Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Van der Linden 27-01-2019

Wij hebben een vrieskast gekocht. Donderdag avond gekocht, vrijdag avond geleverd en de oude vrieskist netjes mee genomen.
Zeer tevreden.

Ben de Klerk 27-01-2019

Prima service, snelle levering. Uitstekende uitleg van apparaten. Ruime keuze. Ik beveel deze winkel aan.

arthur 26-01-2019

duidelijke site, makkelijk in gebruik. koelkast besteld (inbouw) na bestelling gelijk een mail over de juiste ophanging van de deur, wat een hoop gedoe scheelt. ook fijn is de keuze van datum van bezorging. werd netje op afgesproken tijd bezorgt. nette chauffeur die gelijk de oude koelkast weer mee nam. in bouwen was verder snel voor elkaar. dus tevreden!!

Carlo 26-01-2019

Een prima overzichtelijke site waar ik snel de kookplaat kon vinden en de laagste prijs die ik kon vinden.
De volgende dag werd de kookplaat netjes conform afspraak geleverd.
Het bleek wel een ander (een stuk duurder en nieuwer) type te zijn. In dit geval helemaal prima omdat aansluiting en formaat exact overeenkomen, maar een tip zou wel zijn om dat even af te stemmen voor levering. De kookplaat werkt perfect en natuurlijk wel een topservice dat je een 300 euro duurdere plaat krijgt omdat de gekozen plaat niet leverbaar was.

Paul van Rekum 25-01-2019

Snelle levering en een nog snellere servers. Mooi apparatuur. Deze leverancier kan ik alleen maar aanbevelen.

Raaij 25-01-2019

Snel en duidelijk advies. Het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam

Ada 25-01-2019

Goede duidelijke webshop. Veel keuze mogelijkheden . Bezorger belde ons dat het door drukte op de weg dat het later werd met bezorgen , erg netjes

Suzan 25-01-2019

Vriendelijk. Gewaardeerd. En natuurlijk een mooie shop om er te zijn. Lange tijd doorgebracht

P Muilwijk 25-01-2019

Deskundig vriendelijk en snel telefonisch advies, daarna snelle levering, gunstige prijs

Gerrit 25-01-2019

Telefonisch goed te bereiken voor vragen, vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering van de bestelling.

Harold 25-01-2019

Handige site waar je alles snel kunt vinden. De bestellingen werden snel geleverd. Ook de prijzen zijn mooi.

Dave 25-01-2019

zeer tevreden over de snelle service, ook de klantenservice heeft mij vriendelijk te woord gestaan.

Staal 25-01-2019

het was voor ons de eerste keer dat we een apparaat met een bedrag van boven de € 500 via een webwinkel bestelde. En of het allemaal wel waar was, wat er beloofd was.
Nu het is ons heel goed bevallen. De continue informatie van de keukenloods of de stand van zaken klopt precies. Ook de transporteur draagt zijn steentje bij en informeerde ons over de aanlevertijd, welke ook werd waargemaakt. Alle onze twijfels bleken achteraf onterecht. Chapeau Keukenloods! tot een volgende keer, maar hopelijk niet te vlug!
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2019

Beste Staal,

Wat leuk dat jullie zo tevreden zijn! Er moet alleen iets mis zijn gegaan bij het geven van het cijfer. Want een 3,0 is over het algemeen niet echt positief ;) Desondanks bedankt en nogmaals goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Groet, Emma

Leo Kat Infra 25-01-2019

Klantvriendelijk, slagvaardig en vooral concurrerend qua prijzen. Kortom een aanrader om met Keukenloods zaken te doen!!

Ulli 25-01-2019

Wij hadden een nieuwe vaatwasser nodig. Keukenloods was de voordeligste. Duidelijke site en snelle levertijd. Zagen een dag later dat ons model in prijs verlaagd was en vroegen of wij die korting ook alsnog konden krijgen. Dat was geen probleem en het geld stond binnen 24 uur op onze rekening. Super service!!!!

MAE Peijs 25-01-2019

Makkelijk bestellen en wordt op de hoogte gehouden als iets niet voorradig is en wanneer het wel verstuurd wordt

Bert 25-01-2019

Snelle levering, scherpe prijs, we hebben een Bosch inbouwoven gekocht, uitstekende koop.

Wesley 25-01-2019

De levertijd kan nog wat misleidend zijn. In de beschrijving stond 1 a 2 werkdagen indien voorradig en er was niet duidelijk zichtbaar of dit het geval was waardoor het 5 werkdagen duurde. Tijdens de bestelling had ik verder een verkeerd e-mailadres opgegeven en dit was met 1 belletje opgelost en kreeg alles netjes opnieuw opgestuurd! Qua service dus verder top!

Fons 25-01-2019

Hele goede service die ik kreeg van Keukenloods. Ik had bij de selectie van het apparaat dat ik zocht wel advies nodig en die kreeg ik via de contact-telefoon. De adviseur wees mij op een nieuwer apparaat dan ik had uitgezocht voor vrijwel dezelfde prijs. Erg goed! Ik heb het apparaat zelf afgehaald in Opmeer. Dat ging uitstekend. Heel tevreden, dus.

W.M. V.d. Velde 25-01-2019

Fijn dat we zelf het moment van levering konden bepalen. Alles prima in orde. Heb voor keukenloods gekozen omdat de prijs gunstig was. Levering super.Wil

Marjo 25-01-2019

Geweldig bedrijf, ook als je advies nodig hebt. Ze zijn altijd behulpzaam en vriendelijk. Het aanbevelen waard!

Michael 25-01-2019

Snelle leveringebn goede aftersales in eerste instantie verkeerde type vaatwasser besteld. Goed opgelost.

Rogier 25-01-2019

Duidelijke website en fijn dat je zelf de leverdatum van je bestelling kunt kiezen.
Het zou nog mooier zijn als je op de website zou kunnen aangeven dat de transporteur even laat weten als hij bijna voor je deur staat.

Wim Terwindt 25-01-2019

Zeer duidelijke site makkelijk te bestellen en goede informatie over het ophalen bij de ve#tiging in Drunen. Ik vind alleen de korting die je krijgt voor het ophalen aan de magere kant. Waarom verschillen in bedragen bij verschillende type,s .

Ben ter Stal 25-01-2019

Ruim aanbod kwaliteitsapparatuur. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte en punctuele levering

Fam. Veendam 25-01-2019

Mooie showroom met deskundig personeel, nemen de tijd voor je.
Eerlijke prijs en snelle levering.

Peter en Els 25-01-2019

We zijn enorm klantvriendelijk en professioneel geholpen door de medewerker in Veendam. Hij dacht mee in wat we wilde en geen moeite was teveel. We zijn zeer tevreden over onze aankoop en komen zeker terug om de rest van wat we nodig hebben te kopen.

hvrijn 25-01-2019

Prima prijzen, snelle levering en een goede service. Er ontbrak iets aan de oven die ik besteld had en dat is echt meer dan prima opgelost door de klantenservice.

Nicolette Lindhout 25-01-2019

Goede en snele service en de medewerkers denken met je mee . Kunnen je goede informatie geven over het gewenste product

Wiel 25-01-2019

Mijn zoveelste aankoop een vriezer. Wederom alles goed verlopen en zeer tevreden over de afwikkeling.

Vic 25-01-2019

Overzichtelijke side. Gunstige prijzen t.o.v. andere winkels. Goed en vriendelijk telefonisch advies. Kortom een aanrader.

Rob Mulders 25-01-2019

duidelijk, klantgericht
aflevering op tijd met twee maal vooraankondiging
vriendelijke behulpzame chauffeur bij aflevering zelf

chris 25-01-2019

snel geleverd , mooi product voor mooie prijs het voldoet aan de verwachting en produkt werkt goed

C.A. 25-01-2019

Wij zijn super tevreden over keukenloods .
Ijskast besteld
Goed op de hoogte gehouden omtrent de levering
Snelle levering en een hele vriendelijke chauffeur.
Goed product ,lage prijzen
Vol lof over keukenloods .

