Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Benny molenaar 28-12-2018

Ook al gingen er wat dingen fout .het is allemaal prima opgelost !!!de volgende keer zou ik mijn appataten weer daar kopen .

Elyanne 27-12-2018

Uitstekende service. Ik had gekozen om het artikel in week 52 te laten bezorgen, en in die week was het artikel er ook direct al op maandag.
Ik heb de kookplaat nog niet in gebruik maar heb er alle vertrouwen in.
Heb gelet op de review van het artikel maar ook van Keukenloods en die werden beide aanbevolen
Wil jullie graag op de hoogte houden of ik ook tevreden ben over het artikel

Sander 27-12-2018

Ik heb eerst mijn product uitgezocht op basis van prijs, kwaliteit en eisen om vervolgens te kijken waar ik dit het meest voordelig kon aanschaffen. Keukenloods was één van de aanbieders met een gunstige prijs en de mogelijkheid tot snel leveren. Dit in combinatie met goede reviews heeft mij doen besluiten om hier mijn bestelling te plaatsen. Alles is prima verlopen, van zoeken op de site en bestellen, tot op de hoogte gehouden worden via mail en aflevering.

Rogier 27-12-2018

Zoals ik bij de vorige review al aangaf is het een prettige winkel met een goede service.
We hebben een afzuigkap en een terugslagklep gekocht en deze is netjes gemonteerd.
Ook werd een probleem goed opgelost en is de monteur op verzoek later terug gekomen (week) om duidelijkheid te geven en een oplossing te geven.
Top service!

Rogier 27-12-2018

Duidelijke antwoorden op de vragen en goed bereikbaar ook nadat je een order hebt geplaatst. Het contact was prettig en persoonlijk.

Rien 27-12-2018

Een aanbevelenswaardige winkel kort samengevat met:
"Het is geen slagzin maar een feit, keukenloods staat voor kwaliteit".

Marco 27-12-2018

Scherpe prijzen t.o.v concurrenten met dezelfde voorwaarden, snelle levering en overzichtelijke website.
Communicatie via mail is perfect

E.S. 27-12-2018

Prima shop, mooi apparaat en na mailcontact een mooie scherpe prijs gekregen; meer dan tevreden dus!!
Zeker aan te raden

kees van ginneke 27-12-2018

inductieplaat gekocht omdat we op oude een pan lieten vallen, en daar kon ie niet tegen :}
3 weken levertijd was wel wat lang als je niet kunt koken, maar verder alles keurig en vriendelijk .

AT 27-12-2018

Vaatwasser Siemens uitgezocht bij Keukenloods Gaanderen. Hier stonden veel verschillende (inbouw)modellen in de showroom. Levering conform afspraak. Inbouw zelf gedaan, op advies van verkoper. Dat bleek met een duidelijke beschrijving erbij goed te doen. Zeer tevreden over scherpe aankoopprijs en snelle levering. Apparaat voldoet 100% aan onze verwachting.

marielle van langh 27-12-2018

goed duidelijke site
duidelijk de artiken omschreven
goede prijs kwalliteitsverhouding en genoeg keuze uit alle artikelen

Bert 27-12-2018

Moeilijk om cijfer te geven. Vaatwasser gekocht, next-day-delivery, maar kwamen met verkeerde model. Goede klantenservice (alhoewel ik wel excuses had verwacht, maar men deed alsof het vaker voorkomt) Gelukkig de dag erna wel goede model geleverd.

Jan Zeeuw 27-12-2018

Ik Ben goed en duidelijk geholpen wbt aankoop van een losstaande diepvriezer.
kon heb zelf ophalen ,dus een goede besparing op de aankoopsom

sjoerd 27-12-2018

Snel en goed geleverd duidelijke website met goede en duidelijke info over het product.
Goede telefonische bereikbaarheid naderhand om nog wat te weten goed en correct geregeld met alle info.
Al voor de 2de keer wat besteld via deze webwinkel. en ook deze keer weer helemaal geslaagd

een voorbeeld voor vele webshops maar ere kan maar 1 de beste zijn keukenloods .nl

tot de volgende keer!

