Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

joop keizer 31-05-2019

prima goed bereikbaar
gezellig snel en ok
ik wacht nog op 20 euro retour voor stekker

A. 31-05-2019

Mooie showroom met veel modellen.
Goede uitleg.
Uitgebreid geinformeerd over onze aankopen.

Petra 31-05-2019

Goed geholpen in de winkel in Roosendaal. Duidelijke uitleg. Communicatie over levering zeer tevreden. We kregen een SMS Hoe laat de levering zou plaatsvinden en dat klopte op de minuut nauwkeurig. Meenemen van oude apparatuur geen enkel probleem.

J de Jong 31-05-2019

Een degelijk advies gekregen en alles keurig volgens afspraak voor een goede prijs geleverd.

Sjoerd 31-05-2019

Ik kocht via internet een nieuwe (inbouw) oven van Siemens.
Prima website. Goede prijs. Bezorging op tijd. Namen oude oven mee.
Zeer tevreden.

Robbert 31-05-2019

Mooie nette winkel. Direct goed en snel geholpen.
We kregen goed en duidelijk advies.

Fam munnik 31-05-2019

Een prachtige keuken gekocht voor een betaalbare prijs
Er werd goed meegedacht de mensen die daar zitten weten waar over ze praten
Mijn familie heeft daar ook keukens gekocht en zijn ook zeer tevreden

Jan 31-05-2019

Alles keurig op tijd en vragen via e-mail snel en vakkundig beantwoord prima zaak

Roosenburg 31-05-2019

Snelle service en een mooi product. Alles zonder enig probleem geregeld! Erg tevreden!

E. Gul 31-05-2019

We zijn enorm goed geholpen door de winkelmedewerker xxx in Rotterdam. Ze heeft dankzij haar manier van aanpakken, lekker direct en geen gladde verkoper praatjes, er een plezierige ervaring van gemaakt voor ons. Oprecht, eerlijkheid is dus nog zeker terug te vinden, als je deze ervaring bij zulke belangrijke beslissingen wilt ervaren, dan moet je echt naar Rotterdam en vragen naar xxx ... Wie had ooit gedacht dat keukenapparatuur kopen nog leuk kon zijn..:)

W. Kaljee 31-05-2019

Ik geef een 9 omdat ik uiteindelijk naar tevredenheid ben geholpen n.a.v. een oven die heel snel kapot is gegaan en de fabrikant dit niet vlot kon oplossen omdat er onderdelen niet beschikbaar waren. Oven is vervangen door een andere oven van een ander merk naar keuze. Wel een kritische noot over de bereikbaarheid en de weg naar de uiteindelijke oplossing. Ben in eerste instantie verkeerd geïnformeerd door iemand waardoor er weken vertraging is geweest en de nodige frustratie. De informatie bleek ook niet juist te zijn. Later in contact gekomen met degene die mijn klacht wel vakkundig in behandeling heeft genomen. En dus naar tevredenheid opgelost is. Even bellen is lasitig door grote drukte maar uiteindelijk afgesproken dat ik steeds een mail zou sturen met terugbelverzoek. Dat werkte prima. Verder nog belangrijk om te zeggen dat mijn goede ervaringen met de Keukenloods gaan over de contacten met klantenservice en de webshop. De service en klantvriedenlijkheid van de filiaalmanager van de vestiging in Drunen, waar ik de primaire bestelling heb gedaan was helaas zeer ondermaats. Toen er een backorder bleek van de oven van meer dan 6 maanden heb ik zelf een kostenloze oplossing moeten afdwingen i.p.v. dat deze aangeboden is.

van Hulst 31-05-2019

alles goed gegaan bij de bestelling. Netjes dat ze een keukenmes cadeau deden, omdat ze niet binnen een dag konden leveren
Was niet nodig geweest. TOP.

M. Westenberg 31-05-2019

Wij zijn erg goed geholpen in Zwaag. Geluisterd naar onze wensen. Ook al kwamen wij drie x terug. De verkoopster nanda bleef geduldig en meedenkend. Top!!

