Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

TM Sloof 07-08-2019

Duurde wat lang voor de bestelling er was.Verder was alles prima in orde netjes geholpen toen ik het bij de winkel in utrecht ophaalde.

Paul 07-08-2019

De Keukenloods heeft een ruim aanbod en geeft deskundig advies. Tevens is de bezorging en de service prima in orde.

Zoran 07-08-2019

Zag door de bomen het bos niet meer door de vele typen inbouw combi magnetrons. Niet meer te snappen als je er niet dagelijks mee bezig bent
gebeld en goed advies gekregen en een nette prijs
Snel en volgens afspraak geleverd
Zeer tevreden

Erik Sluiter 07-08-2019

Erg prettig geholpen.
Goede service en snelle levering.

Ook nazorg staat hoog in het vaandel bij De Keukenloods.

Maria S 07-08-2019

Snel, meedenkend! Ik heb ze benaderd over de lager prijs bij een andere site, goederen meteen tegen de laagste prijs aangeboden en meteen voorgesteld op dezelfde dag te leveren! Erg tevreden, zeker aan te bevelen!

Krijn 07-08-2019

Weer een product besteld bij de keukenloods en het was zoals de vorige keer weer keurig afgeleverd.We hebben 2x een bericht ontvangen voor de levertijd en daar kun je van op aan.

Henk 07-08-2019

Zeer vriendelijk personeel,die verstand heeft van zaken, goede uitleg over aankoop product echt een aanrader!

L.F. Gr. 07-08-2019

Uiterst betrouwbaar alles goed georganiseerd met goede mail info over je aankoop.

Alida 07-08-2019

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel in Roosendaal door een aardige jongedame die verstand heeft van haar vak. De Novy afzuigkap thuis laten bezorgen op de correcte tijd die je per mail krijgt. De afzuigkap is een plaatje om te zien, en heeft een stille en sterke afzuigkracht! De lampen kun je dimmen. Ik ben heel erg tevreden over de aankoop!

Els 07-08-2019

Zondagavond besteld, de volgende ochtend gebeld met de vraag of ze de stofzuiger dezelfde dag ( maandag) konden afleveren.
Daarbij ook nog een goede prijs en de cashback van 20 euro stond de volgende dag ook al op mijn rekening.

Annemarie 07-08-2019

Ik heb bij Keukenloods een koel- vriescombinatie gekocht. Meteen na de aankoop werd ik gebeld om met mij samen de afmetingen te controleren. Dit vond ik heel fijn. Ook het contact met het inbouwteam was daarna prettig en eerlijk. De jongens die de koelkast in hebben gebouwd hebben dit keurig gedaan en hebben het helemaal passend gemaakt. Ook de ouder koelkast werd meegenomen. Ik ben zeer tevreden over het klantcontact en het inbouwteam. Een volgende keer zal ik zeker weer een beroep op hen doen.

Doensen 07-08-2019

Snelle levering en goedkoper als op andere sites. Raadt deze winkel zeker aan

N verkerke 07-08-2019

Prima ervaring en tempo. Service was keurig. Wat beloofd werd werd werkelijkheid.

c.vd stelt 06-08-2019

Prima produkt, prima service, alleen levertijd duurde iets langer dan van te voren gemeld op de site. We haalden het product op in de winkel. We werden keurig zoals beloofd gebeld.

Michael 06-08-2019

Het is een goede shop, breed assortiment, en ik heb voor deze shop gekozen omdat, hun de enige waren met het product dat wij zochten.

Caroline Breukink 06-08-2019

Door ‘ Ihre Küche’ zijn we gewezen op KeukenLoods. Omdat wij haast hadden en zij zelf niet direct konden leveren adviseerden zij naar Utrecht te gaan, die ook op zondag open is. We werden goed en prettig geholpen en ondanks de vakantie drukte werden de nieuwe kookplaat en nieuwe oven binnen 4 dagen geplaatst. Geweldig en zeer tevreden over de aangekochte items, jullie advies en service! 👍🏼

Zomer 06-08-2019

Heel erg prettig contact telefonisch. Binnen een halve dag mooie aanbieding.
Na twee dagen product ontvangen. Helaas met een raar geluid bij starten. 1 telefoontje en mijn filmpje via de mail en de monteur kwam langs en heeft het loszittende onderdeel vastgezet. Keurig !! Erg blij mee.

Claudia 06-08-2019

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze koelkast bij de Keukenloods. Meteen na het bestellen kregen we een mail om de maten van onze inbouwkoelkast door te geven en het merk van onze oude koelkast zodat ze nog na konden gaan of wij de juiste hadden besteld. Vlak daarna werd er contact gezocht om een datum te prikken. De jongens van de aflevering en inbouw hebben goed werk verricht en alles weer mee retour genomen, zodat we niet met inpak materiaal zaten van onze nieuwe koelkast. Echt top geregeld allemaal.

Micha 06-08-2019

Top bedrijf als er vragen zijn wordt dat vakkundig beantwoordt
Voor dat de bestelling werdt verstuurd werd gecontroleerd of het wel het goede product was 👍
Ik al eerder wat bestelt en had de zelfde ervaring stipt op tijd met de aflevering

Stanley 06-08-2019

Goede service, had een inbouw koelkast maar dit model was niet meer op de markt en kon dus niet geleverd worden, naar samen met iemand van de telefonische helpdesk gezocht en er uitgekomen naar een alternatief en ook nog de volgende dag geleverd. Zeer blij mee.
Mooi optijd een tijdblok gekregen waneer de koelkast die dag geleverd zou worden.
Aardige jongen die hem leverde (hij was wel alleen en moest wel mee geholpen worden).
Zou qua service en uitleg de volgende keer weer hier mijn apparatuur halen.

Patrick 06-08-2019

prima site en bestelling stond snel klaar, helaas wel verkeerde draairichting maar dat is snel opgelost. Bij ophalen van het kastje in Zaandam werd ik helaas wel door een zeer chagrijnige öudere" dame te woord gestaan. Dit was ik niet gewend van dit filiaal waar ik normaal zo vriendelijk wordt geholpen.

W. Bosch 06-08-2019

Goed en vriendelijk geholpen
Minpuntjes zijn dat de communicatie niet altijd klopte en dat na aflevering het karton niet werd meegenomen
Over het algemeen vandaar de 8 een bedrijf wat het in ieder geval probeert om het zo goed mogelijk te regelen.

DeGrote 05-08-2019

Grote maar zeer nette winkel met heel veel keus. Ook de outlet ziet er goed verzorgd uit met heel veel keus. Service is ook erg goed met medewerkers die verstand van zaken hebben.

Marion53 05-08-2019

Goede producten en een goede service. Vlotte levering.
Jammer, dat de voorraad die op internet wordt aangegeven niet klopt met de werkelijkheid.

Danny 05-08-2019

Handige en makkelijke site waarop je snel de gewenste apparatuur gevonden krijgt. Vergelijken op internet via google loont ook, want ergens anders (of op de eigen site) goedkoper en de prijs wordt aangepast.
Vriendelijke mensen van de klantenservice (Roosendaal) en goede en vriendelijke bezorger.

Hans Bruine de Bruin 05-08-2019

Duidelijk en in de winkel (Alkmaar )verder vriendelijk geholpen. Alles keurig volgens afspraak

Paul 05-08-2019

De shop werd aangeraden door een vriend. Super winkel, snappen hoe je online moet aanvullen met offline. Bij vragen kan je gewoon met iemand bellen.

Sander 05-08-2019

Goedkoopste site. Snelle levering. Echter bij bestellen kan je een dagdeel opgeven voor levering. Echter gaven we s'middags aan en kreeg ik te horen dat er alleen s'ochtends geleverd kon worden. Dat kan beter

Lenters 05-08-2019

Een vriezer en een inbouw koelkast van keukenloods gekregen
Kwaliteit en goede prijs voor deze mooie producten.
Communicatie over mijn bestelling is professioneel.
Medewerkers vriendelijk.
Alle afspraken perfect nagekomen.
Aflevering en inbouwen door een goede technische medewerker gedaan.
Voor mij zou een 10 op zijn plaats zijn, maar 10 is nooit rieel.
Voor iedere bedrijf blijft kwaliteit een pré en blijft men hier altijd aan werken.
Als ik ooit een nieuwe keuken neem, ga ik zeker naar dit bedrijf.
Top mensen , ga zo door .

Groet

Carla 05-08-2019

Service fantastisch. De gasslang bij het fornuis was net iets te kort, de jongens hadden geen andere slang bij zich, maar hebben bij de dichtsbijzijnde doe het zelf zaak 1 gehaald en alles tot uiterste tevredenheid aangesloten en geplaatst. Top gedaan, wij zijn super blij met ons fornuis en met de service van keukenloods

Bakker 05-08-2019

Vaatwasser SMA46IX09N gekocht was nergens goed koper en precies op afspraak geleverd en de oude vaatwasser gelijk mee genomen .het apparaat werkt tot nu toe perfect .

