Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mea suringh 16-07-2019

goed advies over de telefoon en er werd geregeld dat de bestelling snel bij mij thuis was.
De kookplaat functioneert prima

Wil Verver 14-07-2019

Goede voorlichting, prima prijzen en correcte levering is wat je wenst en wat Keukenloods levert. Top!!

Caroline 12-07-2019

Over het algemeen heel tevreden. Service was goed, degene die mij via de telefoon wegwijs maakte wist prima waar hij het over had. Inmiddels staat de koelkast en de afwasmachine keurig op zijn plek en alles werkt voor als nog prima.
De levering heeft wel langer op zich laten wachten dan afgesproken.

margo schults 12-07-2019

Wat ik zeer gewaardeerd heb is het feit dat jullie contact opnamen om te controleren of de maten van de kookplaat dezelfde waren als die van de vorige kookplaat. Ik had alleen een typenummer en dat hebben jullie toen op eigen initiatief goed voor me uitgezocht. Alles klopt nu ook!! Dank daarvoor. Als alleenstaande oudere wordt je nog wel eens iets "aangesmeerd".
Maar jullie hebben juist goed geholpen!

Wil Verver 11-07-2019

Moniek Raadt 11-07-2019

Prettige ontvangst en ruim de tijd genomen. Meedenken... dat doen ze goed bij de keukenloods. Levering en montage was helemaal zoals gepland.

W.N.Rouss 11-07-2019

Het telefonisch advies heeft mij doen besluiten de kookplaat bij U te bestellen, U was niet de goedkoopste maar dat is niet altijd belangrijk voor mij.

Martijn 11-07-2019

Goed advies, scherp geprijsd en een uitstekende service! Blij met de nieuwe keukenapparatuur. :-)

Marie-Catrin de Koning 11-07-2019

Wij zijn erg tevreden met het product dat we gekocht hebben. Vooral de manier waarop we geholpen zijn en zeker de bezorger verdient deze dikke 10

Natascha 11-07-2019

Onze koelkast is na +/- 14 jaar overleden. Via Keukenloods een nieuwe gekocht.
Goede prijsklasse, Goede service, Snel geleverd, de koelkast is zelfs in de keuken neer gezet.
De kapotte is mee retour genomen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Pauline Wijngaard 11-07-2019

Prima op tijd geleverd die wij wilden.
Past prima in onze nieuwe keuken.
Netjes gebeld voor de levering op welke tijd ze kwamen.
Gewoon goed!

Walter Nijhuis 11-07-2019

Correcte vriendelijke bediening, zowel digitaal, per telefoon en zeker de monteur bij het plaatsen vd apparatuur.
Zo netjes kom je tegenwoordig niet (overal) meer tegen.

S.A. 11-07-2019

I've purchased this fridge alongside with a complete kitchen but asked for it to be delivered first as I didn't have one at the time. We agreed on the delivery to happen 3 weeks and a half after the purchase, on the arranged week I receive an email saying the fridge was no longer in stock and I would need to wait another 2 weeks for it to be delivered or I could choose from another small range of fridges which did not have the same features I was looking for. Note: how could I trust that in 2 weeks it would be delivered if on the first you had almost a month and it still wasn't in stock? Gladly after making some calls and expressing my disappointment you were able to find a way around it and deliver on the next week instead.
The delivery was good and the fridge works really well, hence my cijfer.

Ferry 11-07-2019

Snelle en nette levering. Ruime keus en duidelijke omschrijving. Overzichtelijke site.

Roenhorst 11-07-2019

De keukenloods is een prima betaalbare winkel met snelle levering en prima service.

Carla Siersma 11-07-2019

Alles werd op tijd geleverd op de dag dat we hadden afgesproken zelfs de chauffeur belde om door gegeven hoe laat hij er zou zijn super 👍👍👍

Jan 10-07-2019

Grote keus, ook in merken en concurrerende prijsstelling. Vriendelijke en deskundige hulp van personeel door samen te kijken voor een op maat apparaat voor inbouw in de keuken.
Goede service, na telefoontje gelijk planning voor herstel op korte termijn toen apparaat niet helemaal juist functioneerde.
Monteur zorgde voor goed functionerend apparaat en gaf duidelijke uitleg over het probleem.

Stephanie 10-07-2019

Al vaker bij jullie apparatuur besteld en altijd netjes geholpen in de winkel of via de telefoon. Makkelijke afhandeling door middel van de online betaling. Werd netjes gebeld toen de levering van de koelkast uitliep, waardoor zij die dag niet meer konden leveren. Bij het nieuwe bezorgmoment netjes rekening gehouden dat ik als een van de eerst leveringen kon zijn.

