Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Babette 15-10-2019

Makkelijk goede bereikbaarheid, goede vergelijk. Alleen houdt rekening met een lange wachttijd voordat ze kunnen komen installeren, dat was niet goed zichtbaar en vind ik eigenlijk wel een groot nadeel. De monteurs waren zeer kundig, professioneel en snel en dat met mega zware producten meerdere trappen op !

jk 15-10-2019

Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop

R M J Brandes 15-10-2019

Ziet er goed en klantvriendelijk uit. helaas was er geen voorbeeld van onze gewenste Candy trio aanwezig .

Machteld 15-10-2019

Duidelijke website, vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon, alles perfect en op tijd geleverd

Anja 15-10-2019

Wij hebben hier een koel-vriescombinatie gekocht. De website is aansprekend en je vindt eenvoudig wat je zoekt. Ik heb verschillende keren contact gehad met de adviseurs en men vraagt goed door wat je nodig hebt en wat de oude situatie is, Ik heb zelfs foto's kunnen sturen van de "oude" koel-vries en de afmetingen daarvan. Absoluut goed contact zodat we zeker wisten de goede apparatuur te hebben besteld/gekocht om eventuele retourkosten te vermijden. De koel-vries is naar volle tevredenheid. De inbouwmonteur was correct en vriendelijk. Heeft de koel-vries weer keurig ingebouwd en duidelijk uitgelegd hoe de garantie werkte qua apparatuur en montage. Heel tevreden..concurrerende prijzen!

van Rijswijk 15-10-2019

Goed overzicht op de site en medewerkers denken goed mee over de aankopen
Goede installateur en nemen de spullen weer mee
Zeker een aanrader

bakker 15-10-2019

een inductiekookplaat, oven en afzuigkap van Samsung gekocht. Keukenloods was de enige waar we de afzuigkap konden bestellen. Vlotte aflevering

Familie Freeth 14-10-2019

Helemaal happy met de nieuwe inductie en vaatwasser. Duidelijke uitleg, vriendelijke vlotte monteurs, en geweldige nazorg. Er was een kleine miscommunicatie, maar dit was ontzettend snel opgelost in ons voordeel (achteraf gezien had dochterlief van 13 liever ter compensatie een keukenmachine voor haar baksels ipv wijnglazen, dit omdat niemand in dit huishouden wijn drinkt of lust maar ach het was een supervriendelijke tegemoetkoming en onze vriendenkring is vast happy dat wij eindelijk eens wijnglazen in ons bezit hebben, haha) . Van A tot Z goed geregeld, erg aangename ervaring ^_^

Birgit Vanvuchelen 14-10-2019

In de winkel werd er een vakkundige uitleg gegeven over de toestellen. Hierna werden we voorzien van een snelle en vlotte service.

Marc 14-10-2019

Een goede prijs gezien de andere aanbieders, snelle levering, er wordt morgens contact met je opgenomen. Of je de juiste maatvoering gekozen hebt en je weet hoelaat de bezorgers de spullen komen af leveren zodat je niet een hele dag thuis zit te wachten.

Daane 14-10-2019

Een prima bedrijf! Toen mijn apparaat niet op voorraad bleek te zijn, kwamen ze met zeer goede alternatieven. Ik besloot toch te wachten op mijn eerste keuze en die werd ook keurig in de afgesproken week geleverd! Ik kreeg ook nog eens een zeer mooi mes als cadeau erbij voor het wachten en dat was nog eens mijn eigen keuze ook!
De bezorger was zeer netjes en kwam keurig op tijd, belde zelfs even dat hij eraan kwam. Top bedrijf met ook nog eens zeer goede prijs kwaliteit verhoudingen!

Keesd 13-10-2019

Toen wij de vaatwasser via internet besteld hebben, bleek er dat de vaatwasser type niet meer verkrijgbaar was. Raar overigens, immers op de webpagina werd niet gezegd hij kan niet meer besteld worden. Uiteindelijk met vrouw overlegd of we de andere type voor het zelfde geld wilde hebben. Ik heb daarop gereageerd, maar daar werd geen bevestiging meer gedaan, dus was het afwachten wat er geleverd werd en of er geleverd werd. Gelukkig is dat wel gebeurd, maar ik moest er wel voor thuis blijven en als er geen levering zou zijn nog een dag. Ik vind het jammer dat er geen telefoontje aan vooraf is geweest.
Officiele reactie van Keukenloods 14-10-2019

Beste Keesd,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses alvast dat de levering niet goed is gecommuniceerd. Doorgaans wordt dit natuurlijk wel duidelijk aangegeven en krijgt de klant een halfuur vóór de levering een berichtje dat de levering eraan komt.
Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling. Kun je daarvoor je ordernummer doorgeven via emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik even mee.

