Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jos Verdoorn 09-01-2019

Keukenloods levert snel en is duidelijk als er vertraging is. Een 7 en geen 10 omdat er geen mogelijkheid was om het oude apparaat mee terug te laten nemen.
Officiele reactie van Keukenloods 10-01-2019

Beste Jos Verdoorn,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en communicatie. Wij bieden wel de mogelijkheid aan om het oude apparaat retour mee te laten nemen. Mist het is aangegeven en het apparaat aan de eisen voldoet. Deze staan hier vermeld: https://www.keukenloods.nl/service/bezorgen-afhalen.html#bezorgen.

anny peters 09-01-2019

prima website, duidelijkheid is in orde. veel keus, snelle levering op de tijd die we door gekregen hadden. goed verpakt, alles in orde dus.

Waalen 09-01-2019

Vaatwasser gekocht die die al was uitgepakt (ongebruikte retourzending van andere klant). Daar gaf Keukenloods een korting op van €125,-. Super!
Er ontbrak een onderdeeltje, bleek bij thuiskomst. Dat heeft keukenloods opgelost door het na te sturen. Al met al heel tevreden over deze aankoop.

Leonie 09-01-2019

Top! Erg aantrekkelijke prijzen, makkelijk contact met de medewerkers. Onze apparaten hebben redelijk lang in de opslag gestaan, geen probleem. Ook verzetten van leerwerk was geen probleem. Netjes bezorgd, alles in orde. FIJN !!

De Backer Nancy 09-01-2019

Heel correcte en vriendelijke mensen aan te telefoon, correct en op tijd afgehandeld.

Sebastiaan 08-01-2019

Over de service en het handelen van de webshop zijn wij meer dan tevreden. Velen andere zaken kunnen hier nog wat van leren. Uiterst correct en plezierig. Het bezoek aan de winkel in Waddinxveen had er echter bijna voor gezorgd dat we elders hadden gekocht. De verkoper was zeer slecht op de hoogte en gaf sterk de indruk helemaal geen zin te hebben om ons te helpen. Op sommige momenten was hij gewoon onbeschoft. Dit was echt zonde en doet afbreuk aan het goede werk van zijn collega’s van de website. Als wij niet bij de winkel in Waddinxveen waren geweest had ik waarschijnlijk een 10 gegeven. Zo zie je maar wat voor invloed een verkeerde werknemer op een organisatie kan hebben.

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service en onze webshop. We vinden het erg jammer dat u geen fijne ervaring had in een van onze filialen. Dit zullen we dan ook zeker meenemen.

GC 08-01-2019

Good prices, on-time delivery, and good customer service. I would recommend it

Eric, Voorburg 08-01-2019

website en aankoop en betaling ging prima, maar daarna ging veel mis. Product bleek niet leverbaar, ondanks de vermelding 'direct leverbaar' op de website, alleen een veel duurdere. En afgesproken afleverdatum en tijdstip was niet goed met vervoerder gecommuniceerd. Zodat ik telefoon kreeg dat aflevering op 2e verdieping niet mogelijk was op vrijdag. En tijdstip bleef tot de dag daarvoor onbekend, terwijl ik de ochtend had afgesproken. Heb zelf inbouwmagnetron de trappen op moeten dragen, zowel de oude als de nieuwe. Ook rekening klopte niet. Kreeg later 15 euro terug. Geen goede ervaring dus.

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het ontzettend jammer dat het niet helemaal ging zoals gepland. Onze excuses hiervoor. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het uiteraard graag. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Met vriendelijke groeten,

Chris 08-01-2019

In de winkel/loods geweest in Gaanderen, netjes geholpen en combi oven gelijk mee kunnen nemen.

Familie Slangen 08-01-2019

Op 2 januari jl een droger besteld. Deze zou vrijdag 4 januari geleverd worden. Door een beschadigde droger werd de levering uitgesteld maar ze zouden dan ook zaterdag leveren. Er is hierover telefonisch contact geweest. Toen kwam een melding: levering dinsdag 8 januari. Niet mee eens, levering gewijzigd naar maandag tussen 19 en 22 uur. Maandag 22 uur geen levering. Na zelf contact gezocht te hebben kwam de droger om 23.00 uur aan en eer buiten in de achtertuin in de regen neergezet. Chauffeur verdween meteen. Echt een waardeloze levering en geen excuses. Nooit meer naar keukenloods!!