Zou ik de toekomst zeker bij jullie weer opnieuw bestellen.

Zeker na mijn positieve ervaring. 10-07-2019

Het is de kwaliteit maar ook de vriendelijkheid en prijs is het bewijs dat maakt het heel prettig kopen bij jullie .

Marco Repko 10-07-2019

Bezoek ivm vervanging inbouw apparatuur. Personeel neemt tijd voor je. Goede hulp in de winkel bij het maken van een keuze, snel en adequaat, goede bereidheid op te helpen zoeken naar het juiste product, goede afweging wat het meest passend is bij de mogelijkheden van de keuken, maar ook passend bij het beschikbare budget. Snelle levering. Inbouw was top, monteur aardig en behulpzaam en zeer vakbekwaam, wist adequaat problemen op te lossen die hij tegen kwam. Had leerling bij zich die hij op een humoristische leuke en goede leerzame stimulerende manier begeleide.
Verbeterpunt waarom het geen 10 is. bereikbaarheid telefoon om afspraak te maken.

T. L. 10-07-2019

De site is gebruiksvriendelijk. Je kunt goed vergelijken met andere sites. Ze zijn zichtbaar goedkoper dan andere sites. Ik koop eigenlijk nooit geen dure dingen via internet, blijf dat toch eng vinden.
Maar dit werd al gelijk na 1 dag thuisbezorgd. Precies op de aangegeven tijd.
Tot op dit moment super service.

jac brouwers 10-07-2019

snelle telefoon opname
vakkundig advies en prijsopgave
juiste levertijd
nette aflevering

John 09-07-2019

Ruime keuze en een snelle levering!
Zelfs betaling per pin bij aflevering.
Super.

Pieter 09-07-2019

mooie indesit vaatwasser besteld . was niet voorradig maar kreeg een ander model aangeboden.
bij nader inzien had deze niet de functies die ik had uitgezocht bij mijn eerste model.
heb zonder meerprijs een duurder model ontvangen met wel de uitgezochte functies.
Ook voor alle werk wat ik er van heb gehad. Top geregeld keukenloods.

bossie 09-07-2019

Na mijn mail is er netjes contact met mij opgenomen en heb ik een goed advies gekregen over de aanschaf van een inductiekookplaat. Daarna een kookplaat gekocht die conform afspraak op tijd bezorgt is. Zeer tevreden

Kees 09-07-2019

De Keukenloods komen hun afspraken na en zorgt bij klachten voor een directe oplossing.
Dit is zo ik Keukenloods na meerdere bestellingen en contacten heb ervaren.

Kees

VGM Services 09-07-2019

De hulp van de medewerker bij het uitkiezen van het juiste apparaat was super. De levering slecht.
Officiele reactie van Keukenloods 09-07-2019

Beste,

Wat zonde dat je ontevreden bent over de levering. Kan je dit nog verder toelichten zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren? Gelukkig ben je wel tevreden over de hulp van één van onze verkopers!

Groet, Emma

Branko Lastdrager 09-07-2019

Ik was benieuwd naar Keukenloods aangezien ik altijd gebruik maak van een andere webwinkel met hele goede service. Ze hebben me niet teleurgesteld, alles was zeer goed. De informatie, de levering, de service, ik kan niets vinden dat enige verbetering nodig heeft. Mocht Keukenloods dit ook consistent blijven doen, dan kruis ik de volgende keer de 10 aan.

GHH 08-07-2019

Goede duidelijke en scherpe offerte. Goede communicatie met behulpzame verkoper. Flexibel in veranderen van leveringsdatum en adres. Kortom; niets op aan te merken.

Weltevree 08-07-2019

Wij hebben alleen apparatuur gekocht en onze keuken elders laten bouwen. Zeer tevreden. Fijne no-nonsense winkel, geen gedoe over prijzen en rare fictieve kortingen. De verkoper probeerde geen onzinnige opties op te dringen, maar bood juist goede aandachtspunten zodat wij zelf een goede keuze konden maken. (Keukenloods Nederweert)

T. Bongers 08-07-2019

De levering was uitstekend evenals het beantwoorden van de vragen en service

nee 07-07-2019

Het product, afzuigkap, ziet er goed uit, snelle levering en goede communicatie. Wat ik wel vreemd vond, is dat ik na de bestelling gebeld werd met een aanbod voor een andere afzuigkap, van veel mindere kwaliteit, omdat ze mijn keuze niet op voorraad hadden. Daar ben ik dus niet op in gegaan en werd mijn keuze gewoon besteld en geleverd.

