Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Aad 02-03-2020

Ik ben uitstekend geholpen door Keukenloods Zaandam. Het was geen probleem om een outlet vaatwasser te ruilen omdat deze te hoog was.

Noordhof 02-03-2020

Duidelijke communicatie.
De wasmachine werd op het afgesproken tijdstip geleverd.
Ben er tevreden met deze aankoop

Wil M 02-03-2020

Prima deskundig advies!!!!
Veel keuze mogelijkheden.
Levering op de afgesproken tijd

Herold 01-03-2020

We hebben bij Keukenloods.nl inbouwapparatuur gekocht voor onze nieuwe keuken. De bestelling was goed verlopen, maar bij het selecteren van de leverdatum werd er om onbegrijpelijke redenen in de bevestiging twee weken later opgegeven. Telefonisch was dit eenvoudig te herstellen, maar helaas was de gewenste levertijd niet meer beschikbaar. De oorzaak van de verkeerde leverdatum werd wel bij mij gezocht, zonder verder uit te zoeken of dit ook werkelijk zo was. Dat was een klein smetje op verder een goede bestelervaring.
Officiele reactie van Keukenloods 02-03-2020

Beste Herold,

Aj, wat vervelend dat dit is gebeurd. We zullen in de gaten houden of dit vaker verkeerd gaat. Mocht dit zo zijn, dan gaan we dit natuurlijk oplossen.
Ik hoop dat je bestelling desondanks bevalt! Mocht er iets mis zijn, staan onze klantenservice voor je klaar: https://www.keukenloods.nl/contact

Groeten, Emma.

Henkjan Van Dieren 01-03-2020

Goedkoopste op internet, levering was prima.
Verder heb ik er weinig over te zeggen.

K. 29-02-2020

We zijn bij Keukenloods terecht gekomen toen een andere aanbieder de kraan die wij wilden niet kon leveren. Bestellen was handig en snel, echter bij betalen lazen we dat we bij aflevering konden betalen omdat de bezorgers een mobiel pin apparaat hebben. Dit bleek later echter niet mogelijk, we moesten met AfterPay betalen en ook voordat we de levering hadden ontvangen. Product is netjes in de afgesproken week geleverd en ziet er mooi uit.

Martin 29-02-2020

Prettige webshop met veel filter mogelijkheden wat het maken van een keuze makkelijker maakt. Daarnaast in de winkel in Utrecht erg goed geholpen. Verder zijn de prijzen goed.

Hans van Bijnen 29-02-2020

Snel en een goeie service en de mensen aan de telefoon zijn kundig en zeer correct (👍) ga zo door!!

M. Hopman 29-02-2020

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van een wandafzuigkap en een kraan die we bij uw filiaal van De Keukenloods in Amsterdam Z.O. hebben gekocht.
We hebben goed rond kunnen kijken in uw mooie showroom en konden daarom vrij snel een keuze maken.
Na de bestelling te hebben geplaatst zagen we een week later de zelfde afzuigkap goedkoper geprijsd.
Zodra we dat uw medewerker lieten weten werd de factuur onmiddellijk aangepast. Wat een service!!
Alles is inmiddels aangekomen( snelle levering) en door ons opgehaald.
Dank voor de plezierige manier van verkopen en adviezeren.
We zullen u van harte aanbevelen in onze kennissen kring.Maar bovenal: mooie ontwerpen en zeer klant vriendelijk.

Pia Veld 28-02-2020

Deze afzuigkap was nergens te koop, in mijn snelle zoektocht en iemand tipte mij. Dat was gauw geregeld. Gebeld en besteld . De montage verliep prima, lekker een rustig iemand die het duidelijk veel vaker gedaan had. Kortom, prima ervaring. Zal dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden.

verzantvoort 28-02-2020

Komen de afspraken die gemaakt zijn heel goed na , en de man die onze spullen kwam installeren was een gezellig persoon en werkte alles netjes opgeruimd af.

Peter Messelaar 28-02-2020

Goede site met veel keuze en info. Makkelijk bestellen. Alleen door bijgelichte montage lang geduurd voordat geleverd werd.

