Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willy-Jan 16-04-2019

Bij zoeken naar een nieuwe vaatwasser op jullie site terechtgekomen.de site was duidelijk en de prijs prima tevens
Was het mogelijk om de machine door jullie te laten inbouwen.Man die ik sprak hielp mij door maten te vragen om de juiste inbouwmachine te kunnen leveren.Levering was binnen een week.De jonge man die hem kwam inbouwen was heel goed en ter zake kundig.Heeft de machine perfect ingebouwd frontje er weer op gezet.en de oude machien meegenomen en alles keurig achtergelaten .Ik was dus echt zeer tevreden.Dank.Wat ik ook tof vond
De klantenservice is 24/7 bereikbaar dit was nieuw voor mij maar werkte wel.savonds om 10 uur gebeld en kreeg ik antwoord op mijn vraag dat was wel uitzonderlijk.

G. Wiersema 16-04-2019

Nadat we via internet een keuze hadden gemaakt voor een inductiekookplaat, heb ik een aantal bedrijven die deze kookplaat aanboden gebeld. Keukenloods was het goedkoopst. Telefonisch contact was prima. Werd binnen 2 dagen geleverd in het filiaal bij ons in de buurt. En omdat we het daar zelf ophaalden kregen we ook nog € 25 korting extra.

René Vos te Bloemendaal 16-04-2019

Zeer goede prijs betaald voor een Siemens Studioline combi heteluchtoven/magnetron. Vriendelijk, professioneel personeel en een zeer snelle levering.

J. Bouman 16-04-2019

Goed en helder advies van de klantenservice, snelle levering op de aangegeven dag/tijd

Bianca 16-04-2019

Supper vriendelijk niet duur veel spullen goede website je kan er van alles vinden

M.N. 16-04-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasemkap. Via internet kwam o.a. Keukenloods voorbij. Een bezoek aan Amsterdam Zuidoost gaf ons een prima beeld omtrent de aan te schaffen kap. Bovendien zochten wij ook nog een koel-vriescombinatie. Ook hierover werden wij uitgebreid geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn. Apparatuur inmiddels volledig naar wens geïnstalleerd.

Adriëtte Mak 16-04-2019

Ik ben erg prettig geholpen en ik heel tevreden over de prijs die ik heb betaald!

Daniel 16-04-2019

Ik kreeg in de winkel een goed advies en daarna een snelle levering en hulp van een lokale monteur om de vaatwasser in te bouwen.

JG 16-04-2019

Er zou nog aanvullend werk worden verricht, maar het materiaal klopte niet !!!! Nu moet men nog een keer terugkomen....
Officiele reactie van Keukenloods 16-04-2019

Beste JG,

Bedankt voor de review. Vervelend dat het nog niet helemaal af is! Is de afspraak al gemaakt om het probleem in orde te maken? Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Lindy 16-04-2019

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Product werd netjes geleverd binnen een paar dagen.

JohnW 15-04-2019

Webshop met scherpe prijzen, let op worden veel bijgewerkt.
Niet meer leverbaar product werd vervangen door nieuwer model maar zonder daar apart berichtje van, dus goed de bon na het bestellen controleren.
Minpuntje is de bezorgdienst van Dutchned, aan de telefoon vriendelijk maar de bezorger chagrijnig en botst overal tegenaan.

Stichting Kinderopvang Purmerend 15-04-2019

Dik en dik tevreden... van de order tot en met de plaatsing, alsmede het gehele aftersales proces is zeer professioneel en klantgericht. Wij kunnen de Keukenloods van harte aanbevelen!

Coen 14-04-2019

Ik heb een afzuigkap besteld. Na levering bleek het een tweedehands kap te zijn. Er zat veel stof op, het plastic was al met de hand verwijderd en tijdens eerdere installatie bij vorige klant zijn er dingen afgebroken. Een enorme teleurstelling omdat iemand langs kwam om de kap te installeren. Na gesprekken met keukenloods, onduidelijke informatie en heb ik momenteel nog steeds geen nieuwe kap ontvangen. Jullie gaan hier niet actief zelf achteraan, in het weekend is jullie telefonische service slecht bereikbaar (en achteraf horen we dat deze mensen niet werken in het weekend, echter in het keuzemenu aan de telefoon kan je hier wel voor kiezen waardoor ik een halfuur geen gehoor kreeg. Al met al, een zeer slechte indruk laten jullie achter.
Officiele reactie van Keukenloods 15-04-2019

Beste Coen,

Vervelend dat je nog steeds zonder nieuwe afzuigkap zit.
Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik het voor je uitzoeken.

Emma | Keukenloods.nl

p v leenen 14-04-2019

Goed advies en fijn geholpen en de apparatuur zit nu in de keuken geplaatst.