M van Lent 31-05-2019

Goede kwaliteit en professionele installatie.
Vooraf werd keurig gechecked of bestelde apparaten goed zouden passen

Nathasja Krijnen 31-05-2019

Er wordt goed meegedacht, aardige mensen en goede levering dus prima filiaal in Roosendaal

F. de Jong 30-05-2019

Wij vinden de shop een goede keuze. veel merknamen waar je uit kunt kiezen er is dus altijd een merk bij waarvan je zegt dat is het. alles staat in de shop dus je kunt je favoriete merk bekijken en goed advies vragen ,wat ook niet onbelangrijk is.
Al met al een uitstekende keuze om voor de KEUKENLOODS te kiezen. En hebben ze jouw keuze niet in voorraad ,dan word die zo snel mogelijk bestelt bij een ander filiaal in het land. Dat is het voordeel van meerdere filialen !!

Philippe 30-05-2019

Erg tevreden over de aankoop van ons Smegg inductie fornuis. Werd na mijn bestelling nog teruggebeld of ik bewust was dat er een aparte krachtstroom groep aanwezig moest zijn voor het fornuis. Product werd snel geleverd. Erg tevreden!

fam. verhagen 30-05-2019

laagste prijs voor de Bosch koelvriescombinatie, goed telefonisch bereikbaar en snelle levering

C van Keulen-Vroone 30-05-2019

Goede service. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Montage is ook goed gedaan. Keurig gewerkt en kastdeurtjes recht gehangen.
Ik ben zeer tevreden.

kees kok 30-05-2019

Uitstekende keus.Wij zijn goed en correct geholpen en de aflevering was ook prima in orde.
Aanrader.

Corina 29-05-2019

Site is gebruiksvriendelijk. Artikelen zijn snel geleverd. Ook werd ik via de mail goed op de hoogte gehouden.

Carin Ploeg 29-05-2019

Duidelijke website en snelle levering. Ook goed telefonisch advies over een vervangend product. Zeer tevreden met de gekochte apparatuur.

Plantinga 29-05-2019

gebruiksvriendelijke site , wij waren op zoek naar een vaatwasser. qua merk ( bosch) en prijs kwamen wij uit bij de keukenloods. snelle levering en prima service

Jose 29-05-2019

De kundigheid, service en prijzen van de Keukenloods zijn mij zeer goed bevallen. Helaas heeft de afwasmachine na drie weken wel een storing waardoor er een monteur moet komen, hopelijk lost die alles binnen de garantie op. Verder top geholpen

Heinz 29-05-2019

Bijzonder vriendelijk en inhoudelijke ondersteuning en advies. Ondanks diverse wijzigingen in de bestelling alles op de afgesproken termijn geleverd. Top

Deniz Kizilyazi 29-05-2019

Snel, recht toe recht aan en de afspraken worden strikt nagekomen. Monteurs zeer professioneel en aan te spreken en gaan een probleem ter plekke niet uit de weg!

Gerdine 29-05-2019

De keuze hadden we zelf gemaakt, maar de service van Keukenloods kregen we erbij, super geregeld!!!

Don 29-05-2019

Goede prijs en telefonische bereikbaarheid van Keukenloods! Vriendelijk en denken in oplossingen zonder direct te verwijzen naar een duurder product. Ook handig dat je het oude type (bijvoorbeeld type vaatwasser) moet opgeven. Zo voorkom je dat je een verkeerde maat kiest.
Correcte bezorging en tijdig. Handig dat ik een sms keer vooraf. Zodoende koelde de koffie niet af voor de bezorger. ;-)
Blijf zo doorgaan!

Freddy VL 29-05-2019

Prima service,gebruiksvriendelijke website en snelle en correcte levering.Meer moet dat niet zijn.
Proficiat ook voor de zeer vriendelijke transporteur.

John Nelemans 29-05-2019

Overzichtelijke producten, bezorging duurde bij ons iets langer, omdat wij het apparaat lieten inbouwen, maar alsnog snel, goede prijs, goed advies en nette service met leveren en inbouwen, al met al, een zeer tevreden klant.

Marleen 29-05-2019

Onder de indruk van de service! Zeer goed geholpen.

11 jaar geleden onze keuken hier gekocht. Nu een nieuwe koelkast.

Ineke 28-05-2019

Zeer goede adviezen, prettige verkoper.
De installateur was ook bijzonder vriendelijk, behulpzaam en werkte vlot.

Johan 28-05-2019

Prima site om te zoeken naar producten. Goede prijzen en na bestelling wordt je gevraagd of je de goede keus en maat hebt besteld, Prima, zo weet je zeker dat je het goede product krijgt.

