Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Van den Hurck 03-01-2019

Site is gebruiksvriendellijk.Houden zich goed aan de afspraken.Levering correct

sterling 03-01-2019

ben zeer tevreden over deze site en ze hebben goede service.
wij hebben een whirlpool vaatwasser gekocht en wilden hem zelf ophalen waarbij we ook nog eens 15 euro ophaalkorting kregen we werden netjes voor de tijd gebeld dat die klaar stond en we hem konden halen zijn tot nu toe zeer tevreden.

Sanjay 03-01-2019

Netjes werd er gebeld dat er vertraging was ivm zieke chauffeur en vervolgens opties aangeboden wanneer er geleverd kon worden. 2 dagen later had ik mijn kookplaat binnen. Netjes en goede service, wat wil je nog meer.

Jan 03-01-2019

duidelijke site
Goede ondersteuning van helpdesk om i.v.m. maatvoering voor ander model te kiezen. Toen dat niet geleverd kon worden, kreeg ik voor zelfde prijs een aanbod van een duurder model.

hovingh 03-01-2019

De shop is aan te bevelen omdat de levering snel afgehandeld wordt. je kan betalen bij aflevering door prettig personeel.

Renate 03-01-2019

Mooie en ocerzichtelijke webshop.
Geven ook mooie kortingen maar ik heb lang op de levering moeten wachten

Harm 03-01-2019

Hebben geleverd tegen de beste prijs die ik op dat moment heb kunnen vinden in de markt. Hebben keurig gemeld dat de beloofde levertijd helaas niet haalbaar was ivm de kerstdrukte maar hebben er alles aan gedaan om zo snel mogelijk te leveren. Afzuigkap hangt inmiddels en werkt perfect.

Theunissen 03-01-2019

Goed omschrijvingen van artikelen en je krijgt een mail van om te kijken of je het juiste produk besteld hebt. En de goed en snelle service. En ze nemen ook kosten loos je oude aperaat mee. Een echte aanrader op hier je producten te kopen niet te duur en goede service.

Leon Poleij 03-01-2019

Prima en snelle levering, goede service, voor herhaling vatbaar, doen we vaker.

Mascha 03-01-2019

duidelijke site, snelle communicatie betreft vragen of afhandeling en correcte levering op tijd.

André 03-01-2019

Je wordt hier heel vriendelijk en goed geholpen. Ze doen er echt alles aan om de voor jou goede keuse te maken.

Johan 03-01-2019

Goede prijs/prestatie verhouding, snelle correcte levering en vriendelijk en behulpzaam personeel

Esther 03-01-2019 Via de website gekocht

Goede informatie door de verkoper en tot nu toe blij met het apparaat. Ik zou weer iets bestellen bij Keukenloods.

Hans Stevels 03-01-2019

Prima communicatie over de koelkast. Er werd zelf speciaal contact gezocht met mij of de maten en de soort koelkast correct waren.

Dennis 03-01-2019

Wij hebben voor keukenloods gekozen omdat ze een duidelijke en overichtige website hebben, zodat we thuis al konden kijken welke inductie kookplaat het beste bij onze wensen past. Daarna zijn we bij de keukenloods zelf gaan kijken en ook daar werden we goed en snel geholpen. En is het inderdaad de inductie kookplaat geworden die we thuis al hadden gezien.

Esther 03-01-2019

Ik ben eerst heel goed geïnformeerd over de soorten vaatwassers. Er werd goed meegedacht en niet zomaar wat verkocht. De prijs en super snelle levering rond de kerstdagen waren beide super!

Christien 03-01-2019

Zeer overzichtelijke site van Keukenloods. De prijzen heerlijk laag en ik ben zeer tevree met de spullen en de service. Zo door blijven gaan en Keukenloods is zeer zeker aan te raden.

Jacques 03-01-2019

Keuze viel op Keukenloods ivm met prijs. De levering was keurig, goed verpakt en op tijd.

