Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lub Ras 30-10-2023

Had een vaatwasser besteld. Vanwege leveringsprobleem was er een levertijd op van 4 weken. Hierop wilde ik niet wachten. Daarop is door Keukenloods een ander merk voorgesteld met aanzienlijke korting. Dus er wordt met de klant meegedacht Heb dat erg op prijs gesteld.

Joop 30-10-2023

Super,mijn keuken was 2 maanden vertraagd en onze bestelling werd zonder gezeur bij Keukenloods opgeslagen. Ook de betaling van het witgoed was pas op de dag van levering.
Ook de leverancier was top zonder gezeur reed hij de apparatuur waar wij het wilde hebben.

16-09-2023 30-10-2023

Gekozen puur vanwege de prijs.
Duurde een maand voordat het apparaat geplaatst kon worden.
Wij zoeken in de toekomst wel een ander adres

Tevreden met mijn AEG inductiekookplaat. 30-10-2023

In verband met vervanging van het bestaande kooktoestel waren we op zoek naar een AEG inductie kookplaat.
Bij Keukenloods.nl bleek het gekozen model uit voorraad leverbaar.
Keukenloods.nl biedt kwalitatief goede apparatuur aan tegen een zeer concurrerende prijs.
De levertijd was super kort.

Pas 30-10-2023

Meedenken in de showroom was een grote plus. Goede en snelle service. Installatie was netjes!

Don Berendsen. 30-10-2023

Goede service. Duidelijke uitleg. Vriendelijk geholpen. Product werd gecontroleerd of het op voorraad was. Product werd op tijd geleverd.

Diana Smeets 30-10-2023

Heb voor mijn ouders een Inbouwkoelkast besteld daar de vorige het had opgegeven. De levering verliep snel en de service was super. Hele vriendelijke bezorger👍🏻

Klaas Mersman 30-10-2023

Prima winkel personeel hulpvaardig en mee denkend bij aankoop comby magnetron en inbouw koelkast.

Top keukenloods Zaandam 29-10-2023

Keukenloods in Zaandam is TOP ze komen hun afspraken na, bellen keurig terug en staan je keurig te woord met daad en raad. En wat voor mij de reden is voor het cijfer 10 is omdat iedere winkel kan verkopen maar meestal na de koop bij problemen niet thuis geven, maar NIET bij de Keukeloods in Zaandam de verkoper heeft in samenspraak een keurige oplossing aangedragen.
Vandaar het cijfer 10 en nogmaals bedankt voor de goede cervice👍

Klaas 27-10-2023

Goede snelle service. Tijdens online oriënteren had ik nog enkele vragen i.v.m. de maat welke ik nodig had. Telefonisch de vragen aan de medewerker gesteld en deze gaf goed en duidelijk antwoord waarop we over zijn gegaan tot de aanschaf van de inductiekookplaat. Ik kon hem de volgende dag direct ophalen bij het magazijn. Erg fijn als je oude kookplaat er mee uitgescheden is.

Rob Hin 26-10-2023

Ontzettend leuk en deskundig geholpen. Het personeel weet waar ze mee bezig zijn, en kunnen je goed uitleggen over hun product (en).

Jan 25-10-2023

Zeer tevreden over onze bestelling,
En dankzij een oplettende medewerker bij Keukenloods werd de bestelling keurig volgens afspraak thuis bezorgd.

Meijer 25-10-2023

We zijn zeer goed geholpen. Ook na de aankoop blijft de service goed. Ik zou ze zeker aanbevelen

Rita 25-10-2023

In de winkel goed geholpen met deskundig advies. Toen we eenmaal besteld hadden bleek op de dag voor levering dat ons product toch niet op voorraad was. Dat was even lastig. We werden echter goed op de hoogte gehouden en een week later werd het product alsnog zonder verdere problemen bezorgd.

Olivier 25-10-2023

Keukenloods heeft een nette en ook praktische benaderingswijze. Ze leveren wat je vraagt, geven advies waar nodig en blijven pragmatisch in werkwijze. Afstemmen met ze gaat goed, op een persoonlijk niveau en ze reageren erg snel op alle verzoeken / meldingen. De levering- en installatieteams zijn ook in het bijzonder vriendelijk en begripvol. Klachtafhandeling op schade/reparaties wordt snel en doeltreffend op gereageerd. Bijzonder tevreden over de werkwijze. Is er dan niks aan de hand geweest? Jawel, bijvoorbeeld kleine leveringsschade. Maar daar wordt heel goed en snel op gereageerd door Keukenloods om het op te lossen. En dat is te waarderen, dat ze er ook nog voor je zijn nadat de verkoop rond is.

Wim 25-10-2023

Mooie shop zowel online alsmede de winkel, en hele mooie aanbiedingen, komen/ kopen hier al langere tijd. Altijd prettig contact (met medewerker xxxx), volgende keer gaan we zeker weten naar de keukenloods in Amsterdam.

Fantastisch 25-10-2023

Het is een fijne winkel met heel veel keuze. Personeel is uiterst behulpzaam om met de klant een goede keuze te maken. Ook de levering van je spullen is perfect geregeld.

Jan Mulder 25-10-2023

prima ontvangst in de winkel. goed uitleg en een gedreven verkoper. gewoon duidelijke taal.

Maarten 24-10-2023

Prima, snelle bestelling via internet alvorens vriendelijk te woord te zijn gestaan. Erg tevreden!

Hanneke Hoeve 24-10-2023

Hele goede producten en snel geleverd! Ben super blij met de oven! En een hele goede prijs!

Hub 24-10-2023

Goed advies, prima service en levering. Wordt perfect op de hoogte gehouden van de levering.

John Huijgen 24-10-2023

Goede communicatie, goede prijs, goede levering.
We zijn erg blij met onze aankoop.

Martinus 24-10-2023

Weer een prima deal gesloten met Keukenloods.nl. Levering en installatie was netjes en correct, precies zoals afgesproken is.
Zeer concurrerende prijzen!

DB 24-10-2023

Goede overzichtelijke pagina , met ruime zoekmogelijkheden.
Ook concurrerende prijzen.
Tevens een inbouw-team.

kees 24-10-2023

netjes geholpen snel geleverd.
vriendelijke mensen,die meedenken.
zal hier zeker nog een keer bestellen.