Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

sympathiek en hulpvaardig 24-10-2023

Bewust gekozen voor de Keukenloods daar de vestiging in de buurt is; en het fysieke contact met een medewerker mogelijk is.

Dirk 24-10-2023

Ruim aanbod op de site , snelle levering, telefonisch contact prima in orde.

Fred 24-10-2023

Goed, vriendelijk en adequaat advies over Quooker, prijs scherp en zeer concurrerend, bestelling ging vlot, afspraak montage binnen afzienbare tijd, binnen een week soepel ingebouwd. Een TOP WINKEL!

Keukenloods Roosendaal 24-10-2023

Super mooie RVS koelkast overzichtelijk .
Goed geholpen
Netjes geleverd
Zeer tevreden

Renske 24-10-2023

Fijne site, scherpe prijs.
Geen gedoe met bezorging, verliep volgens afspraak.

Fam. Heijwegen 23-10-2023

Wij zijn prima geholpen bij de aankoop van de apparatuur en deze werden netjes afgeleverd op ons huisadres.

René 22-10-2023

Duidelijke website, kon makkelijk mijn product vinden. Bestelling was duidelijk wat de voorwaarden waren. De vaklui hebben de nieuwe vaatwasser professioneel geïnstalleerd.

Jacobs 20-10-2023

Goede website 👍,
Zeer tevreden, ruime keuze, goede prijs
mooie vaatwasser gekocht,
keurige en snelle bezorging ,ik zou deze winkel aanraden! Doen.

Alexander 19-10-2023

Duidelijk en goed advies in de zaak,, zonder opdringerig gedrag van de verkoper.
Scherpe prijs en goede afhandeling van het werk

Karel 18-10-2023

Keuken loods heeft een ruim assortiment keukenapparatuur met een goede prijs. Levering is stipt op de gewenste dag.

Ria 18-10-2023

Ik heb een combimagnetron en koelvriezer gekocht bij Keukenloods. Bij de keuze werd ik goed geadviseerd op basis van mijn wensen t.a.v. mogelijkheden van de apparatuur. De communicatie met betrekking tot levering en installatie was top. De installatie werd vakkundig en netjes uitgevoerd. Kortom ik ben helemaal tevreden.

Furkan 18-10-2023

Wij hebben bij keukenloods een oven en inductiekookplaat besteld wegens dat het assortiment van keukenloods meer had wat naar ons wens was. De filter opties op de website waren duidelijk, waardoor wij alle benodigde filters goed hebben kunnen toepassen. Hierop hebben wij de juiste modellen kunnen selecteren (alle specificaties die vermeld waren op website waren super) en bestellen. De levering was super goed en wij zijn hartstikke blij met onze bestelling en keukenloods.

F. van Egmond 18-10-2023

scherpe prijs, snelle en correcte levering en goed contact met de medewerkers van de keukenloods.

Kees & Deborah 17-10-2023

Wij waren op zoek naar een nieuwe kwalitatief hoogwaardige vaatwasser (inbouw; artikelnummer .....) van het merk Bosch. Bij de Keukenloods vonden wij deze vaatwasser tegen een zeer voordelige prijs ten opzichte van bijvoorbeeld de concurrenten. Verschil van meer dan 200 euro! De service en inbouw is geheel naar wens verlopen en de vaatwasser doet het prima. Eerlijk gezegd weten wij niet wat er nog beter zou kunnen.

Rob 17-10-2023

Mooie shop ruime keus en vriendelijk personeel en indien niet voorradig in de winkel wordt er direct gekeken of het vanuit het magazijn geleverd kam worden

Erik 17-10-2023

een vriend tipte me over deze site. Heb gekeken en een koel/vriescombinatie besteld. Alles ging soepel van bestelling tot de snelle levering. Duidelijke informatie per mail over datum en tijdstip van levering. Ik ben zeer tevreden

John h 17-10-2023

Vanaf bestellen tot en met leveren zeer tevreden met keukenloods.nl
De vriezer zelf ingebouwd met behulp van meegeleverde instructie, alles perfect verlopen, houd dat vast!

Hans Vermorken 17-10-2023

Wat een service en klantvriendelijkheid. Ik kocht een afzuigkap van een bepaald merk in Zaandam. Werd bij thuiskomst gebeld door de verkoper die nog een en ander wilde checken voordat hij definitief de levering liet doorgaan. Wat bleek hij had een goed vermoeden dat de kap niet zou passen in het kastje. Ik ben de volgende dag teruggegaan en werd bijzonder vriendelijk door een nadere verkoopster behandeld die zonder dralen de bestelling overzette en aangaf dat de levertijd nu wel iets langer zou duren daar het apparaat niet in voorraad was. De mindere kosten stond nog diezelfde dag weer op mijn giro….Inmiddels geniet ik van de afzuigkap en ging het plaatsen fantastisch! Bedankt!

Bart 17-10-2023

Lage prijzen, snel contact met verkoper snelle en attente levering van mijn bestelling.

Henk Jamin 17-10-2023

Wij hebben een nieuwe Siemens oven met magnetron functie gekocht bij de Keukenloods. We hebben goed advies gekregen over de verschillende ovens waardoor wij een goede keuze hebben gemaakt.

Riky Peters 17-10-2023

Duidelijk overzichtelijk en begrijpelijk
Goede service en snel geleverd
Een stuk goedkoper dan in andere webshops

Timmer 16-10-2023

Op onze speurtocht naar een nieuwe vatwasser kwamen wij uit bij de Keukenloods Alkmaar,
Wat een goed vakmanschap en ruime kennis van de apparatuur, chapeau.
Zeer aan te raden.

K s 11-10-2023

Besteld binnen 24 uur geleverd vaatwasser is prima bezorgen alles prima absoluut aanrader k

Bert Witlox 11-10-2023

Ik heb de laatste jaren al mijn vervangende Producten Bijkeuken loods Besteld en dat doe ik dat het heel snel wordt geleverd Maar ook altijd Het juiste product wat ik bestel. de prijs is gunstig en de apparaten zijn van zeer goede kwaliteit Met vriendelijke groet Bert Witlox

Ruud 10-10-2023

Goede prijs. Vlotte bediening in de winkel, duidelijke communicatie via e-mail ivm levering en montage, volgens afspraak netjes geïnstalleerd door correcte monteurs