Beste familie Slangen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Zouden jullie jouw ordernummer willen sturen? Dan kan ik deze even inzien. Wij vinden het namelijk ontzettend vervelend dat de levering niet ging zoals gepland. Jullie kunnen mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Alvast bedankt.

MR 08-01-2019

Producten zijn goed met elkaar te vergelijken. Veel informatie te vinden op de site. Ophalen ging ook goed producten werden voor me in de auto gedaan.

Danielle 08-01-2019

Goed geholpen bij het zoeken naar een combimagnetron. Hij was helaas niet op voorraad maar werd wel snel (op oudejaarsdag) geleverd.
We zijn er zeer tevreden mee. En komen in de toekomst graag nog eens terug bij Keukenloods.

H.W. de Jongh 08-01-2019

Wij zijn in eerste instantie gaan zoeken op internet enkwamen we keukenloods tegen.
1. Zij hebben de apparatuur die wij zochten tegen een aantrekkelijke prijs, met leuke aanbiedingen
2. De eerste keer dat we wat bestelden, bestelden we het verkeerde product, onze fout. Contact op genomen met keukenloods en zonder problemen hebben we de producten kunnen omruilen met een kleine bijdrage in de transportkosten en het prijsverschil tussen de producten.
3. De omruil gebeurde snel en zonder problemen conform afspraak.
Fijn om met keukenloods zaken gedaan te hebben.

WJG 08-01-2019

Goede communicatie en komt afspraken na. Ook transport en aflevering top. Aanrader

Jan 08-01-2019

Prettige bediening.
Goede hulp voor het maken van keuze.
Correcte aflevering.

Rob 08-01-2019

Mijn ervaringen met de keukenloods zijn erg goed. De keukenloods levert kwaliteitsproducten tegen een hele scherpe prijs. Van de webshop zijn de afdeling verkoop en service dagelijks te bereiken. Men is erg klantvriendelijk, denkt met je mee, stelt zich welwillend op, heeft een oplossingsgerichte houding en aanpak.
Ook is het prettig dat ik de keuze heb om de bestelling bij een van winkels op te halen (hoef niet thuis op de post te wachten).
Men gaat er voor! Kortom een topper!

Anne 08-01-2019

Nette prijs, duidelijke omschrijving van de machine en correcte levering op tijd.

Dick 08-01-2019

goed overzichtelijke site met snelle levering op het afgesproken tijdstip door een correcte chauffeur.

Gerrit. 08-01-2019

Duidelijke voorlichting, geen elle lange verhalen en een duidelijk prijsbeleid. Minpuntje geen koffie aan geboden gekregen.
( tijdens kerst ging onze kookplaat defect en de dag na kerst een nieuwe gekocht ,betaald en direkt meegenomen bij de keukenloods in Veendam.)

mient 08-01-2019

ze nemen alle tijd, goede uitleg i.v.m. een aanschaf app vriendelijke lui top!

Diane 08-01-2019

Een goede optie keuze om te laten bezorgen en betalen. De chauffeur was ziek helaas maar werd keurig gebeld om een andere afspraak te maken om de bezorging alsnog te laten plaatsvinden. Ik vind het keurig hoe het geregeld is en word. Heel erg tevreden met ons nieuwe gasfornuis!

Lambert 08-01-2019

We zijn heel tevreden over de levering. Toen het niet lukte op de afgesproken tijd werden we netjes gebeld voor een nieuwe afspraak die mij zou passen.
De inductieplaat is in goede orde ontvangen, werkt prima en fijn.

