Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jos 27-03-2020

klantvriendelijke bediening en werd zeer goed en deskundig geholpen alles is volgens afspraak verlopen

Floris 27-03-2020

Scherpe prijs.
Goede en heldere afspraken. Duidelijke communicatie wat betreft de levering.

Henk 27-03-2020

De snelle oplossing voor het leveren en de vlotte levering als zodanig. Oorspronkelijke model was niet aanwezig maar werd zonder bijbetaling geremplaceerd.

Cis 27-03-2020

Gebruiksvriendelijke site, super prijzen en goede service! Van begin tot eind prima geregeld!

Gerard 27-03-2020

Goed pro-actief geïnformeerd door de mensen van Keukenloods. Het product op tijd geleverd.

Michiel 27-03-2020

Via internet gezocht naar een fornuis en gevonden bij Keukenloods. Reageren erg snel en de koop was zo geregeld. Met 2 dagen het fornuis ontvangen. Product is zoals omschreven. Om kort te zijn, goed contact, snel geleverd voor een goede prijs. Voor mij dus een 10 waard

Jan 27-03-2020

Ben al een tijdje klant bij deze winkel, altijd snelle, behulpzame, meedenkende verkopers. Ook deze keer weer keurig geregeld.

Erik 27-03-2020

Supersnelle levering, beste prijs die ik kon vinden.
Na bestelling hebben ze ook nog ter controle gevraagd of ik de juiste Quooker had besteld ivm technische aansluitingen etc. Supertevreden! Als je ook maar een beetje handig bent, is deze kraan ook relatief eenvoudig te installeren.

Ineke 27-03-2020

Prima levering, ziet er goed uit en op tijd geleverd. De site ziet er overzichtelijk uit

Miriam 27-03-2020

Na een eerdere ervaring weer uitgekomen bij Keukenloods. Bestelling prima verlopen!
Over de producten (AEG inductiekookplaat en Quooker) tot nu toe zeer tevreden. We kunnen tot nu toe niets negatiefs melden. Het volgen van de bestelling was ook prima geregeld.

J. Van de Kerkhof 27-03-2020

Duidelijke site waarop het product meteen te vinden was.
Iets minder prettig is dat de prijs niet zichtbaar is.

Groenmarkt 27-03-2020

Site redelijk goed te overzien, bestellen en leveren gaat snel en netjes. Goede behandeling en levering van de aankoop.
Tevreden.

Willem 26-03-2020

Goed advies gekregen per telefoon, scherpe prijzen.
De volgende dag werd de vaatwasser afgeleverd zoals we hadden afgesproken.
Prima ervaring.

Frank 26-03-2020

Reden om voor deze webwinkel te kiezen is primair het prijsniveau icm het veilig winkelen keurmerk. Wat opnieuw gebeurt (eerder bij bestelling wasdroger) is dat artikel van onze keus niet kan worden geleverd; keukenloods biedt dan wel beide keren een vergelijkbaar alternatief. Nadat we een goedkeuring op het alternatief voorstel hebben gegeven, horen we vervolgens een week lang niets. Zelf gebeld en blijkt volgens keukenloods het alternatieve product niet (meer) op voorraad (na 1 dag) en verwachten de week daarop weer bevoorraad te zijn. Oké het is niet anders, maar had dat even gemeld. Tot onze niet geringe verbazing worden we dezelfde dag gebeld door de bezorgdienst om een afspraak te maken voor bezorging. Kennelijk toch op voorraad!? Vraag me af wat gebeurd was als ik niet zelf gebeld had. Deze gang van zaken bevreemd ons. Levering verder oké.
Officiele reactie van Keukenloods 26-03-2020

Beste Frank,

Ik begrijp dat het een en ander niet goed is gegaan qua communicatie. Mijn excuses hiervoor.
Ik hoop dat het product goed bevalt, ondanks deze verloop van zaken!

Groeten, Emma

Maurice 26-03-2020

Keukenloods.nl is een overzichtelijke en duidelijke webshop met goede informatie. We hebben al regelmatig producten gekocht. En zijn daar zeer tevreden over. De levertijd is volgens afspraak en vooraf wordt je ingelicht over de bezorgtijd. Het product, in dit geval een spoelbak, is geweldig. In werkelijk is die nog mooier dan op de afbeeldingen. Wat nog verbetert zou kunnen worden is in sommige gevallen de foto's van de producten groter publiceren of dat ze te vergroten zijn door er bijv op te klikken.

Marcel 25-03-2020

Een bosch koelkast besteld op zaterdag avond en maandag morgen geleverd super snel en netjes

Opa Jan Sr 25-03-2020

Perfect wat deze mensen gedaan vooral voor ons oudere mensen hebben uiteindelijk geresulteerd in 2 telefoontjes en de afzuigkap was er.

