Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joop H.Janssen 04-07-2019

Ben goed en vriendelijk geholpen en kom zeker terug voor aankoop nieuwe apparatuur

Linda 04-07-2019

Duidelijke site, snelle bezorging, nette bezorging, nette bezorgers, prima!!!

Frits 04-07-2019

Goed advies gekregen per telefoon, snelle reactie op vraag via contactformulier. Snelle en correcte levering

Annemieke 03-07-2019

Fijne, snelle en persoonlijke service. Vriendelijke monteur die koelkast snel en vakkundig inbouwde en goede uitleg gaf.

Cor 03-07-2019

reden dat ik bij jullie gekocht heb: dat was de enige plek waar ik het product kon vinden.
de bezorging (postnl) was echt minder.
ze melden dat het pakket komt, maar dan komt het niet. helaas heb ik dat al vaker gehad bij postnl.
ze melden dat het pakket komt VOORDAT ze het zelf ontvangen hebben. niet vreemd dat het dan fout gaat.

Sonja 03-07-2019

Geweldige klantenservice met snelle en goede hulp! Zelfs mogelijkheid om een ander bezorgmoment te kiezen. Blij met de koelkast!

Ad Donders 03-07-2019

Wij hebben al diverse apparaten via Keukenloods aangeschaft. De laatste was een inbouw vaatwasser. We hebben hiervoor natuurlijk eerst de site geraadpleegd. Daar troffen wij een ruime keuze uit vele merken en diverse prijsklassen. Het was niet moeilijk daar een keuze uit te maken. Vanwege de speciale maten van onze keuken toch even telefonisch contact met Keukenloods opgenomen. De desbetreffende medewerker heeft ons prima geholpen om tot een uiteindelijke keuze te komen. Ook goede communicatie met betrekking tot de plaatsing. Afspraken zijn prima nagekomen. Inmiddels staat de vaatwasser dagelijks als een zonnetje te draaien. Volgende apparaat waarschijnlijk een afzuigkap of een inbouwkoelkast:).

Pon van de Weert 03-07-2019

ik had de pech dat onlangs mijn koelkast kapot ging na veel zoeken op internet kwam de KEUKENLOODS in beeld , fijn kontakt gehad en een Bosch besteld.levering exact volgens afspraak. Na een week ging ook de magnetron kapot , kon niet om KEUKEKNLOODS heen en na info ook een BOSCH magnetron gekocht, en natuurlijk levering uitgevoerd tot in de puntjes. Ga zo door, mij raak je als klant niet meer kwijt..SUCCES..

Chris 03-07-2019

goede prijs, service en levering! ook werd onze combi oven geüpgrade naar een nieuwer, beter model voor de prijs van het oude model... Kan dan ook geen negatieve punten verzinnen.

Paul Brugmans 03-07-2019

Goede service, als je extra info wilt kan dat heel goed via de chatbox.
Levering zoals afgesproken, op tijd en uitermate correct! Mijn dank!

vincent 03-07-2019

Geweldige zaak, met een website die je heel behulpzaam is met het maken van de juiste keuze. Zowel het contact telefonisch, als de vakbekwaamheid van de installateurs is mij erg goed bevallen. Nergens in de markt kun je beter terecht dan bij Keukenloods.nl

Harrie H. 03-07-2019

Bij jullie heb ik een mobiele airco besteld om dat de prijs bij jullie het meest aantrekkelijk was. Na bestelling viel bij uw medewerker op dat ik per ongeluk geselecteerd had dat ik op een etage woon terwijl dat niet het geval is. Hierbij kreeg ik daar kosten voor terug die ik niet opgemerkt had. Zeer klantvriendelijk. Ook belde ik over de levertijd wat zeer netjes is opgelost. Al met al, zeer tevreden.