Nico 08-01-2019

Een afzuigkap besteld die op voorraad zou zijn. Na betaling bleek deze een langere levertijd te hebben. Wel netjes over geïnformeerd. Afzuigkap werdt geleverd met schade. Mocht kiezen tussen houden en €40 retour of omruilen. Voor omruilen gekozen, dit duurd nu weer erg lang en geen informatie over de omruildag tot op heden.
Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt, maar ondertussen zit ik al 3 weken zonder afzuigkap. Degene met deuk mag NIET tijdelijk gebruikt worden. Dit vind ik een slechte service.
Officiele reactie van Keukenloods 08-01-2019

Beste Nico,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het erg jammer dat u nu al drie weken zonder afzuigkap zit. Wij kunnen het ons dan ook goed voorstellen dat u nu wel uw nieuwe afzuigkap wilt ontvangen. Zou u mij uw ordernummer willen mailen? Dan ga ik kijken of ik op kortere termijn eventueel voor een oplossing kan zorgen. Zou u mij willen mailen naar Emma@keukenloods.nl?

Alvast bedankt.

bvanbreukelen 08-01-2019

De webshop van keukenloods heeft een grote selectie van aparaten. Dankzij de keuze hulp en informatie bij de aparaten is het relatief eenvoudig dat te vinden wat je zoekt.
Mijn zoektoch naar de juiste inbouw koelvries combo was daardoor erg makkelijk. En niet onbelangrijk, de koelvriescombinatie had een mooie (lees zeer voordelinge) prijs. Het afleveren en meenemen van mijn oude aparatuur ging vlot en de communicatie over het tijdstip én het telefoontje van de bezorger een half uurtje voor aankomst was perfect.
Al met al een prima ervaring dus!

Karin 08-01-2019

Eerste keer besteld bij de Keukenloods en heel blij met mijn aankoop de levering en inbouw.

TOPPIE !!

Ruud 07-01-2019

Quooker fusion op kerstmiddag besteld en deze op 27 december thuisbezorgd gekregen. Netjes en goed verpakt, zeer tevreden, ook voor het eenvoudige bestelproces.

Alex Vonk 07-01-2019

De goedkoopste en betrouwbaar ook het contact en de informatie was goed en correct

Jo van de Pas 07-01-2019

Overzichtelijk wat ik zocht tegen een goede prijs en geleverd conform vooraf was aangegeven. Goed tevreden dus

Ilona 06-01-2019

Alles is volgens afspraak verlopen. Fantastische communicatie. Mails met vragen worden snel beantwoord. Daar kunnen we in België nog veel van leren!

Marion 06-01-2019

Prima prijs voor de inbouwkoelkast die ik heb aangeschaft. Goede afhandeling en advies bij het plaatsen van de order door de klantenservice en een zeer vriendelijke monteur die de montage heeft gedaan. De koelkast bevalt ook heel erg goed.

Inge 06-01-2019

Super goede service. Geholpen met de juiste maat en stekker voor de kookplaat en het werd netjes aangesloten.

Karel 05-01-2019

Goede ervaringen uit het verleden, zowel van ons als van schoonzoon. Uiteraard speelde ook de scherpe prijzen een rol,
en het brede assortiment.

Paul 05-01-2019

Concurrrende prijzen, keurige afhandeling van bestelling en groot compliment voor de servicegerichte bestellers die mijn wasmachine naar de bovenverdieping tilden en vaatwasser in de keuken plaatsten!

marjo 05-01-2019

mooi shop en ruim opgezet. vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles duidelijk uitgelegd.

Marcel 05-01-2019

Advies en hulp snel en accuraat. Ook de levering ging geheel volgens plan en binnen de tijd. Heel tevreden!

Hans van de Ven 04-01-2019

wij hebben niet alleen voor Keukenloods.nl gekozen omdat zij een zeer goede overzichtelijke website hebben en ook gewoon de goedkoopste zijn maar ook omdat wij de mogelijkheid om naar de winkel in Nederweert te gaan zodat we konden zien en vooral ook voelen welke apparatuur we hadden uitgekozen. In de winkel werden we zeer persoonlijk en gastvriendelijk behandeld en hebben we zelfs op advies van de verkoper onze keuze ietsjes aangepast. Dit bleek bij nader inzien ook een terechte keuze.
Wij zijn dus erg tevreden met keukenloods.nl

marianne 04-01-2019

Wij werden goed geholpen in de showroom in Nederweert. Na bestelling hebben wij de opdracht nog enkele keren gewijzigd. Dit is allemaal goed verwerkt. De levering was ook heel netjes en volgens afspraak.

