Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

romjan 04-04-2019

Levering op afgesproken tijd. Inbouw keurig gedaan, rommel opgeruimd ed.
Kookplaat voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Simpele en duidelijke bediening.

Serpil Iricagil 04-04-2019

Telefonische Goede service en informatie ik heb inbouw koelkast gekocht voordat ik ging bestellen goede informatie vooraf

Telo 04-04-2019

Ik heb het fornuis 10 dagen in gebruik en ben zeer tevreden over de aankoop ,zeer makkelijke bediening een garantie voor een goed kook en bak genot

R.E.Mantje 03-04-2019

Keukenloods is een bekende leverancier voor mij en heb al eerder apparatuur gekocht bij keukenloods. Keukenloods is een bedrijf die eerste klas apparatuur verkoopt voor een consument vriendelijke prijs. Offerte dit maal was voor 5 keuken apparaten en keukenloods was en is gewoon de goedkoopste. Bij bestelling vriendelijk te woord afgestaan en er werd meegedacht met aankoop. Super deal gesloten en uiterst tevreden.

Anneke Wester 03-04-2019

Het is een mooie winkel en je word goed geholpen door vriendelijke mensen.
Op verschillende plaatsen te vinden in noord Holland.

Sandra 03-04-2019

na zoeken op internet en bij winkels te zijn lang geweest ben ik bij keukenloods terecht gekomen.
prijs kwaliteitverhouding sprak mij zeker aan. bij telefonisch contact werd ik zeer goed geholpen met het meedenken en het advies. in de toekomst zou ik zeker weer gaan kijken bij keukenloods en het aan anderen adviseren.

Geene 03-04-2019

Prima service! Accuraat en professioneel. Zeer vriendelijk personeel in de winkel, aan de telefoon en de monteur eveneens. Top!

CJ 02-04-2019

We kregen eerst een vaatwasser welke beschadigd was. Binnen 4 dagen (incl weekend) omgeruild. Goede service en prima vaatwasser.

Fam. Kuipers 02-04-2019

Geweldig bedrijf, netjes te woord gestaan, overzichtelijke factuur en de levering was volgens afspraak...nou, wat wil je nog meer!! Dit was voor ons de 2e keer dat we witgoed hadden besteld bij keukenloods, zowel de 1e als de 2e keer prima in orde! Heel fijn!!

Luciano 02-04-2019

Bij meubelboulevard Utrecht een keer binnen gaan lopen om me te verdiepen in inductie plaat en combi inbouw oven.
Een medewerker besteedde veel aandacht in en geduld voor mijn vragen. Als hij het niet paraat had ging ie het opzoeken tot op de bot.
Ik had onverwachts gelijk de keuze kunnen maken voor 2 apparaten..
Ik kreeg later de kans een online offerte te accepterenn via de website, maar ben speciaal terug naar de winkel gegaan om de verkoper zijn bonus te gunnen. Top

Marjolijn 02-04-2019

Makkelijk te bestellen en goed koop. Model wat ik wilde was er niet meer maar kreeg de opvolger van de Siemens vaatwasser. Deze was duurder maar kreeg hem voor de zelfde prijs.
De vaatwasser werd keurig in de keuken gezet en de oude ging mee retour. Goede service

Laila Airaki 02-04-2019

Snelle service, klantvriendelijk medewerkers, overzichtelijk en super handig om op deze manier aankopen te doen.

Marian 02-04-2019

Ik ben bij binnenkomst goed geïnformeerd over mijn oven, toen ik hem kwam halen was de service top, ik kocht een showmodel en deze werd netjes ingepakt in bubbelplastic en daarna in de auto gezet.

michel 02-04-2019

super snel goede afhandeling perfecte service in de winkel.

Goed bereikbaar langs de autosnelweg

Ingmar 02-04-2019

Perfecte levering!
Artikelen worden duidelijk beschreven!
Je wordt goed op de hoogte gehouden!
Gewoon Top!!!!

