Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Anja 10-06-2020

Inbouw koelkast bestelt via internet. Er werd keurig nog navraag gedaan naar de maten en of dit klopte. Echt super
Bestelling kwam ook op de afgesproken tijd . Dus grote klasse .

Hanneke 10-06-2020

wij hebben onze apparaat bij keukenloods gekocht. Ze waren erg vriendelijk en konden een mooi complete aanbieding doen voor ons. Wij zijn er erg blij mee. Goede service en levering, zelfs in Duitsland.

Sandor 09-06-2020

Goede service en telefonische hulp bij het uitzoeken van het juiste type vaatwasser.
Goede prijs en ook de installatie was snel vriendelijk en vakkundig

Alex 09-06-2020

Na wat onderzoek en vergelijken mbt het merk en type de keuze gemaakt.
Bestellen en betalen vlot verlopen. De volgende morgen direct persoonlijk contact mbt het niet meer kunnen leveren maar wel direct een alternatief product aangeboden gekregen.

Levering uiteindelijk prima verlopen

Sjatoo 09-06-2020

Kreeg een geweldig prettige verkoper aan de lijn welke een heel duidelijke afspraak maakte.
De levering was sneller dan verwacht en de apparaten werden met zorg behandeld door de bezorger, dank je wel.
Na inbouw werkt alles voor zover wij op dit moment kunnen beoordelen.
We hebben de apparaten nu 1 maal gebruikt, dus over de kwaliteit kan ik nog geen oordeel geven maar als ik het voortraject bekijk heb ik er alle vertrouwen in.
Tot slot, de prijs was beter als bij elke andere leverancier.
Hartelijke dank voor alles en naar mijn mening kunt u nog voor vele potentiele klanten een vertrouwde leverancier zijn.

Brigitte 09-06-2020

Alles online besteld en nog een paar x gebeld met de klantenservice, echt goede service en snelle levering!

Tevreden klant. 09-06-2020

Perfecte service geboden door vestiging Almere, toen onze inductie kookplaat niet meer leverbaar was, er werd ons de opvolger aangeboden wat een perfecte oplossing was. Enkel houd de eigenaar van de niet van complimenten voor de oplossing die hij ons geboden heeft, maar denk maar zo ruwe bolster blanke pit.

Peter 08-06-2020

Voor lage prijzen moet je hier zijn maar niet voor de service of klantvriendelijkheid. Bestelling is meerdere keren fout gegaan net als de leveringen waar tevergeefs op werd gewacht.

JFP 08-06-2020

Prima winkel in Alkmaar, vriendelijk personeel met kennis. Snelle en keurige levering. Ben niet op de site geweest

John 08-06-2020

In eerste instantie wilde ik de vaatwasser kopen bij een ‘betrouwbare’ witgoed zaak in de buurt. Na een drietal bezoeken wist ik alleen de onmogelijkheid voor de inbouw in onze bestaande keuken maar niet de mogelijkheden. Uiteindelijk zelf maar de oplossing gezocht via jullie website en daar met behulp van de video-instructies besloten om een vaatwasser zelf te plaatsen. Binnen 10 minuten was het mogelijk om tot aankoop van vaatwasser over te gaan. Volgende dag werd de vaatwasser geleverd en de oude afgevoerd. Vaatwasser paste precies en heb ik ook zelf (dankzij de heldere video en handleiding kunnen inbouwen. Dit heeft mij veel tijd, moeite en geld bespaard t.o.v. de witgoedzaak in de buurt. Dit avontuur wil ik wel vaker aangaan.

Schippers 08-06-2020

Mooie prijs, snelle levering en duidelijke communicatie qua track & trace!
Alles is volgens afspraak verlopen.

a.schreuders 08-06-2020

na de prijzen te hebben vergeleken op kieskeurig.nl naar de winkel in drunen gegaan.Daar heel netjes geholpen door Bas en een siemens combi -oven gekocht.De siemens cm836gnb6 bevalt prima nu reeds 2 weken in gebruik.

Dinmez 08-06-2020

Ben goed geholpen en het personeel is deskundig en vriendelijk. Ik zou daar zeker nogmaals iets aanschaffen.

Govert Buijs 08-06-2020

Keurige afhandeling van de bestelling en zeer keurig op tijd afgeleverd ,Zal het zeker aan andere aanbevelen
Groote klasse

Hilda van Herwijnen 08-06-2020

Heel goed en persoonlijk geadviseerd. Zeer snelle en professionele levering en kundige, aardige en handige monteur. De producten werken boven verwachting. Zijn heel mooi en sluiten volledig aan op mijn behoefte.

Yvonne 08-06-2020

Vanaf het eerste contact tot aan de installatie ging alles perfect. Degene die mijn telefonische bestelling opnam hielp met veel geduld om het juiste inbouwapparaat te vinden. Precies zoals beloofd werd ik al snel gebeld over de levering, die vervolgens stipt op tijd plaatsvond. Het inbouwen gebeurde uiterst efficiënt en was binnen een uur klaar zonder enige schade. Mijn keuken werd zelfs schoon achtergelaten. Als ik had geweten hoe makkelijk het zou gaan had ik mijn koelvriescombinatie al veel eerder vervangen!

H Sijtsma 07-06-2020

omdat ik op deze manier prettig vond ben goed geholpen uitleg was goed voor alternatief vervanging van dit artikel vlotte verzending top een dikke 10

Ton Nieuwpoort 07-06-2020

zocht een nieuwe vaatwasser. In 1e instantie naar de keukenkampioen geweest. De verkoper gaf aan dat hun de goedkoopste waren, waar ik ook zou kijken. Vervolgens een vaatwasser uitgezocht via internet. Kwam uit op een Siemens vaatwasser, studio line, adviesprijs €1579, op internet gezocht naar goedkoopste aanbieder.. Kwam uit bij de Keukenloods die deze vaatwasser aanbood voor €895. Teug naar de keukenkampioen maar de verkoper kon de vaatwasser niet voor deze prijs leveren ondanks zijn beloofde de goedkoopste te zijn. Hij noemde een bedrag van €1479. De Keukenloods blijkt toch de goedkoopste te zijn. De vaatwasser werd netjes geleverd en ingebouwd door een zeer fijne medewerker van het inbouwteam van de Keukenloods. Mijn ervaring met de Keukenloods is dan ook erg positief.

Peter J Hogenboom 07-06-2020

prima voorlichting, behulpzaam en adequate informatie voor de levering van een vaatwasser.

Henk 06-06-2020

Prima levering volgens afspraak. Duidelijke communicatie. Werden zelfs nog gebeld of we zeker waren dat de (inbouw) maten ok waren.

Sandra 05-06-2020

Oriënteren in Zaandam, waardeloos. Het product wat wij wilden zien, lag niet in de winkel. We hebben aan de verkoper gevraagd of het produceren erhand anders te zien was. We kregen toen een heel verhaal over internet etc, en dat hij niet van plan was een product te bestellen of enige medewerking te verlenen om ons ergens te het product te laten bekijken. Erg jammer, want het wel een onderdeel van de keuken en behoorlijk in het zicht van de totale huiskamer/ keuken. Wij verder op internet gezocht. Op internet stond dat hij wel in Opmeer op voorraad was. Wij erheen. Prima geholpen, goede voorlichting gehad en we konden de indictieplaat ruilen , wanneer hij niet goed in de keuken stond. PERFECT. We hebben hem nu geplaatst. Hij doet het goed en staat mooi, dankzij het filiaal in Opmeer. Dank jullie wel.

Gomi 05-06-2020

Simpel praktisch en we hebben snel een keuze kunnen maken . Meteen goed geholpen en duidelijk alles uitgelegd. Mooie prijzen en voldoende keuze

Andre van Gemert 05-06-2020

Keurige ontvangst en goede voorlichting,en een snelle levering. Terloops hebben we ook nog en barbeque meegenomen.

Acom 05-06-2020

Wij zijn zeer tevreden over het gebruiksgemak van de webshop en de klantvriendelijkheid van de Keukenloods en de perfecte bezorging van het fornuis aan huis.
Het fornuis heeft een mooie uitstraling en is gebruiksvriendelijk!
Heb al heerlijke maaltijden gemaakt en taarten gebakken!

Ronald & Miranda 04-06-2020

Nette winkel, goed geholpen en betaalbare prijzen.
Alleen jammer dat de nazorg bij problemen/beschadigde apparatuur niet zo vlot gaat.
Schade gemeld via mail met foto's , na 1 week nog geen reactie.
Telefonisch gemeld. Krijg daarna een mail met de vraag om meer foto's. Foto's gestuurd.
Nu weer 1 week verder nog weinig reactie, weer gebeld, u kan het beter per mail melden, hebben we gedaan, werd niet op gereageerd in eerste instantie.
We geven het door maar er gebeurt weer niets.
Moet er zelf achter aan blijven zitten.
Beetje jammer.
Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2020

Beste Ronald en Miranda,

Dat is vervelend om te horen. Zijn jullie inmiddels geholpen, of kan ik nog iets voor jullie doen? Dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl met jullie ordernummer.

Groeten, Emma

Ad Trompert 04-06-2020

Ik kwam deze shop toevallig tegen op internet en het sprak me gelijk aan . Heel divers en duidelijke site. Ook heel overzichtelijk. Makkelijk om diverse artikelen te bestellen, ook zijn de reviews heel fijn. Volgende keer ga ik zeker hier weer bestellen.

Bas 04-06-2020

Na het selecteren van alle apparatuur voor de nieuwe keuken heb ik een offerte gevraagd bij Keukenloods, deze was meteen scherp.
De oplevering van de nieuwbouw woning was onbekend, dat was geen probleem voor Keukenloods. Door de Covid-19 was de keuken fabriek gesloten en bleef het onbekend wanneer de keuken zou komen. Ook dit was geen probleem, vanaf het moment dat we een definitieve datum hadden heb ik de openstaande rekening betaald en heeft Keukenloods de apparaten gereserveerd.

2 dagen van tevoren kreeg ik keurig netjes een belletje om te checken of de afspraak door kon gaan. De installateur van het Inbouw Team heeft vervolgens alles heel netjes en mooi ingebouwd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over het Inbouw Team.

Ik raad iedereen in mijn omgeving aan om de apparatuur voor een nieuwe keuken apart te bestellen bij Keukenloods. Scheelt een hoop geld en de service is perfect!

Bhagwandin 04-06-2020

Mooie spullen. En de prijs valt mee. En de bestelling was ook op tijd. Heb geen probleem.

Skip 04-06-2020

Kende het bedrijf helemaal niet. Diverse apparatuur besteld. Alles keurig volgens afspraak geleverd.

Siege Postuma 04-06-2020

Ondanks dat ik maar een klein keukentje kocht werd door personeelslid Amanda alle tijd genomen om mij van de juiste informatie te voorzien. Ook toen ik nadien nog vragen had. De aanwezige brede kennis, het klantgerichte meedenken, en de goede prijs-kwaliteitsverhouding zijn voor mij de redenen om Keukenloods Kanaleneiland Utrecht zeer aan te bevelen.

Robert 04-06-2020

Na zorgvuldig een nieuwe vaatwasser uitgezocht te hebben, kwamen we op de site van keukenloods.nl terecht. Omdat we van Siemens een SX Line hadden en deze aan vervanging toe was online de vervanger besteld. De volgende dag werd ik gebeld door Keukenloods.nl of ik wel de juiste vaatwasser (maat) besteld had. Ik het eeea uitgelecht, verkoper gaf aan dat het model wat wij besteld hadden niet meer leverbaar was en dat we een vervangend model voor kregen. 2 dagen later werd de nieuwe vaatwasser geleverd en de oude retour mee terug genomen.

Natascha Martosatiman 04-06-2020

Ik heb een Bosch stoomoven gekocht uit de outlet. Evengoed nog 1000 euro. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers op de vragen die ik stelde kreeg ik duidelijk antwoord. Heb er even over nagedacht en ben einde van de dag terug gegaan om de oven te kopen. Vanwege armklachten kon ik de oven niet zelf tillen. Dit was geen probleem voor uw medewerker. Hij haalde een kar en heeft de oven keurig netjes in mijn auto geplaatst. Ik heb zelf de gebruiksaanwijzing gegoogled want die ontbrak. En ben nu zeer tevreden over het apparaat. Er zat iets los aan de binnenkant van de Oven maar ook dit konden we zelf oplossen. Ook meteen een waterkoker en broodrooster van Kitchenaid erbij gekocht omdat ik hier ook korting op kreeg. Dus al met al een zeer tevreden klant.

Cor S 04-06-2020

Een winkel die echt aan te bevelen is en zeker ook de website is bijna dagelijks veranderen de prijzen en ze zijn erg helder met de informatie, wat betreft over het artikel die je graag wil aanschaffen.
Levering is zeer snel en als er een levertijd op zit wordt je goed op de hoogte gehouden.
Het afleveren verloopt ook soepel en was erg netjes geregeld.
Het enige wat ik jammer vind is dat men wel de oude toestel meeneemt maar niet de verpakking van de nieuwe.

Serhat 04-06-2020

Siemens oven,ik ben zeer blij en tevreden
De maat is peefect voor in de kast

Nienke 04-06-2020

Wij zijn zeer ontevreden over keukenloods. Wij hebben veel extra kosten gemaakt doordat wij vooraf niet zijn geïnformeerd over de electra die nodig is voor de apparaten door de medewerker bij keukenloods Zaandam. Ook spraken medewerkers elkaar tegen bij navraag. Slotsom is dat wij nu minstens 10 weken niet kunnen koken/bakken.

Plus bij schade van materialen uit de doos zijn zeer ontevreden over de afhandeling. De keukenloods zouden wij niet aanbevelen.
Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2020

Beste Nienke,

We hebben contact via e-mail.

