Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ievie 15-05-2019

Tjonge zeg wat scheelde de prijs enorm bij wat ik in de winkel moest betalen, koop niet vaak iets op internet maar deze stap was wel heel snel gezet hoor en snel geleverd ontzettend blij mee aanrader

Heijligers 15-05-2019

Ik heb voor de derde keer bij jullie aankoop gedaan. Deze keer een simens oven. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Kreeg eerlijke en goede advies wat ik zeer op prijs stel. Daarom ga ik volgende keer ook bij keukeloods bestellen. Snel en vakkundig geholpen. Top mannen!

Antoon 15-05-2019

Ik had mijn oog laten vallen op een model plafondafzuiger die niet meer leverbaar was. Ik kreeg erg snel een goede aanbieding voor een goed alternatief. Levering was supersnel en conform afspraak. Nette afhandeling. Heel tevreden. Of die werkt weet ik nog niet want de installatie moet nog plaats vinden. Maar mocht er iets zijn dan heb ik alle vertrouwen dat dat opgelost wordt. Top bedrijf.

Jan Heykoop 15-05-2019

duidelijk site, makkelijk te bestellen, aflevering exact op afgesproken tijd met een tel. vooraf - door een vriendelijke jongen

KO 15-05-2019

Uitgebreid de verschillende afzuigkappen vergeleken op de site en uiteindelijk gekozen voor een Siemens plafond unit. (Volgens mij delfde als een 300 euro duurdere Bosch) Info op site was voldoende en de prijs scherp. De bezorging was 5 dagen later zonder probleem met een tijdslot van een paar uur (om 7 uur ochtends). Afzuigunit is inmiddels ingebouwd en functioneert zoals verwacht.

Willem Voigt 15-05-2019

Dit was de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van Keukenloods, en weer was het erg goed, op tijd,aardige jongens en behulpzaam. En vooral meedenkend, lieten mij weten of de maten klopte, en adviseerde mij een ander toestel, die nog goedkoper was ook, nou wat wil je nog meer, helemaal top

D. J. Lub 15-05-2019

Snelle en kundige afhandeling van mijn vraag. Ook snelle en correcte levering.

Ad van Deursen l 15-05-2019

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat deze bij de prijsvergelijking het goedkoopste uit de bus kwam bij de aanschaf van mijn SIEMENS wasmachine die de consumentenbond als beste koop beoordeelde. Keukenloods kon ook de dag na bestelling leveren.

Jouelle 15-05-2019

Wij hebben een zeer goede ervaring met keukenloods,indien we nog iets nodig hebben zouden we het zeker weer bij deze firma bestellen!

René 15-05-2019

De prijs van het artikel sprak erg aan, nergens goedkoper wat jammer was dat de eerste leverdatum niet door ging omdat het artikel beschadigd zou zijn, vervolgens werd het artikel op de 2 de afspraak onbeschadigd en op tijd geleverd

Tap,sr. 15-05-2019

1/ontvangst aan balie was uiterst klantvriendelijk (was rustig tijdstip); 2/verwijzing richting aan te schaffen product (vaatwasser) was duidelijk; 3/verkoper was zeer deskundig en demonstreerde desgevraagd de modellen waar wij belangstelling voor hadden; 4/de def.keuze was snel gemaakt en onder het genot van een bakkie, werden de
papieren afgehandeld en ontving ik een uitdraai met tekening ivm. Inbouwmaten (geïntegreerde vaatwasser).
5/Verdere informatie over de order was uitstekend, werd vrijwel dagelijks op de hoogte gehouden; 6/uiteindelijk was ook de aflevering perfect, rommel werd meegenomen, proefdraaitje en top, kan wellicht weer 10 jaar mee.👍

Peter 15-05-2019

Via kieskeurig op de site van keukenloods gekomen, overzichtelijk, bestellen ging eenvoudig.
Aangegeven dat ik het kom ophalen in Alkmaar, ging prima.

Gerrit Schepers 15-05-2019

Prima hulp bij juiste bestelling te plaatsen. En fijn dat je zelf op kan halen in de winkel.

M. Lip 15-05-2019

Prima geregeld. Het product wat we bestelden was niet meer leverbaar. Er is direct een (goedkoper) alternatief aangeboden en het verschil (na acceptatie) is direct teruggestuurd. Er werd ook met de planning goed meegedacht en er werd zelfs gebeld dat er een eerdere mogelijkheid was i.v.m. uitval van een andere afspraak. Op de dag van de afspraak was deze er op tijd en is de installatie keurig afgehandeld.

