Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron M 09-09-2019

Telefonisch contact opgenomen voor advies, vriendelijk en professioneel te woord gestaan en goed advies werd er gegeven waar ik, op basis van het advies de apparatuur heb gekocht. Installatie laten doen van de inductie en deze werd snel en vakkundig geinstalleerd. Zee tevreden met de apparaten die ik heb aangeschaft, uitstekend apparaten voor een uitstekende prijs en service!

de vries 09-09-2019

Betrouwbare levering, vriendelijke chauffeurs. je krijgt vlak van te voren twee sms-jes met steeds exactere tijden. het hele systeem klopt erg goed. de prijs kwaliteit verhouding is zeer optimaal. tot nu toe zeer tevreden.

Arthur Koolbergen 08-09-2019

We hadden onze keuze al bepaald maar veranderde toch maar. De verkoper werd er niet koud of warm van en maakte opnieuw de nota klaar. Een pluim voor de vriendelijkheid en het geduld waarmee wij geholpen zijn. ook de levering was sneller dan verwacht. Dus wij zijn alleen maar positief over alles. Komen zeker weer terug daar wij ons nieuwe appartement over 1 1/2 jaar krijgen opgeleverd.

Mieke Portena 08-09-2019

Ik wilde graag meteen informatie ivm kapotte vaatwasser. Dit gebeurde op zondag heb toen keukenloods gebeld en werd toen te woord gestaan door een zeer voorkomende jongeman. Zag door de bomen het bos niet meer voor zoveel aanbod hij gaf mij toen de juiste informatie wat mij heeft doen besluiten om de best geteste aan te kopen.

arie 06-09-2019

Aangezien ik al eerder bij de keukenloods heb gekocht en hier uiterst tevreden over was, heb ik deze keer besloten om dit ook nu te doen. De service is al weer geweldig geweest en de prijs was uiteraard de laagste die ik heb gevonden.

Dick 05-09-2019

Gaf negatief advies voor aanschaf van het product. Kon niet de aansluit specificaties leveren. Levering was niet uit voorraad terwijl dit bij bestelling wel was aangegeven. Uiteindelijk bleek product wel degelijk geschikt voor de toepassing die ik voor ogen had.
Officiele reactie van Keukenloods 06-09-2019

Beste Dick,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat het product uiteindelijk wel naar wens is! Ik kan aan mijn collega's vragen hoe dit is gebeurd. Kun je je ordernummer daarvoor doorgeven via emma@keukenloods.nl?

Suzanne 05-09-2019

Hele slechte service. Duurt ruim twee maanden voordat koelkast geplaatst kon worden. Daarnaast hebben zij een fout gemaakt, waardoor wij weer ruim een maand moesten wachten. Omschrijving van koelkast klopt niet! En dan verwijzen ze je gewoon door naar de fabriek.
Voor mij geen Keukenloods meer!
Officiele reactie van Keukenloods 06-09-2019

Beste Suzanne,
Dat is jammer om te horen, mijn excuses voor deze ervaring. Ik weet niet precies wat er allemaal is gebeurd, maar ik kan uitzoeken hoe het zo is gelopen als je wilt. Daarvoor heb ik dan wel je ordernummer nodig. Kun je deze dan sturen naar emma@keukenloods.nl?

Hans 05-09-2019

Goede prijs en keus in vergelijk met andere aanbieders , bestel en afleveren goed geregeld

Gerrit G. 05-09-2019

Snel geleverd, goed contact en ze hadden de beste prijs.
Ik kom hier zeker terug wanneer er weer een apparaat stuk gaat in onze 13 jaar oude keuken.

Jorg 05-09-2019

Snelle levering, makkelijk bestellen, goede service (het product wat wij gekocht hadden was niet meer leverbaar) een alternatief is toen aangeboden, dus ja een echte aanrader

Roland 04-09-2019

Goede prijs/kwaliteit. Snelle en goede levering.
Via de site besteld, eenvoudig, snel en top verwerkt.

Will de Groot 04-09-2019

Gemakkelijk bereikbaar, vriendelijke medewerkers, razendsnelle respons bij vragen. Afspraken zijn nog echt afspraken, kortom een perfecte winkel

fons van kuik 04-09-2019

gewoon goed, ergens anders goedkoper dezelfde prijs
goede uitleg over product
bezorging ook top

familie Verhoeven 04-09-2019

zeer flexibele en klantgerichte organisatie. Aantal keer data voor levering gewijzigd wat geen enkel probleem was. De weerspiegeling van oven en koffieapparaat was hoger dan verwacht van wat je op de foto's zag. Ook hier wordt nog een oplossing voor gezocht.

