Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Fam. Slaterus 29-01-2019

Heel positief. Men nam de tijd in de winkel (In Zaandam) om ons goed te adviseren. Er werd een heldere offerte opgesteld voor alle artikelen. De artikelen zijn goed geprijsd. Geen verborgen kosten, geen aanbetaling hoeven doen. Er werd op de doorgegeven tijd afgeleverd. Alle apparatuur is keurig volgens afspraak gemonteerd. Wij zijn uitermate tevreden over Keukenloods.

René 29-01-2019

Mijn aankoop kon niet tijdig geleverd worden, overmacht, is heel netjes mee om gegaan, top!
Een aantal keer telefonisch contact gehad over de aansluiting van mijn aankoop en ben zeer correct behandeld.
Bleek heel betrouwbaar te zijn en ben zeer tevreden!

Jake 29-01-2019

Diepvries besteld en volgens afspraak op tijd ontvangen. Goed geiformeerd tijdens afeverproces. Echter probleem met apparaat wat door keukenloods die ook in het weekend goed bereikbaar is doorgezet naar fabrikant AEG. Fabrikant heeft probleem vervolgens uitstekend opgelost.

E. Hopman 29-01-2019

Ik vond het erg vervelend, dat het apparaat alleen gezet werd en niet uitgepakt. Ik kon dit op jullie site niet vinden. Volgende keer kies ik een ander bedrijf.
Officiele reactie van Keukenloods 04-02-2019

Beste E. Hopman,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij nemen echter nooit verpakkingsmateriaal mee bij het bezorgen. Dit staat wel op de site vermeld, maar wellicht toch niet duidelijk. We zullen uw feedback hierover dan ook meenemen.

Emma

Wil 29-01-2019

Topper, zeker aan te bevelen.
Goede service, snelle levering en fantastische montage.

holsm 29-01-2019

aardige mensen aan de telefoon die goed meedenken wat de beste keus is om te bestellen

Jeroen 29-01-2019

Superservice ... zeer tevreden over onze aanschaf van een nieuwe vaatwasser inclusief installatie ...

Herman 29-01-2019

Goede site. Zeer tevreden over levering en installatie. Prijs was ook een element wat een rol speelde.

Ria 29-01-2019

Goedemorgen,ik ben ontzettend tevreden over jullie bedrijf. Zeker als je kijkt naar de prijs en naar de kwaliteit en het grote aantal keuze van top merken die jullie aanbieden. Ik ben via een vriend die keukens door heel nederland monteerd bij jullie terecht gekomen.Nu ik deze recensie schrijf maak ik meteen gebruik van de mogelijkheid om te vragen of keukenloods mij ook kan helpen met een inbouw afzuigunit.Ik heb er nu een Itho D804 525mm 2 standen randafzuiging in zitten ,en wil deze voor een nieuw exemplaar vervangen.Hopelijk kan keukenloods daar mij verder mee helpen.Mvg. Frank Post
Officiele reactie van Keukenloods 30-01-2019

Beste Frank Post,

Wat ontzetten leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Ik weet zeker dat wij u kunnen helpen met uw inbouw afzuigunit. Het is echter wel wat makkelijker als u uw vraag even naar info@keukenloods.nl mailt. Dan kunnen onze specialisten u hierbij verder helpen.

Alvast bedankt.

Emma

Kees 29-01-2019

Keurige levering, snel en betalen achteraf. Super wijze van aankopen doen. Korting wordt gegeven als je zelf de producten ophaald. Keurige klantbediening!

Sjeuve 29-01-2019

Deze winkel heeft veel keus en duidelijke specificaties bij de apparatuur bovendien scherpe prijzen en de levering werd naar wens uitgevoerd

Mar 29-01-2019

Ondanks een internetbestelling had ik het volste vertrouwen omdat per mail direct contact werd opgenomen om zeker te zijn van de juiste maten .perfect geïnstalleerd door jonge n s die zeer precies werkten en geen moeite teveel. Petje af voor deze service.

Sjan 29-01-2019

Wij zijn helemaal tevreden over het contact met de winkel, over de site is erg overzichtelijk en het bestellen ging heel gemakkelijk en de aflevering was wat ze ons aangegeven hadden.

