Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Vink 28-12-2019

prima geholpen. we konden de plaat zo ophalen en vooraf heb ik gebeld hoe ik de plaat sneller in huis kon hebben en dat is ook allemaal gelukt.

cor 27-12-2019

snelle en correcte afwerking van bestelling, ook de vragen in verband met de inbouw van de vaatwasser werden deskundig en met veel geduld beantwoord

P de Viet 27-12-2019

Goed en voordelig en de servies is snel en goed Siemens inbouw kookplaat werkt zeer goed,al eerder een vaatwasser bij keukenloods gekocht

E.K.R. 27-12-2019

Druk beklant, maar we werden vlot en goed geholpen. Ze hadden wat we zochten: een goede afzuigkap voor een aantrekkelijke prijs. En de levering was tijdig en problemen hebben we niet gehad. De (bijna 3 maanden geleden) gekochte kap bevalt prima.

Ben 27-12-2019

Prima site en duidelijke uitleg. Product keurig op tijd geleverd. Eigenlijk weinig over te melden en dat is goed!

L.R 27-12-2019

Wij hebben het plaatsen en installeren van een inductie kookplaat als zeer prettig ervaren.
Ik kan wel zeggen dat veel bedrijven hier nog wat van kunnen leren wat betreft de omgang met de klant!

Ad v Montfoort. 27-12-2019

Levering van artikel later dan afsprakenlijst opgeeft (na 22.30 uur). Volgens opgegeven aflevertijden was dit tussen 18.00 en 21.30. Artikel werd in verpakking neergezet en oude meegenomen.
Hierdoor geen controle op eventuele schade van behandelen of vervoer.
Wij waren niet de laatsten waar nog wat geleverd moest worden, dus........
Misschien is het wat om contact te hebben met het leveringsadres om geen onrust te hebben over het aflevertijdstip.
Tenslotte heeft men alle gegevens om contact te leggen.
Na aflevering bij ons moest men nog bij 4 adressen zijn, wel erg laat niet waar?
Ondanks deze niet zo leuke ervaring toch een pluim voor de aflevering, Wie komt er nog zo laat wat afleveren????
Wat besteld is is absoluut geleverd, en na controle ( geen schade) geinstalleerd. Functioneert prima. Zijn er blij mee.

Amber 2 27-12-2019

Heb in het verleden al eerder hier iets besteld en was toen ook tevreden. Ook nu wederom tevreden. Er ging iets mis met online betalen dus heb ik gebeld of de bestelling al geplaatst was of niet. Men wilde de bestelling ook via de telefoon regelen maar omdat ik het online makkelijker vond heb ik toch daar voor gekozen. Maar werd netjes en vriendelijk geholpen.
Verder betaal je niet te veel wat ook prettig is. En de levering werd netjes op de afgesproken tijd geleverd.

Fam. Simar 27-12-2019

Vriendelijk geholpen,
Alles volgens afspraak,
Snelle levering.
Elders had ik die ervaring niet.
Kortom geweldig.

fj van sprundel 27-12-2019

jammer genoeg ging de levering niet helemaal zoals het belooft was, zou eerst in de morgen zijn, na een telefoontje na de middag, toen een email dat het tussen 18.45 21.45 zou zijn.
wij wonen nog niet op dat adres dus hebben daar zitten wachten tot die tijd.
eenmaal thuis kregen we om 11.00 telefoontje dat als alles meezat de chaufeur om 11.45 ter plaatse zou zijn.
mijn man had nachtdienst dus kon voor ons echt niet, wij wonen daar nog niet.
levering kon dus pas 2 dagen later plaatsvinden, jammer want keukenmonteur had hem op die datum ingepland

zef roebroek 26-12-2019

zakelijke, attente en met onderhandelingsmogelijkheden afhandeling van de aankoop

Kunal 26-12-2019

Dit is mijn 7de artikel buij Keukenloods en ze hadden alles volgens die verwachting (Zelfs op zaterdag een oplevering) gedaan. Ik raad iedreen aan om keuken loods te gebruiken voor beste keuken appratuur en artikelen.

Mevr. Kuppen 25-12-2019

Ik ben prima geholpen door julli medewerkers .
Via de website van de keukenloods een goede keus kunnen maken .
De levering van de combinatie oven en inductie kookplaat was precies optijd om ingebouwd te worden.
wij hebben tot nu toe prettig ervaring met beide producten.

NPC van Oijen 24-12-2019

Goede prijs, goede begeleiding, keurige monteurs. Kortom: Helemaal goed en keurig op tijd.

