Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Hermien looijmans 24-02-2020

Site is overzichtelijk en kunt verschillende artikelen vergelijken
Ook beschrijving is erg duidelijk
En goede service

Wim H 24-02-2020

Ondanks de verbouwing in de winkel werden we goed geholpen. Verkoper wist waar hij over praatte

Jasper 24-02-2020

Duidelijke communicatie waardoor ik wist waar ik aan toe was, maw geen verrassingen. Prijs is fair en verhoudt zich goed, tot zelfs beter dan die van de concurrentie.

Patrick 23-02-2020

In de winkel ben ik top geholpen.Daarna veel moeten bellen om de tekeningen goed te krijgen.Na het plaatsen van de keuken 12 punten van aandacht: schade,niet geleverd,verkeerd besteld,open riool bij aansluiting afvoer,vaatwasser aangesloten op afvoer met ducktape en slilvertape.Nou gaan er overal weleens dingen mis en dat is ook niet erg als het goed word opgelost.Maar als je alles dan hebt moeten betalen en er geen aanspreekpunt is, en je overal zelf achteraan moet bellen en afspraken niet nageleefd worden dan voel je je als klant met je zorg en aankoop niet serieus genomen.ik heb in goed vertrouwen de keuken bij keukenloods gekocht.Op basis van de ervaring die ik nu rijk ben zal ik niet nogmaals een keuken bij keukenloods kopen of aanraden.
Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2020

Beste Patrick,
Vervelend om te horen dat deze zaken niet goed zijn afgehandeld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en we kijken graag mee om dit alsnog op te lossen.
Wil je daarvoor je ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen? Dan krijg je zo snel mogelijk reactie.

Groeten, Emma.

Stefan M. 23-02-2020

Super goede service, nette jongen aan de deur. Heeft mijn Vaatwasser netjes in de keuken gezet en de oude mee retour genomen. Hij was mooi op tijd en belde 10min van te voren dat hij er bijna was. Ook de website was makkelijk in gebruik.
Goede prijs vergelijkingen.

W,Nieland 22-02-2020

Fijn geholpen,ze nemen de tijd voor de klant.👍🏼👍🏼👍🏼 Daardoor wel wat moeten wachten .

Belen Lopez 22-02-2020

Perfect!...Installation on the day in time! It was really easy, aslo the contact the customer service.

R. van der Neut 22-02-2020

Mijn bestelling: ATAG inductieplaat HI 06471EV in goede orde ontvangen. Wilde deze al in oktober j.l. bestellen, maar bleek niet leverbaar door manco in het fabricage-proces. Heb toch gewacht tot deze specifieke inductieplaat leverbaar zou zijn. Ik kreeg keurig bericht van Keukenloods dat het in week 8 - 2020 eindelijk binnen was. En na betaling is deze verstuurd. Vandaag is de plaat geplaatst en vooralsnog naar volle tevredenheid. Ben zeer tevreden over deze firma; met name omdat ze tot in de avond telefonisch bereikbaar zijn en goede en adequate informatie geven. Iets wat helaas niet gezegd kan worden van de producent ATAG. Voor een volgende bestelling meld ik me graag weer aan bij Keukenloods.....

Annette 22-02-2020

Helaas was de wasbak die op de site stond in Drunen niet voorradig. Was een wasbak uit de sale. Verkoper gaf aan dat deze helaas niet voorradig was in Drunen, in tegenstelling wat er op de site stond. Ivm aankoop enkele andere producten heb ik de wasbak na een week ontvangen voir de sale prijs. TOP!

Eric Willems 22-02-2020

Professionele antwoorden op vragen en snelle service. Vragen over inbouwmaten werden goed beantwoord en vriendelijke hulp bij het bestellen

Nico 22-02-2020

Duidelijkheid over prijs en levering. Na telefonisch advies juiste keuze kunnen maken.

Yvo 22-02-2020

Beste prijs en prima service. Enige verbeterpunt is eerder duidelijker inzicht in de dag dat artikel geleverd wordt op de website bij je bestelling. Daar wordt nu week aangegeven. Zou mooi zijn als daar de dag kan worden aangegeven. Verder tevreden.

