Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HAM Bergman 06-06-2019

Ik ben niet in de winkel geweest, maar heb via internet/telefonisch een aankoop gedaan

Rafal 06-06-2019

Levering is goed 3n op tijd, kookplaat met combi perfect alleen de pannen set 12delig niet kopen! De pannen zijn lek. Voelt ook heel goedkoop aan.

Ron 06-06-2019

De shop is overzichtelijk, met een ruime sortering tegen zeer scherpe prijzen

A De Groot 06-06-2019

Dit was toeval,we moesten naar umcg. We waren al langer van plan om een kookplaat te kopen. Dus was even op tablet keukenloods tegen,we gaan op de terug weg daar even langs.we zijn leuk geholpen ,en tevreden.

Geert 06-06-2019

Goed geholpen in de winkel, duidelijke informatie. Keukenloods heeft daarnaast een uitstekende prijs. Levering van de spullen volgens afspraak.

Tony 06-06-2019

Top service. Zeer vriendelijk personeel. Apparatuur zijn goed afgeleverd volgens afspraak op mijn gewenste datum. ik heb jullie al bij anderen aanbevolen.

Sabine Altena 05-06-2019

Wat een super service bij keukenloods. Alle apparatuur hier besteld. Ze denken goed mee bij het bestellen en kaarten bepaalde dingen aan waar je zelf niet aan zult denken. Daarbij perongeluk verkeerde maat afzuigkap besteld. Zonder problemen kunnen retourneren. Top service!

Jan 05-06-2019

Bezorgers hebben echt veel moeite gedaan om de (nogal grote) koelkast te krijgen op de plek waar die moest komen, en daarmee was de service top!

ARNJ 05-06-2019

Deze Internetshop heeft ook "echte" winkels waar producten bekeken en eventueel afgehaald kunnen worden.
De Keukenloods had de laagste prijs voor het door ons gekozen (Siemens) product.
De levering was volgens afspraak en perfect onbeschadigd afgeleverd.
Ook duidelijke communicatie via e-mail over verloop van de bestelling.

Ibo winkel 05-06-2019

Afhandeling van aankoop.Nu product niet werkt na behoren.komt 16 juni pas iemand van boretti.Dit voor iets nieuws en wat dagelijks gebruikt moet worden.Ik zou mensen adviseren betaal product als deze het doet en is deze niet goed vervoerd direct mee terug.
Officiele reactie van Keukenloods 06-06-2019

Beste,

Bedankt voor je review. Het is gebruikelijk dat er eerst een monteur van het merk komt kijken wat er precies aan de hand is met het apparaat. Hier kunnen wij helaas weinig aan veranderen. Ik ga er vanuit dat deze monteur het probleem gaat verhelpen. Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Emma

Camiel Wouters 05-06-2019

Super service.
Eerst super goeden informatie gekregen via de telefoon zodat ik zeker weet dat ik het goede product koop.
Keukenloods ga zo door.

mirjam 05-06-2019

We zijn niet tevreden over het ophalen van het oude fornuis en leveren van het nieuwe fornuis. Keukenloods heeft geen enkele moeite verricht om dit leed te compenseren. Tevens zouden we terug gebeld worden. Tot op heden is dat niet gebeurd.
Officiele reactie van Keukenloods 06-06-2019

Hoi Mirjam,

Ik zou graag even met je mee willen kijken om te zien wat er mis is gegaan! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

S.van den Boom 05-06-2019

Betaalbaar , betrouwbaar en vlotte levering .
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Paul 05-06-2019

zeer tevreden met het product dat wij hebben gekocht , duidelijke technische beschrijving op de site .
Werden ook nog gebeld of de maten die we hadden opgegeven voor de inbouw van de kookplaat klopten.
Goede service nog niet eerder meegemaakt , Klasse !!

P.Boonen 05-06-2019

Enig minpunt was dat de gevraagde leveringsdatum niet werd gehaald en ik kreeg daar geen bericht van.

Kees vd berg 05-06-2019

Goed en duidelijk omschreven je weet precies wat je krijgt! En ook een hele mooie prijs

Wilma leermakers 05-06-2019

Prettig geholpen tijdens een telefoongesprek. Daarna via de site besteld. Levering perfect op de afgesproken tijd.

Rini 05-06-2019

Prima voorlichting en een klasse bezorging. Dus alles was naar wens had ook niet anders verwacht al veel dingen gekocht bij Jullie.

Gerard en Erna Terschegget 05-06-2019

Fantastisch geholpen , via internet besteld onze koelvriescombinatie. Diversen e.mail gestuurd en direct antwoord gekregen. Of de maat wel goed was. Etc. Koelvriescombinatie zou bepaalde dag geleverd worden, s ochtends vroeg al telefoon dat de combinatie beschadigd was En niet geleverd werd.met excuus. Twee dagen later wel. Volgende ochtend weer telefoon dat hij die dag geleverd werd. Wat een top service. Heel tevreden.