F. de Boer 06-07-2019

Snelle en correcte levering, geen problemen met de bestelling, zeker voor herhaling van koop producten .

Ger 05-07-2019

Goed en deskundig advies. Prima prijsvoorstel en snelle en accurate levering.

Els 05-07-2019

Creatieve oplossing omdat onze bestelling niet leverbaar was... We zijn zeer tevreden over het meedenken. Snelle levering, uitstekende afzuigkap van xxx . Complimenten!

Pieter 05-07-2019

Onduidelijk dat er voor installatie Quooker 145e wordt gerekend, hetgeen nergens naar voren komt. Elders op de website staat dat het 80e voor installatie.
Wachttijd helpdesk kan wat korter.
Verder prima service en levering

w.beyes 05-07-2019

airco gekocht(goedkoopste op internet)binnen 1 dag geleverd,met sms service,dus niet onnodig lang wachten.airco bleek niet goed,1 telefoontje en 1 dag later de airco weer retour,met de zelfde sms service.anderhalve dag later geld weer terug op de rekening.Keukenloods is een voorbeeld voor vele bedrijven,dus voor ons een dikke 10

Venema 05-07-2019

Zeer goede service, op tijd geleverd. Zeker de moeite waard om langs te gaan.

Roevers 04-07-2019

Gewoonweg Fantastisch! De bestelling van het toestel (koelkast) liep op wieltjes en de levering gebeurde netjes op tijd en volgens schema. Daarenboven waren beide monteurs super handig en efficiënt! In een mum van tijd was het oude toestel vakkundig vervangen door het nieuwe, zonder veel poeha en met de glimlach!

Bert 04-07-2019

Wij hebben bij Keukenloods een 2e aankoop gedaan t.w. een inbouw vaatwasser, na een goede ervaring met de aankoop van een inductie kookplaat. Ik werd wederom zeer prettig verrast door de deskundigheid van het verkoopteam. Chapeau! Vaatwasser laten inbouwen door het inbouwteam van Keukenloods. Rustig en heel netjes werd de vaatwasser ingebouwd. Oude vaatwasser en verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Chapeau voor de monteurs! Ook tijdens het proces tussen aankoop en levering/ inbouw word je correct op de hoogte gehouden. Vragen naar de status bijvoorbeeld als je daar behoefte aan hebt, geen enkel probleem. Gewoon een telefoontje en je bent volledig op de hoogte. Kortom je weet waar je aan toe bent bij deze leverancier. Onze volgende aankoop en inbouw daarvan doen wij gewoon weer bij Keukenloods.

Bianca 04-07-2019

Ruime keuze, mooie producten, hele snelle en nette levering. Ook goed geholpen aan de telefoon met bestellen.
Alleen was het handig geweest dat er bij de beschrijving van het Siemens gasfornuis staat om wat voor maat gasaansluiting het gaat. De gasslang paste niet op de aansluiting op het fornuis, dus ik heb eerst een 1/2" koppelstuk moeten kopen.

ronald 04-07-2019

goede prijs, duidelijke communicatie over het levertijdstip en snelle levering.

Anne 04-07-2019

Snel geholpen, fijne airco heel snel geleverd, zelf opgehaald in Nederweert en super fijn geholpen

Ton uit Losser 04-07-2019

bestelling telefonisch geregeld en prettig in advies voorzien en de levering is correct en volgens afspraak aan huis gebracht door een vriendelijk bezorger.

R.J.Hoogeveen 04-07-2019

Zeer netjes behandeld en goede prijs qua product en deskundige uitleg. Snelle Service.

Ton 04-07-2019

Duidelijke site, vriendelijk en meedenkend aan de telefoon en snelle levering geheel vlgs afspraak.

Pieter Majoor 04-07-2019

het monteren van de afzuigkap is netjes gedaan.alleen het leveren van de koolstoffilters was een probleem,maar inmiddels op gelost mer excuses van uw mede werker.

bryvon 04-07-2019

Prettige winkel en goed advies. Ook informatie gekregen over dingen waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht of waar wij geen weet van hadden.

Marcel 04-07-2019

Zelden zulke service meegemaakt. Binnen 1 dag geleverd. Keurig verpakt en zelfs binnengebracht. Tegen een mooie aanbiedingsprijs.

Arnold Nijsen 04-07-2019

Duidelijke info op de website.
Levering conform toezegging
Product voldoet.