Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

R.Krijgsman 10-02-2019

Nieuwe vaatwasser aangeschaft bij Keukenloods voor een goeie prijs t o v andere leveranciers . Is netjes volgens afspraak geleverd. En de oude ,welke ik al uitgebouwd had ,hebben ze gelijk meegenomen . Alles keurig geregeld.

M. Hermans 10-02-2019

Snelle offerte, prima prijs, waarborg fonds, bij in ontvangst namen per Pin afrekenen en snelle accurate levering.

Wat wil je als klant nog meer!!!

K.Blaauw 10-02-2019

Wij werden door een kennis geattendeerd op de Keukenloods in Veendam i.v.m. de aanschaf van inductie koken.
Na een bezoek aan de Keukenloods en een prima voorlichting over inductie zijn we eerst weer vertrokken.
Een week later hebben we besloten om toch maar over te stappen op inductie koken. Voor de aanleg van de elektra hebben we een adres van Keukenloods gekregen waar ze veel zaken mee doen. Ook dit is verder prettig verlopen en gaan we morgen over op inductie. Al met al een prettige ervaring.

Jeffrey 10-02-2019

Vriendelijk mensen en snelle servis zou het ook aan andere aanbevelen om daar spullen tekopen

Lennart 10-02-2019

Zeer tevreden met mijn aankoop. Het duurde alleenalleeneen een tijdje voordat het inbouwteam pas tijd had, maar een goede prijs en een goede service. Vriendelijke mensen. Ik beoordeeld het geheel met een 8.

WimPie 09-02-2019

Naast het feit dat je veel kunt vinden op de website op een eenvoudige wijze, steekt deze partij er bovenuit in klantenservice. Ik had per ongeluk de verkeerde afzuigkap besteld en na 1 telefoontje (waar ze ook nog eens vrijwel altijd bereikbaar zijn) was mijn order omgezet en het kleine verschil (minderkosten) werden vrijwel direct terug gestort. Geweldige service.!

Jim Kaag 09-02-2019

Gewoon even bellen met de keukenloods en alles wordt geregeld. Prima voor elkaar en aardige medewerkers met verstand van zaken.

Pieter Dijkstra 09-02-2019

Fijn geholpen met goed advies. Ik had een foutje gemaakt en heeft keukenloods netjes opgelost!

Hendrix 08-02-2019

Volop keuze , snelle levering en alles goed in orde.
Navraag of je met alles tevreden was en of apparatuur goed werkt.
Over niets te klagen zal indien nodig gelijk weer iets bestellen bij deze winkel.

Bot 08-02-2019

Bedrijf is nauwkeurig met de communicatie. Snelle levering en de chauffeur is behulpzaam

margriet 08-02-2019

Ik vind de Keukenloods een prima zaak. Om de levertijd te weten is even gebeld met de chauffeur, zodat wij beter wisten hoe laat de magnetron geleverd zou worden, erg fijn!
Wij zijn minder tevreden met de magnetron. De startknop is een klein tiptoetsje. Veel te klein naar mijn idee, je zit er zo naast. En bovendien is het niet verlicht, in een slecht verlichte keuken zie je niet waar je op moet tippen. Vervelend! Want dat is een knop die je elke keer moet gebruiken.

