Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Van de Water 05-09-2023

Gasfornuis aangeschaft waar een deuk in bleek te zitten door de verzending. Gebeld en kreeg meteen een nieuwe! Super service

Willie 05-09-2023

Was al een poos op zoek naar nieuwe afzuigkap met filter.Ik werd getipt over Keukenloods Zaandam,werden heel vakkundig en vriendelijk geholpen.Zeer tevreden met de kap.Een aanrader voor wie op zoek is naar betaalbaar apparatuur!

Erna 05-09-2023

Prima snelle service! Oud typenummer doorgegeven en aan de hand van dit nummer kreeg ik een advies voor een nieuwe vaatwasser met de juiste afmetingen.

frank 05-09-2023

Ruim aanbod, goeie service, correcte communicatie en snelle levering!
Heb een vaatwasser aangeschaft die regens anders ietsje goedkoper werd aangeboden en Keukenloods heeft haar prijs ook aangepast! Top.

Tom 05-09-2023

Top service!
Zeker een aanrader!

A de Vries 05-09-2023

Mag hier graag winkelen als we keuken / witgoed nodig hebben.
En word netjes verstuurd

MR 20-08-2023

Niets dan goeds over de keukenloods. Alleen de bezorging dus levering is 2 keer uitgesteld door te weinig personeel. Dat is echt slecht

christa van den burg 19-08-2023

had een vaatwasser en koelkast nodig zo overzichtelijke website kon makkelijk uitkiezen en prijskwaliteitverhouding uitstekend
bij de apparaten goede uitleg over de maatvoering bezorgen uitstekend ik ben gelijk fan van de keukenloods gr christa

Harm 17-08-2023

Keurig alles en goed geholpen en zij wisten waar ze het overhadden dus ik zou de winkel aanbevelen

Manon 14-08-2023

Vanwege de snelle levering en meer dan voldoende keus heb ik gekozen voor keuken loods.
In de winkel werd ik goed geholpen en werd er meegedacht over de maatvoering van de afzuigkap.
Snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren.
Al met al snel goed en een fijne ervaring!

Inge 14-08-2023

Heel vlotte service en royale keuze.
Goede prijs/ kwaliteit.
De verkoopster mag nog wat bijleren in advisering en klantgerichtheid.

L. J. Babtist 14-08-2023

Duidelijke info n.a.v. gestelde vragen! Er word extra info gegeven en er wordt tijd genomen om een goed beeld te ,rijgen van het te kopen product.

Janny 14-08-2023

Geen prijs op de website maar deze werd snel telefonisch doorgegeven.
Bestelling en afhandeling waren snel, accuraat en overzichtelijk.
Montage service was ook erg goed.

Baukje 14-08-2023

Via keukenloods een nieuwe inductiekookplaat gekocht. Binnen no time kreeg ik een offerte met nog extra korting. Snelle levering, goede prijs

Hendrik van der Veen 14-08-2023

De verkoopster gaf duidelijke heldere voorlichting , dacht mee bij de wensen die kenbaar maakte. En een helder advies waardoor wij een weloverwogen keuze konden maken.

John 14-08-2023

Vakkundige en behulpzame verkopers. Denken met je mee. Levering op juiste tijdstip

PP 14-08-2023

De koelkast was na 20 jaar toe aan vervanging. Omdat ik eerder goede ervaring had met keukenloods koos ik opnieuw voor dit bedrijf. Zij hadden tevens de beste prijsaanbieding.

HUNTJENS 14-08-2023

Vele producten op voorraad en de volgende dag geleverd. Bij mij stonden ze al 7.00 uur voor de deur. Aanschaf van meerdere apparaten geeft hogere korting. Heb het gecontroleerd met andere aanbieders. Keukenloods is echt de goedkoopste en hun service is ook super.
Apparaten, inbouw koelkast (met sleepdeur) en combimagnetron werken prima. Ben zeer tevreden over de aangekochte producten.

Rolf 12-08-2023

Ga NIET naar Keukenloods.
Dit om de volgende redenen; de verkoper 1) luistert niet naar de wensen van de klant 2) geeft mijn (vrouwelijke) partner een antwoord terwijl ik (man - ik kook het vaakst) de specifieke vraag stelde 3) geeft ongefundeerd zijn eigen mening 4) geeft een offerte zonder enige specificaties 5) na commentaar hierop krijg ik een uitsplitsing toegestuurd!, zijnde de ene helft voor de kastjes en het blad en andere helft voor de apparatuur. Ik wil weten hoeveelste specifiek koelkast kost, en wat eventueel de kosten van een alternatief zijn!?
Ik stuur tweemaal een email om een en ander aan te passen en te verklaren in het bespreek traject, krijg geen enkele reactie. Vervolgens wel een telefoontje waarom ik niet langskom en bestel.
Absolute tijdverspilling.
Officiele reactie van Keukenloods 14-08-2023

Beste Rolf,

Ik begrijp dat je bezoek aan een van onze winkels niet naar tevredenheid is verlopen, en dat is jammer om te lezen. Om navraag te doen bij mijn collega's ontvang ik graag wat extra informatie, want we zien het uiteraard liever anders. Kun je een bericht sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Wouter 11-08-2023

Hadden al eerder bij Keukenloods besteld en waren erg tevreden met de prijs en kwaliteit, snelle service

Laura 10-08-2023

Ik had eerst belangstelling voor de Bosch en Siemens koelkast. Door de medewerker werd ik op deze liebherr gewezen. Was wel iets duurder dan de Bosch en Siemens maar hij heeft meer features. Ik ben heel blij met het advies en de gekochte koelkast

Rob 09-08-2023

Vriendelijk personeel, is betrokken bij de klant. Belde zelfs op nadat we al een bestelling hadden geplaatst dat er nog een betere optie was in prijs/kwaliteit. Dit hadden wij nog nooit mee gemaakt. Top verkoper in Amsterdam Zuid-Oost !!

Loet 09-08-2023

Bij aankoop goed geadviseerd bij de keuze. Prijs kwaliteit is zeer goed. Apparaat is afgeleverd op afgedproken tijd en het oude is mee terug genomen.

Wanda 08-08-2023

Scherpe prijs en fijne service bij het installeren. Duidelijke communicatie en dus supertevreden

Mark 07-08-2023

Top levering, aardig contact via de mail.
Oplossingsgericht. Vriendelijk en goede prijs.