Cornelis 03-07-2019

De afhandeling van onze aankoop bij uw bedrijf is na wens verlopen.
de moeilijkheden die er ontstonden kunnen wij uw bedrijf niet aan rekenen, die kwamen van het toeleveringen bedrijf Miele die slecht afspraken na kunnen komen.
Nogmaals de koop en aflevering bij keukenloods was prima

Tiny 03-07-2019

Het is een duidelijke site,kan alles vinden en de prijs is TOP. De (gedeeltelijke) levering ging super. De rest kan dan in overleg. Geen enkel probleem.

polly 03-07-2019

Inductieplaat was stuk na drie dagen en is zonder verder gedoe door mensen van de keukenloods gerepareerd. korte tijden prima service

Theo 03-07-2019

Ruime keuze, veel vergelijkingsmateriaal, goed advies en duidelijke uitleg en goede prijzen.

René - Roosendaal 02-07-2019

In de winkel een duur fornuis, overigens bij Keukenloods wel voor de laagste prijs. Een onderdeel was niet in orde. Dan verwacht ik dat Keukenloods actie onderneemt om voor de klant bij de leverancier een en ander te regelen en herstellen. Helaas was het advies in de winkel: dit is het telefoonnummer en u kunt het beste zelf bellen.....een duidelijk minpunt in de service.
Officiele reactie van Keukenloods 03-07-2019

Beste René,

Wat jammer dat je niet tevreden over ons bent. Ik snap dat het voor jullie als klantonvriendelijk overkomt, maar vaak is dit wel de snelste manier. Wanneer wij er tussen gaan zitten, gaat er vaak een langere tijd overheen voor het opgelost is. Maar nogmaals ik snap dat het zo overkomt, maar dat is uiteraard niet onze bedoeling. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat het probleem snel verholpen is en jullie kunnen gaan genieten van jullie fornuis.

Groet, Emma

Officiele reactie van Keukenloods 03-07-2019

Beste René,

Groet, Emma

harjan 02-07-2019

Online aankoop gedaan, ging allemaal prima. Keurig de status van de verzending doorgekregen. s'Morgens voor de levering een bericht met de exacte tijd van levering. Pinnen bij aflevering ook ideaal. Kortom, prima!

Agnes 02-07-2019

Bij keukenloods zijn we goed geholpen hebben een goed uitleg ontvangen mbt de koelkast. goede service, goede uitleg. prima

Mark 02-07-2019

Veel keuze, gedocumenteerd. Duidelijk en snel serviceproces en uitvoering. Verbetering zou zijn als men het product uitpakt en pakmateriaal weer meeneemt.

Stefan 02-07-2019

Zeer goede communicatie, scherpe prijzen, flexibiliteit bij latere aanpassing bestelling en levering volgens afspraak. Kon niet beter!

Klaas 02-07-2019

Wij hebben al vaker aankopen gedaan via keukenloods.nl en altijd tevreden over de producten en gemak van bestellen. Site is overzichtelijk. Vindt je het product elders goedkoper, wordt het met je bestelling verrekend. Bereikbaarheid snel en klantvriendelijk. Wij zijn ook met de laatste bestelling wederom zeer tevreden.

Maarten 02-07-2019

Het aanbod is zeer ruim en je kan hier voor een lage prijs een uitstekende aanschaf doen
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

een echte aanrader dus.

Stievvv is meer dan tevreden met keukenloods! 02-07-2019

Zondagavond, vaatwasser kaduuk! Potver!!! Effe zoeken op internet en bij de keukenloods uitgekomen, deze waren voordelig en de volgende dag al in huis! Als dat zou kunnen!?! Afwassen met het handje doet deze verwende jongen liever niet ( meer ). Aangeschaft afgerekend en vervolgens een uitstekende communicatie via de mail. Volgende dag dingdong! Een vrachtwagen stopt van de keukenloods en een aardige chauffeur stapt uit. Alles netjes afgeregeld. En toen ik aan de knutsel, dat was zo gepiept! Wat een fijn apparaat! en voordelig, nog geen 24 uur later stond hij alweer te draaien met een super resultaat! Dank U!!

