Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Frank 05-04-2024

Super kwaliteit en goede service , het installeren was geen probleem,werking uitstekend (Siemens afzuigkap)

Rob 05-04-2024

Vriendelijke ontvangst. Belangstellend naar de wensen. Vakkundig advies. De verwachte leveringstijd werd duidelijk aangegeven en bleek correct. Behulpzaam bij aflevering. Een plezierig bedrijf om een aanschaf te doen.

Ruud 05-04-2024

duidelijke website en mooi ingerichte fysieke winkel.
De keuze was snel gemaakt.
Jaren geleden ook al eens geslaagd, nu weer
echt een aanrader

M. vd. H 05-04-2024

Eerdere ervaringen hebben er voor gezorgd dat ik mijn nieuwe apparaat weer heb aangeschaft bij Keukenloods, bellen, advies en direct bestellen, en snelle levering gaven mij weer de doorslag.

Fh sieversp 04-04-2024

Goede service en je houden aan de afspraken en deze ook nakomen dat is prima gegaan compliment hier voor

Remy van Vogelpoel 04-04-2024

Goede communicatie dat de levertijd langer was dan afgesproken.
Geen problemen mee

G.m.oosterbaan 04-04-2024

Ik heb voor deze winkel gekozen,omdat ik het van een goede vriend had gehoord.die had ook ern cooker en inductie plaat bij jullie gekocht.
We kregen goede informatie wanneer de plaat en coocker geleverd werd.dat was fijn.
En een goede levering, was er blij mee

Ko 04-04-2024

Mensen zijn zeer kundig en vriendelijk .
Bereid om je te helpen bij vragen en iets te doen voor je .

Pm 04-04-2024

Ik heb hier wel meer apparaten gekocht, ben er altijd blij mee en goed geholpen.

A. de Jong 04-04-2024

Goede webshop, ook goed telefonisch te bereiken. Technisch ook goed advies!

Richard Wolff 04-04-2024

2 verschillende bedrijven voor 1 afhaaladres Veeken 330 Opmeer ,scheelde me afgelopen Zaterdag ook nog is 50 euro voor een vaatwasser ,Koop echt alles bij de Keukenloods maar dit vind ik wel minpuntje dus verder kijken dan je neus lang is scheelt euroos

E.vd.Zwaag 04-04-2024

Prijs product (atag inductiekookplaat) aanzienlijk goedkoper dan de dealers en andere webshops, aangezien wij wisten wat we wouden konden we makkelijk bestellen en volgende dag al in huis, goed geïnformeerd over levertijd en product was goed verpakt

Ron 02-04-2024

Zeer tevreden over de afwasmachine en bezorging was ook netjes en op tijd zoals afgesproken.

Wexx 30-03-2024

******a van Zaandam keukenloods heeft kundig advies gegeven, veranderen was geen probleem, en altijd bereidt om extra advies te geven. Tevens geinformeerd te worden dat er een nieuw model apparaat beschikbaar/ geleverd gaat worden is prima. Keukenloods moet zich goed realiseren dat experts in de winkel waar de klant echt contact mee kan hebben erg waardevol is, en ik hoop dat ze klant contact onderdeel van hun formule behouden.

Sas Jansen 25-03-2024

Top! Super snel! Vriendelijk. Duidelijk.
Maar altijd ruimte voor nog meer verbetering.

A. Hazeleger 24-03-2024

Fijn contact. Zowel via de mail als telefonisch. Komen afspraken na en staan klaar met advies.

Gerard 23-03-2024

Onze keuken is in 2010 bij "de Keukenloods" gekocht en door jullie geinstalleerd, evenals latere uitbreidingen. De laatste was een Quooker die toevallig in de aanbieding was. En... niet onbelangrijk, ook die is goed geinstalleerd en nu door het "Inbouwteam" een samenwerkingsverband met "de Keukenloods."

Marijke 22-03-2024

Prima geadviseerd. Juiste keuze gemaakt met de combi oven/ magnetron. Werkt goed.

Aanschaf inbouwkoelkast en fornuis 22-03-2024

Veel keuze in de winkel, prettige verkoper gesproken die duidelijk uitleg gaf en alles is netjes en op tijd afgeleverd.

Jos 22-03-2024

Heel goed geholpen en betrouwbaar, fijne uitleg
Kookplaat netjes aangesloten en makkelijk in gebruik. Quooker zou ik iedereen aanraden.

Hans 22-03-2024

Vlotte verwerking van opdracht en correcte adminstratie: alles op tijd en zorgvuldig. De monteur werkte de zaak vriendelijk en zorgvuldig af. Het belangrijkste: de afwasmachine werkt als een zonnetje.

Bert 22-03-2024

Op zoek naar inductiekookplaat en oven bij Keukenloods terecht gekomen vanwege de prijs. De assistentie de aanschaf was goed, wel werd gewezen op het nauwkeurig meten van de inbouwmaten omdat men geen uitgepakte retouren wil. Levering etc prima. Installatie door onze eigen elektricien. Site was goed.

Benny 22-03-2024

Goede service en uitleg over het product waar ik naar op zoek was.
Levering is gebeurd op de afgesproken datum en tijd.

Wanda Steintjes 22-03-2024

Wij wilden een inductie kookplaat. Omdat onze maat wat moeilijk was, bleek bij Keukenloods deze te zijn en ook op voorraad.
Goed geholpen door een vriendelijke dame, met goede tekst en uitleg. De koop werd goed afgesloten en de levering vanuit de opslagplaats ook.

Jan 22-03-2024

Siemens vaatwasser gekocht. Alles van aankoop tot communicatie tot installie is zeer goed verlopen.