Ankie 08-02-2019

Het was de vraag of we een nieuwe keuken zouden kopen met inbouwapparatuur of nieuwe inbouwapparatuur in de bestaande keuken zouden plaatsen.
We hadden van een gerenommeerde keuken specialist een offerte gekregen voor een prachtige keuken met inbouwapparatuur. Niettemin voor een prijsvergelijk ook nog even het advies van een andere specialist gezocht. Dat werd Keukenloods in Roosendaal.
Erg veel bezoekers in de showroom en adviseurs die het razend druk hadden om iedereen die dat wenste te woord te staan. Toch werden we spoedig op een uiterst gastvrije wijze professioneel en vriendelijk te woord gestaan door vestigingsmanager XXX. Een ervaren persoon die echt verstand had van keukens en inbouwapparatuur!
Naast onze voorkeuren werden ook alternatieven door XXX voorgesteld, waarbij openhartig en zeer direct de voor- en nadelen werden besproken. No-nonsense. geen flauwekul en zonder overbodige omwegen.
Toen de offerte werd uitbracht -gebaseerd op dezelfde keukenmeubel c.q. inbouwapparatuur als de vorige keukenspecialist- bleek het aanzienlijk veel goedkoper dan de vorige keukenspecialist dat een beslissing snel was gemaakt.
Daarna nog wat vraagjes die snel en uitstekend werden beantwoordt. Op korte termijn is de nieuwe keuken vakkundig ingemeten. De offerte werd nogmaals en uitvoerig met ons doorgenomen en vervolgafspraken gemaakt. Keuken wordt binnen 7 weken geplaatst. Volgen van orderstatus is uitstekend te volgen via de website van Keukenloods Roosendaal.
Tot zover alleen maar een dikke plus voor Keukenloods Roosendaal voor de klantvriendelijke en service gerichte werkwijze. Zeker een aanrader om even langs te gaan voor iedereen die een nieuwe keuken dan wel keukenapparatuur wil kopen.
Uiteraard moet de keuken nog worden geplaatst, maar tot nu toe een erg goed gevoel over Keukenloods Roosendaal en dan in ons geval zeker voor XXX.

Beste Ankie,

Ik heb dit mooie compliment doorgegeven aan ons filiaal in Roosendaal. Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze review. Ik wens u alvast veel plezier toe met uw nieuwe keuken!

Martim 08-02-2019

ik had de verkeerde kookplaat besteld ik dacht 3 fase maar was 2 fase, was niet duidelijk op de site , In groot Rotterdam zijn er veel flats met 3 fase, ik heb veel kookplaten aansloten in de loop van de jaren. Jullie hadden deze niet dus bij een ander besteld, die van jullie met veel moeilijkheden en bureaucratie terug gestuurd

Beste Martim,

Wat jammer dat het retourneren niet naar wens ging. Zou u misschien willen mailen om welke kookplaat het gaat? Dan kunnen wij dit verduidelijken op onze website. Ik neem aan dat alles nu al afgerond is? Als ik toch nog iets voor u kan betekenen, hoor ik dat natuurlijk graag. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Majejay 08-02-2019

Groot assortiment voor een scherpe prijs! Ik heb er voor gekozen de kookplaat in de winkel te laten afleveren. Dit was snel en goed geregeld.

Henk van Buyten 07-02-2019

Kwaliteit, vriendelijkheid, goede service en ook nog eens goedkoop. Hulde en ga zo door.

Iwan 07-02-2019

Komen hun afspraken na , goed product geleverd tegen een lage prijs.
zeer tevreden met onze nieuwe inductie kookplaat.

Riny Bergervoet 07-02-2019

Ik heb op internet de aanbieding gezien van deze afzuigkap,kon hem echter niet vinden op de site van de winkel
Ben vervolgens naar de winkel gegaan,heb dit laten zien,vervolgens zijn zij zelf gaan zoeken,konden de aanbieding ook niet vinden.boden mij toch het artikel aan met de bijbehorende lagere prijs.mijn complimenten met deze service.

Dennis Tempelman 07-02-2019

Ik vond het een prettige site overzichtelijk.
Alles besteld op de site.Snel een mailtje met de bevestiging. Telefonisch contact gehad en de dame vroeg of ze moest helpen met bestellen dit hebben we gedaan.Zelf afgehaald in Gaanderen mooie winkel en prettig personeel.
Ik ben erg tevreden en adviseer het iedereen
Ook voor combi oven ook naar jullie.

HC Sijbesma 07-02-2019

Een zeer correcte webshop met een groot assortiment en goede prijzen. Ook over de afhandeling van de bestelling en de snelheid ben ik zeer tevreden. Ik geef een 9 als beoordeling, omdat een 10 impliiceert dat er geen verbetering meer inzit. Dat kan haast niet.
Geen Mediamarkt kan tippen aan het assortiment zoals Keukensloods dat bied. Dikke aanrader.

