Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Chris Johansen 13-06-2023

Mijn ervaring is geweldig. Ik bestelde een verkeerde maat inbouw koelkast en binnen korte tijd werd de koelkast omgeruild. Grote klasse van het team Keukenloods Alkmaar. Ik ben er zeer content mee.

H. Wehnes 12-06-2023

Inbouw vrieskast gekocht en geleverd volgens afspraak. Goed personeel en goede communicatie.

Anne-Marie van der Pas 11-06-2023

In de winkel snel en vakkundig geadviseerd.
Onderweg naar huis al een telefoontje en mail van de bezorgdienst.
Onze oven is volgens afspraak netjes afgeleverd.
In een woord superservice.
Indien weer apparatuur nodig hebben voor onze keuken gaan wij zeker weer naar keukenloods.

Wilfried 09-06-2023

Groot aanbod, mogelijkheden om te vergelijken. Prima offerte apparatuur, er wordt netjes contact opgenomen om de offerte door te spreken. Apparatuur wordt netjes geleverd en oude/defecte apparatuur wordt mee retour genomen.

Henk Stoeten 09-06-2023

Bestellen werkt eenvoudig en snelle levering. Klant wordt dmv mail geregeld op de hoogte gehouden over de status van bestelling en levering.

Rob Batenburg 08-06-2023

Kon m laten bezorgen op de dag dat ik wilde , werd in de keuken neer gezet en de oude weer mee genomen.
Apparaat voldoet aan de beschrijving.
De volgende vaatwasser zal weer bij jullie vandaan komen.

Henriette 08-06-2023

Goed uitleg gekregen via telefoon, meegedacht over de beste keuze. Maten nagekeken voor inbouw vaatwasser.

Louwrens 07-06-2023

Duidelijke communicatie, snelle levering, goede prijs. Ook goede website met veel produkten

Rikie Eilander 07-06-2023

Goed geholpen. Erg aardige man. Verder een goede service Alles top. Deskundige informatie

Esther 06-06-2023

Schappelijke prijs en snel gereed om op te halen. Het personeel in de winkel was erg vriendelijk. Ze hebben zelfs geholpen de combimagnetron in de auto te laden. Verder ben ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Dhr. P.v.Dongen 06-06-2023

Prima winkel. Komen je overal in tegemoet. Duurde alleen wel lang, maar het bestelde was heel goed.

Guuske 06-06-2023

Ik had per mail een vraag gesteld over welke kookplaat ik het beste kon bestellen in ons geval en werd erg snel en vakkundig geholpen. Na bestellen was de terugkoppeling erg goed, ook de informatie over de bezorging was top. De kookplaat is inmiddels tot volle tevredenheid in gebruik, het advies was dus goed!! Ik zou niet weten hoe het nog beter zou kunnen en daarom de maximale score!

Pieter 06-06-2023

Ik ben hier altijd erg vriedelijk en professioneel geholpen en niets was teveel.
Of we puur informatief kwamen of om daadwerkelijk iets te bestellen maakte voor de verkopers geen verschil.

Vincent Van den Berg 06-06-2023

Alles netjes op tijd geleverd volgens afspraak en de communicatie/updates waren erg goed

Winkel is top! 06-06-2023

Mooie overzichtelijke site. Telefonisch contact was heel fijn, goed advies gehad. Prijzen zijn ook top. Leverdatum kon ik zelf uitkiezen en dagen voordat en totdat het artikel werd geleverd, op de hoogte gehouden van de levertijd. Op de 10 minuten nauwkeurig. Kan deze winkel zeer zeker aanbevelen.

Rogier 06-06-2023

Artikelen uitstekend te vinden en de reactiesnelheid op berichten is heel goed. Uitstekend meegedacht bij de bestelling (bijv speciale aansluiting voor de kookplaat) en levering cfm afspraak. Ook verzoek rondom betaling rondom bouwdepot meteen geregeld.

Jaap 06-06-2023

Prettige en deskundig advies. Afspraken komen goed na en keurige aflevering.

Peter Vink 06-06-2023

Overzichtelijke webshop met eerlijke prijs- kwaliteit verhoudingen. Daarnaast prima telefonische ondersteuning bij het maken van de juiste keus voor het te vervangen apparaat. De installatiemonteur heeft prima werk geleverd en alles volgens de gemaakte afspraken.

EM PARTNERS 06-06-2023

De ervaring die ik met Keukenloods heb is Top en dit van bestelling tem levering. Het contact verloopt professioneel, de bestelling vrij vlot, de doorlooptijd is kort en de levering is correct. Ik zou zeggen, doe zo voort.

Sebastiaan 06-06-2023

Goed geholpen in de winkel, helder advies, scherpe prijzen. Ook was het advies waarom je sommige functies juist wel of niet hoeft te nemen goed, de verkoper was hier erg goed van op de hoogte. Levering iets uitgelopen maar niet veel en correct geïnformeerd.

Mandy 31-05-2023

ruim en goed aanbod tegen een goede prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertermijn en het wordt netjes op afspraak bezorgd.

Ger 30-05-2023

Strakke telefonische bestelling, snelle levering, perfecte aflevering door zeer beleefde chauffeur. Klasse!!

Perry 30-05-2023

Afzuigkap besteld en gevraagd bepaalde datum te leveren ,nou gewoon perfect geregeld .geleverd op de gewenste datum en de Afzuigkap was prima ingepakt dus geen beschadigingen en dat voor de scherpste prijs. Gewoon Top

Jack Brasser 30-05-2023

Prijzen zijn eerlijk, vooral na laten zien van goedkopere offerte bij de concurrent.
Nadeel was de levertijd maar die was ook hetzelfde bij de concurrent. En jammer genoeg was er geen mogelijkheid meer om leveradres te wijzigen na bevestiging van leverdatum en tijd.

M 30-05-2023

Duidelijke website met scherpe prijzen. Makkelijk te bestellen en snel en op een uitstekende manier bezorgt.