Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Lennard 14-02-2019

Fijn dat er nog mensen zijn die met je meedenken i.p.v. klakkeloos een bestelling aan te nemen! Topservice! Doen wat ze beloven.

FSBV 14-02-2019

Makkelijk besteld en keurig afgeleverd. Er is zelfs rekening gehouden met onze voorkeurstijden. Prima webshop!

Erwin 14-02-2019

Snelle reactie en prima hulp van klantenservice;

Goede prijs en snelle levering;

Marianne 14-02-2019

Korrekt voorlichting, goede producten, download van inbouwhandleiding duidelijk. Kortom heel tevreden met mijn ladenkorven die we direct in de keuken hebben geplaatst.

Suuz 14-02-2019

Laagdrempelige showroom. Niet een opdringerige verkoper die in je nek hijgt, maar gewoon vakmensen die je vragen helder en duidelijk beantwoorden. Mooie kwaliteitsproducten. Ik kom er graag weer terug.

Ashley 14-02-2019

Zeer tevreden met het advies in de winkel en de keuze die wij gemaakt hebben. Fornuis staat nu mooi bij onze keuken.

Rob 14-02-2019

Goed ontvangen en deskundig en vooral eerlijk advies na doorvragen wat we willen.

Pierre Ikking 14-02-2019

Artikelen snel te vinden en duidelijke productinformatie. Levering eveneens snel en probleemloos. Concurerende prijzen

Henk 14-02-2019

Goede en correcte klantenservice, ze denken goed mee en hebben veel product kennis.

Jo Lodewijk 14-02-2019

Er word gewoon gedaan wat beloofd word!!!
Kan de Keukenloods aan bevelen voor iedereen!!
Top!!

B Toren 14-02-2019

Alles duidelijk en snelle service en levering ,ben zeer tevreden product is ook na tevredenheid 👍

Menno 13-02-2019

Ik heb een tweede kans afzuigkap tegen sterk gereduceerde prijs gekocht. Na reservering werd ik keurig de volgende dag teruggebeld en heb ik nog advies gekregen m.b.t. de koolstoffilter. Het product bleek in prima conditie en zat zelfs nog keurig in de verpakking met alles er op en aan. Dus een prima aankoop.

John 13-02-2019

Snelle service en de winkel (Veendam) waar wij uiteindelijk het product (afzuigunit) hebben gekocht was het personeel zeer klantvriendelijk!

Hans 13-02-2019

Prima,goed en zorgvuldig personeel. Netjes benaderd en prijs,kwaliteit ook heel goed

Kees 13-02-2019

Het product was beschadigd. Via mail aangegeven en direct een nieuw product besteld en gekregen. Super service en goede aankoop!

Alfons 13-02-2019

Via zoeken op het web kwam ik de keukenloods tegen. Die was qua prijs het scherpst voor mijn keukenkraan en zeepdispenser. Na bestelling kreeg ik geheel volgens plan het bestelde binnen. Gemonteerd en klaar. Na 2 dagen zeepdispenser kapot. Gebeld en kreeg via de mail een klachtenformulier. Toen dacht ik al....hmmmm. Zou binnen 48 uur terugkoppeling krijgen. Na 72 uur gebeld. Dame was zeer vriendelijk en checkte status. Men was in afwachting van de leverancier. Dat beviel mij niet zo immers ik heb niets met de leverancier van doen. Wat schertst mijn verbazing. Een uur na mijn belletje staat PostNL voor de deur. Een hele nieuwe zeepdispenser van Keukenloods. Helemaal top geregeld. Kleine kanttekening: interne systeem zo aanpassen dat status juist is. En men had mij kunnen bellen dat er een nieuwe onderweg is. Neemt niet weg dat dit een top service is om zo snel een nieuwe af te sturen.

Hermans 13-02-2019

Wederom hebben we goede en bruikbare informatie gekregen. De levering was ook dit keer supersnel en top.

Ton Waarlé 13-02-2019

Plenti keuze, scherpste prijs (helft van de officiële waarde), snelle levering. De tweede Siemens witgoed aanschaf via deze webwinkel. Zeer tevreden. Wat beloofd wordt wordt zeker nagekomen en goed advies. Stille motor van de Siemens afzuiger en de koolborstelloze aaandrijving was zeer aangename ervaring. Ook de naloop waarbij de laatste luchtjes bijna geruisloos worden weggezogen en automatisch na een aantal minuten uitomatisch uitschakeld is een mooie optie. Fraai apparaat.

Kees 13-02-2019

Doelgericht, vriendelijk en gelukkig deskundig.
Dat is niet altijd het geval bij dit type bedrijven.
Maar hier was het prima.

tevreden klant 13-02-2019

levering prima in orde!
webshop duidelijk en overzichtelijk.track &trace melding zodra pakket is verstuurd.
product voldoet aan de verwachtingen

Jeff 13-02-2019

Goede prijs, snelle levering. Op tijd geleverd . Goed geholpen om de levertijd aan te passen. Snel gereageerd op mailberichten.

Marcel 13-02-2019

op zondagmiddag gebeld met de servicedesk, en de keuze besproken en gevraagd naar eventuele alternatieven.
Goed advies gekregen en product besteld.
Conform afspraak geleverd op het gewenste dagdeel, e.e.a. zoals aangegeven in de bestelprocedure.

Prijs-kwaliteit van het product was prima in orde. Het product (siemens koelkast) ook.

Ton van Rijn 12-02-2019

Kan niet beter, siemens koel/vriescombinatie goedkoopste in nederland en perfect op tijd en snel geleverd.

Ghesie 12-02-2019

- prijs-/kwaliteitsverhouding is excellent
- artikel op afgesproken tijdstip afgeleverd bij buren toen wij onverwachts toch niet thuis waren
- inductiekookplaat kon zonder enig probleem aangesloten worden op 2 fasegroep, goede documentatie

TDG 12-02-2019

Keukenloods antwoordde zowat per direct op mijn vragen en ik kon daar ook wat mee.
Bovendien hadden ze een mooie actie waardoor ik heel voordelig een fijne kookplaat heb kunnen kopen.
Bij het afspreken van de lever-en installatiedatum kwamen we overeen dat ik gebeld zou worden als het vervroegd kon worden en daar hebben ze zich keurig aangehouden en had ik een week eerder mijn kookplaat.

lotenhans 12-02-2019

Goede winkel. Beste prijs voor mijn artikel op dat moment. Geleverd wanneer ik wilde.

Tom 12-02-2019

Na verhuizing van Beverwijk naar Groningen in Veendam weer een keukenloods gevonden .Daar ook weer goed geholpen door vakkundige verkoper
Dus ook hier weer onze nieuwe SMEG afzuigkap besteld en deze van de week binnen gekregen .
Net zoals in Zaandam is keukenloods Veendam onze zaak voor keuken spullen

Cindy 12-02-2019

Goeie prijzen alleen lange levertijd. Product naar wens en erg mooi.helaas vond ik t te lang duren voordat t geleverd werd

Valk 12-02-2019

Product geleverd op dag van planning. Jammer dat niet voldaan kon worden aan aangegeven tijdblokken. Garantie hiervoor wordt ook niet gegeven maar een actuele status van levering, dus up to date volgen van levering zou wellicht handig zijn.
Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Nan 12-02-2019

Keurige service,behulpzaam en op de afgesproken tijd afgeleverd!!!! Kunnen anderen nog voorbeeld aan nemen

Kris 12-02-2019

Makkelijke site en onze vaatwasser was er al de volgende dag. Ook correcte levering met duidelijke mail over tijden. De vaatwasser werd netjes naar de keuken gebracht.

Jan24 12-02-2019

Een bedrijf waar ik al meerdere malen voor mijzelf en derden spullen heb bekocht of heb laten kopen. Het grote voordeel is dat de adviseurs heel goed met je meedenken en met oplossingen aankomen als je de situatue vertelt waar een apparaat moet komen. Dus heel behulpzaam maar ook heel vriebdelijk. Ook vlak voor sluitingstijd.

VdHelm 12-02-2019

We hebben een goede ervaring gehad met deze shop. De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, de levering volgde snel erop en het was erg fijn dat het bedrijf het oude toestel mee terug nam.

Gerrit 12-02-2019

Zeer eenvoudig en snel het juiste product in huis. Duidelijke website en correcte levering.

Richard 12-02-2019

Geweldige shop. Gedegen antwoord op je vragen. Snelle verzending. Zeer goede prijs kwaliteit. Aanrader. Aftherpay mogelijk. Thxs.

Mark 1975 12-02-2019

Goede prijs en zeer snel geleverd!! Mooie en stille vaatwasser voor onder de €400,- dus een prima machine gekocht voor dat geld.

Faek Soussi 12-02-2019

really good quality for delivery and help for choosing the right cook. thank you very much

Eddy 12-02-2019

Prettig contact en geen flauwekul. Ze doen wat ze zeggen. Snelle levering.

Jaap 12-02-2019

Uitstekende service, levering op tijd. Goede en duidelijke informatie. inbouw van de apparatuur liep geheel volgens wens.

Marcel 12-02-2019

Fijne shop. Goed geholpen aan de telefoon. Verkoper luisterde goed naar mijn wensen en kwam met een mooie oven die ik voor een goede prijs kon kopen.

Annemieke 12-02-2019

Vriendelijke en deskudige hulp. Mooie kookplaat voor een goede prijs gekocht. Het duurde wel vrij lang voordat deze gemonteerd kon worden (niet heel handig als de oude plaat defect is).

Valerie Verschoor 12-02-2019

Zeer behulpzaam met de bestelling van mijn apparatuur , alle denkbaar details gevraagd en gegeven. De installatie was precies op tijd. Heel vriendelijk en beleeft , heel precies. Ik ben zeer tevreden

hjhm witjes 11-02-2019

gekozen vanwege de beste prijs en de beste informatie vooraf. vooral in het voorproces onafhankelijk en professioneel meedenken in mijn keuze.
ook de service van de bezorging was prima.
Behulpzaam en uitstekend op tijd.

Gerrit 11-02-2019

keurig op tijd geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Bedrijf houd zich keurig aan de levertijden.

M.Nillessen 11-02-2019

Zeer moeilijke afhandeling van retour niet functionerend apparaat. Willen foto's van de niet schone vaat. Ik zou zeker even verder kijken voor een webshop met goede service en 30dagen retour garantie. Heel jammer en buitengewoon frustrerend!
Officiele reactie van Keukenloods 11-02-2019

Beste M. Nillessen,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Ik heb uw naam opgezocht in ons systeem, maar kan helaas geen order terug vinden. Zou u deze willen sturen naar Emma@keukenloods.nl? Dan kan ik het even uitzoeken.

Emma

Ludo 10-02-2019

kookplaat was stuk, ze hebben mij geholpen en uitleg gegeven voor de plaatsing van een inductie systeem. Heb van hetzelfde merk Siemens met dezelfde afmeting een plaat gevonden en gekocht en het zelf kunnen plaatsen.
geweldig bedankt

Therry 10-02-2019

De prijs was helemaal in orde, de betaling probleemloos en voor de levering werd keurig netjes op tijd zorg gedragen. Bedankt!

R.Krijgsman 10-02-2019

Nieuwe vaatwasser aangeschaft bij Keukenloods voor een goeie prijs t o v andere leveranciers . Is netjes volgens afspraak geleverd. En de oude ,welke ik al uitgebouwd had ,hebben ze gelijk meegenomen . Alles keurig geregeld.

M. Hermans 10-02-2019

Snelle offerte, prima prijs, waarborg fonds, bij in ontvangst namen per Pin afrekenen en snelle accurate levering.

Wat wil je als klant nog meer!!!

K.Blaauw 10-02-2019

Wij werden door een kennis geattendeerd op de Keukenloods in Veendam i.v.m. de aanschaf van inductie koken.
Na een bezoek aan de Keukenloods en een prima voorlichting over inductie zijn we eerst weer vertrokken.
Een week later hebben we besloten om toch maar over te stappen op inductie koken. Voor de aanleg van de elektra hebben we een adres van Keukenloods gekregen waar ze veel zaken mee doen. Ook dit is verder prettig verlopen en gaan we morgen over op inductie. Al met al een prettige ervaring.