Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Johnn 10-07-2020

Ja alles netjes besteld en afgeleverd goed gedaan .Het ziet er keurig uit .
Mooie kookplaat alles doet het prima

Lodewijk 10-07-2020

Levering volgens afspraak
Vriendelijke aflevering
Goede beschrijving instalatie
Werkt uitstekend
Goede prijs

Yvonne 10-07-2020

Geweldige service en goede aanbiedingen. Alles van goede kwaliteit en ook het inbouw team is snel hulpvaardig en vakkundig 👍🏼

Debby 10-07-2020

Heel fijn geholpen! Erg vriendelijk komen hun afspraken na. Snelle service kortom top!

Jet 10-07-2020

Na bestellen vaatwasser toch niet leverbaar. Heb een upgrade gekregen. Later had ik daar nog een vraag over, werd correct behandeld. Levering was goed, werd netjes op de hoogte gehouden. Dus ik ben enorm tevreden over het gehele proces.

h.vos 10-07-2020

prima zaak, goede prijs en levering op tijd. van tevoren bericht wanneer de levering komt en op de dag zelf een verder tijdslot.

Frans Geers 10-07-2020

Zonder problemen en geheel volgens afspraak is ons product geleverd. Zo nodig zullen we opnieuw gebruik maken van hun diensten.

johan 10-07-2020

goede prijs en prima service. keurig op de afgesproken tijd bezorgd.
een aanrader om witgoed te bestellen.

G.J.Bos 09-07-2020

We hadden een bestelling gedaan.
De levering werd 6 weken verschoven.
Dit kon echt niet, ze hebben 3 snel leverbaar opties aangeboden met dezelfde specs. We kwamen er goed uit.
Mooi snel geleverd.

Alex 09-07-2020

Goede begeleiding voor en na de koop , echt prima , zoals het hoort , hulde

Cor Beuningen 09-07-2020

Onlangs zonnepanelen laten plaatsen. Dus de gaskookplaat vervangen door inductie. Bezoek gebracht aan informatiecentrum AEG - Elektrolux. Vervolgens een "knappe" AEG inductie kookplaat online/telefonisch besteld bij de Keukenloods. Daar hebben wij goede duidelijke informatie gekregen over het type, het aansluiten, het snoer en het regelen van een erkend installateur.
Zeer tevreden over Keukenloods en AEG inductiekookplaat!

jaap 09-07-2020

Perfecte service via de chat. En 25 euro goedkoper dan bcc en mediamarkt. Snel geleverd.

Adviseur 09-07-2020

Zeer klantvriendelijk bedrijf, voor de 2de keer alle keukenapparaten aangeschaft, vlotte levering en concurrerend in prijs, zal iedereen adviseren contact met Keukenloods Opmeer op te nemen, ook als er iets niet goed mocht zijn laten ze je niet in de kou staan en lossen het probleem naar tevredenheid op

Ton Koenhen 09-07-2020

Zeer handig, snel en dichtbij om je bestelling via de site bij keukenloods.nl te doen.

danny 09-07-2020

Overzichtelijke website. Snelle levering. Betrokken bij je aankoop of je zeker bent dat je de juiste samenstelling gekozen hebt.

Kroontje 09-07-2020

Leuke, aardige en maar vooral deskundig advisering tijdens bezoek showroom.
Bij opdracht via telefoon achteraf nog eens extra korting toegekend. Vervolgens tijdige levering volgens toezegging.
Echt top!

Ed Gijsbers 09-07-2020

Duidelijke website en wat je besteld krijg je ook. Afleveren op de juiste wijze en netjes.

Regina 09-07-2020

Goede info per telefoon en goed te volgen systeem over wanneer welke aankopen aanwezig zijn. Zeer klantgericht, er wordt goed meegedacht, dus goed bereikbaar voor overleg en info.