Susan 13-04-2019

We zijn zeer tevreden en willen keukenloods dan ook graag aanraden. Vandaag besteld is morgen in huis. En de service gaat verder dan dat. De (volgende) dag van leveringen werd er contact opgenomen om te controleren of de inbouwmaten overeenkwamen met het bestelde product (vaatwasser). Erg vriendelijk personeel! De levering was ook erg netjes en onze oude vaatwasser werd mee terug genomen. Aanrader!

Robert 12-04-2019

Perfect geholpen informatie zeer uitgebreid, prijs ok bezorging perfect geregeld

H.Palsenberg 12-04-2019

Duidelijke productinfo. Correct telefonisch contact. Levering volgens afspraak en perfect uitgevoerde installatie.

Peter 12-04-2019

Ik heb eerder een inductiekookplaat gekocht via keukenloods en net als deze koelkast is alles netjes en soepel gegaan.

Senior Jan 12-04-2019

Hoewel wij alleen oude apparatuur wensten te vervangen nam men de tijd voor ons en gaf ons een goed advies. Thuis alles nog eens nagekeken of dit hetgeen was wat wij wensten. Daarna de bestelling geplaatst en kon kort daar op opgehaald worden. Voor die optie hadden wij gekozen omdat deze Keukenloods in onze woonplaats gevestigd is. Apparatuur netjes bij de auto gebracht en geholpen bij het in laden. De website vinden wij duidelijk en informatief.

G 12-04-2019

de webshop is duidelijk en overzichte lijk en de bezorgers zijn arrdig en gaan netjes om met de levering

Saskia b 12-04-2019

Heel erg tevreden van de hulpvaardigheid en vriendelijkheid. Ook begeleiden ze je erg goed bij de keuze en de manier waarop geleverd wordt is ook erg goed en gemakkelijk. Klantvriendelijkheid gaat hier gepaard met prijsvriendelijk!

Berend 11-04-2019

Website duidelijk en overzichtelijk.Snelle levering goede prijs / kwaliteit. Komt afspraken na.

T.P.nelis 11-04-2019

Wij hebben een ruim 20 jaar oude keuken die nog goed functioneert en zochten vervangende inbouw oven en een kooktoestel. Wij zijn prima geholpen en alles werkt weer en koken elektrisch .

Ty Mis Gwen 11-04-2019

In deze shop kun je goed de producten vergelijken. Er is wel vaak te weinig personeel beschikbaar, maar als je volhoudt dan lukt het wel.

h.c. de jong 11-04-2019

goede avond, op internet gekeken voor deze artikelen van zanussi en de prijs stond ons aan ,heel vlot geleverd en de oude delen retour ging zeer goed .

Han 11-04-2019

Goede prijs en prima service zowel online als bij een telefonische navraag naar verwachte levertijd. Aflevering exact in het aangegeven tijdslot. Product (Bosch stofzuiger) werkt vooralsnog geheel volgens verwachting.

Paul 11-04-2019

Overzichtelijke website met een groot aanbod. Behulpzame klantenservice hlpt bij het kiezen van de voor mij beste vaatwasser. Snelle en vriendelijke levering. Zeer tevreden.

Lia van Gastel 11-04-2019

Gezellige uitstraling, vriendelijk en behulpzaam personeel. We werden snel geholpen en er werd rekening gehouden met onze wensen.
Snelle service

R. Meijer 11-04-2019

via internet aan dit adres gekomen en na verschillende prijs vergelijkingen, de reviews en de service verlening tot de conclusie gekomen dat het een goede deal moest zijn.

Piet Peeters 11-04-2019

Een geweldig assortiment kwaliteitsproducten met een zeer concurrerende prijs. Nergens goedkoper! De levering is erg snel en correct.

Peter 11-04-2019

Heel veel vergelijkingsmateriaal met scherpe prijzen en soepele leveringsvoorwaarden , ik had een afzuigkap besteld maar zelf verkeerd ingemeten , dit was geen enkel probleem want binnen 4 dagen had ik de juiste kap binnen . Super

Vondelschool 11-04-2019

Goede prijzen, vriendelijke service, alles werd snel geleverd èn gemonteerd.

Karin 11-04-2019

hier mijn fornuis gekocht omdat het bij keukenloods het goedkoopste was, geleverd op de dag dat het mij uitkwam met netjes een sms wanneer ze kwamen. 1 pannendrager was beschadigd en met een mail gemeld en netjes binnen 1 week een nieuwe opgestuurd gekregen! Dus al
met al
een goede
service

wolter Veldhuis 11-04-2019

Uitermate prettig behandeld. De afwikkeling ging vlekkeloos en ik werd op tijd en regelmatig van de stand van zaken op de hoogte gehouden. Mijn volgende bestelling komt er aankomende week weer aan. Voor mij is de keukenloods een perfecte leverancier. Niet duur, snelle levering, betrouwbare informatie en goed advies. In mijn ogen is de keukenloods zeker aanbevelingswaardig.
W.J.Veldhuis/ fa. Fieldhouse.