Marcel 02-07-2019

Prima omschrijving van het product op de site, snelle levering en prima service

Marcel 02-07-2019

Duidelijke productomschrijving op de site, snelle levering en prima service.

Bert Jansen 02-07-2019

Inbouw-vriezer en -koelkast gekocht. Ben zeer tevreden over de service. De keukenloods heeft een ruime keuze, prima prijs/kwaliteitverhouding en heeft zeer snel op afgesproken tijd geleverd. Heb de vriezen en koelkast zelf ingebouwd.

John 02-07-2019

Gebruiksvriendelijkheid is zeer goed, maar er staat bij, voor een bepaalde tijd besteld de zelfde dag in huis. Dat was helaas niet zo, wanneer je verder ging om te bestellen stond er een andere leveringstijd dag bij .
Verder zeer tevreden.

Sisca 02-07-2019

Super geholpen, hele nette prijs. De installatie ging wat minder eerst lekkage bij de quooker. Dat werd de volgende dag opgelost, toen kortsluiting door de quooker dat werd ook netjes opgelost en nu wachten we nog op 2 nieuwe groepen die, dachten wij gelijk bij plaatsting geplaatst zouden worden. Dat bleek jammer genoeg niet het geval waardoor wij de oven en kookplaat niet tegelijk aan kunnen hebben maar dat wordt vast ook deze week (conform afspraak) opgelost. Wij hebben nu alleen de apparatuur (Miele vastwasser, Bosch kookplaat, Samsung oven, quooker en koelkast) gekocht. Maar gaan volgend voorjaar hier zeker ook voor de nieuwe keuken kijken

Erik 02-07-2019

Duidelijke site! Prima en duidelijke omschrijving per product. Snelle levering en prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Miel 02-07-2019

De juiste info was op deze duidelijke site goed te vinden en dat heeft mij doen besluiten om een vaatwasser aan te schaffen.
Ook de communicatie voor het afleveren was prima. Ook via SMS werd aangegeven wanner het precies werd geleverd zodat we daar rekening mee konden houden.

wim sikkema 02-07-2019

Goede voorlichting over het product en levering.
Kan deze zeker aanbevelen.

Peter 02-07-2019

De keuze is ruim en je kan prima vergelijken in de website. Daarnaast is de prijsstelling enorm goed. Kijk maar of je het ergens anders goedkoper kan vinden, mij is dat niet gelukt. Ook het contact laat niets te wensen over. Het is allemaal duidelijk en correct. Heel fijn om op deze manier je spullen te kunnen kopen, kortom een uitermate prettige winkelervaring van a tot z.

Ben van der Weide 02-07-2019

Wij hadden nieuwe kookplaten nodig. Keukenloods was de goedkoopste. In de winkel aangekomen werden we zo ontzettend uitgebreid en goed geïnformeerd. Klasse.

sylvia 02-07-2019

prima prijs kwaliteit verhouding
ben zeer tevreden over het product en de levering en de prijs

Dirk-Jan 02-07-2019

Site navigeert goed. Bestelproces werkt prima. Snelle levering. (was alleen wat laat op de avond)

Gert-Jan 02-07-2019

Keuze voor keukenloods was puur gebaseerd op de laagste prijs.De levering vond plaats binnen 2 dagen en de oude koelkast ging mee.We zijn zeer tevreden over prijs en snelheid van levering.

Marc 02-07-2019

Aangezien de bestelde vaatwasser niet meer te leveren bleek bood Keukenloods mij tegen dezelfde prijs een duurder alternatief met zelfs nog iets meer mogelijkheden aan. Deze werd na een prettig telefonisch overleg prompt de volgende dag geleverd. De vaatwasser is inmiddels geinstalleerd en voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Frits 02-07-2019

Prima prijs met correcte afhandeling. Toen de verbouwing uitliep was het geen probleem onze order later uit te leveren. Prima service we zijn dik tevreden.