Ik hoop dat het product desondanks bevalt!

Groeten, Emma.

Harry van der Linden 13-10-2019

gebruiks vriendelijke web-site
zeer goede prijs-kwaliteit verhouding
Goede informatie van lever tijd
Goede bezorging, en oude oven mee terug genomen

Richard 12-10-2019

Heeeeeel veel keuze en goed advies gehad. Het is een grote winkel met 2 verdiepingen met komplete keukens en lossen apperatuur. Veel apparaten kan je direct meenemen.

Marob0501 12-10-2019

Duidelijke vindbaarheid van de producten op de website, goede prijzen . En goede afhandeling van de levering.

T. Westerhof 11-10-2019

Vriendelijk geholpen en de verkoper kon ons goed adviseren. Winkel was makkelijk bereikbaar

mark 11-10-2019

Gekozen voor shop vanwege goede prijs in combinatie met snelle dienstverlening - uitgebreid assortiment en zeer correcte montage. Top!

Fam. J. Spits 11-10-2019

Wij konden rustig rondkijken op Internet. Nu zonder opdringerige verkoper bij een bezoek in een winkel. Omdat we wisten wat we wilden was het een fluitje van een cent. Het werd een Bosch koelkast zonder vriesvak. Type deur op deur. Kosten € 341,00 Er werd goed naar de juiste maten gevraagd. Het bestellen en de bezorging was helemaal volgens afspraak. Voor herhaling vatbaar bij andere aankoop. Koelkast bevalt goed ná even wennen. Bedankt.

A.G. 11-10-2019

Vriendelijk personeel in de showroom en goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Na betaling lijkt de service echter volledig voorbij. Late en kwalitatief ontoereikende reacties op vragen waarbij de toon in toenemende mate kortaf onpersoonlijk werd. De leverings- en plaatsingsdatum is last minute een dag naar voren gehaald zonder enige vorm van communicatie, hier moesten we zelf achter komen door in te loggen op het portaal, nodeloos te zeggen dat het wijzigen van de opgenomen vrije dag niet in goede aarde valt. Kundige en vriendelijke installateurs hebben de keuken geinstalleerd maar ze nemen helaas niet hun rotzooi mee. Daarbij dumpen ze al het afval in dezelfde zak terwijl ze speciale zakken meekrijgen om afval te scheiden, hierdoor stond ik een uur te sorteren op de gemeentewerf. Tijdens de installatie bleek ook nog dat het keukenblad verkeerd was geleverd, er moest een nieuw blad besteld worden en tot de levering konden we niet koken. De levering heeft meer dan 2 (!) maanden op zich laten wachten, zonder enige vorm van communicatie vanuit keukenloods, niet eens een excuses terwijl wij dus al die maanden niet konden koken. Ik heb zelf de klantenservice moeten benaderen om te achterhalen wat de stand van zaken was. Uiteindelijk is het juiste blad geinstalleerd door wederom vriendelijke installateurs, echter weigerden ze de rand van het blad en de spatwand te kitten gezien dit toch echt een deel is van de muur en niet van de keuken.. Dan breekt werkelijk waar mijn klomp. Ik geef normaal nooit slechte reviews maar ik raad keukenloods actief af, ik ben heel wat slechte service gewend na maanden verbouwen maar dit voelde bij tijd en wijlen gewoon onbeschoft.
Officiele reactie van Keukenloods 14-10-2019

Beste heer Glerum,

Wat vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. De aankoop en installatie van een keuken neemt meestal wat meer tijd in beslag en ik snap dat het ongewenst is als dit nog langer duurt.
Mijn excuses dat de communicatie hieromtrent onvoldoende is geweest en dat u hierdoor een vrije dag heeft moeten verplaatsen.
Ik help u graag verder als u een bericht stuurt via emma@keukenloods.nl. Kunt u uw ordernummer doorgeven? Dan ga ik met mijn collega's kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Groeten, Emma.

A.Breve 11-10-2019

goede informatie,goede prijs en juiste informatie via mail over het tijdstipvan aflevering.

Henk 11-10-2019

Ja, snelle en correcte levering.
Oude koelkast netjes afgevoerd 👌
De winkel in Almere is voor ons lekker dichtbij, echt een aanrader,

Sebastiaan 11-10-2019

Goede, transparante communicatie, levering en installatie ging snel en soepel.