Patrick van son 04-01-2019

Telefonisch bestelling gedaan , duidelijk en juiste terugkoppeling voor een zeer nette prijs. Een dag later het apparaat opgehaald en zeer netjes geholpen. Alles zoals je een klant hoort te behandelen. prima winkel.

peter jansen 04-01-2019

Vriendelijk personeel en goed op de hoogte wat te koop is ook van oudere modellen weten zij het.

Frans 04-01-2019

Snel en duidelijk geholpen door medewerker en een goede prijs - kwaliteitsverhouding.
Levering artikelen snel en op tijd volgens de vooraf opgegeven datum en tijd die je zelf kunt bepalen

Pijnenburg 04-01-2019

De bestelde inductiekookplaat voldeed niet aan de omschreven inbouwmaten.(was 1 cm breder)
Vervolgens 8 keer moeten bellen voordat ik mail terug kreeg om de kookplaat terug te kunnen sturen.
Dit heb ik eerder nog nooit mee gemaakt bij andere webwinkels.
Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2019

Beste Pijnenburg,

Wat vervelend dat de communicatie niet soepel is verlopen! Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je zou kunnen betekenen via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Frans Swinkels 04-01-2019

Duidelijke website, interessante aanbiedingen. Afhalen in de winkel mogelijk. Vriendelijk personeel. Zeer scherpe prijzen

Marco 04-01-2019

Goede communicatie tav de aankoop. Levering netjes op tijd zoals afgesproken.
Koelkast voldoet aan de verwachtingen en was prima in te bouwen.
Ombouw van sleep deur naar deur op deur is prima te doen met de geleverde handleiding
en de montagedelen.

Wim 04-01-2019

Een mooie Bosch combimagnetron gekocht voor een schappelijke prijs, ( de goedkoopste op de site).
Aflevering door chauffeur een paar dagen uitgesteld ivm ziekte!
Wel op de hoogte gebracht door de telefoniste wegens ziekte chauffeurs.
Netjes afgeleverd en de oude combimagnetron meegenomen.
al met al een goede organisatie.

Almira 04-01-2019

Hele goede service heb een vaatwasser besteld maar deze was niet op voorraad voor de feestdagen wilde ik toch snel de vaatwasser hebben ze hebben dit opgelost door een betere serie vaatwasser te geven voor dezelfde prijs heel erg netjes!
Met als verassing zat er nog een staafmixer bij! Zeer tevreden en zal zeker weer hier bestellen

R van der Woude 04-01-2019

Ze waren telefonisch goed bereikbaar en ik ben goed te woord gestaan door de verkoper, en een vlotte en correcte levering

Fred 04-01-2019

Scherpe prijzen, snelle en nette aflevering, goede site waar je alle relevante info over de producten kunt vinden. Kortom: ik zou niet aarzelen om in de toekomst weer bij Keukenloods te bestellen!

Jan 04-01-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding.
Enige minpuntje was: dat er bij de montage een opbouw contactdoos in de weg zat. Dus ik moest alnog alles zelf inbouwen (behalve de deur). Het bleek dat ik de opbouwcontactdoos zo van de muur kon halen door een schroevedraaier achter het opdekplaatje van de opbouwcontactdoos te plaatsen. T zou een verhaal van een electrien moeten worden, maar was een simpele handeling. Ik begrijp dat zij niet die handeling mochten doen. Maar dat had ik op dat moment kunnen doen en dan was ik toch nog tevreden geweest over de 95 euro inbouwkosten en nu moest ik zelf alles doen (behalve t frontje)

Jeroen 03-01-2019

Heldere informatie over apparaat, met goede prijzen, keurige informatievoorziening en dito levering.
Zoekfilters op de website mogen wel wat specifieker zijn wat mij betreft; hiervoor heb ik andere websites gebruikt.

martin 03-01-2019

goede begeleiding op lokatie bij uitzoeken inbouw kookplaat, magnetron en koelkast/vrieskast.
Goede service bij levering en inbouw door team van 2 personen die goed op elkaar zijn ingesteld.
Bepaling leverdatum in telefonisch overleg.