Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A van Wegberg-Orta 27-07-2019

zeer behulpzaam echt een aanrader zou het zo weer doen ,heeft me goed geholpen door het verpakkingsmateriaal te verwijderen ik kan n.l. slecht staan een heel lieve jongen die hart voor de zaak heeft.

AdMiOisterwijk 27-07-2019

Vlotte levering en assistentie bij vragen over aanvullen de accessoires. Prijs prestatieverhouding is prima.

ans 27-07-2019

Prima, was jammer dat de levering een paar dagen later was. Anders was het uitstekend geweest

Marcel 25-07-2019

Duidelijke website
Goede prijzen
Duidelijke communicatie (SMS van bezorger)

Wel erg hoge kosten mocht je niet thuis zijn als er bezorger voor de deur staat.

L.Pas-Heitner 25-07-2019

Goede eerdere ervaringen met de keukenloods! Alleen deze keer had men 2 bestellingen door elkaar gehaald. Het is allemaal goed gekomen. Helaas moesten 3 keer op en neer naar Drunen. Is het allemaal toch duurder uitgevallen, dan de bedoeling was. Maar.....het personeel was buitengewoon behulpzaam! Chapeau!

cjm hoogervorst 25-07-2019

we hebben een inbouw vaatwasser gekocht van siemens , de andere dag werd deze bezorgd met een bericht van de tijd van afleveren , alles prima in orde keurig binnen in huis gebracht goed geregeld .
toen we hemde daarop volgende dag gingen inbouwen en we hem wilde laten draaien was het wat minder omdat er een storing inzat die door de siemens alleen opgelost kon worden , maar ik ben keurig geholpen aan dat telefoonnummer en de andere dag kwam de monteur van siemens om een kabeltje goed vast te zetten en het apparaat werkt prima voor waar het bedoeld was

Toon van Mierlo 25-07-2019

Keukenloods Drunen. Luisteren en adviseren dat kunnen ze bij Keukenloods Drunen. We voelden ons zeer welkom en ze hebben aan al onze verwachtingen voldaan.

Deken 25-07-2019

Goed advies en fijn dat de maatvoering nog even extra werd nagevraagd. Levering en installatie allemaal keurig en conform afspraak

fam.van Lieshout 25-07-2019

de site is heel overzichtelijk en duidelijk, aangekomen in de winkel was het aanbod wat we verwacht hadden en konden we snel onze keuze maken, waarna we vriendelijk zijn geholpen door een medewerker die bekeek of deze keuze ook bij ons paste, ook de bezorging was perfect verlopen.

geert becker 25-07-2019

ik had per abuis een verkeerde afzuigkap besteld en binnen 2 dagen hadden we de juiste kap.
het is ons zeer goed bevallen

K.A.Melis. 25-07-2019

En een snelle levering P.S.....Door Klantenservice zeer goed geholpen(Had al betaald voordat we het toestel hadden,foutje van mij) en doorverwezen naar de administratie en alles zeer correct opgelost ….

W.W.L. Bakx 25-07-2019

Goede prijs- kwaliteitverhouding en service. Nette monteurs die hun vak verstaan en netjes je apparatuur kunnen inbouwen.

Neri 25-07-2019

Na telefonisch contact de juiste maten genomen. Helaas kan ik het nog niet gebruiken want zit nog midden in de verbouwing.

Marianne 25-07-2019

Vanaf contactmoment 1 keurig en duidelijk geholpen in de winkel. Alle gekregen informatie over het vervolg verloop van de bestelling klopte en bij levering geholpen door een kundig en super vriendelijke monteur. Alles zoals het eigenlijk hoort te zijn maar je maar weinig tegen komt.

Anoniem 25-07-2019

Ruime keuze aanbod en een goede prijs kwaliteitverhouding van de producten! Montageservice is tevens een handige optie! Al met al een aanrader om bij keukenloods een aankoop te doen.

Wim Borsboom 24-07-2019

Als je weet wat wil hebben, heeft deze webshop alle benodigde informatie om tot koop over te gaan. Prima!

Jeroen Woudstra 24-07-2019

Ruime keuze en goede prijs! Contact over juiste model verliep ook zeer soepel! We nbouw service was ook goed!

