Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

willem 27-02-2024

zeer goede droger heel blij mee hadden hem eerder moeten kopen gr jwvdheijde

Tanja 27-02-2024

Duidelijke website en goede prijs.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending.
Ik had de Quooker zeeppomp gekocht en ben daar zeer tevreden over. Makkelijk te monteren en past precies bij mijn Quooker kraan.

Alex 27-02-2024

Makkelijk besteld en snel geleverd. Advies gevraagd in de winkel en zeer goed geholpen waardoor toch op een ander machine uitgekomen dan zelf bedacht. Zeer tevreden.
Alleen lange wachttijd om het te laten installeren, dit dus zelf gedaan.

Liam 27-02-2024

Goede service! Ik heb er geen omkijken naar gehad en de apparatuur werkt naar behoren.

Jan 27-02-2024

Wij zijn naar DKL gegaan omdat we daar de vorige keer uitstekend zijn geholpen, deze keer was het ook prima.

Panic 27-02-2024

Je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Geweldig. Heb er al veel gekocht ook voor mijn dochters.

Anoniem 27-02-2024

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop. Grote vriezer en koelkast. Beide keurig geleverd op de afsproken dag. Functioneren goed! Zouden hier een volgende keer zeker weer bestellen.

wg 27-02-2024

Op de website stond het product dat we kochten met een levertijd van 2-3 dagen. Helaas bleek het na bestellen anders te zijn. We kregen een dag na bestellen een aanbod voor een vervangend vergelijkbaar product (Siemens ipv Bosch). Zo’n snelle reactie is wel netjes!

Echter we wilden toch graag het bestelde product. Uiteindelijk heeft levering van het bestelde product 2,5 weken op zich laten wachten. Voor ons geen probleem, maar het was wel fijn als we dat bij het bestellen al hadden geweten.

We bestellen nu voor de 3de keer iets bij keukenloods. Misschien is het niet de aller snelste leverancier, maar de leveringen worden wel netjes afgehandeld. Dat is wel eens anders bij bedrijven die voor dezelfde lage prijzen leveren… Dus gezien de prijs zijn we zeer tevreden over keukenloods.

Peter 27-02-2024

Goede service bestel er al jaren en het is altijd goed. Ook met de inbouwservice.

Kees Post 27-02-2024

Goede informatie gegeven, correcte en snelle levering vo.gens afspraak en nette concurerende prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Annelies 27-02-2024

Vriendelijk geholpen.
Mooi product, efficiënt en handig in gebruik plus milieuvriendelijk.
Koelkast werd snel geleverd en geïnstalleerd.
Helemaal top!

Peter 27-02-2024

Ik kreeg een goed advies en een mooie prijs voor de aanschaf van mijn wasmachine.
De wasmachine was eerder dan verwacht afgeleverd en de oude werd netjes mee genomen

Arjan 22-02-2024

Verkoper was keurig en net persoon, was niet opdringerig om een bepaald merk of type aan ons te verkopen, we besloten om een apparaat te kopen welke we direct mee konden nemen en werden ook bij het inladen in de auto geholpen door een andere collega. Perfect.

John 21-02-2024

Deskundig personeel met goed advies en duidelijke uitleg en ook niet onbelangrijk alles voor een goede prijs

ton 21-02-2024

Goede shop. Kon onmiddellijk mijn product vinden. Goede handleiding. En naar tevredenheid.

Kees 21-02-2024

Ik heb een novy afzuigkap gekocht en heb een goed en correct advies gekregen.Ben zeer tevreden.

Robert 20-02-2024

scherpe prijs, op voorraad en snel geleverd dus aan te bevelen.
Zeker in vergelijk met andere aanbieders.

John Thomassen 20-02-2024

na een goede uitleg om voor deze inductie kookplaat te kiezen , snelle levering en plaatsing voor een goede prijs.

Freek van den Elsen 20-02-2024

Super fijn bedrijf, denken goed met je mee en alle afspraken komen ze netjes na.
Verschillende apparatuur besteld en alles netjes en op tijd geleverd

Martk 20-02-2024

Nette prijzen, goede feedback over levering.
Nette bezorgers. Dus zeer tevreden met mijn aanwinst.

Stam 20-02-2024

Prijs naar laagste internetprijs aangepast volgens hun reclame. Keurige levering en oude apparaat meegenomen.

Kirsten 20-02-2024

Nou de machine doet het goed maar heb me aankoop in december gedaan en je zou een jaar lang afwas tabletten krijgen maar onze wasmachine kwam pas in februari en da is de actie niet meer geldig onze schuld toch niet dat vind ik raar

Bas van der Zwaag 20-02-2024

Apparatuur voor onze nieuwe keuken aangeschaft bij Keukenloods Zaandam. Schappelijke prijzen, flexibele opstelling, goede service.

Wouter 20-02-2024

Wij hebben al onze keukenapparatuur besteld bij keukenloods. Onze nieuwe keuken werd pas enkele maanden later geleverd. Dit was geen probleem. We hebben een leverdatum afgesprokennen alle afspraken zijn nagekomen. De apparatuur is ook tegen een goede prijs aangeboden. Wij zijn zeer tevreden

Harry 20-02-2024

Keukenloods heeft scherpe prijzen, je kunt gemakkelijk vragen stellen (geen robot die je nodeloos ophoudt) en krijgt direct antwoord. Verder wordt het materiaal keurig geleverd volgens afspraak.