Anton 07-02-2019

Alles conform bestelling en gemaakte afspraak afgewikkeld , vaak wordt er veel beloofd doch niet of nauwelijks correct af-
spraken nagekomen.

D.Willems 07-02-2019

Superproducten, goede prijs en snelle levering. Ook het inbouwteam: niks dan lof.
Enige puntje was dat ons fornuis in de breedte niet door de deur paste en de bezorger dat niet wilde doen. We hebben zelf zijn steekkar geleend om het in de lengte te doen en te ondersteunen. Hopelijk dat in het vervolg dit opgelost wordt. Beetje absurd om een 90cm fornuis niet door een normale voordeur te krijgen ;). Maar al met al zijn we echt blij. Het fornuis was een 2e keus en echt prachtig!
De vaatwasser was blijkbaar niet op voorraad en we kregen een gratis upgrade. Super!

Beste D. Willems,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat het in eerste instantie niet lukte om het fornuis door jullie voordeur te krijgen. We zullen dit meenemen in de toekomst. Gelukkig is alles toch goedgekomen. Wij wensen jullie dan ook veel plezier met jullie nieuwe fornuis en vaatwasser.

Minjo van de Wateringen 07-02-2019

Een prettige winkel met ter zake kundig personeel en doen wat ze zeggen of beloven top komen zeker terug voor een volgend aankoop . Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gretha 07-02-2019

Goed Advies, prettig contact met de mensen, die goed met je meedenken.
Prima levering en betaling bij bezorging.
Ik doe graag zaken met de keukenloods

Els 07-02-2019

Duidelijke website wat ik zocht was op voorraad en te bekijken in de showroom. Levering en montage goed.

Klant 07-02-2019

Fa. Keukenloods heeft een goede en snelle bezorgservice. Daarnaast een prettige en overzichtelijke website

Giovani 07-02-2019

Een goede en overzichtelijke website, zeer uitgebreid assortiment, goeie prijzen. Goede telefonische/mail ondersteuning.

Theo 07-02-2019

Super snel geleverd en een top service en goed koop ik kan het iedereen aan bevelen

Leo 07-02-2019

Vlotte service en afhandeling en prima service voor het plaatsen.
Vriendelijke monteur die de boel netjes achter laat.
Compliment

Estherdj 07-02-2019

Goed kundig geholpen ! Alle vragen werden geduldig uitgezocht en beantwoord!
Goede prijs kwaliteit verhoudingen!

Jacques Goos 07-02-2019

Is heel prettig om met de keukenloods zaken te doen, goede service. Bezorging op de afgesproken tijd.

J. Kroes 07-02-2019

Duidelijke website, met duidelijke omschrijving en maten van het product snelle levering, aantrekkelijke prijs.

anita van Rijsbergen 07-02-2019

Fantastische service; professioneel, correct en duidelijk en ook super vriendelijk
Alles volgens afspraak verlopen; goed ingelicht; en ook goed geholpen aan de balie

soes 07-02-2019

snelle levering, voordelig geprijsd, goede informatie op de website, telefonisch goed bereikbaar voor advies. Oude wasdroger meteen meegenomen. Droger doet het naar behoren, dus ik ben zeer tevreden

Theo 07-02-2019

Keurig afgehandeld, en heel veel keuze met een goede prijsstelling. Levering ook goed.

A. de Rek 07-02-2019

Een nieuwe magnetron/stoomoven besteld. Zat nog wel een levertijd van 8 weken op, zo werd gewaarschuwd. Wat schetst onze verbazing als al na 4 weken de over wordt geleverd! En dan ook nog lekker eten koken/stomen!

Simon 07-02-2019

Goed aanbod van mooi geprijsde producten, binnen 24 uur geleverd. Erg tevreden !

