Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

MJH 24-06-2020

vanwege eerdere positieve ervaringen zijn we bij Keukenloods terechtgekomen voor de aanschaf van een formuis en vaatwasser. het fijne van dit bedrijf vind ik dat er ook een fysieke winkel is met deskundig personeel zodat je goede informatie krijgt.

renske 24-06-2020

goede service. vriendelijk. korting toen ik er om vroeg nav afhalen in de winkel

D. Kuijper 24-06-2020

goede voorlichting en klantvriendelijke benadering maakte het makkelijker om tot je aankoop te komen. Bovendien werd de aankoop uitstekend verpakt thuis bezorgd.

L. A. Groot. 23-06-2020

Goede producten tegen scherpe prijzen en fabrieksgarantie en ze hebben het op voorraad wat ze aanbieden, gewoon goed.

Jfk 23-06-2020

Goede snelle hulp in de winkel en levering snel en correct . Advies en hulp bij keuze in de winkel was vakkundig en, vriendelijk

Henk Olde, Zwolle 23-06-2020

Voortreffelijke begeleiding, ook toen er ergens mijn gegevens niet helemaal compleet waren. Het ging inderdaad om Motorloze afzuigkap. Dat werd nog even extra gecontroleerd. Rhanks!ite

Henk Beenen 23-06-2020

Snel geregeld duurde ivm carona iets langer maar prima gedaan ook het afleveren ging uitstekend

Priscilla 23-06-2020

Netjes ingepakt en goed zodat er geen beschadigingen op de producten komen.
Meerdere malen mail ontvangen over de order status van de producten.

Henny Terlingen 23-06-2020

Wij hebben 2 1/2 maand moeten wachten op onze inductieplaat, maar daar kan Keukenloods niets aan doen. Lag aan de fabrikant.
Ik ben er blij mee. De service is uitstekend geweest, de communicatie trouwens ook.

F.k Blaauw 23-06-2020

We zijn goed geholpen,en duidelijk geïnformeerd over onze kookplaat .
En we zijn zeer tevreden

Sonja 23-06-2020

Prima site, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en adequate levering en montage.

Jb 23-06-2020

Een hele leuke korting gekregen op een oven en inductie kookplaat.
Op een andere website werd het goedkoper aangeboden, keukenloods gaf ons deze korting en nog eens €25,- extra.
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Martin 18-06-2020

De zeer snelle levering binnen een dag van CM851RVS oven/magnetron en vriendelijk personeel, alles via de telefoon.

Ummuhan 16-06-2020

Mn apparaten zijn slecht. Mn fornuis is scheef opgeleverd waardoor het scheef staat en de ene geeft de ander de schuld. Nu moet ik er achteraan gaan.
Officiele reactie van Keukenloods 16-06-2020

Beste Ummuhan,

Jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop en onze levering.
Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik je hiermee helpen.

Emma | Keukenloods.nl

Kees 15-06-2020

Uitstekend online geholpen met de keuze en aankoop van een Siemens inbouw vaatwasser door Reynaldo A. Hij stelde allereerst de juiste en kwam toen met een uitstekend advies over model en type dat geheel aansloot op onze wensen, binnen ons budget. Echt TOP!

Jose 15-06-2020

Prima winkel (wel nog steeds hoog 'keukenboer'-gehalte), zeer kundige en behulpzame installateur.

Frysk famke 15-06-2020

Ik geef een 10 omdat , na reservering van een showmodel, mij een aantrekkelijk aanbod gedaan werd voor een ingepakt model dat ook nog eens bezorgd werd.
Bij bezorging was de bezorger ondanks de corona maatregelen zo vriendelijk om het product ook nog over de drempel van mijn voordeur te zetten.
Echter één knop voor de kookplaat werkt niet optimaal

Karin 14-06-2020

Snellere levering dan bij andere leveranciers en het product was voordeliger dan elders.

Constance 14-06-2020

Ik kom er graag. Het is dichtbij, goede service, vriendelijke medewerkers, ruime winkel en er wordt meegedacht.

