Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Fam. mak 04-05-2020

Fijne site met goede informatie. Hadden al eerder via Keukenloods besteld. Toen nam iemand contact met ons op ter extra controle maten kast van inbouwkoelkst. Idem nu bij inbouwgasplaat. Men wil kwaliteit leveren en ondersteunen de kopers hier heel erg goed bij.

Johan 04-05-2020

De kraan was binnen de gestelde levertijd netjes afgeleverd. De klantenservice was snel via de telefoon te bereiken.

Rachel 04-05-2020

Duidelijke foto’s en omschrijving en hele goede prijzen
Goede service mbt leveringsdatum
Enige nadeel is dat ivm Corona onze Amerikaanse koelkast In de hal werd afgeleverd en niet op de juiste plek werd geïnstalleerd en we dus alles zelf moesten doen dat is jammer Vooral ivm het formed koelkast

Jan 04-05-2020

Ruime keuze en goede beschrijvingen.
Snelle en duidelijke levering met goede afspraken.

Gerben 04-05-2020

Snel en duidelijk antwoord op de vragen. Geen gedoe. Hetzelfde gold voor de levering. Correct en op tijd. Niets op aan te merken.

Bert 04-05-2020

Prima en overzichtelijke website waarbij ook de gezichten worden getoond van degene waarmee je belt.
Voelde me uitstekend en oprecht geïnformeerd zonder aandrang van de medewerker.
Heb er zelf een goede combinatie deal kunnen sluiten bij aanschaf van twee verschillende apparaten. Zowel info, betaling, levering en afspraken zijn uitstekend nagekomen.
Kortom: uitstekende ervaring, goede site, prima assortiment, eerlijke prijzen en kundige medewerker(s).
Ga hier zeker meer van gebruik maken in de toekomst.

Konrad Plechowski 04-05-2020

Prima product, bezorging goed geregeld en op tijd. Ik ben helemaal tevreden.

Balk 03-05-2020

Snelle service , goede prijs-kwaliteitverhouding en netjes op tijd geleverd

Wim Vercoulen 03-05-2020

Ondanks alle problemen met corona op dit moment toch snel geleverd. Apparaat werkt precies zoals omschreven en was gemakkelijk zelf te plaatsen.

Overdedrempel 02-05-2020

Schandalig dat een koelkast gewoon door 1 persoon wordt gebracht en niet eens OVER de drempel maar gewoon voor de deur gedumpt.
Officiele reactie van Keukenloods 04-05-2020

L.S.,
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.

Groeten, Emma

Niels Moerman 02-05-2020

Perfecte webshop, duidelijke afspraken en heel erg goed in de communicatie!!

Edo de Jong 01-05-2020

Communicatie in aanloop naar de levering van de bestelling is prima. Ook het feit dat je zelf een leverdatum kunt aangeven is een goeie service. Levering is keurig op aangegeven tijd. Al met al super tevreden!

jjwa luijten 01-05-2020

zijn prima geholpen we hebben niet zo lang op ons produkt moeten wachten en de bezorging ging ook voorspoedig

Jackelien 01-05-2020

Na bestelling van een combi oven bleek het gekochte type uitverkocht te zijn. Zonder bij te betalen heb ik een duurder type combi oven gekregen. Ik had hierover een vraag gesteld per e-mail, binnen 10 minuten werd ik gebeld door iemand van Keukenloods om mijn vragen te beantwoorden.

petra smedes 01-05-2020

Ik heb voor de keukenloods gekozen omdat de prijzen scherp waren, de garantie en leveringsvoorwaarden erg goed waren. Ze hadden daarbij ook precies wat ik zocht. Toen bleek dat de afwasmaschine niet helemaal in orde was toen we hem gingen inbouwen, heb ik gelijk gebeld. Ik werd keurig te woord gestaan en een nieuwe werd verzonden. Zonder probleem. Echt een fijne service en goed bedrijf. Daar zou ik zo weer wat aanschaffen!

Ria Meesters- Walravens 01-05-2020

door mijn zuster. Maar ik vond die meneer niet zo leuk.Een beetje hoe zal ik het zeggen gaf mij het gevoel daar ik mezelf niet prettig bij voelde .ondanks dat hebben wij de kookplaat wel gekocht .Maar als ik eerlijk ben zou ik jullie niet aanbevelen. Sorry
want de prijs vond ik ook niet zo laag
Officiele reactie van Keukenloods 01-05-2020

Beste Ria,

Het spijt me om te lezen dat je bezoek zo is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat de kookplaat desondanks aan je verwachtingen voldoet!