MOtto 02-04-2019

Een ruime keuze, goed geprijsd en een snelle levering. Een overzichtelijke site, met meerdere reviews.

Michi 02-04-2019

Zeer klantvriendelijk, denken goed mee en geven desgevraagd advies.
Tevens flexibel bij aanpassen order op laatste moment.
Kortom een erg prettige ervaring

Anno 02-04-2019

Komen afspraken niet na
Komen afspraken niet na: 1-2 dagen levering indien op voorraad, zo niet dan nemen ze contact op. Nou niks gehoord, een week later kon pas gestart worden met plannen, maar niet op de tijden die ik een week eerder had aangegeven, nee die waren bezet.
dus nog een week wachten....of gokken dat de bezorger op de goede tijd langs komt. Tegen alle verzoeken in richting de bezorgdienst plannen ze de bezorging exact op de 2 uur dat ik niet in huis ben op de hele dag. Ze kunnen er niks aan doen zeggen ze dan.
Elke vorm van contact / verantwoordelijkheid wordt afgeketst.
Officiele reactie van Keukenloods 02-04-2019

Beste Anno,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Bij de bestelling kan een voorkeur voor tijd worden aangegeven. Wij kunnen echter geen tijd garanderen, maar er wordt wel rekening mee gehouden. U heeft verschillende tijdstippen opgegeven waarop u wel en niet de bestelling aan kon nemen. U heeft zelf aangegeven dat u op maandag en dinsdag de hele dag beschikbaar was. Dat is dan ook waar rekening mee is gehouden en de bezorging staat voor dinsdagavond ingepland. Hier kunnen wij nu helaas niks meer aan veranderen.

Wat betreft het afketsen van ieder soort van contact kan ik alleen maar zeggen dat wij iedereen altijd netjes te woord willen staan. Dit wordt echter een stuk lastiger wanneer de telefoon wordt opgehangen. Ik hoop dat ik u op deze manier voldoende heb geïnformeerd.

Emma

Officiele reactie van Keukenloods 02-04-2019

Beste Anno,

Emma

Anno 02-04-2019

Ja, want als je een bestelling doet ga je er natuurlijk ook vanuit dat er na 18.00 uur geleverd kan worden...???!!!
Ik ben beide werkdagen vrij, dat de avonduren ook mogelijk waren werd pas duidelijk op het moment dat er daadwerkelijk contact was. Op dat moment is er direct aangegeven dat daar geen optie was. Dit staat duidelijk op het formulier, jammer dat hier geen screenshots mogelijk zijn!
En ophangen, ja inderdaad, na 3x 20 min in de wacht (geen wachtenden voor u) en elke keer het zelfde verhaal aan moeten horen waarbij alles over de schutting gegooid wordt naar de koerier en en handen gewassen worden in onschuld, ja moet ik dat echt 3/4/5/6x aanhoren?! nee, daar pas ik voor.
WAARDELOOS! dat is het enige wat ik er van kan zeggen!

En jullie zeggen tegen mij dat ik beter moet lezen, maar ik citeer:
"De website wordt zo goed mogelijk up-to-date gehouden, wanneer de verwachte levertijd langer is dan aangegeven, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Wil je jouw bestelling volgen, bekijk dan de status van je bestelling via de order status."

Niemand heeft contact met mij opgenomen dat de levertijd langer was! Wanneer er 1-2 werkdagen bij staat en het kan niet eerder dan 4 werkdagen (met een weekend er tussen....) geleverd worden, waarbij de planning dan ook nog pas aan de slag kan nadat 'de levering compleet is' Misschien dan in het vervolg toch even aan de voorkant contact zoeken!
Had veel miscommunicatie gescheeld. ipv nu zeggen dat ik slecht gelezen heb: 'mevrouw u kunt op de site lezen dat 1-2 werkdagen alleen van toepassing is indien het product bij de leverancier op voorraad is, dus u had het kunnen weten en uw verwachting is dus uw eigen vergissing'.
Dit soort opmerkingen.... sorry, maar NOT DONE!

