Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stef 16-08-2019

Hele goede communicatie in offertetraject, bestel -en levertraject. Scherpe en concurrerende offertes.

Simon 16-08-2019

Ik bestelde de een keramische kookplaat (Whirlpool AKM9010NE) via keukenloods. Twee dagen na bestelling werd de kookplaat geleverd door mijn vertrouwde postbode van PostNL. Communicatie via email was op goed op orde. De kookplaat werkt naar behoren.

Verbeterpuntje wat betreft Whirlpool: handleiding over aansluiten met perilex was wel erg minimaal. En de helpdesk van Whirlpool wilde daar geen informatie over verstrekken. En de fabrieksgarantie van Whirlpool verwacht ik weinig van (mocht dat ooit nodig zijn).

Klein verbeterpuntje wat betreft bezorging: op de website van keukenloods stond vermeld dat product geleverd wordt met eigen bezorgservice en bij het plaatsen van de bestelling heb ik aangegeven dat de oude retour kon. De kookplaat kwam met PostNL en die namen de oude niet mee.

Verder zeer tevreden met de bestelling bij keukenloods.
Officiele reactie van Keukenloods 19-08-2019

Beste Simon,

Bedankt voor je goede review, goed om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop. Wat betreft de levering: ik snap dat de communicatie hieromtrent onduidelijk was en ik heb mijn collega's van de webservice ingelicht. Zij hebben je een mail gestuurd. Ik vertrouw erop dat jullie eruit komen!

E. en J vd Zee 16-08-2019

Echt heel duidelijke en gebruikers vriendelijke site waar je verschillende , in ons geval, inductiekookplaten kan vergelijken.
Heel goede service en advies.
Ik werd ook telefonisch netjes en deskundige geholpen met een advies.
De prijs was heel scherp ! En de inductiekookplaat werkt super en ziet er erg mooi uit.

Rina Stroosnijder. 16-08-2019

De gemakkelijkelste bestellen via internet ,zelf thuis je keuze bepalen.en daardoor veel keuze,s.

WaTreurniet 16-08-2019

Gebeld naar vestiging Rotterdam. Meer dan uitstekend te woord gestaan door meneer Daan en ook door hem verder met succes geholpen. Chapeau !

Marcel 16-08-2019

Geen Atag inductiekookplaat gekocht, de siemens paste niet. Goede prijs en heel goede service gekregen van Keukenloods. De inductiekookplaat werkt perfect en kookt voor mij prettiger dan het gas. De installatie door keukenloods verliep snel en vlekkeloos, ook goede uitleg gekregen en advies bij het product en de de keuze van de kookplaat.

R. de Mooij 16-08-2019

Hier onze afzuigkap besteld. Snelle levering en goede service. Daarnaast ook nog eens de goedkoopste op internet. Ik raad keukenloods zeker aan!

David 16-08-2019

Snelle en duidelijke levering. Producten waren gemakkelijk te bekijken en te vergelijken op de website. De prijs was ook zeer goed vergeleken met de markt.

van de Werken 16-08-2019

Zeer goed.Maken waar wat ze beloven en dat voor een laagste prijs. Echt geweldig.

Inge 16-08-2019

We hebben de afgelopen periode een vriezer en een wijnklimaatkast gekocht via Keukenloods. Enig minpuntje is dat de niet meer te leveren modellen van de wijnklimaatkast nog op de site stonden. Verder alles prima in orde. Ook bij een volgend apparaat zullen we zeker op de website van keukenloods kijken.
Officiele reactie van Keukenloods 16-08-2019

Hoi Inge,

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Keukenloods. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat niet-leverbare modellen online staan. Weet je nog toevallig van welk merk deze wijnklimaatkast was, en wil je deze dan sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan zorg ik ervoor dat het aanbod weer up-to-date is!

Dekker 16-08-2019

Zeer tevreden ik heb er al eerder iets gekocht ,en zij beschikken over een heel goed bedrijf voor inbouwapparaten

P.H.Ernste 16-08-2019

Snelle bestel en aflever afhandeling, ben daar uitermate tevreden over. Ik kan de Keukenloods aanbevelen.

Ilona 16-08-2019

Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een klantenservice die veel bereikbaar is en goed helpt.

Herman 15-08-2019

Mooie showroom met een enorme opstelling van inbouwapparatuur. Goede voorlichting over de apparatuur.

