Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 25-06-2019

Super service. En er wordt zelfs geïnformeerd of de (in ons geval onze vaatwasser) wij de juiste maat gerekend hadden.
Duidelijke site en zelfs 't moment van bezorging werd goed gecommuniceerd.

Moniques 25-06-2019

Deze shop was het goedkoopst (ja, ik ben een Nederlander 😂) en kon snel leveren. Keurig volgens afspraak op tijd geleverd 👍

P Schermerhorn 25-06-2019

De site van Keukenloods is heel duidelijk en overzichtelijk. Bestelling plaatsen en levering zijn probleemloos verlopen, heel fijn. Enig minpuntje van de site is dat bij veel producten naar de prijs geinformeerd moet worden,wat mijzelf er nogal van weerhoud om dit ook daadwerkelijk te doen.

Rut Wakker 25-06-2019

Snelle levering. Bestelde product was niet meer voorradig. Vervangen door een modernere versie due zelfs goedkoper was. Binnen 2 dagen het verschil teruggestort gekregen. TOP !!

Paul K 25-06-2019

Eerst hebben jullie zonder overleg onze bestelling veranderd waardoor een inductieplaat zonder omlijsting gebracht werd terwijl wij eentje kozen met (tegen beschadiging van de randen). Na overleg hebben jullie die teruggenomen en - wetend dat wij een plaat met omlijsting wilde - heeft uw medewerker ons een andere (duurder en van een andere merk gesuggereeerd. Dit hebben wij opgevolgd, de extra geld betaald, en die is geleverd. Wij namen aan dat het nu wel goed was. Helaas had de aanbevolen en geleverde plaat geen omlijsting wat wij realiseerde toen de installateur ons de foto's van de installatie stuurde (het ging om ons vakantiehuisje en wij waren bij de installatie niet aanwezig). Nu hebben wij een duurdere plaat die niet aan onze wensen en eisen voldoet, allemaal door uw bedrijf. Dit is de laatste keer dat ik van u iets ga bestellen!
Officiele reactie van Keukenloods 26-06-2019

Beste Paul,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er dingen mis zijn gegaan! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan ga ik even voor je kijken! Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Leon & Samantha Valentijn 25-06-2019

Erg behulpzaam en meedenkend. Nemen de tijd voor je! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding in tegenstelling tot diverse andere keukenwinkels. En dat zo dichtbij huis 😀

Marjolein 25-06-2019

Goed en eerlijk advies. Duidelijke en tijdige informatievoorziening over levering, flexibel, vriendelijk en goed bereikbaar.
Spullen zijn allemaal goed aangekomen.

Kenneke77 25-06-2019

Op advies van anderen onze nieuwe stoomoven gekocht bij De Keukenloods. En daar hebben we geen spijt van. Duidelijke site, goed telefonisch contact en de man die de oven kwam bezorgen was zeer correct.

Cindy 25-06-2019

Goed advies, er wordt meegedacht en niet meteen de duurste geadviseerd.
Redelijke prijs, op het internet niet goedkoper te vinden.
Perfecte plaatsing, 2 jonge jongens die weten waar ze mee bezig zijn en op elkaar ingesteld zijn.

Piet 25-06-2019

Ik heb direct na de levering al een positieve review geplaatst op Trustpilot omdat ik zo tevreden was over de prijs/levering/installatie van Keukenloods. Ook zeg ik tegen ieder die het maar horen wil dat ik zo tevreden ben over Keukenloods. Ik wil het hier nog wel een keer zeggen: Keukenloods is van de bestelling tot de aflevering TOP!

Jan-Willem 25-06-2019

Mijn eerste bestelling betreft een droger, door mijn fout is er een verkeerde droger geleverd. Deze is netjes opgelost. top. Maar mijn 2 bestelling, een stofzuiger, wilde ik ophalen in Drunen. Ik wist dat er een wachttijd was maar na een telefoontje blijkt hier een wachttijd van 10 weken op te zitten. Raar dat ik hierover niet geïnformeerd was. Dus daarom heb ik een dubbele mening.
Officiele reactie van Keukenloods 25-06-2019

Beste Jan-Willem,

Bedankt voor het plaatsen van de review en goed om te lezen dat je gedeeltelijk tevreden bent over ons! Wat betreft de levertijd van de stofzuiger: dat had inderdaad anders gemoeten. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop desondanks dat het goed is gekomen!

Groet, Emma

Kees 25-06-2019

Overzichtelijke site. Ik had nog een paar vragen. Telefonisch goed te woord gestaan. Levering koelkast en vriezer keurig op tijd.

Tjeerd 25-06-2019

Snelle service, goede prijs!

Uitstekend in communicatie wat betreft de bestelling.
Overzichtelijke website!

Ga zo door!

CK 25-06-2019

Goede keuzemogelijkheid, variatie in merken. Snelle levering. Kundig personeel.

Judy Bunschoten 25-06-2019

gezellig, goede service. Winkel is rommelig, maar als je weet waarvoor je komt is dat geen probleem.