F. de Lange 09-07-2020

Heb een Inductiekookplaat van Siemens gekocht. Werd heel goed geïnformeerd over de werkwijze en voordelen van de verschillende kookplaten. Heb de kookplaat zelf kunnen monteren en mijn vrouw is er heel blij mee!

Yvonne 09-07-2020

Makkelijk te bestellen en overzichtelijk. Met 2 dagen in huis , dus perfect . Er is wel 1 minpuntje 😉 , heb 1 artikel bestelt en heb daarover 8 mailtjes ontvangen.. beetje overdreven

Paula van Esveld 09-07-2020

Dit is de shop waar je moet zijn voor een prima advies en een goede service. Werd ook geattendeerd op een aanbieding die nog nét 1 dag geldig was, maar ik mocht er eerst nog over nadenken. Ik werd zelfs geholpen met het bevestigen van de stekker, bespaarde mij toch €90.00
Dank je wel Keukenloods.
Mijn volgende bestelling is zeker bij jullie.

Henk Nab 09-07-2020

snelle levering. waardeer telefoontje vooraf of maten wel klopten etc. zijn tevreden met de plaat, moeten nog wel even de gebruiksaanwijzing erbij halen. functies zijn anders dan mijn oude plaat (15 jaar).

Nils 09-07-2020

nieuwe draadgarde nodig voor een Kitchenaid mixer. Keukenloods had de beste prijs en duidelijk dat het de juiste maat was. Binnen 24 uur geleverd. Prima dus.

Wim van Wijk 08-07-2020

1 is dat jullie de enige vestiging in mijn regio zijn.
2 is dat ik uitstekend en ruimhartig ben geholpen en mijn keuze heb kunnen maken.
3 is dat de monteur een probleemoplossende houding had en zijn werk prima heeft gedaan. Ik ben heel tevreden. Mocht er zich toch een probleem voordoen dan weet ik zeker dat ik wederom goed geholpen zal worden. Vertrouwen heet dat.

Harry 08-07-2020

Goeie, snelle en complete levering.
Bovendien is het personeel goed op de hoogte van de technische details.

Sabien Bolsius 08-07-2020

Deze shop werd mij aan bevolen door een klusjesman.
De website is erg overzichtelijk en ik had mijn afzuigkap zo uitgezocht.
Heldere info per e-mail en er werd nog gecheckt of ik wel de goede had uitgezocht ( motorloze) goede service.
Ook wat betreft bezorging was het vrij helder, alleen had ik begrepen dat de oude opgehaald zou worden.
Dit was niet zo, maar geen probleem voor mij.
De prijs app viel bij mij goed en verpakking en boekjes waren in orde.
Min puntje lampje lag los en had een andere hogere sterkte moeten zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 08-07-2020

Beste Sabien,

Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze website en service! Ik kijk er wel van op dat het oude apparaat niet is meegenomen. Dat doen we (onder voorwaarden) namelijk wel. Gelukkig geef je aan dat het geen probleem was, maar ik hoor alsnog graag waarom dit is voorgevallen. Dan kunnen we het bij de volgende klanten voorkomen. Wil je dit (en je ordernummer) laten weten via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

A.E.Moll van den Hurk 08-07-2020

Contact eerst telefonisch makkelijk verlopen en afspraken per mail bevestigd en daarna correct nagekomen en afgehandeld.

Beek 08-07-2020

Perfect op tijd geleverd en goed verpakt en prima apparaat wekt goed met duidelijke handleiding

Jordy Buysman 08-07-2020

Prima geholpen aardig personeel en goede spullen 👌ze hebben verstand van zaken over de producten die ze verkopen

V. H. 08-07-2020

We wilden graag een inbouwvaatwasser in een bestaande keuken. Volgens menig keukenwinkel was dat geen doen, maar bij keukenloods was het geen probleem, en niet eens heel duur. We kregen advies over welk model we moesten kopen. Deze bleek niet op tijd leverbaar, maar toen toch weer wel. Do communicatie van keukenloods daarover was overigens top. Installatie netjes uitgevoerd, niets op aan te merken!

