Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 24-08-2019

Onze inbouw combi magnetron ging stuk en zocht een vervanger.
Mailde naar keuken-loods en gaf de gegevens van mijn oude op en vroeg of de Whirlpool inbouw AMW9604IX combi magnetron zou passen in de opening van onze kast zou passen, binnen 10 minuten antwoord, geen probleem! Dit toen besteld en keurig bezorgd, zonder beschadiging, tevens gezegd, 1 week de tijd voor toch nog ontdekte beschadigingen op te geven.Alles aangesloten en paste precies, zoals gewenst. Via deze weg, medewerkers,Keukenloods, bedankt voor alle correcte communicatie en snelle handelingen. U hebt er een vaste klant bij.
Vriendelijke groet, Jan.

Stef 23-08-2019

Je kunt gerust online bij dit bedrijf bestellen. Goede website, duidelijk en gemakkelijk winkelen.
Je wordt op tijd geinformeerd over het tijdstip van bezorgen. Goed bezig!

Claudia HHW 23-08-2019

Prima contact via de telefoon, snelle levertijd. Een artikel bleek defect te zijn maar dit werd snel door levering van een nieuw product opgelost. Zeer betrouwbaar dus. Ik ben erg tevreden!

Johan 23-08-2019

Groot voordeel dat je telefonisch kunt bestellen, medewerker te spreken voor prima advies om goeie keuze te maken, en voor de keurige afhandeling/ bezorging.

John de Kruyf 22-08-2019

Goede service. Op tijd geleverd. Product helemaal zoals verwacht. Handleiding voor de installatie had wat beter gekund maar op zich was de installatie makkelijk te doen.

Leo 22-08-2019

Ik en mijn vrouw naar keukenloods , wij hebben intresse in een keuken . Vriendelijk geholpen door medewerker , wij hadden de maten bij ons. Maar ik heb nu weinig tijd om te tekenen ,een en ander door druk en vak. Wij uitgelegd wat we wilden ,deurtjes en blad aangewezen . Tekening word per e-mail verzonden . Geen probleem voor ons alle begrip. Nog gebeld ,komt vandaag per mail. Wat denk je is al 10 dagen geleden !!!!!!
Officiele reactie van Keukenloods 23-08-2019

Beste Leo,

Wat vervelend dat jullie niks meer hebben vernomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zou graag willen weten in welke winkel jullie zijn geweest. Zou je mij dit willen mailen via emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

theo van gelderen 22-08-2019

Makkelijk bestellen in de winkel en bij aflevering keurig nette jongen en pinnen maar.

WERNER 22-08-2019

VIA DE WINKEL IN UTRECHT VAATWASSER BESTELT NETJES AFGEHANDELD DAG LATER BEZORGD AFGELEVERD OP TIJD VAN AFSPRAAK

Ton 22-08-2019

de webshop is helder en overzichtelijk.
fijn dat er reviews te vinden zijn.
de bestelling verliep vlot.
Fijn dat er de optie is om mede zelf te bepalen wanneer de spullen geleverd konden worden

Ron 22-08-2019

Duidelijke site en we hebben weer voor deze winkel gekozen wegens eerdere prima ervaringen v.w.b. levering en prijzen.

Wezz 22-08-2019

Groot assortment, overzichtelijke website en snelle levering (direct de volgende dag)

John vG 22-08-2019

Prima service, eerste levering kwam beschadigd uit de doos. Op vrijdag opgehaald en op zaterdag weer terug gebracht. Er werd direct een nieuwe order aangemaakt en deze kon ik na 3 dagen weer ophalen. Deze kwam onbeschadigd uit de doos en is inmiddels geplaatst..

Edwin 22-08-2019

Overzichtelijke webshop. Na plaatsen bestelling werd ik door Keukenloods gebeld om de bestelling op maten te controleren alvorens te bezorgen. Bezorging conform afspraak.

Senna 22-08-2019

“Vandaag besteld, morgen in huis” is zo fijn als je ‘s avonds om 21:00 erachter komt dat de vaatwasser het echt niet meer gaat doen.
Volgende dag geleverd, heel netjes een kwartier van te voren gebeld door de chauffeur dat hij er aan komt.

