Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

MP 15-05-2020

Snelle levering. Goed product. Zou de volgende keer weer bij Keukenhofs bestellen.

Sander 15-05-2020

Zeer snelle levering. Nette service (ook door de installateurs). En ruim aanbod😁

Bart 14-05-2020

Levering en prijs is prima echter service afdeling is erg slecht.
Wanneer je een onderdeel mist van een apparaat duurt het erg lang voor het opgelost is.
De bestelde Franke Keukenkraan was niet compleet, meteen keukenloods op de hoogte gesteld en na ruim een week nog steeds geen reactie teruggekregen. Diverse keren contact opgenomen met de service afdeling en deze konden mij niet vertellen wanneer het onderdeel wordt opgestuurd.
Ik heb zelf de leverancier van de keukenkraan gebeld om het op te losten.
Officiele reactie van Keukenloods 14-05-2020

Beste Bart,

Aj, dat is niet goed gegaan. Mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd, en dat zelf de leverancier moest contacten. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik kijk graag mee waar het verkeerd is gegaan, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zou je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl kunnen sturen?

Ik begrijp uit je verhaal dat het nu opgelost is. Als ik je nog verder kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Groeten, Emma

A. de Jong 13-05-2020

Winkel ruim en overzichtelijk, vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Wij zijn fijn geholpen met het uitkiezen van diverse apperatuur en merken.

Toin 13-05-2020

Groot assortiment en goed geprijsd. Personeel goed geïnformeerd. Verstand van zaken. Geen druk vanuit medewerkers

Jolanda 13-05-2020

Wij zijn heel tevreden over Keukenloods. De prijzen zijn heel scherp en de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De vaatwasser die we gekozen hadden, bleek niet op tijd leverbaar, er is door Keukenloods een prima alternatief geboden. Bij het terugbrengen van een verlengset voor de Quooker, die toch niet nodig bleek, werd niet moeilijk gedaan.

Nadine 13-05-2020

Super service. Gevonden via internet. Erg tevreden over professionaliteit. Klantenservice reageerde snel. Ook zeer tevreden over montageservice
Ze waren voorzichtig met monteren, secuur
Top geregeld allemaal. Handig als je zelf onhandig bent. We willen nu ook een nieuwe vaatwasser, die wordt zeker bij keukenloods besteld en we laten het weer monteren door t montageteam.

m kuijpers 13-05-2020

alles goed bestelling volgens afspraak geen probleem volgende keer weer meer

Lia 12-05-2020

Prima afspraken en levering !
Fijn, ben blij met de nieuwe vaatwasser, een prima aanbeveling

Rina van der Ven 12-05-2020

Deskundige medewerkers en een zeer snelle service. Hier wordt net dat stapje extra gezet voor de klant.

Nepnaam 12-05-2020

Mijn broodbakmachine overleed krap twee weken nadat iedereen vanuit huis begon te werken vanwege de coronacrisis. Blijkbaar kreeg iedereen toen ook het idee zelf brood te gaan bakken, want vrijwel alle machines waren in het hele land bij alle winkels uitverkocht; ook in buurlanden. Eigenlijk volstond maar 1 type machine voor mij en die was zelfs door de fabrikant niet leverbaar.

Op de een of andere manier wist men bij Keukenloods mij binnen twee weken wel van een gloednieuwe machine te voorzien terwijl ik al rekening had gehouden met een lange wachttijd. Nu, twee weken later, zijn alle machines in het topsegment nog steeds nergens leverbaar en prijs ik mijzelf zeer gelukkig.

Waarom een 9 en geen 10? Toen ik de bestelling plaatste stond er nog dat de machine "de volgende werkdag" geleverd zou worden, maar dat bleek toch niet te kloppen. Hier werd vervolgens wel prompt over gecommuniceerd en was er geen sprake van onduidelijkheid.