Hans 22-02-2020

Correcte levering en en goed product. Attent gewezen op vervangend toestel tegen zelfde prijs

Theo Buijtenhek. 21-02-2020

Een online winkel is gewoon extra handig als je noodzakelijke inkopen moet doen en met Keukenloods had ik al prettige ervaring opgedaan, met de aankoop van een electrische/keramische kookplaat. Dan keer je automatisch terug naar dezelfde winkel, omdat je al weet wat een geweldig breed aanbod zij hebben voor gebruik in de keuken (o.a.)
Heel goed informatief gesprek gehad, met een van de verkopers; de heer Reynaldo Appelm, met betrekking tot de aankoop van een afzuigkap en ben op zijn voorstel ingegaan op de aanschaf van een Hananto HIAB9050 schouwkap.
Een prachtig mooie R.V.S. kap, die ik met m'n 73 jaar vrij makkelijk heb kunnen bevestigen. De twee LED-spots geven ruim voldoende verlichting; het motortje is zuinig en vrijwel geruisloos, maar haalt wel z'n capaciteit. Ik ben er heel blij mee, dat ik deze keus heb gedaan en kan deze schouwkap dan ook zeer aanbevelen. Deze 2 prettige ervaringen, hebben mij doen besluiten, een volgende aankoop voor de keuken, ook bij Keukenloods te doen, want ik wil nog zuiniger gaan koken.

Marianne 21-02-2020

Eerst op de website gekeken, daarna naar keukenloods Drunen gereden. We konden de oven kopen met de functies die onze voorkeur hadden. Goede prijs.

Jeroen 21-02-2020

Snel, adequaat, duidelijke communicatie, vriendelijke communicatie, prima service bij afleveren, (oude) apparatuur demonteren en nieuwe inmonteren, alles keurig afgeleverd.

Jack 21-02-2020

Vanaf het eerste contact tot aan levering met verschillende medewerkers gesproken, allemaal even correct, vriendelijk en behulpzaam , helemaal TOP!

A. Rijkers 21-02-2020

Ik heb gekozen voor Keukenloods omdat de service erg goed is en de aankopen altijd snel en in goede orde geleverd zijn. De volgende aankoop ga ik daar zeker weer doen. Ben erg tevreden!

Joost 21-02-2020

Gewoon goed: goede informatie op de website, goede prijs en snelle levering.

Evelien M 21-02-2020

Fijne verkoper die je eerst even laat kijken en daarna aansluit voor meer informatie. Duidelijke uitleg gekregen en ook gekeken naar de verschillen. Helemaal tevreden met onze combimagnetron!

Martin Ekker 21-02-2020

Super snel en goede prijs en kwaliteit van geleverde producten. Zou het iedereen aanbevelen hier te gaan kopen. Wij waren super enthousiast over de levering. Bedankt voor de goede afhandeling.

Rob 21-02-2020

Goed geholpen. Er is een mooie deal gemaakt voor onze Quooker en combi oven.

Hen van de Water 21-02-2020

Snel, accuraat, vriendelijk en to the point.
Behulpzaam ook als het niet perse voor hen zelf is. Zeer aanbevelingswaardig

HvdB 21-02-2020

Vakkundig geleverd en ingebouwd, monteurs met kennis van zaken.
Oude materialen worden meegenomen.

Vuurtje 21-02-2020

Netjes afgehandeld. Helaas niet "vandaag besteld, morgen geleverd" maar heb wel keurig een controle check op de maatvoering van mijn inbouw-kast gekrrgen.

H.M. te Velde 21-02-2020

De door ons bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar. We kregen toen telefonisch een luxer model aangeboden, voor hetzelfde geld. Bij levering, de volgende dag, bleek dat ik de oude vaatwasser buiten had moeten zetten. De chauffeur hem toch mee. Prima!

C.Snoek 21-02-2020

Ik werd netjes geïnformeerd toen de bestelling langer op zich zou laten wachten.
Afleveringstijd werd netjes gemeld, zowel per mail als later per sms.
Prachtige gasplaat, alleen pasten de bijgeleverde klemmetjes niet bij de plaat èn de fitting paste niet op mijn gaskraan. Voor allebei nog naar de Karwei moeten gaan...
Officiele reactie van Keukenloods 21-02-2020

Beste C.,

Oeps, dat hoort natuurlijk niet. Ik hoor graag om welk typenummer dit gaat, zodat we kunnen voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Wil je daarvoor je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik uitzoeken hoe dit is gebeurd.

Groeten, Emma.

Bert 21-02-2020

Was niwt meer leverbaar. Voor de zelfde kosten kreeg ik de opvolger wasmacine. Voor de zelfde prijs. Ofwel 100 euro korting. Volgende dag in huis om 13.00 uur. Netjrs volgens afspraak. Volgende keer voor witgoed weer bij keukenloos

Rien 21-02-2020

Scherpe prijs
Levering correct op afspraak.
Nette installatie en uitleg.
Betrouwbaar

Familie Martens 21-02-2020

Super prijs / kwaliteit verhouding!
Zeer snelle levering en prima service.
Levering correct geleverd binnen gevraagd tijdsbestek.
Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden waar chauffeur zich bevindt en dat tijdsbestek van levering steeds kleiner wordt.

