Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin 09-06-2019

Super Service, boven verwachtingen. Nadat veel ellende met leverancier, pakten Keukenloods het op en zorgde voor een goede oplossing.

Paul westerman 09-06-2019

In de buurt,prettig en deskundig geholpen,snelle levering en ik kon apparatuur ter plaatse bekijken

A.Jansen 09-06-2019

Heel fijn en prettig besteld en volgende dag in huis, zeer prettig personeel om het te brengen en de vaatwasmachine van Whirlpool is top wast goed schoon en geluidloos.

Stef 09-06-2019

Op de vestiging van Zwaag hebben wij onze Baumatic bbq gekocht. We werden tijdens het zoeken niet geholpen, maar we vonden al vrij snel zelf de bbq omdat deze sterk afgeprijsd was en er heel goed uitzag. Het rond maken van de gegevens verliep soepel net zoals het afhalen van de bbq. Wij hebben de bbq nu een aantal maanden in gebruik en zijn er helemaal gek van. Een nadeel van de baumatic bbq is wel dat we niet echt accesoires kunnen vinden online.

Willy Buurman 09-06-2019

Er was e.e.a. fout gegaan met een bestelling maar dat is op een professionele manier opgelost.

F.selbach 09-06-2019

Prima behandeld en goed meegedacht. Ook goed voorgelicht voor de verlende garantie. Alles keurig op tijd bezorgd.

Tibo 09-06-2019

Super geregeld ,snelle en nette service
Wasmachine was moeilijk aan te komen en Keukenloods heeft hem geleverd

theo van schaik 08-06-2019

Ja, stipt op tijd en keurig en bekwaam personeel. We zijn zeer tevreden en zullen bij een volgende aankoop als eerste de keukenloods benaderen

N. 08-06-2019

Behulpzame medewerkers die je echt helpen ook wanneer er met spoed iets geruild moet worden. Super!

Carlos 08-06-2019

Kort gezegd erg top .Ik raad iedereen keukenloods aan.een goede service en bij problemen wordt je goed en snel geholpen.

stef 08-06-2019

alles naar wens en tevredenheid, de levering was erg snel en zonder problemen geleverd

Bob 08-06-2019

Zeer tevreden! De door ons uitgezochte producten ( combi magnetron & gas op glas plaat) waren niet meer leverbaar terwijl ze wel op de website stonden. Kregen nu een nieuwer model aangeboden, met meer vermogen, voor dezelfde prijs. Alles is keurig geïnstalleerd.
Zijn er erg blij mee!

A.G. 08-06-2019

Alles is gewoon prima gegaan, chauffeur heeft netjes vooraf gebeld geheel volgens afspraak. De nieuwe vaatwasser werkt prima en de kapotte is keurig meegenomen, kortom Top.

J Kooijman 08-06-2019

Ik heb via de website jullie gevonden en ben tevreden met het aanbod en ben vriendelijk geholpen. en ben tevreden over de oven die wij aangeschaft hebben

Stichter 08-06-2019

Een uitstekende prijs kwaliteits -verhouding. Snelle levering, echt een aanrader

L snels 07-06-2019

Redelijke prijzen goed geholpen .kookplaat was voor de deur gezet en bezorger had zelf een krabbel gezet

'Al minstens 5 keer klant ... ' 07-06-2019

Wij hebben, iedere keer wanneer we artikelen bij de Keukenloods kopen, het idee dat de we de best mogelijke kwaliteit krijgen tegen de gunstigste prijs.

Th.Hogers. 07-06-2019

Wij kregen een goed advies , snelle afhandeling. De koelkast voldoet aan de verwachtingen. Vriendelijk vakbekwaam personeel.