Job 28-05-2019

Snelle en keurige aflevering. Heel mooi product. Ook vragen van mij aan de klantenservice werden keurig beantwoord

melissen 28-05-2019

top winkel ,lage prijzen ,zeer goede service ,denken met je mee,toppie geïnstalleerd ,kortom aanbevolen.voor mij geen ander.

Frans de Goeij 28-05-2019

Klant vriendelijk, je netjes te woord staan en denken met je mee wat de beste oplossing is.
De levering wordt netjes gedaan Via de site wordt je op de hoogte gehouden wanneer uitgeleverd wordt.
De chauffeur belt ruim van te voren hoe laat die er is. Super

Henk-Jan R. 28-05-2019

Scherpe prijzen en keurige levering. Na het uitpakken een kleine beschadiging ontdekt, hier melding van gemaakt en 10% van het aankoopbedrag retour gekregen. Zeer nette afhandeling.

Verleg 28-05-2019

Nieuwe NEFF afzuigkap besteld en gevraagd of die in Waddinxveen (keukenloods) afgehaald kon worden.
Kreeg binnen een paar dagen bericht dat het apparaat klaar stond. Geheel volgens de planning. Prima service.

Tooske 28-05-2019

Goede prijs en goed advies gekregen. Zoals het hoort in Nederland. Voldoende parkeergelegenheid en een medewerker plaatst het artikel ook nog in de auto.

Marja 28-05-2019

Ik ben zeer tevreden met mijn vaatwasser en over de bereikbaarheid van het bedrijf, de bezorging en de feedback.

Hamasavi 28-05-2019

Snelle service en uitleg in de winkel. Levertijd plaatsing wordt telefonisch en e-mail vermeld.

SvdLinde 28-05-2019

We zijn keurig geholpen in de winkel en hebben goed advies gekregen. We hadden namelijk nogal wat vragen maar deze zijn allemaal vakkundig beantwoord en hebben ons zeker geholpen met het maken van een juiste keuze. Het afleveren is ook zeer netjes gedaan en jullie waren keurig op tijd. Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering dus vandaar een 9.

Wilfried Van den Brande 28-05-2019

combi magnetron Siemens gekocht aan de goedkoopste prijs en alles goed afgeleverd tot in de keuken , communicatie heel goed ivm dag en uur van afleveren met gsm contact met de chauffeur een uur voor aankomst , TOPPIE

L. Euser 28-05-2019

Per telefoon met een vraag over een vaatwasser perfect advies gekregen. De vaatwasser die ik wilde bestellen was niet op voorraad. Er werd een andere vaatwasser aanbevolen welke duurder was, maar deze kreeg ik voor de prijs van de goedkopere eerste keuze. Top geregeld en.... de volgende dag al geleverd. Aardige en behulpzame medewerkers. Goed en deskundig advies.

Harry 28-05-2019

Goede, duidelijke en gebruiksvriendelijke site.
Telefonische bereikbaarheid is goed en duidelijk advies.
Op vergelijkingssites de laagste prijs.
Correcte levering volgens afspraak.
Verwachtingen worden waargemaakt dus de site staat nu in mijn favorieten.

Bastiaan 28-05-2019

Ik ben zeer tevreden met de service van Keukenloods. De door ons bestelde koelkast was niet meer leverbaar, maar we kregen voor dezelfde prijs een geupdate model. Tevens was Keukenloods flexibel toen de montage van mijn keuken uit liep en ik mijn spullen pas later kon ontvangen. Dikke pluim voor Keukenloods.

Judith 28-05-2019

Overzichtelijk winkel. Wordt goed geholpen. Vragen worden goed en juist beantwoordt . Levering is op tijd en volgens afspraak.

Baris 28-05-2019

I have bought an oven and refrigerator. I started communicating with them before ordering and the response was quite fast and prompt. After the ordering, there was always a clear communication about the progress and everything was quite smooth. The prices that they gave were also very competitive. No complaints at all!

Jan Pruim 28-05-2019

Deze winkel is goed en de goedkoopste is mijn ervaring. Gekocht een Siemens afzuigkap.
Werkt perfect

koen 28-05-2019

terzake deskundige hulp, meedenken bij probleemstelling, adequate reactie op commentaar, duidelijke afspraken te maken, goede terugkoppeling via mail/telefoon, nakomen van aangepaste overeenkomst, correcte prijsaanpassing.
dank aan alle behulpzame medewerkers !