Martijn 11-10-2019

Mijn bestelde korfplug voor de gootsteen past perfect! Zeer scherp geprijsd. Ik heb de korfplug laten bezorgen in één van de winkels waardoor ik de verzendkosten in mijn zak heb kunnen steken. Je wordt middels een berichtje op de hoogte gebracht dat de bestelling klaar ligt om te worden afgehaald. Goede service en zeker tot een volgende keer!

L. Nomen 11-10-2019

Snelle levering, product werd gratis thuisbezorgd en duidelijke service. Verder gemakkelijk bereikbaar per telefoon.

Eiland90 11-10-2019

in een middag alle apparaten voor de keuken gekocht. Goed geholpen. Voor een zeer scherpe prijs. Kon het nergens anders vinden zo goedkoop vinden. De man die ons hielp was wel een beetje arrogant en dwingend. Blijkbaar had hij er geen baat bij als we Siemens kochten. Zal wel om marge gaan. Verder prima!

f leijen 11-10-2019

goede service vriendelijk personeel prima bezorging vriendelijke bezorger degene die ik had staat voor zijn vak

Ria 11-10-2019

Snelle correcte levering. Bestelde artikel was helaas niet meer leverbaar, door vriendelijke medewerker telefonisch op de hoogte gebracht en een vergelijkbaar duurder artikel aangeboden gekregen tegen dezelfde prijs. Dat noem ik nu eens klantviendelijk!

A. Webbe 11-10-2019

Keurig afgeleverd in verpakking, en op tijd zoals afgesproken.
Er staat deze tekst is te kort, maar dit is wat ons overkomen is

Frank 11-10-2019

Bijzonder snelle bezorging van onze nieuwe inbouwvaatwasser. We zijn vooraf nog gebeld om te checken of de afmetingen juist waren. Zeer goede communicatie. Erg blij mee.

Nol 11-10-2019

Prima geholpen, keurige correspondentie en snel antwoord. Apparaat is zoals beschreven. Volgende aankoop kijk ik zeker weer of er wat tussenstaat

Klugt 11-10-2019

Alles was top uit leg en de bezorging van horen zegen ben ik bij keukenloods gekomen

BJ 11-10-2019

Keukenloods is professioneel opgezet, duidelijke betrouwbare informatie, kwalitatieve producten, zeer uitgebreid assortiment en heeft de laagste prijs. Komt zijn afspraken goed na met een tijdige levering. Alles klopt.

H.P.Heerekop 11-10-2019

Prima levering, oude toestel mee terug genomen.
Levering dag na bestelling zoals afgesproken.
Zeer tevreden over geleverde Etna magnetron.

Jamo 11-10-2019

Makkelijke website. Ruime keuze/assortiment. Goede voorlichting van verkoper en een correcte bezorging.

Jeroen 11-10-2019

Uitstekende site, makkelijk te gebruiken!
Snelle bezorging.
Afspraak is afspraak.

Cesar 11-10-2019

Ik had een duurdere inbouwijskast besteld omdat ik de scharnieren links moet hebben en dacht dat dat bij de aanbieding niet mogelijk was.
Daarop belde een medewerker van de keukenloods mij met de vraag waarom ik niet voor de aanbieding had gekozen.
Toen ik hem vertelde dat ik de scharnieren links moet hebben heeft hij het nagekeken en bevestigd dat ik ook de aanbieding kon installeren.
Daar heb ik nu uiteraard voor gekozen.
Je zult begrijpen dat ik onder de indruk ben van de keukenloods service.

J. Davidse 10-10-2019

Bij het zoeken naar een inductieplaat die past in 56 x 48 granieten werkblad kreeg ik direct bij keukenloods een plaat die paste nl. de Smegg. De plaat is besteld met stekker en keurig op tijd geleverd. Grote klasse.

H. Bulten 10-10-2019

Nieuwe inbouw koel/vries combinatie gekocht.
Inbouwmaten waren belangrijk omdat de oude kapot was.
Keukenloods heeft ons geholpen om een prima koelkast te vinden met de goede maten.
Duidelijke informatie werd er gegeven door een, in mijn ogen, deskundig persoon.
We kwamen er uit om de opvolger van de oude koelkast te kopen.
Andere merken hadden een afwijkende maat.
We hebben de koelkast laten inbouwen door Keukenloods, afspraken zijn uitstekend nagekomen.

