Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Wim de Nijs 13-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

zeer tevreden klant

lekker vrij rondkijken in de winkel, goede service wordt er verleend, vragen worden direct beantwoord, dicht in de buurt en de goedkoopste

Ellen 13-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Gekozen voor Keukenloods vanwege het ruime aanbod en scherpe prijzen. Lever- en montageservice was top! Welwillende monteurs die meedenken. Zo hoort het te zijn. Ik zou Keukenloods een volgende keer zonder meer weer inschakelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D. de Kroon 13-11-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen en goede service!

Prijs was gunstig (leuke aanbieding), goede website duidelijk en makkelijk en goede service in de winkel waar ze nog wat tips voor mij hadden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bob 12-11-2018 Via de website gekocht

bestelproces onduidelijk op website

ik was op zoek naar propaan gaskookplaat. heb dit ook aangevinkt en krijg vervolgens keuze uit 4 etna koopkplaten. 2 ervan met propaan en 2 ervan met aardgas. dat is dan niet duidelijk welk type gas bij welke plaat hoort en heb toen de verkeerde besteld nl die op aardgas. daar kwam ik pas achter bij installatie maar dan is retourneren niet meer mogelijk bij dit bedrijf. ombouwen ( 4 gasnippels vervangen) is volgens etna niet mogelijk dus maar nieuwe plaat besteld. voel me toch niet tevreden .

Officiele reactie van Keukenloods 12-11-2018

Beste Bob,

Vervelend om te lezen dat Je niet de juiste kookplaat hebt kunnen vinden. Ik hoor graag of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

L. Krom 12-11-2018 Via de website gekocht

Service bij telefonische bestelling was erg goed.

De aflevering was zeer teleurstellend, wasmachine werd in de verpakking gedumt in de douche cel!
Was bijna niet meer uit te pakken, door het gewicht en kleine ruimte!
De superkoelkast kon niet door de tussendeur in de hal, deze werd daar gedumt in de verpakking, zoek het maar uit! Dus hier zijn wij niet tevreden over!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van Keukenloods 12-11-2018

Beste L. Krom,

Vervelend om te lezen dat de aflevering niet naar wens is verlopen. Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik of ik nog wat voor je kan doen.

Emma | Keukenloods.nl

Van hooij 11-11-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Mooie winkel en waren netjes geholpen.
Alleen jammer dat de verkoper de order niet goed had doorgezonden naar het magazijn, waardoor wij hem een week later kwamen ophalen en onze bestelling niet was binnen gekomen.
Dus een uur voor niet in de auto gezeten

Stefan 11-11-2018 In de winkel gekocht
Almere - Buiten

Goede deal

Goede prijs voor een top inductie kooplaat van NOVY. Na overleg was men bereid de prijs te laten zakken om dicht in de buurt te komen van andere internet aanbiedingen. Ondanks dat de winkel niet net zo laag wilde gaan als de Belgische webshop toch gekozen voor Keukenloods winkel in Almere - Buiten.

Marco 10-11-2018 Via de website gekocht

Liebherr koelkast

Eerst online rondgekeken naar het gewenste model.
Na een prijsinfo vraag via de website een mooie persoonlijke aanbieding gekregen die we opgehaald hebben in de winkel in Zaandam.
Communicatie en leverings informatie verliep erg soepeltjes.
Dus zeker zeer tevreden over onze afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Scholten 10-11-2018 In de winkel gekocht

vriendelijk personeel met vakkennis

Keukenloods is goed, is dicht in de buurt, niet te duur,snel met leveren en er werkt personeel dat vakkennis heeft.

Conny 10-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke informatie op de website en goede prijzen! De afwasmachine werd keurig afgeleverd en een vraag over de deur van de machine door klantenservice correct afgehandeld. Volgende keer bestel ik weer bij Keukenloods.nl!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Hitters 10-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

prima hulp gehad

goede uitleg en begeleiding gehad met de keuze uit de apparatuur. Hebben een onderbouw afzuigkap gekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 10-11-2018 Via de website gekocht

Vlot geholpen

Vriendelijk geholpen afzuigkap was er sneller dan ik dacht kreeg nog korting omdat ik hem zelf afhaalde

Eric 10-11-2018 In de winkel gekocht

Voor 70% tevreden

Winkel was prima. We werden vrijwel direct geholpen door een vakkundige verkoper. Omdat we 4 verschillende apparaten moesten hebben, kwam hij direct toe de piot. De luisterde goed naar onze wensen.

Aflevering /installatie was ook top. Zeer vriendelijke, aardige en vakkundige installateur. Was snel en netjes.

Alleen een paar uur na de installatie/levering bleek 1 van de apparaten (Inbouw Koelkast) niet te fuctioneren. Hij koelde niet.

Dat kan gebeuren is verder ook niet zo een punt. Maar dat wij als consument dat contact op moeten nemen met de Leverancier (Liebherr) dat is raar. Wij kopen de apparatuur bij Keukenloods, en las er wat is vind ik ook dat Keukenloods voor de consument het moet oplossen.

