Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Thea 08-02-2024

Overzichtelijke webshop met aanbiedingen.
Klantenservice denkt met je mee mocht je er niet uitkomen met een aankoop webshop.
De informatie via e-mail, wanneer het pakket geleverd gaat worden was uitstekend.
Monteur deed nauwgezet zijn werk om alles perfect te installeren.

Joyce 08-02-2024

Snelle , duidelijk en vriendelijke mooie prijs
Ook de bezorging was super snel en netjes

T. de Loof 08-02-2024

De Keukenloods is top!

Mooie toonzalen, veel voordelige aanbiedingen, topkwaliteit apparaten, behulpzaam personeel, snelle levering

Willem 07-02-2024

Leuke bediening. Extra pak koffie meegekregen omdat we deze zo lekker vonden. Ergens anders combi magnetron goedkoper gezien. Verschil terug gestort gekregen.perfect geregeld.

andrew 07-02-2024

we hebben een bosch vaatwasser gekocht, top levering! alleen de vaatwasser was van binnen nat veel condens. het leek net alsof de vaatwasser buiten had gestaan. hij werkt overigens wel goed! en daar gaat het om!

Iris Serier 07-02-2024

Echt super goede service , goede communicatie en allemaal heel vriendelijk.
Levertijd was veel sneller dan verwacht dat was echt een kers op de taart.
Ik ga hier zeker vaker bestellen of winkelen!

Cox 06-02-2024

Goede prijs voor de combi-oven van Whirlpool. Netjes ingebouwd en alle spullen afgevoerd. Alleen de levertijd was een paar weken langer dan verwacht.

Henk Rietbergen 06-02-2024

Goede , duidelijk en heel vriendelijk. Denken goed mee en aflevering en installatie ging perfect. Top bedrijf👌👌👌👍👍👍

A. Steyn 06-02-2024

Goed geholpen, goed advies gekregen om over te stappen van gas naar inductie.
Fijn dat de betaling pas bij aflevering kan. Geen aanbetaling, de eerlijkheid en betrouwbaarheid is wederzijds. Top bedrijf.

Daniel 06-02-2024

Meerdere goede ervaringen met Keukenloods tot dusver, recent ook een koffiemachine aangeschaft. Bij de aanschaf goed geholpen en achteraf ook toen het model toch niet de juiste match. Schakelt erg prettig en snel.

Kookplaat 06-02-2024

De Keukenloods heeft een uitgebreid assortiment waarbij je middels enige steekwoorden snel het artikel van jouw keuze kan vinden. Wij hebben een inductieplaat gezocht en gevonden, de uitleg van de plaat was duidelijk. De bestelling geplaatst en die is snel ook geleverd. Verpakking ook sterk en netjes. Kortom een goede aankoop, zeer tevreden mee.

Laura 06-02-2024

Je leert een bedrijf pas echt kennen als het mis gaat: onze Inventum koelvries onderbouw bleek ‘dead on arrival’ maar netjes opgelost, een goed alternatief bleek Etna. Advies en telefonische bereikbaarheid zeer goed, ook in winkel top lui. Al 18 jaar klant.

Conny Antheunisse 06-02-2024

Heldere site, makkelijk te bestellen en voor ons nieuw aan te schaffen product de goedkoopste. Snelle levering en plaatsing. Keurige monteurs. Kortom de Keukenloods is voor ons voor herhaling vatbaar

Coen 06-02-2024

Super geholpen. Vriendelijk personeel. Het personeel weet waar ze het over hebben en geven goed advies. Kwaliteit en prijs verhouding zijn zeker goed.

Jp de Boer 06-02-2024

Hele prettige winkel En hele fijne uitleg, we zijn zeer blij met onze inductie oven.
Heel fijn geholpen Raad mensen graag jullie winkel aan, als zij keukenapparaten moeten aanschaffen

HTMWegh 06-02-2024

Heel fijn en goed geholpen.
Super uitleg.
En ze hebben veel producten om uit te zoeken.

Frank 06-02-2024

Makkelijke koop, snelle installatie, topmonteur! website is duidelijk, om een afspraak te maken is super gemakkelijk

Julia 04-02-2024

Snel geleverd en gemonteerd! En superr blij met de inductie. Van gas naar inductie.

Bob Esmeijer 04-02-2024

Komt afspraken na, duidelijk mail verkeer, uitstekende monteur, nette prijs.

Gerard 04-02-2024

Bij de aanschaf duidelijk kennis van zaken door de verkoopster, communicatie over levering was heel duidelijk en de installatie door hun team was prima. Er werd ook de tijd genomen om zowel de bouwtekeningen als de oude situatie te bekijken en te zien of alles idd passen zou. De installateur was heel kundig, snel werkte keurig.

Rob 03-02-2024

Mijn magnetron werkte niet goed. Eén belletje was genoeg en 2 dagen later werd de vervangende magnetron al afgeleverd!

Cees 03-02-2024

Een prima webshop om apparaten te kopen voor de keuken. Geleverd volgens afspraak,super snel een mooie grote koelkast en ook nog voor de goedkoopste prijs die er te vinden is. Dus helemaal super.

H. Warnars 03-02-2024

Prima geholpen en snel geleverd, maar onzin dat ik minimaal 75 karakters moet gebruiken!!!!!!

Klinkhamer Michel 03-02-2024

Goed geholpen met uitzoeken van apparatuur .
Alles moest in een bestaande keuken terug geplaatst worden.

Hans 03-02-2024

We zijn heel plezierig geholpen in onze zoektocht voor een nieuwe kookplaat. Ook de after sales was geweldig.