Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DG de H 09-05-2019

De prijs was prima, de site was duidelijk en de communicatie ok, maar de bezorger mocht de verpakking niet van het apparaat niet halen wat ik onzin vind.

Lia 09-05-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat het aanbod groot is de prijzen zijn redelijk , vriendelijk personeel aan de telefoon.

Karl 09-05-2019

De bestelde inbouw oven (magnetron) was binnen de voorgestelde termijn geleverd, dus zeer snel.
Prijs is concurrerend met andere (web)winkels.
Eenvoudig op de goed werkende site te bestellen, netjes afgeleverd.

Theo Faazen 09-05-2019

Bij de telefonische bestelling van onze nieuwe inductie plaat uitstekend te woord gestaan en geadviseerd. Nadien ook toen er enkele ongemakjes waren bij de aansluiting van de plaat. Een fantastische inductieplaat fijn in gebruik.

Ruud 09-05-2019

Scherpe prijs alleen niet geheel voldaan aan de leveringsafspraken, daar werd ik overigens wel binnen 3 dagen van op de hoogte gesteld.

André Tax 09-05-2019

Goede service en eerlijke prijzen, en komen na wat ze beloven. Klant vriendelijk en goede bericht geving over je bestelling.

Thorvald 09-05-2019

Ik ben bijzonder snel geholpen en tegen een zeer gunstige prijs, hartelijk dank Keukenloods

Karin 09-05-2019

Keurig netjes en snel afgeleverd en oude apparaat mee terug genomen. Over het apparaat zelf tot nu toe ook zeer tevreden.

Cora Heine 09-05-2019

Aangezien de inbouwprullenbak niet overal te was , en ik ga zoeken en kwam bij deze site Ook was de prullenbak bij jullie het goedkoopste.Levering was keurig en op tijd geleverd.

Jack cremers 09-05-2019

Snelle correcte levering en voordat het geleverd werd nog een check gedaan of alles klopt ivm met de maatvoering.

F. Spronk 09-05-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel die goede adviezen geven. We zijn zeer tevreden.

N.van Buuren 09-05-2019

Vind de keukenloods geweldig. Voordelig,betrouwbaar en snel. En genoeg keus.

R2D2 09-05-2019

Duidelijk site, snelle respons op vragen. Deskundig personeel op helpdesk. zeer snelle levering. Alles 100%

René Bongers 09-05-2019

Snelle levering, goede prijs en een correcte communicatie. Wat wilt men anno 2019 nog meer.

G. de Graauw 09-05-2019

Wij zijn NIET tevreden maar ZEER tevreden over de behandeling en levering door de keukenloods.Wij zijn aan uw adres gekomen door de Technische Unie omdat deze de door ons gekozen apparatuur niet compleet kon leveren.

Marja 09-05-2019

De shop is mooi opgezet alleen jammer dat juist de combimagnetron er niet te bezichtigen was die wij wilde kopen
Verder netjes behandeld door verkoper

Pookie 09-05-2019

Gewoon duidelijk,snel geleverd en product is prima! Niet te moeilijk dus,zo willen we het tegenwoordig graag : )
Ik stofzuig nu effectief en snel!
Fijne babyblauwe Bosch stofzuiger

Hans 09-05-2019

Compleet en overzichtelijk aanbod van producten met een ruime keus. Prijsstelling is scherp.
Levering op tijd en correct.

Piete 09-05-2019

In de winkel snel geholpen, goede prijs voor de vaatwasser. Installatie netjes gedaan en vriendelijke installateur. Helemaal tevreden!

Rose 09-05-2019

Goede service, levering op tijd en prijskwaliteit perfect! Ik zal iedereen die opzoek naar keukenapparatuur zal ik zeker keukenloods adviseren

Jenneke van Ravenswaaij 09-05-2019

Ik heb mijn aankoop in de winkel gedaan.
Werd daar uiterst vriendelijk ontvangen met heerlijke cappuccino en een taartje.
Verder heel vakkundig geholpen en op de hoogte gehouden van de tocht van de koelvrieskast naar mijn huis.
Alle lof!

Nathalie 09-05-2019

Na telefonisch advies gevraagd te hebben en gekregen hebben wij de aankoop gedaan. Geweldig advies en tips, alles paste zoals jullie zeiden.

L. de Jong 09-05-2019

prima, goed te woord gestaan en adequaat de bestelling uitgevoerd! en verder door PostNL bezorgd

Bas Vermeulen 09-05-2019

Goede service en vriendelijke medewerkers in Drunen. Op elke vraag keurig en uitgebreid eerlijk advies ontvangen

L. v.d. Berg 09-05-2019

De klantenservice van keukenloods was erg behulpzaam met het controleren van de maten en uitleg over tweede kans apparaat. De vriezer was idd gloednieuw en paste perfect! De installatie was binnen no time klaar. Betaling via afterpay ging goed. Kortom de volgende keer weer via keukenloods!

Toon 08-05-2019

Ik ben goed geholpen. Koelkast die we hadden voldeed ( problemen met de ontdooi functie) niet en nu hebben we een andere met wat bij- betaling en vooralsnog bevalt hij goed.

Van de laar 08-05-2019

prijs/kwaliteit is goed. De medewerker aan de telefoon was heel duidelijk ,en vroeg ook of ik op de hoogte was wat het apparaat wel en niet kon . Aan de balie bij afhalen snel en zorgvuldig geholpen. Hielpen zelfs bij inladen

Jenneke van Ravenswaaij 08-05-2019

Ik heb mijn aankoop in de winkel gedaan.
Alle lof!