Jans 12-05-2020

Prima vrieskast aangeschaft bij Keukenloods. Wel wat overbodige herrie. En levering was langer dan op de website gemeld stond. Prijs was wel oke

Cock van Puffelen 12-05-2020

De Monteur was zeer vriendelijk, kundig en efficient. Het was zeer prettig samenwerken

Frank Staps 12-05-2020

Goed geholpen ondanks de drukte. Soms wat chaotisch daardoor. Mag aan de telefoon iets vriendelijker. Corona-stress denk ik!

Kevin 12-05-2020

Keukenloods Roosendaal is een eerlijke winkel met gezellig personeel die goed en duidelijk advies geven.

Peter de Wit 12-05-2020

Op zoek zijnde naar een vervangend exemplaar voor de vaatwasser kwam ik uit bij Keukenloods. interessante prijzen.
was van plan af te reizen naar Roosendaal maar eerst maar even een telefoontje en tot mijn verbazing werd ik telefonisch zo goed te woord gestaan dat afreizen niet nodig bleek. Telefonisch de deal op vrijdag rond gemaakt en op maandag vond de levering al plaats en ook dit uiterst correct.

TM 12-05-2020

Goede duidelijke site, na invullen terug bel formulier volgende dag (zaterdag) ism medewerker een vervangende vaatwasser geselecteerd. Maandag al geleverd, avonds al direct eerst vaat mee gedraaid! Duidelijke afspraken, prijzen en levertijden.

Nathalie 12-05-2020

Ik was op zoek naar een goede maar betaalbare vaatwasser en via de zoekmachine bij De Keukenloods beland. De machine is netjes afgeleverd. Enige nadeel was het aangeven van de bezorgtijd. Eerst was dat tussen 12.00 en 22.00 uur, dat werd op de dag zelf aangepast naar 19.30 en 22.30 uur. Om kwart voor negen werd de machine bezorgd, maar kreeg rond tien uur een tekstbericht dat de machine om kwart voor twaalf bezorgd zou worden. Dat was dus wat chaotisch.
Officiele reactie van Keukenloods 12-05-2020

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor je review. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn om verschillende tijden voorbij te zien komen. In de ochtend wordt de planning opgemaakt - daarom kreeg je een specifieker tijdvak toegewezen. Helaas gaat het niet altijd goed met het sms-systeem, dat ging niet helemaal goed. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt!

Groeten, Emma

Jan willem 12-05-2020

Alles perfect en voldoet aan mijn verwachtingen
Ga zo door met jullie assortiment

Robert 12-05-2020

Net en vriendelijk behandeld.
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Moest product ophalen bij de winkel. Verkoper hielp bij inladen.

Frank R. 11-05-2020

Perfecte service, advies en meedenken van de klantenservice, bevestigingen per mail alles helder. Vervoerders bericht per mail, bericht per SMS met verwachte tijdstip, mobiel "we verwachten met 30 min bij u te zijn". Top vaatwasser met duidelijke installatie.

André 11-05-2020

Ik heb deze shop/website gevonden via een advertentie op Marktplaats.
Ik heb de complete wastafel set voor in m'n toiletruimte gekozen. Niet alleen is de set helemaal compleet, dus geen passen, meten en zoeken naar de bijbehorende accessoires, de behandeling via de website is wat men hoopt te kunnen verwachten van kopen via internet. Snel, accuraat alles gericht op de klant. De informatie voorziening tussen de aankoop en aflevering kan nauwelijks beter. Een regelrechte aanrader voor iedereen Keukenloods.

Gerard 11-05-2020

Goede voorlichting en goede prijs, Het product was overeenkomstig de verwachtingen . Tevens een snelle levering

Martine 11-05-2020

Heel goed advies gekregen over onze koelkast
Laten inbouwen toen onze scharnieren te breed bleken heel goed opgelost door de monteur
Werkte erg netjes

Arie 11-05-2020

Eerlijke prijzen en goed advies
Netjes geholpen met een artikel dat niet op de website staat

Brabo 11-05-2020

Reeds eerder artikelen aangeschaft, zeer snelle en correcte afhandeling. Ondanks de Corona problemen was het voor de keukenloods geen probleem om de bestelling reeds de andere dag af te leveren.

erik smits 11-05-2020

Goede ervaringen uit het verleden. Ook dit keer goede bereikbaarheid, lage prijzen en vriendelijke medewerkers.

