Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Clemens 07-05-2019

Goede prijs, dito service!
Makkelijke site, goede communicatie. Vriendelijke bezorging. Zou er zo mijn volgende aankoop bestellen

Gerrit Heinhuis 07-05-2019

Ben gewoon heel tevreden met de prijs en de service .goede merken en super snelle levering. Hebben verstand van zaken.

Dave 07-05-2019

Overzichtelijke webshop, snelle reactie, vriendelijke en nette mensen in de winkel.

A. Wouters 07-05-2019

Onze vorige inductieplaat hebben we ook bij Keukenloods gekocht en we zijn zeer tevreden met de service en klantvriendelijkheid .

Ruud 07-05-2019

Jullie denken altijd mee, geven zeer scherpe prijzen met een top service en flexibiliteit!

Linda 07-05-2019

Al meerdere keren wat bij Keukenloods besteld. Goede prijzen, snelle levering, fijne communicatie en goede service. Indien het bestelde product niet meer geleverd kan worden krijg je een upgrade.

Theo 07-05-2019

Gezocht naar een kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs en dat is een Bosch vaatwasser geworden. En....een luxere uitvoering gekregen dan besteld. Aflevering was vlg.afspraak.

Niek 07-05-2019

Snel geleverd door zorgvuldige vervoerders. Geweldig apparaat tegen een scherpe prijs!

Jelle 07-05-2019

website gaf goede uitleg over het artikel met duidelijke foto's en de laagste in prijs

Ken 07-05-2019

Lagere prijs voor het artikel kon ik online niet vinden. Aardige medewerkers en alles conform afspraak geregeld. Top!

Stefan 07-05-2019

Beresterke prijs supersnelle levering, driedubbele check op maten. Had ijskast uitgezocht werd door hen verwezen naar een beter model, normaal 2 x zo duur nu voor bijna dezelfde prijs

Pieter 07-05-2019

Geen beste ervaring met Keukenloods. Een redelijk eenvoudige bestelling van 4 vrijstaande apparaten inclusief installatie leverde 3 onjuist bestelde producten op (onjuiste accessoires, verkeerde typenummers die niet combineren, etc.).

Prima assortiment, lage prijzen, maar met slecht advies/hulp in de winkel hierdoor ruim een maand vertraging gehad en 2x monteurs over de vloer (die overigens prima werk hebben geleverd). Daarvoor ga je toch naar een winkel toe...

Onverschillige klantcommunicatie, weinig urgentie en niet pro-actief zoeken naar oplossingen: je moet zelf aan de bel trekken.

Tip: controleer je bestelling zelf, of ga gewoon naar een firma die customer service zonder paarse krokodillen wél begrijpt. Keukenloods is zo slechts een dozenschuiver.

Bij de balie in Amsterdam hangt een tegeltje bij de ontvangstbalie: 'Winnen Is Belangrijker Dan Meedoen'. Dat vindt het sales personeel van Keukenloods blijkbaar heel grappig en is het bedrijfsmotto. Bedenk zelf wie hier de verliezer is: de klant!

Huseyin 07-05-2019

Ik heb een vaatwasser besteld om 18.00 en deze is de volgende dag al afgeleverd. Alles liep vlotjes en ben tot dusver erg tevreden met mijn aankoop.

Uiterweerd 07-05-2019

Goed maar graag iets betere uitleg gehad in het begin. Dan geen retour gehad. Maar voor de rest werd alles goed geregeld.

S. Van Eekelen 07-05-2019

Een verademing was het om na een behoorlijke zoektocht naar de gewenste magnetron snel en correct behandeld te worden. En dat met het ons gewenste resultaat.

Ton Oostdijk 07-05-2019

Bestelde artikelen snel geleverd na een goed advies
de website is zeer uitgebreid met alle specificaties en geeft ook goede alternatieven indien nodig

R.M. Tijs 07-05-2019

Alles duidelijk op merk te vinden. Uitgebreide technische specificaties tav maten, aansluitwaarden enz. Eventuele nadere telefonische uitleg is goed.

Rob van de Pas 07-05-2019

Dit wat je wilt. Geen gladde praatjes. Snel en goed advies. Mooie korting en vlotte levering. Toppers daar in Alkmaar.