Dorothea Timmerman van Biljouw 07-06-2019

Uitstekend personeel heel vriendelijk en begrijpend en hebben hun best gedaan om het gevraagde van mij te realiseren heel hartelijk dank hiervoor,
groet xxxxxx

Jos 07-06-2019

klantvriendelijke shop, makkelijke overzichtelijke site, goede communicatie tijdens levering, komen afspraken na, goede prijs kwaliteit verhouding, zeer vriendelijke behulpzame chauffeur compliment. Zal zeker deze shop adviseren en raadplegen bij andere aankopen.

Lopes-Cardozo 07-06-2019

Vestiging in Waddinxveen vonden we lastig te vinden; overigens alle lof: Vlotte, prettige service.

Gerda pons 07-06-2019

Geweldig, zwarte koelkast besteld, andere dag al in huis.
Zeer vriendelijk en heel goed ingepakt.
En zeker niet duur en mooi afgewerkt

Thomas 07-06-2019

Reeds eerder goederen besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding en efficiënt en snelle levering.
Helaas reeds bij producent was het apparaat al beschadigd (niet zichtbaar door verpakking)
Contact opgenomen met de servicedienst van Keukenloods.
Werd hierna door Keukenloods snel en prima opgelost.(omruiling van apparaat)
Kan Keukenloods derhalve van harte aanbevelen.

A ten Caat beheer bv 07-06-2019

Snelle levering en de beste (goedkoopste) prijs in verhouding met andere leveranciers.

H Beeren 07-06-2019

Zeer goede service ,snelle levering ,goede beschrijving van het product.en makkelijke goed werkende webside.

GGAM 07-06-2019

Makkelijk een offerte aangevraagd ivm 12 artikelen. Snel eens over de prijs . Kon makkelijk in delen bezorgt worden en ook op adres van meubelbouwer. Alles is nu geplaatst en over een 2 maanden gaan we alles in gebruik nemen.

Helene 07-06-2019

Een nieuwe oven met bijbehorend nieuwe kookplaat gekocht en die was in de outlet afgeprijsd. Maar toch de nieuwe kookplaat met dezelfde korting gekregen en alles is vakkundig geïnstalleerd.

Helene 07-06-2019

Een nieuwe oven met bijbehorende nieuwe kookplaat gekocht met installatie en die was in de outlet afgeprijsd. Toch voor de nieuwe kookplaat dezelfde korting gekregen en alles is vakkundig geïnstalleerd.

RvD 06-06-2019

Voor deze shop gekozen omdat deze het goedkoopste was. Vanwege onzekere bezorgtijd bij 24 uurs bezorging voor gewone bezorging gekozen. Bezorger was prima op de gekozen tijd aanwezig en wat erg behulpzaam. Tevreden dus. Een 10, omdat ik niets kan bedenken wat beter kan.

Jack Naus 06-06-2019

Dit is een aanrader. De monteur was op afgesproken tijd aanwezig. De inductie kookplaat werd vakkundig geïnstalleerd. Goeie uitleg gekregen en alles netjes achtergelaten. TOPPIE!!!

Cc Van Riel 06-06-2019

Duidelijke uitleg van de verkoper.
Niet opdringerig
Correcte levering
Afspraak nagekomen

Rik 06-06-2019

De website is duidelijk en ze bieden ook echt de laagste op basis van de prijsgarantie! De levering en reacties zijn goed en snel.

Enige minpunt is dat de binnenmaat van de spoelbak niet klopt met de tekening. Hierdoor moest de uitsparingen vergroot worden, in ons gemaakte betonnen aanrechtblad. De maattekening is van de fabrikant, hier kan Keukenloods in mijn optiek niets aan doen.

E. Boer 06-06-2019

Prima! De levering van de afzuigkap ging snel en werd in goede orde ontvangen.
Verder werden wij goed op de hoogte gehouden
of en wanneer de afzuigkap bij ons geleverd zou worden middels de mail.
De beschrijving van de montage was prima.
Het materiaal can de afzuigkap was degelijk.
De afzuigkap hebben we goed nu ben bevestigen en is eenvoudig in gebruik.
Ook is het volume weinig, zoals b e lood in de beschrijving.
Hartelijk dank voor deze levering!

