Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

hanskamphuis 30-06-2020

niet duur. vlotte service. zeer vriendelijke bezorger. Telefonisch goed bereikbaar

RR 30-06-2020

Keukenloods had precies wat we nodig hadden tegen de beste prijs. Ook snelle levering.

Henny Drost 30-06-2020

Ik heb een goed advies gekregen en een correcte afhandeling van mijn bestelling.

Helena 30-06-2020

Hele prettige winkel, en met kennis van zaken.
Goed georganiseerd: alles verliep vlekkeloos zoals was aangegeven.
Kom hier zeker terug!

Dijk 30-06-2020

Nette en overzichtelijke winkel waar je goed kunt oriënteren en keuzes kunt maken.

Jo 30-06-2020

Mooie prijs en snelle service. Wel verkeerd waterafvoer slang bij condensdroger geleverd.

Leo Dubbeld 29-06-2020

De Keukenloods werd aanbevolen door een kennis. Hierdoor zijn we gaan kijken ,werden vriendelijk ,netjes en duidelijk geholpen. Er was niets teveel gevraagd.

P. van der Pas 29-06-2020

op 9 juni met de Keukenloods gebeld en gevraagd wat de speciale prijs van een inductieplaat van ATAG is. De telefoonmeneer vroeg netjes of ik alleen de prijs wilde weten of ook zou gaan kopen. Het laatste was het geval. De genoemde prijs was voor mij goed en direct de kookplaat besteld. Op 12 juni werd met post.nl de plaat keurig en verzorgd geleverd. De plaat is door een erkende monteur geplaatst en werkt tot volle tevredenheid. De vrouw kan haar ""hobby"" weer uitvoeren. Top zaak.

Elles 29-06-2020

Alles spullen op tijd binnen. Bij ophalen netjes op een kar gezet en in de auto gedaan. Vriendelijk geholpen.

Yvette Noy 29-06-2020

Ik had online al eerder een afzuigkap en een kookplaat besteld en nu in de winkel een vaatwasser besteld. Goed geholpen, voordelig, snel geleverd en een keurige man die de inbouw verzorgde!

Richard 29-06-2020

Voldoet aan mijn verwachting. Bezorging was op afgesproken tijdstip waarbij de chauffeur van te voren nog belde dat hij in de buurt was

Henny 29-06-2020

Super goede monteur vriendelijk en mee denkend goede af werking en vriendelijke mensen ook als iets niet leverbaar was

Nellie 29-06-2020

2e aankoop gedaan, prima winkel, deskundige medewerkers, niet het idee dat ze je wat aan willen praten,makkelijke betaling , vlotte afhandeling

John 29-06-2020

Voornamelijk de Keukenloodswinkel in Roosendaal waar we ideeen opdeden, de duidelijke site, en de laagste prijsgarantie.

Caroltje 29-06-2020

Koelkast besteld bleek nog niet leverbaar.goed alternatief gezocht met mederwerken
Volgens lever afspraak,en goed en snel geleverd👍👍

A.P. Saba 29-06-2020

Als je geholpen wordt gaat de aankoop snel. We hebben alleen een oven gekocht. Hiervoor kan je geen afspraak maken (hebben we geprobeerd). Hierdoor hebben we 45 minuten moeten wachten totdat we geholpen werden dit is wel erg jammer want verkoop van apparatuur is bijzaak werd ons verteld.

Wolters 29-06-2020

Goede service, groot assortiment, prima prijs en volgens afspraak geleverd.

Bennie 29-06-2020

zeer tevreden over hoe de bestelling is gegaan, snelle levering, prijs verhouding is goed.

Arie 27-06-2020

Een zeer overzichtige website met goede zoekmogelijkheden. Het artikel gevonden en zonder problemen besteld en ondanks de Corona ook snel bezorgt.

