Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Van Hees 18-02-2020

Prima service, mooie producten voor een nette prijs. Goede uitleg en informatie over de producten. Levering optijd zoals afspraak!

Anne 18-02-2020

Het product dat ik hier gekocht heb (heteluchtoven Siemens) heb ik tegen een erg gunstige prijs kunnen aankopen! Daarnaast kun je zelf kiezen voor bezorging, wat in dit geval gratis was, of afhalen op locatie. Ik koos voor dat laatste gezien ik er niet voor thuis kon blijven. Ook telefonisch contact met Keukenloods (om te verifiëren of onze oven al op locatie was) als zeer prettig ervaren. Kortom, servicegericht en gunstige prijzen!

Opac 18-02-2020

Ik wou graag een afzuigkap van 75 cm breed
Na enig Zoeken op internet kwam ik er een tegen van Miele cue voldeed weliswaar overjarig maar de prijs was dik ok Toen ook mee Atag kookplaat aangeschaft die een stuk voordeliger was dan in de winkel.

Nick de Jong 17-02-2020

Zelf een selectie gedaan voor een aantal keukenapparaten, maar zat toch nog met een aantal vragen.
We hebben contact opgenomen met de helpdesk, zijn vakkundig en goed geholpen en konden snel de apparaten bestellen.

Hierna een keuze kunnen maken tot aflevering welke vlot en goed is afgehandeld.
Gehele proces dus volgens verwachting verlopen en blij met de spullen :)

Bennie 17-02-2020

Tijdslot van levering erg ruim(3 uur) verder alles in orde. Product lijkt goed te zijn maar te kort in bezit om hier over te oordelen.

Jan Wuyts 17-02-2020

De informatie vh product was vrij volledig. de site was goed toegankelijk en duidelijk. De info over de vordering van de levering was correct en voldoende. De prijs vond ik hoog, hoewel deze op andere sites ongeveer hetzelfde was.

Chantal Brouwer 17-02-2020

Goede kwaliteit - prijs verhouding! Maar wat wij nog veel waarderen is dat wij 10 minuten na onze bestelling persoonlijk werden benaderd om samen met de medewerker de maten van onze keuken/oude vaatwasser door hebben gemeten om te kijken of dit model wel past! Wat een top service! Zeer nette levertijd!

Emmie van der Zalm 16-02-2020

Ik werd geweldig geholpen in de winkel in Amsterdam Zuid Oost. Toen ik later de gaskookpllaat wilde cancellen was dat geen enkel probleem. Een geweldige goede actie, waardoor ik de Keukenloods zeker ga aanbevelen aan vrienden en familie. De gekochte inbouwoven werd door de de man van het inbouwteam naar alle tevredenheid geïnstalleerd. Alles bij elkaar een hele tevreden klant !

Fried 15-02-2020

Vlot geholpen en diegene die mij te woord stond was goed op de hoogte van de producten

John van bokhorst 14-02-2020

Zeer goede behandeling en een goede plaatsing van de machine.
Zeer ervaren monteurs

Conny 14-02-2020

Fijne winkel, prettig persoonlijke benadering . Omdat we de spullen niet meteen nodig hadden, konden we deze op afroep plaatsen. Er werd keurig van te voren gebeld om een ander te bespreken. Kortom goede service.

Sjaak 14-02-2020

Bestelling vaatwasser verliep soepel en monteur vakkundig en vriendelijk. De vaatwasser (Siemens) is prima en erg stil. Droogresultaat valt iets wat tegen met plastic, maar voldoet net.

Ewb 14-02-2020

Vriendelijk geholpen aan de telefoon, goed advies over maatvoering en uiteindelijke keus. Heel vriendelijke monteur die netjes en nauwkeurig werkt. Goede keus om de koelkast door jullie monteur in te laten bouwen. We kunnen dit iedereen aanbevelen.

Henk 14-02-2020

Prima geregeld, snelle service en duidelijke communicatie. Ben tevreden over alles.

Rob de Lange 14-02-2020

Duidelijk en deskundig advies. De nieuwe koel-vriescombinatie moest aan bepaalde eisen voldoen: hij moest in de bestaande kast passen en drie plusjes +++ hebben. Dat is goed gelukt.

Martin 14-02-2020

Door eerdere ervaringen met de keukenloods die destijds zeer positief zijn we voor een nieuwe kraan automatisch weer hier terecht gekomen en weer naar tevredenheid.

