Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Y. Bakker 20-12-2018

Goede service, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering.
Telefonisch goed bereikbaar.
Kortom, een perfecte deal.

Anneke 20-12-2018

Snel en netjes op tijdgeleverd
Prijs netjes veel keuze
Als ik andere dingen nodig heb is het weer bij jullie

René 20-12-2018

Duidelijke site met transparante informatie.
Prijzen zijn aantrekkelijk.
Uiteindelijk de spullen besteld en zelf gehaald. Netjes en servicegericht geholpen.
Keukenloods kom ik zeker weer.

Henk Engels 20-12-2018

Komen alle afspraken na zoals ergens anders goedkoper bij de keukenloods krijg je hem dan ook voor de zelfde prijs

RdG 19-12-2018

Keurige en goede winkel met veel keus. Goede opvang en begeleiding en afwikkeling van de aankoop.
Ook veel lof voor de monteur van jullie. Uitstekende service.

M. Paas 19-12-2018

Snelle levering conform de gemaakte afspraak. Was voor mij de eerste keer bij de keukenloods en ben zeer tevreden over de prijs en de service

Ruud 19-12-2018

Super service. Zelfs op zondag telefonisch bereikbaar toen bleek dat niet alles geleverd was.
Binnen 2 dagen volgde de nalevering. Geweldig!

Luiken 19-12-2018

Vriendelijke meneer aan de telefoon. Fijn dat apparatuur op afroep gezet kon worden. Goede levering op dag van afspraak.

Adri 19-12-2018

mijn online bestelling was in eerste instantie niet goed doorgekomen,, nadat ik gebeld had ,werd het keurig afgehandeld en kon ik mijn bestelling ophalen. (op mijn verzoek).

Paula 19-12-2018

Ik had een afzuigkap en een koolstoffilter gekocht. Toen ik bericht kreeg dat mijn bestelling klaar was, heb ik een afspraak gemaakt voor de levering en betaald. Groot was mijn schrik toen ik een telefoontje kreeg en men mij vertelde dat de koolstoffilter er toch niet was. Ik zat echt met een deadline ivm de plaatsing. Gelukkig kwam de koolstoffilter een dag later met de pakkettendienst en kwam alles toch goed terecht.

Jeroen 19-12-2018

Prima en volledig digitaal geholpen. Maken waar wat ze stellen. Keurig op afgesproken tijdstip bezorgd

Huub 19-12-2018

Niet gewoon leveren wat je bestelt, maar even meedenken of je wel het echode product hebt besteld. Top!

Alike Slump 19-12-2018

Makkelijk shoppen. Alles is makkelijk te vinden. Daarnaast vind ik de service super. Je wordt snel geholpen en goed geholpen bij eventuele vragen/problemen. Bij een probleem wordt je super geholpen. Mooie snelle levering. Goede kwaliteit producten. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Marc Bekkers 19-12-2018

Ik ben ondanks wat logistieke problemen prima en oplossend geholpen. Zullen indien nodig zeker ook de Keukeloods betrekken in de de zoektocht. Overigens hoeft dat niet altijd prijstechnisch te zijn.

Timmermans 19-12-2018

Goede uitleg en service en redelijke prijzen
De winkel is goed bereikbaar en goed en ruim ingedeeld

Gisella 19-12-2018

Bestelling gedaan van een vrijstaande oven gasfornuis en afzuigkap, al heel snel geïnformeerd over de voorraad en levertijd. Netjes daarna een mail wanneer het binnen was en een leverdatum kunnen afspreken. Super aardige bezorgers en nette afhandeling. Zeker een aanrader voor anderen en zelf kom ik ook terug.

B Jaspers 19-12-2018

Ik was snel opzoek naar een nieuwe vaatwasser. Bij keukekenloods in de morgen een vaatwasser besteld en in de avond netjes en goed afgeleverd.
Daarbij was de prijs ook nog eens voordelig.

parduc 19-12-2018

Bestelling, bevestiging van de order, communicatie en bezorging op tijd, allemaal prima in orde! Ook de prijs en het product zijn helemaal top!

