Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans en Helen 12-03-2024

We hebben een inbouwkoelkast gekocht bij keukenloods. Goede prijs/kwaliteit. Prima, inzichtelijke website en voor veel dingen goedkoper dan bij de concurrent. Paar keer contact gehad (gebeld) met de klantenservice en erg vriendelijk en goed geholpen.
Duidelijke communicatie over de levering en mogelijkheid tot achteraf betalen, (Riverty). Kortom een hele goede ervaring met Keukenloods!

Sylvia 08-03-2024

Goede duidelijke website. Alle informatie staat er wat belangrijk is. Goede en snelle levering. Wat ik fijn vond is dat je zelf dag kon bepalen. Werd ook keurig afgeleverd en blij dat ze de oude machine ook meenamen.

Willy Sprockel 08-03-2024

Goede advisering, levering van het apparaat, een inbouw koel-vries combi.
Toen het uiteindelijk bij de installatie misging (apparaat paste niet) werd er meteen in oplossingen gedacht en actie ondernomen.
Vriendelijke, positieve en oplossingsgerichte medewerkers in de fysieke winkel. Een ander apparaat in een mooi aanbod gekregen.
Waarvan de bestelling, levering, installatie en nazorg perfect zijn verlopen. Zeer tevreden en blij met de koel-vries combi en met de Keukenloods.

PJM 08-03-2024

Duidelijk, vlot en vriendelijk geholpen...................................

Janneke 06-03-2024

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. De apparatuur is vakundig geïnstalleerd en doet het naar behoren.

R.mols 06-03-2024

Zeer goed geholpen in de winkel. Aflevering ging prima en oude apparatuur netjes meegenomen. Helemaal tevreden.

Monique 06-03-2024

Duidelijke informatie, meedenken, goede bereikbaarheid, vriendelijke benadering
Deskundig advies

Rene 05-03-2024

Eerlijke website en eenvoudig orders te plaatsen. Afzuigkap snel gekregen en ondanks onze fout door teveel overmaken, één mailtje en opgelost. Top.

JP 05-03-2024

De oplettendheid van uw medewerker Lino Westerink die twijfels had over de aflever locatie. Bericht mij of dat klopte, en idd niet in Opmeer maar in Roosendaal. Oven en kookplaat opgehaald. Alles top en werkt naar behoren.

Frans Odijk 05-03-2024

Verbazingwekkend hoe snel wij de juiste keuze konden maken voor een inbouw vrieskist. De meneer die ons hielp kon direct vertellen welke merken daarin zoude kunnen voorzien. Na die te hebben doorgenomen konden we a la minute de knoop doorhakken. De installatie verliep keurig en al sneller dan verwacht konden wij genieten van onze aankoop. Een zaak die wij graag aanbevelen

Jordy Feiken 05-03-2024

Duidelijke winkel met vriendelijk personeel,
Ik kwam hier enkel om mijn bestelling op te halen en werd hier erg goed bij geholpen.
Mocht ik een complete keuken willen aanschaffen (in de toekomst) zal ik zeker nog contact opnemen voor een offerte.

Taco 05-03-2024

Netjes geleverd. Goede combi oven. Alles werkt naar behoren. Is stil, er wordt al veel gebruik van gemaakt.

Bonnetje 05-03-2024

Super geregeld. Besteld en een dag later gereed om op te halen. Prijs was zeer voordelig.

Ton 05-03-2024

Goede communicatie. Meedenken in levering. Product werd enkele dagen later goedkoper. In een belletje van twee minuten werd een lagere prijs akkoord bevonden. De teruggave binnen 3 dagen op mijn rekening. Prima geregeld. Goede levering product en goede apparatuur.

W.Gerlofs 05-03-2024

Vriendelijke, meedenkende mederwerkers. Behulpzaam en duidelijke uitleg over de aankoop.

Dne 05-03-2024

Goede voorlichting en duidelijke afspraken en compliment aan de installateur. Chapo!

fred middendorp 05-03-2024

goed bereikbaar. vriendelijke personeel.
snelle levering.
gekocht een etna combi oven

Stijn 02-03-2024

Duidelijke website met goede informatie over levertijden. Nette en vriendelijke installatie.

Vincent Venema 29-02-2024

Zeer netjes te woord gestaan in de winkel in Almere. Deskundig maar vooral ook eerlijk advies. Dit heeft er toe geleid dat wij onze nieuwe inbouw oven bij de Keukenloods hebben besteld. De oven was keurig en snel geleverd. Bij het monteren was er een klein plugje (eigen schuld) afgebroken. Na contact met de klantenservice van de Keukenloods is dit keurig opgelost door een nieuw setje op te sturen. En ook dit is weer zeer snel geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat wij Keukenloods zeker aanraden!

Peter 29-02-2024

Laagste prijs garantie is hier echt de laagste en niet dezelfde prijs als vele andere webshops.
Levering van mijn kookplaat ging volgens het boekje. Geen gezeur geen gedoe

Jelly 28-02-2024

Levering was top wat een lieve behulpzame jongeman. Klanten service ook zeer correct en mee denkend en behulpzaam 0product doet het super zeer blij mee super snel geleverd . Echt complimenten aan iedereen van bestelling contact en aflevering een dikke 10

Paul 28-02-2024

Duidelijke site, duidelijk in prijs en evt korting. Gebeld omdat ik deze vaatwasser elders goedkoper zag. Direct antwoord dat ze dezelfde prijs konden geven, prima persoonlijk contact.

Claudia Spoor 27-02-2024

Nette website, veel keus qua apparatuur. Wij hebben een droger besteld. Vlotte bevestiging ontvangen en ook direct update over levertijd. Keurig op de hoogte gehouden en bij telf navraag ook netjes te woord gestaan. Bezorging was mooi op tijd en werd door vriendelijke chauffeur verzorgd. Aanrader om hier bestelling te plaatsen.

Ja zeker 27-02-2024

We hebben bij aankoop goede uitleg gekregen over het art. Zijn heel klantvriendelijk geholpen en de levering was geheel naar afspraak kortom wij zijn zeer tevreden

Jan 27-02-2024

Bij aankoop van een ATAG inductie kookplaat werd ik in de vestiging Zaandam van de Keukenloods vlot en deskundig geholpen,
de installatie door het inbouwteam is naar tevredenheid uitgevoerd. Ik ben een tevreden klant.