Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Kelly 01-08-2023

Heel fijn geholpen en er is met ons meegedacht over de indeling van de keuken.
Enige tijd geleden onze keukenapparatuur gekocht. Door omstandigheden moest het wat langer in de opslag. Dit was geen probleem.
Kortom een hele fijne zaak!

Paul 01-08-2023

goede web site, makkelijk dingen te vinden en dat aan een aantrekkelijke prijs en/of goede deal maar wat belangrijker is dat je snel en adequate een antwoord krijg op een vraag of verzoek en dat is hier zeker het geval, top, daarnaast is het vervoer en aflevering van je aankoop goed geregeld alsmede afvoer van je versleten spullen, aanrader dus !

Henri 01-08-2023

Door medewerker telefonisch snel geholpen en ook kunnen afhandelen in winkel in Drunen. Daarna thuis geleverd.

Yvonne 01-08-2023

Bosch oven besteld. Maar de opgegeven dieptemaat klopt niet. Het is 58cm en geen 54cm. Helaas retour moeten gestuurd.

De bezorging van de oven ging goed.

George 27-07-2023

Snel geleverd en prijzen zijn ok ,ook een duidelijke website. Ik koop hier vaak en ben nog nooit teleurgesteld

Harry 26-07-2023

Kwam voor een ander merk. Met goede argumenten een andere keuze gemaakt. Voordeel van een winkel boven internet.

Henk Berg 25-07-2023

Snelle levering op de gewenste dag. Product was helaas defect en ook dit was binnen een half uur na levering alweer geregeld. Nieuwe apparaat was ook weer op de gewenste dag geleverd en was in orde. Kortom prima service en goed geregeld

Jim 24-07-2023

Nette en keurige service. Verkoper top. Ik kom hier vaker en zal dus ook na deze koop terugkeren

Margreet Peverelli 24-07-2023

Prima winkel aardige verkopers. Super snelle levering. En degene die kwam plaatsen was super aardig en beleefd.

Jaap 24-07-2023

Efficiënte, vriendelijke, professionele aandacht. Verkoper nam de tijd en gaf duidelijke uitleg over product.

Lee345 24-07-2023

Inbouw vaatwasser en koelkast gekocht bij Keukenloods. Makkelijk te bestellen via hun website en snelle levering. Bovendien met de laagste prijsgarantie ! Bezorging op de aangegeven tijd en oude apparatuur werd weer meegenomen.

Ineke Wendel 24-07-2023

Een aantal keren iets gekocht super tevreden.
Een goede uitleg service en klantvriendelijk.
Voor nieuwe producten kijk ik eerst bij de keukenloods ivm de aanschafprijs.

Noud 24-07-2023

Goede service, zowel telefonisch en het bezorgen ban het artikel. Denken met je mee.
Alles volgens afspraak geleverd en retour gehaald
Super tevreden

Robert 24-07-2023

Wij zijn 2 keer bij u geweest voor informatie, de 1e keer waren de ovens waar wij interesse in hadden niet aanwezig en ook niet leverbaar. Wel uitleg van een oud model, ongeveer de zelfde werkwijzen als de nieuwe.
2e keer bij u langs voor uitleg nieuwe model. Werden weer goed geholpen, en zijn overgegaan tot aankoop van 2 ovens.

Hiemstra 24-07-2023

Omdat ik bezorgd was hoe Keukenloods een inductiekookplaat laten bezorgen gebeld met Keukenloods. Hier werd aangegeven dat ze twee opties hebben (PostNL en eigen transport) en dat het meteen geregeld kon worden direct de dag erna. Hiervoor maakte zij de order aan en ontving ik een orderbevestiging met betaaloptie.
De communicatie was prettig en heel praktisch.

Mails netjes ontvangen en tijdig betaald, waarna ik meerdere berichten kreeg over de levering van de kookplaat.

Pakket werd netjes de dag erna binnen het afgesproken tijdsvak bezorgd. De doos was licht beschadigd, wat ik binnen 48 uur gemeld heb.
Ook hier kreeg ik netjes antwoord op.

Nadat de kookplaat een par dagen later geinstalleerd was bleek hij geheel naar wens te werken.
Vervolgens nog een mail ontvangen om aan te geven of alles naar wens was.

Al met al erg tevreden over de communicatie, bestelmogelijkheden, prijs en levering.

Wendy 24-07-2023

Snelle en duidelijke levering. Er was kleine wachttijd. Dit is helder gecommuniceerd.
Verder nette levering met mooie tijdsindicatie Hoelaat ze kwamen

Hester 24-07-2023

De koelkast was bij Keukenloods fors voordeliger dan bij andere winkels. Fijne communicatie en de koelkast is netjes ingebouwd.

Ronald 21-07-2023

Prima ervaring geweest!
Makkelijk en duidelijk online te regelen en je wordt goed up to date gehouden.
De bezorger was zelfs zo vriendelijk even mee te helpen met de koelkast in de keuken zetten.
De koelkast zelf is perfect voor ons. Doet goed zijn werk en qua herrie vind ik het best meevallen.
Al met al een goede koop geweest!

Marjon 20-07-2023

Goede prijs en snelle levering. Apparatuur werd netjes afgeleverd in goede verpakking. Een tevreden klant.

Marcel Kuiper 20-07-2023

De nieuwe (inbouw) koelkast kon uit voorraad geleverd worden en werd de volgende dag gebracht. De overzichtelijke website maakte de keuze heel eenvoudig. Er zijn ook filialen in het oosten van Nederland, erg handig bij eventuele problemen. Tenslotte vond ik het erg fijn dat de oude koelkast werd meegenomen. Wat wil een mens nog meer.

Marco 20-07-2023

Uit een eerder bezoek bleek het personeel uiterst hulpvaardig te zijn en kennis van zaken te hebben.
Een vriendin heeft toen een aankoop gedaan en is meer dan prima geholpen.
De keuze om dan zelf een aankoop te doen was snel gemaakt.

Monika Bentum-Striowski 20-07-2023

Persoonlijk personeel wat goed helpt uitzoeken om de goede combinatie te krijgen

w. Louws 19-07-2023

De bestelling was heel snel binnen, dat was oké omdat de kraan die we besteld hadden bij de installatie van de keuken direct geïnstalleerd kon worden.

Angela 19-07-2023

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Komen afspraken goed na.
Denken ook echt met de klant mee

Ton van Onzenoort 19-07-2023

Artikelen zijn makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen en te betalen.