Toen de inbouwkoelkast eenmaal weer op voorraad was (Wij krijgen via Liebherr een nieuwe aangeboden) kwam de vertraging doordat er niet was doorgegeven dat deze ook weer ingebouwd moest worden.

Al met al tot aan de levering/installtie was alles goed geregeld. Maar vervangende apparatuur leveren had nog we lwat voeten in de aarde

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon vriens 10-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

De site is heel overzichtelijk en heeft heel leuke aanbiedingen.daarom dat ik het bij jullie heb bestelt.en heb er ook van familie goede dingen over jullie gehoord.daarom heb ik het bij jullie besteld.

helena 09-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede en overzichtelijke website
goede prijs veel keuze, super goede en correcte levering

Stan Klijs 09-11-2018 Via de website gekocht

Prima service goede en duidelijke website

Goed werkende website makkelijk zoeken bestellen en betalen werkt prima meteen bevestiging via email.
Daarna goede communicatie snelle levering alles volgens afspraak.

jan Scheffer 09-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering ,goed product en mooie prijs

mooie duidelijke website ,met goede telefonische ondersteuning .prima prijsstelling
en snelle levering !

helena 09-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede en overzichtelijke website
goede prijs veel keuze, super goede en correcte levering

H dam wichers 09-11-2018 In de winkel gekocht

Goede tekst en uitleg

Mooie winkel ende prijzen zijn aantrekkelijk en de service. Is zeer goed goede uitleg over de producten

Kees Hilhorst 08-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Prettige sfeer

Goede verkoper met open benadering. Goede productkennis en no nonsens. De showroom is prima, ik heb een prima product gekocht en de levering was ook in orde.

Pigge 08-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service, leuke prijs
Hebben in verleden keuken gekocht in filiaal in amsterdam goede ervaring mee nu in gaanderen ondat dit wat dichter bij huis is ook goede ervaring

Cor 08-11-2018 Via de website gekocht

Zelfs eerder bezorgd als was beloofd

Al eerder dingen besteld,altijd naar tevredenheid,ook de prijs is altijd concurrerend. Bezorging ook netjes.

Fred 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige mee denkende medewerkers.

Geweldig meewerkende medewerkers, ze zijn ook technisch onderlegd en weten waar je het over hebt. De service is goed en afspraken kloppen

fam. vd Veen 08-11-2018 Via de website gekocht

Zeer fijn geholpen

We zijn zeer vriendelijk geholpen per telefoon en naderhand keurig teruggebeld. Vandaag is onze inbouwkoelkast geleverd en hebben ze onze oude koelkast weer meegenomen. Zeer vakkundige mensen en erg vriendelijk. Wij zijn erg tevreden.

FelixB 08-11-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goed - doen wat ze beloven.

Lage prijs + goede keuze (kookplaat). En ze bouwen het ook nog eens voor je in. Oude kookplaat werd weer meegenomen.

Caro bras 08-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijn geholpen

Vriendelijk personeel, na veel gezoek bleek keukenloods toch voor dit type/merk apparaat de goedkoopste te zijn en hij zit nog eens lekker dichtbij. Helaas werd het apparaat paar dagen te laat geleverd, maar dat lag niet aan de winkel maar aan aeg zelf.

Wij vinden keukenloods top 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en komen hun afspraken na.

Een hele goede shop vriendelijke mensen liggen je alles goed uit . En het inbouw team werken heel netjes en vriendelijke
mannen. Als ik weer wat nodig heb ga ik weer naar keukenloods.

J J Dijkema 08-11-2018 Via de website gekocht

Goed ge levert

Snel en netjes op afspraak bezorgd en als het niet duidelijk is wordt er gewoon even kontakt met je op genomen

I. van den Boer 07-11-2018 In de winkel gekocht

Super service!

We zijn zeer vriendelijk geholpen en de uitleg was prima! Er werd goed geluisterd naar onze wensen. We zijn dan ook heel blij met onze nieuwe koelkast!

Frank 07-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies snel geholpen aan de telefoon

Ik kon geen vaatwasser vinden geschikt voor mijn op maat gemaakte keuken
Na een telefoontje met de klantenservice bleek er toch een mogelijkheid te zijn.
De goedkoopste vaatwasser van dit tijpe ook gevonden bij keukenloods
Besteld en na 2dagen geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk de Vries 07-11-2018 Via de website gekocht

Nette montage en service

Om dat het frontje ontbrak bij de inbouw afzuiginstallatie, werd het oude frontje geschikt gemaakt. Het ziet er nu helemaal top uit.

Jgh 07-11-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Ik had een tweede kans inductiekookplaat besteld, deze bleek niet meer leverbaar. Ook een identieke nieuwe kookplaat voor de 2ekansprijs was er niet meer. Ik heb de nieuwste kookplaat na 3 weken ontvangen voor de lage prijs. Dat is service met een !. En heel fijn dat dit niet via een mailtje werd geregeld maar dat ik werd gebeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred Bakker 07-11-2018 In de winkel gekocht

service is zeer goed

zomaar een keer binnen gewandeld , en een afzuigkap gekocht service was zo goed dat wij er terug zijn blijven komen.

Lenny 07-11-2018 Via de website gekocht

Perfect - Kan niet meer /beter wensen

Middels een mail werd de dag en tijd aangegeven van de bezorging.
Een half uur voor de bezorgtijd werd er gebeld dat zij op een bepaald tijdstip kwamen.
Nou op de minuut exact stonden ze voor de deur en brachten de koelkast keurig in de keuken.
De inbouw was snel keurig (uiteraard tegen een meerprijs) maar dan hoef je ook helemaal niets te doen.
De oude koelkast namen zij mee alsmede alle verpakking.
Ik kan maar een woord zeggen TOP !!!

Linda Brouwer 07-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service

Goede service ze namen de tijd om ons te woord te staan en gaven deskundig advies over de verschillen tussen de verschillende vaatwassers

P.Duijser 07-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima voorlichting over het product

Via website winkel in de buurt bezocht. Artikel was niet in voorraad, maar ter plekke besteld. Op de afgesproken dag en tijdstip lag het artikel klaar in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 07-11-2018 Via de website gekocht

Doen wat men belooft

Snelle en goede aflevering. Een betrouwbare leverancier die doet wat hij belooft en de prijs is ook nog eens prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lens 07-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede levering en zeer goede instalatie

Goede behandeling wordt meegedacht men heeft alle tijd duidelijke prijzen en leverdatum is heel duidelijk

Bassmanjunior 07-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, vriendelijke en duidelijke service.

‘S avonds laat besteld en kon hem de volgende morgen afhalen. Bij afhalen kon ik mijn vragen kwijt en het personeel nam me mee om te laten zien wat het antwoord op mijn vraag was.

Ank Patty 07-11-2018 Via de website gekocht

Levering gasfornuis

Om keart voor 7 werd ik albgebeldcdat hij om 7.00 iur voor de deur zou staan. Top en ik ben er helemaal blij mee!!!!!

André 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben zeer tevreden over de door Keukenloods geboden service. Van bestellen tot levering is top. Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snel geleverd

Droger gekocht voor een mooie scherpe prijs. Goede ervaring op de website en snel besteld. Vervolgens netjes contact opgenomen voor een bezorgmoment en ze kwamen mooi op tijd.

Bij levering werd wel duidelijk dat het echt alleen om het leveren ging. Vragen die ik had over de aansluiting (en eventueel tips) kon de chauffeur niet geven.

van Gessel 07-11-2018 Via de website gekocht

Doen wat beloofd wordt!

Wij hebben bij Keukenloods een spoelbak besteld. Heel fijn is dat je netjes op de hoogte gehouden wordt van de status van levering. Spoelbak kwam op de aangegeven tijd binnen. Ik had tussentijds nog de vraag of er een korfje meegeleverd werd en dat deed ik via de chat. Perfect!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Atag inductiekookplaat HI 6271 MV 07-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Scherpe prijs. Vlotte levering. Wel laat, iets na half twaalf s ávonds, maar chauffeur belde twee keer dat het later zou worden.

Sandra 07-11-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg “De Goedkoopste”

Online kijken en vergelijken. En dan ......... ja ja, blijkt dat keukenloods het goedkoopste is. Ze hebben een enorm groot assortiment en een duidelijk product omschrijving. Daarnaast is na het plaatsen van de bestelling het e-mailverkeer ook correct. We hadden een bestelling op zondagavond geplaatst en op dinsdag geleverd. Dus echt een aanrader voor iedereen die kwaliteit voor minder geld wilt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 07-11-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

We werden snel geholpen, er was aandacht voor precies afstemmen van maten, waardoor de oven zo in de kast geschoven kon worden.

Henny 07-11-2018 Via de website gekocht

in een woord geweldige service

Negen jaar geleden de eerste aankopen gedaan bij keukenloods,toen goede ervaring opgedaan. Recent weer een vaatwasser besteld via hun web winkel en wat blijkt, weer goede ervaringen. Duidelijke web winkel,goede informatie,goede feed back en de afgesproken levertijd nagekomen. De bezorger was super vriendelijk en behulpzaam in een woord geweldig gedaan keukenloods.

Aannemer Proklij 07-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wij hebben een aannemers bedrijf en werken en bestellen regelmatig bij de Keukenloods in Maarssen.
De medewerker ***** staat voor ons altijd direct klaar om offerte keukens te maken, meestal binnen een dag echt Top.

Zo ook het bestellen en informatie over allerlei keuken apparatuur.

Le-Fleur 07-11-2018 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam

Fijne website, maar al veel vragen beantwoorden. Ook in de winkel in Zaandam zijn ze zeer behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jac 07-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

Contact leggen en het probleem voorleggen ging moeiteloos! Men was zeer behulpzaam en was heel goed op de hoogte van het gevraagde onderdeel! Complimenten ook voor de snelle levering.