Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jo 31-10-2018 Via de website gekocht

Goed geïnstalleerd, maar rommel niet opgeruimd

De installatie van de afzuigkap was in een half uur gepiept. Maar de rotzooi moest ik zelf opruimen.

A Yildir 31-10-2018 Via de website gekocht

Bad, bad, bad company!

Bad, bad, bad!!! Extremely unprofessional company! Ordered dishwasher, given 2 weeks for delivery and installation after 2 weeks, I had to give a call them to find out the exact date and timing but their service company gave me another 2 weeks for the delivery and installation. Stay away from that company as they are not serious with their planning and commitments. I had to cancel the order...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 31-10-2018

Dear A Yildir,,

I have just responded to another review. Again, I'm very sorry that you had to cancel the order. If I can do something then I would like to hear that.

Greeting, Emma.

Van der Plaat 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Woensdagavond bestelling geplaatst, donderdagmiddag apparatuur binnen. Solo oven van Bosch HBG632BS1. Bevalt tot nu toe prima maar nog te kort in bezit (3 weken) om een echt goede beoordeling te geven.

Ria 31-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon uitstekende service (zoals het hoort)

Alles verloopt vlekkeloos. Even telefonisch contact gehad met wat vragen die vakkundig beantwoord werden. Makkelijk online bestellen. De bezorging is op het afgesproken tijdstip. helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inneke 31-10-2018 In de winkel gekocht

geweldige service en afhandeling

Bij toeval ging ik op weg naar een andere keukenzaak maar kwam langs keukenloods en zag veel aanbieding dus eerst maar even bij deze zaak kijken. Ik ben goed ontvangen en goed geholpen en aan mijn wensen zijn voldaan. Kreeg ook een aardig korting.
Ook de afhandeling en bezorgen liep naar wens. Het plaatsen ging heel professioneel.

Familie Veenstra 31-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Persoonlijke aandacht en een transparant advies

Onlangs liepen wij op een door de weekse dag bij Keukenloods Utrecht binnen, omdat we in de buurt waren en al een tijdje aan het rondkijken waren naar keukenapparatuur voor onze nieuwe keuken. Zonder dat we een afspraak hadden werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen en krijgen we transparant advies. Na wat omzwervingen online. Al het materiaal voor de scherpste prijs bij keukenloods besteld.

Jos timmer 31-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service

Ik ben goed geholpen. Aardig personeel. Goed advies gegeven. Ze denken goed mee. En de koffie was goed.

An 31-10-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

We hebben nog steeds niks !!

Bij jullie een afzuigkap gekocht zonder afvoer naar buiten.
Deze besteld en opgehaald, nu is het er een met wel een afvoer naar buiten.
Gebeld en is waarschijnlijk een fout in jullie boekjes.
Wij moesten de fabrikant maar bellen ??? Hoezo wij...is toch niet onze fout.
Daar met technische afdeling gesproken, vertelde dat het inderdaad niet de goede was en gingen kijken naar een oplossing.
Nu een week verder nog geen afzuigkap.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 06-11-2018

Beste An,

Wat vervelend dat jullie ontevreden zijn over onze service. Mijn collega van de winkel gaat nogmaals contact met jullie opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Bob 31-10-2018 Via de website gekocht

Keurig geregeld

Eerst een product besteld dat niet goed beviel. Probleemloos omgeruild binnen een paar dagen met prima service.

Nope 31-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering, mooi tijdslot aangegeven waarin ze langskomen. Vriendelijke chauffeur/bezorger. Je kan zelfs per pin aan de deur betalen, wat een goede extra service is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

kroon 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Omdat ik nog nooit op zondagmiddag een kookplaat kon kopen telefonisch en deze op maandag gelijk op kon halen . Super

Vaste Klant 31-10-2018 In de winkel gekocht

Top service

Top bedrijf Keuken Loods . Heb eerst gebeld
afzuigkap besteld, 3 dagen later werd ik gebeld en heb de afzuigkap opgehaald.
Keuken Loods 👍

Frank 31-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg gecombineerd met een geweldige service

Zeer duidelijke produkt omschrijving, klanten service goed en lang bereikbaar, scherpe prijzen, komen de afspraken netjes na.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 31-10-2018 In de winkel gekocht

Top geholpen, uitstekende service

Prettige verkoper , goede uitleg en daarna de vaatwasser gelijk meegenomen.
Uitstekende service en prijs.

George 30-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Laagste prijs. Duidelijke website. Eenvoudig bestellen. Snelle levering. Koelkast werd tot in de keuken gebracht. Top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard 30-10-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Alles helder en geen verborgen zaken en kosten. We hadden een afzuigkap besteld en ook de accessoires meteen erbij genomen. Via I-deal alles betaald en een paar dagen later alles keurig bezorgd. Bezorgtijd was goed doorgegeven.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cees 30-10-2018 In de winkel gekocht

Prima keramische kookplaat

het artikel in de winkel gekocht. daar kun je het artikel zien en meteen meenemen. De keuze was niet uitgebreid, maar wel wat we zochten.