Ninke 02-04-2019

Aankoop is echt geweldig goed afgehandeld, ik heb bij Keukenloods besteld omdat ze de goedkoopste waren. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat er een belangrijke wijziging had plaatsgevonden in mijn bestelling, ik denk wat zullen we nou hebben... Nou ze stuurden een duurder exemplaar dan welke ik besteld had. Dus bij deze hartstikke bedankt!! ik ben er helemaal content mee ;-). Levering is goed gecommuniceerd, de service is echt super!

Ketelaars 02-04-2019

Goed te woord gestaan, scherpe offerte, afspraken nagekomen en over en tijdens het traject ( aankoop - leveren) goed geïnformeerd

gelukkige koper 02-04-2019

vriendelijke en deskundige informatie en stipte levering de beste prijs en de beste merken

Chris 02-04-2019

Uitgebreide keuze, met name in de winkel in Nederweert. We werden er vakkundig te woord gestaan en daarom ook de vaatwasser gekocht. De levering was snel en de prijs was uiteraard goed.

Bea 02-04-2019

Wij bestelden bij de keukenloods in Nederweert een AGA masterchef xl (fornuis) en een inbouwafzuigkap van AEG. Daarvoor 2x telefonisch contact gehad met ... en heel vriendelijk te woord gestaan. Voor het bestellen zelf kwamen we even bij hun in de winkel langs (zaten paar maanden tussen) en ondanks dat wist ... precies over welk fornuis wij het toen hebben gehad. Hij maakte een hele scherpe prijs voor alles. Ook de levering via hun vaste transporteur (dutchned) ging soepel. Telefonisch waren ze goed bereikbaar en je mocht een dag aangeven voor levering waar ze idd rekening mee hebben gehouden. 30 min voor aankomst kregen we keurig een telefoontje. Dus van onze kant alleen maar lof, zowel voor de keukenloods als dutchned.

berry 02-04-2019

goede prijs, vriendelijke medewerkers. Denken mee en product was ergens anders goedkoper dus kreeg ik keurig een nieuw voorstel.

AK 02-04-2019

Goede service en zeer snelle levering. Ook nog even bellen of je wel de goede maten door hebt gegeven. Top!

E.M. Moormann 02-04-2019

hoewel afgelegen bleek het een prettige winkel met deskundig personeel te gaan. omdat het mij om een product plus bijbehorende installatie door een elektricien ging, was de Keukenshop ideaal: volgens website - en in het echt - biedt het deze service bij het product.

Houwers 02-04-2019

Snelle en keurige levering. Heb telefonisch besteld en werd te woord gestaan door iemand met kennis van zaken.

a v g 02-04-2019

vlugge nette levering
alles netjes verpakt en netjes binnen bezorgd.
oude apparaat meegenomen

Carla van Hapert-Adolfs 02-04-2019

Wij hadden eerder iets gekocht bij de Keukenloods. Waren hier zeer tevreden over.
Ook omdat de vaatwasser die we nu gekocht hebben in de aanbieding was.

Marieke 01-04-2019

Betrouwbaar.
Snelle levering.
Goede communicatie.
Positieve referenties van vrienden.

J.V. 30-03-2019

Ik zou dit zeker aanraden. Heb echter wel 1 minpunt, er staat bii sommige artikelen dat de levertijd 1 a 2 dagen is indien voorradig bij leverancier, dit hield mij bijna tegen om te bestellen, want hoelang gaat het duren indien niet voorradig bij leverancier...???

jeffrey mol 30-03-2019

wij komen al jaren bij de keukenloods omdat wij vinden dat het personeel heel erg klantvriendelijk is ookword je goed voorgelicht bij een aankoop van een product en je word ook heel snel geholpen kortom voor ons een hele goede winkel met top service

Cornelia 29-03-2019

Prima winkel met goede service. Ruim assortiment. Komen de afspraken na! Koop al mijn inbouwapparatuur bij de Keukenloods!

Izaäk 29-03-2019

Prima, keurige aflevering, netjes op tijd en oude apparaat meegenomen. Website goed toegankelijk.

