Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1970 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Guido 17-07-2020

Goed telefonisch advies over de aanschaf inbouw vaatwasser. Zeer snelle levering. Prima aanschaf

Jaap 16-07-2020

Ik had een eerdere goede ervaring met Keukenloods en gezien de prijs kwam ik weer hier terecht voor een nieuwe inbouw koelkast. Na bestelling bleek dat het 2 weken duurde voordat er een monteur beschikbaar was voor het inbouwen. Er waren weinig monteurs beschikbaar door ziekte en vaderschap. Dat was natuurlijk veel te lang, maar gelukkig kon de koelkast de volgende dag geleverd worden en heb ik (noodgedwongen) zelf de inbouw maar gedaan. De levering was perfect, de koelkast werd zelfs in de keuken afgeleverd en de oude koelkast werd keurig meegenomen. Snelle levering en goede service, maar de montagemogelijkheden zijn voor verbetering vatbaar.

Toines en Marke 16-07-2020

Uitstekend aankoop gesprek met Ed Lucker!
Uitstekende uitvoering van de gemaakte afspraken
We zijn onder de indruk vanKeukenloods Nederweert!

WP 16-07-2020

Hoewel mijn eerste keuze voor een vaatwasser op de website werd aangeboden met korting, bleek deze in een telefoongesprek toch niet voorradig. Dat was jammer! Mij werd een duurder alternatief aangeboden. Deze vaatwasser is uiteindelijk geleverd en prima geinstalleerd. De eerste indruk na 1 week is positief. De vaatwasser is zeer stil en de vaat komt er heel schoon en glanzend uit.

m zondag 16-07-2020

gezellige winkel waar ze niet gelijk in je nek staan te hijgen maar als je vragen heb ze keurig helpen, levering super bellen ruim van tevoren dat ze er aankomen . TOP

Ben 16-07-2020

Aanbevolen door een keukeninstallateur. Snelle reactie op app en goeie actie op apparaat. Snelle levering

Ak 16-07-2020

Super service blijf zo doorgaan en zeer snel geleverd en mooi binnen in huis.
Super blij bedankt

Wim 16-07-2020

Hier kunnen een boel andere winkels een voorbeeld aan nemen! Keukenloods heeft hele aardige en behulpzame mensen aan de telefoon. Nadat je de bestelling hebt gedaan wordt er direct een mail gestuurd met alle specificaties. Ook wordt je keurig via de mail EN weer via een medewerker aan de telefoon op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd word. Zelfs op de dag zelf word je nog netjes gebeld dat de monteur onderweg is.
Dan de monteur, wat was deze keurig en correct! Keurig netjes al het werk geleverd en alles meegenomen en opgeruimd. Dank je wel

Janny 16-07-2020

Ik heb de shop gekozen omdat ik het voorgaande product niet ergens anders op voorraad kon vinden. Bij contact was de medewerkers erg behulpzaam en heb ik een product gekozen waar ik zeer tevreden over ben.

Jolanda 16-07-2020

Behulpzame en vriendelijke telefonische hulp met bestellen, snelle correcte levering.

Monic 16-07-2020

Super blij met mijn nieuwe oven. Keurig geholpen door een meneer aan de telefoon die alles met mij uitzicht over dit apparaat. Daarna heeft Keukenloods super geleverd. Hij werkt fantastisch. Wel een min pintje. Het snoer was te kort.

Wiel Smeets 16-07-2020

Op tijd gebracht de oude machine meegenomen goede service bij aflevering.👍

Hjk 16-07-2020

Bij telefonisch contact, betrouwbaar overgekomen en afspraken zeer correct nagekomen.
De afwikkeling door het vervoerbedrijf was zonder meer super en zeer klantgericht.
{daar kan menige internet winkel een voorbeeld aan nemen!]

yc 16-07-2020

Toevallig hier terecht gekomen. Maar uitstekende service en levering. Precies wat je afspreekt en wilt. Zeer tevreden en kom hier zeker nog een keer terug.