S.P. 11-05-2020

Keukenloods bood de Quooker die ik graag wilde hebben zeer voordelig aan. Het contact met de klantenservice was ook zeer prettig. Afspraken werden heel goed nagekomen. Zeer tevreden.

drsP 10-05-2020

Ondanks Corona en een outlet aanbieding. Heb ik voor extern transport gezorgd. Waardoor deze op afstand gekocht is en vervoerd is. Chapeau keukenloods. Wellicht dat jullie in de toekomst nadenken over zelf vervoeren voor een bedrag van 50 euro extra. Zou jullie goed staan. Desondanks goed geregeld met keukenloods. Dat voor de derde keer. Ga zo door.

jos 10-05-2020

super bbq en super deal zal het zeker aanbevelen bij vrienden en voor andere producten kom ik zeker terug

Rob Deutekom 10-05-2020

Snelle levering, prima service, duidelijke site en een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

L.J. 10-05-2020

Prima prijs en snelle levering. Oud apparaat wordt ook meteen meegenomen. Fijne service.

Eric Dingemanse 09-05-2020

Snel en kundig goede deal aangeboden, goede communicatie over levering. Zeker aan te raden.

j.wurth 08-05-2020

vriendelijk ontvangen,goed en leuk rondgeleid,goed en proffesioneel geinformeerd, koop prima afgehandeld.
datum ingegeven voor levering en precies afgeleverd zoals afgesproken. heel goed

Anneke Stam 07-05-2020

Keukenloods is geweldig. De winkel in Amsterdam -Zuod oost is erg klein, zodat wij geen vaatwassers niet konden zien en even uitproberen in de showroom. Daarom waren wij juist naar de winkel gegaan. De medewerker was echter heel vriendelijk en deskundig. Dus alsnog de aankoop gedaan, zonder dat we de vaatwasser hebben kunnen bezichtigen.

Stuivenberg 07-05-2020

ik heb via internet een Samsung combi magnetron besteld.
per direct keurige bevestiging van de bestelling
vlotte service, keurige levering e het kapotte apparaat werd gelijk mee retour genomen.

Willem 07-05-2020

Prima artikel.
Goede prijs.
Zeer goede communicatie!!
Is al gemonteerd en werkt uitstekend.
Alleen een wat late levering, maar dat is wellicht uw schuld niet.

Marco 07-05-2020

Ook in de huidige omstandigheden een prima en snelle service. Ik ben zeer tevreden met de geleverde spullen inclusief montage.

Sjoerd 07-05-2020

Een heel prettige manier van benadering. Meedenken, De juiste info geven, dat nog eens verifiëren, laagste prijs vaststellen,meehelpen met inladen. Zo wil ik het, zo moet het en zo is het gegaan.

Jesse 07-05-2020

Zeer scherpe prijzen, goede communicatie en vriendelijke medewerkers. Denken goed mee voor alternatieven wanneer er onverhoopt iets niet op tijd leverbaar is.

Frank 07-05-2020

Goede winkel
Je kunt ook goed onderhandelen
Over de prijs
Snelle levering.

Fam. Winter 07-05-2020

In de winkel erg netjes geholpen. Afspraken komen ze prima na, netjes afgeverd . En erg blij met onze supermooie koelkast !!