Mat 19-12-2018

Eenvoudige website, goede prijs, snelle levering en nemen meten het oude apparaat weer mee roetour

Roan 19-12-2018

Bestellen ging makkelijk, we werden gied op de hoogte gehouden en het is volgens afspraak netjes geleverd. Zelfs een duurder vervangend apparaat ivm niet voorradig denk ik. Kortom, super geregeld!! 👍🏻

Hatice 19-12-2018

Bij keukenloods heb je de scherpste prijzen en ben ik zeer vriendelijk geholpen met een heerlijk kopje koffie.

S.V. 19-12-2018

We zijn zeer tevreden. We hadden voor Black Friday besteld en zagen een prijsverlaging op die dag. Daar werd zonder
problemen in meegegaan. Verder zeer goede koelkast en montage vakkundig uitgevoerd. Kortom: een aanrader!

Van Velzen 19-12-2018

Heb hier een vriezer gekocht omdat hij hier het goedkoopste was je wordt goed op de hoogte gehouden over
de bestelling, de bezorging was volgens afspraak door een nette chauffeur.
Mocht ik nog wat nodig hebben zou ik zeker hier kopen.

AH Tiggelaven 19-12-2018

Wij hebben hier al meerdere keren keuken apparatuur besteld en alles word altijd netjes op tijd en meestal al de volgende dag al geleverd, volgende keer bestellen we hier weer, top bedrijf

Daan 19-12-2018

De prijs en kwaliteit is prima. Levering ging ook snel. Alleen miste er bij ons een onderdeel om alles goed aan te sluiten. Dit werd wel direct opgepakt door Keukenloods, maar tot op heden hebben wij nog niks binnen. Dit was een week geleden. Wat een lange tijd is om zonder wasbak te zitten.
Officiele reactie van Keukenloods 19-12-2018

Beste Daan,

Wat vervelend dat je nog steeds aan het wachten bent! Ik ben het aan het uitzoeken voor je en kom hier z.s.m. op terug!

Groet, Emma.

v. volcke 19-12-2018

Goede voorlichting en een snelle levering! En niet geheel onbelangrijk, goede prijzen vergeleken bij de adviesprijs.

Robert 18-12-2018

Goede duidelijke site met een enorm ruim aanbod en duidelijke product informatie
Aftersales service was uitstekend toen bleek dat ik een verkeerde keus had gemaakt bij 1 van de apparaten
Zonder probleem was omruilen mogelijk

Michelle 18-12-2018

Deze shop was dicht in de buurt en ik wilde zo snel mogelijk een nieuwe koelkast. Ze zijn klantvriendelijk en kon hem ophalen op de afgesproken dag. Wel jammer dat niet iedereen altijd tijd heeft om binnen een half uur op en neer te rijden.

Martin 18-12-2018

goede site, mooie producten, goed geleverd en bood de spullen het goedkoopst aan.

MvdB 18-12-2018

Ons product was makkelijk te vinden in de webwinkel. Aflevering was snel en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!
We gebruiken onze KitchenAid keukenmachine dagelijks met veel plezier.

WIM 18-12-2018

De site van keukenloods heeft vele mogelijkheden voor keuze van apparatuur die je zoekt ,tegen zeer scherpe prijs.
Heeft mij vergist in de inbouwhoogte van de vaatwasser en zonder probleem uiteraard tegen meerprijs en vrachtkosten werd ons de geschikte vaatwasser geleverd. Top.