Dubois 15-05-2019

Duidelijke site, veel keuze, enkel de leverings mogelijkheden kwa tijden wat onoverzichtelijk. Maar daar hebben er meer last van.

EsBo 14-05-2019

Praktische dienstverlening, overzichtelijke website, concreet meedenken in oplossingen, snelle reactie en retourneren gemakkelijk.

Mar 14-05-2019

Netjes en vriendelijk geholpen. Gebeld dat het gewenste product beschikbaar was. Prima service!

BvA 14-05-2019

Prima winkel, goede keus en goed advies over de mogelijkheden wat betreft menu’s en extra toepassingen.

Arjan 14-05-2019

Onze derde aankoop bij Keukenloods in een half jaar. Dat zegt genoeg. Duidelijke website. Prima aanbod en prijs. Ook vriendelijk te woord gestaan en geholpen door dame van klantenservice. Alle vertrouwen dat als er iets niet klopt het wordt opgelost.

Suus 14-05-2019

Goede service, duidelijke uitleg en goed bereikbaar. Mooi product/scherpe prijs.

R.W. Stolk 14-05-2019

Bestelling: deskundig en plezierig.
Werd op een prima wijze te woord gestaan. Vriendelijk en duidelijke uitleg.
Tijd van plaatsing, precies zoals afgesproken.
En tenslotte: mooi gemonteerd door vriendelijke en kundige monteur.

Toon 14-05-2019

Goede bediening, kundig personeel.
Daarnaast goede prijs en bestelde op voorraad, dus direct mee kunnen nemen.

Rocky 14-05-2019

Ik vond het op internet en ben er heel tevreden over goede service en komt zijn afspraken na

Henk 14-05-2019

Het bestelproces is makkelijk en in mijn geval ging het om een inbouw kookplaat, tot mijn verbazing werd ik gebeld door keukenloods om te checken of ik zeker was van de inbouwmaten, dat vond ik goed omdat er dan toch een dubbelcheck is of het aan beide kanten goed gaat. Verder een lekker snelle levering

JM van Golde 14-05-2019

De bestelling bij Keukenloods.nl is prima verlopen alles zeer duidelijk en een bijzondere snelle levering.

S Jansen 14-05-2019

Duidelijk, goede service, klant gericht. Nu voor de tweede keer goed geholpen met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Djeedjai 14-05-2019

Prima webshop, ruime keuzes. Wij kochten een Siemens inbouw koel/vries combinatie voor een hele nette prijs. Levering was na een paar dagen en keurig op het aangegeven tijdstip. Komen hier zeker nog wel eens terug.

DW 14-05-2019

Nette prijzen en nette levering.
Er werd van te voren netjes geattendeerd om de afmetingen te controleren om teleurstellingen en kosten te voorkomen.
Ook de monteur van het inbouwteam was vriendelijk en correct.

Marleen 14-05-2019

We zijn vriendelijk te woord gestaan. Snelle afhandeling, goede service. Bij navraag is snel actie ondernomen.

Malou 14-05-2019

Ze zijn netjes in hun contact en de oven is op het juiste moment geleverd. Zou er zo nog een keer bestellen!

Rita 14-05-2019

Prima shop. Snelle levering en een prima product. Gewoon zoals het moet zijn, doet wat het beloofd. De mini processor is top, superblij mee.

Harry 14-05-2019

Van informatie tot koop en uiteindelijke aflevering uitstekende service. Andere webwinkels kunnen hier een puntje aan zuigen.

Carel 14-05-2019

Professioneel, accuraat en bovenal eerlijk. Besteld product
is vervangen door een nieuwere versie die ook nog eens goedkoper bleek. Het daardoor teveel betaalde bedrag werd per omgaande teruggestort.

Frans 14-05-2019

Nieuwe wasmachine gekocht; mijn eerste aankoop bij Keukenloods; aflevering correct volgens afspraak; na het eerste gebruik was er een klein montage defect.
Keukenloods op de hoogte gesteld; die regelde meteen een monteur van het betreffende wasmachine merk.
Euvel snel en correct verholpen. Keukenloods is 6 dagen per week goed bereikbaar en de medewerkers staan je vriendelijk te woord.

A. Van Valen 14-05-2019

Alles was prima in orde. We werden leuk geholpen en de levering was perfect.

Wiek 14-05-2019

Lage prijs, duidelijke site, snelle levering, vriendelijke leverantie. Oud en defect apparaat werd meegenomen. Nieuw product voldoet aan de verwachtingen. Al met al, zeer tevreden.