Jack 25-06-2019

Mijn dochter kocht alle keukenapparatuur hier. Pinkstermaandag gaat onze vaatwasser stuk maar op dinsdag stond er 1 nieuwe, op voorraad. Anders max 2 dagen moeten wachten. En voor een zeer schappelijke prijs dus ik ben zeer tevreden.

Yvon 25-06-2019

Groot assortiment, hele scherpe aanbiedingen. Fijne service tijdens bellen voor extra informatie en goede afstemming of situatie goed is voor bestelde apparaat. In ons geval een inductie kookplaat. Heel benieuwd als nieuwe werkblad komt en de plaat is ingebouwd hoe het werkt.
Levering super netjes verlopen.

Yvonne 25-06-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering en genoeg locaties om af te halen. Verder vriendelijk personeel dat zelfs het pakket naar mijn auto bracht. Top! Bedankt.

Bart 25-06-2019

Goede producten, duidelijke communicatie en vlotte levering. Ik ben erg tevreden over de aankoop van mijn waterkoker en de afhandeling van de verkoop en bezorging!

Karin 25-06-2019

Snelle levering aan huis en werd netjes in huis gebracht
De gekochte koelkast was elders duurder vandaar dat we kozen voor keukenloods, echt een aanrader!

Claudia Janssen 25-06-2019

Snelle levering en goede montage service. Wij zijn erg blij met onze inbouw diepsvriekast.

Jeroen 25-06-2019

overzichtelijke site met verwijzing naar de fabrieksinfo van de apparatuur, snelle levering, prima .

Gerard Tousain 23-06-2019

wij zijn erg tevreden over de service van Keukenloods. Het apparaat werkt tot onze volle tevredenheid.

Willy 23-06-2019

Keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling en tijdstip van de levering! Levering ook heel snel na bestelling. Kortom, top.

Tazzz30 23-06-2019

Prima advies gekregen bij mijn keus voor een inductieplaat. Leuk dat je korting krijgt als ze hem niet gratis hoeven te bezorgen.

Vunderink 21-06-2019

Ik beoordeel dit bedrijf met een 10. Het gehele traject van aankoop, bestelling en levering verliep (ook online) uitstekend !

Gerwin 21-06-2019

Voor onze oude apparaten (oven en vaatwasser) per email naar vervangende opties gevraagd, hierop een snelle reactie en juist advies gekregen. Bestelling telefonisch afgerond door een vriendelijke en flexibele collega.

De order laten bezorgen en monteren, hierop duidelijke geïnformeerd per SMS over het bezorgmoment. De monteurs waren kundig en vriendelijk (en binnen de geïnformeerde tijd). De vaatwasser was moeilijker te monteren door de krappe ruimte, maar men heeft het netjes en snel weten te installeren.

Kleine minpuntjes na het monteren zijn dat er nog wat verpakkingsmateriaal is achtergebleven (wat karton) en wat behuizing van de oude oven en oude vaatwasser. De inbouw van de vaatwasser heeft krassen op de muur geleverd. Voor ons allemaal geen groot probleem omdat we toch aan het klussen waren en de gekraste muur op de nominatie stond te worden geschilderd. De stort bleek blij met het rest materiaal.

Muller 20-06-2019

We gingen voor een inbouw koelkast en inductiekookplaat, hadden al beetje gekeken op internet qua prijs, maar internet kan zelfs niet tegen de prijs die wij aangeboden kregen in de winkel. Wij wisten al wat we wilden hebben, dus we gingen eigenlijk alleen maar voor de prijs. De medewerkster heeft ons goed geholpen. We raden deze winkel al aan voor de prijs, maar als ik zo om me heen heb gekeken ze nemen de tijd. Top keukenloods ga zo door

FoxSoft 20-06-2019

Voor een goede prijs het juiste apparaat. Mijn inbouw- koel/vriescombinatie was defect gegaan, opvolgend model besteld voor goede prijs. Eerder afgeleverd maar toch dag later oude apparaat opgepikt. Prima gedaan dames-heren.

Anneke 19-06-2019

We werden vriendelijk geholpen.
Door dat het type afwasmachine niet op voorraad was kregen we een luxer model voor dezelfde prijs!!

Denise Gertsen-Peters 19-06-2019

Super snelle nette levering en het product is ook super wij zijn er erg blij mee

Johan 19-06-2019

Koelkast kapot, dus snel een nieuwe nodig! Keukenloods heeft in de minder gangbare maten en types voldoende keuze en op voorraad tegen een scherpe prijs. 's middags rond 15.00 uur besteld en de volgende dag afgeleverd, keurig op de afgesproken tijd + oude kapotte koelkast gratis meegenomen. Ik zou niet weten wat er hier nog te verbeteren valt, is gewoon goed!