Hilmar Jansen 18-12-2018

Goede informatie, snelle levering, goede prijs. Aangezien we een extra hoge vaatwasser bestelden, werd er na het bestellen als extra service gevraagd wat de hoogte is van ons kastje.

c donkervoort 18-12-2018

goede service ,had eerst de verkeerde besteld maar kon zo omgeruild worden voor een ander,jammer was wel dat de bezorger er om 22,20 uur was ,lange dagen voor die jongens

Mark 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering. Duidelijke website. Overzichtelijke in prijzen en info van producten

Jan van Gerwe 18-12-2018

Ook nadat de eigenlijke omruiltijd voorbij was, is onze kookplaat nog omgeruild.
Wij hadden per ongeluk een opbouw besteld terwijl het een inbouw moest zijn.
Geweldige service!!!

Jz 18-12-2018

Nette levering voor nette prijs
Zoals afgesproken
Netjes contact gehouden over bezorg tijd
Oude apparaat netjes afgevoerd
In 1 woord prima

Michelle 18-12-2018

Top! Goede communicatie en snelle reacties. Ik kreeg zelfs geld teruggestort omdat het product na aankoop afgeprijsd werd. Een aanrader!

Margot Hellingwerf 18-12-2018

Veel moeite is gedaan om de juiste maat van de koel/vriescombinatie en afwasautomaat te vinden. Dat waardeer ik enorm.

Robert 18-12-2018

Wij hebben een afwasautomaat via internet besteld. Gekozen voor de laagste prijs van een Siemens IQ 300. Kreeg netjes een mailtje of ik de inbouwmaat en kastfront wilde opgeven, zodat er geen misverstanden ontstonden. Apparaat is volgens afspraak geleverd.
Prima service,

kruimer 18-12-2018

De service was prima. Vriendelijke man die de afwasmachine heel goed heeft geinstalleerd

Frank 18-12-2018 Via de website gekocht

Goed prijs aanbod en snelle levering. Communicatie via de mail ging soms over twee lijnen (dubbel) waardoor echter wat verwarring was. Voor de rest tevreden.

Bert 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel en goed afgeleverd product zoals beloofd. Het is gewoon prettig om met een firma als Keukenloods zaken te doen. Ik zal hier zeker nog vaker bestellingen doen.

Aad 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en produtenlijn is zeer uitgebreid, value for money. Ondanks vertraging in de bezorging , netjes gebeld en (laat) tot in de keuken bezorgd. Service afdeling was goed bereikbaar. Kom hier zeker terug.

Timothy 18-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig om te bestellen en een goede prijs. Keukenloods checkte nog een keer dubbel of de vriezer wel echt zou passen in mijn keuken wat ik wel een goede service vind. vriezer was niet compleet geleverd, wat een fout van siemens was, maar ook dit werd snel opgelost door keukenloods en siemens. Zeer tevreden dus.

Bas Bekebrede 18-12-2018 Via de website gekocht

Bestellen was eenvoudig.
Er was een pop-up waarin stond dat we tussen 11.00 - 22.00 uur de machines konden verwachten.
Ik gaf bij de voorkeuren aan dat we graag de levering voor uiterlijk 15.30 uur zouden willen ontvangen en de bezorger heeft hier prima rekening mee gehouden!
Topservice!

Altan 18-12-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod, heldere (en goede prijzen) en een no nonsense uitleg van de verkoper.

Hvdv 18-12-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan alle wensen keurige prijs
Snelle levering
Vriendelijke chauffeurs

Lianne 17-12-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies over onze nieuwe combimagnetron en inductie kookplaat. Onderweg ging het pinapparaat vanbde chauffeur kapot en wij werden direct gebeld met de vraag hoe we nu het liefst wilden betalen. En omdat het model magnetron niet voorradig was kregen we voor dezelfde prijs een nieuwer, duurder model.

Ar 16-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling en aflevering exact conform de gewekte verwachtingen. Product was snel en makkelijk geinstalleerd obv de vertstrekte informatie.

Roland 16-12-2018 Via de website gekocht

Het heeft te maken met jullie winkel in Almere. Als ik wat ga kopen of een offerte ga aanvragen, doe ik bij de persoon waar ik al bijna 30 jaar mee onderhandel.
Hij is kundig, prijs/kwaliteit gericht en inventief.