Hartelijke groeten, Emma

Almeerse Wasmens 01-05-2020

Snelle levering, prettige contactmomenten, prompte installatie van de droger/wasmachine

Venetis 01-05-2020

Ik ben zeer fatsoenlijk te woord gestaanaan de telefoon en updates per mail over orderstatus waren ook duidelijk

K. van der Tuuk 01-05-2020

leuke winkel en bekwaam personeel en veel aanbod tegen redelijke prijs en snelle levering.

Tuitman 01-05-2020

Goede service en goedkoop kland vriendelijk goede uitleg snel gelewerd goetjes

ruben bogers 01-05-2020

Correcte winkel.
Website zeer duidelijk en keus om apparaten naast elkaar te bekijken .
Levering vlot en netjes . 20 min voor arriveren een berichtje .
Al vaker daar spullen gekocht en blijf dat zeker doen .

Post 01-05-2020

Goede service, vriendelijke medewerkers en heldere duidelijke communicatie! Ben ook heel blij met de vaatwasser. Zonder defecten geleverd en werkt goed.

Kelly 01-05-2020

Snelle levering, zelfs in tijden van Corona én in België. Goede communicatie over de levering, je wordt tijdig per telefoon verwittigd wanneer er geleverd wordt.

H. Dries 30-04-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende en zeer vriendelijke montageservice

Maan 30-04-2020

Heel goed geholpen, kennis van zaken en goede tips. Snelle levering en geweldige service van het inbouwteam. Top!

Super service 30-04-2020

Ik heb mijn oven al 4 jaar , nu had ik mijn ruit ervan stuk. Gelukkig hebben jullie super snel een nieuwe ruit kunnen regelen. En daarom een dikke duim omhoog, geweldige service, dankjewel medewerkers Keukenloods een dikke 10 van een super gelukkige klant!

M 30-04-2020

Wij zijn erg tevreden met de nieuwe wasemkap, bedankt voor de snelle service.

J Maarschalkerweerd 30-04-2020

Bijna alles in orde ze komen nog 1 x van service dienst om de laatste puntjes op de i te zetten ben zeer tevreden

John 30-04-2020

Gewoon prima service en goede communicatie. Ook i.v.m. (begrijpelijke) vertraging met bezorgen van vrieskistje door Corina maatregelen werd ik prima op de hoogte gehouden.

Henk 30-04-2020

Het bestelde was goed en snel geleverd. Vriendelijke behandeling. Niet duur. Sterker nog. Goedkoop.

A v B 30-04-2020

Keurig geholpen via de telefoon goed advies gekregen, duidelijk overzicht van je bestelling in de mail, orderstatus overzichtelijk betaalwijze makkelijk. Later op de dag zelfs nog iets toe kunnen voegen aan mijn bestelling. Levering ook top!

Peter van B 30-04-2020

Personeel neemt alle tijd om je wensen te inventariseren en op basis daarvan een goed advies uit te brengen. Bestellen en de afhandeling is prima en vlot geregeld. Correspondentie over de voorgang van je bestelling is prima.

Yard 30-04-2020

Eerder heb ik in 2004 voor het eerst een bestelling geplaatst bij Keukenloods, waar toen alles naar wens was verlopen.
De producten in de shop zijn zeer duidelijk omschreven met heldere passende foto's. Nu andere keukenapparaten aan vervanging toe waren, twijfelde ik niet om weer in de winkel van keukenloods te kijken. Uiteraard ben ik de prijzen gaan vergelijken bij andere aanbieders. Maar daar was geen verschil te merken. Sterker nog, als bleek dat het elders voordeliger was kregen we een duidelijke onderbouwing van het verschil. Dat schept vertrouwen. Het (kleine)verschil qua prijs met andere partijen werd verbloemd met een goede service en klantcontact (Om privacyoverweging zal ik de naam van de medewerker niet noemen die ons fantastisch geholpen heeft). Het meedenken met ons, wat wel en niet verstandig is qua keuze van het product stelde ik ook zeer op prijs.
Al met al een prima voldoende!