Judith 15-08-2019

Na aankoop van verkeerd product gebeld met winkel daar heel vriendelijk te woord gestaan en artikel kunnen omruilen voor juiste product top service

Jan vd kaaden 15-08-2019

Het advies van de keukenloods heeft me veel ellende bespaard. Ze namen de moeite om me te bellen en te vragen of ik de juiste keuze had gemaakt ivm de afmetingen van de door mij bestelde vaatwasser. Ik had me inderdaad vergist maar was nog op tijd om de bestelling aan te passen.

Marten 14-08-2019

De specifieke koelvriescombinatie die ik zocht was bij geen van de winkels die ik online kon vinden voorradig. Ook niet bij Keukenloods. Alleen had Keukenloods wel een vlotte levertijd.
Toen ik belde kreeg ik een kundig antwoord. De koelkast zou 2 dagen later bij het filiaal in Amsterdam ZO zijn. Helaas bleek dat niet zo te zijn en was het apparaat in Opmeer afgeleverd. Omdat ik hem nodig had (de oude had het begeven), hebben we hem in Opmeer opgehaald. Keukenloods kwam ons tegemoet met 35 euro extra korting, waardoor in elk geval de rieskosten ruim gedekt zijn.
Afgezien van deze misser, was de communicatie verder prima en wisten degenen die me te woord stonden waarover ze het hadden. Alles werd soepel opgelost.

Bert 14-08-2019

Uitgebreide informatie over vaatwassers en per mail controle of je zeker weet of je de juiste hebt besteld (hoger model).
Snelle en correcte levering tot in de keuken.

Ellen 14-08-2019

Professionele shop waarbij de maten van de nis voor de inbouw inductiekookplaat voor verzending nogmaals extra werd gecheckt. Goede communicatie, de verzending is goed bij te houden. Prachtige kookplaat, hij is precies zoals op de afbeelding en in de productomschrijving werd weergegeven.

José 14-08-2019

Super goed geholpen door een medewerker. Luisterde goed naar onze wensen en nam echt de moeite om ons de juiste kookplaat aan te beiden.

S. J. de Groot 14-08-2019

Duidelijk en vriendelijk advies. Goede afhandeling van de bestelling. De installering werd op de minuut naar genoegen afgehandeld.

Ronald 14-08-2019

Goede uitleg en hulp in de winkel. Hoewel via de website in de winkel gekocht, is de meerwaarde om gezamenlijk te zoeken zeker aanwezig.

Goed dat ook monteurs aanwezig zijn om geleverde spullen snel en goed te installeren. Ons vaste adres bij panne met keukenapparatuur!

A. Bokma 14-08-2019

Al meerdere aankopen gedaan en de gemaakte afspraken goed nagekomen. Prima service.

David G. 14-08-2019

Twee Siemens Studioline ovens laten bezorgen en inbouwen. Scherpe prijs, nergens goedkoper, volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd/aangesloten. Korte maar toereikende instructie. Al met al prima ervaring.

Van Vliet 14-08-2019

Vriendelijke verkopers die meedenken en een vakkundig advies geven. Top meegedacht ! Goede service.

JJ Kroon 14-08-2019

De service was goed en ik kreeg een goed advies. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

Nik 14-08-2019

Goede en snelle levering. Product goed verpakt. De oven is precies zoals beschreven en werkt perfect.

Niessing 14-08-2019

We zijn heel tevreden over de snelle levering en de koelkast is prima. Waar we minder tevreden over zijn is de krassen die de bezorger heeft achtergelaten met zijn steekkar op onze keuken vloer.
Officiele reactie van Keukenloods 16-08-2019

Beste Niessing,

Fijn dat je voor Keukenloods hebt gekozen om de koelkast te bestellen. Ik snap dat het vervelend is als achteraf blijkt dat er krassen op de vloer is ontstaan, onze excuses hiervoor.
Ik heb de situatie voorgelegd aan mijn collega en die neemt zo snel mogelijk contact met je op!

Wim Verweij 14-08-2019

Keurig netjes te woord gestaan, mijn bestelde magnetron s’avond nog om 10 uur bezorgd. Alles in een woord top.

Langhorst 13-08-2019

Direct en vakkundig te woord gestaan, goede adviezen.
De aangeschafte afzuigkap voldoet aan alle verwachtingen.

Jette Smit 13-08-2019

Alles was prima in orde. Het duurde even voor iemand ons kwam helpen in de winkel, maar daarna goed geinformeerd en goede communicatie tot levering!