Jurgen 24-07-2019

Goed advies en snelle levering incl montage. Gewoon zoals het hoort! Zeer tevreden.

D. 24-07-2019

Gewoon top. Goede prijzen en service ook super! Alles is mogelijk en er wordt meegedacht.

André 24-07-2019

Uitstekende webshop. Na telefonisch informatie was de keuze (op advies van een medewerker) snel gemaakt. De medewerker heeft beleefd en correct op mijn vragen geantwoord. Wat ook positief was dat hij geen verkooppraatje gebruikte. Hij gaf over verschillende koel/vrieskasten keurig advies en liet de beslissing helemaal aan mij over. Volgende keer zal ik zeker weer bij de Keukenloods mijn spullen halen.

Joyce 24-07-2019

na wat getwijfel omdat we de naam niet konden hebben we voor keukenloods gekozen omdat hij de goedkoopste koelkast had die wij graag wilden hebben, een mooie overzichtelijke site waar zelf werd aangegeven of de koelkast de loods al had verlaten, jammer genoeg bleef de koelkast van ons in de loods staan dus even gebeld en een hele vriendelijke man zei dat hij binnen een uur gewoon afgeleverd werd (

Wim Snelders 24-07-2019

Ook nu weer vriendelijk en goed advies gekregen in de winkel. On line besteld en perfecte afhandeling en bezorging.

Keukenloods 24-07-2019

Goede service en je bestelling word na gekeken en bij twijfel wordt je gebeld

pijper 24-07-2019

Via deze shop kun je goedkoop aan nieuw materiaal komen, een krasje of een deukje heeft verder geen invloed op de kwaliteit en garantie van het product

Piet 24-07-2019

Keurig afspraken nagekomen.
De prijs en keuze is reuze.
Het montageteam werkt fantastisch.

Robin de Ridder 23-07-2019

Zeer professionele website. Artikel was prima omschreven. Alles was duidelijk en de levering was perfect.

Leen 23-07-2019

Buitengewoon goed geholpen door een enthousiaste verkoper die ons met tips en hints uitstekend op weg heeft geholpen. Bij het afhalen een goede service waarbij het gekochte apparaat keurig in de auto werd gezet. TOP

Bart 23-07-2019

Wasmachine gekocht, snel geleverd en voldoet uitstekend. In alle aspecten stiller dan mijn oude machine die ook netjes werd meegenomen. Dik tevreden dus en reden genoeg om nog eens terug te komen.

Vink 23-07-2019

Werd keurig gebeld in het weekend voor de sale.. na aankoop helaas geen bericht dat kap klaarstond..
Na zelf bellen na een week dus snel opgehaald en gemonteerd

lilly 23-07-2019

product is prima, telefonisten aardig aan de telefoon, komen helaas afspraak niet na wat betreft reactie terug bij vertraagde levering van product
Officiele reactie van Keukenloods 24-07-2019

Beste Lily,

Wat jammer dat er vertraging is ontstaan bij de levering. Ik ontvang graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl als ik nog wat voor je kan betekenen!

Groet, Emma

Roger 23-07-2019

Bij het googelen voor een nieuwe koelapparatuur ben ik op verschillende pagina's terecht gekomen, zo ook bij keukenloods.nl
interessante pagina goede opstelling en de doorslag was de prijs het verschil, voor de zelfde apparatuur en ook de service stag Keukenloods.nl d'r boven uit met de beste prijs (goedkoopste) Geweldig.