R.Bezuur 04-09-2019

Ondanks dat ik mijn bestelling heb moeten annuleren, is de financiële afhandeling heel netjes afgewikkeld. Bedankt voor jullie hulp.

Pieter & Leonore 04-09-2019

Prima winkel ( Utrecht ) erg leuk en informatief gesprek met de verkoopster , kopje koffie erbij .
Bestelling werd geleverd op de afgesproken data.
Echt een top aankoop met scherpe prijzen

Kees 04-09-2019

Vriendelijkheid ten top, overigens bij de meeste keukenmannen zo. Maar wat het verschil maakt is de praktische kant van de affaire; een doelgerichte aanpak om tot een tevredenstellende oplossing te komen met werkelijke praktische hulp waar de klant, in dit geval mij, daadwerkelijk wat aan heeft.
Prima gedaan!

Cateye28 03-09-2019

We zijn zeer tevreden met keukenloods. Wij hebben hier meerdere apparaten gekocht en nu zijn we weer geslaagd bij keukenloods. Ze weten er veel over en hebben ons weer een mooie prijs kunnen bieden. We hebben het laten bezorgen naar de winkel zodat wij het konden ophalen wanneer we tijd hadden.

Josje van Schaik 03-09-2019

Goede en deskundige adviezen gekregen van de medewerkster in Keukenloods Weert bij het kopen van inbouw koelkast en afzuigkap.Daarbij scheelt het honderden euros tov andere winkels.

Henk 03-09-2019

Prima in prijs, de afspraken zijn stipt nagekomen.
Er was een levertijd van 5 dagen, daarna duurde het 10 werkdagen voordat de wasemkap geplaatst werd.
Misschien kunnen deze periodes wat verkort worden, je zit wel 3 weken zonder werkend apparaat.

Tineke Hofman 03-09-2019

Zeer goed advies, verrassend prijsaanbod en een snelle levering door een deskundige goedgehumeurde monteur.

A.J. Borgdorff 03-09-2019

Aardige verkoper die ons een goede prijs gaf, goede communicatie en ook nog een snelle levering !

Nick 03-09-2019

Ik had een nieuw filter voor mijn oudere model afzuiger nodig. Keukenloods had de juiste filters binnen een week gevonden terwijl deze bij andere (online)winkels niet te leveren is.

Lou Sijben 03-09-2019

Er worden producten verkocht welke niet meteen (na 6 weken) leverbaar is. Wanneer je meerdere producten tegelijk koopt en zo'n (niet meteen leverbaar) product erbij zit, dan krijg je wat wel meteen leverbaar is, alleen na het indienen van een klacht. LS.
Officiele reactie van Keukenloods 03-09-2019

Beste Lou,

Bedankt voor de review. Het klopt dat het wel eens kan gebeuren dat iets niet meteen leverbaar is. Hierin zijn wij afhankelijk van de leverancier, maar hierover wordt de klant altijd geïnformeerd. Het is vervolgens zeker mogelijk om de producten die wel leverbaar zijn wel eerder te leveren. Hier hoeft geen klacht voor te worden ingediend, maar kan er gewoon contact worden opgenomen met onze verkoop- of serviceafdeling.

Ik hoop je dat je desondanks tevreden bent over de aankoop!

Groet, Emma

RH 02-09-2019

Amerikaanse koelkast side by side besteld. Een van de weinige aanbieders die een verhuislift aanbieden voor plaatsing op 1e verdieping. Prima service, net geen 9, omdat we heel lang moesten wachten op de koelkast, dat was te danken aan de leverings problemen bij de fabricant. Al met al super tevreden, top!

Anja 30-08-2019

Goede prijs, snelle levering. Wel jammer dat er niet werd gebeld dat de levering vertraging had. Hier moest ik zelf achteraan bellen. verder heel tevreden met de koelkast.

Anouk de Jong 30-08-2019

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat ik op korte termijn opzoek was naar een vriezer. Via coolblue kon het niet meer optijd geleverd worden, en op de site boden ze ophalen op een locatie aan als optie. In de veronderstelling dat dat sneller was hebben we uiteindelijk deze gekozen.

Na bellen met de klantenservice de volgende dag bleek dit ABSOLUUT niet sneller te zijn (meer richting 1,5 ipv 3 dagen), maar ik ben heel vriendelijk geholpen door de jongen van de klantenservice. Omdat er vakantie tussendoor viel heb ik aangegeven dat ik het dan pas in week 34 op wilde halen. Dit heeft hij bij de bestelling als mededeling gezet, en daarmee heb ik het gesprek verder goed afgerond. Nette klantenservice.