Esmail 05-06-2019

Bezorging op tijd en van te voren aangemeld.
Vreemd dat na uit pakken trommel ed nat was. Wellicht getest of een retourproduct ontvangen?
Tot nu toe werkt hij echter prima. Voldoet aan verwachtingen.
Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2019

Beste Esmail,

Bedankt voor je review. Steekproefsgewijs worden apparaten getest. Gelukkig gaat het dus niet om een product wat retour is gekomen ;) Veel plezier met de aankoop!

Groet, Emma

Edwin 05-06-2019

Goede klantenservice en goed eerlijke prijzen. Ook alles mooi en optijd geleverd.

Willem 05-06-2019

Accuraat , goede traject informatie. Overzichtelijke site. Zeer concurrerende prijs

M. van Cleef 05-06-2019

Duidelijke website, heldere communicatie, extra controlecheck voordat de order wordt verwerkt of wel het juiste product/type is besteld ivm inbouw etc.
Absolute aanrader!

M.H 05-06-2019

Was eerst onduidelijkheid over wanneer het geleverd zou worden. Maar na een telefoontje was het snel opgelost en werd het product netjes op tijd geleverd.

Maarten de Graaf 05-06-2019

Keukenloods heeft een hele ruime sortering van kwaliteitsproducten. De site is overzichtelijk en het bestellen van producten is eenvoudig. De prijs-kwaliteitverhouding is super. De service is prima. De levering is zeer snel en je wordt gedetailleerd geinformeerd over die levering, via de mail en telefonisch door de chauffeur die zich een kwartier voor aankomst aanmeld. Ik was helemaal verrast toen ik telefonisch contact zocht met enkele vragen. Geen wachtrij en direct en professioneel geholpen. Keukenloods kan bij mij niet meer stuk.

Goede zaak voor doe-het-zelvers 05-06-2019

Hier vond ik de AEG afwasmachine die verder niemand kon leveren (FSK93600P) tegen ca. 2/3 van de adviesprijs.
Snelle levering; oude machine wordt mee teruggenomen.

kees bekker 05-06-2019

prima winkel goede prijs en goede spullenservice ook prima dus volgende keer eerst bij keukenloods kijken

Nienke 05-06-2019

Fijne service van begin tot eind. Snelle mails, fijn telefooncontact en vriendelijke monteurs. Heel tevreden!

Jo 05-06-2019

Doen wat ze beloven. Aardige chauffeur ook, die ons oude fornuis mee terug nam. Enige nadeel was dat het fornuis dat wij wilden hebben nergens in een winkel te bekijken was. Verder afhandeling etc. Prima

Yara 05-06-2019

Er is mij verteld dat ik een apart perilex snoer nodig had welke ik ook heb besteld. Bij levering en installatie blijkt dat er geen snoer maar wél een stekker nodig is. Vervelend, want nu kan de kookplaat niet direct worden aangesloten!

Marc S 05-06-2019

Fijne service van Daan gekregen, goed advies, op tijd teruggebeld wanneer nodig, levering in overleg, en ontzettend blij met ons keukenblad en de geleverde apparatuur!

Michelle 05-06-2019

Scherpe prijzen en een goede afhandeling. Onze monteur ging niet eerder weg voordat hij er alles aan had gedaan om de inductiekookplaat correct te plaatsen.

Lex 05-06-2019

Je krijgt wat je besteld.Zodoende mijn cijfer .Bedankt voor de producten 👍🏾

Kaatje 05-06-2019

Goede service. Helaas was wel de monteur ziek op de dag van monteren. Er is snel een nieuwe afspraak gemaakt. De monteur was snel in het installeren van de vaatwasser. We zijn tevreden met het resultaat.

Huib 05-06-2019

Goede winkel om online te kopen
Goede servies omtrend de afhandeling
En goede afspraak met de bezorger

Ivo 05-06-2019

Hallo, we zijn heel tevreden over de droger. Alleen jammer dat de bezorgers toen ze de droger kwamen brengen de droger van de steekwagen lieten vallen. Gelukkig is er niks beschadigd. Mvg Ivo

JD Witte 05-06-2019

Een goedkopere winkel is er niet, snelle levering, goed verpakt artikel. In een woord goed.

Meesters 05-06-2019

Een zeer goede webshop goede service
Geen verbeterpunten top bedrijf ! Ik beveel deze shop zeker aan .

Miek 05-06-2019

Ruime keuze,goed advies.
En monteurs die alle rommel ook opruimen en meenemen.

