Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

W Kraay 25-01-2024

Gemakkelijke site, overzichtelijk en scherpe prijzen.
Levering was perfect. Keurig geplaatst en oude wasdroger direct meegenomen.
Zeee vriendelijke bezorger die netjes vooraf zijn aankomsttijd doorbelde.

E 25-01-2024

Netjes geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg en snelle levering thuis. Kortom prima voor elkaar.

Koossie 24-01-2024

Ik vond de shop duidelijk in de omschrijvingen van de producten en kon die goed vergelijken met elkaar. Ik wist ook gelijk waar ik aan toe was.
Er was hele duidelijke communicatie over de verwachtingen van levering en dat misschien wat langer kon duren. Ik wed daar goe over geïnformeerd. Heel prettig werkte dat.
Complimenten voor jullie.

Fam. v. Hogeloon 23-01-2024

Eerlijk en goed advies. Vriendelijke verkoper. Sterk geprijsd. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Peter 23-01-2024

Via Keukenloods net voor de kerst twee nieuwe ovens besteld. Super goed geholpen tijdens het bestellen door een medewerker. Zelfs op de zondag bereikbaar. De belofte dat het optijd geleverd zou worden is helemaal waargemaakt. Kan het alleen maar aanbevelen.

Gert 23-01-2024

Goed product en perfecte service. Het gekochte product was toch niet passend maar kon eenvoudig worden geruild. Prima hulp bij het uitkiezen van het product

Inventum wasemkap 23-01-2024

Ik ben zeer tevreden over Keukenloods. Ze hebben een mooie en eenvoudig toegankelijke webshop. De levering was conform de afspraak en de prijs en de kwaliteit gaven voor mij de doorslag om mijn product hier aan te schaffen.
Ik ben zeer tevreden over het geleverde product.

Jos 23-01-2024

Geweldige shop , zelf verkeerde koelkast besteld maar prima geholpen en goede koelkast twee dagen later geleverd !!

Tatjana 23-01-2024

Slechte vaatwasser, slecht bedrijf en nog slechtere service. We hebben een vrijstaande vaatwasser besteld. Na tijdje proberen kwamen er nog steeds vieze borden uit de vaatwasser. De vaatwasser droogt niet, ook open laten om te drogen helpt niet. Klacht ingediend. Eerst werden wij naar de fabrikant, gestuurd. Op e-mail reageren ze niet, moet je een formulier invullen waar je niet eens je klacht goed kwijt kunt. Je wordt van de kastje naar de muur gestuurd. We wilden ons geld terug omdat we geen vertrouwen meer hebben in de vaatwasser. Toen kregen wij e-mail dat kan niet omdat de vaarwasser ingebouwd zou zijn terwijl wij een losstaande hadden besteld! Dit hebben we opnieuw doorgegeven kregen we in een keer weer een ander antwoord waarom er niet geretouneerd kon worden.
Ze bleven maar weigeren totdat ze konden zeggen dat de termijn verstreken was. Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

HappyWouter 23-01-2024

Zeer deskundige en. vriendelijke medewerkers. Goed voorlichting en snelle levering

Tiny 23-01-2024

Alles was perfect, ik koop al jaren bij jullie ,ben heel erg tevreden als ik weer wat nodig heb , zal ik weer bij jullie kopen .

Ab 23-01-2024

Mooie spullen voor een zeer goede prijs. Mijn contact met de medewerkers heb ik als zeer prettig ervaren

JB 17-01-2024

Afspraak is afspraak, netjes en vlot alles afgerond, prima bezorgdienst en in huis achter de keukendeur afgeleverd, oude apparatuur weer netjes mee retour genomen

Loes 16-01-2024

De site is uiterst overzichtelijk en klantvriendelijk. De nodige communicatie verliep prima. De afdeling verkoop is heel behulpzaam geweest door creatief mee te denken met mijn persoonlijke omstandigheden en wensen. De aankoop is snel en in goed overleg bij mij bezorgd. Het transport van het apparaat naar de bovenverdieping is zorgvuldig en in goed overleg verlopen. Ook de plaatsing was snel gedaan. Ik ben bijzonder tevreden over de bejegening door de monteurs, en hoe ze alle rest-verpakking en oude apparatuur hebben verwijderd. . Kortom: voor nu en nog eens.

WiEl 16-01-2024

gebruiksvriendelijke website, goede prijs, snelle levering. Het apparaat is geheel naar onze wens.
Alles prettig verlopen.

Corne 16-01-2024

Heel goede service en uitleg en snel geleverd ook telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk

Johan Huijting 01-01-2024

Wij kochten bij keukenloods Drunen een inductie fornuis. We werden deskundig en vriendelijk geholpen, en hebben daar ons fornuis gekocht.
Toen we het apparaat uitpakten bleek de glasplaat doormidden gebroken.
Vanwege de drukte werd de telefoon niet opgenomen in Drunen, dus in de auto en er behoorlijk ontstemd naar toe. Wij werden vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ons apparaat, bleek niet meer leverbaar.
We kregen een duurder apparaat aangeboden EN een pannenset ter waarde van 300 euro!
Met een spoedlevering stond de volgende dag het apparaat al in onze keuken!! Super service!!
Het fornuis werkt fantastisch en heeft veel extra mogelijkheden.

de Haan 29-12-2023

Erg prettig dat ze zowel een webshop als ook fysieke winkels hebben; zo konden we bij on ze keuken ook direct de extra witgoed apparatuur kopen en in 1x keer te samen met de keuken laten leveren; prima service en goed meedenken;
we zijn erg blij met de Keukenloods

Angélique 24-12-2023

Laagste prijs en goede service. De bezorgtijden klopte niet helemaal maar dat kwam doorsnee grote drukte. Er werd netjes een berichtje gestuurd met de verwachtte aankomsttijd.

Yvonne 22-12-2023

Goede, duidelijke webshop. Scherpe prijzen en een hele goede klantenservice! Goed bereikbaar en ze helpen je echt om een keuze te kunnen maken. Ze hebben verstand van zaken.

Miranda 22-12-2023

Ik zocht een nieuwe vaatwasser, kwam met black Friday acties bij de keukenloods terecht, dus via de site een goede deal gescoord, en snel bezorgd, zeer tevreden met mijn nieuwe Bosch vaatwasser!

Rob 21-12-2023

Duidelijke website, snel besteld, leveringstijd wordt live bijgewerkt en is binnen het afgesproken tijdsblok. Oude toestel wordt meegenomen, een tevreden klant.

ND 21-12-2023

Correcte prijzen en topservice, alles fijn geregeld en zeer vlot verlopen zowel bestelling, opvolging als levering. Hier kunnen veel bedrijven iets van leren. Geen woekerprijzen, komen hun afspraken na, levering wordt met de hoogste zorg
behandeld. Kortom een zeer tevreden klant die jullie zeker zal aanbevelen!

Babbette Mutsaers 21-12-2023

Goed contact gehad en gemaakte afspraken worden nageleefd. Maken goede reële offertes!

Adriaan 21-12-2023

Bestelde vaatwasser keurig geleverd. Zelf aangesloten en afgesteld - wat eenvoudig is. Super tevreden.