Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2852 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

B. Doomen 23-09-2017 Via de website gekocht

Snel, prima service het aanbevelen waard.

Goed overleg over moment van levering. Vanwege niet leverbaar zijn van gewenst apparaat om niet een beter apparaat geleverd. Prim service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schuster 23-09-2017 Via de website gekocht

Super

Na de bestelling kregen we bericht dat het verstuurd was. Mooi maar het werd niet bezorgd. Daarom heb ik kontact gezocht met de klanten service. Daar snapte ze het niet, maar gingen het uitzoeken, en zouden terugbellen. Nou dat werd netjes gedaan en dat is prettig. Ook de dag erna toen het artikel bezorgd was ( bij de buren)werd er gebeld omdat ze er zeker van wilde zijn dat ik bericht gehad heb. Dat was het geval. Nou dat vind ik SUPER service. Als ik nog eens iets wil bestellen ga ik zeker kijken of keukenloods het kan leveren.

Stooker 23-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service

Snelle en geweldige service goed op tijd, snel geleverd. Goede prijs van het produkt.
Chauffeur beleefd. Het oude produkt werd gratis meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 22-09-2017 Via de website gekocht

Niet super snel maar wel keurig.

Mooi assortiment tegen oede prijs. Netjes verzonden in envelop die door de bus paste en geen onnodig grote doos, alleen niet super snel.

Mr. de B. 22-09-2017 Via de website gekocht

Heel fijne transactie

Heel fijne droger, snel geleverd en een vriendelijk chauffeur, dikke plus. Makkelijk in gebruik, goed verpakt en de oude wasdroger meegenomen.

Louise El Azzouzi 22-09-2017 In de winkel gekocht
Almere-Buiten

Ik ben super goed en naar tevredenheid geholpen.

Vriendelijkheid, prijs kwatiteit verhouding, goed mee denken, goed naar mijn wensen geluisterd en een zo goed mogelijk product aanbieden wat binnen mijn budget past.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Borre 22-09-2017 Via de website gekocht

Check... check... double check...

Vaatwasser besteld; natuurlijk de beste vaatwasser vlgns de consumentenbond én na zorvuldig recensies te hebben gezocht (je wil niet zo'n winkel die bij Radar bekend is...). Gelukkig kreeg ik 's avonds nog een bericht met het verzoek om diverse maten door te geven om er zeker van te kunnen zijn dat de machine zou passen. Uiteindelijk bleek ik een verkeerd model besteld te hebben en werd 'gered' door de zeer attente medewerkers. Zelfs tot laat in de avonduren. Verder prima track&trace en keurige levering. Uiteraard ook prima prijs: geen betere prijs kunnen vinden. Nu hopen dat ook deze Siemens weer 17 jaar mee kan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Baris 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en representatieve bezorger

Zeer snelle levering waarbij alles in prima staat was. Daarnaast onze oude vaatwasser netjes meegenomen. Kan keukenloods zeer zeker aanbevelen. Volgende keer bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

bart 21-09-2017 Via de website gekocht

goeie service!!

Goed geholpen bij de vragen die ik had, en keurig op de hoogte gehouden van de voortgang ivm het plaatsen van de afzuigkap

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

H.S. 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snel.

Duidelijke kwalificaties van de producten en vergelijkingen. Ook via de chat wordt je goed geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Andre 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snel service

Nette overzichtelijke website met goede uitleg over de producten , de prijzen zijn heel mooi , leverring was snel , de bezorger was heel vriendelijk en netje , ja ik ben zeer tevreden .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Jacobs 21-09-2017 Via de website gekocht

Kookplaat

De kookplaat was goed ,de levering ging snel volgens afspraak.
Het enige minpunt was dat er geen snoer met bijbehorende stekker is geleverd.
Terwijl je dat wel zou verwachten.
Graag zou ik van u vernemen waarom dat niet gebruikelijk is.

Officiele reactie van Keukenloods 22-09-2017

Beste J Jacobs,

Wat vervelend dat het niet duidelijk was dat er geen stekker geleverd zou worden bij de kookplaat. Dit wordt nooit gedaan, omdat het voor ons niet duidelijk is waar het stopcontact zit waar de kookplaat op aangesloten moet worden. Wij weten dus nooit hoe lang dit snoer moet zijn. Daarnaast moet de kookplaat aangesloten worden door een erkend installateur. Dit om problemen in de toekomst te voorkomen. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Emma | Keukenloods.nl

s.h.makhan 21-09-2017 In de winkel gekocht
utrecht

leuke winkel met uitgebreide showroom

heel mooi artikel,keurig in de verpakking geleverd. goede duidelijke toelichting en info. snelle levering. zou het wel waarderen als er 2 mensen leverden ipv 1 ivm veiligheid.

FredJAC 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede keuze, product en levering

Goed contact over gezocht product met sterke prijs, niet de aller goedkoopste maar wel met de snelste response op gestelde vraag. Goed over leg ivm. levering. Dit zou nog iets beter (sneller) kunnen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Haas 21-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn/Zwaag

Goed en vakkundig geholpen

Wij zijn in de winkel in Hoorn/Zwaag geweest, na eerst de webshop te hebben bekeken, veel keuze en overzichtelijke winkel. Prima service en goed advies gekregen waardoor onze keus makkelijk was.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pieterse 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima prijzen, fijne communicatie.