Michael Bijvoet 26-06-2020

Op zich zijn wij zeer tevreden met onze keuken echter de onvoldoende is te danken aan het feit dat wanneer wij onze keuken kasten, panelen en plinten schoonmaken de splinters van de kasten, panelen en plinten komen.
Deze splinters komen los wanneer je een doekje langs de keuken haalt of komen zelf in sommige gevallen in je huid wanneer je met je handen over de keuken gaat.
Wanneer de splinters van de keuken zijn is het hou er onder blank en heeft dus niet meer de donkere kleur van de keuken zel.
We hebben deze klacht inmiddels ook neergelgd bij het filiaal in Zaandam waar wij de keuken gekocht hebben.

Ik hoop op een goede oplossing van deze klacht.

Met vr gr Michael Bijvoet
Officiele reactie van Keukenloods 29-06-2020

Beste Michael,

Dat is vervelend, mijn excuses dat jullie nieuwe keuken nog niet volledig naar wens is. Ik ga met je meekijken wat hier mis is gegaan, en daarvoor ontvang ik nog graag je ordernummer. Zou je die willen toesturen naar emma@keukenloods.nl? Alvast bedankt!

Groeten, Emma

Peter 26-06-2020

Goed geholpen, snelle service. Product was uitverkocht, hiervoor in de plaats een beterE machine gekregen voor dezelfde prijs

Aart 25-06-2020

Via tv-reclame bij deze shop terecht gekomen. Een mooie shop, maar belooft meer dan ze kan waarmaken, en zou beter en vaker geüpdatet moeten worden. Neemt niet weg, dat men in de winkel zeer vriendelijk en goed geadviseerd wordt, en zou iedereen aanraden daar naar binnen te lopen. U komt daar zeker met een goed gevoel weer weg.
Wij zijn er uiteindelijk prima geslaagd met onze aankoop!

w.hepkema 25-06-2020

Hele goed service . Duidelijke uitleg van de werking van diverse apparaten .

Tim leenders 25-06-2020

Super snelle levering perfect geholpen aan de telefoon had wat vragen maar goed te woord gestaan had ook de volgende dag me bestelling binnen

Hans Christianen 25-06-2020

Na wat aanloop problemen met een verkoper, zijn wij verder gegaan met keukenloods. Nu met Jeffrie Maas te Zwaag.
Met deze man zijn wij goed geholpen en is alles des ondanks corvid 19 goed geleverd en gemonteerd.
Ook de extra bestellingen welke we hebben gedaan, zijn prima geregeld en geleverd.
Tot op heden zijn wij content met keukenloods, met name Jeffrie Maas.
Jeffrie bedank voor je meedenken en de extra inzet welke jij heb gedaan.
Top top top.

Thom Nelis 25-06-2020

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Keukenloods als vervanging van defecte apparatuur tot op heden is alles naar wens geplaatst. Ik heb wel eens iets gekregen wat niet helemaal paste maar dat werd snel vervangen door het juiste artikel dus alles werkt weer a,m Happy bedankt.

J.v.dorst 25-06-2020

Klant vriendelijk, goed voorgelicht, afspraak is afspraak, je wordt gebeld als je produkt binnen is

Hetty 25-06-2020

Telefonisch echt goed geholpen, alles goed nagekeken zodat ik zeker de goede maat zou krijgen. Alles prima in orde.

Fam Vercoulen Venlo 25-06-2020

Helder en duidelijk.
Keukenloods maakt zijn laagste prijs garantie waar. Snelle levering en keurige levering via Dutchned.
Volgende keer weer.

Erik 25-06-2020

In de winkel (die er keurig en gelikt uit ziet bij binnenkomst) een nieuwe vaatwasser uitgezocht. Snel en vakkundige geholpen met duidelijke instructies qua aflevering.

Nicoletta Stienen 25-06-2020

Goede bediening. Weet alleen niet wat ik met de oude koelkasten moet doen. Niemand wil ze ophalen en ze passen niet in mijn mini om naar de milieustraat te brengen

Lex Baas 24-06-2020

Erg tevreden over aankoop en snelheid van de levering van de wasemkap. Volgende aankoop weer bij Keukenloods.