Sjieuwke 25-03-2020

Via google op de site van keukenloods gekomen voor het bestellen van een Wokpan 36 cm van WMF. Jammer dat we hem niet in de winkel in het echt konden bekijken. Daarvoor moesten we naar het Inspiratiehuis 20/20 van Siemens, Bosch en Neff in Hoofddorp. Het zou handig zijn als je als Keukenloods de pan via je eigen website aanbiedt om ook een exemplaar ervan in je winkel te hebben staan. Suggestie van onze kant.

Gebruiker Ton 25-03-2020

De shop is oke. De keuze is gebaseerd op advies van mijn dochter. Via de goed benaderbare webside de bestelling uitgevoerd.
De communicatie vanuit de webside verliep zonder problemen en is als zodanig ook qua betaling keurig afgerond. Tweemaal telefonisch advies gevraagd. Het apparaat is keurig conform afspraak geleverd en eenvoudig door de installateur geplaatst.
Doordat de pannenset (op advies van uw medewerker ri. IKEA gegaan) pas 26 maart wordt aangeleverd heb ik het toestel nog niet volledig kunnen testen. Maar ik ben hoopvol.

Willem 25-03-2020

Inbouw koelkast op zondag besteld en volgende dag in huis. Op de dag van levering 's ochtends nog gebeld door de Verkoop afdeling om nog even de juiste maten te checken. Klasse!

Rinus 25-03-2020

Prima geholpen en geadviseerd bij aanschaf van verschillende keukenapparatuur. Flexibel en meedenkend! Levering heel soepel verlopen.

polleke 25-03-2020

verzending zou iets sneller kunnen maar voor de rest is alles prima voor elkaar. duidelijk en niet duur.

Raymond 25-03-2020

Prima zaak, denken mee, en zoeken oplossingen, vlotte levering conform het bestelde!

Alexander 25-03-2020

Goede service en snelle levering tegen een goede prijs
Meer kan ik er niet van zeggen

Wim Beeke 24-03-2020

Wij zijn naar de Keukenloods in Roosendaal geweest en zijn daar zeer vriendelijk ontvangen. Ze waren de showroom aan 't verbouwen maar onze afzuigkap was kapot dus we moésten een nieuwe! Het was geen probleem om toch verschillende kappen te bekijken en hebben een mooie afzuigkap gekocht wat een showmodel was geweest!
De bediening was heel erg vriendelijk en deskundig, dus wij zijn zéér tevreden naar huis gegaan!

Frank uit Dronten 24-03-2020

keukenloods, heeft een groot assortiment wasbakken en kranen. Ook vreemde maten (die ik juist zocht).
Ik was benieuwd naar de levering, omdat het uit verschillende steden moest komen, maar dat was zorgen om niets.
Alles is goed gekomen. Dank daarvoor.

Gerard van Schaik 24-03-2020

Na bestelling werd, kreeg ik netjes een mailtje over de aangekochte afzuigkap om me te helpen met de juiste maten... na over een weer gemaild te hebben is dit uiteindelijk gelukt. De afzuigkap werd netjes bezorgd en zag er ook keurig uit. de website is goed overzichtelijk en was ook heel duidelijk.

m.putz 24-03-2020

ik heb een perfecte levering bekomen nette en goede hulpzame bediening ik zou toch altijd eerst weer

bij de volgende aankoop naar keukenloods stappen.heel veel producten en artikelen te vinden

DENNIS R 24-03-2020

Voor de snelle levering van onze nieuwe vaatwasser is er nog even een check gedaan of deze wel voor 100% past door bij ons nog even het typenummer van de oude vaatwasser op te vragen. Keurig gebeld door de chauffeur toen hij onderweg ging met de verwachte aankomsttijd, en niet geheel onbelangrijk de vaatwasser voldoet voor 100%

Sandra 24-03-2020

Wat een super bedrijf! Onze bestelde spullen zouden eerst in januari worden uitgeleverd maar door een vertraging in de overdracht van ons nieuwe huis hadden we het pas in maart nodig en dat was gelukkig geen probleem om het in maart uit te leveren ipv januari. Zeer vakkundig geholpen en alles is mooi scherp geprijst!

M van heel 24-03-2020

Zeer tevreden snelle levering apparaat was kapot meteen de dag er na omgeruild voor een nieuwe geen gezeur maar doen perfect

M. van de Vendel 24-03-2020

Gemakkelijk te bestellen, goede digitale communicatie. Op de dag van levering een scherpe verwachte tijd van leveren, die precies uitkwam. Gewoon goed hun afspraken nagekomen, wat tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer is.

Willem Pols 24-03-2020

Goed geholpen door (*) in Waddinxveen, en korte levertijden wij maken zelf onze keukens en kopen onze apparaten bij Keukenloods.

J.Hoepman 24-03-2020

Vlotte afhandeling van aankoop en deskundige installatie. Goede klantenservice.

Marcel 23-03-2020

Heb een kookplaat besteld via de webshop. Duidelijke website met voldoende informatie om zelf een goede keuze te maken. Desondanks werd ik na bestellen gebeld om te controleren of ik de juiste keuze gemaakt heb. Dit is een super service! Kookplaat werd netjes geleverd op de aangegeven dag. Product zat erg goed verpakt en kwam daardoor zonder schade aan. ga zo door!