Eddy VH 30-10-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zeer vriendelijk en behulpzaam, verre rit zeker de moeite

Alles is mooi en duidelijk uitgestald, verkoopster was zeer behulpzaam en vriendelijk, heerlijk klantgevoel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Toppertje 30-10-2018 Via de website gekocht

Erg behulpzame chauffeur, zet de droger voor mij op zolder.

Zeer duidelijk omschreven producten.
Scherpe prijzen.
Behulpzaam personeel.
Tijdens de bezorging die eigelijk zonder plaatsing van de apparatuur is.

ingrid 30-10-2018 Via de website gekocht

snelle servive

Nette prijzen, gratis verzenden. top. Alleen jammer dat niet bij alle artikelen een foto staat. Zo heb ik een handgreep besteld zonder te weten hoe die eruit zag. Dat kan beter.

Ruud 30-10-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Concurrerende prijzen, goede communicatie en service

We zochten naar een nieuwe inbouw vaatwasser en koelkast. De types die we uiteindelijk zochten werden tegen zeer gunstige prijzen aangeboden op de site van de Keukenloods. In de winkel uiteindelijk besteld. De communicatie mbt levering en installatie was prima. Afspraken zijn keurig nagekomen. Beide apparaten zijn snel en vakkundig ingebouwd. De jongens die dit hebben uitgevoerd waren erg vriendelijk en correct.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim Schotten 30-10-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede levering op door mij gewenst tijdstip

Shop is mij door kennissen en familie aangeraden. Bovendien is de shop dichtbij (loopafstand).
Enige minpunt: de bon gaf aan dat een dag van te voren op de site kon worden gevonden hoe laat bij benadering bij mij zou worden geleverd. Dat was niet te vinden en bij telefonische navraag kon mij ook de tijd niet worden verteld. Een e-mail aan het eind van de dag gaf wel de gewenste opheldering.

Anita en Jan Verhees 27-10-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Een aanrader!

Wij liepen eigenlijk min of meer toevallig binnen bij de Keukenloods, op zoek naar een nieuwe magnetron. Uiteindelijk hebben we alle keukenapparatuur laten vernieuwen op de keramische kookplaat na en een barretje in de keuken laten plaatsen, een lang gekoesterde wens. Alles is naar volle tevredenheid verlopen, van het advies bij aankoop tot het plaatsen van de nieuwe keukenapparatuur en het maken van het barretje. We hebben het contact als zeer soepel en prettig ervaren. We hadden onze oude keukenkastjes gehouden omdat die nog goed zijn en we ze mooi vinden. Maar als die aan vervanging toe zijn, gaan we zeker naar de Keukenloods terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 27-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en prettig telefonisch contact

Prijs was goed, snelle levering en goede uitleg vanuit Keukenloods. Ik had bijna het verkeerde apparaat gekocht maar de oplettende verkoper stelde mij wat vragen waardoor ik het juiste type vaatwasser heb gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees Stanthardt 27-10-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Altijd een oplossing vinden en dat werkt prettig

Al jaren klant en er wordt zorgvuldig met de spullen omgegaan ,, alles wat je afspreekt wordt in overleg met elkaar uitgevoerd

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 27-10-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Uitstekende klantgerichte service bij de bestelling. Deze service was voor ons de reden om bij Keukenloods te bestellen i.p.v. bij een andere keten. We werden regelmatig nagebeld om onze bestelling te checken, de hulp bij de keuze was prima en de levering en montage snel en efficiënt

Gertrudis 26-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Het door mij gekochte product was nergens goedkoper te krijgen. Toch is er op de verleende service in het geheel niet bezuinigd. Het is allemaal keurig verzorgd. Wij kochten een oven/magnetron van Siemens (CM636GBS1) die heel gemakkelijk te bedienen is, uitstekend werkt en byzonder smakelijke gerechten bereidt.
Kortom, wij zijn er heel blij mee!

p.brouwers 26-10-2018 In de winkel gekocht
roosendaal

goed geregeld goede afspraak correcte levering

kan niet goed beoordelen ben er maar even geweest
ontvangst en hulp was prima shop ziet er goed op de eerste indruk

L.J.Pits 26-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service. Goeie monteur.

Er moest een vaatwasser, oven en gascomfort vervangen worden. Allen inbouw. U hebt een goede vervanging met juiste inbouwmaten geleverd. Ben er heel blij mee

Myrthe 26-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heel goed telefonisch advies, snelle levering en ook nog goede prijzen! Een heel vertrouwd adres om apparatuur te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 26-10-2018 In de winkel gekocht

9+ ervaring

Goede service, komen afspraak na. We hadden een verkeerde maten doorgeven voor onze afwasmachine en bij aflevering kwamen daar achter. Geen probleem, machine werd meegenomen en direct een andere besteld door de keukenloods. Super service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

walter 25-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb op zondag gebeld en een super aardig man heeft me geholpen op een inductie kookplaat uitzoeken via telefoon ! dat vond ik een super service

M.A. Hoogenboezem 25-10-2018 Via de website gekocht

NIet duur en razendsnel geleverd.

