Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Cees Wegman 07-08-2023

Aanschaf Bora afzuigfilter is soepel verlopen, na bezoek website en telefonisch contact met winkel.
In de winkel te Tilburg keurig geholpen.

Edwin 07-08-2023

Vaatwasser gekocht van bosch..goede aanbieding, meteen meegekregen, goede uitleg..top

Hendri 07-08-2023

Goed werkend apparaat. Ik had alleen gevraagd om een apparaat van gelijke grootte (alle info van huidig apparaat meegenomen!). De breedte en hoogte waren gelijk. Alleen deze was iets dieper. Hierdoor moest ik enkele aanpassingen doen.

Patrick 07-08-2023

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, snelle verzending en goed verpakt. Ben hier al langer klant en nog nooit teleurgesteld geweest.

Mirco 07-08-2023

Via keukenloods nieuwe apparatuur aangeschaft voor onze keuken: koelkast, vriezer en vaatwasser. Nog even telefonisch contact gehad met de klantenservice over de prijzen, levering en welke artikelen wel of niet op voorraad waren. Daardoor konden we wisselen naar een andere type vaatwasser welke wel snel leverbaar was. Daar dus prima geholpen.
Levering was ook keurig op tijd, vriendelijke en nette bezorger.
Als ze ook nog eens konden regelen dat ze het verpakkingsmateriaal direct weer mee terug nemen zouden er 10 sterren komen :)

Marc Eenhoorn 07-08-2023

Twee keer prima geholpen door de dames van de vestiging Utrecht. Levering op tijd en de keuken zit erin. Zeer tevreden met het advies en de producten.

Johan 04-08-2023

Goed advies gekregen en ze komen de afspraken na. Snelle levering en nette prijs.

Marja 03-08-2023

Goede service, betrokkenheid en een geweldig product.
Dank aan de verkoper voor zijn hulp.

Karst 03-08-2023

Mooie Etna Koelkast, keurig op tijd geleverd op afgesproken tijd.
Vriendelijke bezorger.
Zeer tevreden

JohnF 02-08-2023

Een aantal jaar geleden al een goede ervaring gehad dus nu opnieuw voor Keukenloods gekozen. Ook dit keer weer goed geholpen bij de aanschaf van keukenapparatuur. De verkoper begeleidde ons goed bij het maken van onze keuzes. Was vriendelijk, ter zake kundig en niet opdringerig. Nadat we het eens waren geworden over de prijs was de koop snel gesloten. Dat was op zaterdag. Nadat het bedrijf dat ons was geadviseerd voor het installeren van de inductiekookplaat had aangegeven op donderdag te kunnen komen, werden de spullen al op dinsdag geleverd. Alles mooi op tijd. De apparatuur werkt naar behoren en oogt goed in de keuken, we zijn er blij mee.

peter 02-08-2023

de site is duidelijk alles makkelijk te vinden en nette en snelle aflevering

Karin 02-08-2023

Goede communtie Duidelijke afspraken omtrent de levering. Vriendelijke bezorger.

Dianne 01-08-2023

Alles wordt goed geregeld, ook de garantie. Storing in mijn nieuwe combi oven. Uiteindelijk een super fijne andere uit mogen kiezen.

nuno 01-08-2023

Twee sterke punten van Keukenloods:
- Een goede website, goed georganiseerd, gemakkelijk te filteren en met duidelijke vergelijkbare details van elk product;
- Goede klantenservice beschikbaar buiten werktijden en in het weekend;

Deze twee punten maken het samen gemakkelijk om een volledige set keukenapparatuur te kopen zonder een fysieke winkel te bezoeken, wat tijd bespaart en het beslissingsproces versnelt.
Last but not least, de aangeboden kortingen zijn geweldig.

Theo 01-08-2023

Het zoeken naar onze wasemkap ging vlot en ongedwongen waarna een vlotte levering volgde.
Wij zijn zeer tevreden.

Clė van Zeeland 01-08-2023

Duidelijke info, goed geïnformeerd, goede prijs, snelle en correcte bezorging.cl

Erwin 01-08-2023

Bij het bezoek aan de winkel de van te voren online bekeken apparatuur een offerte laten maken, maar na een ronde door de winkel compleet geswitcht. Alhoewel de tijd voor onze afspraak allang verstreken was en het eigenlijk lunch tijd was werd alle tijd genomen om ook hier alle informatie te verstrekken en dus ook over te gaan na een vrijstaand fornuis. Kortom alle lof!

M.van Nimwegen 01-08-2023

Een mooie en overzichtelijke shop waarbij we door de vertegenwoordiger van de Keukenloods fijn en vakkundig zijn geholpen. Complimenten hiervoor.

Arie 01-08-2023

Goede kwaliteit, prijs en service. Men komt alle gemaakte afspraken correct na. De service is boven verwachting.

Ria kramer 01-08-2023

Heel fijn dat Keukenloods n mail stuurt als herinnering voor het te vervangen onderdeel .Ik zou daar zelf niet aan gedacht hebben. Top service. Bedankt

Henk dekker 01-08-2023

Ik heb geen klachten omdat zij deden wat zij beloofde. Chauffeur die de vaatwasser kwam brengen is een topper. Ik zat op zolder te werken en hoorde de bel niet. Hij had het geduld en belde mijn vrouw die via via mij wist te bereiken. Zelfs belde hij aan bij de buren.
Bracht netjes de vaatwasser op de plek die ik wilde hebben echt een top actie 👍👍👍

Herman 01-08-2023

Heb in het verleden meer apparaten gekocht via Keukenloods. Was al heel tevreden. Nu een vaatwasser aangeschaft. Bij aankomst zat er een deuk in de deurrand. Even een telefoontje en Keukenloods stuurt binnen 2 dagen een nieuwe en neemt de beschadigde mee retour. Prima service. Ook de oude kapotte vaatwasser werd door Keukenloods kosteloos afgevoerd. Al met al ben ik bijzonder tevreden met de leveringen van Keukenloods en kan dit bedrijf bij een ieder aanraden. Zij hebben ook de laagste prijs garantie. Vind je het product elders goedkoper wordt zonder problemen of moeilijk doen de prijs aangepast naar de laagste prijs. Ga zo door Keukenloods !!!

Ilse de Pruis 01-08-2023

Wij zijn twee maal ontzettend fijn geholpen.
Het eerste bezoek was ter oriëntatie, we zijn met veel informatie naar huis gestuurd om na te denken.
Bij het tweede bezoek zijn al onze resterende vragen beantwoord en konden wij tot bestellen overgaan.
Ons fornuis werd keurig op de afgesproken datum gebracht door een behulpzame jongeman.
Kortom geen druk en heel fijn geholpen door (*) en (#).

Frits van Rijswijk 01-08-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit en snelle goed uitgevoerde uitlevering.

Tom 01-08-2023

Ik had bij Keukenloods besteld vanwege snelle levering. Echter door ziekte inde bezorging kwam het niet de volgende dag. Communicatie was netjes en de volgende dag werd het geleverd. Prijs was in vergelijking met andere site het meest voordelig.