Linda 03-01-2019

Wij hebben diversen apparatuur gekocht en dag was goedkoop en netjes. Jammer dat de prijzen onderling niet overeen kwam en ook niet mee ging.

Harry de Smit 03-01-2019

Duidelijke website, scherpe prijzen. Levering dag later dan was beloofd. Vervelend omdat je dan voor niets vrij neemt.

sandra 03-01-2019

De shop is goed overzichtelijk en door de selectie vakjes aan te vinken komen de juiste apparaten naar boven. en heb je al een voor selectie en word de keuze iets overzichtelijker.

Vit0 03-01-2019

Prijs beduidende lager dan concurrenten. Op de website kon ik de afhaallocatie niet aangeven. Na een telefoontje werd dit aangepast. Afhaalkorting stond niet meer op de nieuwe order. Op de afhaallocatie werd dit voor mij aangepast. Dik tevreden over contact, prijs en service!

Martijn 03-01-2019

Twee dagen voor kerst stopte onze vaatwasser er mee. Nieuwe besteld bij Keukenloods. Laagste prijs en nog een staafmixer kado. Keurig bezorgafspraak en netjes geleverd! Top!

Arnoud 03-01-2019

Wij hebben al onze keuken apparatuur bij keukenloods besteld en al weken voor de afroepdatum vastgelegd. Ik ging ervan uit dat ze de spullen op basis van mijn bestelling al besteld hadden. Vervolgens bleek bij afroep dat kookplaat nog 10 weken langere levertijd had. Dit werd per mail gemeld, zonder met alternatief te komen. Ook expresso apparaat had langere levertijd. Kortom keuken is nog niet compleet.

Daarnaast had ik ruime week van tevoren aangegeven op welke dag levering zou moeten plaatsvinden, maar kreeg dag van tevoren voicemail bericht dat ik leverdag moest bevestigen. Na 16.30 was ik zelf pas in staat om te bellen en toen was vervoerder al gesloten. Met veel moeite kon levering toch nog doorgaan. Naar mijn idee laat service na de koop te wensen over en dus een 4 hiervoor.
Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2019

Beste Arnoud,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb begrepen dat mijn collega's inmiddels in contact zijn met jou en een mail hebben gestuurd. Ik ga er vanuit dat het probleem vanuit daar zal worden opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Brigitte 02-01-2019

Prima goed product en snelle vriendelijke levering. Helemaal goed.
Produkt welke ik besteld had was er niet dus ik kreeg een alternatief aangeboden die duurder was maar kreeg hem voor de prijs van het niet meer op voorraad zijne product. Echt top.

Henkenjet 02-01-2019

Donderdagavond rond 21.00 uur de vaatwasser besteld en de volgende dag rond het middaguur geleverd, wat wil je nog meer.

Peter 02-01-2019

Goede website met de juiste informatie.
Snelle correcte levering volgens afspraak.

Mick 02-01-2019

Goede service fijne winkel en hoop mogenlijkheden en bijna alles snel leverbaar

Valerie 02-01-2019

Duidelijke en overzichtelijke site, de levering was goed gepland en het product was goed afgeleverd.

Dirk 02-01-2019

Groot asortiment, scherpe prijzen en duidelijke website met veel aanvullende informatie.

Tom Wissing 02-01-2019

Het laatste kerstcadeau gekocht via de website van Keukenloods. Makkelijk te vinden vanwege de hoge ranking op Google en daarnaast de beste deal. Ondanks dat er keurig op de website stond dat het product niet voorradig was heb ik het toch binnen twee werkdagen binnen gekregen (voor de kerstdagen). Prettig!

Bart 02-01-2019

Zeer goede prijs kwaliteit. Levering volgens afspraak. Betaling bij levering.

