Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom 01-08-2019

Zeer goede ervaring met keukenloods. Scherpe prijzen en snelle levering, daarbij nog goed service...top!

Ka 31-07-2019

Snelle levering, komen afspraken goed na. Goede website. Scherpe prijzen. Veel keus.

Beentjes 31-07-2019

Goede service en kennis op locatie in de winkel, verkoper is eerlijk over kwaliteit en prijzen.
Uiteindelijk goede keuze gemaakt en zeer sxherpe prijs.
Perfecte nette aflevering. Top

R. van den Broek 31-07-2019

Snelle levering en scherpe prijzen. Kreeg een upgrade van de bestelde inductie kookplaat. Jammer dat dit niet vantevoren was gemeld.
Verder voor de 3e keer positieve ervaring!

Heleen 31-07-2019

Fijn bedrijf, helpen heel goed met advies geven en denken ook mee. De levering was bij ons al de volgende dag en op de afgesproken tijd !!

jojo 31-07-2019

redelijk snelle levering. goede kwaliteit/prijsverhouding. inbouw service is prima

h.m 31-07-2019

zeer goede webshop en snelle service en goede kwaliteit van aparatuur en niet duur

Frank 31-07-2019

Duidelijke webshop, goede prijs. Met name gekozen voor de levertijd van 1 tot 2 dagen. Helaas is het in werkelijkheid een week. Dat geldt voor elk artikel waar bij staat mits op voorraad leverancier. Duurt 2 tot 3 dagen voor het bij Keukenlodds is en dan afleveren inplannen wat altijd de eertse dagen vol zit. Verder ok.

Marc 31-07-2019

Scherpe aanbieding van kwaliteitsproducten. Bestelling en levering conform afspraak.

Martijn 31-07-2019

Voordelige winkel met nette bezorging. Veel keuze ook. Bezorging wordt goed aangekondigd. Goed product. Let wel op: retourneren is niet gratis, dus oriënteert je goed op maatvoering etc.

Veenstra 31-07-2019

Snelle reactie op de aankoop van het product. Goede service. De leveringsdatum werd wat vertraagd doordat het product niet direct leverbaar was. Dit werd direct gecommuniceerd en aangegeven in welke week het product geleverd zou worden.
Verdere afhandeling verliep soepel.

H.Holdijk 31-07-2019

Gisteren de bestelde apparaten ontvangen. Perfecte afwikkeling en bezorging. Blij mee!!

Roy 31-07-2019

Het product is prima, levering laat te wensen over.
Op de site staat 1-2 werkdagen mits voorradig bij leverancier, pas na 4 werkdagen kregen we bericht van de transporteur voor het maken van een afspraak.
Dag van levering werd bekent dat de levering zou zijn tussen 20:15 en 22:15 wat uiteindelijk 22:30 werd.
Fijn dat het geleverd werd maar een belachelijk tijdstip...
Het apparaat zelf werkt naar behoren en ook nog ca €30 goedkoper dan de concurrent.
Maar vanwege de levering dus een mager 6-je.
Communicatie via mail en je word goed op de hoogte gehouden over de status van je order.

Beste Roy,

Jammer dat je ontevreden bent over de levering van het product. Ik zie dat het product voor het weekend is besteld en dan gaat er wel een weekend overheen voor het in ons magazijn is. Tenzij wij het op voorraad hebben, maar dat was in jouw geval niet zo. Wat betreft het tijdstip, daar hebben wij weinig invloed op. Dit wordt ingepland door onze vervoerder. Ik ben wel blij om te lezen dat je verder tevreden bent over het product en de communicatie van onze kant! Veel plezier met je aankoop :)

Ingrid 31-07-2019

Wordt goed geholpen aan de telefoon, de verkopers nemen hun tijd om je te woord te staan - pluspunt: je kan laten leveren op de dag dat je het beste uitkomt (vooralsnog het niet dag erop is, wat ook mogelijk is).

Erica 31-07-2019

Goede prijs kwaliteit! En de meneer waarmee ik dit allemaal geregeld heb is zeer vriendelijk en behulpzaam geweest

Pauline 31-07-2019

Zeer tevreden over de aankoop van onze oven! Keukenloods was ons geadviseerd door de adviseur waar wij onze nieuwe keuken besteld hebben. Goede prijs/kwaliteit! Levering was precies zoals afgesproken.
Aanrader!

E. Piening 31-07-2019

Er was een keuze uit een ruime assortiment en de verkoper gaf een eerlijk en deskundig advies.

Robbie 31-07-2019

Prima service! Ik had dit gasfornuis nodig voor de camping, ik werd er telefonisch op geattendeerd dat ik de verkeerde besteld had, dit ivm gasflesaansluiting, nogmaals goede service!

Richard 31-07-2019

Alles prima verlopen. Snelle levering. Vriendelijke klanten service. Mooie overzichtlijke website

Roeland 30-07-2019

Had al een prima ervaring, nu weer een inductie kookplaat gekocht vanwege verhuizing en weer een prima ervaring.
Zeer gunstige prijs, snelle levering, prettig telefonisch contact en mooi product.
Hier kopen is geld besparen en afwerking bestelling zonder zorgen.
Doen dus.

M.Broens 30-07-2019

Prima geadviseerd door de verkoopster in de winkel en daarna alles volgens afspraak geleverd.

Fam. van Putten 30-07-2019

Gekozen artikel was niet meer leverbaar, maar er werd een soort gelijk product geleverd. Correct volgens afspraak.

André 30-07-2019

Het advies van uw verkoopafdeling was prima. Ook de communicatie over het zelf afhalen in Opmeer was goed.

Arno 30-07-2019

Professionele mensen bij Keukenloods. Zeer goede communicatie en levering van de producten , prijzen zijn zeer scherp

DM 30-07-2019

Heel vreemd hoe de procedure werkt. Nadat ik de bestelling had geplaatst, heb ik een mail gekregen vanuit de vestiging dat de bestelling binnen was. De vestiging bezocht maar daar was mijn onderdeel niet omdat het hoofdkantoor de mail had gestuurd... Toen gevraagd wat te doen, ik moest eerst betalen. Betaling gedaan en toe moest ik het transportbedrijf bellen om te overleggen wanneer mijn onderdeel geleverd werd op de vestiging.... Zeer omslachtige procedure!

Beste DM,

Wat vervelend dat het zo stroef is verlopen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag het ordernummer willen ontvangen via emma@keukenloods.nl zodat ik even kan kijken wat er precies is mis gegaan. Alvast bedankt!

Cees 30-07-2019

Goede levering gebracht tot in de keuken oude vaatwasser keurig meegenomen
Top service

Erwin 30-07-2019

Keukenloods (Utrecht) overzichtelijke winkel. De jongeman die ons bediende kon goed aangeven waarop te letten bij de aanschaf van ons apparaat (vaatwasser) en wees ons op het risico van een te groot frontpaneel.
Inzicht in ordervoortgang is prima op orde en de updates rondom de levering en de te verwachten aanrijtijd zijn ook prima geregeld.

Helma 30-07-2019

Snel geleverd, de monteurs waren vriendelijk en behulpzaam
Helemaal blij met de keuken

R.M.A. Desain 30-07-2019

Het was naar mijn mening de beste en betrouwbaarste website voor dit product. Ik wil vooral ook laten weten dat de plaatsing echt helemaal top was. Heel erg kundig, snel en erg vriendelijk!!!!

Viktor 30-07-2019

Hele traject ging vlekkeloos, de communicatie tussen keukenloods en dutchned was uit het boekje. De levering zelf werd gedaan door een jongen die een visitekaartje voor beide bedrijven is, ondanks de extreme hitte nog uiterst vriendelijk!

Jan 30-07-2019

Snel, goede kwaliteit, prettige bezorging. Vraagt naar oude apparatuur die retour mag.

Aad 30-07-2019

Zeer ruime keuze met veel filtermogelijkheden zodat je snel een passende selectie kan maken. Een concurrerende prijs en korte levertijd maken de positieve ervaring compleet. De chauffeur belt 15 min. voor aankomst en neemt de oude apparatuur ook nog een mee. Wat wil je nog meer?

J.v. Stigt Thans 30-07-2019

Mooie showroom, duidelijke uitleg. Goede produkten.
En last but not least heel goede prijzen.

Wagtmans 30-07-2019

Afzuigkap snel geleverd. Product idem als op site beschreven. Zeer tevreden.

Marieke 30-07-2019

Prima product

En over de bezorging werd ik gebeld, of het in plaats van zaterdag ook schikte op de avond ervoor, dat was al de volgende dag na mijn bestelling. Dan waren ze in de buurt.

De bezorger belde een half uur van tevoren en hielp de koelkast door achterdeur tot in de keuken te zetten.

Prima service.

Koen 30-07-2019

Goede service in de winkel (Rotterdam), zeer tevreden over het advies dat gegeven is. Uiteindelijk heel tevreden met de snelle levering, onze kookplaat was kapot en hadden snel een nieuwe nodig.
De bezorging en aansluiten ging snel en goed verzorgd. Aardige man die de kookplaat kwam aansluiten!

Al met al, zeer tevreden!

Lida 30-07-2019

Super tevreden met onze smeg koelkast! De dag na onze bestelling al netjes thuis bezorgd! De oude orde koelkast weer mee terug gegaan!
Ook uitermate tevreden over de bezorger!

Dennis Roufs 30-07-2019

Top service, hele scherpe prijzen en super snelle levering uit voorraad. Een hele fijne partij om mee samen te werken met een groot assortiment

Boy 29-07-2019

Het filiaal van Keukenloods dat dichtbij ons adres was, kon de koelkast die wij obv onze wensen hadden uitgekozen, op snelle wijze (laten) leveren en bezorgen. Geen verrassingen, alles was van tevoren besproken en schriftelijk vastgelegd. De oude koelkast werd door Keukenloods afgevoerd.

Elza 29-07-2019

Supersnelle en gedegen service! Goede website waar alle merken vertegenwoordigd zijn met uitgebreide beschrijvingen. Dik tevreden.

Michel Idsinga 29-07-2019

Aantrekkelijk geprijsd plus goede dienstverlening. Gratis bezorging.
Winkel in de directe omgeving is een extra pluspunt.

J. G. van Breemen 29-07-2019

Alles keurig op tijd geleverd.
Belangrijker nog het gesprek tijdens de bestelling. Kennis van zaken.
Erg plezierig allemaal.
Daarnaast een prima prijs / prestatie verhouding.

Claudia 29-07-2019

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze koelkast bij de Keukenloods. Meteen na het bestellen kregen we een mail om de maten van onze inbouwkoelkast door te geven en het merk van onze oude koelkast zodat ze nog na konden gaan of wij de juiste hadden besteld. Vlak daarna werd er contact gezocht om een datum te prikken. De jongens van de aflevering en inbouw hebben goed werk verricht en alles weer mee retour genomen, zodat we niet met inpak materiaal zaten van onze nieuwe koelkast. Echt top geregeld allemaal.

Marja 29-07-2019

We hebben een super advies en service van zowel de verkoper als de monteur.

jansie 29-07-2019

super snel geleverd en goeie site en prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Sabrina 29-07-2019

Super service zowel bij advies voor de bestelling als het afleveren hiervan. Kan iedereen aanraden om hier je benodigdheden te bestellen!

Hans Frisart 29-07-2019

Goede omschrijving van het product en waar je op moet letten qua inbouw.
Goede track and trace.
Keurig op tijd geleverd door behulpzame en vriendelijke bezorger.

A.H.J. Mensch 29-07-2019

Duidelijke website,
Duidelijke en snelle respons bij bestelling
Duidelijke afspraak mbt aflevering
Vriendelijke dame die afspraken maakt en goed nakomt.
Snelle levering en correcte opvolging.

Marthijn 29-07-2019

Zeer concurerende prijzen. Fijne communicatie en top ingebouwd. Bijzonder tevreden!

Helene 29-07-2019

Ik vind het klant-onvriendelijk dat pas na de betaling op de website duidelijk wordt dat onder ‘meenemen oude apparaat’ bedoeld wordt ‘ pas als deze aan de straat is geplaatst’. Ja, dat is geen aanbod dat je voór de koop over een grens trekt, want dan je net zo goed op grofvuildienst wachten. Als dan uiteindelijk het witgoed apparaat wordt geleverd, zet de chauffeur hem 2 meter van de plaats af neer en onder het gemompel ‘ daar heb ik niets mee te maken dan moet je bij Keukenloods zijn’ (....) is ie nog niet eens genegen mijn zoon te helpen dat apparaat te plaatsen. Dus: misschien is keukenloods een prima bedrijf, maar als je een alleenstaande vrouw bent zoals ik, zou ik verder zoeken naar een bedrijf die wat verder gaat in serviceverlening.

Beste Helene,

Het klopt dat het oude apparaat wordt meegenomen wanneer deze is losgekoppeld en buiten staat. Dat staat duidelijk op onze site. Net als dat het product alleen geleverd wordt en niet op de plaats gezet wordt. Dit is wel mogelijk, maar hiervoor betaal je een meerprijs. Want dan moet er een monteur langskomen. Wanneer je hiervoor kiest zal de monteur het oude apparaat ook loskoppelen.

Vervelend dat dit niet meteen duidelijk was, maar helaas kan daar weinig aan veranderd worden. Ik hoop desondanks dat je tevreden bent over je aankoop!