Arnold 27-12-2018

prima service snelle afhandeling

na een belletje of ze het op voorraad hadden in drunen werd aangegeven dat dit nog voldoende was

Winter 27-12-2018

We zijn op aanraden van anderen bij deze winkel terecht gekomen en zij heel vriendelijk en deskundig geholpen

Mevr. De Vries 27-12-2018

Mooie website met genoeg keuze. Indictie kookplaat en heteluchtoven merm Siemens aangeschaft. Snelle levering . Zeer tevreden!

Evert 27-12-2018

Ik dacht een afzuigkap in de winkel te Almere op te kunnen halen, maar daar is geen voorraad. Speciaal hiervoor omgereden om de ophaalprijs te betalen. Kan wel beter op de site worden weergegeven. Correct geholpen en 's avonds via internet toch maar laten bezorgen. Snel en goede levering.

Ronald 27-12-2018

Veel keuze, vaatwasser besteld en gelijk de volgende dag opgehaald. Ook op de locatie een snelle en nette service.

Gerard 27-12-2018

Goede service en mee denkend personeel
Heel plezierig shoppen ruim asortiment zodat de vergelijking onderling ook makkelijk is te maken. Zeker een aanrader voor een ieder die een andere keuken of apparatuur zoekt

Gerrie 27-12-2018

de keukenloods heeft ons opnieuw laten zien dat het een goed bedrijf is. Mooie producten een eerlijke prijs en snelle levering plus een ruime garantie. Mijn vertrouwen heeft de keukenloods zeker gewonnenen ik adviseer u dan ook om op hun site te gaan kijken als u apparaten wil gaan aanschaffen.

Rick van der Burg 27-12-2018

Onze inductie kookplaat was kapot en de monteur raadde ons aan om een bepaald model bij de Keukenloods te bestellen. Dit hebben wij gedaan en omdat ik zelf weinig tijd heb, heeft de Keukenloods de kookplaat ook gemonteerd. Dit is keurig uitgevoerd, en de communicatie vooraf verliep perfect. Zeer tevreden!

K Gerrits 27-12-2018

Winkelen bij de Keukenloods bleek de juiste keus. Had een kookplaat besteld maar deze bleek op krachtstroom te werken. Maar even een belletje naar de Keukenloods en ik werd direct keurig geholpen door een heel vriendelijke meneer die de bon heeft aangepast voor een ander toestel. Het is een leuke site waar alles duidelijk en eerlijk is. Gewoon een prima shop en die krijgt van mij een 10

Sandra 27-12-2018

Overzichtelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Volop keuze met duidelijke specificaties

Carla 27-12-2018

Ik werd goed geadviseerd. Via de mail ook snelle reactie en een goede klantenservice en een snelle levering.
Ik ben heel tevreden!

Marcel 27-12-2018

Prima webshop, groot aanbod en prima prijzen, snelle levering, verder geen bijzonderheden.

Marianne 27-12-2018

We hadden al eerder bij deze winkel gekocht , was zeer goed bevallen . Goed product, goede prijs en topservice . Dus deze keer weer bij Keukenloods geslaagd , Ik vind het een goede winkel , klantenservice goed bereikbaar voor advies zowel telefonisch als per mail. Goede adviezen en alle afspraken worden goed nagekomen. Snelle bezorging !

Karel 27-12-2018

Goede overzicht aan producten en goede kwaliteit keukens, wasbakken koelkasten

Patrick 27-12-2018

Verkopen en leveren gaat goed. Maar wanneer het op after sales aankomt, dan wordt er niet meer gereageerd.
Officiele reactie van Keukenloods 27-12-2018

Beste Patrick,

Bedankt voor je review. Ik zou graag een ordernummer ontvangen zodat ik even met je mee kan kijken! Deze mag je mailen naar emma@keukenloods.nl. Alvast bedankt!

Groet, Emma

wim 27-12-2018

In de drukste periode van het jaar toch goede service en het correct nakomen van leverings- en bezorgafspraken.

Kees 27-12-2018

Goede en overzichtelijke site. Aankoop is duidelijk goedkoper dan bij vergelijkbare internet winkels.
Tevens is de aankoop netjes op tijd bezorgd.

Jeffrey Munnikes 27-12-2018

Prima prijzen, prima service vooraf om zeker te weten dat je echt iets hebt aan het product, prima afbouw door een onafhankelijk montagebedrijf (optioneel). Tsja, prima!