Yvonne 21-08-2019

Zijn in één van de winkels geweest en erg goed geholpen, daarna in de winkel online besteld en snel geleverd

ron 21-08-2019

goede service van keuken loods mijn koelkast bleek beschadigd te zijn ik kreeg netjes op de dag van bezorging een telefoontje en de volgende dinsdag werd de koelkast netjes afgeleverd. Ik werd netjes een kwartiertje voordat de chaufeur gebeld dat hij er bijna bij mij voor de deur stond. helemaal top dat zouden meer leveranciers moeten doen. was

Marc 21-08-2019

Levering koelkast en vriezer vrij snel en volgens afspraak. Tevreden over resultaat tot nu toe. Vreemd was wel dat men in de vestiging Roosendaal geen monteur van Keukenloods zelf had voor montage in Zeeland. Op de website staat toch dat men in heel Nederland bezorgt en monteert? Er werd uiteindelijk wel een (externe) monteur bereid gevonden om e.e.a. te monteren, maar omdat die niet van Keukenloods zelf was, moest ik de aanschafkosten van de apparatuur betalen voordat de monteur op pad ging. Beetje vreemde gang van zaken. Normaal betaal je pas bij levering.

johan 21-08-2019

goede service in mijn geval levering binnen een week nette prijzen zeker aan te bevelen

Henk 21-08-2019

Heel vriendelijk contact, ook op zondagavond.
Ben zeer tevreden met de uitleg van het apparaat en het direct besteld en de volgende dag al thuis.
Hele vriendelijke chauffeur die het apparaat naar de keuken heeft getransporteerd.
En het defecte apparaat weer mee genomen.

Bierhaus Wim 21-08-2019

Goede lokatie, uitstekende showroom, goed deskundig en vriendelijk personeel. Duidelijke informatie, levering en afhandeling.

Henk 21-08-2019

Gegarandeerd de laagste prijs op apparatuur.
Snelle levering door heel Nederland en indien op voorraad de volgende dag al in huis.
Daarnaast goede voorlichting over de produkten en meedenken met de klant wat ik ook belangrijk vind.
Dit voorjaar hebben we een keuken gekocht en ook deze levering ging perfect volgens planning zonder naleveringen.
Prima winkel met goede produkten en normale prijzen, voor mij de keukenzaak nr.1

Andre Inden kleef 21-08-2019

Vlotte levering en uitstekende vriendelijke maar vooral vakkundige installatie service.

Sandra 21-08-2019

Bestellen via de website en ophalen in de winkel. Mooi dat dit kan! Jammer dat ik na het afhalen er pas achter kwam dat op de dag dat ik mijn bestelling ophaalde in de winkel (3 dagen later) mijn afzuigkap inmiddels voor bijna 10 euro minder aangeboden werd in de webshop. Wat zou het netjes zijn geweest als ik bij het afrekenen in de winkel deze goedkopere prijs had mogen afrekenen. Achteraf heb ik hiervan nog via het speciale "goedkoper" formulier op de Keukenloods website melding gemaakt maar hier geen terugkoppeling meer op ontvangen.

Verder bleek, ondanks dat ik het speciaal nog nagevraagd had in de winkel, toch de antraciet kleur van Boretti door de jaren heen niet altijd hetzelfde te zijn geweest. Helaas de kap in de avond bij schemer opgehangen waarna ik dit kleurverschil de dag erna pas ontdekte. Goede les voor mijzelf, voortaan beter controleren.
Officiele reactie van Keukenloods 21-08-2019

Beste Sandra,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat betreft het kleurverschil. Daar kan ik helaas weinig aan veranderen. Wel erg vervelend dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Dat is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Het verschil zal alsnog worden teruggestort. Ik ga er voor zorgen dat dit in orde wordt gemaakt.

Linda 21-08-2019

Super service!! Op zaterdag hebben we een oven-combi en een inductie kookplaat bestelling gedaan. Met als leverig voor op maandag as. Einde middag zaterdag, ben ik opgebeld om door te nemen of de maten goed zijn en de aansluiting wel mogelijk is in onze woning. Hierbij, hebben we veel technische informatie en tips meegekregen voor het aansluiten.
Op maandag ochtend een bericht en een email over de tijd van de levering. Vervolgens 15 minuten voor de levering een sms bericht, met dat ze onderweg zijn ontvangen. In zijn geheel zijn wij aangenaam tevreden over het verloop en fantastische service!!!

Carlijn Polderman 21-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site. Ook de informatie (specificaties) bij het product staan duidelijk en helder vermeld. Ook de tekening met maatvoering is zeer duidelijk en dat was voor ons erg belangrijk.