Richard Nijhof 05-06-2019

Na het plaatsen van de bestelling werd ik door een medewerker gebeld met de vraag of ik aan de juiste maatvoering had gedacht, en dat de afzuigkap zonder handgreep was, en of ik die er bij moest hebben. Dit vond ik zeer attent.

Susan Wallace 05-06-2019

We zijn in de Schepenbergweg in zuidoost Amsterdam geweest en zijn fantastisch geholpen. Deze persoon ( helaas zijn naam kwijt) was zeer klantvriendelijk. Goede uitleg, denkt mee in je wensen, biedt alternatieven. Omdat de oven niet in de showroom stond zocht hij uit waar we deze konden zien. We hebben dit gedaan en daarna de oven via keukenloods internet besteld.

Sandra van den Burg 05-06-2019

Het bestelde artikel was binnen 48 uur leverbaar en ik werd meteen gebeld zodra het binnen kwam zodat de monteur het dezelfde dag nog kon plaatsen.

E. Schuurman 05-06-2019

Dicht bij huis, prijs/kwaliteit, goede service en kennis van zaken, je weet waar je aan toe bent bij de aankoop en denken mee voor de juiste oplossing.

Rosiane Renfurm 04-06-2019

Ik vind keukenloods een zeer fijne winkel .de vraagprijzen zijn heel goed te doen en de kwaliteit is uitstekend.ik ga zeker deze winkel aanbevelen. En mijn volgende keuken aankoop is uiteraard ook bij keukenloods. De bejegening was heel professioneel en vriendelijk.

Ria van der Heijden 04-06-2019

We zijn keurig geholpen. Zelf nadat we de andere dag het arikel kwamen ruilen. Alles top geregeld

Theelen 04-06-2019

Voorafgaand aan de bestelling heb ik eerst de winkel bezocht zodat ik een goed beeld kon vormen van de apparatuur die wij graag in onze keuken zagen. Personeel in de winkel heeft goed met ons mee gedacht en ons deskundig advies gegeven. Bijvoorbeeld kies voor 4 dezelfde merk apparaten zodat je recht hebt op een langere garantie termijn. We werden erop gewezen dat alle apparatuur online verkrijgbaar was en indien dit niet zo was zou er een vergelijkbaar apparaat na overleg aangeboden kon worden tegen dezelfde prijs als in de offerte, geweldig toch dat is een zorg minder en geeft je de mogelijkheid verder te kijken dan alleen bij de keukenloods, wat wij dus ook gedaan hebben, maar de keuze is niettemin gevallen op de keukenloods, vanwege de manier waarop we geholpen zijn in de winkel. Online bestellen is eenvoudig, je kunt zelf aangeven wanneer je de apparatuur geleverd moet worden en hoe je wilt betalen. Een dag na de bestelling werd er meteen contact met ons opgenomen met de mededeling dat alle apparatuur leverbaar was m.u.v. de magnetron. Dit probleem werd meteen telefonisch opgelost door precies dezelfde magnetron aan te bieden alleen een ander kleurstelling en een iets andere uitvoering maar wel met dezelfde functies. Deze magnetron was duurder maar de prijs was gelijk aan die van de magnetron in de offerte, wie wil dit nou niet!! Online kun je je bestelling volgen en telefonisch wordt er een afspraak gemaakt voor de levering en ook de dit is helemaal correct verlopen. Jullie verdienen eigenlijk een 10 maar er moet altijd ruimte voor verbetering blijven. Keukenloods dank voor jullie deskundige hulp, in een woord TOP!!!!!

A. de Jong 04-06-2019

De gevraagde nismaten waren niet voorradig. Hierover is met mij telefonisch contact opgenomen door keukenloods.nl.Het kon even duren voor de gewenste nismaten er zouden zijn omdat deze apart besteld moesten worden zo werd mij dat medegedeeld.Enkele dagen later heb ik het gewenste model en maten in ontvangst mogen nemen. Hulde voor deze correcte manier van informatie en de snelle levering daarvan.Menig bedrijf kan hiervan nog leren.

Rick 04-06-2019

We waren nog niet eerder in de winkel geweest, maar waren op zoek naar een Quooker kraan en liepen daarom een rondje langs een aantal keukenwinkels. De winkel had niet persé de meeste is meest complete demo keukens, maar wel veel opties. En voor de Quooker waren ze veel voordeliger dan de andere winkels. De prijs was wat ons besloot daar te kopen, en de aankoop was verder no-nonsense. Levering was vrijwel direct (weekend gekocht, maandag in huis). 's ochtends gebeld over het aflevermoment, en 's middags precies op de afspraken tijd in huis.
Al met al een prima ervaring.

Wil 04-06-2019

Duidelijk , geen opmerkingen.
Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering .
Zo doorgaan.

Susanne 04-06-2019

Goede webshop met duidelijke beschrijving van product.
Snelle en vakkundige levering.

Vriendelijke bezorgers.