Rob van de Pas 07-05-2019

Snel, goed advies en binnen 24 uur geleverd en nog een stevige korting ook.

De Goey 07-05-2019

Goede communicatie en levering zoals afgesproken.
Vriendelijke chauffeur die de koelkast kwam brengen,goede uitleg bij eventuele schade aan koelkast wat te doen.

Tunnis Frieling, Enschede 07-05-2019

Kwaliteitsproducten, duidelijke omschrijving, scherpe prijzen, snelle verzending.

Nancy 07-05-2019

Doet wat ze zeggen en houden je keurig op de hoogte.
Net als de vorige keer super tevreden.

Gh Theunissen 06-05-2019

Netjes afgeleverd, op camping!
Was beschadigt maar ook netjes op gelost!
Heel klant vriendelijk en goede service .

Boogschutter 06-05-2019

Goede service, Snelle levering, Hebben ze het produkt niet dan wordt er een ander vergelijkbaar product aan je aangeboden tegen de zelfde voorwaarden als bij het product die je uitgekozen had al en het prijsverschil neemt de keukenloods voor hun rekening. Super goede service dus.

Guido Buizert 06-05-2019

Alles verliep prima,
- De aankoop doen ging vlot en makkelijk
- De bezorging ging zoals gepland van te voren
- En verder verliep de communicatie (mailverkeer) prima, zodat ik wist hoe de planning was

Helemaal goed dus... daarom een 9

Geen 10 omdat de wasmachine, die wij gekocht hebben, bij levering ook meteen (gratis) aangesloten had kunnen worden. Dat zou de service nog beter hebben gemaakt. Wij wisten vanuit de Keukenloods dat dit niet ging gebeuren en dat hiervoor betaald moet worden, dus het is geen verwijt aan hen. Het zou de service nog groter hebben gemaakt.

Marja 04-05-2019

Ik ben zeer tevreden!! Ik beveel deze winkel zéker aan.
Heb een inbouw gaskookplaat en inbouw koelvriescombinatie inclusief inbouwen gekocht via keukenloods. De monteurs hebben alles keurig netjes ingebouwd en oude spullen weer meegenomen. Mijn complimenten! Bij andere leveranciers heb ik hier niet zo goede ervaringen mee. Dus volgende keer weer Keukenloods :-)

Yanouck 04-05-2019

Scherpe prijs, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering van je toestellen, levering toestellen in België verliep vlotjes

Johan 03-05-2019

Vriendelijk en attent geholpen, en via een telefonisch contact een perfecte hint gekregen om alles goed aan te sluiten. Bedankt!

annet 03-05-2019

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat daar mijn product het goedkoopst was en vanwege de inbouw service

Pierre 02-05-2019

Goede kwaliteit en prijs verhouding, overzichtelijke site en snelle levering.

B.Verwey 02-05-2019

Super service, snelle reacties, adequaat personeel, goede adviezen. Geen of korte wachttijden telefonisch overleg.

Annemarie v Leeuwen 02-05-2019

Een hele goeie ervaring gehad met de keukenloods ik had een verkeerde wasemkap met motor gekocht ik had geen idee tot het zonder moter moest zijn opgebeld en hadden alleen maar in zilver en dat wilde ik niet het moest zwart zijn keurig opgelost monteur kwam langs heeft hem omgebouwd opgehangen en aangesloten voor me super blij hiermee een dikke welverdiende 10

Smitskamp 02-05-2019

Heel veel keuzes en personeel die weten waar ze over praten
Liep al weken te zoeken naar combimagnetron nergens kom men gied helpen hier wel binnen 10 minuten geslaagd

Henk 02-05-2019

Panasonic broodbak apparaat gekocht. Broodbakken met dit apparaat is geen kunst meer. Een leuk apparaat voor een mooie prijs

Peter van den Burg 02-05-2019

Prima geholpen met de keuze van de vaatwasser en inductie kookplaat. Snelle levering + plaatsing.

Edwin 02-05-2019

Snel en goed geleverd voor een mooie prijs: oude machine gratis mee terug: erg tevreden met de service en mijn nieuwe vaatwasser.