Peter Huybreghs 11-04-2019

Duidelijke website met mooie illustratie van verkrijgbare producten en een scherpe prijs

W. Jansen 11-04-2019

Een duidelijke gebruikersvriendelijke site. Snelle levering. Keurig verpakt. Mijn eerste bestelling geplaatst bij Keukenloods en het is een aanrader.

Dennis 11-04-2019

Op zaterdag besteld en dinsdag in huis, super!

Apparaat inmiddels ook in gebruik, zeer tevreden mee.

René 11-04-2019

Voor aankoop afzuigkap advies gevraagd. Er zijn teveel modellen om er zo uit te komen. Geadviseerde model besteld en na een aantal dagen ontvangen. Uitstekende service en goede prijs. Zeer tevreden met aankoop.

Pessers 10-04-2019

Ik ben niet zo tevreden omdat ik een Franke Boiler en een franke m-box heb gekocht en deze niet past op mijn kraan die ik al had. Ik heb in de winkel gezegd welk type kraan ik had. Blijkt deze een ouder model kraan te zijn. Ben ik achter gekomen door met Franke zelf te bellen. Heb nu een onderdeel moeten bestellen van 65,- euro zodat ik alles te samen kan gebruiken. Jammer dat ze niet vragen of ik een nieuw of oud model kraan heb. De bezorg service is zeer goed.

Daniela Andreasi Bassi 10-04-2019

Snelle levering, professionele aansluiting, niets aan te merken. Heel tevreden!

Pieter Hubers 10-04-2019

Vriendelijke en vakkundige medewerkers, waar goede afspraken mee te maken zijn.
Prima en duidelijke website welke goed door te linken is.

Inductie kookplaat van AEG. 10-04-2019

Nadat ik de bestelling geplaatst had en betaald had, kreeg ik een emailtje dat het product vervangen was door een nieuw type en goedkoper was. Dat vond ik klant vriendelijk en het nieuwe product voldoet aan de verwachtingen.

S. A. v d Grijspaarde 10-04-2019

Prima service, correct en netjes gewerkt door de monteurs. Wij zijn zeer tevreden.

Martin Janssen 10-04-2019

Goed advies gekregen in de winkel en apparaat werd keurig afgeleverd. Apparaat was ook nog eens in de aanbieding.

C.van Broekhuijzen 10-04-2019

goede services, er wordt netjes en correct afgeleverd. Ben heel tevreden. Ziet er allemaal goed uit.

Van Ginkel 10-04-2019

Snelle en goede service.
Onze kookplaat ging stuk en na goed en snel advies konden wij zo weer lekker koken op onze nieuwe kookplaat.

Steven 10-04-2019

Afspraak=afspraak.. levering netjes om 21.30 uur. Top bedrijf! De oude apparaat werd ook netjes meegenomen.

Tine 10-04-2019

de shop werd ons aangeraden door het bedrijf wat onze keuken had geplaatst.
het contact met Keukenloods was erg goed, men hield ons goed op de hoogte en de apparatuur is kundig en netjes geplaatst.

Stefan 10-04-2019

Ik was op zoek naar een inductie kookplaat, 1-fase, want ook ik wil mijn steentje bijdragen aan een beter milieu.
Keukenloods.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment maar ook scherpe aanbiedingen. Daardoor kon ik een trapje hoger aankopen voor een zeer schappelijke prijs. Na contact te hebben opgenomen of het model nog aanwezig was, kon ik het apparaat ophalen (want voor die prijs kunnen ze het niet gaan versturen - en ik woon in de nabijheid van Amsterdam).
Er is weinig begeleiding voor nodig. Het apparaat was netjes en stevig ingepakt (niet in de originele verpakking - maar dat maakt niets uit) en binnen een uurtje de oude Siemens gas op glas vervangen door de nieuwe Siemens inductie.
Werkt perfect en een 2 groepen versie mis ik tot nu toe niet echt. Het water kookt in een mum op met boost functie.
Alleen als je van glimmend houdt: je blijft wel schoonmaken (haha) ! Maar met de lock functie is dat ook zeer snel gedaan.
Keukenloods.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment, dat zie je pas echt wanneer je er een bezoek aan brengt, dus niet alleen via de zeer zorgvuldig opgezette website. Voldoende adviseurs aanwezig voor het geval je niet weet wat je zoekt.

Melvin 10-04-2019

Mooie winkel en voor ieder ze budget wat te vinden. Goede service met een glimlach.