Harry 29-01-2019

Prima shop zonder poespas.
Sterk concurrerend.
Duidelijke website.
Correcte levering op de afgesproken datum.

Michel 29-01-2019

Makkelijke website die goede uitleg geeft en een ruime keuze uit betalingen

Math 29-01-2019

Goede snelle communicatie, duidelijke site, adequate afwikkeling en snelle correcte levering

Theo 29-01-2019

Goede prijs, goed geholpen met zoeken naar mogelijkheden ivm maatvoering, snelle levering.

JR 29-01-2019

Heel goed ontvangen, goed geïnformeerd. Hadden voldoende apparatuur in voorraad. Kregen een speciaal aanbod, wat prima paste. Afgedankte apparatuur mocht bij hun worden ingeleverd.

P.J 29-01-2019

Geweldig geholpen met goed advies. Levering zoals afgesproken. Betaling bij aflevering bestelde.

John 29-01-2019

Goedkoop en een vriendelijke behandeling. Ook nog eens op te halen en daardoor nog goedkoper, een aanrader!

Ad 29-01-2019

Heb met Keukenloods een prima ervaring: men reageerde snel na de aankoop via de website, om wat details door te spreken. Toen ik hen attendeerde op een prijsvoordeel dat op de site stond en niet was meegenomen, werd het direct gecorrigeerd. Afspraken zijn goed nagekomen, de levering was op tijd en de plaatsing was keurig. Goede ervaringen dus met dit bedrijf!

pascal 29-01-2019

Ik ben terecht gekomen bij keukenloods.nl omdat deze de goedkoopste was voor het product dat wij zochten. We hebben voor het daadwerkelijk bestellen nog even telefonisch contact gezocht. Netjes te woord gestaan. Beloftes zijn ook nagekomen.
Erg fijn dat je ook later op de dag nog kunt bellen.

Frank 29-01-2019

Goede prijs, levering duurde iets langer.Helaas maatvoering verandert tov voorlopermodel waardoor enige problemen met montage.

Truyens 29-01-2019

Via de monteur van Bosch! Hij vond reparatie aan onze oude vaatwasser te duur

Hans 29-01-2019

Makkelijk navigeren naar hetgeen ik zocht, beste prijs en snelle levering, wat wil een (verwend) mens nog meer...

Ronald 29-01-2019

Snelle levering & juiste informatie en dat tegen een hele Goede prijs! Zeer tevreden

Daniel 29-01-2019

Heldere en overzichtelijke keuze. Op afspraak geleverd, via een portaal netjes inzicht in de status van levering. Al met al prima tevreden.

Esta Löchter 29-01-2019

Kennis van zaken. Goed advies. Uitstekende service en opvolging order. Was probleemje met transporteur vanwege telefoonstoring welke door keukenloods zelf onmiddelijk werd opgevolgd en opgelost. Super!!

Hyco 29-01-2019

Aankoop via de site gedaan. Afgehaald te Veendam echter helaas verkeerd apparaat ontvangen door onze eigen fout. Echter de omschrijving van t product was iets verwarrend. Aanduiding combimagnetron bleek na goed lezen enkel n magnetron te zijn. Direct doorgegeven aan de klantenservice via de site en binnen korte tijd werd t apparaat op huisadres geruild. Mede door goed overleg met de klantenservice. Kortom, uiteindelijk een uitstekend verlopen aankoop met t gewenste apparaat.

Esther 29-01-2019

Goede snelle service . En prijs ook goed . Zeer tevreden. We hadden de vaatwasser binnen een week.

Chris blom 29-01-2019

Zeer correcte gang van zaken. Netjes te woord gestaan, leveringsproces duidelijk en vlot. Had een klein deukje in front oven, ook dit is keurig door keukenloods opgelost.

Nico 29-01-2019

De levering was prima geregeld goede prijs volgende keer weer voor nieuwe koelkast naar keukenloods.