Jacq. 30-04-2020

Goede levering, duidelijke site, goed product. Werd ook nageteld of mijn bestelling qua maten klopt. Heel zorgvuldig.

Jacqueline 30-04-2020

Snelle levering. Duidelijke uitleg na plaatsing. Alle materialen nemen ze weer mee terug. En laten het netjes achter. Alles werd eerst na gemeten voordat het uit de verpakking ging. Zodoende konden we de kookplaat nog omruilen voor een andere.

Miel 30-04-2020

Goed advies en snelle service. Dinsdag besteld en vrijdag alles netjes bezorgd en de oude apparaten fijn mee terug genomen.

Rita 30-04-2020

Online een Whirlpool vriezer gekocht,binnen enkel dagen geleverd.
Fantastisch!

Michelle 30-04-2020

Vanwege goede verhalen hebben we de winkel gekozen. Wij zijn naar de winkel in Drunen gegaan en zijn daar hartelijk ontvangen en geadviseerd. Ik vind dat er echt naar ons geluisterd is, en er niets werd aangepraat of een verkooppraatje gehouden werd. Alle gegevens werden keurig genoteerd en vervolgens kregen we een mail dat we de inductieplaat op konden komen halen. Ook hierbij werden we goed ontvangen. Er is iemand vanuit de winkel meegelopen naar de auto om de plaat erin te leggen.

Toen we eenmaal een paar dagen later thuis de plaat wilde leggen zaten er geen spullen bij om hem vast te leggen waardoor hij dus kon schuiven. We hebben naar de winkel opgebeld met de vraag waar die spullen waren. Hier hebben ze ons duidelijke informatie gegeven en stonden ze ons goed te woord!

Ik zou het echt iedereen aanraden om hier te gaan winkelen!

Janny 30-04-2020

We zijn gewoon in de winkel geweest, goede en vriendelijke verkoper. Levering prima, we konden zelf beslissen wanneer het geleverd werd. Prachtige afzuigkap van Novy voor een heel aantrekkelijke prijs.

Serge 30-04-2020

Superwinkel online! Álles was direct geregeld! Ik had een paar vragen over het product en 5 min later werd ik gebeld door jullie! Fantastische service, ik ga nergens anders meer! TOP

Henrike Vos 30-04-2020

Mooi zeeppompje geleverd, nette service, snel geleverd ondanks coronacrisis! Bedankt voor de service!

Alma Witteveen 30-04-2020

Het onderdeel dat ik zocht kon ik vrijwel nergens anders bestellen Het geleverde is van beter materiaal dan het oorspronkelijke

Marco 30-04-2020

Prima kwaliteit keuken voor een verrassende prijs. Ingehuurde keukenmonteur ZZPér Jeroen is een topper, werkt snel en netjes. Nadat er door een externe leverancier een probleem was veroorzaakt bij de montage van een betonnen werkblad, heeft Keukenloods snel en naar tevredenheid gehandeld.

Syppie 30-04-2020

Het is een mega winkel er is zo veel. De keuze is reuze. Personeel is vriendelijk. En er is een snelle levering.

Jeannine 30-04-2020

Wederom een zeer goede ervaring door een apparaat via Keukenloods aan te schaffen. Ik beveel Keukenloods ten zeerste aan!

Joeljaco 29-04-2020

Mooie zaak, waar de producten overzichtelijk zijn opgesteld. Enthousiaste verkopers die met je meedenken! De winkel voelt vertrouwd aan! Stipte bezorging en aansluiting.

Saskia 29-04-2020

Snelle levering en keurige communicatie, een beschadigd onderdeel vliegensvlug vervangen, echt top

Jan Oerlemans 29-04-2020

Voor hwt gekozen merk en type waren er geen andere leveringsmogelijkheden. Uiteindelijk was het type toch niet leverbaar maar er werd snel gereageerd met een meer dan acceptabel alternatief

Willem 29-04-2020

Toen Keukenloods hoorde dat mijn oude koelkast (ook bij Keukenloods gekocht) binnen 4 jaar defect was gegaan, boden ze korting aan op mijn nieuwe. Prima service.
Levering conform afspraak: op tijd en goed geïnformeerd.

Ilona 29-04-2020

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers! Goed advies gekregen voor onze keukenapparatuur en leuk contact gehad tijdens het hele proces. Een aanrader dus!