Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

marie louise 29-09-2023

prima geholpen in de winkel in Tilburg.
bestelling goed verzorgd via webshop

Hettie 27-09-2023

Prettig geholpen bij Keukenloods Gaanderen, erg deskundig.
Helaas was de inductie kookplaat bij levering kapot, maar met 3 dagen had ik alweer een nieuwe! Dus perfecte service

Henk Ketting 27-09-2023

vakkundig geholpen , duidelijke afspraken m.b.t. de levering, behulpzame chauffeur bij de levering

mw. willy v peperstraate 26-09-2023

De beste en goedkoopste winkel. Goede communicatie snelle levering.Aa+++++

J.J. Smit 25-09-2023

Prima ontvangst en meedenken of de combimagnetron zou passen in de inbouwkast. Vriendelijke medewerker en snelle levering.

Kees 25-09-2023

Mooie aanbieding, duidelijke communicatie over leveringsdatum.
Na opening verpakking ontbrak jammer genoeg gebruikers/onderhoud boekje.
Voor de rest zeer tevreden.

Han Willems 25-09-2023

Niets dan lof voor de afhandeling van eerdere levering (met ontstane schade) en de 2de levering.
Inclusief de vlekkeloze contacten met Backoffice van de Keukenloods te Opmeer.

Jan 25-09-2023

Klantvriendelijke shop die bij problemen naar oplossingen zoekt. Heel fijn!

Saskia 25-09-2023

Snelle levering, goede communicatie over spullen die niet op voorraad zijn. Had verkeerde kookplaat besteld, 14 dagen zicht was al verlopen door vertraging keukenbouwer, maar dat was geen probleem. Daarbij heel goed geholpen om de juiste kookplaat uit te zoeken, met zelfs gasslang voor aansluiting er gratis bij als service.
Dus heel erg tevreden en zal zeker aan anderen aanbevelen hier spullen te bestellen

Melanie 25-09-2023

Very professional, knowledgeable, friendly and flexible team. Prices are very good. I would recommend Keukenloods.

Henk 25-09-2023

Prima voorlichting in de winkel. Goede keuze kunnen maken en de apparatuur (inductieplaat) mee kunnen nemen. Geïnstalleerd door erkende installateur en ontzettend tevreden met de aankoop. Eten bereiden nu een feestje.

Fam hubeek 23-09-2023

Goede service en vriendelijke bezorger .we hebben het produckt in de winkel via de computer uitgezocht en het werd netjes thuis gebracht en de oude vaatwasser werd weer mee terug genomen

Maarten 23-09-2023

Snelle en ongecompliceerde bestelling en afhandeling. De oude koelkast meegenomen. De nieuwe is perfect. Een aanrader.

Petra en Benjamin 22-09-2023

De site was heel overzichtelijk en graag wilden we zo snel mogelijk gaan genieten van de Boretti Vittoria. Omdat we graag wilden weten waar we de BBQ evt konden ophalen hebben we contact opgenomen. De medewerker was super behulpzaam en heeft snel alle informatie uitgezocht voor ons. We zijn waanzinnig tevreden juist omdat ook de servicedesk medewerker met ons meedacht.
Super blij met de snelle service aan de telefoon en uiteindelijk de super snelle levering. TOP daarom een dikke verdiende 10!

Bert 22-09-2023

Geweldig goede logistieke afhandeling. Snelle communicatie, duidelijke informatie en snelle levering. Voor herhaling vatbaar…

Victor 22-09-2023

Snel en goed afgeleverd. Had wel vertraging maar heeft wel op verzoek moeite gedaan om nog dezelfde dag af te leveren. Werd wel laat omdat ik de volgende dag de afzuigkap wilde plaatsen.

Simon Vaartjes 22-09-2023

Zeer deskundig geholpen bij m’n keuze en goed geïnformeerd wat inbouwen betreft.
Snel geleverd op de afgesproken dag en tijd, in één woord TOP!

Carlo 22-09-2023

Goede prijs en hele snelle service
Prima persoon en oude apparatuur nemen ze mee terug.

W. Vogelzang 22-09-2023

Alleen maar goede ervaringen met Keukenloods. Ze hebben het juiste aanbod, goede prijs en snelle verzending. Ook bij vragen word ik hier goed geholpen.

Eric 22-09-2023

De apparatuur is prima. De monteurs hebben redelijk werk afgeleverd voor zover dat kon, echter hebben ze bij de afzuigkap de mantel voor een gedeelte niet goed gemonteerd. De nis van de inductieplaat moet aangepast worden. Dat wordt volgende week hoop ik opgelost en daarbij de afzuigkap goed afgemonteerd.

John 21-09-2023

Terug naar keukenloods na een vorige goede ervaring. Perfect geholpen na een onvoorziene schade aan onze inductie plaat. Samen goed gekeken naar de mogelijkheden en een goede oplossing gevonden. Service was top.

Corry Barriel 21-09-2023

Zeer vriendelijk en ook nog de voordeligste offerte alles volgens afspraak goed geregeld

Eric 21-09-2023

Alles prima geregeld. Snelle levering zeer goede monteur. En kwalitatief hoogwaardige kraan.

Simon 21-09-2023

Duidelijke website en vriendelijke medewerkers, zowel via de chat als telefonisch en met kennis van zaken.

Siem Donders 21-09-2023

Op 9 september een vriezer besteld, de vraag om in week 37 te leveren maar helaas daarna een berichtje dat levering pas week 52 is.
Ligt niet aan jullie maar aan Liebherr/fabriek.