Fons 27-12-2018

Deze shop is bekend vanwege de winkel in Zwaag. Daar al eerder producten aangeschaft in het verleden. Goede ervaring. Nu vaatwasser in RVS van Siemens. Eerder Siemens gehad tot tevredenheid. Bij Keukenloods scherpe prijs en correcte bezorging. Dus gewoon goed.

Dora 27-12-2018

Een duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Kreeg zelfs korting omdat ik het bij de winkel ophaalde.
Toen de levering bij de winkel aankwam kreeg ik een mailtje van de bezorger en de winkel zelf belde mij.

teus 27-12-2018

gewoon afspraken nagekomen en geen gedoe en ook goedkoper kon ik niet vinden

Lilian 27-12-2018

Het bezoeken van de website verloopt gemakkelijk , snelle levering van de artikelen .

Carien 26-12-2018

We zijn keurig geholpen.
We zijn niet technisch aangelegd en wisten dan ook niet wat voor soort inductiekookplaat we konden kopen om onze oude keramische plaat te vervangen. Super geholpen! De installateurs die de kookplaat later geïnstalleerd hebben waren keurige mensen die verstand hebben van hun vak!! Kortom alles werkt perfect en zijn we zeer tevreden!!!

Kees Boot 26-12-2018

In het algemeen een goede indruk. Wat wel tegenviel is dat tijdens de installatie van de Novy inductieplaat niet alle installatie onderdelen waren bijgeleverd. Dit had blijkbaar tijdens de aankoop opgegeven moeten worden (was niet duidelijk). De verdere afhandeling van deze klacht is goed opgepakt.

Theo en Anneke van der Helm 25-12-2018

Wij zijn al bekend met Keukenloods en vonden het al een vriendelik en behulpzaam bedrijf daar door zijn we teruggekomen en zullen dit in de toekomst als alles blijft zoals het nu is weer doen.

cees 24-12-2018

prima levering, goede service, niets op aan te merken. duidelijke, klantgerichte contacten.

k rozeboom 24-12-2018

ik heb gezocht naar induktie kookplaat en kwam bij keukenloods .nl terecht met veel keuzes zodat ik een keuze kon maken en tevens naar een fiaal in de buurt gezocht en kwam in veendam terecht waar wij op een prettige manier geholpen zijn

M.Sch. 23-12-2018

goedkoop, veel keuze, in de buurt, wel wat weinig personeel waardoor lang wachten

h de bakker 23-12-2018

was aanbevolen door een collega. product besteld maar was niet meer leverbaar. hebben ze een andere gestuurd dat goedkoper was. geld terug gekregen maar ik vind het product niet echt top jammer. Had graag toch een wat duurdere voorin de plaats gehad.

W F Jansen 23-12-2018

Het is allemaal voortreffelijk afgehandeld en heb veel plezier van de koelkast
Ik wil Uw bedrijf dan ook bij een ieder aanbevel

R.Klapwijk 23-12-2018

Makkelijk antwoord op de vraag of we tevreden zijn en met een rapportcijfer te waarderen.... een 10 want wij weten niet wat beter of anders had gemoeten. Zo hoort het en zo makkelijk kan het leven zijn als de leverancier begrijpt wat de klant wenst !
A-merken tegen scherpe prijzen, op tijd bericht als er veranderingen door de fabrikant worden doorgevoerd, geen punt om de bestelling zonder kosten een paar maanden op voorraad te houden totdat onze verbouwing zo ver gereed is, kortom... gewoon goed.

g.w.hoogzaad 23-12-2018

veel producten zijn te zien in de shop, waardoor je wel een indruk krijgt voor je beslissing wat ja gaat aanschaffen.
personeel neemt alle tijd om samen te kijken naar het product waar je naar op zoek bent, klasse!

A de Vries 23-12-2018

Wij zijn zeer tevreden over de keukenloods. Zeer correcte verkopers en bezorgers.

Harry 23-12-2018

Goede en vriendelijke voorlichting toen ik wat info nodig had over de oven die wij wilden bestellen. Snel geleverd. Bij levering bleek het bakblik beschadigd. Foto opgestuurd en met 2 dagen vervanging in huis. Prima.

Robert 23-12-2018

Snelle levering zondagavond combi magnetron besteld en maandag in huis.
Klantenservice nog gebeld en werd gelijk geholpen en alles is opgelost.
Zo hoort het Toppie

R. Lovink 23-12-2018

keurig conform afspraak en bijzonder goed advies is ons gegeven door de medewerkers