P.Berrevoets 29-01-2019

Wij hebben het vanaf het moment dat we de winkel binnenkwamen als bijzonder prettig ervaren. We kregen echt het gevoel dat we de klant waren. Het advies en de uiteindelijke keuze van ,in ons geval, de apparatuur was zeer goed, ook wat betreft de prijs. De berichtgeving tot aan de levering was zeer goed evenals de levering en de installatie zelf. Geweldig hoe correct en netjes deze man werkte en hoe behulpzaam hij was. Van ons een welgemeende CHAPEAU!!! voor de gehele gang van zaken.

Wim 29-01-2019

Prima website, gemakkelijke bestelprocedure, scherpe prijs. Goed info over levertijd en vriendelijk personeel bij ophalen.

Dirk 29-01-2019

Wij zijn via de telefoon ontzettend goed geholpen, want er was sprake van inbouw in een bestaande keuken van een inductiekookplaat, een combimagnetron met stoom en een koel-vries combinatie. Essentieel was dat zonder aanpassingen de onderdelen zouden passen. Ook nog een complimentje voor de levering, de jonge mannen waren snel maar bovenal erg vriendelijk en voorkomend. Dank.

erik 29-01-2019

Duidelijke omschrijving en goede product info

Snel goede keuze kunnen maken

Ton 29-01-2019

Wij hebben goed advies gekregen en onze aankoop is volgens de gemaakte afspraak afgeleverd.

Luud 29-01-2019

Aanrader, zodra apparatuur nodig is ben ik weer bij keukenloods !
Overzichtelijke site, direct keuze kunnen maken met de beschrijvingen van de producten.
En extra mondelinge toelichting wordt ook met overtuigende praktische kennis gegeven.
Levering conform de afspraak.
Prima producten en op tijd geleverd.

Karin 29-01-2019

Goede snelle service,
Kreeg zelfs nog na vraag van de nismaten om zeker te zijn dat het apparaat zou passen

Rien 29-01-2019

Geleverde producten voldoen aan de verwachtingen. Goede informatie over de beschikbaarheid.
Prima bezorgdiensten waarmee goede afspraken zijn te maken over tijdstip van bezorgen.

Lukas Plioska 29-01-2019

Impressed to see how they deal with German customers and organized everything I need

Rooz 29-01-2019

Na telefonisch contact te hebben gehad en een goed advies te hebben gehad een combi oven besteld.
Oven op tijd geleverd en oude mee genomen.

Gerrit Meijer 29-01-2019

Heel vriendelijk ontvangen en goed en deskundig advies gekregen tegen een heel concurrerende prijs. Snelle en correcte levering. een aanrader

Cecile Oosterbaan 29-01-2019

Wij zijn erg prettig geholpen in Zwaag en in Zaandam, bij beide winkels vriendelijk personeel wat er duidelijk zin in had om te verkopen. Bij beide filialen werd er mee gedacht en gezocht naar de voor ons beste apparatuur.

Mark 29-01-2019

Een winkel met uitgebreide keuze, kundige verkoper die mee dacht met ons. Zodat we een goede keuze hebben kunnen maken.

Marianne 29-01-2019

Goede shop. Bestelling goed verwerkt en aflevering conform afspraak.
Het vergelijken van producten op de site zou mijns inziens verbeterd kunnen worden.
Als ik nu een merk of andere optie aanklik kan ik niet een tweede optie aanklikken.
Bijvoorbeeld als ik de merken AEG, Bosch en Siemens wil vergelijken kan dat niet tegelijkertijd.
Als ik AEG aanklik, komt dat direct bij de filter. Bosch en Siemens kan ik dan niet meer tegelijk aanklikken.
Dat maakt het vergelijken van een product van verschillende merken lastig.

Bart Vorster 28-01-2019

Precies conform afspraak. Wel is de afspraak verzet, omdat men iets te voorbarig was met het inplannen op oudjaarsdag.

Harma 28-01-2019

Super geregeld en een perfecte communicatie en aflevering. Ik heb een vaatwasser aangeschaft.

kook 28-01-2019

prima, fornuis gekozen vanwege de prijs en snelle levering. Ik had ook nog wat vragen, die werden deskundig beantwoord.

B.van Ierland 28-01-2019

Droger besteld netjes op de hoogte gehouden via e mail van de voortgang
Alles perfect