Dirk van Blijswijk 06-05-2020

Ivm een verbouwing waren we op zoek naar een nieuwe kokendwater kraan en afzuigkap.
Na veel uitzoekwerk kwam ik uit bij de Keukenloods.
Toen ik belde voor meer info over een outlet product werd ik erg prettig geholpen door een dame. De prijs van het outlet product scheelde erg weinig van de versie nieuw in doos. Daarop kreeg ik gelijk een korting aangeboden op het nieuwe artikel. Toen ik aangaf dat ik ook nog een Quooker nodig had kreeg ik ook daar nog een nette korting op.
Na het opnemen van alle gegevens ontving ik vrijwel direct een mail met een orderbevestiging en betaallink. Alles wees voor zich.
Afleverdatum kon gekozen worden en alle spullen werden netjes op de afgesproken dag geleverd waarbij de koerier ook nog eens 15 min voordat hij er was belde!
Echt dik tevreden met de gehele gang van zaken en dus ook echt een aanrader.

Irene 06-05-2020

De fysieke winkel is ruim opgezet. Netjes.

De internetwinkel is prima, duidelijk en overzichtelijk. Producten eenvoudig te vinden en te bestellen.

Levering prima, het waren 4 keukenkastjes, ze werden contactloos bezorgd. Heb ze zelf naar binnen gebracht omdat de doorgang smal is, maar dit was mijn eigen keuze

Amanda 06-05-2020

Fijne site! Mooie producten voor een goede prijs! Levering was ook top. Ben er blij mee.

Loos 05-05-2020

Keukenloods.nl, daar bestellen we nooit meer..in principe keurig geleverd, maar als er problemen met apparaat zijn, zijn ze niet meer zo klantvriendelijk..na 1,5 week aangegeven dat droger stinkt..monteur moest komen voor onze eigen kosten, het recht wat je hebt om als koper je aankoop te mogen retourneren, dat kennen ze niet...nog een tweede monteur moest komen, nog heel wat telefoontjes en mailtjes verder, knopjes gingen niet meer goed aan, maar de droger mankeert niks hoor mevrouw....conclusie onze verzekering ingeschakeld...wat een verschrikkelijk bedrijf als het gaat om een aankoop wat niet bevalt
Officiele reactie van Keukenloods 06-05-2020

Beste Loos,
Ik begrijp dat dit vervelend is. Wanneer een product schade heeft, laten we inderdaad eerst een monteur van de leverancier ernaar kijken. Die heeft de nodige kennis hiervoor. Wanneer deze bepaalt dat de machine niet defect is, kunnen wij helaas geen nieuwe aanbieden. Mijn excuses hiervoor.

Hartelijke groeten, Emma

Lood 06-05-2020

Die discussie hebben we een half jaar gevoerd, als koper heb je ook rechten, zeker twee weken na aankoop, maar zoals wij zeggen, geen goede ervaring met keukenloods dus voor ons nooit meer

Martine Van Grieken 04-05-2020

Alles prima! Wij zijn zelfstandig en wonen in België, betaalden het ganse bedrag, 3x moeten bellen om BTW bedrag terug te krijgen maar is OK!

Nita 04-05-2020

Gebeld, direkt de korting en aankoop geregeld en 2 dagen later de stoomoven in huis.

Bea 04-05-2020

De levering was prima,van te voren de vraag of we toch echt wel het juiste artikel hadden besteld!
Nog even ge conttrolleerd en op de afgesproken tijd geleverd!

Fernand Groothedde 04-05-2020

Eigenlijk gaan we blind naar de keukenloods, omdat we daar in de afgelopen jaren elke keer goed zijn geholpen. misschien niet slim maar wel dom in deze tijd waarin je tot ver achter de Oeral tot 2 cijfers achter de komma kunt kijken op Internet, waar je vergelijking het best past bij jouw wensen,..... maar dat doen wij dus niet! Nee, ....wij gaan naar de Keukenloods in Roosendaal, vertellen wat we willen ( en ik altijd wat we niet willen...) en pakweg 10 minuten later staat een vriendelijke jonge man bestelformulieren vol te tikken op zijn laptop...top dus!