Deze shop gaf op internet de goedkoopste prijs voor dit product, geen verzendkosten en ook nog eens de volgende dag geleverd. ( op zondag besteld) Perfecte service.

Jolanda 25-10-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Wat een super service is er geboden!

Via keukenloods een onderdeel besteld voor onze magnetron. Deze was via internet niet meer te bestellen.

Hoogendijk 25-10-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Top service , snelle levering .

Goede overzichtelijke site , ruim assortiment .duidelijke uitleg over het artikel Kundig personeel . Snelle levering .

Grant 25-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Bestelproces gemakkelijk, vergelijkingen idem. bevestiging van betaling en bijbehorende mails geven vertrouwen. beloofde levertijd waargemaakt.
Levering compleet.

Japio67 24-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Vaatwasser ging op zaterdag defect. Nieuwe besteld bij keukenloods, maandagmiddag stond de nieuwe al in huis.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail. Omdat ik een XL type besteld had werd voor levering nog geïnformeerd naar de exacte inbouwmaten. Dit om onnodige kosten te voorkomen wanneer de machine omgeruild zou moeten worden. Goed meegedacht door Keukenloods. (Ook gedurende het weekend dus) De oude machine werd volgens afspraak meegenomen

Amber 24-10-2018 Via de website gekocht

Top apparaat en top service!

Supersnelle levering, snelle reactie op vragen, goede expertise en hebben ons weer een topapparaat geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yme Manintveld 24-10-2018 In de winkel gekocht
Stadionweg Rotterdam

Goede service

We zijn twee keer in de winkel aan de Stadionweg te Rotterdam geweest. We zijn goed geholpen en er is goed meegedacht met de keuze voor keukenapparatuur. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik "moest" kopen. Gewoon goede eerlijke klantenservice. Na aankoop ook hele deskundige installateurs thuis gehad. Alle lof voor netjes en secuur werken.

Bernadette 24-10-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Vrienlijk en behulpzaam personeel, snelle en goede levering van een erg mooi fornuis. Prijs kwaliteit erg goed, vergelijking was de keukenloods vrijwel meestal de goodkoopste.

Leo van Essen 24-10-2018 Via de website gekocht

Service is niet goed

Verkeerde koelkast geleverd zit nu al 10 dagen te wachten op bericht zit al drie weken zonder koelkast

Officiele reactie van Keukenloods 25-10-2018

Beste Leo,

Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er naar een oplossing wordt gezocht voor het probleem. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Groet, Emma.

Alma 24-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Telefonisch contact gehad met een vraag over de precieze afmetingen van een afzuigkap. Samen gezocht naar de best passende oplossing. Zeer behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan.
Na onze bestelling werd het pakket vlot geleverd. Heldere communicatie over tijd van leveren. Kortom: zeer tevreden over Keukenloods.nl

gunthervk 24-10-2018 Via de website gekocht

Niets anders dan positief

Zeer leuke onlineshop, duidelijke info, vergelijk mogelijkheden. Vlotte antwoorden op je vragen. Alles top geregeld, geen enkel probleem. Gasfornuis perfect op tijd, op de juiste dag geleverd in Belgie in perfecte staat met een vriendelijke transporteur.Top.

Jos 24-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Op maandag een kookplaat besteld die niet op voorraad was. Op dinsdag kreeg ik een alternatief aangeboden van een duurder product voor dezelfde prijs (dat is positief meedenken). Omdat een enkele specificatie bij mij niet paste, heb ik toch het oorspronkelijke product besteld. Dit heb ik op vrijdag al ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goede keus 24-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een heel goede shop. Duidelijk en overzichtelijk. Grote keus in goede merken. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Roggeveen 23-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

De service was beleefd en to the point. De plaat arriveerde op tijd.
De installatie ging gesmeerd.
Vriendelijke groet.

CS 23-10-2018 Via de website gekocht

Top service!! Een echte aanrader voor keukenapparatuur.

Snel, scherp en steeds dubbel check of alles klopt. Fijne en betrouwbare leverancier en ook de aflevering precies op de tijd zoals afgesproken

Ellen 23-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Denken met je mee , daardoor wordt keuze makkelijker, klantvriendelijk, snelle levering en top service!

Naomi Lijbaert 23-10-2018 Via de website gekocht

Goed, zoals je het wenst.

Veel keus en scherp geprijsd. Voldoende informatie geboden en snel en netjes thuis afgeleverd. Kortom service zoals je mag verwachten. Top!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Gerl 23-10-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Komen hun afspraken na, luisteren goed en geven advies. Vriendelijk personeel, goede service bij bezorgen etc

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -