Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Bert 08-12-2019

Het bestellen was een makkie, en Keukenloods nam zelf contact op met een vraag. Niet achteraf, maar pro-actief. En er werd een alternatieve oven aangeboden omdat degene die wij besteld hadden uitverkocht was. Zonder bijbetalen. Service.

En bezorging! Helemaal goed, vriendelijk en correct.

MJ Beek 06-12-2019

Prima winkel. Ruim opgezet en mooie apparatuur. Goed geholpen in de winkel.
Levering van koelkast: netjes en snel.

C. Mul 05-12-2019

Prima geregeld, incl. Montage.
Oude vaatwasser keurig meegenomen incl. Alle verpakkingsmaterialen
Netjes afgehandeld en een voorbeeld voor andere bedrijven

Stephan 05-12-2019

Duidelijk website, scherp geprijsd, goede communicatie, levering volgens afspraak.

Klaas de Bruijn 05-12-2019

Ongelofelijk! In Juni 2019 een bestelling geplaatst voor keuken apparatuur met een leveringsafspraak in januari 2020. Op 4 december 2019 zelf een dubbel check gedaan of de levering nog steeds volgens plan is. Er wordt vervolgens doodleuk aangegeven dat een van de producten pas vanaf week 10 volgend jaar leverbaar is. Wat was er gebeurd als ik niet had gebeld.. ? Wij hebben een op maat gemaakte keuken waarbij de kasten om de apparatuur heen worden gebouwd, hiermee schuift de hele planning van ons huis op. Bij Keukenloods is er geen enkele bereidheid om met een oplossing te komen. Echt onvoorstelbaar!! Dat het gebeurd is een, de manier hoe hier vervolgens mee wordt omgegaan en hoe je te woord wordt gestaan maakt mij werkelijk woedend. Geen zaken doen met deze partij! De prijzen lijken aantrekkelijk maar daarna begint dit soort onzin.
Officiele reactie van Keukenloods 09-12-2019

Beste Klaas,
Wat vervelend dat dit gebeurt. Ik ga navragen bij mijn collega's of er een andere oplossing is, want dit is natuurlijk geen mooi vooruitzicht. Mijn excuses vooraf dat deze informatie niet vooraf is gecommuniceerd.

Ik ontvang nog graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl. Dan kunnen mijn collega's meekijken naar een oplossing.

Groeten, Emma.

P. van der Horst 05-12-2019

gekocht in winkel Veendam, waren klantgericht. prijs product goed. misverstand leverdatum, een week later als "afgesproken", product bleek niet voorradig te zijn …. achteraf.
latere levering echter geen probleem voor ons.

p.geenen 05-12-2019

ruime keuze
werden vriendelijk behandeld
snelle levering op de dag dat het ons uitkwam

Rob 05-12-2019

Duidelijke website, snelle levering met heldere afspraken die worden nagekomen.

Zippo 05-12-2019

Gekozen op prijs. Had twijfel bij de afhandeling, maar deze is perfect een aanrader!

guust van waes 05-12-2019

ik heb vier stuks apparatuur besteld.
Na telefonisch contact op aanwijzing nog een aanpassing gedaan.
Dit verliep vakkundig en niet opdringerig.
De afleverdatum kan ik zelf kiezen en was perfect.
Een perfect bedrijf zoals het hoort.

Michel 05-12-2019

Dit is een erg gebruiksvriendelijke site met duidelijk uitleg van de artikelen, het bestelde artikel was de volgende gratis geleverd, en ik werd tijdig via mail geïnformeerd wanneer de levering zou plaats vinden, het artikel is onbeschadigd geleverd in een degelijke verpakking, echt een top service!!!

Lammert Middel 05-12-2019

webshop duidelijk en overzichtelijk
in de winkel in Veendam goed geholpen en daar het apparaat besteld, was daar niet op voorraad

levering is gebeurd zoals afgesproken, prima geregeld.

Henri 04-12-2019

Keurig geholpen in de winkel in Utrecht, levering op afroep prima verlopen.
conclusie erg tevreden.
Z

R.Cornelissens, Hulst Zeeuws Vlaanderen 04-12-2019

Zeer goede service en snelle reactie na prijsaanvraag. Goede prijs gekregen voor een top apparaat! Zelfs op zondag gebeld om de scherpe prijs door te geven! Vriendelijk te woord gestaan, correct. Tijdens de lopende levertijd is enige vertraging geweest, en ik werd onmiddelijk op de hoogte gehouden, en de vraag, of ik een vervangend artikel wens i.p.v. het bestelde.
Vertraging was heel weinig, dus ik ging voor originele bestelde product. Keurig op de hoogte gehouden, zodra levering ging plaatsvinden. Correct thuis afgeleverd door Post NL. Goede after sales. ben zeer tevreden!