E.van de Loo (Zeddam) 08-05-2019

Netjes en vakkundig te woord gestaan. Info over afweging welk type inductiekookplaat voor ons het meest geschikt leek, was zodanig dat we voor ons gevoel (en ook nu we hem in gebruik hebben) de juiste keus hebben gemaakt.
Winkel makkelijk te vinden op internet en ook ter plaatse, Nette ruime opstelling en geheel goed overzichtelijk.
Kortom; zéér tevreden over totaal plaatje Keuken-Loods.

Mevr de Bruin 08-05-2019

De shop is duidelijk en overzichtelijk bij een bestelling word je goed op de hoogte gehouden via de email de bezorging is netjes de bezorgers ontzettend vriendelijk ja een bedrijf waar ik vrolijk van word

Rob 08-05-2019

Onze meer dan 20 jaar oude onderbouw afzuigkap werd vervangen door een nieuwe van Novy. Ondanks dat sprake zou zijn van dezelfde maten, was de montage niet zo simpel als verwacht en kon de aanvankelijk gestuurde monteur het niet voor elkaar krijgen. Nieuwe afspraak gemaakt bij keukenloods, onderste plank keukenkastje vervangen en alsnog de bestelde kap gemonteerd. Was veel extra werk, zeker 2 uur bezig, toch gewoon standaard tarief voor montage betaald.

Henk 08-05-2019

Aeg vaatwasser gekocht. Snelle levering, en oude apparaat meegenomen.
Ben zeer tevreden over de vaatwasser, en de leverantie door de keukenloods.

Rupert 08-05-2019

Alles was uitstekend. Goede keus van ovens en keukentops, goede prijzen, hulp met vragen voor mijn bestelling, snelle contact qua leveringsdatum, installeren - de monteur was zeer ervarend en netjes, en het eind resultaat was perfect !!!

Paul Kemper 08-05-2019

De informatie op de website is zeer uitgebreid. De telefoon wordt snel opgenomen en ik werd goed geholpen. De keukenapparatuur is volgens afspraak geleverd én gemonteerd. Het inbouwteam is beleefd en prettig in de omgang. Ze zijn zorgvuldig te werk gegaan.

Leendert Vogel 08-05-2019

Prima levering.
Netjes dat er nog om binnenmaten gevraagd wordt ,just to be sure!

Piet 08-05-2019

een snelle levering en voordelig daarbij wordt je netjes en vriendelijk te woord gestaan en zijn ze niet te beroerd om met je mee te denken

HCB 08-05-2019

De bestelling rond een feestdag snel en voor een scherpe prijs in goede orde ontvangen.

M.Miedema- de Jong 08-05-2019

Goed te vinden op internet. Snelle en goede bezorging. Alleen jammer dat wat ik had uitgezocht wel te bestellen was maar niet leverbaar. Goede alternatief gekregen. Deze was goedkoper en het teveel betaalde geld netjes terug gekregen. Goede service aan de telefoon.

Gaby 08-05-2019

De levering van onze oven was snel. Laten je netjes weten een dag van te voren wanneer er geleverd wordt! Vriendelijk personeel! Top

D. Walda 08-05-2019

Op internet gezocht naar een vervanging voor onze stofzuiger. De prijzen van de stofzuiger van onze keuze liepen erg uiteen. De keukenloods was hierin veruit de goedkoopste. We hebben gebeld en de stofzuiger is apart gezet en door ons afgehaald. Alles is snel en netjes afgehandeld.

Cees 08-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij betrouwbaar over kwam, wat ook bleek na het kopen werden we gebeld om nog het een en ander te kontroleren. s,morgens gekocht s,middags geleverd klasse.

Martin Rombouts 07-05-2019

Alles klopt. Alleen jammer dat de vervoerder zijn afspraken niet nakwam en we een mail kregen dat we niet thuis waren!! We waren zeker thuis en er lag ook geen briefje in de bus. Gebeld en uiteindelijk toch geleverd.

Clemens 07-05-2019

Goede prijs, dito service!
Makkelijke site, goede communicatie. Vriendelijke bezorging. Zou er zo mijn volgende aankoop bestellen

Gerrit Heinhuis 07-05-2019

Ben gewoon heel tevreden met de prijs en de service .goede merken en super snelle levering. Hebben verstand van zaken.

Dave 07-05-2019

Overzichtelijke webshop, snelle reactie, vriendelijke en nette mensen in de winkel.

A. Wouters 07-05-2019

Onze vorige inductieplaat hebben we ook bij Keukenloods gekocht en we zijn zeer tevreden met de service en klantvriendelijkheid .

Ruud 07-05-2019

Jullie denken altijd mee, geven zeer scherpe prijzen met een top service en flexibiliteit!

Linda 07-05-2019

Al meerdere keren wat bij Keukenloods besteld. Goede prijzen, snelle levering, fijne communicatie en goede service. Indien het bestelde product niet meer geleverd kan worden krijg je een upgrade.

Theo 07-05-2019

Gezocht naar een kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs en dat is een Bosch vaatwasser geworden. En....een luxere uitvoering gekregen dan besteld. Aflevering was vlg.afspraak.

Niek 07-05-2019

Snel geleverd door zorgvuldige vervoerders. Geweldig apparaat tegen een scherpe prijs!