Jan hof 15-07-2020

Vriendelijke deskundige mensen goed geholpen bij de aankoop en bij de plaatsing ben al 20
Jaar klant en zal dat ook blijven.

truus hoogland 15-07-2020

goed geholpen, snel, vriendelijk en een snelle bezorging, wij zijn tevreden

Peter S 15-07-2020

Ruime keus op de website en ondanks dat het leek dat de levering vijf weken zou duren toch nog dankzij de flexibiliteit van de verkoper binnen anderhalve week geleverd. Top

Ria Kuipers 15-07-2020

Omdat ik erg graag een helemaal zwarte oven wilde, heb ik behoorlijk gezocht op allerlei sites waar ze ovens verkopen. De keukenloods had het gelukkig en dus heb ik het daar besteld. De service is goed, absoluut. Na bestelling en betaling al heel snel een aantal mails van keukenloods om te bevestigen en informatie wanneer leveren. Ik ben echt prima tevreden over de hele gang van zaken. Ria Kuipers👍

Henk 15-07-2020

Een duidelijke webshop. Nog telefonisch contact gehad om iets te vragen en werdt correct te woord gestaan met een duidelijk antwoord. Bestelling netjes geleverd en oude koelkast weer netjes meegenomen.

Huub Wieland 15-07-2020

Ik heb de winkel door surfen op internet gevonden.Na moeilijkheden bij het bezorgen via post nl.is het product door snel reageren van Uw personeel alsnog bezorgd.Goede service,waarvoor alsnog hartelijk dank.

Gerard Vleggaar 15-07-2020

Correct, vriendelijk, afspraken keurig nagekomen, prachtige afzuigkap, gemakkelijke montage

W.A. Linke 15-07-2020

Onze vorige afzuigkap was ook van de Keukenloods en heeft prima voldaan. Vandaar dat we opnieuw naar de Keukenloods zijn gegaan voor een nieuwe. Ze hebben een perfect model uitgekozen en deze voldoet prima. De montage ging goed en snel.

Winkel die meedenkt 15-07-2020

We hebben deze inductiekookplaat online gekocht ter vervanging van onze 15 jaar oude inductiekookplaat. Vóór levering door Keukenloods kregen we per mail ter controle nog de vraag naar de afmetingen in het keukenblad. Zeer zorgvuldig en dit voorkomt een miskoop en langere wachttijd. Daarna geïnstalleerd door een elektriciën, want dit kun je als leek niet zelf. Tevreden over het gemak van bestellen, de check door Keukenloods en de levering.

John 15-07-2020

De site vonden wij ZEER duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het artikel werd geheel volgens afspraak geleverd. Tevens door de chauffeur keurig op de hoogte gehouden over het levertijdstip. Kort gezegd TOP.👍👍👍

GvH 15-07-2020

Goede en snelle afhandeling . En er ging nig 13 euro van de prijs af ,terwijl ze hem toch kwamen brengen . Dit helemaal ip dr camping waar we staan . Klasse Keukenloods.

N.Tilgenkamp 14-07-2020

We waren hard toe aan een nieuwe inbouw koelkast en een onderbouw vriezer. In plaats van lang zoekwerk op Google naar passende modellen voor de bestaande situatie, leverde de zeer gebruiksvriendelijke website van keukenloods op een plaats snel een overzicht van alle toepasbare modellen van de diverse (kwaliteits) merken op inclusief alle product details. Dit maakte een goede vergelijking en snelle keus mogelijk. Ook het bestellen op de website gaat bijzonder makkelijk en safe. De Siemens koelkast KI82LSD40 en Liebherr vriezer SUIG1514-20 werden binnen enkele dagen in prima conditie afgeleverd en met de bijgeleverde instructies leverde ook het zelf inbouwen geen enkel probleem. Beiden werken naar behoren. De oude KK en vriezer waren al klaargezet en werden zonder problemen meegenomen. Kortom dik tevreden met de keukenloods.

Hans 14-07-2020

De vele keuzemogelijkheden goed geholpen.
Duidelijk uitgelegd over aansluiting inductie kookplaat.

Henk 14-07-2020

Zeer goede prijs, snelle levering en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Daarnaast duidelijk informatie over de status van de bestelling, de vervolgstappen, retourbeleid, doorgeven van storingen. Zelfs een sms dat de chauffeur onderweg is en binnen 10 minuten voor de deur staat.
Kortom, zeer tevreden.
Klein verbeterpunt: op de dag van levering wordt pas rond 10 uur duidelijk hoe laat de bezorging ongeveer zal plaatsvinden. Het zou fijn zijn als dat eerder kan, liefst de dag van tevoren.