Gebruiksvriendelijke site. Chat via WhatsApp mogelijk. Alle vragen worden met zorg beantwoord. Prima verzend en ophaalmogelijkheden.

21-09-2017 Via de website gekocht

Goed koopadvies, snelle bestelling en aflevering!

We hebben regelmatig met de medewerkers van Keukenloods contact gezocht en werden prima en snel geholpen. Misschien is het een tip m.b.t. de service: Is het mogelijk dat er tips gegeven kunnen worden in de wijze waarop we de glasplaat na bakken en koken kunnen schoonmaken.

assiebo 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

De koelkast werd helaas niet op z'n plek gezet (en uitgepakt) maar de oude koelkast werd wel meegenomen.
Aardige en beleefde bezorger.
De bestelling verliep vlot.

welters 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Zeer behulpzaam via mailcontact. Geven juiste advies (typenr en maat).
Komen hun afspraken meteen na.
Bezorging gaat snel en op afgeproken tijdstip.
Je weet zeker dat je de goedkoopste prijs bij hun betaald. Verder zoeken is zonde van je tijd.

Martien 21-09-2017 Via de website gekocht

Voordelige keus, vlot bezorgd

Ik kwam na vergelijking op Keukenloods uit als voordelig alternatief voor de gewenste inbouwkoelkast. De bestelling werd vlot geleverd, de oude werd netjes meegenomen. Ik had gehoopt dat de bezorger wel het verpakkingsmateriaal zou meenemen, maar dat was niet het geval. Het betrof een zogenaamde onderbouw-koelkast die prima zelf in te bouwen was. Daarvoor was materiaal en een duidelijke beschrijving aanwezig. Al met al ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dinos_39_ 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en zeer snelle service !!!

Absoluut tevreden met deze webwinkel die eene dag besteld en de volgende dag naar huis gebracht in de afgesproken tijdstippen, die chauffeur heeft tot binnen in het huis gebracht het was niet echt nodig maar om dat hij zag mij nog met krukken lopen heeft hij het gedaan en snel was die weer weg.
Heel veel bedankt voor deze service.
Het gaat om een vrieskast van ZFT11114WA Zanussi vriezer hellemaal in zijn originele verpakking geleverd, verpakking weggehaald en de volgende dag in werking gezet, inmiddels iets méér dan 2 weken in gebruik en alles gaat prima tot nu toe heel stil voor zijn klasse, absoluut tevreden.
Het bedrijf verdient een grote compliment van mijn, goed werk !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anouk 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer professioneel

Hele fijne webshop en een super service. Ik heb een onderbouw vriezer en koelkast gekocht en bij levering was er een apparaat beschadigd. Ik kreeg meteen netjes een email dat ze dit zo niet aan mij konden leveren en dat zij met spoed een nieuw apparaat hadden besteld en dat ik bericht zou krijgen zodra deze binnen zou komen. Op het moment dat hij binnen kwam ben ik keurig gebeld om een bezorgafspraak te maken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris Koot 21-09-2017 Via de website gekocht

Niks mis mee

Alleen maar positief, heb niet eens naar een andere aanbieder gekeken. Volledige inkoop, vervoer, aflevering en betaling (PIN) onder controle en herleidbaar. Alleen maar lof.

Sofie Dirkx 21-09-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede service en topapparaten

In de winkel zelf goed en snel geholpen met al onze inbouwapparatuur. Vervolgens via de mail de offerte definitief gemaakt. De apparaten kwamen op de afgesproken dag en tijd en zijn echt top!

Mark 21-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZuidOost

Goede service en advies

Vriendelijke personen en niet opdringerig. Ruime keuze in de winkel. Goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.

M 21-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon top.

Duidelijk webshop, goede prijzen goedkoper als andere met zelfde garantie,snel contact en snelle levering op de dag die je zelf bepaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. de S 20-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service en een zeer snelle levering.

Een zeer goede service, als ze het artikel niet meer hebben komen ze met een zeer goede vervanger voor dezelfde prijs.
De levering is zeer snel en goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 20-09-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs, prima service en snelle levering

Snelle levering, prima service. Op verzoek werd half uur voor levering gebeld. Veruit de laagste prijs. Ben erg tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alexander 20-09-2017 Via de website gekocht

Goed meedenken

Site nodig uit tot vergelijken van verschillende modellen inductieplaten, geeft goede installatie tekeningen erbij en komt na een keuze (soms) met een mooie extra aanbieding (= leuke verrassing!). Het telefonisch consult wat alsnog nodig was, is snel, vriendelijk en tot tevredenheid afgerond. Levering precies conform afspraak en montage ook snel en vriendelijke afgehandeld, ook rondom betaling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jerel 20-09-2017 In de winkel gekocht
Almere

Persoonlijke service en scherpe prijs!

Persoonlijke aandacht door verkoper in de winkel en goede service voor vaste klant. Afspraak =afspraak.

