo'n schone blinkende vaat gehad. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harry. 21-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs voor het product!

Overzichtelijk, gemakkelijk, bestellen, snelle levering met het volgen van het pakket in een tijdseenheid van een aantal uren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monica 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Wij hebben een afzuigkap online besteld en deze werd snel geleverd. Het was alleen jammer dat er geen stekker aan zat. Het materiaal zat verder goed en verzorgd ingepakt. Ook het telefonisch contact verliep prettig.

Anoniem 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Enige jammer was dat we wat erg lang hebben moeten wachten totdat de monteurs tijd hadden. Levering en montage waren verder super goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Cees van den Berg 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima bezorgservice en makkelijke betaling.

Alle onderdelen en materialen waren uitstekend verpakt, zodat beschadigingen tijdens transport bijna ondenkbaar zijn. Tevens een zeer duidelijke handleiding aanwezig, zodat installeren een fluitje van een cent was, zelfs voor mij als 76-jarige. Uiteraard voldoet de afzuigkap uitstekend, maar hij is ook nog eens €300,00 goedkoper dan in de winkels!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lineke 20-11-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Almere.

Goede informatie

Goede informatie en vriendelijk geholpen. En de plaatsing is ook keurig gedaan. Ook de aflevering is volgens afspraak verlopen.

Louise 20-11-2017 Via de website gekocht

Komen afspraak zeker na

Web shop, ziet er duidelijk uit, had nog gebeld voor vragen, goed geholpen!! Zeker aan bevelen aan andere mensen

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pietronella 20-11-2017 Via de website gekocht

Super service

De service is echt super, telefonisch besteld en.het was al onderweg voordat mijn betaling binnen was bij keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Dijk 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Goede prijs!
Vlotte levering na duidelijke bezorgafspraken!
Ook handig dat bij bezorger kan worden gepind.

Frank 20-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Scherpe prijzen echter reactief met de levering

Prima advies in de winkel te Rotterdam, scherpe prijzen.
Helaas later geleverd dan afgesproken , dit gezien 1 onderdeel van 7 niet tijdig op voorraad was.
Dit kan gebeuren maar hier moesten we zelf achteraan gaan, waarbij ik in deze tijd pro-actief een bericht van Keukenloods had verwacht.

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2017

Beste Frank,

Wat vervelend dat de communicatie over het ontbreken van dit onderdeel niet goed is geweest. Mijn excuses daarvoor! Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over de aankoop!

Emma | Keukenloods.nl

A. van Nierop 20-11-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Twee keer teleurgesteld

Uiteindelijk voor de Keukenloods gekozen omdat wij via het info-nummer zo prettig zijn geholpen. Levering een week te laat omdat, en dat in tegenstelling tot de informatie bij de aankoop, de koel/vries-combinatie niet op voorraad bleek te zijn. Verder bleek het niet mogelijk deurdraaiing (van rechts naar links) te (laten) wijzigen. Tweede teleurstelling: emballage werd niet retour genomen.

Benny 20-11-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

perfect geholpen en afgerond

De shop is uitstekend en overzichtelijk en keuze in overvloed en toch nog steeds de goedkoopste
Wat de winkel betreft als je een afspraak hebt voor een keuken uitzoeken is het perfect en word je prima geholpen
Maar als je ze telefonisch nodig hebt is het een drama om ze te bereiken

Adriaan Slootweg 20-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Snelle reactie, vlotte levering, vriendelijke bediening, goed advies.
Beste prijs, voormiddag besteld, middag geleverd. Daarna gemonteerd. In een dag defect en vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schaar 20-11-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur een nieuwe koelkast

Wat een fantastische service. Binnen 24 uur is onze koelkast geleverd.
Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg.

J. van Loodam 20-11-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Grandioos geholpen

Mooie overzichtelijke winkel.
Wij zochten keukenapparaten.
Deze winkel in Zaandam heeft alles keurig opgesteld in rijen.
De verkoper weet waar hij over praat en gaf goede uitleg en advies over de apparatuur.
De bezorging was zeer vlot.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -