Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

H Bosma 20-02-2024

Duidelijk uitleg, goed meedenken en advies en voldoende keus. Kortom aan te bevelen om hier een kijkje te nemen

T Engel 20-02-2024

Ik ben super tevreden over de service van keukenloods.nl
Ik moest een koel/diepvriescombinatie vervangen welk model niet meer werd geleverd. Ik heb verschillende leveranciers aangeschreven en keukenloods.nl gaf mij al heel snel een antwoord, op zondag nota bene. Hun aanbod was een goede selectie met modellen varierend in prijs, binnen het door mij opgegeven budget. Bij vele leveranciers bleek ook installeren een probleem, maar ook dat kon bij keukenloods.nl al redelijk snel georganiseerd worden.
Ik zal keukenloods.nl , een volgende keer, absoluut als eerste bezoeken.

Jan 20-02-2024

Nieuwe inductie plaat nodig ,kwam er niet uit met bepaalde maat die mij hielp had alle tijd om mij te adviseren
Top

JJ 20-02-2024

Goed advies in de winkel.
Denken goed mee.
Snelle levering. De oude spullen werden mee terug genomen.

Ron en Angelique 19-02-2024

Wij hebben bij de Keukenloods.nl een Smeg inductie fornuis en een Liebherr tafel model vriezer gekocht. Wij zijn naar de winkel in Zaanstad gegaan om daar de producten te zien en advies te krijgen. Wij werden in de winkel zeer hartelijk ontvangen en werden vriendelijk en deskundig geadviseerd. Wij komen hier zeker terug als wij nog iets nodig hebben.
Bezorging verliep ook uitstekend en op tijd. Alles werd tot in het huis bezorgd en oude fornuis werd meegenomen.
Wij zijn zeer tevreden met de gekochte apparatuur.

Betty 16-02-2024

Het product voldeed aan de verwachtingen, de prijs was redelijk, de levering snel en de communicatie daarover prima!

Wilma 14-02-2024

Wat een fijne zaak is dit! Goede communicatie, snel antwoord op vragen, uiteindelijk dezelfde lagere prijs gekregen als bij een ander en top geleverd. Zo blij mee!

Marian van Bijnen 14-02-2024

Wij waren toe aan een nieuwe heteluchtoven. Bij Keukenloods Tilburg werden we vriendelijk ontvangen en meegenomen naar een wand waar diverse ovens ingebouwd waren en kregen prima voorlichting. Nadat we onze keuze gemaakt hadden werd onze nieuwe oven binnen twee dagen afgeleverd en de oude meegenomen. Wij zijn uiterst tevreden, de nieuwe oven werkt perfect. Keukenloods.nl is voor ons zeker een aanrader voor iedereen. Vooral prijs, kwaliteit is heel goed.

Frans v d G 13-02-2024

Ons bezoek aan de Keukenloods in Drunen is prima bevallen. We werden vriendelijk ontvangen en fijn geholpen door medewerker xxxx. Hij gaf prima advies voor de aankoop van een inductie kookplaat en inbouwoven. De gekozen Bosch apparatuur voldoet aan onze verwachtingen, de prijzen zijn heel redelijk en de apparatuur is voorzien van duidelijke gebruiksaanwijzing en montagevoorschrift. Plaatsen en inbedrijfstelling was daarom eenvoudig. Alles keurig op tijd volgens afspraak aan huis geleverd en oude oven meteen retour genomen. Inmiddels een week in gebruik en nog steeds zeer tevreden met onze aankoop. Medewerkers keukenloods nogmaals bedankt!

Jelco 13-02-2024

Goede scherpe aanbiedingen voor alle keukenapparatuur, de meest voordelige! Bestelling op afroep laten leveren, top!

Kees 13-02-2024

Goed advies aan de telefoon en ook niet onbelangrijk, een flinke korting als je meerdere ding tegelijkertijd koopt. Levering word gedaan door serieuze vervoerder, dus geen gooi en smijtwerk. Klasse.

Hans van Driel 13-02-2024

gemakkelijk bestellen en vooral de montage erbij, nergens omkijken naar . vriendelijk personeel,

Maarten 13-02-2024

Ik ben tevreden over het geleverde product en de prijs. Het afleveren ging ook vlot.
Alleen ik had de wasmachine 28 december besteld en hij werd pas 27 januari bezorgd. Ik vind bijna een maand wachten op een besteld product wel erg lang. Vandaar geen 10.

Roeland 13-02-2024

Shops en website van Keukenloods zijn overzichtelijk, goedkoop en service gericht. Betr. het vervoer en de verzending gaat het echt vlekkeloos, je wordt door de planning super op de hoogte gehouden. Chauffeur was service gericht en een erg netjes Wij kochten bij hen een vaatwasser van Bosch, nergens zo goedkoop.

Roel Janssen 13-02-2024

Snelle levering, prima verhouding van prijs-kwaliteit. Zou dit bedrijf aan eenieder aanraden

Johnny Renzen 13-02-2024

Bosch inductiekookplaat wordt bij Keukenloods heel goed omschreven en met foto's getoond ,ook worden er eerlijke reviews van andere consumenten geplaatst. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
Ik zou Keukenloods aanraden voor de goede service

Klaas 13-02-2024

Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Vlotte levering volgens afspraak.
Dus Keukenloods is aan te bevelen.

Peter 13-02-2024

Goede levering en prima apparaat.
Gunstige verkoopprijs.
Ik koop eigenlijk alleen maar nieuwe keukenapparaten bij de keukenloods, omdat het prima bevalt.

jaap 13-02-2024

vanaf aankoop tot levering prima.
Ondanks forse uitloop van levertijd goed op de hoogte gehouden

anne 13-02-2024

Prima winkel, fijne verkoper, duidelijk advies, volop keuze makkelijke locatie, gratis parkeren

loek 09-02-2024

Goede snelle afwikkeling. Bij een vraag wordt je telefonisch snel en correct te woord gestaan.

C. du Gardijn 08-02-2024

Via een verkoper in een keukenwinkel geattendeerd op de Keukenloods als plek waar ik producten voor een betaalbare prijs kon vinden. Zo gezegd zo gedaan en goed geslaagd voor de aankoop van een inductiekookplaat en een afzuigkap. Voor een duidelijk concurrerende prijs dan elders.
Goede en eerlijke uitleg van de aanwezige verkoper aldaar. Bedankt.

Pjotr 08-02-2024

Topmerken tegen aantrekkelijke prijzen. Bovendien laagste prijsgarantie, en daar gaan ze ook echt in mee. Snel geleverd, vakkundig geplaatst.

Polat 08-02-2024

Goede prijzen, en snelle afhandeling
Zeer blij met de service. En ook met kleine schade heeft Keukenloods prijs makkelijk aangepast
Zeker een aanbeveling

Angela 08-02-2024

Wij hebben nieuw keukenapparatuur aangeschaft. Zeer tevreden over de uitleg en de prijzen. Daarnaast zijn de spullen netjes geleverd. Kortom een echte aanrader wat ons betreft.