Tijdens mijn vakantie heb ik 1 mailtje gehad over de afmetingen van de kast (omdat we hadden gekozen voor een inbouwmodel), waarop ik meteen heb gereageerd dat het in dit geval niet van toepassing was, en of er aan mij bevestigd kon worden dat de bestelling doorgevoerd was. Dit is meteen in een mailtje erna gedaan. Wel jammer dat ik later nog twee keer ben gebeld met dezelfde vraag maar dan van anders afdeling/locatie.
Het ophalen verliep soepel, en we zijn blij met de vriezer zoals ie er nu staat!

Dus mijn puntjes;
- site kan duidelijker over de afhaaloptie en dat daar best wat tijd aan vast zit (als ik het had geweten had ik gewoon de bezorgoptie gekozen)
- communicatie tussen de verschillende afdelingen/locaties kan beter (of misschien moet zoiets in het dossier bij de bestelling kunnen staan?)

Goede service, wat kleine opmerkingen!
Officiele reactie van Keukenloods 02-09-2019

Beste Anouk,
Bedankt voor je review en je feedback. Deze is altijd welkom! :) Ik heb het doorgezet naar mijn collega's op de verkoopafdeling.
Ik hoop dat je veel plezier hebt van je aankoop.
Hartelijke groet, Emma.

Willem J.R. Sorel -Harderwijk 30-08-2019

Duidelijk beeld en omschrijving van het aanbod en vermelding van m.n. de externe- en de nismaten.
De product/prijs verhouding is concurrerend.

Richard 30-08-2019

Goede duidelijke shop een een goede prijs. Ook de afleveringsvoorwaarde zijn nagekomen. Tevens heeft de keukenloods nog telefonisch contact met mij gezocht i.v.m. de inbouw maten van de door mij bestelde inbouw vaatwasser van Siemens.
Grt. Richard

Willem Dalhuisen 30-08-2019

Conform volgens afspraak kon ik binnen een week het bestelde product afhalen in een prachtig pand van KEUKENLOODS in Gaanderen. Aldaar werd ik vriendelijk ontvangen en te woord gestaan over het artikel waarvoor ik was gekomen.
Ik wil dit belonen met cijfer 10. Helaas kan ik in de cijferbalk als ik 10 aanklikt niet zien als de 10 wordt geactiveerd.
Als ik op de 10 drukte wordt de hele balk van 1 tot 10 blauw gemerkt.

r
Officiele reactie van Keukenloods 02-09-2019

Beste Willem,

Goed om te horen dat je een 10 hebt gegeven! Die is goed doorgekomen. ;)
Ik hoop dat je tevreden bent met je aankoop!

etm koevoets 30-08-2019

Nette winkel met heel veel keus. Vriendelijk geholpen en hele goede prijzen van de artikelen wat in deze tijd erg belangrijk is!
Fijne vaatwasser gekocht die met het ophalen netjes bij de auto werd gebracht. echt een aanrader

Faassen 30-08-2019

Alles wat er gezegd werd is ook uitgevoerd, heel apart tegenwoordig.
Prijs klopte, levering klopte en het product klopte.

Jan 30-08-2019

Zeer uitgebreide keuze. Goed advies en prima contact om keuze te kunnen maken. Levering keurig op tijd en inbouw uitstekend uitgevoerd. Volgende keer zal ik zeker weer voor Keukenloods kiezen.

Robert 29-08-2019

zag er betrouwbaar uit op internetsite. aflevering duurde veel te lang. wachten was op de het plaatsings team. die hadden een wachtlijst van minimaal 3 weken. niet handig als je ijskast akpot is en je dringend een nieuwe nodig hebt.
Officiele reactie van Keukenloods 30-08-2019

Beste Robert,

Wat vervelend dat je hiervan niet op de hoogte was. Het klopt inderdaad dat er vanwege drukte een wachttijd kan zijn voor montage. Ik hoop desondanks dat je tevreden bent over de aankoop en de montage :)

Groet, Emma

Pieter 29-08-2019

Fijne grote showroom waarin je veel apparatuur kunt bekijken. Kundig personeel aanwezig.

Jan Damen 29-08-2019

Fijne shop, vriendelijke verkopers en ze hebben ruimschoots tijd om het een en ander te demonstreren. En de levering was perfect.

Evert Jan 29-08-2019

Ik ben helemaal tevreden met mijn nieuwe Siemens oven.
Keurig geleverd en Keukenloods heeft gewoon de laagste prijs!

