Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Rene 23-05-2023

Jullie prijs, kwaliteit en keuze zijn uitstekend. Snelle levering volgens afspraak.

Rene 23-05-2023

Faro 20-05-2023

Heerlijk fijn fornuis.
Goede oplossing na chauffeur die oude fornuis vergeten was meetenemen.
Dank voor die nageboden service vanuit distributie depot

Annelies Hendriksen 18-05-2023

Dit is de derde keer dat ik bij jullie koop .Altijd klopt alles afspraken enz.enz.

jan 17-05-2023

Prima winkel, goede bediening, vlotte levering en een goede prijs. Heel tevreden

Sander en Patricia uit Almere 16-05-2023

Fijne winkel en prima service gekregen in Almere. 3 apparaten van A-merk gekocht. Nu is prijs niet het belangrijkste argument maar het telt zeker mee dus zoals overal hebben we ook hier eerst oriëntatie gedaan en ook prijzen via internet vergeleken. De spullen die wij op het oog hadden waren elders bij niet de minste bekende dealers echt honderden euro's duurder. Naast advies en service is dus ook de prijs goed. Installatie is uitgevoerd door een installatieteam waarmee Keukenloods zaken doet. Ging ook prima. 1 van de apparaten werkt naar achteraf blijkt niet goed. Via Keukenloods was er binnen een week al een servicemonteur van Siemens bij ons thuis.

Jeroen 15-05-2023

Goede service, personeel denk goed mee en zijn super flexibel.
Veel apparatuur is wel scherp geprijsd en dat maakt het ook erg aantrekkelijk om hier je aankopen te doen.

Edwin 15-05-2023

Snelle reactie
Goede prijs tov andere aanbieders
Voorradig in magazijn Opmeer

Rob 15-05-2023

Deskundig advies. Men neemt de tijd om naar je wensen te luisteren. Daarnaast geeft men uitvoerig uitleg over de verschillende mogelijkheden die er zijn.

Wim 15-05-2023

Goede Shop, behulpzame en kundige medewerkers. Goede hulp bij uitzoeken van een nieuwe koelkast, perfect advies.
De gewenste koelkast was niet voorradig maar kon desondanks toch redelijk snel geleverd worden. Communicatie informatie in wachttijd was top.
Ja een echte aanrader, zowel de koelkast als ook Keukenloods.nl

DN 15-05-2023

Snelle service en levering. Heel blij met de koop. Mooie ervaring en goede communicatie.

René F 15-05-2023

Klantvriendelijk, fikse voorraad in centraal magazijn , stipte levering. Ruime sortering in winkel Waddinxveen.

Ton en jannie 15-05-2023

Alle keuken apparatuur gekocht, geleverd, van goede kwaliteiet. Inclusief hun montage ploeg die de bestaande apparatuur heeft gedemontereerd en afgevoerd, waarna de nieuwe apparaten vakkundig zijn gemonteerd. prima geregeld met zo.

Maria 15-05-2023

Snelle levering, ruime keus, goede prijzen en vakmannen die de oven kwamen plaatsen!

Arie Dunnewind 15-05-2023

Besteld via de webshop, afgehaald in de winkel, correct op de hoogte gehouden wat status betreft.

Fam. Khayat 15-05-2023

Prachtige ervaring met bestellen, telefonisch contact en bezorgen. De levering was snel en op aangegeven tijd. Niet vergeten de prijs was scherp.

Susanne 15-05-2023

Per ongeluk een verkeerde koelkast besteld (inbouw ipv onderbouw). Omruil service was super goed en binnen een week was de verkeerd bestelde koelkast omgeruild met het type wat ik eigenlijk nodig had.

Ed 15-05-2023

Makkelijk bereikbaar en prima service: dezelfde dag bevestiging, en hulp bij het inladen!

Thijmen 15-05-2023

Goede prijzen, veel series op voorraad en anders de kennis en kunde om te adviseren over alternatieven. Vriendelijke en snelle service!

Wolbrand van der Vis 12-05-2023

De hoge scoren zit voor mij hoofdzakelijk in de goede service, er wordt naar mij menig gekeken en mee gedacht om een probleem op te lossen en niet om er nog meer te creëren.
Dank je wel, allen.
Met vriendelijke groet een tevreden klant

Rob de Jong 12-05-2023

Prettige vaktechnische hulp..
Kennis van zaken, echter verkeerde filter gestuurd…
Omruilen correct afgehandeld!

Cecile de fijter 12-05-2023

Daar geweest in Drunen leuke vlotte verkoper dacht mee in oplossingen nam rustig de tijd aangename prijzen heb nog vanalles nodig dus ze zullen mij daar wel vaker gaan zien aanrader voor iedereen
Groetjes Cecile de fijter

Koos felsbourg 10-05-2023

Zeer voordelige aanbieding, nergens goedkoper. Oude koelkast (17 jaar) retour (ook van LG). Deze toendertijd ook al gekocht bij keukenloods. Snelle levering binnen 2 werkdagen en keurig afgeleverd in de keuken.

Hennie Abels 10-05-2023

Goed contact met de bezorger gehad.
Ook het kantoor was goed. We werden goed geïnformeerd.

Cees 10-05-2023

Goede klantenservice die snel reageert, verder een scherpe prijs geboden gekregen. Een klein probleem gehad met de levering maar dit werd keurig en op tijd opgelost.