Willem 24-12-2019

Wij zijn in de vestiging R'dam zeer goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden van fornuizen en afzuigkappen. De installatie verliep vlot en professioneel. Zowel Siemens fornuis als afzuigkap functioneren goed.

MG Nieuwenhuize 24-12-2019

De webshop geeft duidelijk aan hoe het product er uit ziet en hoe de installatie in zijn werk gaat. De feedback is snel evenals de levering. Als extra service werd ik zelfs door Keukenloods nog gebeld op zaterdagavond om de afmetingen van de onderkast te verifieren. Het geleverde product (inductieplaat) werkt perfect. Gewoon top!!!

Pieter 24-12-2019

Goede service en betalen bij aflevering.
Duidelijke website met de laagste prijzen.
Prima vakmensen in dienst.

Linda van Beem 24-12-2019

Wij hebben naar tevredenheid een ATAG inductiekookplaat gekocht.
Het artikel was niet op voorraad en de levertijd was afhankelijk van de voorraad bij de leverancier.
Deze was kennelijk op voorraad want binnen een week werd de kookplaat afgeleverd via de PTT bezorgdienst.

Wat ik jammer vond, was dat de vermelding dat de kookplaat 'UITLOPEND' (ik vermoed uit de productielijn) was, pas zichtbaar werd in de orderbevestiging. Zeker omdat onze voorgaande kookplaat defect was geraakt en volgens ATAG geen onderdelen ter reparatie konden worden geleverd omdat de kookplaat uit de productielijn is. Misschien als we dit hadden geweten vooraf dat dit van invloed was geweest op de keuze van de kookplaat.

Siem 24-12-2019

positief vanwege de prima klantenservice bij het bepalen van het artikel (koelkast) en de snelle aanpasing van de prijs (was ergens anders goedkoper). Artikel keurig afgeleverd en oude mee teruggenomen.
minder was de lange levertijd vanwege niet beschikbaarheid bij importeur en ziekte van de bezorgchauffeur.

Jolanda 24-12-2019

Wij hebben onze Quooker bij keukenloods gekocht vanwege de scherpe prijs. De website van keukenloods is duidelijk en uitgebreid. Mijn vraag werd via een Whatsapp chat duidelijk en vriendelijk beantwoord, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Tijdens het bestellen van de Quooker (combi+met cube) konden we zelfs gebruikmaken van afterpay. De Quooker en toebehoren werden sneller dan verwacht, goed verpakt door ons ontvangen. Keukenloods bedankt voor deze mogelijkheden en service.

Dick 24-12-2019

In één woord: fantastisch! Alles klopte. De bestelling, de levering en een geweldige montage door 2 betrokken monteurs. Geen rommel, geen beschadigingen, helemaal goed.

Sonja 24-12-2019

Ik heb gekozen voor keukenloods om de gebruikersvriendelijke website. Daarnaast was de discussie met de medewerker van Keukenloods prima en werd er met mij meegedacht. Zelfs tussendoor overleg met een leidinggevende over een probleem in de keuken qua apparatuur.

VLT 24-12-2019

Levering duurt erg lang. Uiteindelijk tevreden met product en afhandeling.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Siemens Inductie IQ500 24-12-2019

Keukenloods is een prima webshop met artikelen voor een concurrerende prijs!
Ik heb daar een Siemens Inductiekookplaat aangeschaft. Snelle levering in uitstekende verpakking.
Na twee maanden pas geïnstalleerd.
Tip: Houd er rekening mee dat blijkt dat deze Siemens Inductiekookplaat gevoelig is voor krasjes op het
glasoppervlak. Controleer dus je pannen.

Luciën van der Putten 23-12-2019

We hebben onze apparatuur bij Keukenloods gekocht. Supertevreden over de verkoopster, service en prijs/kwaliteit.

E van der Star 22-12-2019

Goede site ,prettig behandeld in de winkel, snelle reactie op mail en per telefoon

Agnes 21-12-2019

Ik ben erg tevreden over de medewerkers van Keukenloods. Alles verliep zoals afgesproken.

Peter Bouman 21-12-2019

Goede, duidelijke website. Zeer vakkundige en vriendelijke ondersteuning vanuit Klantenservice.
Zeer vakkundig en vriendelijke monteurs. Hierdoor is Keukenloods een betrouwbare en structurele leverancier voor ons geworden!

Elshout 21-12-2019

Duidelijk, een goede voorlichting en snelle plaatsing van de bestelling.
De bestelling wordt op tijd geleverd.

Poul 20-12-2019

Product was prima (afzuigkap).
Zoals door Keukenloods beloofd, werd het product keurig op datum en tijd bezorgd.