Juanita 23-03-2020

Wij hebben bij de keukenloods een inbouw koelkast en een inbouw oven gekocht. Wij zijn heel erg goed geholpen door medewerkers van de keukenloods Zaandam. Ik had een speciale wens betreffende de oven. Het betreft een , Slide en Hide ,, oven. De medewerker heeft erg zijn best gedaan om aan mijn wens te voldoen. En het is hem zeker gelukt. Apparatuur is ook door de keukenloods ingebouwd, en de oude apparatuur hebben ze meegenomen. Het tijdstip van het personeel die alles zou inbouwen werd keurig op tijd aan mij doorgegeven. KEUKENLOODS, wij zijn super tevreden.

fam Veltkamp 23-03-2020

Prettig manier om bestelling op gewenste dag geleverd te krijgen. Contact toen niet alles tegelijk geleverd kon worden verliep ook soepel. Bezorger bracht alles netjes binnen.

E Verheijen 23-03-2020

Goede telefonische informatie
Correcte levering
Prima service
Alleen minimaal 75 karakters beoordeling is wat overdreven

Luc 22-03-2020

We waren op internet aan het kijken voor een 5 pits gasfornuis toen kwamen we bij deze winkel uit.
De dag er na gebeld en 2 dagen erna kwamen ze het al leveren. En de betaling ging ook goed.
En ze zijn heel vriendelijk En alles netjes geregeld en bezorgd.

Van Wier Hoorn 22-03-2020

Keukenloods Zwaag heeft ons goed geholpen met het samenstellen van onze keuken. Ook bij twijfel mocht ik telkens terugkomen en kijken en proefstukjes mee naar huis nemen. Het personeel is klantvriendelijk en toegankelijk.

Des 21-03-2020

Deze winkel biedt een erg goed alternatief als het gewenste artikel niet meer leverbaar is.

Gijs 21-03-2020

Goeie communicatie met de klantenservice. De prijs is duidelijk de goedkoopste, er werd góed gecommuniceerd over de voortgang van de order. De montage, in ons geval, van de nieuwe afzuigkap verliep prima en werd vakkundig afgehandeld.

Bhn 21-03-2020

Zojuist vaatwasser geleverd gekregen. Bedoeling was dat oude mee terugging. De bezorger weigerde in eerste instantie om de oude machine mee te nemen omdat die al buiten had moeten staan. Daarna heb ik binnen 5 seconden de oude machine naar de deur gebracht. Weer hele discussie om de bezorger te overtuigen de oude vaatwasser mee te nemen. Kortom: HEEL SLECHT
Officiele reactie van Keukenloods 23-03-2020

Beste Bhn,

Wat vervelend dat dit zo is verlopen, mijn excuses hiervoor. Het is inderdaad een voorwaarde dat het oude apparaat buiten klaar moet staan en we zijn ermee bezig om dit duidelijker te communiceren.

Ik hoop dat de vaatwasser desondanks goed bevalt. Mocht je hier nog vragen hebben, dan hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl

Groeten, Emma

Edith 20-03-2020

Website is overzichtelijk. Wij werden goed op de hoogte gehouden voor wat betreft de levering. Degene die onze vaatwasser kwam installeren was uitermate vriendelijk en correct.

Robin 20-03-2020

In eerste instantie was onze gaskookplaat niet te leveren in verband met het carona virus hij moest uit Italië komen een boretti maar na telefonisch contact met een van de verkopers hebben ze er toch nog een kunnen leveren veel dank hier voor een dikke pluim. Gr xxx

Mandy vd Bergh 20-03-2020

Goed geholpen in de winkel. Bij bestelling ging helaas iets mis maar is netjes opgelost. Deur op koelkast monteren was even lastig daar gebruiksaanwijzing ontbrak. Koelkast ziet er verder prima uit, prettig in gebruik, en koelt goed.

Hooijmans 20-03-2020

Ik mijn vijfde apparaat gekocht en het is altijd naar tevredenheid.
Bij het laatste apparaat was iets niet goed monteur is geweest,en die heeft het fantastisch opgelost.

Frans Broeders 20-03-2020

Alles volgens afspraak, niets om aan te merken. Monteur wekte alles netjes af en was op tijd. Prima keukenloods.

H. SUIJKERBUIJK 20-03-2020

Gemakkelijk te bestellen via internet en een vlotte en snelle accurate levering. Ook voor een goede prijs.

Nel 20-03-2020

Ik ben perfect geholpen. Ik heb de inductie kookplaat nu een week in gebruik. Ik kan niet anders zeggen dan KLASSE. Ik wilde een keramische kookplaat toen vroeg de medewerker waarom geen inductie. Waarop ik zei, die zijn me te duur. Toen raden hij me de Hanato inductieplaat aan. Qua prijs ligt hij in de catogorie van de keramische kookplaat. Op alle 4 de pitten een timer en een boost functie. Wat heerlijk kookt.