P. Witsen 20-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en snel

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel en een snelle levering! Er wordt geen onnodige informatie verstrekt en geen onnodige verkoop praatjes gehouden. Ook de levering was prima op de afgesproken tijd en de chauffeur erg vriendelijk.

R.Roffel 20-09-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Keurig geholpen en prima uitleg over de combi oven .

Duidelijk uitleg gehad ,ook over andere ovens .
Maar toch voor de zanussi gegaan . Top
De levering werd ook keurig afgeleverd en binnen gebracht . Prima service

Peter 20-09-2017 Via de website gekocht

prima webshop

gaskookplaat besteld met afleverdatum. Alles keurig op datum en afspraak bezorgd.
prima verzorgd. aanbevelimg!

Jan B 20-09-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Goedkoop en snel binnen de afgesproken tijd geleverd. Voldoende keuze op de site. Keuze uit afhalen of bezorgen

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bodde 19-09-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

geweldige service

Wij vonden de keukenloods in Gaanderen een geweldige winkel we werden goed geholpen door de verkoper, hij had ons goed geadviseerd voor ons nieuwe inductieplaat .Pluimpje voor het team van de keukenloods Gaanderen. De inductieplaat werd op tijd afgeleverd zoals afgesproken was.

Janny beumer 19-09-2017 Via de website gekocht

Eind goed al goed

Na een foute start is alles helemaal goed geregeld verkeerd product besteld is retour genomen en na wat informatie het juiste besteld en geleverd binnen paar dagen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Prontoship 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

De koelkast werd door een bijzonder vriendelijke jongeman geleverd. Ondanks de trap, die prima te doen was, maakte hij geen enkel probleem en bleef heel vriendelijk.

Richard WK 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Duidelijke omschrijving en foto's. Het geleverde product is geheel naar wens en de beste prijs met de langste garantie. 1 jaar langer dan standaard.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

G M Bos 19-09-2017 Via de website gekocht

Dhr. Bos

Deze Shop heeft mij / ons grote klasse getoond , direct al bij onze eerste aankoop .
zouden we weer apparatuur nodig hebben dan is deze Shop weer ons nummer 1.
Klasse , een echte aanrader !!!!

Enspijk 19-09-2017 Via de website gekocht

Super meegedacht !

Ons fornuis kwam aan in een kapotte doos en de vestiging Utrecht belde ons op vakantie op om te melden dat ze uit zichzelf een nieuwe besteld hadden.

Top service !

Leendert Los 19-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies, zeer goed meedenken, zeer goede service

Gekozen op aanbeveling schoonzoon. Kundig geholpen een goed alternatieven aangegeven. Meegedacht met onze wensen. Installatie goed verlopen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Noordt 19-09-2017 Via de website gekocht

Goed en op de afgesproken tijd geleverd

De ijskast die ik bestelde is prima afgeleverd en doet het uitstekend. De bezorging is op de afgesproken tijd gebeurd. Er is alleen geen aflevering binnen 24 of 48 uur. Men heeft de spullen namelijk niet altijd op voorraad.

Teevanha 19-09-2017 In de winkel gekocht
Nederweert.

Goed advies en snelle levering met montage.

Je kunt online een keus maken uit de vele aanbiedingen, en daarna eventueel toch fysiek naar een winkel gaan. Ik zou deze winkel zeer zeker aanbevelen aan familie en vrienden. ( Heb ik al gedaan trouwens )

Andrea Albers 19-09-2017 Via de website gekocht

Top vriendelijke klantenservice!

Perfecte uitleg produkt snel bereikbaar!Fijn om met technische vragen goede oplossingen en snel handelen tot en tevreden resultaat te komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van ZUTPHEN 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Na telefonisch contact, via mail besteld.
Alles verliep zonder problemen.
We kunnen de keuekenloods zeker aanbevelen.

Geurt-Jan 19-09-2017 Via de website gekocht

Van SMEG tot Miele

Hoewel ik in 1e instantie een SMEG had gekocht en bezorgd gekregen zag ik een aanbieding van een Miele. Die paste ons nog beter. De Miele werd bezorgd en de andere machine weer mee terug. Top geregeld!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johnvdl 19-09-2017 Via de website gekocht

Zo het hoort ! Met plezier besteld

Prijs, kwaliteit verhouding zijn de reden van mijn bezoek !!
Beleefdheid en accuratesse maken het hele plaatje af !!
Het geintje tussendoor mag er zijn ! Dat geeft aan dat men er met plezier werkt !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JanHu 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Vaatwasser gekocht bij keukenloods. Type welke ik had uitgekozen was uitlopend, maar ze hadden een nieuwe serie (duurder) welke tegen het zelfde bedrag geleverd kon worden. Volgende dag al geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eurojojo 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder problemen

Prima webshop met goede service bij aflevering. Bestellen ging prima op heldere site. Beste prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willemiensiebers 19-09-2017 Via de website gekocht

goede service duidelijke site

Al enkele dingen besteld goede service als iets het niet naar behoren doet ook snelle levering en bij telefonisch contact ook prima en prijzen laag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -