Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ralph 12-08-2019

Duidelijke website en goede telefonische ondersteuning. Zelfs op zondag werd ik gebeld om wat zaken te checken. Toen het model niet voorradig was kwamen ze direct met een beter alternatief maar voor de lagere prijs top!

AHK 12-08-2019

Het was even zoeken naar een voor ons passende inbouw-koelkast. Het aanbod is fors. Maar uiteindelijk één gekozen en deze is op een door ons gewenste dag binnen het aangegeven tijdvak afgeleverd door een vriendelijke chauffeur. Kortom TOP.
Ervaring met de koelkast is er nog niet, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat ook dit goed gaat.
Jammer is dat er een foutje in de inbouwinstructies staat waardoor de deur opnieuw afgehangen moest worden. Maar dat valt de Keukenloods niet te verwijten.

Frans 12-08-2019

Ik was op zoek naar een goede combi oven van miele en vond die bij Keukenloods. De website geeft alle noodzakelijke informatie en het contact met de medewerkers is buitengewoon goed te noemen! Een toegevoegde waarde als bedrijf! Erg tevreden!

Hans Beks 12-08-2019

Een niet op voorraad speciaal product snel kunnen leveren tegen een concurrerende prijs. Zeer te spreken over het plannen van de bezorg afspraak. Makkelijk en accuraat. Betaling via pin bij aflevering is ook zeker een pre.
Zeer goede service van KL Nederweert. Uiterst behulpzaam, vriendelijk en volgens afspraak. Al met al uiterst tevreden.

Renate 12-08-2019

Mooie winkel met gezellig en vooral begaan personeel!! We zijn prima geholpen en hebben daardoor een goede keus kunnen maken..

Henk H. 12-08-2019

Shop met zeer ruim assortiment en scherpe prijzen. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Binnenkort mag de keukenloods mij een vaatwasser leveren!

Dora 12-08-2019

Prima shop,, Genoeg om uit te kiezen. Goede advisering.
De geleverde apparaten (4 stuks) waren prima in orde.
De montage is heel goed verlopen voor zover we dat nu, na een week, kunnen beoordelen.

van Dorst 12-08-2019

Goede keus, goede prijs, snel bezorgd door vriendelijke mensen! Wat wil je nog meer?

Van Rooijen 12-08-2019

Goede prijs, prima geholpen, keurig afgeleverd, oude spullen mee terug en alles volgens afspraak verlopen dus top!!!

Dj 12-08-2019

Opzoek naar een luchtafvoerdroger bleek de keuze niet heel groot op het internet. Keukenloods bleek enkele aan de criteria voldoende producten te hebben. Concurerende prijzen. Een paar dagen uitgestelde levering was mogelijk. De informatie verstrekking aangaande het leveringstijdstip was zeer correct. Tot slot nam de bezorger het oude defecte apparaat mee. Blij voor keukenloods gekozen te hebben wij zouden ze zeker aanbevelen aan de hand van onze ervaring

Nel Koeman 12-08-2019

Ik heb niet via de site gekocht maar gewoon bij Keukenloods in Alkmaar met heeel
Klantvriendelijke en aardige meedenkende medewerkers.

LdL 12-08-2019

Snel en vakkundig telefonisch geholpen op advies van de webshop. Het alternatief wat werd voorgesteld was beter tegen een scherpe prijs maar ook nog de volgende dag geleverd. Hulde alle afspraken nagekomen en prima product.

Bert 12-08-2019

zeer scherpe prijzen, goed geholpen en een heel goed advies over welk type het beste voor ons is

N. Vekeman 12-08-2019

Bij binnenkomst bij de Keukenloods geen opdringerige verkopers, maar vriendelijk personeel, die je rustig je gang laten gaan, en pas op je toe komen wanneer jij dat wil. Op dat moment een heel goede deal gesloten, die t/m de aflevering goed begeleid is.

FvD 12-08-2019

Goed product, duidelijke omschrijving. Navraag door Keukenloods over de juiste nismaten vonden wij zeer attent, maar meten is weten! Prettig telefonische contact mbt extra bij levering periflex snoer. 👍

J.leerdam 12-08-2019

Vlotte afhandeling en goed advies om een ander merk te kiezen toen het bestelde niet leverbaar was

Cindy 12-08-2019

Goede service en goede prijzen. Dit samen met mogelijkheid tot bezorgservice en installatie hebben voor ons de doorslag gegeven

J.C.de Jong 12-08-2019

Goed advies bij de juiste keuze,prima service en vlotte afhandeling.
tevens een goed product geleverd.

Jeannine 12-08-2019

Keukenloods is een uitermate fijne winkel. Er werd goed gekeken naar de wens en daarnaar werd gehandeld. Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding. De levertijd was in goede overeenstemming tot stand gekomen. Ook het afvoeren van het oude witgoed, het plaatsen van het nieuwe en het opruimen van verpakkingsmateriaal was meer dan goed te noemen. Al met al ben ik een zeer tevreden klant! Ik zou Keukenloods zeker aanbevelen!

Joost 12-08-2019

Prima service, snelle reactie op de mail en vriendelijk personeel. Volgende keer kom ik hier graag terug

Rein 12-08-2019

Vriendelijk personeel, goede beschrijving van het apparaat snelle levering meer dan tevreden

C&W 12-08-2019

Al vaker gekocht bij Keukenloods. De sortering op de site is zeer groot en prijstechnisch heel concurrerend. We hadden min of meer een keuze gemaakt via de site tegen een 'mooie prijs'. Toch nog naar de fysieke shop in Zwaag gegaan om te kijken.. Heel groot aanbod combi-ovens. Zeer goede uitleg gekregen door verkoper xxx, die ons uitstekend en fijn geadviseerd heeft voor het meest bij ons passende artikel. Een merkartikel tegen een goede prijs! Al met al heel tevreden. Supersnelle levering, de volgende dag al. Ook de aflevering is heel netjes en correct gegaan. Al met al een dikke pluim voor de aankoop en aflevering. Dus nog steeds een zeer tevreden klant van KEUKENLOODS: klantvriendelijk, groot assortiment en prijstechnisch concurrerend.

Kelly Hernaus Jacobs 12-08-2019

Onlangs een inbouwkoelkast besteld. Na levering bleek ik het verkeerde systeem gekozen te hebben. Na telefonisch contact werd ik vriendelijk en kundig geholpen en werd er in overleg met mij gekeken en vergeleken naar een alternatief. Dit is netjes verlopen. Ik heb nu zelfs een betere kwaliteit! De verkeerde werd opgehaald en de nieuwe geleverd zonder gedoe. Keurig op tijd, met SMS en telefoontje van te voren! Helemaal top! Zeer tevreden!

Marshano 12-08-2019

Besteld bij keukenloods vanwege de scherpe prijs. Als extra optie de montage erbij genomen voor 95 euro extra. Na bestelling hebben ze mij vanuit keukenloods nog gebeld om de maten door te nemen van mijn keukenkasten om er zo zeker van te zijn dat het door mij bestelde artikel zeker zou passen (wel zo fijn een dubbele controle) toen het artikel binnen was bij keukenloods kon ik een afspraak inplannen met de montage service. Op de dag van levering nog een sms gehad hoelaat ze er zouden zijn. Tijdsbestek van 3 uur. Dit zijn ze ook nagekomen. Supergoed ingebouwd en oude koelkast meegenomen. Je kan met een gerust hart wat bestellen bij hun heb dit was nu mijn 3e keer. Tot nu toe geen klachten

Stefan Roestenburg 12-08-2019

Duidelijke site heldere inbouw afspraak en stipt op tijd perfect ingebouwd oude koelkast inclusief verpakking van de nieuwe koelkast netjes opgeruimd en meegenomen 👍

Hans van Dorp 12-08-2019

Een goede winkel met strakke service en goede producten
Wat je op internet ziet komt ook overeen met het geleverde product
En ook de prijs is oké
Tot nu een vaatwasser en een koelkast
Zeer tevreden ook de bezorging zeer correct

Joke 12-08-2019

De webshop is duidelijk en overzichtelijk, en de prijzen prima.
De levering kwam zelfs nog eerder dan was bevestigd, daar waren we erg blij mee.

Jac 12-08-2019

Snelle levering ,keurig op tijd .prima prijzen ,alles zat keurig verpakt .kortom geweldig

RSB 12-08-2019

De Keukenloods Gaanderen. Bij aanrijden naar de winkel bleek er voldoende parkeerplaats aanwezig te zijn.
De winkel zelf is ruim van opzet en alles is makkelijk te bekijken van complete keukens tot onderdelen en apparatuur (waarvan er veel aanwezig is).
Personeel niet opdringerig, dus men krijgt de kans om zelf eerst even rond te kijken.
Wij gingen voor een combimagnetron en werden vakkundig geholpen door een jonge medewerker die ons
de nodige tips en trics vermelde over de verschillende merken en types waardoor we al snel tot een besluit konden komen.
Levering vond plaats na vier werkdagen en oude magnetron werd mee teruggenomen.
Zeer tevreden over deze winkel en als het weer nodig mocht zijn gaan we hier ook weer naar toe voor een volgende aanschaf, want prijzen zijn zeker concurerend met andere soortgelijke zaken.
Officiele reactie van Keukenloods 12-08-2019

Beste RSB,
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Goed om te lezen dat je de winkelevaring zo positief hebt ervaren! Hoe bevalt de combimagnetron, heb je die al gebruikt?
Hartelijke groet,
Emma.

Marcin 12-08-2019

Verkeerd geleverd product, een fout op de webpagina. Op locatie in Rotterdam werdt het probleem snel opgelost.

Hans Slappendel 11-08-2019

Onze nieuwe vaatwasser werd netjes conform belofte binnen 24 uur afgeleverd door 2 keurige kerels.

Lammechienes 11-08-2019

Telefonisch advies gevraagd m.b.t. een alternatief voor de oude afzuigkap. Op verzoek foto's gestuurd, binnen 20 minuten teruggebeld de benodigde uitleg gekregen m.b.t. de installatie van het gevonden alternatief t.w. de vlakschermkap. Constant op de hoogte gehouden m.b.t. de leveringstijd. Het klopte weer als een bus!

W v Galen 10-08-2019

Service heel goed, afspraken worden netjes afgewerkt, bij een volgende aankoop weet ik het bedrijf te vinden. Vdg. WvGalen

Anna 10-08-2019

Prima, nuchtere verkoper. Snelle en correcte levering. Zelfde prijs als elders op internet

Henk 09-08-2019

Makkelijk halen en brengen en prijs prestatie is prima. verder geen opmerkingen

Ellen 09-08-2019

Bij de plaatsing en inbouw kwam ik er achter dat ik een koelkast had die geen sleepdeur had maar een deur op deur. Voor mij geen bekend gegeven en de inbouwer vertelde mij dat ik die zelf had gekocht. Ja, maar op voorspraak van de verkoper. Ik weet nu wat de mogelijkheden zijn. Ik heb op alle mogelijke manieren foto's laten zien ,maten opgegeven en het was een hele toer om alles goed te krijgen. Ook vertellen ze bij Keukenloods dat je zelf een afspraak moet maken voor plaatsen. Dat kon pas na 10 dagen. Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan.
Officiele reactie van Keukenloods 09-08-2019

Beste Ellen,

Wat vervelend dat je ervaring bij Keukenloods niet positief is geweest. Zou je je ordernummer willen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik met je meekijken.

Hartelijke groet, Emma.

klasens 08-08-2019

Ruime winkel met veel keus . We werden goed geadviseerd en geïnformeerd door het personeel.
De levering en installatie van het apparaat ging snel en zorgvuldig.

Marina 08-08-2019

Mijn dochter had er goede ervaring mee en een vriendin van haar ook. Ik werd op alle vragen over wat ik zocht vakkundig begeleid. er werd alle tijd voor genomen z=samen zoeken op de site, er werd mij niets opgedrongen eerder soms afgeraden. er was later een onduidleijkheid over levering en men heeft direct erachteraan gebeld en alles werd goed opgelost. de aparaten die ik gekocht heb bevallen heel erg goed.

Burli 08-08-2019

Dit is al het 4 de produkt,dat ik bij keukenloods heb gekocht,en ben altijd tot tevredenheid behandeld.Kan ik iedereen aanbevelen.

Ryan 08-08-2019

Het product is niet helemaal goed. Het lijkt alsof het frontpanel die meegeleverd werd niet helemaal past op de magnetron om in te bouwen. Ik had een deel eraf moeten frasen.

De levering was warrig. Het product kwam niet aan op de afgesproken datum (voor 16:00 besteld, morgen in huis). Daarnaast waren ze vergeten de frontpanel mee te sturen. Service kanalen is jammerlijk over te spreken. Ik moet een formulier invullen en blijkt bij de eerste verzending het formulier niet te zijn ontvangen...wel een melding dat het is verstuurd en geen bevestiging van ontvangst. Dus check als je service formulier invult!

Daarnaast wordt je per whatsapp verwezen dat je moet bellen en bij de telefoon verwezen dat je moet schrijven per service formulier. niet bepaald gebruikers vriendelijk.

Waarom geen cijfer 1? Simpel: ze zijn super goedkoop.
Officiele reactie van Keukenloods 08-08-2019

Hoi Ryan,

Wat vervelend dat er het een en ander mis is gegaan bij je bestelling. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even met je meekijken. Deze mag je sturen naar webcare@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Hanja 07-08-2019

Uistekende voorlichting over mijn stoves gasfornuis. Werd er op gewezen dat ik eventueel een extra groep moest laten aanleggen in de meterkast. En toen het betreffende model niet voorradig bleek kreeg ik voor dezelfde prijs het allernieuwste model. Zeer tevreden.

Ed 07-08-2019

Beste prijs en super snelle levering. Niks op aan te merken. Website werkt ook prima net als betalen, laatste overigens bij levering contant betalen was geen probleem.

Luk 07-08-2019

Ik werd telefonisch goed geholpen voor een product dat ik niet op de website kon vinden

Erna 07-08-2019

Snelle levering, goede service!! Duidelijke communicatie over levertijd en montage. Top bedrijf!

E van den Brink van Thoor 07-08-2019

Gekocht via internet, prima voorgelicht prettig geholpen.
Vriendelijke monteur die het toestel heeft ge ins

van Otterdijk 07-08-2019

Toegankelijke web site, veel keuze, bodem prijzen en snelle goede levering.

Mevr. M. Zuurbier-Pelt 07-08-2019

Koelkast natuurlijk in weekend kapot, op internet gekeken en bij Keukenloods de meeste keus en goeie prijs. Maandagmorgen stonden de mannen van Keukenloods voor de deur en kwamen ze de nieuwe koelkast brengen en de oude kapotte koelkast hebben ze meegenomen. De bezorgers waren heel behulpzaam en vriendelijk. En de nieuwe koelkast koelt naar behoren.

Rachel 07-08-2019

Snelle leverantie op afgesproken tijd en datum nette bezorger alles keurig in orde

TM Sloof 07-08-2019

Duurde wat lang voor de bestelling er was.Verder was alles prima in orde netjes geholpen toen ik het bij de winkel in utrecht ophaalde.

Paul 07-08-2019

De Keukenloods heeft een ruim aanbod en geeft deskundig advies. Tevens is de bezorging en de service prima in orde.