Maurice 21-02-2020

Duidelijke shop, goede prijs kwaliteit, snelle levering en duidelijke track en trace

Helmi 21-02-2020

We hebben de keukenloods vis het internet gevonden. Het is goedkoop en een zeer goede service. Ik zou het iedereen aanraden.

Pim 21-02-2020

Onlangs drie producten gekocht. Goede prijzen, prettig in communicatie en snelle levering!

Gerrie 21-02-2020

Prijs en contact voor info, is waarom ik gekozen heb voor Keukenloods. De inbouw service is echter slecht bereikbaar via tel en mail. De persoon, die uiteindelijk apparaat kwam inbouwen, van inbouw service was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Günther 21-02-2020

De winkel is zeer duidelijk en overzichtelijk prijzen zijn goed, inductie plaat gekocht telefonisch contact is prettig goed advies gekregen helemaal top.
Ik kan keukenloods iedereen aanbevelen

Eva 21-02-2020

Prima geholpen, wilde een nieuwe koelkast en hadden online vooraf al verschillende bekeken. Toen wij de keuze gemaakt hadden een medewerker gezocht, vriendelijke man, de koelkast werd snel besteld en snel geleverd, erg blij mee!! ook de online omgeving waar je je orderstatus ziet is top!

Bert 21-02-2020

Er werd goed geluisterd naar je wensen en op basis daarvan meegezocht. Erg prettig, de medewerker probeerde het juiste te verkopen, mij te helpen met de goede aankoop.
Verzending was vlot en in goede conditie ontvangen.

Leo 21-02-2020

Handige website, ruim assortiment en vlotte behandeling. De mogelijkheid om gewenst artikel tegen gereduceerde prijs op te halen is een slimme vondst

Edward 21-02-2020

De keuze is ruime. Scherp geprijsd en goed advies. Goede service mbt afwikkeling levering etc.

Wim W. 20-02-2020

Ik was erg blij met de montagekosten. Bij 2 apparaten betaalde je voor de montage op het 2e apparaat de helft. Makkelijk was het om een afspraak te plannen. De levering kwam mooi op tijd. Het monteren ging op een professionele manier. Heel tevreden.

Peter 20-02-2020

Ik werd zeer correct te woord gestaan, met een duidelijk advies en antwoorden op mijn vragen.
Ook de aflevering was correct en op de afgesproken tijd geleverd.

eric 20-02-2020

goede duidelijke voorlichting vrij in keuze zeer vriendelijk en deskundig en bovenal we zijn er zeer blij mee

Dave 19-02-2020

Goede service en goed geholpen met het maken van de juiste keuze. Ook de monteur was een topper.

Said 19-02-2020

De webshop is overzichtelijk en hierdoor kun je snel de producten selecteren die je nodig hebt. Ook staan er bij de producten de specificaties en hierdoor weet je meteen wat je in huis haalt.

Esme 19-02-2020

Snelle levering en contact met de klant om te vragen of het de correcte bestelling was. Fijn!

Wim 19-02-2020

De vestiging Gaanderen heeft ervoor gezorgd, dat ik de goede afzuigkap heb gekoken. Deze afzuigkap heb ik in de winkel opgehaald. Daar werd ik vriendelijk ontvangen en de doos met de afzuigkap werd in mijn auto gelegd. Heel tevreden met de gang van zaken rond de aankoop.

Stefan 19-02-2020

Vriendelijjke medewerkers die je goed advies geven en doorvragen zodat je ook het juiste produkt aan het bestellen bent. Voor alles ook een goede prijs. Is niet de eerste keer dat ik hier bestel en zal ook niet de laatste keer zijn.
Heb hier een pelgrim mat zwarte inductie kookplaat besteld die in de nis van een oude gasplaat past. Wat een mooie plaat, moet hem nog plaatsen maar ben er nu al blij mee.

Michael 19-02-2020

Levertijd op site was 1 dag maar in werkelijkheid was het 1 week. In de tussentijd kon geen afspraak gemaakt worden voor installatie. Na levering van de kookplaat duurde het nog bijna 1 maand voordat geinstalleerd kon worden. Dit laatste dan geschrapt en dat is netjes verzorgd. Al met al een wisselende ervaring.

Blok 19-02-2020

Duidelijke site, na bestelling van de afwasmachine zijn we gebeld om te checken of de maten kloppen. Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel die meedenken

Loek en Loes 19-02-2020

Zeer correct advies en na bestelling bleek de uitgezochte Bosch combimagnetron/oven niet leverbaar. Duurder model zonder bijbetaling gekregen en wij zijn er zeer blij mee!