Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bram 21-09-2023

Gekochte product had de laagste prijs van Nederland. en werd super snel geleverd. Top.

Harald 21-09-2023

Vakmanschap is meesterschap dat is het streven van de keukenloods in de toekomst

Gerrit Lentink 21-09-2023

Prima verkoopadvies en service bij aanschaf. Ook de aflevering verliep feilloos.

D. Jansen 21-09-2023

zeer vriendelijke mensen en ze geven hele goeie adviezen
ben heel erg tevreden
dit was al de 2e keer dat wij er iets kochten.
de volgende keer zijn ze weer aan de beurt.

Lidy van der Schaft van Nimwegen 21-09-2023

Een fijne deskundige en flexibele begeleiding naar de juiste producten en zorgeloze plaatsing.

Susan 21-09-2023

We hhebben eem combi ooven gekocht.Fijn en makkelijk in de bedienimg heel fijn apparaat!!!Snelle levering en gebruikvriendelijk.

Ronald 21-09-2023

De naam duidt op een simpele dozenschuiver, maar qua service scoort men beter dan de meeste andere shops. Goede prijs, prima website en uitstekende communicatie.

K de Bruijn 21-09-2023

Prachtig, overzichtelijke winkel.
Heel service gericht!!! Vriendelijk ontvangen. Duidelijke, begrijpelijke uitleg van apparatuur.
Bezorgen ook helemaal goed

Freek 21-09-2023

Kundig personeel ze nemen de tijd voor je grandioos geholpen echt een aanrader

Marco 21-09-2023

Snel geleverd, bij vragen wordt je professioneel geholpen. Als je er behoefte aan hebt wordt er een scherpe offerte gemaakt.

Yvonne 21-09-2023

Goede prijs, duidelijke informatie op de site, snel geleverd. Al een aantal apparaten bij Keukenloods gekocht en altijd tevreden.

J.C. 21-09-2023

Snelle service en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom op zeker terug.

Toine tielemans 21-09-2023

Klantvriendelijk aan de telefoon, snelle levering goedkoopste van Nederland en vriendelijke bezorgers.

BE 21-09-2023

We hebben een Amerikaanse koelkast gekocht. Snelle levering (volgende dag) en vriendelijke bezorger.
Zelfde model koelkast was bij Keukenloods een stuk goedkoper dan in de winkel.

Tim Tuerlings 21-09-2023

De oven werkt perfect en de opties zijn top. T.o.v. oude oven veel slimme kleine verbeteringen die het gebruik optimalisserd👍🏻

John Engelen 21-09-2023

Wij werden geholpen door Dominique.
Eerst waren bij de zaak (3x gekocht) een daar werden we slecht geholpen.
Dominique daar werden wij goed geholpen en verkocht.
De Keukenloods, daar koop ik mijn nieuwe keuken.

Anton 21-09-2023

Redelijke prijs en een goed installatiebedrijf. Vaatwasser werd netjes geplaats en de oude werd afgevoerd. Installateur werkte netjes en was vriendelijk . Heeft ook meegeholpen met het terugplaatsen van de afwerkplaat onder de keuken. Top

Maarten Waller 21-09-2023

Prima vaatwasser, goede prijs, perfecte bezorging en vriendelijke bezorger. Echt uitstekend!

Miranda 21-09-2023

De levering liep niet helemaal goed maar uiteindelijk is het goed gekomen. We zijn blij met het apparaat.

freddie de vries 21-09-2023

vlotte en vriendelijke verkopers, goed advies wat voor mij de voordeligste en beste inductie kookplaat voor mij is, het monteren en plaatsen is perfect geregeld.

Joop kuijs 21-09-2023

Jullie hadden goed werk geleverd bij mijn zoon , daarom ging derhalve met jullie in zee. Jullie hebben me niet teleurgesteld , meedenkend , flexibel en inspelend op onverwachte zaken

Rob de Blaauw 21-09-2023

Wij gingen voor een nieuw gasfornuis dat aan aantal maten moest voldoen.
Het model dat we wilden stond helaas niet in de showroom, maar door de hulpvaardigheid en kennis van de verkoper zijn we toch prima geslaagd en is alles passend (opk financieel) opgelost.

Wi 21-09-2023

Ik vond het een fantastische zaak,voor iedereen een aanrader.
Wij zijn heel vriendelijk geholpen.
En de montage is heel goed gedaan, Door een hele goede vakman heel beleefd
Ik ben zeer tevreden

Ton Roermond 13-09-2023

We kochten een inductie kookplaat van Bosch en we zijn heel tevreden over het product. Op de dag dat we deze kochten en betaalden werd deze €50 goedkoper. Na een belletje heeft Keukenloods de prijs aangepast. De levering was daags erna ruim op tijd.

Zonn 09-09-2023

Makkelijke site, bestelproces. Koelkast besteld, voordeliger dan winkel in de buurt.