S.lubbere 14-05-2019

Duidelijk, overzichtelijk eerlijk en betrouwbaar
Handleiding duidelijk en foto's zijn zoals het product er uit ziet!

Mike Tagage 14-05-2019

Super vriendelijke service aan de telefoon en erg goed advies en ook nog tips erbij ook. Snel met informatie en documentatie. Verder heb ik nog nooit een monteur meegemaakt die zo netjes met de spullen omgaat in de keuken. Kortom: een echte aanrader!

Ada 13-05-2019

De Keukenloods heeft ons prima geassisteerd bij het uitzoeken van onze keukenapparatuur. Daarnaast een mooie, scherpe prijs voor de apparatuur. En: de aflevering en installatie was ronduit perfect!

Frederik 13-05-2019

Ik heb mijn bestelling een paar keer moeten wijzigen en telkens opnieuw kreeg ik heel snel een héél vriendelijk antwoordje terug. Ook in de afhandeling waren ze super correct. Ik moest even wachten omdat één bepaald onderdeel niet op stock was bij de leverancier en ik werd correct op de hoogte gehouden.

Fatima Elidrissi 13-05-2019

Ik heb mijn keukenblad bij keukenloods gekocht en na ontvangst bleek het blad te kort te zijn.
Na bellen hadden ze mij beloofd om het zo snel mogelijk op te lossen. wacht nu nog op een reactie wanneer ik mijn nieuwe blad geleverd krijg. Ik vind het heel jammer dat de service bij verkeerde producten of klachten bij schade erg lang op zich wachten. Ik was tevreden bij het aankoop van mijn keukenapparatuur, maar niet over de service. Ik kan helaas al weken niet koken en geen gebruik maken van me wasbak! Ik vind dat ze dit zo snel mogelijk moeten oplossen en een compensatie moeten geven! Erg jammer dit!
Officiele reactie van Keukenloods 14-05-2019

Beste Fatima,

Wat ontzettend balen dat het blad te kort bleek te zijn en dat je al een tijdje geen gebruik kan maken van de keuken. Ik ontvang graag een ordernummer! Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groet, Emma

Fatima 14-05-2019

Bedankt voor de reactie.
Mijn ordernummer is Uooo9861 evt mijn postcode 4003AG huisje 62

Ik hoop dat u het wel kunt oplossen want ik kan echt niks.

Hoop dat ik niet weer een week moet wachten op een antwoord?!

Gr
Fatima elidrissi

M. de Rijke 13-05-2019

Goede voorlichting, snelle levering, goede service. Nette scherpe prijzen voor de apparatuur.

Fam. A 13-05-2019

Fijne winkel om online apparatuur aan te schaffen, de site werkt goed en de leveringsinformatie was snel en duidelijk. Wel vonden we de bezorger kortaf en erg onvriendelijk, maar dat is iemand van het bezorgbedrijf en niet van Keukenloods volgens mij.

Noordam 12-05-2019

Netjes en vriendelijk geholpen!
Spullen snel binnen, alles netjes geregeld.

Albert 11-05-2019

Goede prijs/kwaliteit. Goede afwikkeling. Tot en met de levering van de inbouwapparatuur regelmatig op de hoogte gebracht van de stand van zaken met betrekking tot de levering. Prettige en veilige betalingsmogelijkheid. Wat de installatie betreft: was er onduidelijkheid, maar dat was niet te wijten aan Keukenloods.

Johan 10-05-2019

De keukenloods levert waliteitsproducten voor een scherpe prijs. De service is goed en de communicatie bijvoorbeeld over bezorgdatum/tijd is prima.

Hendrik 10-05-2019

De keukenloods komt zijn afspraken na, de prijs en logistiek zijn dik in orde👍

Fam, Kooistra 10-05-2019

Ze nemen de tijd voor je in de winkel en de levering was perfect en op tijd met een goede vriendelijke monteur.
Wij zijn aan jullie adres gekomen via een nicht die een cooker bij jullie heeft gekocht en daar dik tevreden over is.

Raimond Kerkhof 10-05-2019

goed meedenkende verkopers.
Was op zoek naar een vaatwasser die ik direct kon ophalen. Het type wat ik zocht was niet op voorraad.
Maar kwamen gelijk met een goed alternatief die ik dezelfde middag kon ophalen.

L.C. Boerenfijn-Kluijver 09-05-2019

Via een vriend getipt over de Keukenloods.
Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en klantenservice van de vestiging Utrecht.