MJH 24-06-2020

vanwege eerdere positieve ervaringen zijn we bij Keukenloods terechtgekomen voor de aanschaf van een formuis en vaatwasser. het fijne van dit bedrijf vind ik dat er ook een fysieke winkel is met deskundig personeel zodat je goede informatie krijgt.

renske 24-06-2020

goede service. vriendelijk. korting toen ik er om vroeg nav afhalen in de winkel

D. Kuijper 24-06-2020

goede voorlichting en klantvriendelijke benadering maakte het makkelijker om tot je aankoop te komen. Bovendien werd de aankoop uitstekend verpakt thuis bezorgd.

L. A. Groot. 23-06-2020

Goede producten tegen scherpe prijzen en fabrieksgarantie en ze hebben het op voorraad wat ze aanbieden, gewoon goed.

Jfk 23-06-2020

Goede snelle hulp in de winkel en levering snel en correct . Advies en hulp bij keuze in de winkel was vakkundig en, vriendelijk

Henk Olde, Zwolle 23-06-2020

Voortreffelijke begeleiding, ook toen er ergens mijn gegevens niet helemaal compleet waren. Het ging inderdaad om Motorloze afzuigkap. Dat werd nog even extra gecontroleerd. Rhanks!ite

Henk Beenen 23-06-2020

Snel geregeld duurde ivm carona iets langer maar prima gedaan ook het afleveren ging uitstekend

Priscilla 23-06-2020

Netjes ingepakt en goed zodat er geen beschadigingen op de producten komen.
Meerdere malen mail ontvangen over de order status van de producten.

Henny Terlingen 23-06-2020

Wij hebben 2 1/2 maand moeten wachten op onze inductieplaat, maar daar kan Keukenloods niets aan doen. Lag aan de fabrikant.
Ik ben er blij mee. De service is uitstekend geweest, de communicatie trouwens ook.

F.k Blaauw 23-06-2020

We zijn goed geholpen,en duidelijk geïnformeerd over onze kookplaat .
En we zijn zeer tevreden

Sonja 23-06-2020

Prima site, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en adequate levering en montage.

Jb 23-06-2020

Een hele leuke korting gekregen op een oven en inductie kookplaat.
Op een andere website werd het goedkoper aangeboden, keukenloods gaf ons deze korting en nog eens €25,- extra.
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Martin 18-06-2020

De zeer snelle levering binnen een dag van CM851RVS oven/magnetron en vriendelijk personeel, alles via de telefoon.

Ummuhan 16-06-2020

Mn apparaten zijn slecht. Mn fornuis is scheef opgeleverd waardoor het scheef staat en de ene geeft de ander de schuld. Nu moet ik er achteraan gaan.
Officiele reactie van Keukenloods 16-06-2020

Beste Ummuhan,

Jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop en onze levering.
Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik je hiermee helpen.

Emma | Keukenloods.nl

Kees 15-06-2020

Uitstekend online geholpen met de keuze en aankoop van een Siemens inbouw vaatwasser door Reynaldo A. Hij stelde allereerst de juiste en kwam toen met een uitstekend advies over model en type dat geheel aansloot op onze wensen, binnen ons budget. Echt TOP!

Jose 15-06-2020

Prima winkel (wel nog steeds hoog 'keukenboer'-gehalte), zeer kundige en behulpzame installateur.

Frysk famke 15-06-2020

Ik geef een 10 omdat , na reservering van een showmodel, mij een aantrekkelijk aanbod gedaan werd voor een ingepakt model dat ook nog eens bezorgd werd.
Bij bezorging was de bezorger ondanks de corona maatregelen zo vriendelijk om het product ook nog over de drempel van mijn voordeur te zetten.
Echter één knop voor de kookplaat werkt niet optimaal

Karin 14-06-2020

Snellere levering dan bij andere leveranciers en het product was voordeliger dan elders.