Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Peskens 20-12-2018

Snelle en correcte service, prima info lopende order per mail. Levertijd klopte exact.

Patrick 20-12-2018

Prijs kwaliteit verhouding helemaal prima. Goeie service en netjes optijd gebracht en het oude apparaat meegenomen. Dus prima👍🏻

Math de Bruijn 20-12-2018

Deskundig personeel aan de telefoon. Al 3 keer gekocht bij jullie. en altijd de levering op tijd Vervoerder is vriendelijk en attent. Bij niet in voorraad goed advies voor alternatief. Correct en niet drammerig .

Paul 20-12-2018

zeer snelle en correcte levering van de bestelde filters t.b.v. de afzuigkap.

Andre Bergwerf 20-12-2018

Snelle levering
Oude produkt netjes meegenomen
Klein puntje: verpakkings materiaal werd niet meegenomen

Bas van de Werf 20-12-2018

Ik heb snel mijn bestelling binnengekregen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Met hulpvaardige verkoop adviseur. Jammer dat er bij kookplaten geen duidelijk aansluit advies zit. Dus aansluitibg met 2 of 3 are is zeer handige en bruikbare info. Die heb ik gemist.
Verder werkt mijn Bosch inductie dikke prima! Aanrader.

Ronald 20-12-2018

Ruim assortiment. Makkelijk vergelijken.
Veruit de goedkoopste. Zeer gebruiksvriendelijke site

W. Peeters 20-12-2018

Goede service, komen afspraken na en denken mee en de prijzen zijn ook goed.

Jasper 20-12-2018

Zeer tevreden over Keukenloods, kon om persoonlijke redenen het toch niet zelf ophalen en is zeer goed opgelost door de Keukenloods.

g.hooijman 20-12-2018

ja nog steeds klasse indeling van de zaak en klantvriendelijkheid erg behulpzaam .en kennis van de koopwaar. waren er voor de tweede keer

Jo 20-12-2018

Vakkundig geholpen tot laat in de avond zelfs. Bij een volgende aankoop kom ik zeker terug. Ook de prijzen zijn goed en een snelle levering.

Ike 20-12-2018

Goede service, duidelijk en goede prijs. Ook levering was netjes verzorgt en vriendelijk.

Guus 20-12-2018

De solo magnetron waas een simpele één-op-één vervanging. Met het brede aanbod van apparaten, redelijke alerte verkopers, scherpe prijs en prima logistiek ging dat allemaal goed.

M.v.Helden 20-12-2018

Prima vaatwasser zeer tevreden, zuinig met energie en water heel weinig geluid tijdens de vaat. Inbouwservice van keukenloods is zeer goed en kundig met prima uitleg door de monteur.

Wim Kers 20-12-2018

Prima service en levering op tijd. Lekker vroeg zodat je daarna naar je werk kunt.
Levering zoals verwacht en goed spul. Prijzen zijn echt scherp.

Rita Absen 20-12-2018

Keurig op tijd geleverd
Goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling 👍👍
Eerdere ervaring is weer bevestigd en ik zal in de toekomst zeker weer gebruik van jullie diensten maken als dat nodig is

van Binsbergen 20-12-2018

Product voldoet aan de beschrijving.
De bezorging was ook erg duidelijk qua tijdsbestek. De chauffeur was uiterst vriendelijk.

Kitty Meijer 20-12-2018

Heb 2x telefonisch contact gehad en werd zeer correct geholpen.Hele vlotte levering.Ook waren wij zeer verrast door het kado wat wij bij onze magnetron kregen.Dit was een aktie die al een paar dagen afgelopen was.Zonder te vragen kregen wij dit kado er nog bij.Keukenloods heeft er een zeer tevreden klant bij!

Andre Kranendonk 20-12-2018

Overzichtelijke site. Bezorging lukte niet op afgesproken dag door ziekte chauffeur, maar dit werd snel en goed gecommuniceerd.

Alexander Shopov 20-12-2018

Really great service and lowest prices for the goods. We got a fridge and are very happy.

Kuster 20-12-2018

De shop is goed, we zijn te vrede met de manier waarop we behandeld zijn. En prijs was zeer aantrekkelijk.

Mart 20-12-2018

Uitstekende advisering in de keuze voor onze apparatuur. Apparaten cfm afspraak geleverd en werken uitstekend.

N Groenewegen 20-12-2018

Geweldige ervaring, alle apparatuur laten vervangen. 1 apparaat pastte niet, monteur ging meteen een andere regelen die wel past, en die werd een week later alsnog geplaatst. Wederom top service! Bedankt :)

Sylvia La Haye 20-12-2018

Ik heb online gekocht en ondanks dat ik contact hebt gehad met 5 verschillende medewerkers is mijn Boretti goed in Spanje aangekomen en kook ik nu met heel veel plezier op dit prachtige kookstel.

Stephan 20-12-2018

Snelle beschikbaarheid na bestelling online en vriendelijk personeel op het filiaal te Zaandam.

JW 20-12-2018

Snelle levering, goed contact hierover en een behulpzame koerier. Goede prijs, nu nog even wachten tot het gemonteerd wordt.. erg benieuwd naar het product

Y. Bakker 20-12-2018

Goede service, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering.
Telefonisch goed bereikbaar.
Kortom, een perfecte deal.

