Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Alrik van Eijkelenborg 18-04-2024

Ik heb voor keukenloods gekozen vanwege de uitstekende prijs van de vaatwasser die ik graag wilde. Ik moest wel even wennen aan de manier waarop keukenloods levert. Je weet eerst niet direct welke dag ze komen, maar wel welke week. En je krijgt vervolgens een stroom mailtjes en SMS'jes die soms een beetje tegenstrijdig lijken. Maar even een contact met de klantenservice en je hebt supersnel antwoord. Dus ik raad het zeker aan.

Jolanda van Veen 13-04-2024

Fijne winkel aardig goed geinformeerd personeel.
Snelle levering.
Goed bereikbaar.

Anneke 12-04-2024

Duidelijke site met goede producten. Vlotte levering van het bestelde artikel.
Goed overleg over de levering via een telefoontje.

Roos 11-04-2024

Na eerst telefonische hulp van een meedenkende en vriendelijke medewerker van Keukenloods, nu in het bezit van een prachtige gebruikersvriendelijke combimagnetron. Voortaan koop ik hier m’n spullen. Nergens anders zo goed en geduldig geholpen.

peter 11-04-2024

goed advies en uitleg .ze nemen ook de tijd voor je om je vragen te beantwoorden ,met een fijne afhandeling tot de deur. dank jullie wel.!

Henk 11-04-2024

Vlot geholpen op een zondag met levering op donderdag morgen. Goede beschrijving voor de installatie. Producten waren in de avond weer gekoeld.

H. van de Biezen 11-04-2024

Scherpe prijzen en snelle levering. Helaas was het bestelde model (Siemens vaatwasser) niet meer op voorraad, hierdoor is zonder meerprijs de opvolger van de betreffende vaatwasser geleverd.

Richard Wolff 11-04-2024

Afgelopen jaar al mijn keukenapparatuur vervangen ,afzuigkap,vriezer,combimagnetron en nu vaatwasser ,ga voor de zomer nog mijn koelkast vervangen en dat ga ik ook bij keukenloods doen,topzaak ,prima service, kwam er laatst wel alleen achter dat ik 50 euro teveel betaalde bij Keukenloods,kon dezelfde kopen voor 50 euro minder bij een ander bedrijf maar die ook de afhaallocatie De Veeken 330 in Opmeer had ,dat vond ik wel een tegenvaller ja ,maar voor de rest een dikke 10 ook voor de vaatwasser

Tino 10-04-2024

Heel makkelijk en eenvoudig. Zoekresultaten worden goed weergegeven zowel op de computer als op de smartphone. Voorraden recensies enz worden direct onder het product weergegeven. Dus al met al goed overzichtelijk. Structuur van de website is goed.

Hans 10-04-2024

mooie shop,deskundig personeel,goed en snelgeholpen Oven was op voorraad en kon direct mee.

Danny 10-04-2024

Product is snel en volgens afspraak geleverd.
Prettig dat vooraf wordt gecommuniceerd wat het levertijdstip is.
Product in goede orde ontvangen. Tevreden over werking!

Fam Di Giulio 10-04-2024

Het was heel eenvoudig om via internet te bestellen. Toch voor de zekerheid even gebeld met Keukenloods. (Telefonisch kon ik de bestelling doorgeven, en kreeg binnen een minuut de bevestiging in mijn mail) De bevestiging per mail, was exact wat ik ook via internet van plan was te bestellen. Bij het bevestigen van je bestelling kon je de mogelijke leverdatum kiezen. (In mijn geval de volgende werkdag al). Vervolgens werd ik per mail op de hoogte gehouden wat de status van levering was, en hoe laat de bezorger kwam. Het werkte allemaal top.

Frank 10-04-2024

Alweer iets gekocht bij Keukenloods. Eenvoudig het product kunnen kiezen door duidelijke, gebruiksvriendelijke site. Communicatie over de levering was ook erg duidelijk en klopte precies. Product werd geleverd door vriendelijke behulpzame medewerker. Al met al, TOP.

Monique 10-04-2024

Heel goed geholpen, supervriendelijk personeel. Snel geleverd, alles helemaal top!

Mark Van Steen 09-04-2024

Ruim assortiment tegen een hele prima prijs. Neem wel op de koop toe dat er gewoon geleverd wordt en je de boel zelf uit mag pakken en installeren als je tenminste niet kiest om
Ook te laten installeren.

A. Ketting 09-04-2024

Na even zoeken op het web bleek de vaatwasser die aansloot op onze wensen bij Keukenloods het best geprijsd te zijn en ook nog snel leverbaar. De levering was stipt op het afgesproken moment, de oude werd meegenomen en nadat de machine was geplaatst was het leed van een week zonder vaatwasser weer geleden. Top geregeld keukenloods...!

Lourens 09-04-2024

Via de zeer duidelijk site een Miele vaatwasser besteld. Dat was al zeer eenvoudig.
Verder verliep ales zeer vlotjes, zowel het maken van de afspraak voor het plaatsen als het plaatsen zelf door een zeer vriendelijke monteur!!

Theo 09-04-2024

Overzichtelijk, goede uitstraling, en goede vergelijk van producten, zodat je snel en betrouwbaar een product kunt kiezen

Sander 09-04-2024

De bestelde oven bevalt heel goed! Het bestellen ging ook prima, helaas was de ervaring tijdens levering wat minder positief. We ontvingen een tijdslot waarin de bezorger zou komen, helemaal goed. Maar die kwam niet in het gecommuniceerde tijdslot. Anderhalf uur later toch maar eens gebeld naar het nummer in de mail. Niet bereikbaar. Gemaild naar het e-mailadres dat in de mail stond (voorkeurskanaal voor vragen), bestond niet. Kreeg een automatisch bericht terug dat dit e-mailadres niet in gebruik is. Uiteindelijk op de website maar gezocht naar een telefoonnummer, en daar werd mij verteld dat er meerdere mensen hadden geklaagd over een vertraagde levering.

Uiteindelijk alles goed ontvangen, maar de mail met communicatiemogelijkheden moeten jullie echt aanpassen.

Brigitte 09-04-2024

Wij hebben gekozen voor Keukenloods omdat wij graag precies die gaskookplaat wilden hebben en we die (bijna) nergens anders konden bestellen.
De service was goed, het bestellen ging prima en duidelijk.
We zijn zeer tevreden!

Fae 09-04-2024

De website is duidelijk, met uitgebreide product omschrijvingen en goede prijzen. De telefonische klantenservice is vriendelijk en geeft eerlijk advies. Een aanrader

Nelleke Kempen 09-04-2024

Goede kwaliteit en fijne prijs. Wij bestellen hier al jaren en de afspraken i.v.m. afleveren, kloppen altijd.

Marco M te Weert 08-04-2024

Prima en snelle service! Ik weet wel waar ik voortaan mijn keukenapparatuur ga aanschaffen!

Jan 05-04-2024

Zeer vriendelijke medewerkers hebben mij geholpen bij het selecteren van het juiste inbouw apparaat nadat ik zelf een verkeerde had besteld. Ook het omruilen van de apparaten is zonder enige wanklank gerealiseerd. (complimenten en chapeau)

Anja 05-04-2024

In het verleden ook al eens iets besteld, nu een nieuwe gaskookplaat Gas op Glas.
Mooie Plaat van Etna, heel tevreden mee.
Levering duurde wel flink wat langer dan aangegeven bij aankoop.
Vooral erg tevreden over Arjan die de kookplaat heeft gemonteerd, Vriendelijk snel en netjes.