Wim 05-08-2019

De winkel is niet echt gemotiveerd om je een product te verkopen, een beetje lachend alsof de vrijdagavond borrel gaande is. Misschien de verkeerde persoon gesproken.
Via internet besteld en daar opgehaald, was volgens de verkoper beter voor hun omzet.
Officiele reactie van Keukenloods 06-08-2019

Hoi Wim,

Wat jammer dat je in de winkel niet op de juiste manier geholpen bent! Dat is niet hoe het hoort te gaan. Gelukkig ben je toch geslaagd voor het juiste apparaat! Veel plezier met je aankoop.

Groet, Emma

Officiele reactie van Keukenloods 06-08-2019

Hoi Wim,

Groet, Emma

Hans1951 05-08-2019

Keukenloods is een uitermate scherpe aanbieder van keukenapparatuur. Dat bindt uiteraard. De bakoven die ik mij wenste was hier het beste geprijsd. Het bestel- en leverproces verliep soepel. Dat alles maakt mij tot een tevreden klant.

Wouter 05-08-2019

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Leverdatum niet duidelijk, wordt in weken weergegeven. Wel snelle reactie bij navraag.

Arthur 05-08-2019

Hier had ik al eerder apparatuur besteld en dat verliep toen net als nu heel soepel.
De prijs is ook goed bij deze winkel, dus dit was een logische keus.

Loek 05-08-2019

Goed advies (ook telefonisch), ruime keuze in keukenartikelen en snelle levering.

Wallenburg 03-08-2019

Ruime keuze en voor een voordelige prijs. Artikel is op snelle wijze en netjes bezorgd. De ndctie kookplaat werkt perfect en is zeker aan te bevelen.

Harmen 03-08-2019

Goede service, denken goed mee, scherpe prijs en op tijd geleverd. Duidelijke website.

J.H. Wesseling 02-08-2019

Mooie en makkelijke site en goed overzichtelijk en goed te vinden op het internet. Ik ben zeer goed geholpen bij het omwisselen naar ander product en alles is super snel geregeld. Ben dan ook zeer tevreden.

Koster 02-08-2019

Vriendelijk personeel en goed voorgelicht over het te kopen apparatuur, goed geadviseerd.

Dion 02-08-2019

Goed dat ze controleren of een bestelde inbouwunit past maar na diverse mailtjes werd het wel vervelend dat het lang duurde voor de nieuwe geleverd werd. Beter 1 mail direct alle vragen opzetten(of gebruik er een document voor) dan dit. Na de mailtjes werd die snel geleverd tot in woning en oude werd netjes afgevoerd.

Edwin 01-08-2019

Vaatwasser besteld en keurig en netjes geholpen, via mail en telefoon, zeer goede service, alsnog bedankt!
Vlotte levering en oude vaatwasser werd zonder probleem meegenomen.

Ben een zeer tevreden klant.

A.P Overdijk 01-08-2019

Wij hadden een koelkast besteld, die er helaas niet meer was. We zijn keurig gebeld voor een alternatief. Deze bleek wel ca
€ 70,-- duurder te zijn , maar wij kregen hem voor de zelfde prijs als de eerste koelkast.
De levering was goed. De nieuwe koelkast doet t uitstekend. Dus wat wil je nog meer.!

Th.Broekmans 01-08-2019

Prima kwaliteit tegen een juiste prijs. Bestelling was in no time bij ons. Zeer correct

Ton 01-08-2019

Deskundig personeel en zeer service gericht. Bestelling precies op tijd binnen de afgesproken tijd en goed op de hoogte gehouden

Nicolle 01-08-2019

Na een telefoontje een zeer goede en gunstige offerte gekregen. De levering van de apparaten was precies op de afgesproken dag.

Laura 01-08-2019

Duidelijke website, veel keuze. Zeer vriendelijk personeel, dat telefonisch alle tijd naam om een passend model koelvriescombinatie te zoeken voor mijn bestaande keuken. Men nam ook alle tijd om werkelijk al mijn vragen te beantwoorden. Levering nadien ook exact volgens afspraak. Degene die de koelkast kwam brengen was ook heel vriendelijk en heeft de koelkast vakkundig ingebouwd.
Alles top!

Yeliz tosun 01-08-2019

👌 altijd goed te bereiken, leuke collega's, vriendelijk aan de telefoon, vragen worden altijd beantwoord je heb geen ? Achter je hooft, bedankt voor jullie behulp. Nog wat mailtjes worden gelijk gestuurt 🤗

P vd Heijden 01-08-2019

Snel, correct, vriendelijk, professioneel, controleert of alles werkt, neemt alle verpakking en oude apparaat mee. Prima & helemaal tevreden!

Colette 01-08-2019

In het verleden altijd super tevreden geweest maar nu ging het fout doordat de fabrikant verkeerde informatie had geleverd. Beetje jammer