Anneke 20-12-2018

Snel en netjes op tijdgeleverd
Prijs netjes veel keuze
Als ik andere dingen nodig heb is het weer bij jullie

René 20-12-2018

Duidelijke site met transparante informatie.
Prijzen zijn aantrekkelijk.
Uiteindelijk de spullen besteld en zelf gehaald. Netjes en servicegericht geholpen.
Keukenloods kom ik zeker weer.

Henk Engels 20-12-2018

Komen alle afspraken na zoals ergens anders goedkoper bij de keukenloods krijg je hem dan ook voor de zelfde prijs

RdG 19-12-2018

Keurige en goede winkel met veel keus. Goede opvang en begeleiding en afwikkeling van de aankoop.
Ook veel lof voor de monteur van jullie. Uitstekende service.

M. Paas 19-12-2018

Snelle levering conform de gemaakte afspraak. Was voor mij de eerste keer bij de keukenloods en ben zeer tevreden over de prijs en de service

Ruud 19-12-2018

Super service. Zelfs op zondag telefonisch bereikbaar toen bleek dat niet alles geleverd was.
Binnen 2 dagen volgde de nalevering. Geweldig!

Luiken 19-12-2018

Vriendelijke meneer aan de telefoon. Fijn dat apparatuur op afroep gezet kon worden. Goede levering op dag van afspraak.

Adri 19-12-2018

mijn online bestelling was in eerste instantie niet goed doorgekomen,, nadat ik gebeld had ,werd het keurig afgehandeld en kon ik mijn bestelling ophalen. (op mijn verzoek).

Paula 19-12-2018

Ik had een afzuigkap en een koolstoffilter gekocht. Toen ik bericht kreeg dat mijn bestelling klaar was, heb ik een afspraak gemaakt voor de levering en betaald. Groot was mijn schrik toen ik een telefoontje kreeg en men mij vertelde dat de koolstoffilter er toch niet was. Ik zat echt met een deadline ivm de plaatsing. Gelukkig kwam de koolstoffilter een dag later met de pakkettendienst en kwam alles toch goed terecht.

Jeroen 19-12-2018

Prima en volledig digitaal geholpen. Maken waar wat ze stellen. Keurig op afgesproken tijdstip bezorgd

Huub 19-12-2018

Niet gewoon leveren wat je bestelt, maar even meedenken of je wel het echode product hebt besteld. Top!

Alike Slump 19-12-2018

Makkelijk shoppen. Alles is makkelijk te vinden. Daarnaast vind ik de service super. Je wordt snel geholpen en goed geholpen bij eventuele vragen/problemen. Bij een probleem wordt je super geholpen. Mooie snelle levering. Goede kwaliteit producten. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Marc Bekkers 19-12-2018

Ik ben ondanks wat logistieke problemen prima en oplossend geholpen. Zullen indien nodig zeker ook de Keukeloods betrekken in de de zoektocht. Overigens hoeft dat niet altijd prijstechnisch te zijn.

Timmermans 19-12-2018

Goede uitleg en service en redelijke prijzen
De winkel is goed bereikbaar en goed en ruim ingedeeld

Gisella 19-12-2018

Bestelling gedaan van een vrijstaande oven gasfornuis en afzuigkap, al heel snel geïnformeerd over de voorraad en levertijd. Netjes daarna een mail wanneer het binnen was en een leverdatum kunnen afspreken. Super aardige bezorgers en nette afhandeling. Zeker een aanrader voor anderen en zelf kom ik ook terug.

B Jaspers 19-12-2018

Ik was snel opzoek naar een nieuwe vaatwasser. Bij keukekenloods in de morgen een vaatwasser besteld en in de avond netjes en goed afgeleverd.
Daarbij was de prijs ook nog eens voordelig.

parduc 19-12-2018

Bestelling, bevestiging van de order, communicatie en bezorging op tijd, allemaal prima in orde! Ook de prijs en het product zijn helemaal top!

Mat 19-12-2018

Eenvoudige website, goede prijs, snelle levering en nemen meten het oude apparaat weer mee roetour

Roan 19-12-2018

Bestellen ging makkelijk, we werden gied op de hoogte gehouden en het is volgens afspraak netjes geleverd. Zelfs een duurder vervangend apparaat ivm niet voorradig denk ik. Kortom, super geregeld!! 👍🏻

Hatice 19-12-2018

Bij keukenloods heb je de scherpste prijzen en ben ik zeer vriendelijk geholpen met een heerlijk kopje koffie.

S.V. 19-12-2018

We zijn zeer tevreden. We hadden voor Black Friday besteld en zagen een prijsverlaging op die dag. Daar werd zonder
problemen in meegegaan. Verder zeer goede koelkast en montage vakkundig uitgevoerd. Kortom: een aanrader!

Van Velzen 19-12-2018

Heb hier een vriezer gekocht omdat hij hier het goedkoopste was je wordt goed op de hoogte gehouden over
de bestelling, de bezorging was volgens afspraak door een nette chauffeur.
Mocht ik nog wat nodig hebben zou ik zeker hier kopen.

AH Tiggelaven 19-12-2018

Wij hebben hier al meerdere keren keuken apparatuur besteld en alles word altijd netjes op tijd en meestal al de volgende dag al geleverd, volgende keer bestellen we hier weer, top bedrijf