C Peek 14-02-2020

Well-appointed showroom with clear choices on display.
Test kitchen and demo set up for inspiration.
Knowledgable and friendly staff with a genuine interest in helping you find 'the right' product (not always the most expensive).
Go check them out.

Ben 14-02-2020

Je wordt hier goed ontvangen, krijgt de juiste koop/apparatuur info, geen verkoop praatjes. Ook wordt er meegedacht in wat voor jou de beste aankoop is zonder dat je in een bepaalde richting wordt geduwd. En de prijs is scherp. Levering is goed geregeld.

Flix 14-02-2020

Ik ben door de medewerker van de Keukenloods uitstekend geholpen bij het uitzoeken van apparatuur. Bovendien hanteert dit bedrijf scherpe prijzen.

Piet Hartog 14-02-2020

Snelle levering en afhandeling, heb een oven zelf afgehaald in Opmeer, wat nog een leuke korting opleverde.

A.Hoofs 14-02-2020

ben zeer tevreden over keukenloods ,veel keuze mogelijkheden en snelle levering en vriendelijk personeel .

Silvia Brattinga 14-02-2020

Ze kwamen netjes op tijd stelde zich voor en begonnen gelijk met weghalen van de oude gasfornuis en voor je het wist stond de nieuwe ook al de rommel namen ze mee dus super djw groetjes sil

R.P.Hauwert 14-02-2020

Uitstekende service en snel vele artikelen besteld en goed geleverd.
Vriendelijke mensen niets moet alles mag word geen druk uitgeoefend.
Zijn verschillende keren geslaagd bij keukenloods.

Habets 14-02-2020

Super service! Goed advies over aanschaf nieuwe afzuigkap. Ook laten vervangen/plaatsen. Monteur was erg vriendelijk en deskundig! De montage zat niet mee (erg oude keuken), maar dat was voor de monteur geen enkel probleem. Er is echt maatwerk geleverd. Top!

Jeanne Stammeshaus 14-02-2020

Op zoek naar een, in de verpakking van de Inductie-kookplaat ontbrekende net-snoer met een perilex-stekker, kwam ik al snel uit op de webshop Keukenloods.
De volgende werkdag werd deze geleverd, nog voordat de kookplaat arriveerde.!
Heel geruststellend, vanaf de heldere terugkoppeling met volledige info bij de bestelling, tot en met het keurige pakket dat werd bezorgd.

Will. Colin 14-02-2020

Beste ik ben zeer tevreden wel een kleine aanmerking bij de gas/glas kookplaat ontbrak de stekker en de monteur had er ook geen verder prima
Grts will

A.b 14-02-2020

Art zoals beschreven. Zeer snellle levering. En achteraf betalen. Helemaal super. Blije en tevreden klant.

Marlies 14-02-2020

Ik koos voor keukenloods omdat ik op zoek ging naar de laagste prijs voor mijn apparaat. Verder hebben ze hem snel geleverd dat was ook erg fijn en het contact met de medewerkers was ook heel prettig.

Wim 13-02-2020

Prima en volgens afspraak. De verkoopadviseur toont begrip voor de klantwensen! Kortom uitstekende prijs/prestatie verhouding.

Claudia 13-02-2020

Snel en betrouwbaar!Vriendelijke bezorger!!! Bestelde gasforuis niet op voorraad toen voor dezelfde prijs een luxe-editie gekregen

Martien 13-02-2020

Snelle behandeling van vriendelijke verkoper en snelle goede levering.
Duidelijk en goed overzicht in de winkel.

Edwin theunisse 13-02-2020

Fijn en helder antwoord aan de telefoon. Bel wel altijd met winkel zodat er een persoonlijk contact is. Verkoper denkt mee en is fait in de prijs. Netjes is de aflevering je wordt gebeld wanneer aflevering is met tijdstip. Goede service.

J.koopman 12-02-2020

De winkel is overzichtelijk en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Ook kwamen ze eerlijk en oprecht over met het beslissen welk merk we wilden, ze gingen echt voor kwaliteit ipv de duurdere merken aan je proberen te verkopen
Inmiddels een combi oven van Neff gekocht en al diverse gerechten hierin bereidt
Top dus en zou t zeker aanraden om hier een kijkje te nemen

Harry Kleinen 12-02-2020

Bij keukenloods werken deskundige mensen, die jou helpen met al je vragen. Ze komen na wat ze beloven en bellen terug als ze iets moeten opzoeken als ze niet zeker zijn. Daarbij komt ook nog dat de prijs de goedkoopste is en de levering gratis en op tijd bij mij thuis. Je kunt met een gerust hart bij Keukenloods kopen.