Groeten, Emma

Uitstekend geholpen! 04-06-2020

In korte tijd hebben wij een inductieplaat en vaatwasser vernieuwd. Beide van het merk Siemens. Wij zijn zeer tevreden met het advies, de levering en niet in de laatste plaats de prijs!

Barry Kock 04-06-2020

Alleen jullie hebben ons een fornuis geleverd zonder kabel en stekker en de afzuigkap ook zonder een stekker ....
En dat mag je toch wel verwachten voor dat geld !

Bennie 04-06-2020

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat de bbq (Jamie Oliver classic 4S) die ik zocht bij hun de goedkoopste was. De beoordelingen van andere mensen waren positief en recent. De levering was snel en ik kon zelf aangeven wanneer ik de bbq wilde hebben, op datum en zelfs dagdeel. Op de de dag van levering werd ik netjes een half uur van te voren gebeld door de chauffeur dat ze er over een half uurtje waren. Er werd netjes ook afstand bewaard met het ook op corona. De bbq is makkelijk te monteren, zit een goede duidelijke handleiding bij. We hebben de bbq al meerdere keren gebruikt en werkt heel goed en zijn er heel blij mee. Wel 1 min punt. De uitsparing voor de gasfles zou 25 cm in doorsnede zijn, waar dus een 6 kilo gasfles precies in zou passen, dat klopt niet. Het is 24,6 cm. De gasfles past dus niet, 5 kilo gasfles worden hier in de regio haast niet meer verkocht.

Yvonne 04-06-2020

Super goed geholpen in de vestiging! In januari daar een keuken gekocht en door de Corona crisis werd het in april onduidelijk of de fabrieken open zouden blijven. Hier is ontzettend goed op geanticipeerd!!! De keuken is zelfs 2 dagen eerder geleverd en helemaal tip top om orde!! Wij zijn ontzettend blij dat we bij keukenloods drunen onze keuken hebben gekocht!!

Koningsveld Robert 04-06-2020

Gewoon perfect.
Doen wat er beloofd wordt. Verzending is op tijd. En vergeleken met andere de goedkoopste.

Marja 04-06-2020

Prima service! Boven verwachting. Ik werd zelfs teruggebeld ruim na sluitingstijd, geweldig. Bezorging ook perfect geregeld.
In t najaar ga ik op zoek naar een nieuwe keuken. Ben zeker van Plan om ook bij de keukenloods te kijken

Sjef 03-06-2020

heb een quooker en een Atag inductieplaat in gaanderen gekocht. Prijs en levertijd perfect.

L de Visser 03-06-2020

Zoals afgesproken data geleverd en vooraf een telefoontje met de tijd van afleveren

JP Liebregts 03-06-2020

Super vriendelijk geholpen door een jongeman met een bijzondere voornaam (is me ontschoten). Dacht mee in oplossingen en gaf goede informatie over de apparatuur zodat we gefundeerd een keuze konden maken.
Keukenloods Drunen zullen we onthouden voor het volgende witgoed dat we nodig hebben.

John 03-06-2020

Snelle levering en mooi dat het oude apparaat gelijk werd meegenomen.
Ondanks de coronatijd was de aflevering snel geregeld , netjes tot aan de voordeur.

Dennis 03-06-2020

Keukenloods is een prima webwinkel. De levering was goed geregeld en uitgevoerd. Zal een volgende keer hier zeker weer even kijken als ik wat nodig heb voor mijn keuken.

Dhr Persie 03-06-2020

Zeer prettig bedrijf! Aankoop in winkel Rotterdam gedaan. Hele prettige sfeer, niet opdringerig en nemen de tijd voor je en de koffie staat klaar! Waar word je zo nog ontvangen?! Twee apparaten gekocht en op afgesproken dag en tijd bezorgt. Ook bezorger zeer vriendelijk en netjes binnen gezet. Volgende aankoop weet ik waar ik moet zijn!! Een dikke 10 !

Erik 03-06-2020

Scherpe prijzen. Snelle reactie. Ze blijven meedenken. Bij mijn xxl vaatwasser vroegen ze even door of de inbouwnis wel de juiste maat had (blad hoogte) en of de bestaande deur wel ging passen. Prima check.

Arthur 03-06-2020

Prima service en informatie voorziening, lage prijs. Keurig geleverd. Goede eerdere ervaring.

Johan 03-06-2020

Prima via de telefoon door mijn keuze mogelijkheden gegaan die ik had voor een nieuwe magnetron-combi inbouw oven. Was niet direct op voorraad, maar werd toch sneller geleverd dan was verwacht. De levering was prima en mijn oude is meegenomen.