Pragt 24-01-2019

Telefonisch contact gehad met de vestiging in Veendam. Volgens de site was het artikel daar op voorraad, dit bleek uiteindelijk het showmodel te zijn. De medewerker stond ons erg vriendelijk te woord en heeft het artikel voor ons besteld. Super service.

Maarten 24-01-2019

Gewoon goede webshop met nette prijzen. Alleen de zogenaamde aanbiedingen van 0.01 mogen achterwege gelaten worden. Verder is zowel.ophalen als verzending goed geregeld.

fam. Sijben 24-01-2019

De shop heeft een goed verzorgde uitstraling , zeker wanneer de naam aangeeft dat het een keukenloods is. Wordt uitstekend geholpen, eerlijk advies en breed assortiment voor iedere beurs. Wordt nog in de auto gelegd en bedankt voor de aankoop. Kort om " de klant is en voelt zich koning "

Marc de B. 24-01-2019

Ik vind het online kopen niet echt wat, maar ik moet zeggen bij de keukenloods helpen ze je echt en goed! Er wordt zelfs meegedacht. Zo werd mijn bestelde product later geleverd en hoefde ik ook pas bij levering te betalen.

Marc de B. 24-01-2019

Jan en Anne-Marie 24-01-2019

De site is overzichtelijk en vooral makkelijk te vinden wat je zoekt. gewoon zoals een site moet zijn. Informatief en to the point. We zijn geweest in de keukenloods Utrecht. Vriendelijk ontvangen, koffie aangeboden en hoewel we ongeveer wisten wat we wilde hebben gevraagd of we eerst even rond mochten kijken. Geen probleem. Er werd ons gewezen waar we de adviseur konden vinden voor als we meer informatie wilde. Geen aandringen, niets proberen te verkopen. Nadat we hadden rondgekeken de verkoper opgezocht voor wat meer informatie. Bij nog een kop koffie alle advies die we wilde gekregen en nog wat tips. Nog steeds niet aandringen om te kopen. Heerlijk verfrissend na net daarvoor bij een andere keukenboer te zijn geweest waar we meteen moesten kopen om korting te krijgen. Daarbij is keukenloods ook nog eens niet duur dus zijn we vertrokken met de koop van een koelkast, oven, inductieplaat en afwasmachine.
De aflevering ging perfect. De datum en tijd die we hadden gevraagd. Kortom, wat ons betreft een goede zaak.

NiHa 24-01-2019

Keuze gemaakt voor een vaatwasser op de website, in de winkel te Veendam goed advies gekregen voor een goed beter alternatief, de vaatwasser besteld en geleverd conform de gemaakte afspraken, alles is prima

gamelz 24-01-2019

prima advies gekregen en de juiste apparatuur besteld en gekregen.
snelle en correcte levering.

M v Bourgondien 24-01-2019

De Miele Combimagnatron zonder doos was zeer gunstig geprijsd en zeer de moeite waard om deze aan te schaffen. Combimagnatron was compleet met garantiebewijs en gebruiksaanwijzing en doet het ook prima.
Is nu een maand in gebruik en geeft geen klachten, overzichtelijk display.
Kortom zeer tevreden over aankoop. Keukenloods gaf bij aankoop goede en bruikbare tips.

Lidy Overmars 24-01-2019

Vriendelijk en rustig aan de telefoon
Goede adviezen , correcte houding en prima informatie over producten

Spruitje 24-01-2019

Snel en duidelijk met een mooie aanbiedingsprijs
Zal zeker vaker iets kopen bij keukenloods gaanderen

hoefs 24-01-2019

Alles goed geleverd, beloofde mes moest ik alleen achteraan. Maar verder top.

A. van Santen 24-01-2019

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en duidelijke leveringsafspraken welke ook nagekomen wordt.

Jeroen 24-01-2019

Keukenloods heeft prima prijzen en de levering was supersnel. Ik bestel de volgende keer weer bij Keukenloods als ik iets nodig heb!

Jan Dinkelman 24-01-2019

Prima site, duidelijk omschrijvingen en wij hebben al diverse machines van keukenloods: snelle afhandeling/bezorging

Kees van Winkelen 24-01-2019

Een goed product voor een eerlijke prijs! Netjes bericht gekregen over de aflevering.