René C.J.Rijnen 28-02-2020

Netjes geholpen in de winkel do. We hadden vragen. beide gelijk beantwoord .genoeg medewerkers in de winkel en snel en goed geholpen

Evert&Irma 28-02-2020

Zeer prettig geholpen, goed advies gekregen en denken mee.
Ook het bezorgen is goed geregeld, duidelijke afspraken vooraf een bericht met 3-uurs tijdmoment. De bezorger belt 30min van tevoren dat hij er aan komt.
Voor de volgende apparatuur weer naar Keukenloods

Jimmy 28-02-2020

Alles verloopt volgens afspraak
Verkoper wiste in mijn wensen te verplaatsen

JSpiegel 28-02-2020

Zeer goed geholpen en geïnformeerd bij de keuze van de apparatuur, heldere berekening en correct geïnformeerd over de kosten van montage. Montage heel netjes en vakkundig verricht.

Zweitse Haveman Oosterwolde Frl. 27-02-2020

Een super scherpe prijs, zeer behulpzaam bij vragen en het bezorgen ook prima. Een zeer behulpzame e vriendelijke chauffeur. Al met al Top.

Kanchan 27-02-2020

Vriendelijk, professioneel en levering op tijd. Wij hebben een goede ervaring van hun meetservice om te vermeiden dat de bestelde koelkast perfect in de nis past.

L 27-02-2020

Op advies gaan shoppen op de website. Duidelijke site, uitgebreide informatie. Helaas was de door mij gekozen inductieplaat niet meer leverbaar. Ik werd meteen gebeld door Keukenloods en er werd mij een duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Kijk! Dat noem ik service...
Telefonisch contact verloopt ook prima.

peter Bakker 26-02-2020

ik heb de bestelling in overleg met jullie gedaan , na eerst in de winkel even gekeken te hebben of het product hetgeen was wat ik wilde hebben , prima geregeld en ook de tweede bestelling vlot bij jullie magazijn op kunnen halen !

Tarek Hegazy 26-02-2020

Erg goed winkel en perfect service en mooi producten , helpdesk afdeling is professioneel en geven heel nuttige adviezen.

Bob 26-02-2020

Vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft en luistert naar je wensen.levering correct tot op de plaats .

D. Geertsma 26-02-2020

Wij zijn heel goed ontvangen, voorgelicht. Eerlijke vriendelijke verkopers.

Jeannette 26-02-2020

Was keurig op tijd, vriendelijke bezorger. Artikel was ok. Goede prijs. Groetjes

E. De Jong 26-02-2020

Goed en passend advies gekregen passend bij ons budget.
Na een prijs aanvraag per mail vrij snel benaderd door een verkoper die duidelijk voor en nadelen van onze keuze kon uitleggen en evt. Alternatieve kon voorstellen.
De uiteindelijke keuze voor een scherpe prijs aangeschaft.

P.Swertz 26-02-2020

De shop gevonden na advies van een vriend. Via mail een prijs aanvraag gedaan. Volgende dag reeds een telefonische afspraak gehad. Klantenservice zeer vriendelijk, deskundig advies gekregen aansluitend een zeer aantrekkelijke offerte ontvangen via mail. Snelle levering van de apparatuur. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer tevreden . 26-02-2020

Helemaal geweldig.
Het was niet te duur.
De levering was goed.
En de serivce was TOP we werden super goed geholpen geen aandringen.

Ginette van Hemert 26-02-2020

Super service en snelle levering .We hebben telefonisch besteld en dat ging prima! We zijn erg blij met onze Siemens machines

Karin 26-02-2020

Eigenlijk raar om een kookplaat online te kopen... Maar via Keukenloods is dat goed bevallen! Hoewel het personeel in de vestiging in Utrecht onvriendelijk was, hadden we online gelukkig een hele goede ervaring. Na de bestelling werden eerst de maten gedubbelcheckt. Daarna kregen we snel bericht over de levering en werd de plaat snel en correct geleverd. Inmiddels is de plaat gemonteerd en koken we met veel plezier op inductie!

Jan 26-02-2020

Ik heb gekozen voor keukenloods omdat ik op zoek was naar een nieuw fornuis en zij hier als een van de goedkoopste uitkwamen. Ook de reviews waren dik in orde.
Het bestellen ging makkelijk. Ik kreeg een telefoontje dat mijn uitgekozen model niet leverbaar meer was maar dat ik het nieuwe model (duurder) zonder bijbetaling zou krijgen.
Ik had gekozen voor de installatie service. Dit duurde gezien de drukte iets langer maar ook die service was prima in orde.
Na aflevering ontdekte ik een kleine beschadiging aan een onderdeel. Dit heb ik gemeld via de website.
Na een week lag er een pakketje in de bus met een nieuw onderdeel wat simpel door mijzelf te vervangen was.
Als ik al een minpunt moet noemen is dat ik enige communicatie had willen zien hoe de schademelding zou worden afgewikkeld. U was het melden en verder niets horen tot het moment dat het vervangende onderdeel in de bus lag.