Q, 29-08-2019

Verstand van zaken, snel geholpen. Met een bezoek aan de winkel is er ook nog een scherpere prijs mogelijk voor de aankopen in vergelijking met het aankopen van de apparatuur via internet.

Marcel Scheerman 29-08-2019

Heb hier alleen online besteld met medewerking van een verkoper aan de telefoon. Ging heel goed. In de winkel ben ik nooit geweest.

Gerda 29-08-2019

Duidelijke web-site, artikelen zijn duidelijk omschreven en zonder enige problemen hebben we besteld en ontvangen. Fijn dat ze de maten van inbouw apparatuur nog even checken.

Mevr. Jansen 28-08-2019

Artikel al op internet gezien. Prima geholpen in de winkel. Monteurs die kwamen voor installatie van de afzuigkap waren zeer vriendelijk, dachten mee met de klant. Weet de namen niet meer maar de Keukenloods mag zeer tevreden zijn met zulke monteurs!

Joris 28-08-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, strakke informatie voorziening en prima service.

Voordelig, vriendelijk en deskundig 28-08-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, waarvan je ook sterk de indruk kreeg dat ze deskundig zijn...

Peter Bex 28-08-2019

Gekozen voor Keukenloods vanwege de mooie prijs en levertijd van de vaatwasser die ik zocht. Zondags besteld, dag erna geleverd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van het moment van levering door Keukenloods en de chauffeur. Deze laatste was exact op tijd. De Whirlpool vaatwasser bevalt uitstekend. Nog stiller als de vorige Whirpool vaatwasser, die 15 jaar meegegaan is. Kortom blij met Keukenloods en de vaatwasser. Wat wil een klant nog meer?

Henk Wieland 28-08-2019

Keukenloods is ons door een erkend keukenbedrijf aanbevolen. De site is zeer uitgebreid, overzichtelijk en klantvriendelijk. Het hele traject is prima verlopen en ook het contact met een van de medewerkers was prima. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en zullen als het aan de orde is zeker weer bij keukenloods aankloppen.

Davy 28-08-2019

Correcte levering en dienstverlening.
Goede website en goede prijzen.
Een tevreden klant.

eigen 28-08-2019

Keurig en netjes geholpen goede service vriendelijk personeel na afspraak gemaakt keurig op tijd.

T. van Heeswijk 27-08-2019

Ik had al eerder wat gekocht bij de keukenloods. ook toen was de aflevering prima. Nu was er geen snoer bij geleverd, maar na telefonisch contact kon ik een snoer gaan kopen en de rekening opsturen naar de keukenloods.

Wobbes 27-08-2019

Supergoede webwinkel met goede producten voor een mooie prijs. Wij gaan zeker weer bestellen bij keukenloods.

Saskia 27-08-2019

Voor het bouwen van een vakantiechalet kon ik een keuken uitzoeken bij Keukenloods in Alkmaar. Afspraak was snel gemaakt en werd prima geholpen om de keuken samen te stellen. Tot zover nog helemaal prima. Tijdens de bouw werd de keuken geleverd en geplaatst.
Helaas had ik (als onervaren keukenkoopster) niet aan de achterwand gedacht in de keuken... en helaas heeft de verkoper mij daar ook niet naar gevraagd...
De reactie van de verkoper was dat ik dat zelf had moeten regelen.. doet men altijd...
Goed... achterwand besteld. Bij het in gebruik nemen van mijn chalet bleek dat de vaatwasser niet was aangesloten... weer de reactie van de verkoper... daar moet u zelf voor zorgen....
Uiteindelijk na 11 weken de achterwand geplaatst maar toen niet het stopcontact teruggezet want dat paste niet meer.. .maar ook de afzuigkap en de vonkonsteking deden het niet meer...
Tja... daar moet u zelf voor zorgen.. onze monteurs mogen het stopcontact niet aanpassen....

Goed, uiteindelijk ben ik blij met mijn keuken maar met de service ben ik zeer ontevreden.. terugbellen doen ze niet en werd steeds met kluitje in het riet gestuurd. Het zal best zo zijn dat men juridisch helemaal gelijk heeft, maar wat is er mis met meedenken met de klant? met informeren van de klant?

Voor thuis heb ik ook een nieuwe keuken nodig... maar ik ga NIET naar de Keukenloods..
Officiele reactie van Keukenloods 29-08-2019

Beste Saskia,
Wat vervelend dat je ervaring bij Keukenloods zo gelopen is. Ik snap dat je zo voelt. Wil je je ordernummer naar emma@keukenloods sturen? Dan kan ik met je meekijken.

Hartelijke groet, Emma.