FJB 14-07-2020

Keukenloods heeft een goede prijs voor zijn producten. Houd je netjes en op tijd op de hoogte van vertraging in de levering en geeft zelfs de gelegenheid om af te zien van de aankoop door de vertraging. Ben zeer tevreden.

Anita sikking 14-07-2020

Netjes en op tijd geleverd en als ze komen pas betalen via i deal, is ook een veilig gevoel als het een groot bedrag is.

Christ 14-07-2020

Na een gesprek met een verkoper waren we er snel uit. Hebben onze bestelling geplaatst en werd de volgende dag afgeleverd. Ondanks alle drukte werd hij na een telefoontje om 22.00 uur nog afgeleverd.

Koob 14-07-2020

Deskundig en vakkundig is de inductiekookplaat snel aangesloten. De inductiekookplaat doet het naar alle verwachtingen.

George 14-07-2020

Prima site en vlotte afhandeling en natuurlijk alles op tijd geleverd. Een bedrijf die verstand heeft van alle apparatuur, hierdoor kunnen zij goed en passend advies geven.j

Gert 14-07-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering. Voor herhaling vatbaar.

Erik B 14-07-2020

Snelle reacties op vragen. Goede communicatie tot de levering. Al met al een betrouwbare organisatie

G.M.Jacobs 13-07-2020

Bij de bestelling kregen we telefonisch eerlijke en duidelijke informatie.
De levering is perfect verlopen, (*) is zeer vriendelijk en bovendien een uitstekende vakman.

Ton en Anke van Leeuwen 13-07-2020

De service, levertijd is snel en uitstekend. Vriendelijk personeel telefonisch aan de lijn gehad.

Alex O 13-07-2020

Vriendelijke benadering via mail en telefoon. Deskundige collega die nog advies gaf m.b.t. de gekozen apparaten.
Levering op de afgesproken tijdstip en leverdatum.
Zeer tevreden over de service!

Cora 13-07-2020

Duidelijke site. Telefonisch contact prima. Heel klantvriendelijk. Levering zoals afgesproken. Kortom heel tevreden

Gerwin 12-07-2020

Goed geholpen, snelle levering waarbij je zelf voldoende keuze hebt. Na aankoop bleek de installatie technisch niet helemaal mogelijk door onze inschattingsfout. Alle medewerking gehad om apparatuur om te ruilen.

Rogier 12-07-2020

Zeer overzichtelijke site en veel keus en zeer scherpe prijzen.
Daarbij word je ook nog goed geholpen als je vragen hebt over een bepaald produkt.

van den Heuvel 10-07-2020

gunstige prijs/kwaliteitsverhouding
Duidelijke omschrijving van de producten en snelle correcte levering

Clarence 10-07-2020

Goede service.

Dit was niet de eerste keer bij keukenloods.
Net als de eerdere keren dat ik bij keukenloods iets gekocht heb de service en snelheid fantastisch echt een aanrader.
De kennis van hun assortiment top de vriendelijkheid van het personeel top

J. Mulder 10-07-2020

Goede en professionele service, aardige en vriendelijke monteurs. Ik zou keukenloods zonder meer aanbevelen in mijn netwerk.

Ron 10-07-2020

Goede voorlichting en als jouw 1ste keuze er niet is, krijg je een nieuwer type voor dezelfde prijs.

Johnn 10-07-2020

Ja alles netjes besteld en afgeleverd goed gedaan .Het ziet er keurig uit .
Mooie kookplaat alles doet het prima

Lodewijk 10-07-2020

Levering volgens afspraak
Vriendelijke aflevering
Goede beschrijving instalatie
Werkt uitstekend
Goede prijs

Yvonne 10-07-2020

Geweldige service en goede aanbiedingen. Alles van goede kwaliteit en ook het inbouw team is snel hulpvaardig en vakkundig 👍🏼

Debby 10-07-2020

Heel fijn geholpen! Erg vriendelijk komen hun afspraken na. Snelle service kortom top!

Jet 10-07-2020

Na bestellen vaatwasser toch niet leverbaar. Heb een upgrade gekregen. Later had ik daar nog een vraag over, werd correct behandeld. Levering was goed, werd netjes op de hoogte gehouden. Dus ik ben enorm tevreden over het gehele proces.