!!! 23-07-2019

Alles geleverd en geinstalleerd volgens afspraak! Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Power 23-07-2019

Ik was op zoek naar een quooker en een inductiekookplaat. Ik wist al wat ik wilde hebben qua type. Via Google op deze site terechtgekomen. Kon alles op de site goed vinden met de beschrijving erbij. Gelijk via internet een offerte aangevraagd. Die was heel snel binnen. Ze gaven mij voor deze combi een scherpe prijs die andere winkels mij niet konden aanbieden. Besteld en prima afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Kreeg ik er ook nog een 24 delige messenset bij. Top

Jack donker 23-07-2019

Duidelijke internet pagina heb je hulp nodig kun je bellen met iemand en prima geregeld met bezorgen

Rob 23-07-2019

Zeer goed advies om een keuze te maken.
Zeer snelle en correcte levering.
Het is voor ons het 3e inbouwapparaat, de volgende bestellen we weer bij Keukenloods.

struikje 23-07-2019

erg gebruiksvriendelijk, vriendelijke medewerkers. snelle service , goede apparatuur voor een goede prijs.
Wij zijn zeer tevreden.
Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Rinus 23-07-2019

Zeer overzichtelijk en tel vlot bereikbaar. Vriendelijke en terzake kundige medewerkers. Verder zeer scherp geprijsd ;-)

Anoniem 23-07-2019

De informatiemedewerker kon mij goed adviseren. AAfzuigkap besteld op winkelsite. Was op de afgesproken tijd in de winkel. Heel vriendelijke geholpen met het inladen.

Tonnie van Geffen 23-07-2019

fijne shop goede service en mooie prijs komen afspraken prima na
goedkoper dan andere sites verzending prima vriendelijke chauffeur
In Nederweert bij bedrijf wezen kijken erg goed geholpen vriendelijke mevr,

Guus 23-07-2019

Netjes conform afspraak geleverd.
Bijdrage transport kon ik helaas vooraf niet vinden.
Helaas verpakking materiaal niet mee genomen.
Verder dik tevreden.

Kitty 23-07-2019

Zeer professionele webshop, ruime keuzemogelijkheden qua producten en een snelle verzending van de bestelling.

Jos Hopstaken 23-07-2019

Communicatie telefonisch vriendelijk,behulpzaam en vakkundig.
Levering volgens afspraak.
Bezorger behulpzaam vriendelijk met correcte uitstraling.
Graag tot een volgende keer.

Guido en Danielle 22-07-2019

De webshop is erg gebruiksvriendelijk en de winkel (filiaal: Drunen) goed bereikbaar, compleet uitgerust en overzichtelijk: Goede mix van standaard assortiment, tijdelijke aanbiedingen en 'outlet' aanbod, en een scherpe prijsstelling.
Zeer behulpzaam en attent personeel dat aktief meedenkt, ook 'out of the box'.
Een 'outlet' artikel konden wij ophalen wanneer het ons uitkwam, de reguliere bestelling wordt op afroep geleverd wanneer wij er klaar voor zijn: prima maatwerk!!

Johan 22-07-2019

Verleden ,al klant,altíjd probleemloos, prijs,bereikbaarheid, klantvriendelijkheid.

Kelly 22-07-2019

Overzichtelijke website, goede bezorgservice door het zelf kunnen inplannen van een dagdeel, ook op de bezorgdag zelf werd ik op de hoogte gehouden van de bezorgtijd (op 25 minuten nauwkeurig) en mijn oude apparaat werd meegenomen.

Jan 21-07-2019

Nadat we op de site enige koffiemachines hadden gevonden, deze in de shop in Drunen gaan bekijken.
Daar zeer goed geholpen. Zijn uiteindelijk met een andere koffiemachine uit de bus gekomen.
Zeer snelle en goede levering. Zal zeker nog eens teruggaan.

Pascal 21-07-2019

Was op zoek naar een niet al te duren vaatwasser,heb die bij keukenloods gevonden ,zelfde apparaat koste bijna 300 euro meer bij een ander. Zijn zeer tevreden over de Bosch vaatwasser.snel en gratis geleverd.

Hansje 20-07-2019

Erg aantrekkelijke aanbieding voor een mooie kwaliteits-wasmachine. Ondanks lange afstand geen extra bezorgkosten. Helder contact over bezorgmoment. En prima bezorgingsservice!

G. Ligtenberg 19-07-2019

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij zijn behandeld.
1e bij de aanvraag om prijsaanbieding.
2e bij de afhandeling van de opdracht.
3e bij de aflevering en montage.
Een pluim.

Loeba 19-07-2019

Zeer deskundige klantenservice die uitstekend advies geven. Supersnelle en correcte levering!
Top!!