Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 753 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.aclaessens 16-03-2024

Ik ben toevallig bij keukenloods terecht gekomen daar uitstekend ontvangen en wegwijs gemaakt in mijn zoektocht naar een eiland afzuigkap.
Uiteindelijk mijn keuze gemaakt, prijs-prestatie zeer naar tevredenheid, evenals de snelle en correcte levering en dan ook nog de prettige verkoopster(Deena)
Als ik weer iets nodig heb, ga ik zeker eerst bij keukenloods kijken.

Mary 15-03-2024

Wij hebben al eerder wat aangeschaft bij de keukenloods. Ruime keuze, in alle prijsklassen. Snelle en correcte levering

Ella 14-03-2024

Keukenloods is telefonisch goed bereikbaar en je krijgt direct deskundig advies. Bestelling en levering verloopt volgens planning. Prijs/kwaliteit is goed.

H.M..Broekkamp 14-03-2024

prima keuze en prijsstelling
Leverantie keurig op tijd, was van tevoren gebeld.
Chauffeur was correct en behulpzaam, heeft de koelkast met de lift op 4e verd afgeleverd !

Anneke Bakker 14-03-2024

De gebruiksvriendelijk van de site is prima.
Netjes op de hoogte gehouden hoe de bestelling verliep.
Duidelijke foto's van de koelkast.
Telefonisch ook nog contact gehad. Dat verliep goed en vriendelijk.

F.Stellmach 13-03-2024

Het is gemakkelijk zoeken op de website. Had al meer bestellingen gedaan en altijd goed gegaan.ook de leveringen keurig op tijd

Reinier de Blaey 13-03-2024

Shop is goed vindbaar. Het geleverde is conform het bestelde. Goed verpakt.

Fam Don 13-03-2024

Naar de vestiging in Rotterdam geweest. Leuke ontvangst met behulpzame medewerkers. Goede kennis van zaken.

André Nieuwenhuis 12-03-2024

Duidelijke informatie via de telefoon ( 2x ) kreeg meteen meer informatie via de mail over in dit geval kookplaten. Super tevreden. Gewoon Goede Service en gewoon goed geregeld. Overzichtelijke website(shop)

Bert 12-03-2024

Goede service en snelle levering en correcte plaatsing door monteur, machine werkt naar behoren en is stil in gebruik

Paul 12-03-2024

Twee ombouw sets voor atag kookplaaten van nederlands aardgas naar butaan geleverd. Nodig voor huis in Frankrijk. Heel tevreden met deze service, ze zijn er speciaal achteraan gegaan en het was ook nog heel goedkoop, blij mee!

Daniëlle 12-03-2024

Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel en de spullen die ik heb gekocht. De klantvriendelijkheid is ook een 10 waard.Toppie en ga zo door 👍👍👍

Pieter uit Oosterhout 12-03-2024

Deze shop kan een hoeveelheid aan keukenapparaten laten zien. Het advies is vakkundig en bovenal erg vriendelijk.
De prijzen zijn sterk concurrerend met anderen. Men rekent geen vooruitbetaling, dit kan worden gedaan bij de levering. De levering is conform de afspraak en wordt uitstekend verzorgd door een vast transportbedrijf.
De geleverde afzuigkap hangt nu mooi te zijn boven ons kookeiland. Wij zijn er helemaal blij mee.

Berge 12-03-2024

Prima geholpen in Zaandam waar de keus ruim is. De medewerker kundig en behulpzaam

Marlon 12-03-2024

Binnen een half uur alles geregeld, deskundig, meedenken en duidelijke uitleg, helemaal top!

Jan Goedhart 12-03-2024

Ontvangst top voorraad viel tegen. Wel gevonden wat we wilden hebben en besteld. De volgende dag bleek dat artikel niet voorradig was maar wel een ander type, daar gingen we mee akkoord.
De levering was wel op de gewenste dag daarvoor hulde. Bezorging was goed zoals we hadden verwacht.
Volgende keer gaan we toch weer naar de keukenloods dat betekent dat we toch tevreden waren. Nu is het product 14 dagen in gebruik en bevalt ons prima.

Mark Manders 12-03-2024

Wederom een uitstekende service en gemak met betrekking tot het bestellen van apparatuur. Ik ben al jaren een tevreden klant.

cwe1 12-03-2024

Afzuigkap op internet besteld voor goede prijs en netjes op tijd afgeleverd.
Ben heel tevreden over de werkwijze en het product.

Hans en Helen 12-03-2024

We hebben een inbouwkoelkast gekocht bij keukenloods. Goede prijs/kwaliteit. Prima, inzichtelijke website en voor veel dingen goedkoper dan bij de concurrent. Paar keer contact gehad (gebeld) met de klantenservice en erg vriendelijk en goed geholpen.
Duidelijke communicatie over de levering en mogelijkheid tot achteraf betalen, (Riverty). Kortom een hele goede ervaring met Keukenloods!

Sylvia 08-03-2024

Goede duidelijke website. Alle informatie staat er wat belangrijk is. Goede en snelle levering. Wat ik fijn vond is dat je zelf dag kon bepalen. Werd ook keurig afgeleverd en blij dat ze de oude machine ook meenamen.

Willy Sprockel 08-03-2024

Goede advisering, levering van het apparaat, een inbouw koel-vries combi.
Toen het uiteindelijk bij de installatie misging (apparaat paste niet) werd er meteen in oplossingen gedacht en actie ondernomen.
Vriendelijke, positieve en oplossingsgerichte medewerkers in de fysieke winkel. Een ander apparaat in een mooi aanbod gekregen.
Waarvan de bestelling, levering, installatie en nazorg perfect zijn verlopen. Zeer tevreden en blij met de koel-vries combi en met de Keukenloods.

PJM 08-03-2024

Duidelijk, vlot en vriendelijk geholpen...................................

Janneke 06-03-2024

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. De apparatuur is vakundig geïnstalleerd en doet het naar behoren.

R.mols 06-03-2024

Zeer goed geholpen in de winkel. Aflevering ging prima en oude apparatuur netjes meegenomen. Helemaal tevreden.

Monique 06-03-2024

Duidelijke informatie, meedenken, goede bereikbaarheid, vriendelijke benadering
Deskundig advies