R de Hoop 02-07-2019

Over het hele proces niets dan lof. Na de order kreeg ik wat vragen over de inbouwmaten, om er zeker van te zijn dat het zou passen. We hebben gekozen om alles in te laten bouwen, en dat ging ook zeer goed. Van tevoren kregen we van de monteur een belletje, en er werd ruim de tijd genomen om alles netjes in te bouwen. Zelfs de plint werd nog iets bijgezaagd om de vaatwasser goed open te laten gaan. Helemaal tevreden.

H.H. Fllaux-Medema. 02-07-2019

Via via zijn we naar de keukenloods gegaan.
We zijn goed voorgelicht en er is iemand van de keukenloods persoonlijk bij ons thuis geweest om te kijken welke apparatuur geschikt was in onze situatie. De kookplaat, oven en magnetron moesten n.l. ingebouwd worden in een bestaande keuken. Toen vlak voor de bezorging bleek, dat de door ons uitgezochte magnetron momenteel niet leverbaar was, werd ons een duurder model aangeboden zonder bijbetaling. Deze oplossing hebben wij heel erg op prijs gesteld.

Martin 02-07-2019

duidelijke omschrijving, goede levering en tijdstiplevering word duidelijk aangegeven

J Overbeeke 02-07-2019

Super geholpen door de vestiging Roosendaal. Snelheid van werken, de prijs - kwaliteitsverhouding en de service tijdens het bestelproces tot aan aflevering was goed verzorgd.

Aanrader dus.

E Visser 02-07-2019

geheel volgens afspraak geleverd, netje binnen gezet,prima!
had niet anders verwacht omdat ik er in het verleden bij keukenloods iets had besteld.
persoonlijk zal ik het artikel van zijn verpakking ontdaan.

Hendriksen 02-07-2019

Bestelling is correct in behandeling genomen, koelkast is keurig netjes en vriendelijk afgeleverd.
Koelkast voldoet geheel aan onze wensen

Cynthia 02-07-2019

Goede en snelle levering.
Vriendelijke chauffeur.
Telefonisch contact eerst gehad of het voorradig in de winkel was.
Ging niet alleen op de verkopers af, maar keek ook bij hun voorraad. Zeer vriendelijk personeel.
Zeer tevreden

Rob 02-07-2019

De verkoper die ik aan de telefoon kreeg dacht mee en deed goede suggesties. Met name de te bestellen vaatwasser, type en model, de maatvoering van vaatwasser en het inbouwkastje. De prijs van het apparaat was concurrerend t.o,. een eerder gebeld bedrijf. De levering was eveneens prima in orde.

Paul 02-07-2019

Niet aan te raden voor klanten in België. Geen mogelijkheid om keukenapparaten te laten installeren noch om keukenapparaten te leveren op 1e verdiep en hoger.
Officiele reactie van Keukenloods 02-07-2019

Beste Paul,

Bedankt voor je review. Het klopt dat wij in België niet monteren. Dit heeft te maken met andere regels die gelden voor België. Het klopt ook dat wij in België niet op een verdieping leveren, omdat dit met twee personen moet gebeuren en er maar één persoon ingepland wordt om naar België te rijden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over je aankoop!

Groet, Emma.

Nathalie 01-07-2019

de winkel (in Almere) is gemakkelijk te bereiken en de parkeermogelijkheid voor de deur. heel handig. de heren van dit filiaal hebben kennis van zaken, denken mee en geven ook tips. verder zijn wij heel goed geadviseerd bij het maken van de overstap van koken op keramisch naar koken op inductie. top kerels. ook voor het laten plaatsen van de apparaten kregen wij advies. levering ging vlot en geheel volgens de planning.

Dirk 30-06-2019

Goede communicatie in het voortraject. Heldere offerte. Correct geleverd. Alles conform verwachting. Nu al voor de tweede keer in een jaar tijd. Kom zeker weer terug.