Hans Korrubel 19-06-2019

Ben geheel ontevreden dat na vijf weken mijn spoelbak nog steeds niet gelevers is,
De heer ******* krijg van mij wel een 10 daar hij alles gedaan heeft betreffende de levering.
Officiele reactie van Keukenloods 19-06-2019

Hallo Hans,
Vervelend dat de spoelbak nog niet binnen is, scoren we echt zo laag bij u ? :(
Fijn dat mijn collega u wel goed heeft kunnen helpen. Soms zijn wij ook afhankelijk van de leverancier en gaat het helaas niet zo snel als wij willen!
Als ik nog iets voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag.
Groet Emma | Keukenloods.nl

Carolien Jansen 19-06-2019

De droger kon niet geleverd worden op de geselecteerde dag. Men heeft telefonisch contact opgenomen en in goed overleg is er een afspraak gemaakt. Op de dag zelf zijn we constant goed op de hoogte gehouden omtrent de aflevertijd.

Liset 19-06-2019

Duidelijke site met voldoende productinformatie. Snelle en correcte levering. Alleen jammer dat er op de site bij het artikel dat ik heb besteld geadverteerd wordt met een gratis kookboek en dat ik geen kookboek heb ontvangen ;-)
Officiele reactie van Keukenloods 19-06-2019

Hi Liset,

Bedankt voor je review! Fijn dat het allemaal goed is verlopen!
Het kookboek bieden wij niet zelf aan, maar dit doet de leverancier! Ik denk dat het in dit geval gaat om een Whirlpool product, je kunt hier het kookboek aanvragen (dat gaat via een registratieformulier van Whirlpool, zij sturen het dan naar je op!)

Fijne dag!

Groetjes Emma | Keukenloods.nl

Jan 18-06-2019

Prima adv jurering, goede afhandeling.
Precies zoals je als klant verwacht.
Goede prijzen.

Henny 18-06-2019

Had bestelling geplaatst, goede levering. Keukenloods heeft nog contact opgenomen om zeker te zijn de het bestelde product ook het juiste was, dat vind ik top

Daniëlle 18-06-2019

Echt alles heel soepel verlopen na bestelling plaatsen .
Werd netjes gebeld dat de bestelling geleverd werd en ik kon zelf beslissen wanneer

sandra 18-06-2019

Duidelijke omschrijvingen en na aankoop, vóór artikel verzonden, wordt nog een extra check om te beoordelen of je echt het juiste hebt besteld.

André Heijmans 18-06-2019

Zowel de aankoop van de koelkast als de levering en plaatsing zijn prima verlopen. Erg klantvriendelijk en duidelijk!!

p.den.uijl 18-06-2019

Wij zijn zeer tevreden hoe we zijn geholpen met de aankoop van ons product en de levering was goed zoals afgesproken.
Bij het monteren was er een onderdeel niet bij, na telefonisch overleg is het onderdeel snel nagezonden en het klopte als een bus, van ons een aanrader om je aankoop daar te doen.

Erik Braun 18-06-2019

We bestelden een klein reserveonderdeel bij keukenloods. Blijkbaar was in de tijd sinds we het originele artikel gekocht hadden, de maatvoering veranderd. De adviseurs van Keukenloods hebben, ook als was het maar een kleine bestelling, toch de moeite genomen om ons heel gericht te benaderen en te vragen naar wat we precies nodig hadden en daarbij heel goed te helpen. Heel knap en heel persoonlijk advies. Het onderdeel paste ook precies!

Van Schilt 18-06-2019

In showroom Roosendaal geweest en goed geholpen, hebben verstand van de produkten. Na levering was koelkast beschadigd en word gelijk een nieuwe geregeld. Snel en super geregeld.

Joep 18-06-2019

Koelkast was na vergelijking met andere winkels het goedkoopst bij Keukenloods.
Prima koelkast en wij kregen nog extra korting omdat we de koelkast zelf hebben opgehaald bij de winkel. Zijn zeer tevreden.
Inbouwen was eenvoudig te doen.

Marcel 18-06-2019

Keukenloos levert goede service, producten van prima kwaliteit en dat tegen een leuke prijs.

Robert Noblesse 18-06-2019

Ik vind de webshop overzichtelijk, de prijzen zijn goed en lager als de concurrent. Mijn vragen werden uitstekend beantwoord en ik werd goed ingelicht over de mogelijkheden. Pluspunt was ook de nauwkeurige bezorgtijd en het extra belletje van de bezorger dat ze onderweg waren en wanneer ze zouden aankomen. Kortom ik ben zeer tevreden

Mart 18-06-2019

Netjes gebeld volgens afspraak over bezorging. Vriendelijk personeel en product is goed.
Netjes en veilig verpakt

Juliette 18-06-2019

Snelle levering en 2 x telefonisch contact. Erg vriendelijk, meedenkend en ook de chauffeur was erg behulpzaam!
Aanrader

rene 18-06-2019

gewoon doorgaan doen wat ze beloven 1a materiaal en andere klanten zouden de leverings termijn beter moeten lezen

Theo Boelen 18-06-2019

Op internet gekeken en de mensen beoordelen de Keukenloods als Goed tot zeer goed. We zijn ook zeer tevreden over de verkoper en het product. Mooie overzichtelijke winkel.