Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jan Willem Hartmann 27-11-2023

In de winkel in Waddinxveen zeer prettig geholpen. (We kwamen net van een andere grote 'keukenzaak', waar wij een ongeïnteresseerde verkoper aantroffen). Hij voelde goed aan wat wij zochten en gaf o.i. eerlijk advies. Ook later via e-mail prettig geholpen en geadviseerd.

Jan 27-11-2023

Goed aanbod, goede prijs. Procuctinformatie was prima op orde. Programma is voldoende breed om een goede keuze te kunnen maken.

Bert 27-11-2023

Zeer mooie en perfect werkende inductie kookplaat. Daarnaast een heel mooie prijs. Dezelfde kookplaat bij andere firma's, maar dan voor een zeer mooie aanbieiding. Levering door Keukenloods probleemloos en geheel volgens de afspraken. Top bedrijf, die Keukenloods. 👍👍

Paul 27-11-2023

Top bedrijf. Zondag avond besteld volgende dag om 12:00 geleverd kan niet anders zeggen dat alles goed geregeld is.

J. Symons 27-11-2023

Prima firma, alles perfect verlopen, van het orderen tot het thuis bezorgen(!) Én dat alles ook nog snel.

Dennis 27-11-2023

Goed geholpen en de levering was snel. Omdat er nu een actie was kreeg ikhet voor de actieprijs.
Nette behulpzame medewerkers

Rachel 22-11-2023

De monteur voor bet plaatsen van de koelkast kwam tot mijn verassi g vroeger dan ik verwacht had. Hij was erg prlcessionel en werkte snel en nauwkeurig. Bovendien was hij erg vriendelijk.

robert 22-11-2023

Persoonlijk en gedegen advies, snelle afhandeling.
Je hoeft niet verder te kijken voor de prijs, deze is altijd concurerend.

Yvonne 21-11-2023

Had een tafelkoelkast gezien bij een ander voor 239.00 bij de keukenloods was hij 269.00 gebeld met hun en ik kreeg hem.ook voor 239.00 nou dat vindt ik een super service en een goede bezorging.

Theo, Spijkenisse 21-11-2023

Prima geholpen en communicatie met betrekking tot leveringsafspraak liep alles uitstekend en op tijd.

Dors 21-11-2023

De shop vind ik top en die heb gekozen op advies van een relatie en de prijs beviel prima

Dennis 21-11-2023

Snelle vlotte levering, goed geholpen aan de telefoon, vriendelijke deskundige medewerkers!

Onno 21-11-2023

Snel contact en goed geadviseerd, vervolgens de levering keurig conform afspraak en verwachting

Elise 21-11-2023

Prima service, alles op tijd geleverd. Enig minpuntje is dat wij 7 apparaten hebben besteld waaronder een Amerikaanse koelkast en u alleen een chauffeur heeft gestuurd. Gelukkig was mijn keukenman er om te helpen. Anders had ik 10 sterren gegeven.

Gerard 21-11-2023

Goedkoop en goede service
En zeer tevreden over het product en correcte levering

Eddy 21-11-2023

Alles on line gedaan. Ik kan de winkel niet beoordelen omdat ik er niet ben geweest.
Het contract en de service was prima.
Een 3e heeft de kookplaat voor mij opgehaald

Henk 21-11-2023

Via internet gekeken voor nieuwe vaatwasser ivm defecte oude vaatwasser gebeld met keukenloods en letterlijk er doorheen geloodst door de adviseur van keukenloods alles goed geregeld en qua maatwerk helemaal top

W salmans 17-11-2023

Heb de plaat een week in gebruik ziet er na uit dat ik er al een barstje in de glasplaat heb van de inductieplaat en zie dat ik dit met de whirlpool dit zelf moet doen vreemd
blauwenberg 20-11-2023

Beste W. Salmans,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met de kookplaat. Via de orderstatus op onze website (https://www.keukenloods.nl/service/orderstatus) kan het reparatieverzoek worden ingediend. De reparaties worden voor het beste resultaat inderdaad door de leveranciers zelf uitgevoerd. In dit geval zal Whirlpool een afspraak inplannen voor de reparatie van de kookplaat. Mochten er verder nog vragen zijn dan raad ik je aan om telefonisch contact met ons op te nemen via 0226-355340.

Hartelijke groet,
Emma | Keukenloods.nl

Debby 15-11-2023

Alles naar wens. Fijne ervaring. Zeker aan te bevelen. Duidelijk, snel en betaalbaar!!!!

Wim 15-11-2023

Prima zaak. Afspraken worden goed nagekomen, prijzen zijn goed. Installatie werd keurig uitgevoerd.

Duuk Sr. 15-11-2023

Zaterdag besteld en op dinsdag afgeleverd. Helaas bleek koeler na uitpakken ernstig beschadigd. Direct contact opgenomen met de webshop en moest een serviceformulier invullen. Dat formulier kwam niet naar voren in de zoekfunctie. Dus opnieuw contact met de service-afdeling, die vervolgens exact beschreef hoe ik het bewuste formulier kon vinden. Formulier ingevuld, paar foto’s erbij en meteen werd de omruilactie in gang gezet. Al na zes dagen is onze Etna koeler omgeruild. Hij doet het prima en is heel stil. Het kostte wat moeite, maar we zijn netjes geholpen.

Loodgieter 15-11-2023

Als alle systemen goed werken zijn de meeste webshops wel OK. Maar als sommige systemen het laten afweten en men beroep moet doen op de medewerkers, dan komen de betere webshops boven drijven. Dat was het geval bij Keukenloods.nl. Ik wilde een afzuigkap bestellen, doch de betaling wilde maar niet lukken. Dan maar getelefoneerd. Een vriendelijke medewerker liet mij weten dat ik per e-mail kon bestellen en, na ontvangst van een factuur, gewoon per overschrijving kon betalen. Dat is vlekkeloos verlopen en daags nadien kreeg ik al een telefoontje van de transportfirma om een leveringsdatum af te spreken. Puike service!

Louis roos 14-11-2023

Fijn personeel, heel kundig! Vriendelijk en niet opdringerig. Vragen wat je wilt en daar mee aan de slag.

William 14-11-2023

Goede prijs, goede ervaringen uit het verleden. Goede klantenservice (de vorige keer beschadiging, nu liep alles goed). Snelle reactie op vragen.

Ann 14-11-2023

Keukenloods was erg fijn in de communicatie. Het product dat ik wilde aanschaffen, was elders goedkoper waarna Keukenloods de prijs direct heeft aangepast. Ook de communicatie rondom levertijd was fijn. Uiteindelijk is mijn product ook nog sneller geleverd.