Hen Stillekens 02-05-2019

In Drunen geweest: bijzonder mooie winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Koel-vrieskombinatie besteld en na enige dagen keurig netjes door hun leverancier bezorgd. Ook tegen een concurrerende prijs! Oude kast mee terug genomen.
Diverse mailtjes gekregen omtrent status van levering alsmede een telefoontje van de leverancier voor aflevering.

RJ Musch 02-05-2019

Ik ben zeer tevreden over keukenloods
Waarom ik vind de service die ze bieden als je iets besteld hebt Om je daarna nog een keer te bellen en te mailen of je zeker bent of je het juiste product heb besteld Omdat ik zelf per ongeluk de verkeerde maat had besteld Ik dacht dat alles de zelfde maat had Zo weer afgesteld kon worden En de juiste direct voorgesteld werd maar ik deze te duur vond Er zonder enige probleem af bestelt werd En ik heb een paar week later de juiste besteld En ook hier weer keurig gebeld heeft u de goeie maat besteld meneer Ik ben echt super content met keukenloods

L. Murk 02-05-2019

Webwinkel met fysieke winkels waar ik goed ben ontvangen. Prettig persoonlijk contact met een goed met mij meedenkende verkoop adviseur.

A.p. Van den Diepstraten 02-05-2019

Hartstikke goede service. De mensen in de winkel denken goed mee. De aankoop bevalt prima.

Jan de Boer 02-05-2019

Super goed geholpen, goed geadviseerd
Weten waar het over gaat, de volgende keer eerst
Hier kijken

Edwin Benthuizen 02-05-2019

Snelle service (levering) , uitstekende telefonische bereikbaarheid en de laagste prijs.

Henny Brinks 02-05-2019

veel op voorraad en snel geleverd om de machine weer te gebruiken zijn er zeer tevreden over

Nicolet 02-05-2019

S morgens besteld s middags konden we het al ophalen
Vriendelijke medewerkers

frans 02-05-2019

prima service vriendelijk en zeer behulp saam dikke duim voor de medewerkers mvg primera

ouden 02-05-2019

Duidelijk telefonisch advies. Levering volgens afspraak. Installatie deskundig en netjes uitgevoerd.

William Canny 02-05-2019

Order was delivered on time and as promised. Installation was very quick and efficient. Would use their service again

FK 02-05-2019

Zeer goede service en klantvriendelijk. Ze houden je goed op de hoogte van je bestelling en leveringstijd. Bovendien houden zij zich ook aan de opgegeven leveringstijd. Bij deze ook veel lof voor de installateur die zeer keurig heeft gewerkt en ook past bij de uitstraling van de Keukenloods. Ik ben zeer tevreden over deze firma en installateur.

Spijtig genoeg kan ik dit niet zeggen over de fabrikant ETNA, waarvoor ik overigens zelf gekozen heb. Onze vorige inbouwoven en gaskookplaat was van Etna en hier was ik toch redelijk tot zeer tevreden over. Na een week de nieuwe oven te hebben gebruikt. blijkt het instellen van de klok een drama te zijn. Hiervoor moet je wel hele snelle vingers hebben om de tijd te kunnen instellen. Afgelopen maandag kontakt opgenomen met de servicedesk van Etna. Mededeling was dat dit per oven verschillend is. Gevraagd wat dan de oplossing is voor dit probleem, hiervoor zou ik worden teruggebeld. Het is nu donderdag en ze moeten nog steeds bellen. Inmiddels een keukenwekker gekocht om het probleem zelf op te lossen, maar dat is eigenlijk van de zotten.
Ik heb Keukenloods nog wel hierover gebeld en zij gaven aan dat ik uiteraard met hun weer kontakt mag opnemen als het niet door Etna wordt opgelost.
Ik beveel de Keukenloods ook iedereen aan, maar ga je voor Etna denk dan zeker goed na over je keus. Ik heb helaas zelf niet de tijd genomen om dit te doen, aangezien ik snel een vervangende oven moest hebben.

ALD 02-05-2019

Na bestelling via website, goede begeleiding/updates tot levering.
Ze denken zelfs met je mee, door eventueel als alternatief een gelijk waardig product in de aanbieding aan te bieden.

Mary 02-05-2019

Mooie winkel, aardig, behulpzaam en vakkundig personeel. Grote keuze van allerlei verschillende keukens en apparatuur.