Rachel 20-08-2019

Goed op maat hulp gekregen en alles netjes en tijdig geleverd. Ook tussentijds informatie ontvangen omtrent de levering en wat de levertijd zal zijn

Lambert B. 20-08-2019

Vlotte levering! Een degelijke koelkast met meer inhoud dan de vorige van dezelfde afmetingen.
Inbouwen was problematisch vanwege die grote scharnieren

Frans Bodmer 20-08-2019

Er wordt via internet enorm veel aangeboden aan keukenapparatuur, lastig kiezen vanaf een plaatje. Ik ga dan toch liever naar een winkel om ook te zien wie er achter mijn levering zit. Dat vind ik een grote plus van de Keukenloods. Het woord loods deed mij niet meteen denken aan een mooie goed ingerichte, overzichtelijke winkel. Ik ben bij de vestiging in Waddinxveen geweest en ben daar bijzonder prettig geholpen. Zeker goed om de Keukenloods aan te raden en om er terug te keren voor andere apparatuur.

Daan 20-08-2019

Overzichtelijke site, goede afhandeling order en positieve ervaring bij de montage. Al met al erg positief.

Punt van aandacht. Bij de bestelling van de vaatwasser moest ik aanvullend enkele maten opgeven. Hier is geen terugkoppeling op gekomen. Hierdoor bleef het in mijn geval onduidelijk of de vaatwasser echt past tot montage.
Officiele reactie van Keukenloods 21-08-2019

Beste Daan,

Bedankt voor je review! In onze mail wordt als het goed is vermeld dat als de opgegeven maten kloppen, dat er geen terugkoppeling wordt gegeven. Je ontvangt pas een bericht wanneer het bestelde product niet gaat passen. Maar gelukkig is het bij jou allemaal goed gekomen!

Ineke van der Born 19-08-2019

Je wordt keurig te woord gestaan en geven een goed advies.
Al een aantal jaren keukenapparatuur gekocht bij keukenloods.

Dirk 19-08-2019

Heldere website, goede prijs / kwaliteitsverhouding, duidelijke leveringsinformatie over de snelle levering.

W. Jongsma 19-08-2019

Duidelijke site. Goede specificaties. Vlot bestelproces. Geleverd wat was afgesproken. Wel enkele uren later dan was aangekondigd. Telefonisch daar tijdig over bijgepraat. Mijn eigen keuze om het nog na 23:00 uur te laten bezorgen.

Tineke 19-08-2019

Alles was tiptop in orde! Snelle bezorging en wij zijn erg tevreden met de afzuigkap.

Sandra 19-08-2019

Wij zijn goed geholpen bij het maken van keuzes voor keukenapparatuur. Alles werkt prima! Het mooiste was dat we op maandag ochtend langs gegaan zijn en op de volgende dag werd alles bezorgd. Dat is super service👌

Sonja 19-08-2019

Ongeveer een week geleden via de site een grote zanussi koelkast besteld. De andere dag bezorgd. Prima levering, erg klant vriendelijk!
Super tevreden over de koelkast.

Kees van Raak 18-08-2019

Bij de door mij gekochte inductieplaat behoren rechthoekige kunststof kokers en bochten , deze worden echter niet meegeleverd en dat zorg voor veel uitzoekwerk. Je kunt bij jullie wel een starterset kopen die enerzijds veel te duur is en anderzijds veel hulpstukken bevat die overbodig zijn. De afzuiging heeft een startafmeting van 220mm x 90 mm en is daarmee volgens mij een veel te grote afvoercapaciteit. Als je een verloop kunt krijgen van 220 x 90 mm naar bijvoorbeeld 110x55 of 150x60 mm dat komt het dichter in de buurt van een normaal afvoersysteem. Bij Ikae hebben ze een dergelijk product en daar wordt een complete set meegeleverd bij de inductiekookplaat. Als jullie tevreden klanten willen krijgen met dit product adviseer is daar een passende set luchtafvoer bij te leveren.
Officiele reactie van Keukenloods 19-08-2019

Beste Kees,

Bedankt voor je review, tips zijn altijd welkom! Ik hoop dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Als je daar nog vragen over hebt, kun je die sturen naar emma@keukenloods.nl. Dan help ik je graag verder.

Groeten, Emma.

JE Boom 17-08-2019

Groot assortiment dus genoeg keus. We zijn netjes geholpen en de oven werdt de volgende dag thuis gebracht. De oude oven werd ook netjes afgevoerd.