Fam. Polderman 13-06-2020

Fijne winkel, zonder gedoe, verkopers zijn niet opdringerig maar gewoon vriendelijk. Ze hebben kennis van zaken en vragen worden goed beantwoord. Mooie apparaten uit kunnen kiezen waar we heel tevreden over zijn.

Sylvia 13-06-2020

Uitstekende service en goed geholpen met mijn keuze. Producten werden snel geleverd. Helaas moest ik wat langer op een monteur wachten maar dat zal ook met Corona te maken hebben gehad. Deskundige installateur keurig gewerkt en alle oude spullen meegenomen.

Fokke 13-06-2020

Wij vinden dit een goede zaak. Je word prettig geholpen, en als er iets niet in orde is word je ook goed geholpen.

Helena 13-06-2020

medewerkers zijn zeer vriendelijk op een na. antwoorden zijn professioneel doch vriendelijk.

Wim 12-06-2020

Na een order geplaatst te hebben via de site werd ik gebeld wat, netjes verliep om mijn order nog eens goed te door lopen of alles klopte ( ouder model inbouwapparatuur wat vervangen moest worden door de opvolger daarvan wat overigs ook handig via de site kon!) ik ben netjes en professioneel geholpen tot zelfs aan de levering toe! Perfect!!

Dianne 12-06-2020

Prettig contact met medewerker bij uitzoeken van inductiefornuis. Bij levering bleek echter dat het nieuwe type geen upstand heeft wat wel de afspraak was. Smeg geeft aan dat bij dit type geen upstand leverbaar is. Medewerker Keukenloods geeft aan dat Smeg hen hierover niet geïnformeerd heeft, types zouden hetzelfde zijn.
Medewerker heeft het opgelost door kosteloos een losse upstand mee te geven, welke voldoet.

Jannie 12-06-2020

Wij zijn bij keukenloods Rotterdam geweest, prima en netjes, werden goed geholpen. Personeel zeer vriendelijk en duidelijk met uitleg...konden het product meenemen of laten bezorgen...

Robert 12-06-2020

Ruime keuze en concurrerende prijzen. Wordt goed en tijdig op de hoogte gehouden van de status van de order en de levering/montage is top.

Jordy 12-06-2020

Bijzonder prettige combinatie van online winkelen met een uitstekende offline klantenservice. Men denkt graag mee, en het tweemaal aanpassen van de order was geen enkel probleem. Ter zake kundige medewerkers die proactief meedenken. Prijsniveau heel goed en keurig op tijd geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat mijn ervaringen louter positief zijn met Keukenloods!

Cor berg 12-06-2020

Prima goed advies en snel in huis zeer ruime keuze uit veel erg veel merken

CeGe 12-06-2020

Op site alles prima te vinden. Ik had een model uitgekozen en toch even gebeld voor verdere info. De medewerker verwees me naar een ander model zelfde merk, iets beter type, stiller en meer mogelijkheden voor nagenoeg dezelfde prijs. Via de site van Keukenloods en Siemens nog wat vergelijk gedaan en uiteindelijk per telefoon het geadviseerde model besteld. Contact is kort maar krachtig, maar verder prima.

Jeroen 11-06-2020

Wat een top shop. Klein vraagje verstuurd via de whatsapp en uitstekend geholpen. Zelfs via whatsapp een nieuwe vaatwasser kunnen bestellen. Uit voorzorg werden de maten nog door genomen . En als klap op de vuurpijl kon de vaatwasser ook nog is op zaterdag geleverd worden. Top service, ga zo door !

Janny 11-06-2020

Ik ben zeer tevreden: een duidelijke en gebruiksvriendelijke site; goed info over het product; juiste verhouding prijs en kwaliteit en snelle levering. Over de levering steeds een update over de stand van zaken

Klaas 11-06-2020

Vriendelijk personeel, prachtige winkel. Een grote tegenvaller was de aflevering. Voor de deur neergezet, niet te tillen. Na overleg uiteindelijk naar de plaats van bestemming gebracht , nog steeds ingepakt. Chauffeur wist niets van de werking van de wasmach. Dat was toch een teleurstelling.

J. Marten 11-06-2020

Ik vond de service zeer goed. Goede kwalitiet - prijsverhouding. Perfecte service en mooi materiaal

Rita 11-06-2020

Duidelijk wat het product in houd.
Ook duidelijk wanneer het product komt , tot op de minuut .
We zijn super tevreden met de service

ONIE 11-06-2020

alles precies op tijd geleverd. montage ook volgens afspraak en goed uitgevoerd.
in 2018 ook zaken gedaan met Keukenloods met goed resultaat.

Will 11-06-2020

Fijn advies per telefoon. Goeie prijs en keurige levering.
Zeer tevreden over het apparaat ook.

Nico Oppelaar. 11-06-2020

Vakkundig en klantvriendelijk, geen rare verkoopbabbels, gewoon eerlijk en vlot.

Nico Oppelaar. 11-06-2020

Huntjens 11-06-2020

Goed geregeld en alles overzichtelijk en jullie komen de afspraken na .
Laats met jullie gebeld wat een prettig gesprek was .TopTop👍

Jos Paap 11-06-2020

Het aankoopproces (bediening/uitleg/presentatie) verliep prima net zoals de daadwerkelijke installatie van de 2 apparaten.

Bij de bestelling in de winkel werd echter een snelle leveringsdatum afgesproken. Dit was voor ons mede de reden om de aankoop te doen bij Keukenloods. Helaas kwam Keukenloods vrij snel via de mail alsnog met de mededeling dat een van beide apparaten niet op de afgesproken datum kon worden geïnstalleerd omdat het apparaat niet in voorraad was ????

Vreemd dat had de verkoper mi ook (eerst) moeten kunnen constateren ivm de te maken afspraken over de leveringsdatum.

We hebben daarna afgesproken dat apparaat 1 alsnog werd geleverd op de overeengekomen oorspronkelijke datum. Het tweede apparaat is met vertraging 1 maand na aankoop geïnstalleerd.

Robert 11-06-2020

Snelle reactie en levering zelfs van een niet voorraad product, zowel de bestelling als de levering waren helemaal top

Gisela 11-06-2020

Shop gekozen op aanraden van Bruynzeel keukens. Service was uitermate goed. Er werd direct gereageerd en nog eens extra navraag gedaan naar de precieze maten van de inbouwapparatuur (dit om vergissingen te voorkomen). Verder direct en duidelijk afspraak gemaakt. En een heel plezierige en bekwame monteur kwam de boel installeren. Uitstekend!

albert duisters 11-06-2020

Door een vriend die keukens plaats , koopt als hij wat nodig heeft bij jullie, Dat was een goede tip van Raymon Smolenaars.
En ik kocht een afzuigkap en een dag later in huis ,Bij jullie is afspraak is afspraak .In een woord perfect.

Truus Kneepkens 11-06-2020

Goede actieprijs en snelle levering van onze nieuwe oven. Goed advies gekregen maar toch voor een andere gekozen vanwege de prijs

Gejo 11-06-2020

Fijne shop.kijken,kiezen kopen.levertijd 1week ivm drukte in coronatijd.Maar het juiste artikel geleverd en onbeschadigd ontvangen.

Karien 11-06-2020

Geen klachten. 75 tekens nou dan kun je me wat. Dan vervalt ook de positieve waardering. Dit is balen. Ik ga van 8naar 6 . Daarom

T.Tuiloo 10-06-2020

Wij hebben een fijne ervaring met keukenloods! Mooi apparaat,snelle service en bij bezorging fijn geholpen!

L. Burgersdijk 10-06-2020

Een goeie site. snelle bestelling en levering. Zeer tevreden. Het product geweldig en ben er superblij mee. Zeker een aanbeveling.

Bas 10-06-2020

Bijzonder goede service bij aflevering en de aansluiting! Omdat ik niet het juiste gereedschap in huis had heeft de Keukenloods-medewerker zelf extra handelingen verricht zodat mijn inductiekookplaat volledig in het keukenblad paste en operationeel was. De volgende keer betel ik weer een product bij Keukenloods!