Monique Vonk 20-12-2019

Bestelling gedaan, goed contact met de medewerkers: stonden 2 producten op de bevestiging, maar ik had er maar 1 besteld. Geen punt, verholpen. Bleek dat de vaatwasser niet zou passen. Met medewerker een ander product uitgezocht, gematst met de prijs. Levering gedaan binnen afgesproken termijn in drukke Sinterklaasperiode en tijdens zware avondspits. Top! En we zijn zeer tevreden over onze nieuwe vaatwasser.

J.Fr. 20-12-2019

Prijs in vergelijking met concurrent goed.
Afspraken correct nagekomen. Levering en plaatsing prima. Verder niets aan te merken.

Remco 20-12-2019

Uitstekende service en goed bereikbaar. Denken goed mee en doen een goed aanbod als je ergens iets goedkoper hebt gezien.

G. van der Sluijs 20-12-2019

Hele goede service.Hele goede adviezen. Uiterst vriendelijk geholpen. Helemaal top

Chr 20-12-2019

We moesten een tijdje wachten ivm drukte.
Montage van de koelkast was prima.

Wat bedoelt U hier mee. 19-12-2019

De producten zijn goed weer gegeven en aangeprijst en heel gemakkelijk aan te sluiten en de prijs is ook gunstig en dat is voor de consument belangrijk

Fleur Beemster 18-12-2019

Prima service, een keer in de winkel en gelijk de hele bestelling rond! Er is goed meegedacht, geluisterd en geadviseerd. Prima op tijd geleverd. We gaan er veel veel plezier aan beleven.

Fam. de Koning 18-12-2019

Alle onze keukenapparatuur komt van Keukenloods. Echter vergeten een schacht bij te bestellen voor afzuigkap. Paul, medewerker vestiging Drunen heeft ons uitstekend geholpen en geïnformeerd. Hij heeft zelfs de moeite genomen om contact op te nemen met AEG om de juiste afvoerschacht te checken.

Mark 18-12-2019

De service die geleverd werd is prima. Gebeld voor een vraag betreffende een vaatwasser, goed advies gekregen. Later bleek de levertijd erg lang. Er werd een alternatief aangeboden. Al met al een prima service.

Boaz Brom 18-12-2019

fijne webshop, vakkundige technische ondersteuning. snelle levering. en niet geheel onbelangrijk: goede prijzen.

A van den Hoek 18-12-2019

Duidelijke voorlichting over het gekochte produkt.
Ook de montage was goed geregeld en prima uitgevoerd.

Carla 18-12-2019

Drie producten gekocht bij de keukenloods,waar we heel tevreden over zijn. Heel vriendelijk en gastvrij zijn ze bij de keukenloods in Zwaag,mooie winkel waar je eerst de vrijheid hebt om op je gemak rond te kijken,erna wordt je zeer deskundig geadviseerd onder het genot van een kopje koffie.onze nieuwe apparaten zullen ons voor jaren plezier geven,maar we zullen zeker onze kennissenkring wijzen op deze zeer mooie klantvriendelijke winkel! Medewerkers Keukenloods heel hartelijk bedankt! Voor jullie deskundig vriendelijk zijn. Fijne kerstdagen en goed zaken doen in 2020 Carla

J de Jager 18-12-2019

Goed geholpen bij onze aankoop, en de levering was ook correct Gewoon goed.

N. de Bruin 18-12-2019

Keurig geholpen, goede uitleg van de door ons gekochte oven/magnetron.
Ruim aanbod in de winkel aanwezig

Overdiep 18-12-2019

keurige snelle levering en goede begeleiding bij aankoop. Juiste advies gegeven.

rob 17-12-2019

Goede prijs in vergelijking met andere webwinkels, goede levering, en een goed product.

Kris Verhaege 17-12-2019

Zeer tevreden over jullie service. Duidelijke website, inclusief technische informatie en afmetingen product (ik kocht een inbouwkoelkast). Vriendelijke communicatie en telefonische bijstand bij oplossen probleem orderopvolging (door Belgische postcode). Super tevreden over onze aangekochte koelkast !

Otto 17-12-2019

De beste prijs , een goede aandacht voor of het product wat besteld is juist is en een goede levering.

Piet 17-12-2019

Uitgebreide uitleg, deskundig advies, prima produkten, scherpe prijzen, een prettige sfeer en lekkere koffie.
Wat wil een mens nog meer.

JH van Es 17-12-2019

duidelijke site, ruim keus en vriendelijke medewerkers. ook een snelle levering na de bestelling