Gerwin van Berlo 12-02-2020

Erg klantvriendelijk en behulpzaam bij het bestellen van de messenset. Ook netjes afgehandeld tijdens de bezorging van het produkt.

Rob 12-02-2020

Veel keuze op de online webshop tegen de voordeligste prijs. Heb bij concurrenten geen goedkopere prijzen gevonden.
Wel een aandachtspuntje: er stond bij ons artikel aangegeven dat de levertijd 1 á 2 dagen zou zijn. Bleek dat het product niet op voorraad was dus we moesten helaas 7 dagen wachten. Verder werden we wel goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Popey 12-02-2020

De shop is overzichtelijk. Veel keuze. Goede prijs/kwaliteit. Thuis brengen perfect.

Frans 12-02-2020

Prima winkel, heb al eerder daar gekocht, nu een wasmachine.
Heb tot dusver geen klachten.

keukenloods 12-02-2020

Via de website diverse leveranciers bekeken voor de aanschaf van een combi-oven. Uiteindelijk ook bij keukenloods.nl uitgekomen. Prijs van het artikel per mail en telefonisch opgevraagd. Prijs stond niet vermeld op website. Bijzondere ervaring. In de winkel een combi oven uitgezocht. Na afrekenen kwamen we de oven tegen welke we telefonisch hadden opgevraagd. Omruilen was geen probleem. Combi oven bleek opeens ± € 110,00 duurder als telefonisch was opgegeven volgens de websiite in de winkel. Na dit gemeld te hebben kregen we het verschil terug zonder problemen. Prima personeel. Levering is zeer voorspoedig verlopen. Combi oven bevalt prima. Jammer dat deze in de winkel niet was aangesloten.

Peter 12-02-2020

Een snelle en adequate service; ze doen wat ze beloven. Ook als je wilt omruilen zijn ze slagvaardig.

Terrie 12-02-2020

Een ruime keuze ook in de outlet en aardig vakkundig personeel daarnaast mooie keukenopstellingen om ideeën op te doen.

Cees 12-02-2020

Aantrekkelijke prijs. Ze denken ook mee en bieden goede service. Ook het afleveren was prima geregeld.

arnold 11-02-2020

Zeer vriendelijke installateurs. Netjes op tijd. Alles keurig netjes schoon gemaakt tussen het afbreken en opbouwen. Voorzichtig bij het tillen van de koelkast door het huis. Geen rotzooi achtergelaten.

Rudy 11-02-2020

Artikelen in de winkel in almere gekocht. combi oven en inductie kookplaat goede voorlichting en levering en plaatsing stipt op tijd

Louis 11-02-2020

Goede uitleg. Wordt duidelijk gemaakt wat we voor keuzes hebben en wat de verschillen zijn.

McCall & Smith 10-02-2020

Na een deskundig en klantvriendelijk advies, waarbij verschillende apparaten vergeleken werden, 3 vaatwassers bij Leukenloods gekocht.

Henri 10-02-2020

Zeer goede service. Dat begint al direct na het plaatsen van de bestelling om te verifiëren dat de inbouwmaten inderdaad kloppen. Prettig om in mondeling overleg een afspraak te kunnen maken over het moment van inbouwen. Plaatsing is daarna perfect gedaan door heel vriendelijk personeel.

b.binnendijk 10-02-2020

vakkundige hulp. snel en goed geholpen bij het zoeken naar de juiste oplossingen.
netjes op tijd bezorgd.

Arie 10-02-2020

Online had ik een offerte aangevraagd voor 4 Siemens apparaten. Nadat wij telefonisch contact hebben gehad over deze apparaten hebben zij mij het nieuwere model voor dezelfde prijs aangeboden. De apparatuur kan op elk gewenst moment geleverd worden, zelfs op zaterdag, ideaal voor als je doordeweeks 40 uur werkt. Enige kleine minpuntje is dat bij sommige apparaten geen Nederlands of Engels talige handleiding zit. Gelukkig is Google op dat moment je beste vriend.

Eg 10-02-2020

Snelle levering. Half uur vooraf bericht over exacte bezorgtijd, zodat ik niet uren voor niets heb hoeven wachten.
Vriendelijke bezorger.
Prima wasmachine en oude meegenomen.