Anita 08-07-2020

Keurig geholpen aan de telefoon bij de bestelling en de levering en installatie zijn volledig naar tevreden verlopen.

Fam van Kuijk 07-07-2020

Zeer tevreden. Goed telefonisch geïnformeerd over het product. Geen10 want er blijft altijd ruimte voor verbetering.

Wout de Boer 07-07-2020

Prima snelle levering en vakkundig geplaatst door keurige en vriendelijke service monteur .

Jan Moog 07-07-2020

Nette winkel met voldoende assortiment op keukengebied. Deze winkel was voor ons makkelijk te bereiken. De voorlichting was vakkundig. De levering en plaatsen van de inductie kookplaat eveneens.

Marcel 07-07-2020

Wilde nieuwe vaatwasser graag snel hebben. 's-avonds nog geholpen met advies over welke zou passen en qua aansluitvermogen, volgende dag al bezorgd!

Ivan 07-07-2020

Al erder keuken apparatuur bij keukenloods gekocht en ik kom steeds terug gezien de snelle en correcte afhandeling volgens afspraken

Van gelderen 07-07-2020

We werden niet direct aangevallen door een gretige verkoper . Een rustige jongeman hielp ons netjes . We kregen een goed advies . En een eerlijke prijs ik zou er zo weer heen gaan .

Vermeulen 07-07-2020

Prettige vakbekwame winkelpersoneel. Goede afspraken voor de montage. Prima monteur die goed werk afleverde.

Arno Bremer 07-07-2020

Problemen worden adequaat opgelost. Alleen mijn wasbak pas ontvangen rest van de apparatuur komt half augustus. Prima service

Kammie 07-07-2020

Het is eenvoudig goed overzicht en voldoende keuze. Snel keuze gemaakt. Je kan verschillende ovens laten vergelijken en dan maak je keuze. En snel bezorgd, volgende dag al. Hij staat als superoven bij onze keuken.

Commandeur 07-07-2020

Beste meneer, mevrouw. Wij zijn zeer tevreden over de Keukenloods. Zeer snelle levering en een heel erg vriendelijke bezorger. Top

Een verassend groot assortiment 06-07-2020

Keukenloods Drunen heeft een verassend groot assortiment. Vanwege de aantrekkelijke prijs hebben we een AEG combi stoomoven gekocht.
Wij zijn zeer tevreden over de levering.

De Graaf 04-07-2020

Wij hebben meerdere keukens bij de Keukenloods in Zaandam gekocht.
Je word er vriendelijk geholpen, niks is te veel.
Geven een goed advies en denken goéd mee om tot een besluit te komen.
Tot slot krijg je een mail wanneer de keuken compleet word geleverd met vriendelijke bezorgers.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.

Marcel 04-07-2020

Super service, met je meedenken en erg vriendelijk. Het hadeen 10 geweest als hij nog iets sneller was geplaatst 😁

Ilonka 04-07-2020

Telefonisch contact gehad over een product.
Deed gelijk een goede aanbieding, en alles Telefonisch geregeld. En volgende dag kreeg ik de bestelling al thuisbezorgd.

Saskia 04-07-2020

Goede, snelle en professionele service, meedenkend, luisteren naar wensen klant.

Viskil 03-07-2020

Kundig personeel,vlotte bezorging en ook op tijd bezorg,netjes binnengebracht en oude spullen retour,prima.

Henk Scheerboom 02-07-2020

Begeleiding bij aankoop van vaatwasser duidelijk uitleg voor wat je zoekt. Installatie prima verlopen.
Monteur gaat niet weg voordat alles goed op z'n plaats staat (inbouw) en alles naar behoren werkt.

Nico 02-07-2020

Makkelijk bestellen via site en voor mijn wasdroger aankoop de beste prijs op het moment

Pasman 02-07-2020

Levertijd was een stuk langer dan op de website stond Drie weken ipv 2-3 dagen