Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Dmedegryse 18-05-2022

Op advies van Keukenkampioen een koelkast besteld via Keukenloods. Vlotte afhandeling van mijn vraag, ruim voldoende keuzemogelijk, snelle levering en keurige plaatsing.

Hans 18-05-2022

Goed geregeld en zeer snelle levering. Goede bezorger dus alle prima en wij zeer tevreden

Jor 17-05-2022

Medewerker heeft mij enorm geholpen met het uitzoeken van een passende oven en inductieplaat combinatie. Hij heeft mij goed geadviseerd over de maatvoering en ik ben zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van de apparatuur. De afdeling klantenservice heeft echt het stapje extra gedaan om mij te helpen. Zeer blij mee.

Pravesh 17-05-2022

Bestelde inbouwoven was niet beschikbaar op onbepaalde termijn door leveringsproblemen. Na kort bellen met de service afdeling werd er een alternatief aangeboden van hetzelfde merk die wel op voorraad was. Top service

Ronald 17-05-2022

Prima service, no nonsense. Fijne klantenservice. Misschien nog iets correcter handelen in geannuleerde bestelling

J jong 17-05-2022

Ons vorig gasstel hebben wij toen ook hier gekocht en waren heel tevreden over de service.Nu werden we weer heel goed geholpen door zeer vriendelijk en goed personeel die alles goed uit kon leggen over gebruik en onder houd ,een zeer deskundige monteur heeft alles aan gesloten .We zijn dus nu ook heel tevreden

Hans 17-05-2022

Prima aankoop, duidelijk bestelproces en levering op correcte wijze. Aan te bevelen

Jacco 16-05-2022

Geen probleem met omruilen artikel toen het eerst bestelde niet bleek te passen.

Lei 16-05-2022

Goed geadviseerd bij het kopen van een combimagnetron levering was volgens afspraak.

José Bosma 16-05-2022

We hebben al vaker bij keukenloods gekocht en waren altijd over levering en service tevreden.

Jop 16-05-2022

Vriendelijk geholpen steeds en voor een goede prijs! Mooi ruim assortiment. We hadden wat pech met de levertijd van onze oven, maar we werden steeds goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

E.D. 16-05-2022

Nieuw keukenblad gekocht a 3000 euro voor bestaande keuken bij de winkel in Almere buiten, alleen maar ellende van gehad. Keukenloods maakt gebruik van ZZP'ers voor de installatie, deze heeft bij demontage met decoupeerzaag in mijn kast gezaagd, bij het plaatsen nieuw blad een hoek er afgestoten en nog een kast beschadigd door stoten met blad, de 2 bladen sluiten niet exact op elkaar en de spoelbak was te diep geplaatst. Na lang en moeizaam contact werd 1000euro vergoed maar toen bleek dat de "installateur" de vaatwasser niet had aangesloten op de nieuwe spoelbak maar los aan de oude met gevolg circa 4000euro waterschade. Installateur zegt heb ik niet gedaan en keukenloods neemt dit over en willen zelf geen techneut sturen, blijf weg bij dit bedrijf want het kan je veel geld gaan kosten door het gebruik van prutsers die ingehuurd worden door de keukenloods.

Sytse 16-05-2022

Gezien de omstandigheden in de wereld omtrent levertijden, leverde de Keukenloods toch 3 van de 4 apparaten mooi op tijd.

Richard & Jose 16-05-2022

Goede webshop.
Goede prijs.
Duidelijke communicatie over (lange) levertijd.
Snelle aflevering.
Vriendelijke bezorger.

J Beckers 16-05-2022

Product op voorraad waardoor levertijd/moment zoals afgesproken. Planning perfect te selecteren en uitgevoerd.

Peter Swijnenburg 16-05-2022

Word uitstekend geholpen altijd vriendelijk personeel nette prijzen en meedenken snelle levering dus met een woord Top👍👍👍👍

Anneke van de Bunt 16-05-2022

Goede service en klantvriendelijkheid. De levering was mooi op tijd, eerder dan verwacht.

Frank 16-05-2022

Goed geregeld ,alles optijd, nette bezorgdienst, aanrader dit bedrijf.
Daarom een 8.

Jan 16-05-2022

Ruime keuze en een mooie winkel.enkelt personeel moet niet weg lopen terwijl je staat te praten.

marco 16-05-2022

Prima geholpen door een medewerker in de fysieke winkel in Utrecht.
Inductie plaat gelijk kunnen meenemen, Combi oven moest uit magazijn komen.
Was even chaotisch in dat deel van de bestelling maar dat dank ik maar aan het weeekend.
Facturen uiteindelijk netjes gekregen en natuurlijk ook de spullen. Prima gegaan allemaal.

Nicole 16-05-2022

Goede producten tegen een goede prijs, het enige minpunt naar mijn mening is de verzendkosten maar dat hoort er een beetje bij.

Anna b0s 16-05-2022

Heel fijn bedrijf waarvan de medewerkers wel meedenken met de klant.. duidelijke voorraad . Nu heeft onze nieuwe keuken Wel ! Een kookplaat met afzuiging

Oldemam 16-05-2022

Groot assortiment, prima geregeld en
mooie prijzen. Al verschillende keren iets laten leveren.

Sherry 16-05-2022

Goede aankoop in een serviceverlenende winkel met ruime keuze!
Het apparaat die ik op het oog had was voor een scherpe prijs te koop bij Keukenloods dus mijn keuze was snel gemaakt.
Fijne service!
En omdat het apparaat niet op voorraad was, heeft Keukenloods keurige afspraken gemaakt die is Keukenloods ook nagekomen.
Zelf kon ik via de website de status van mijn order checken.
Op de dag van levering is mijn order geleverd door een vriendelijke bezorger die ruim op tijd was.

Sander 16-05-2022

Goede prijs en beschikbaarheid van mijn koelkast door Keukenloods. In een tijd waarin alle leveringen laat zijn weet Keukenloods toch te leveren.

Sandra 16-05-2022

Goed geholpen in de winkel in Roosendaal.
Je kan meekijken via je een eigen scherm wat de verkoper op zoekt. Goede uitleg en advies. Prijs werd door de verkoper uit zichzelf naar beneden aangepast toen hij zag dat de inductieplaat elders goedkoper was en we kregen te waarde van 80 euro een zoutsteen gratis erbij.
2 dagen later werd de kookplaat thuis geleverd en ook deze jongens waren zeer vriendelijk en legden de zware doos voor mij binnen.
Nu aan het kijken voor een oven en deze ga ik zeker bestellen bij de keukenloods!!

John 16-05-2022

Goed geholpen, was duidelijk wat de verkoper *** had uitgelegd. Daarna naar magazijn Opmeer, ook daarvoor geholpen

Harry 16-05-2022

Blij, maar wel 1 aandachtspunt
Ik was op zoek naar een inbouw combi-magnetron en kwam via Google al snel bij Keukenloods terecht. Na wat research en reviews te hebben gelezen uiteindelijk via de website een Bosch combi-magnetron gekocht.

Verkeerd geïnformeerd
Bij het artikel staat in het groen 'leverbaar' en een vrachtwagen (icoon). Dit wekt toch de indruk dat het artikel beschikbaar is. Niets is minder waar. Je kan wel weken of maanden wachten op het artikel. Dit komt uiteindelijk door een grondstoftekort waar iedereen last van heeft. Ik kan hier Keukenloods niet voor afrekenen, maar ik vind de term 'Leverbaar' wel misleidend. Daarom 1 punt aftrek.

Verder ben ik wel goed en netjes geïnformeerd door de medewerker. Ik heb er zelf voor gekozen om een alternatieve combi-magnetron te kiezen (wel een stuk duurder). Deze werd netjes de volgende dag bezorgd en is inmiddels geïnstalleerd.

Als tip wil ik nog meegeven: voor de inbouw combi-magnetron is een afwerklijst beschikbaar dat je los kunt kopen. Hier kwam ik een week later achter en heb dit via het merk zelf gekocht. Wellicht kan je dit aanbieden als upsell voor de klant.

Thea Thoonen 16-05-2022

Nemen snel de telefoon op. Klant gericht werken. En als het kan snel leveren.

Hans van B. 16-05-2022

Eindelijk een bedrijf waarbij tot nu toe alles gewoon klopt en de afspraken worden nagekomen. Het begon al met een goed advies door de ervaren verkoper in Almere. Het later wijzigen van de order voor een andere stoomoven, was ook geen enkel probleem. Zelfs met een upgrade. Heel eenvoudig om online de status van de order te volgen. Ook dat klopte allemaal. Wij zijn een blije klant en zullen hier blijven komen in de toekomst.

Jack 16-05-2022

Keukenloods krijgt een dikke 10 van mij vanwege verschillende redenen.
1: je wordt proffesioneel geadviseerd bij de aankoop
2: Bij navraag wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan
3: bezorging en installatie gebeurd vlekkeloos.
Ga zo door!!!!

W. van der Werf 16-05-2022

Via de telefoon besteld. Was een zeer vriendelijke en attente verkoper aan de lijn die alles keurig en snel geregeld heeft. Ook de informatievoorziening over het tijdstip van afleveren en monteren was prima.

Bert 16-05-2022

Zeer deskundig advies voor een moeilijke situatie (kleine keuken). Levering op de afgesproken tijd. Prima aansluiting. Deskundig personeel

Michiel 15-05-2022

Duidelijk, snel contact, heldere website. En zowaar een korte leveringstijd voor mijn kook plaat!

Michel 15-05-2022

Mooi kraan in de outlet gekocht. Alles compleet, zware goede kwaliteit.en een hele goede prijs. Werd netjes geholpen bij het afrekenen.

Luuk 15-05-2022

In 2021 een keuken aangeschaft. Zeer prettige service, transparante offertes en scherpe prijzen. De keuken is een halfjaar in gebruik, en bovenstaande staat nog steeds als een huis (met prachtige keuken).

THEJO 14-05-2022

Prima service en kwaliteit van geleverd fornuis.
Ook erg fijn dat fornuis aangesloten werd door vakmannen.

AJ 14-05-2022

Keurig te woord gestaan. Prima geholpen om product af te komen halen. Prima service

Ron 14-05-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de shop is ok. De Keukenloods in Alkmaar was ok. We werden goed geholpen.

Uiterwijk 14-05-2022

Winkel is ruim en overzichtelijk ingericht, vriendelijk personeel en je kan ook gerust even rond kijken. Als je hulp vraagt nemen ze de tijd voor je. Zoeken de beste keus bij je wensen

H B 14-05-2022

Na een tip van de buurman keukenloods op internet opgezocht. En toen was mijn interesse gewekt even gebeld. Zeer vriendelijk en correct geholpen. En ook is alles netjes optijd bezorgd. Gewoon top.

Van de voorde 14-05-2022

Goede service, hebben mandje nageleverd, apart toen de chauffeur in de buurt was.

P.Geboers 13-05-2022

Locatie Nederweert bezocht. Goede hulp gekregen. Drie apparaten gekocht, goed en tijdig geleverd en geinstalleerd.

BEN 13-05-2022

Perfect op tijd geleverd. Precies wat wij besteld hadden. Alles klopte en de levertijd zoals was afgesproken.

Evert Ekkelboom 13-05-2022

Besteld via internet, zeer snel antwoord dat ik het kon ophalen.
Zelfs hulp gehad om de combioven in mijn auto te krijgen.
Top winkel goed personeel.

Roland 13-05-2022

Aanvankelijk wat mis communicatie over het type en uitvoering. Echter snel en perfect opgepikt. Respect en waardering hiervoor.

selwi 13-05-2022

prijs duidelijk, artikelomschrijving duidelijk, telefonische pre informatie vriendelijk , de levering en levertijd correct.

M.vr.gr. ........

Prettige site, goede prijs/kwaliteit verhouding 13-05-2022

Gemakkelijke website en heel vriendelijk en correct geholpen door de mederwerkers

Els 13-05-2022

De levering van de ATAG inductie kookplaat duurde wel wat lang. Een paar maanden. Het zal wel aan de energiecrisis liggen of de Corona in China of aan de woningnood, of noem het maar op.
De afspraken van montage van de inductieplaat zou naar mijn overtuiging gedaan worden, dacht ik dat daar ook het aansluiten van een kabel naar de meterkast bijwoonde. U ziet ik ben onervaren met inductieplaten.
Gelukkig heb ik iemand gevonden die alles tegelijk voor mij kon regelen. Wel een rib uit je lijf, deze energiecrisis.
Hoe vind ik mijn nieuwe ATAG inductieplaat. Gewoon fantastisch en simpel in het gebruik.
Blijf ik klant van de keukenloods, zeker wel. Alleen ik vraag wat meer door over de bedoelde montagemogelijkheden.

Kees van Herk 13-05-2022

Deskundig advies, bereidwilligheid van de verkoper, in 1 woord top, verkoper ter plaatse geweest om situatie te bekijken en te meten, goede en duidelijke afspraken, levering op de afgesproken tijd, en ook de plaatsing van de nieuwe apparatuur vakkundig geregeld.