Donny 07-02-2019

Snelle service, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status. Alleen bij het bestellen kan je kiezen uit een week waarin je het bezorgd wilt hebben. Het zou beter zijn dit op dag basis te kunnen kiezen.

John 07-02-2019

Erg klantgericht. Erg hulpvaardig bij het zoeken van een toestel wat aan de wensen van de klant voldoet. Binnen enkeke dagen kon ik de kookplaat die wij hadden besteld ophalen in het filiaal te Drunen

Ted 07-02-2019

Perfect geholpen voor een super scherpe prijs. Had voor af ruim het internet afgezocht naar scherpe prijs. vond de avond na de koop de kraan die ik had gekocht goedkoper keukenloods paste de prijs als nog aan . .komen ook goed afspraken na en leverde keurig op tijd kortom top

Karin 07-02-2019

Mooi product kon ik afhalen, was er geen wisselgeld wat niet op de factuur stond, Wel goed opgelost door de verkoper.
Nu klacht neergelegd over de verkleurde bescherm ring en na een week nog geen reactie.
Officiele reactie van Keukenloods 07-02-2019

Beste Karin,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad. Zou je mij een mail willen sturen via emma@keukenloods.nl? Met daarin het ordernummer en de klacht. Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Eric 07-02-2019

De keukenloods is helemaal top
Had eerst de verkeerde gekocht (inductie kookplaat)
1 belletje en het werd meteen opgelost
kon gelijk een ander halen
zeer vriendelijk personeel.

Flora 07-02-2019

Zelf keuken geplaatst. Met daarin inbouwapparatuur van keukenloods.
Na de onlinebestelling, vroeg keukenloods om inbouwmaten om te controleren of we goede apparatuur hadden besteld. Er bleek door ons 1 ding over het hoofd gezien. Daardoor telefonisch alternatief gelijkwaardig artikel aangeboden wat wel past. En voor een hele goede prijs. Heel correcte communicatie en aflevering.

G. Vos 07-02-2019

Helemaal volgend afspraak!
Top! Voor iedereen aan te bevelen!
Prijs - kwaliteit verhouding is prima!

Bert Van Zwieten 07-02-2019

Makkelijk contact en zeer snelle keurige levering ook goed te bereiken ophaal adres

Marc 07-02-2019

Al diverse aankopen gedaan maar ook als we gewoon even binnenlopen om.ons te oriënteren is er altijd vriendelijk en personeel met kennis van zaken maar zeker niet opdringerig zoals bij veel keuken zaken in Utrecht.

riet 07-02-2019

Fijne webwinkel, mooi gasfornuis gekocht voor redelijke prijs.
Snelle levering en goede service.

Ramon 07-02-2019

Bestelling werd snel en netjes bezorgd. ons besteld model was niet voorradig maar we kregen automatisch een vervangend model wat normaal duurder was van het zelfde merk. dat is nog eens service. Ik weet wel waar waar de volgende keer onze apparatuur bestellen. bij keukenloods.nl dat is een feit

Randy 07-02-2019

Voor de koelkast die wij hebben gekocht heeft keukenloods de laagste prijs.
De levering hebben we op een specifieke afgesproken dag / tijdsvak laten bezorgen ( de dag dat wij de sleutel kregen van ons nieuwe huis). De koelkast is netjes op de afgesproken tijd binnen afgeleverd.
Geen problemen, nette afhandeling, goed communicatie.

Hermans 06-02-2019

Levering was supersnel en perfect uitgevoerd. In de winkel werd goede uitleg gegeven over beide apparaten. We werden snel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Jonno1 06-02-2019

Dezeshop werd ons aanbevolen door onze dochter die er al eerder goede ervaring mee had. Zij heeft niets teveel gezegd. Een duidelijke website waarop zoeken eenvoudig is. Een prettig contact met een verkoper die alles helder en goed begrijpelijk uitlegde. Afspraak over levering en montage door een kundige monteur correct volgens afspraak. Kortom, een bedrijf waar goed mee te werken is.