EDV 06-06-2019

Uit de koopjeshoek heb ik een waterkoker gekocht. Het is een mooie waterkoker, veel functie waarvan ik voorheen niet eens wist dat deze bestonden voor een hele mooie prijs!

C 06-06-2019

Bestelling via internet geplaatst, ik kreeg netjes een telefoontje dat de bestelling binnen was gekomen.
Helaas zat het product in de verkeerde doos met een gebruiksaanwijzing erbij van een ander product dus ik ga het terugbrengen

Janneke 06-06-2019

Uitgebreid assortiment, snelle levering, scherpe prijs en prima klantenservice

Happyklant 06-06-2019

Prima levering op de afgesproken tijd
Fijn dat ook het oude apparaat is meegenomen

Marjolein van E 06-06-2019

Duidelijke site en mogelijkheid om te vergelijken. Tevreden over bezorging. Werd goed op de hoogte gehouden hoe laat de bezorging zou plaatsvinden.

Peter 06-06-2019

Zeer goede webshop met een overzichtelijke keuze en goed instelbare filters. Snelle levering voor een goede prijs.
Persoonlijk contact om te voorkomen dat er een verkeerde keuze gemaakt is, en spullen retour gezonden moeten worden. Zeer goed, ook voor de minder ervaren inbouwer van keukenapparatuur.

Alexandros 06-06-2019

Zeer tevreden snele en goede levering zonder probleem.Een medewerker gebelt mij om de maten van de vaatwasser te bevestigen dat is een plus voor mij. Prijs oke dus….helemaal tevreden!

paul hagen 06-06-2019

top service van af bestellen tot leveren alles keurig volgens afspraak helemaal goed

Jan 06-06-2019

Prima winkel. Snelle levering. Bestelling is tot het laatste moment aan te passen. Zeer prettig contact!

MarlonL 06-06-2019

Recht toe en recht aan advies van het personeel in Almere. Geen B*S*t verhalen. De dame in kwestie was betrekkelijk nieuw en vertelde het ook eerlijk. Op "moeilijkere" vragen werd een ervaren collega ingeschakeld die ook eerlijk en recht door zee was.

Bennie Wesselink 06-06-2019

De smeg koelkast die wij zochten werd bij keukenloods ook echt super snel bezorgd.
Netjes afgeleverd op het van te voren afgesproken tijdstip.Bestellen bij keukenloods kan ik een ander zeker aanraden ze doen wat ze beloven.Super.

Gerard. Meijer 06-06-2019

Was het goedkoopst
Gemak van bestellen
Gemak van levering en behulpzaamheid met het ophalen.
Vriendelijke medewerkers

B strrooker 06-06-2019

Deskundig geholpen bij aankoop inductie kookplaat.
Bij levering inductie kookplaat bleek de plaat in vele stukjes te zijn. Na telefonisch contact heeft een verkoper een nieuwe kookplaat s avonds nog geleverd. Perfecte service!!

Dhr. Paulus 06-06-2019

De bestelde produkten, Siemens combimagnetron en Atag afzuigkap waren degelijk verpakt en werden tijdig bij ons afgeleverd. De produkten werken uitstekend soaps beschreven op de site. Je weet precies wanneer de bezorgers komen. Vantevoren bellen ze je op hoelaat ze komen. De prijzen zijn bij Keukenloods gunstiger als bij de overige witgoed winners.

Jan 06-06-2019

Goede voorlichting en een uitstekende prijs Voor een volgende aankoop komen we beslist terug

C.B 06-06-2019

Goed en netjes geholpen en een goede uitleg over het product en de inbouw maat .

N.Visser 06-06-2019

Makkelijke en duidelijke website, met alle informatie die nodig was , maatvoering / aansluiting etc, wat de keuze etc makkelijker maakte, snelle levering via post .nl (in mijn geval een kookplaat) dus makkelijk te volgen via de track en trace.