Velde 26-02-2020

Bestellen en communicatie betreffende het afleveren verliep prima. Wel kunnen ze leren van andere webshops v.w.b. de service bij de levering zoals verpakking meenemen en bestellen op zijn plaats zetten.

Henk Grootenboer 26-02-2020

Scherpe prijs en vlotte levering. Ook het inbouwen werd vakkundig gedaan.
De geleverde kookplaat overtreft onze verwachting.

Mak 26-02-2020

Klantenservice was vriendelijk en duidelijk, levering ging zoals afgesproken en duidelijk te volgen via track & trace. Zeker een aanrader.

jeda 26-02-2020

prijsvergelijk gedaan via internet, jullie kwamen er gunstig uit!
bij levering goede service en vriendelijke monteur!

Peter 26-02-2020

De vaatwasser die ik enig zoekwerk wilde kopen, was niet meer voorradig. Kon toen een duurder exemplaar voot de prijs van dr goedkopere vaatwasser. Top. Ook de levering was keurig op tijd. Ik werd ca. 15 minuten van tevoren opgebeld dat ze onderweg waren. Weer top.

Rende Luitjes 26-02-2020

Goede deal en snelle levering. Onderweg goed geinformeerd. Tevreden dus over de aankoop.

Roja, Steenwijk 25-02-2020

Gemakkelijke manier van bestellen. Na bestelling uitstekende communicatie tot aan het leveringsmoment. Komen afspraken stipt na. Kortom, geen enkel negatieve opmerking . Een volgende keer komen we graag bij jullie terug.

Klaas 25-02-2020

Snel een goed geregeld makkelijk contact machine was uitverkocht maar gelijk contact en vervangende machine en doet het super

Mike Multi 25-02-2020

Goed advies en snelle levering
Prijs kwaliteit verhouding is super
en ook de aftersales is heel goed geregeld

Jack 25-02-2020

Bestellen gemakkelijk. Gekozen art. Was er niet maar kreeg direct een aanbod voor een vergelijkbaar artikel.
Keurig Afgeleverd door vriendelijke jongeman, die de combioven tot in de keuken bracht.

Frans LAurijssen 25-02-2020

Alles is prima geregeld en verzorgt. Wij zijn erg tevreden. En komen zeker terug op jullie site.

Eduard 25-02-2020

Goede voorlichting en niet opdringerig ! Kookplaat werd zonder beschadigingen en volgens afspraak afgeleverd. Mooie zaak ook.

Rogier 25-02-2020

Gekozen voor deze winkel vanwege het ruime aanbod. Personeel is vriendelijk en heeft veel kennis. Luisteren goed naar je wensen en geven goed advies.

Cor Vijfschaft 25-02-2020

Zoekend op internet kwam ik via kieskeurig.nl uit bij keukenloods , de goedkoopste in keukenapperatuur.

Petra 25-02-2020

Overzichtelijke site met ruime keuze, reageren snel op vragen. Korte levertijden.

Paul Janssen 25-02-2020

Wat een fijne partij om zaken mee te doen. Niet alleen voor de scherpste prijs. Het altijd prettig en snel schakelen. Zelfs op zondag!

Roland H. 24-02-2020

De prijs was al erg goed, maar de service gaf de doorslag. We werden telefonisch uitstekend geholpen, kregen een nieuwer apparaat voor dezelfde prijs, maar vooral weten wanneer precies de levering ging zijn, niet een hele dag te hoeven wachten, dat was fantastisch. Hartelijk dank, en vast toch een volgende keer!

Leo Marino 24-02-2020

Snelle levering en een proactive houding bij het niet kunnen leveren van het bestelde product

Richard v/d brande 24-02-2020

Ik heb gebeld met de servicedesk over het formaat koel vries die ik nodig had. Zeer prettig te woord gestaan. Bij levering 2 uitermate vriendelijke chauffeurs/installateurs over de vloer gehad. Wij zijn uitermate tevreden !!

fam Dogan 24-02-2020

Deskundig personeel (in het bijzonder xxx) prettig, aangenaam, ruim en gastvrij.