Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. MAJOOR 21-12-2023

Prijstechnies en keurig geholpen en ondanks leverings problemen heel netjes en naar tevredenheid opgelost

Jip 21-12-2023

Snel, meedenkend, behulpzaam en een scherpe prijs bij de aanschaf van een nieuwe koelkast die plots kapot ging

AHR 21-12-2023

Aan de voorkant werd er meegedacht en kreeg ik deskundig advies welke vaatwasser voor mij een goede optie zou zijn. Na bestelling werd de vaatwasser snel geleverd en door de inbouwverlichting deskundig ingebouwd. Keukenloods is een aanrader.

Martijn 21-12-2023

Gekozen voor keukenloods omdat het veruit de goedkoopste aanbieder was. Verkoper aan de telefoon was vriendelijk en behulpzaam. Levering is netjes gedaan, maar op de site staat 2 dagen, dit bleek een week te zijn. De 2 dagen is wanneer het in hun magazijn beschikbaar is, dat is misleidend voor een online aankoop.

Angela vermeulen 21-12-2023

Keukenapparatuur gekocht,zeer vakkundig geholpen!,men denkt met je mee en laten je echt !!!niet het geld uit je portemonnee rollen .
De vakman heeft alles zeer keurig geplaatst en alles netjes opgeruimd.
Dit bedrijf verdient een dikke👍👍👍👍
Fam.Vermeulen

Ciska 19-12-2023

Alles geleverd en voldaan volgens overeenkomst. Apparaat functioneert prima. Meer duidelijkheid over hoe lang de levering duurt is wenselijk.

John 19-12-2023

Goed en deskundig geholpen. In twee verschillende winkels gekocht. Alkmaar en aanvulling in Zaanstad. Bestelling keurig verwerkt door Alkmaar door het in een order te plaatsen.

Bas 18-12-2023

Ben in een winkel geweest en gelijk goed geholpen. Goed meegedacht aan mijn budget en wensen.

BJD 18-12-2023

Onze afzuigkap was defect; uitgekomen bij keukenloods een vervanger gevonden voor de beste prijs. Bij het afrekenen kreeg ik echter een foutmelding. Toen via de telefoon contact opgenomen -opvallend is de klantenservice die tot laat geopend is- en werd gelijk geholpen, de order werd bevestigd en per mail een iDeal betaallink gekregen. Paar dagen later kon ik het pakket ophalen bij het geselecteerde afhaalpunt. Netjes verpakt en beschermd. Zeker aan te raden voor de volgende keer.

Nico 18-12-2023

Snelle levering en scherpe prijs. Via Black friday nog een extra korting., klasse.

NvW 18-12-2023

Goede prijs, goede service!!! Normaal wat huiverig om online te bestellen, maar dit is een aanrader!!!

Henri 18-12-2023

Plezierig bestelproces waarin je zelf kunt bepalen wanneer de bestelde producten geplaatst worden.

rugine construct 18-12-2023

prima webshop maar de mogelijkheid tot persoonlijk contact voor goed advies bij de aankoop heeft de absolute waardering van een 10 opgeleverd. Complimenten!

h metzen 18-12-2023

Na een storing aan onze oude keramische kookplaat via doorverwijzing naar keukenloods voor een nieuwe inductie kookplaat van ongeveer dezelfde maat.
De Keuze en koop waren snel gemaakt en de kookplaat bevalt prima, maar voor het inbouwen moesten we een apart bedrijf inschakelen waardoor de kookplaat eerst geleverd moest zijn voordat de installatie kon worden gedaan.
Na inbouw bleek dat we de oude kookplaat zelf moesten verwijderen want de installateur nam hem niet mee en in de bon van keukenloods stond dat de oude kookplaat retour kon worden genomen mits die gedemonteerd en gstript is hetgeen niet kon omdat de uitbouw pas na levering van de nieuwe gebeurde.
We zijn hem wel kwijtgeraakt, maar toch een minpuntje bij de service dat retourneren van de oude niet simpel werd opgelost.

Fam. Simar 18-12-2023

Vriendelijk geholpen,en goede uitleg over het desbetreffende apparaat.
Hier terecht gekomen via mond op mond reclame.
Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker terug

Math Habets 18-12-2023

Zeer gebruiksvriendelijke side, alles duidelijk omschreven zodat je de juiste keuze kan maken. Snel besteld en geleverd.
Ook het telefoontje achteraf na levering om navraag te doen of alles correct was geleverd vond ik zeer klantvriendelijk. Een dikke 👍

Perry van Dijk 18-12-2023

Vaatwasser gekocht, binnen 1 week geleverd.
Oude mee retour kunnen geven.
Is goed geregeld.

Hans Vercruijssen 18-12-2023

Snelle service, werd goed op de hoogte gehouden van de onverwachte leververtraging en kreeg goed advies over direct beschikbare alternatieven. Montage service was ook zeer klantvriendelijk

Jesper 18-12-2023

Duidelijke website, goede communicatie en fantastische levering. Duidelijk aan te geven wat je voorkeur heeft en ook in dat vak bezorgd. Chauffeur heeft even geholpen om het apparaat binnen te zetten, dikke pluim!

Eric van der Steen 14-12-2023

Geweldig de service. Super goed geholpen met een kookplaat. Ook op andere vragen om het verhelpen van een lade probleem goed advies gehad. Top winkel en personeel in Tilburg

Dirk 12-12-2023

Service, klantvriendelijk , mooie winkel in Drunen, , behulpzaam, snelheid, prijs/kwaliteit

Kees 11-12-2023

Duidelijke website, goede prijzen, bezorging ging goed, prima communicatie .

Caroline 11-12-2023

Kregen prima advies en concurrerende offerte. Levering en plaatsing op afgesproken datum en tijdstip. Werden dag van te voren door installateur gebeld en stond met alle spullen op afgesproken moment voor de deur. Keurig netjes geplaatst. Tevreden klant!

Sjef 11-12-2023

Gehele leveringsproces liep prima. Aflevering werd duidelijk gecommuniceerd en liep op rolletjes. Oude apparaat ging soepel mee terug met zeer correcte medewerker.

Marie 11-12-2023

De shop is duidelijk en bevat goede aanbiedingen. Zelfs na bestelling kon de prijs worden aangepast naar de aanbieding die op dat moment startte. Goede bezorgservice. Top bedrijf.