Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Top bedrijf vriendelijke mensen 05-07-2023

Perfect geleverd snel en op de afgesproken tijd. Dit is al onze 2de aankoop en alles gaat volgens afspraak. Aanbevolen bedrijf.

Elena 05-07-2023

Ik waardeer erg het goede advies in de vestigingen en de service na aankoop

Frans 05-07-2023

De service is altijd oké , als er iets niet geleverd kan worden . Wordt er meteen een ander vergelijkbaar of wordt het opgelost
Al meerdere producten hier gekocht altijd goed

Erna 05-07-2023

Via website gekocht. Duidelijk en makkelijk.
Bezorging was prima, tot in de keuken neergezet. Oude oven meegenomen.
Goede service

Martien Tolsma 05-07-2023

Goed geholpen in de winkel, achteraf spijt dat ik dit artikel niet gecontroleerd heb op een web site. Was 50 euro goedkoper.

Hans 05-07-2023

Snelle levering van de koelkast. Inbouwservice prima, snel geïnstalleerd en alles keurig opgeruimd.

Andringa 05-07-2023

Duidelijke omschrijving van de producten, goede vergelijking om inzicht in de verschillen te krijgen en snelle levering van de producten.

Lia de Groot 05-07-2023

Ik ben op jullie bedrijf gekomen omdat mijn zoon ook goede ervaringen had bij jullie. Ik ben zo tevreden omdat ik een probleem had , de koelkast/vriescombinatie was kapot gegaan in een keuken van zo’n dikke 30 jaar. Ik wilde graag dat de voorfronten hetzelfde bleven. Dat is gelukt door een heel vakkundige installateur. Ben er heel tevreden mee!!!!

Niek Derks 28-06-2023

Voldoende keuzemogelijkheid van apparatuur, prijstechnisch absoluut de goedkoopste en snelle - veilige levering van mijn nieuwe Bosch kookplaat.

Cees 28-06-2023

Van bestelling plaatste tot aan de levering, was de service van Keukenloods prima.
De Indesit afwasmachine is een goed apparaat.
Het belangrijkste kenmerk is natuurlijk het stille functioneren.
De kwaliteit van de afwasresultaten is ook uitstekend.
Wat betreft de service van Keukenloods, kan ik alleen maar lof uitspreken. Het bestelproces was eenvoudig en het leveren verliep ook vlot. Het team van Keukenloods was punctueel en professioneel.
Ik ben goed geïnformeerd over de tijd van leveren en het apparaat is netjes binnen gezet. De oude is keurig meegenomen.

MiniStig 27-06-2023

Snel en simpel online kunnen bestellen. Werd keurig van de voortgang op de hoogte gehouden, ook qua bezorging welke uitstekend was. Een aanrader.

M & M 27-06-2023

Via google gezocht op een Amerikaanse koelkast. De doorslag voor keukenloods was dat de koelkast ook echt de volgende werkdag bezorgd kon worden. Via de mail een tijdvak door gekregen, en de koelkast was op tijd. Met het warme weer was dat erg prettig.

Penris 27-06-2023

Artikel geleverd zoals beschreven. Tevens van te voren contact gehad en duidelijke uitleg gekregen omtrent de aankoop.
Kan alleen maar zeggen goede wijn behoeft geen krans.
Deze firma is gewoon perfekt.

Gina J. 27-06-2023

Prima No Frost Koel -vries combinatie hier voor een heel goede prijs gekocht. . Goede afspraken inzake bezorging; ; alles verliep soepel !

Rob 27-06-2023

Dit is mijn vierde aankoop bij keukenloods en weer goed geregeld op tijd bezorgd en duidelijke instructie de prijs speel ook mee natuurlijk

Peter Hendriks 27-06-2023

Makkelijk te bestellen en volgens afspraak op tijd geleverd , het product was goed verpakt.

Giel Peters 27-06-2023

Goede en duidelijke webshop, en duidelijke en goede afspraken over levering en tijdstip.

Remi 27-06-2023

Goede prijzen en goede service nadat er met bestelling vanuit onze zijde iets fout was gegaan

Trudy 27-06-2023

Kwam bij de Keukenloods terecht vanwege een mooie aanbieding voor een vaatwasser. Vaatwasser besteld. Keurig op de hoogte gehouden m.b.t. bestelling en levering. Alleen de vervoerder is niet echt je van het. Hierover de Keukenloods ook 2x van in kennis gesteld.
Bij Keukenloods zou ik zeker weer opnieuw bestellen. Alleen jammer van de vervoerder.

Gerard 27-06-2023

Online besteld
2 dagen later stond de wasmachine klaar
Zelf opgehaald uit magazijn in Opmeer, geholpen met inladen op de aanhang wagen

Driessen 27-06-2023

Mooie kookplaat Novy 1778 aangeschaft en één van de goedkoopste! Snelle levering en optijd( Volgens de bevestigings mail/ sms)

Jenny 26-06-2023

Vriendelijk personeel die weten waar ze over hebben
Ruime keus , goed geluisterd naar onze wensen

Famke 23-06-2023

Super service, telefonisch goed bereikbaar. Snelle levering en installatie.

Kees 22-06-2023

Correcte en tijdige levering plus uitleg chauffeur en afgeleverd op door mij aangeven plaats

Hvl 22-06-2023

via internet besteld, via mail goed op de hoogte gehouden. Snelle levering en fijne klantenservice