Sandor 16-08-2019

Snelle levering, vriendelijke bezorger, niks op aan te merken, een aanrader....

Anita 16-08-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heel veel keus.
Snelle levering na de bestelling.
Complimenten aan de chauffeur, die de bestelling keurig binnen zet.

Ko van Putten 16-08-2019

Prettig geholpen en alle afspraken zijn nagekomen. De monteur heeft alleen geen bericht gedaan dat hij binnen 30 minuten zou arriveren

Stef 16-08-2019

Hele goede communicatie in offertetraject, bestel -en levertraject. Scherpe en concurrerende offertes.

Simon 16-08-2019

Ik bestelde de een keramische kookplaat (Whirlpool AKM9010NE) via keukenloods. Twee dagen na bestelling werd de kookplaat geleverd door mijn vertrouwde postbode van PostNL. Communicatie via email was op goed op orde. De kookplaat werkt naar behoren.

Verbeterpuntje wat betreft Whirlpool: handleiding over aansluiten met perilex was wel erg minimaal. En de helpdesk van Whirlpool wilde daar geen informatie over verstrekken. En de fabrieksgarantie van Whirlpool verwacht ik weinig van (mocht dat ooit nodig zijn).

Klein verbeterpuntje wat betreft bezorging: op de website van keukenloods stond vermeld dat product geleverd wordt met eigen bezorgservice en bij het plaatsen van de bestelling heb ik aangegeven dat de oude retour kon. De kookplaat kwam met PostNL en die namen de oude niet mee.

Verder zeer tevreden met de bestelling bij keukenloods.
Officiele reactie van Keukenloods 19-08-2019

Beste Simon,

Bedankt voor je goede review, goed om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop. Wat betreft de levering: ik snap dat de communicatie hieromtrent onduidelijk was en ik heb mijn collega's van de webservice ingelicht. Zij hebben je een mail gestuurd. Ik vertrouw erop dat jullie eruit komen!

Hartelijke groet, Emma.

E. en J vd Zee 16-08-2019

Echt heel duidelijke en gebruikers vriendelijke site waar je verschillende , in ons geval, inductiekookplaten kan vergelijken.
Heel goede service en advies.
Ik werd ook telefonisch netjes en deskundige geholpen met een advies.
De prijs was heel scherp ! En de inductiekookplaat werkt super en ziet er erg mooi uit.

Rina Stroosnijder. 16-08-2019

De gemakkelijkelste bestellen via internet ,zelf thuis je keuze bepalen.en daardoor veel keuze,s.

WaTreurniet 16-08-2019

Gebeld naar vestiging Rotterdam. Meer dan uitstekend te woord gestaan door meneer Daan en ook door hem verder met succes geholpen. Chapeau !

Marcel 16-08-2019

Geen Atag inductiekookplaat gekocht, de siemens paste niet. Goede prijs en heel goede service gekregen van Keukenloods. De inductiekookplaat werkt perfect en kookt voor mij prettiger dan het gas. De installatie door keukenloods verliep snel en vlekkeloos, ook goede uitleg gekregen en advies bij het product en de de keuze van de kookplaat.

R. de Mooij 16-08-2019

Hier onze afzuigkap besteld. Snelle levering en goede service. Daarnaast ook nog eens de goedkoopste op internet. Ik raad keukenloods zeker aan!

David 16-08-2019

Snelle en duidelijke levering. Producten waren gemakkelijk te bekijken en te vergelijken op de website. De prijs was ook zeer goed vergeleken met de markt.

van de Werken 16-08-2019

Zeer goed.Maken waar wat ze beloven en dat voor een laagste prijs. Echt geweldig.

Inge 16-08-2019

We hebben de afgelopen periode een vriezer en een wijnklimaatkast gekocht via Keukenloods. Enig minpuntje is dat de niet meer te leveren modellen van de wijnklimaatkast nog op de site stonden. Verder alles prima in orde. Ook bij een volgend apparaat zullen we zeker op de website van keukenloods kijken.
Officiele reactie van Keukenloods 16-08-2019

Hoi Inge,

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Keukenloods. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat niet-leverbare modellen online staan. Weet je nog toevallig van welk merk deze wijnklimaatkast was, en wil je deze dan sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan zorg ik ervoor dat het aanbod weer up-to-date is!

Hartelijke groet, Emma.