G. Wierenga 02-01-2019

De website die Keukenloods heeft geeft betrouwbare gedetailleerde informatie over de apparatuur. Ik heb andere ook geprobeerd, maar uiteindelijk is mij gebleken dat de informatie o deze site juist was en die van andere niet of onvolledig. Daarnaast zijn wij goed geholpen. eerlijk en duidelijk. En de prijs was ook prima.

N. de Maijer 02-01-2019

Een leuke winkel . je word heel leuk en goed geholpen. En prijs is een van de goedkoopste.

Eric 02-01-2019

alles top in orde. Levering op tijd. alles netjes aangeleverd. product voldoet prima.

Christiaan 02-01-2019

Goede en vriendelijke uitleg als je belt, een prima prijs en een supersnelle levering

JJ 02-01-2019

Vlotte levering, goedkoper dan de concurrentie.
Bezorg medewerkers zijn correct.

Henk de tank 02-01-2019

Na enkele vragen welke telefonisch keurig beantwoord werden, hebben we de Siemens inductieplaat via de site besteld. Op de door ons opgegeven dag van levering, is hij netjes bezorgd. Direct gekontroleerd en zeer tevreden.

Robert 02-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijk, artikelen zijn goed te vinden en worden uitgebreid omschreven. In ons geval was een artikel uitverkocht en werd een vergelijkbaar (nieuwer, duurder model met exact dezelfde mogelijkheden) aangeboden voor dezelfde prijs! Top service!

Petra 02-01-2019

Prima service, bleek een inbouwvriezer besteld te hebben in plaats van een vrijstaande. Fijn dat ze een mailtje sturen en je vragen om de inbouwmaten...
dan heb je het gelukkig door en kun je het telefonisch toch snel regelen de juiste vriezer.

Tip voor als je een A++ vriezer of A+++ vriezer koopt houdt rekening met het feit dat de laders veel kleiner zijn dan lijkt. De vriezer is zeer goed geïsoleerd en heeft dus hele dikke wanden wat ten koste gaat van de binnenruimte!

Linda 02-01-2019

Vaatwasser besteld en ik had ook de montage erbij gekocht. Levering keurig volgens afspraak en netjes aangesloten (al waren de aansluitpunten niet zo heel makkelijk!) Ook het frontpaneel er weer op bevestigd, zag er perfect uit! Al het verpakkingsmateriaal is meegenomen en ook de oude vaatwasser.
Prima service!!

Onno Haalmeijer 02-01-2019

Diverse producten via Keukenloods aangeschaft. Altijd prima prijs, snelle levering en goede info over levertijden etc.
Aanrader deze winkel.

J Tak Oud Gastel 02-01-2019

Toffe site, goed advies en snelle levering.
Dit was niet onze eerste keer dat we daar kwamen, en toen was het ook goed bevallen

Sylvia 02-01-2019

Je wordt als je belt keurig te woord gestaan en hebben alle tijd voor je. Snelle levering.

J. Florie 02-01-2019

Zeer goede service. Met vragen ook later ‘s avonds bereikbaar. De montage was ook prima geregeld. Beide apparaten snel aangesloten.

Bond Volendam 02-01-2019

HELPDESK IS TOP. TYPENR DOORGEGEVEN EN VERVANGTYPE DOORGEKREGEN VOOR DE SCHERPSTE PRIJS

Frans 02-01-2019

We zijn geholpen door een jongeman die duidelijk trots was op wat het bedrijf de klanten kon bieden. Dat straalde hij uit en dat schept vertrouwen.
En dan maakt het niet uit dat hij nog de ervaring en expertise mist. Daar was hij ook eerlijk over.

Tymen de Vries 02-01-2019

Prima service in de winkel . Fijn dat ik op de hoogte was wanneer de levering bij thuis afgeleverd zou worden.

Ronald 02-01-2019

Goed advies en service, ook meegedacht over bezorging rond de kerstdagen zodat e.e.a. gegarandeerd voor kerst geleverd kon worden.

Karin 02-01-2019

Snel regelen en rekening houdend met wensen van de cliënt voor aflevering goede monteur!