J.mein 29-03-2019

In Hoorn worden we goed geholpen zijn het hele aardige mensen en nemen de tijd voor de mensen en bezorgen goed op afspraak.

Yarid 29-03-2019

Heel goede prijs gekregen voor onze nieuwe dampkap. levering verliep volledig volgens plan(levering in belgie)
Zeker een aanrader!

Kees 29-03-2019

Goede producten, snelle betrouwbare levereingen. Ook als de bestelling er is een mail en een belletje dat de aankoop opgehaald kan worden

Kleinjan 28-03-2019

Kom hier altijd.

Het is mij altijd goed bevallen.
jullie hebben goede spullen zijn de goedkoopste adviseren goed !

Karin 28-03-2019

Koelkast was niet meteen leverbaar, dit werd meteen doorgegeven.
En aangeboden of ik een ander model wilde hebben. Ik wilde wel wachten op mijn mooie nieuwe Smeg koelkast die geleverd werd in de week dat ze beloofd hadden.
Bedankt!
Ik geniet nu sinds een week van de koelkast die super stil is en mooi veel ruimte voor mijn groente heeft.

Tineke Broedets 28-03-2019

Na een bestelling te hebben gedaan voor een koelkast werd ik dezelfde dag nog gebeld om een afspraak voor de datum van levering te maken.
Vervolgens kreeg ik mails waarin gevraagd werd om de maten van de huidige koelkast, het serienummer en een foto door te geven zodat goed gecontroleerd kon worden of de bestelde koelkast paste. Op de dag van aflevering kwam een vakkundige kracht de koelkast plaatsen en heeft hij de oude koelkast mee terug genomen. Er werd netjes gewerkt en alles is ook weer keurig opgeruimd. Prima service!

Albert Thoen 28-03-2019

Prettige, klantvriendelijke website met een ruime keus in het aan te schaffen artikel. Snelle afhaalservice in een filiaal hier in de buurt. Prettig te woord gestaan door een medewerker. Hij wilde zelfs zijn middaglunch onderbreken om het artikel in de auto te leggen. Maar dat vond ik wel iets te ver gaan. Dus: gewoon TOPPIE !

Annabel 28-03-2019

Geweldige webwinkel. Duidelijke omschrijving en easy to do. Makkelijker kan het haast niet meer.
Levering top, vriendelijk personeel. Chapeau!!

ben lubbers 28-03-2019

eerst het niet gevraagdegeleverd
na bellen met de HrTHOM deBest is dit opgelost.

dank Hr Thom

Alberto Calvo 28-03-2019

prima website, alles duidelijk.
Voor de betalingen zijn er 3 mogelijkheden maar de betalling na ontvangst kon ik niet activeren.

vd ploeg 28-03-2019

Scherpste prijs, volgende dag geleverd.
Goed en betrouwbaar adres met een duidelijke website.
Alles prima!

H. SPRONCK 28-03-2019

Goede, website, veel keuzemogelijkheden, snel anticiperen op vragen van de klant en een snelle levering met vriendelijk personeel.

heuving 28-03-2019

we hebben het nu 4weken en nu kunnen we het pas gebruiken en er zijn drie keer een monteur bij geweest open dat het nu goed is

Truus Koster 28-03-2019

Wij hadden een recirculeerbare vlakscherm afzuigkap nodig. Dit klikte ik ook zo op Google en toen kwam keukenloods in beeld voor de AEGdpb2621s afzuigkap. Stond er duidelijk. Levertijd in week 12 zoals in de order. Keurig afgeleverd en goed ingepakt. Erg tevreden. En de prijs was voordeliger dan de andere winkels. De website klopt precies zoals het er staat.

Martin 28-03-2019

Goede inlichtingen ontvangen via telefonisch gesprek, verder goeie afwikkeling en levering van koel/vries combinatie

Wim 28-03-2019

Vriendelijk behandeld. Er werd goed meegedacht en goed advies gegeven.
Tot heden zeer tevreden