Arno 13-08-2019

Product was goed ,alleen in mijn geval liet de levering iets te wensen over wat werd gecompenseerd met een cadeau

P.H.H. van den Hoff 13-08-2019

Heeft alle toezeggingen waargemaakt.
Plezierige installateur.
Ook meerwerk werd uitstekend opgelost.

Niels 13-08-2019

Zeer klantvriendelijk. Ze vragen proactief of we de juiste kookplaat hebben besteld voor levering.

Dekkers 13-08-2019

altijd de goedkoopste ,goede service overzichtelijke site, altijd vriendelijke en deskundige communicatie

Hans 13-08-2019

Dichtbij huis, ruime keuze, deskundige adviezen. Duidelijke afspraken over de levering en betaling.

a.houffelaar 13-08-2019

Moest korfplug vervangen in aanrecht afvoer bak. Bestelnummers door keukenloods snel uitgezocht en bestelling snel en goed uitgevoerd. Prima.

koelkast 13-08-2019

Prettig bedrijf. Snelle reactie op onze bestelling, ook nadat wij een lager bedrag hadden gezien van onze koelkast. Kregen dit zeer snel terug gestort. Vlotte en nette aflevering!

smeg 13-08-2019

De prijs is scherp. de adviseur denkt met je mee en geeft goed advies en betere alternatieven dan besteld

uitstekende service 13-08-2019

Gekozen kookplaat was er niet meer, kregen daarom een nieuwer model voor de "oude" prijs.

Paul 13-08-2019

Ik ben super tevreden over mijn aankoop bij keukenloods. Goede prijs, en keurig op tijd geleverd. Alles volgens afspraak. Top!!

Marit 13-08-2019

De vaatwasser (Bosch) is geweldig en goed geïnstalleerd. De levering duurde 3 weken (....!) en als je een nieuwe vaatwasser nodig hebt dan is elke dag er 1 teveel. We kwamen erachter dat hij elders 50 eu goedkoper was en volgende dag levering (incl installatie) hadden kunnen hebben. Maar alles annuleren en geld terug vorderen vonden we ook weer veel gedoe, dus hebben toch door Keukenloods laten bezorgen. Dat was prima en contact ook. Maar levering na 3 weken echt dik minpunt....
Officiele reactie van Keukenloods 13-08-2019

Beste Marit,

In principe kunnen wij apparaten snel leveren. Maar wanneer je kiest voor montage door een van onze specialisten is daar inderdaad een wachttijd voor. Dit komt door de enorme drukte. Jammer genoeg kan ik het op dit moment niet mooier maken dan dat het is. Gelukkig is alles verder wel naar wens verlopen!

Emma

Marjan 13-08-2019

We hebben goede kwaliteit, voor een goede prijs ontvangen.
Snelle levering.

J.Ruiten 13-08-2019

Snelle , nette levering en een goede prijs voor het gekochte artikel. Zal er zeker nog eens kopen!

Jolanda en Alex Van Dijck - Ultee 13-08-2019

Vakkundig personeel, behulpzaam, geduldig,; denken mee en zijn creatief in het aanreiken van oplossingen.
Top aanbiedingen, kwalitatief mooie keukens voor redelijke prijzen. Wisselende aanbiedingen en showroom keukens.

Ernst en Brenda 12-08-2019

We zijn zeer goed geholpen, rustig een en op een deskundige manier. We hadden al een scherpe aanbieding en de medewerker van de vestiging Utrecht kon hem toch nog verder aanscherpen, kwam zelf met goed en betere alternatieve.
We hebben totaal 7 apparaten gekocht.

Desiree 12-08-2019

Eerst chat contact gehad met diverse vragen. Goed geholpen, daarna telefonische contact gehad en bestelling geplaatst na een mooi aanbod te hebben gehad . Levering keurig op tijd. Heel blij met beide ovens.

Hans van Heumen 12-08-2019

Vlotte en probleemloze afhandeling van de klacht.
Heb nu een prima zeepdispenser

Ron m 12-08-2019

Superservice , goed advies per telefoon en snel geleverd. Goedkoop en goede producten!

Marcel 12-08-2019

Alles duidelijk en goede informatie omtrent bestelling en montage.
Zeer correcte en vakkundige monteur.
Goede uitleg en keurig gewerkt Echt visitekaartje deze monteur voor keukenloods!!