Fred H. 10-10-2019

Prima telefonisch advies en een goede service.
Bezorging op het afgesproken tijdstip.

Tom van der Aa 10-10-2019

Winkel levert zeer snel, in slechts 1 dag werd mijn magnetron geleverd.
Het gekochte was goed en degelijk verpakt, en ze nemen de oude mee terug.
De magnetron die ik besteld had was niet meer leverbaar, en daar werd ik voor gebeld, doch een nieuwer, duurder type werd mij aangeboden voor de prijs van de oudere, dat was dus een geweldige meevaller.

Jaap en Ria 10-10-2019

We hebben hier onze inductie plaat gekocht vanwege de vele modelen die ze ons konden laten zien,wat we minder vonden dat het personeel aan de lunch zat, en wij moesten maar even wachten,maar gaat u alvast maar even kijken,wij komen wel een keertje,sory hoor maar dit kan echt niet!We waren bijna weer weg gegaan.
De plaat doet het gelukkig goed

Beste Jaap en Ria,

Gelukkig zijn jullie helemaal tevreden over de kookplaat! Wat wel jammer is, is dat jullie niet meteen werden geholpen! Ik ben erg benieuwd in welke winkel jullie zijn geweest dan kan ik dat even doorgeven. Willen jullie dit laten weten via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

john en gerrie van Willigen 10-10-2019

De man die ons hielp nam echt de moeite om alles goed uit te zoeken.
Onze vraag was nogal complex.

Kasper Bleijenberg 10-10-2019

Correcte behandeling, zowel telefonisch contact, datum en tijd aflevering, als de aflevering zelf, kortom zéér tevreden.

Henk D 10-10-2019

Goede webshop. Je altijd vooraf even gebeld voor een bezorgafspraak. Scherp geprijsde spullen.

John 10-10-2019

Goede service en alles precies zo geleverd zoals afgesproken. Ook bij navraag over product werd correct antwoord gegeven.

C. van den Berg 10-10-2019

Persoonlijke behandeling, fijn. Goede uitleg en ook de aflevering was correct.

Klaas-Jan Snip 10-10-2019

Levering gaskookplaat snel en correct tegen een scherpe prijs. Informatie op site ook duidelijk. Service vanuit het bedrijf zou iets beter kunnen. Telefonisch was afgesproken dat ik het merk en serienummer van onze oude kookplaat door zou geven, zodat vooraf gecheckt zou kunnen worden of de nieuwe kookplaat in de nis zou passen. Helaas heb ik hier nooit een reactie op ontvangen (Bied het dan ook niet aan zou ik zeggen). Tevens houd ik zelf niet van de verkooptechniek, "vandaag telefonisch is de prijs..... Wilt u eerst een offerte via de mail is de prijs hoger" Het is dat ik me voor had bereid op de kookplaat en wist dat ik deze wilde hebben. Anders was ik waarschijnlijk afgehaakt op deze verkooptechniek.

jan en selma jager 09-10-2019

het enige dat ons heel, maar dan ook heel erg tegenviel is dat we zelf de oude droogtrommel naar beneden (2e verdieping) moesten brengen. Mijn man is over de 80 en ik iets jonger,. Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen tree voor tree maar waren eeen paar dagen uitgeteld. De bezorgers namen hun petje voor ons af en geloofden het haast niet. Anders was het een 10 geweest

Mw.T.Voorma 09-10-2019

Sinds een week een combivriezer van Keukenloods en zeer tevreden m.b.t. prijs/kwaliteit. Ook het inbouwen ging van een leien dakje... prima dus! Na drie kwartier was de klus geklaard en het oude apparaat werd netjes meegenomen.

Johan van den Berg 09-10-2019

Ik koos voor de keukenloods vanwege de aanbieding van een kookplaat.
Op 27 sept. werd deze vakkundig geplaatst en door ons betaald.
Een fractuur was er niet, deze zou per mail worden verstuurd.
Tot nu toe hebben we deze niet ontvangen en dat is vreemd (?)

Beste Johan,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het versturen van een fRactuur wordt ook wat lastig per mail. Maar een factuur moet zeker lukken! ;) Als ik je daarmee mag helpen dan hoor ik graag via emma@keukenloods.nl wat je ordernummer is. Dan is ga ik het regelen!

Beste Johan,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het versturen van een fRactuur wordt ook wat lastig per mail. Maar een factuur moet zeker lukken! ;) Als ik je daarmee mag helpen dan hoor ik graag via emma@keukenloods.nl wat je ordernummer is. Dan ga ik het regelen!