R de Jonge 04-12-2019

Duidelijk omschrijving, keurige levering van het product. Alles stond keurig klaar bij de vestiging van mijn keuze. Prijs en service ben ik helemaal content mee.

Chris 04-12-2019

Vanaf de bestelling wordt er al met je mee gedacht, heb je misschien nog een kabel/stekker nodig? Maar ook bij vragen vooraf staat het team van Keukenloods al voor je klaar. Echte service dus! De levering is keurig volgens de planning verlopen en tussentijds word je van alle stappen op de hoogte gehouden. Na de levering wordt dan nog gevraagd of je tevreden bent: Nou en of! Heerlijk als alles zo voorspoedig verloopt.

Chris 04-12-2019

Duidelijk communicatie over het product en verzenden, optie naar de 2e verdieping leveren tegen een klein prijsje.

Frans 04-12-2019

Prima advies en keurig afspraken nakomen. Uitstekende installatie door monteur !

Eddy 04-12-2019

Omdat ik al eerder machines bij de keukenloods heb besteld heb ik nu weer gekozen voor de keukenloods.
De goed werkende website zorgt voor een snelle bestelling als je weet wat je zoekt.
Maar als je dan toch nog twijfelt, kan je heel makkelijk je keuze aanpassen.
De machine werd netjes op tijd volgen afspraak geleverd.
En het belangrijkste hij voldoet zeer aan de verwachtingen

TP 03-12-2019

Super goed geholpen bij Keukenloods, Zaandam. Alleen dat ik alles besteld had gunde de verkoper dat ik de winkel verliet mij geen blik waardig, jammer is dat. Dat gaf me geen goed gevoel!

Arjen 03-12-2019

Er zijn maar weinig winkels die aan keukenloods.nl kan tippen. Vriendelijke mensen goed en eerlijk advies. Quooker gekocht mooi en goed apparaat en ook nadat we de Quooker hadden gekocht buiten de actie om toch de actie gekregen een gratis Quooker zeepdispenser Geen gezeur over prijzen direct de juiste scherpe prijs.

Janette 03-12-2019

Goed geholpen bij de keuze voor een combi oven. Daarna keurig volgens afspraak geleverd waarbij de oude oven werd meegenomen.

Koos 03-12-2019

Leuke shop en duidelijk, is me aanbevolen door vriend van mij.
Wilde een vaatwasser bestellen maar deze was niet meer voorradig en men bood me een andere aan van het zelfde merk, deze was duurder maar kreeg hem voor een kleine meerprijs.
De chauffeur belde me dat de levering twee uur later zou zijn, wat voor mij geen probleem was.
Tijdens die twee uur hield de chauffeur mij op de hoogte van aankomst wat ik wel waardeerde.
Chapo voor de KEUKENLOODS......

Harry van der Horst 03-12-2019

Meerdere keren producten bij keukenloods gekocht. Altijd verloopt het proces van bestellen t/m het afleveren van de produckten perfect.

Patrick 03-12-2019

Tijdens een prettig telefoongesprek hebben we samen gezocht naar een vervangende oven die voldoet aan mijn wensen en die past in onze keuken. Daar zijn we vooraf en achteraf bezien heel goed uitgekomen. Ook de manier waarop we op een mooie prijs zijn uitgekomen is in een mooie samenwerking gegaan. De installatie is prima uitgevoerd en de oude oven is met het verpakkingsmateriaal netje meegenomen. Prima produkt en service!

Martin H. 03-12-2019

We zijn vriendelijk, deskundig en snel geholpen. Alle afspraken zijn nagekomen en de prijs was ok.

C janse 02-12-2019

artikel atag inductieplaat via internet gevonden bij keukenloods. Dit bedrijf bezocht en vervolgens de bestelling geplaatst. Zeer tevreden hierover.

N. 30-11-2019

Prettig contact, soepel verlopen en goede service. In het vervolg, voor herhaling vatbaar

Jozef 30-11-2019

Gebruikersvriendelijk en bespreekbare prijzen (laagste prijs garantie). Leveringstermijn zoals afgesproken..

Richard 29-11-2019

Zeer hulpvaardige medewerkers, denken met je mee en verzorgen vlot een voordelige offerte.

M. Reinders 29-11-2019

Goede vriendelijke medewerker aan de telefoon. Had verstand van zaken. Kon vraag meteen beantwoorden en niets was te veel.

Frank Kraan 29-11-2019

Vakkundige en vriendelijk personeel, die er plezier in hebben een klant te helpen. Bij het afhalen van de gekochte kookplaat werd deze keurig voor mij in de auto gelegd. Daarnaast goed bereikbaar en ruime parkeergelegenheid. Top zaak!

Wim 29-11-2019

Snel gevonden wat ik zocht (inbouw-gaskookplaat), scherpe prijs, mail voor controle juiste inbouwmaat (service), degelijk verpakt en geleverd door PostNL

Cees Hagenaars 29-11-2019

Men gaat de winkel herinrichten heb ik begrepen en misschien wat bouwkundige aanpassingen doen. Men (personeel) heeft nu totaal geen zicht op de mensen, die bijvoorbeeld kijken bij de koelkast en vriezers. Ik heb gezien, dat mensen weg gingen, omdat er niemand kwam, terwijl er 3 man beschikbaar was. Ik heb nog gezegd, dat die mensen stonden te wachten, doch die wilden niet meer.

RSA 29-11-2019

Deze shop valt nog te praten over de prijs en snelle levering. Vriendelijk verkoper aan de lijn gehad.

Christa 29-11-2019

We zijn perfect geadviseerd over de aankoop van een inbouw vaatwasser. En de aflevering liep zo keurig. Een sms-je als ze er bijna zijn. We vonden het geweldige service!

Johan 28-11-2019

Gunstige prijs. Helaas een langere levertijd dan verwacht.
Als je bij aflevering het eerste adres bent moet je wel erg vroeg je bed uit.

LW 27-11-2019

Product is netjes geleverd. Echter de website geeft aan binnen 2 dagen leveren, pas na bevestigen wordt gemeld dat het een week later wordt. Beetje jammer. Verder mis ik een juiste technische beschrijving van het product, wat het precies kan.

Corry 26-11-2019

Heb al vaker iets gekocht via Keukenloods. Altijd prima service en ze houden je op de hoogte van het proces als iets niet op voorraad is.

Dick 26-11-2019

Breed aanbod; nette prijzen. Product was niet op voorraad (ondanks melding op de site). Er werd telefonisch een alternatief geboden. Hiermee gingen we niet akkoord. Oorspronkelijk bestelde product toch nog snel geleverd.

Dorien 26-11-2019

Super winkel, ruim assortiment, personeel met kennis van zaken, snelle levering en evt. ophalen mogelijk en het belangrijkste, mooie prijzen!

kees 26-11-2019

het product wat ik gekocht heb ben ik zeer tevreden over. de levering was snel en alles helemaal goed geregeld.
prijs kwaliteit verhouding heeft de doorslag gegeven

E de Wolf 26-11-2019

Keukenloods ziet er met hun website gebeiteld uit ,goed overzichtelijk en nog belangrijker zeer concurrerende prijzen.
En met mijn aankoop ben ik zeer tevreden mee

Frank 25-11-2019

We zijn wederom heel goed geholpen door () van Keukenloods Watergang , vorige keer had hij ons er al op gewezen dat we eerst naar onze meterkast moesten kijken inzake aantal fasen voor de aanschaf van nieuwe oven en kookplaat. Dat moest inderdaad aangepast worden , door electriciën verholpen. zijn zeer happy met onze nieuwe Siemens oven en inductiekookplaat.
Ook () , de jongen van Inbouw.nl , die het zaakje inbouwde was ook een topper, hij heeft ouwe oven plus kookplaat verwijderd en de nieuwe er perfect in gemonteerd.
En de aanschafprijs van beiden was goed. dus alles bij elkaar zeer tevreden met onze aankopen.

Arjen 25-11-2019

Goede kraan voor een goede prijs. Ontvangen exemplaar had productiefouten (beschadiging en douche lekte zijlings), maar vervangingsprocedure werkte goed. Nieuwe kraan werkte uitstekend.

M. Vlasman 25-11-2019

Goede snelle levering (wel erg vroeg zaterdagmorgen 07:20). Niets op aan te merken

JPC Ruijter 25-11-2019

Inmiddels verhuisd naar een andere locatie. Makkelijk om nu de auto te parkeren. Wij zijn heel fijn geholpen door Ben. Duidelijke uitleg en had alle tijd voor ons. Onze aankoop is netjes afgeleverd.

Ad van Heumen 23-11-2019

Een goed bedrijf. Duidelijke website. Alles wordt keurig en oprijd afgehandeld.
Een ECHTE aanrader.

René 23-11-2019

Prima shop, transparante opzet en het persoonlijk contact zijn voorname pluspunten.
De mensen zijn goed op de hoogte van de producten die ze verkopen. Tevens zijn de prijzen aangenaam en de levering is conform afspraak.

Kortom, geen reden tot klagen.

Piet 23-11-2019

Makkelijke website en veel keuze mogelijkheden. De monteurs zijn vriendelijk en werken snel, no nonsense, prima.
Erg aan te bevelen.